Ίδρυση Ιδιωτικών Πανεπιστημίων στην Ελλάδα

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω στο πρώτο. Το έχω βιώσει αρκετές φορές. Γίνεται όμως όλος αυτός ο ντόρος με τα ιδιωτικά για να λύσουν τέτοια ζητήματα? Επίσης αν δεν είσαι ευχαριστημένος πχ με έναν καθηγητή δημοσίου που απλά μπορεί να διαβάζει διαφάνειες και να μην κατανοείς στην ουσία τπτ, πόσες πιθανότητες υπάρχουν στα ιδιωτικά οι καθηγητές να εμβαθύνουν ώστε να τα καταλαβαίνουμε ολόπλευρα?
Οχι ..τα ιδιωτικα θα προσπαθησουν να παρουν το καλυτερο μεταξυ του φθηνότερου.
Το βασικο θεμα ειναι οτι η πανεπιστημιακη μορφωση ειναι πολυ ακριβη οταν ειναι καλη και δεν μπορει να ειναι εμπορευσιμο προιον λογου κοστους ...οποτε καταληγουμε στο εφικτο και στο μαρκετινκ...
Καραμπινατο παραδειγμα η κυπρος και αλλα .
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Ας υποθέσουμε ότι στο μέλλον υπάρχουν Μη Κρατικά Μη Κερδοσκοπικά Πανεπιστήμια στην Ελλάδα, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη μπορεί να έχουν και διαπλανητικά Πανεπιστήμια (εικόνα από το μέλλον). Σε μια τέτοια υπόθεση πραγματικότητας, η Εκκλησία ως μη κερδοσκοπική εταιρία θα μπορεί να ιδρύσει ένα Πανεπιστήμιο. Σε αυτό το Πανεπιστήμιο θα φοιτούν φοιτητές ομόφυλων ζευγαριών; Ουπςς...το θέμα περιπλέχτηκε.


:beachball:
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
Ας υποθέσουμε ότι στο μέλλον υπάρχουν Μη Κρατικά Μη Κερδοσκοπικά Πανεπιστήμια στην Ελλάδα, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη μπορεί να έχουν και διαπλανητικά Πανεπιστήμια (εικόνα από το μέλλον). Σε μια τέτοια υπόθεση πραγματικότητας, η Εκκλησία ως μη κερδοσκοπική εταιρία θα μπορεί να ιδρύσει ένα Πανεπιστήμιο. Σε αυτό το Πανεπιστήμιο θα φοιτούν φοιτητές ομόφυλων ζευγαριών; Ουπςς...το θέμα περιπλέχτηκε.


:beachball:
Οχι η εκκλησια εναι ελληνικη και της το απογορευει το συνταγμα.
Πρεπει καποιος ξενος να εχει πανεπιστημιο καπου στην ευρωπη και να το φερει εδω ως παρακλαδι ως παραρτημα.
Ειναι και καλα η ελευθερη διακίνηση εμπρορευματων και υπηρεσιων εντος ΕΕ.
Απο τοτε που βγηκε η φραντσαιζ τυρόπιτα δεν εχουμε τυρόπιτα.
Και απο τοτε που βγηκε ο φραντζαιζ καφες δεν εχουμε καφε.

1708013838124.png
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
Quelle décadence mon Dieu!
Μα δεν καταλαβαινουν οι ανθρωποι οτι το μελον ειναι η πωληση πτυχιων σε καλη τιμη

1708017355676.png
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Quelle décadence mon Dieu!
Μα δεν καταλαβαινουν οι ανθρωποι οτι το μελον ειναι η πωληση πτυχιων σε καλη τιμη


H όλη ιστορία γίνεται γιατί η πώληση θα γίνεται φορολογημένη από το κράτος (μέσω των δημοσίων Πανεπιστημίων) ενώ στα άλλα δεν έχουμε καμία εγγύηση ή προϊστορία σχετικά με την ορθή φορολογική πολιτική. Για παράδειγμα, έχουμε Πανεπιστημιακά φροντιστήρια που πουλάνε "σπουδές", ελπίδες και χωρίς απόδειξη. Γιατί όταν αναλαμβάνουν με το αζημίωτο ολόκληρα μαθήματα ή και κατευθύνσεις πακέτο από το πρόγραμμα σπουδών ή ακόμη και την εκπόνηση διπλωματικής εργασίας μέχρι και διδακτορικής διατριβής, τι διαφορά υπάρχει και με το ιδιωτικό Πανεπιστήμιο; Μάλιστα κάνουν και βελτίωση τιμής αν υπάρχει πακέτο pizza μαργαρίτα 2x.

:angelnot: Ήρεμα έρχομαι.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
H όλη ιστορία γίνεται γιατί η πώληση θα γίνεται φορολογημένη από το κράτος (μέσω των δημοσίων Πανεπιστημίων) ενώ στα άλλα δεν έχουμε καμία εγγύηση ή προϊστορία σχετικά με την ορθή φορολογική πολιτική. Για παράδειγμα, έχουμε Πανεπιστημιακά φροντιστήρια που πουλάνε "σπουδές", ελπίδες και χωρίς απόδειξη. Γιατί όταν αναλαμβάνουν με το αζημίωτο ολόκληρα μαθήματα ή και κατευθύνσεις πακέτο από το πρόγραμμα σπουδών ή ακόμη και την εκπόνηση διπλωματικής εργασίας μέχρι και διδακτορικής διατριβής, τι διαφορά υπάρχει και με το ιδιωτικό Πανεπιστήμιο; Μάλιστα κάνουν και βελτίωση τιμής αν υπάρχει πακέτο pizza μαργαρίτα 2x.

:angelnot: Ήρεμα έρχομαι.
Μην τα βαζεις με ανθρωπους που πανε για 5 € την ωρα επειδη ηταν ρομαντικοι και εγιναν φιλολογοι, μαθηματικοι και φυσικοι...θλιβομαι.
Κανονικα ειναι στο αφορολογητο..οποτε τι
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Μην τα βαζεις με ανθρωπους που πανε για 5 € την ωρα επειδη ηταν ρομαντικοι και εγιναν φιλολογοι, μαθηματικοι και φυσικοι...θλιβομαι.
Κανονικα ειναι στο αφορολογητο..οποτε τι

Διαφωνώ λίγο με τον συλλογισμό σου. Επειδή ζούμε σε μια ανοιχτή κοινωνία, ο καθένας είναι ελεύθερος να φτιάξει και να πουλήσει το μάθημά του βρίσκοντας τον κατάλληλο πελάτη. Δεν έχουμε σταλινικό καθεστώς να αποτελεί κανόνας τα 5 € και ούτε να εργάζονται κάνοντας παρανομία ως προς την μη καταβολή φόρου. Στον ελεύθερο ανταγωνισμό ο καθένας πληρώνει τις επιλογές του. Προσωπικά θλίβομαι με τη μιζέρια των περισσότερων φιλολόγων, μαθηματικών κτλ, που λόγω όχι και τόσο καλού υποβάθρου γνώσεων δεν μπορούν να υποστηρίξουν καλά το αντικείμενό τους ως εκπαιδευτικό προϊόν στον πελάτη. Δεν φτάνουν μόνο οι γενικές γνώσεις επίλυσης ασκήσεων ή αν αυτές επιλύονται με τη βοήθεια βοηθήματος. Οπότε λογικά αρχίζουν τους συμβιβασμούς με τα 5 ευρώ, τα 2.5 ευρώ ή τίποτα πολλές φορές.
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Δεν έχουμε σταλινικό καθεστώς να αποτελεί κανόνας τα 5 € και ούτε να εργάζονται κάνοντας παρανομία ως προς την μη καταβολή φόρου. Στον ελεύθερο ανταγωνισμό ο καθένας πληρώνει τις επιλογές του. Προσωπικά θλίβομαι με τη μιζέρια των περισσότερων φιλολόγων, μαθηματικών κτλ, που λόγω όχι και τόσο καλού υποβάθρου γνώσεων δεν μπορούν να υποστηρίξουν καλά το αντικείμενό τους ως εκπαιδευτικό προϊόν στον πελάτη. Δεν φτάνουν μόνο οι γενικές γνώσεις επίλυσης ασκήσεων ή αν αυτές επιλύονται με τη βοήθεια βοηθήματος. Οπότε λογικά αρχίζουν τους συμβιβασμούς με τα 5 ευρώ, τα 2.5 ευρώ ή τίποτα πολλές φορές.
Είδες όμως που σε αναιρεί η πραγματικότητα? Δεν έχεις ζήσει σε σοβιετικό καθεστώς οπότε αυτά που λες είναι λίγο θεωρητικά. Η κοστολόγηση που μπορεί να υπήρχε στις σοβιετικές χώρες ακολουθεί την νοοτροπία του κεντρικού σχεδιασμού και εκεί δεν υπήρχαν τέτοιου είδους προβλήματα και άγχη για τους ανθρώπους που δούλευαν στην εκπαίδευση ώστε να καταφύγουν σε τέτοια μαύρη εργασία. Γιατί προφανώς έχεις καταλάβει ότι τα ιδιαίτερα δεν τα κάνουν γιατί παίζουν για την φανέλα, αλλά γιατί δεν βγαίνουν οικονομικά από τα λεφτά του δημοσίου υπαλλήλου.

Στην πράξη όμως έχεις ζήσει στην ελεύθερη αγορά του καπιταλισμού. Οι πελάτες (γονείς) δεν έχουν να δώσουν χρήματα στον δάσκαλο στον φιλόλογο μαθηματικό κλπ λόγω του κατακερματισμού των δικών τους μισθών. Δεν αρχίζουν λοιπόν τους συμβιβασμούς επειδή είναι αδύναμοι ή μίζεροι χαρακτήρες (και προφανώς μιλάς εκ του ασφαλούς καθώς δεν έχεις περάσει από το επάγγελμα) αλλά γιατί με την δουλειά που επέλεξαν είναι αναγκασμένοι να κάνουν αρκετούς τέτοιους συμβιβασμούς.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Λυπάμαι που θα στο χαλάσω, αλλά έχω μεγάλη σχέση με το χώρο. Επίσης η άποψη ότι οι περισσότεροι γονείς δεν έχουν να δώσουν χρήματα, είναι μια αυθαίρετη άποψη. Δεν υπάρχει κοινή εκπροσώπηση στο πορτοφόλι του καθενός. Ξέρω καθηγητές που παίρνουν 20 ευρώ την ώρα και καθηγητές που παίρνουν 3 ευρώ την ώρα. Μη γενικεύουμε. Παίζουν πολλές παράμετροι ρόλο στην διαμόρφωση της τιμής άσχετα της μιζέριας ότι και καλά "οι εκατοντάδες χιλιάδες γονείς δεν έχουν λεφτά να πληρώσουν".
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Λυπάμαι που θα στο χαλάσω, αλλά έχω μεγάλη σχέση με το χώρο.
Εγώ να δεις...
Επίσης η άποψη ότι οι περισσότεροι γονείς δεν έχουν να δώσουν χρήματα, είναι μια αυθαίρετη άποψη.
Εδώ διαφωνώ κάθετα. Προ κρίσης (δλδ πριν το 2009) έπαιζαν πολύ καλά λεφτά στα ιδιαίτερα. Τώρα για μένα απλά δεν αξίζει. Μπορώ να στο τεκμηριώσω πολύ άνετα αυτό που σου λέω δεν θα το κάνω όμως εδώ γιατί είναι off topic και έχουμε και ορισμένους κομπλεξάρες που βαράνε αναφορές για ψύλλου πήδημα.
Δεν υπάρχει κοινή εκπροσώπηση στο πορτοφόλι του καθενός
Αν και ισχύει αυτό, τα τελευταία χρόνια (και σε συνδυασμό με πληθωρισμό) τα λεφτά που παίρνουν οι ιδιαιτεράδες έχουν σαφέστατα μειούμενη τάση.
Ξέρω καθηγητές που παίρνουν 20 ευρώ την ώρα και καθηγητές που παίρνουν 3 ευρώ την ώρα.
Αρχικά τα 20€ την ώρα με τον πληθωρισμό του τώρα προσωπικά εκτιμώ ότι είναι κάπου 10 με 12€ προ κρίσης. Άρα μιλάμε για εξευτελιστική μείωση. Επίσης επειδή δεν τα ξέρεις πολύ καλά, αυτή η τιμή είναι για αυτούς που έχουν περίπτωση πανελληνίων (και από αυτούς όχι για όλους αλλά εκείνους που έχουν καλή φήμη). Για την Αθήνα παίζουν τα εξής: Δημοτικό: 6-12€, Γυμνάσιο 10 - 15€, Λύκειο: 12-20€. Παίζει επίσης ρόλο η συχνότητα. Επαρχία πιο λίγα σίγουρα. Αλλά Αθήνα είναι και πιο ακριβή. 3€ παίρνουν (αν υπάρχει αυτό ισχύει μόνο για επαρχία) μόνο φοιτητές και προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι οι φοιτητές αυτοί σπουδάζουν παιδαγωγικό.

Παίζουν πολλές παράμετροι ρόλο στην διαμόρφωση της τιμής άσχετα της μιζέριας ότι και καλά "οι εκατοντάδες χιλιάδες γονείς δεν έχουν λεφτά να πληρώσουν".
Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Η φράση που χρησιμοποιείς στα εισαγωγικά είναι το γενικό συμπέρασμα. Τώρα αν ο άλλος κάνει το σκατό του παξιμάδι για να πάρει ιδιαιτερά, πάω πάσο. Επίσης αν έχεις την τάση να επικεντρώνεις την προσοχή σου στις εξαιρέσεις και όχι στον κανόνα, πάλι πάω πάσο.
 

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 412 μηνύματα.
Ξέρω καθηγητές που παίρνουν 20 ευρώ την ώρα και καθηγητές που παίρνουν 3 ευρώ την ώρα.
Kαλά με 3 ευρώ την ώρα δεν παίζει . Σε επαρχία μένω και οι τιμές ξεκινάνε απο 10 έως 15 την ώρα
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 174 μηνύματα.

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 412 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Σε τυχαίες διαφημίσεις που έχει το Αegean College για πτυχίο Μαθηματικών (BSc Hons) βλέπω ότι τα μαθήματα είναι πολύ πιο συμμαζεμένα, με στόχους, και φυσικά καλύτερα οργανωμένα από το αντίστοιχο πρόγραμμα σπουδών που παρέχει ένα δημόσιο (κρατικό) Πανεπιστήμιο της χώρας μας. Αφού τόσο πολύ, οι περισσότεροι ενδιαφέρονται για το μέλλον του δημοσίου Πανεπιστημίου από το 1950 για ποιο λόγο δεν κάνουν κάτι για να βελτιωθεί η ποιότητα των σπουδών, και τα μαθήματα να είναι ακριβώς όπως σε ένα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο;

Ξέρετε ποια είναι η διαφορά; Ότι στο δημόσιο Πανεπιστήμιο η "τεράστια" χαοτική ύλη δεν διδάσκεται ποτέ, και απλά ο καθηγητής του μαθήματος έχει ένα άλλωθι για το χάλια μάθημα που διδάσκει. Διδάσκει ότι προλαβαίνει και αν έχει το κέφι. Δηλαδή, κάνει το κέφι του. Η ζημιά είναι ότι πληρώνεται από τους φόρους των πολιτών (γονιών των φοιτητών) για το χάλια μάθημα που διδάσκει. Στο ιδιωτικό Πανεπιστήμιο η ύλη που αναγράφεται στον οδηγό, είναι ακριβώς αυτή που διδάσκεται και υπάρχει συντονισμός ώστε να ξέρουν γιατί το κάθετι να διδάσκεται στην ώρα του.

Θυμάμαι πολλές φορές είχαμε μαθήματα που δεν "ταίριαζαν" στο έτος με βάση το προαπαιτούμενο υπόβαθρο, αλλά επειδή απλά ο καθηγητής έκανε το μάθημα αυτό 20 χρόνια με την ίδια ύλη! Δηλαδή, για 20 χρόνια θεωρούσαν ότι έπρεπε να διδάσκουν πράγματα για 20 χρόνια πριν, όταν ήμουν φοιτητής. Δεν είχαν ιδέα, δεν τους ενδιέφερε ή δεν είχαν κίνητρο να δουν τι θα έπρεπε να διδάξουν σήμερα και αν θα πρέπει η μάθηση των φοιτητών να γίνεται επαγωγική: ξεκινάμε στο μικρό έτος με πολλές ασκήσεις, να δουν οι φοιτητές πως πολλά πράγματα λύνονται και σταδιακά να εισάγονται σε θεωρητικά ζητήματα. Αυτή η προσέγγιση ακολουθείται σε ένα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο. Αντιθέτως εμείς είχαμε θεωρητική Άλγεβρα ...στο 1ο έξάμηνο ενώ ποτέ δεν είδαμε ασκήσεις που εφαρμόζονται σε άλλα μαθήματα. Με αποτέλεσμα, να μην μάθουμε ποτέ θεωρητική Άλγεβρα αλλά μόνο 300 σελίδες θεωρητικές σημειώσεις με ορισμούς, ιδιότητες, θεωρήματα, αποδείξεις.

Τελικά τι ακριβώς εξυπηρετεί αυτή η υποκρισία για το καλό του δημοσίου Πανεπιστημίου;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top