Κ. Πιερρακάκης: Τέλος το κρατικό μονοπώλιο σε ό,τι αφορά τα ελληνικά Πανεπιστήμια

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,672 μηνύματα.
Τα ελληνικά πανεπιστήμια λειτουργούν άψογα πάντως. Δεν καταλαβαίνω γιατί μαλώνετε εδώ πέρα; Τι; Σταμάτησαν διαχρονικά από το 1974 έως σήμερα να εξάγουν στρατιές κομματόσκυλων;; Με integrated διδακτορικό μη πω. Γαλάζιοι, πράσινοι, παρακρατικοί... Από όλα ο μπαχτσές.

Δεν καταλαβαίνω προς τι τόσος ντόρος αυτές τις ημέρες :paladin:
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Κάποια στιγμή θα σου απαντήσω αναλυτικά σε όλα. Αλλά πάλι έγραψες πολλά πράγματα χωρίς ουσία.

Έχω πιστοποιημένα την γνώση, έχεις τα χρήματα. Με πληρώνεις, σου μεταφέρω την γνώση, σε εξετάζω βάσει μεθόδων που είναι εγκεκριμένες και πιστοποιημένες και ακολουθούνται απο όλα τα άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα, περνάς την εξέταση, σου δίνω πτυχίο. Πολύ απλά τα πράγματα.

Με ποιο δικαίωμα σταματάει το κράτος αυτή την συναλλαγή ; Σαν ελεύθερος πολίτης είναι δικό μου δικαίωμα εαν θα πληρώσω για μια υπηρεσία, είτε αυτή είναι εκπαίδευση, είτε υγεία, είτε οτιδήποτε άλλο ή εαν θα προτιμήσω να κάνω χρήση των δημόσιων δομών.

Άρα...αυτό είναι ενα δικαίωμα του πολίτη. Εαν θες να τα βάλεις με την κακή κυβέρνηση που παραμελεί την στήριξη των δημόσιων δομών ή προσπαθεί να τα ιδιοτικοποιήσει είναι άλλο θέμα.

Άλλο το να διαμαρτύρεσαι ενάντια σε μια απόφαση ιδιοτικοποιήσης των δημόσιων πανεπιστημίων, και άλλο να διαμαρτύρεσαι επειδή έχεις την παραίσθηση ή κάνεις την υπόθεση οτι η αναγνώριση ενός δικαιώματος απειλεί ένα άλλο δικαίωμα των πολιτών.

Υ.Γ. Είναι άκρως γελοίο να τα βάζουμε με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, όταν την ίδια στιγμή τα δημόσια πανεπιστήμια υποσκάπτουν το ένα το άλλο στα δικαιώματα, και το κράτος τα υποβαθμίζει όλα μαζί, για να μην μοιράζεται η πίτα περαιτέρω. Και ως πολύ απλό παράδειγμα φέρνω το ΠΑΔΑ. Όπως έχω ξαναπει το θέμα των δικαιωμάτων προσωπικά μου είναι αδιάφορο. Αλλά εδώ και πόσο καιρό δεν έχουν αναγνωριστεί δικαίωματα την στιγμή που όχι μόνο το ΠΑΔΑ πληρεί όλα τα κριτήρια με το παραπάνω, αλλά δουλεύει και ρολόι(έστω και με τις τρομερά προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλα τα ΑΕΙ της χώρας), σε σχέση με πολυτεχνεία σε άλλες πόλεις.

Το πρόβλημα δεν είναι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Είναι η αδιαφορία του κράτους, και το γεγονός οτι ο Έλληνας θυμάται να επικαλείται την δωρεάν εκπαίδευση μόνο όταν κάποιος πιο φραγκάτος απο αυτόν εμφανίζεται που έχει προβάδισμα. Μην μου πεις τώρα οτι όλα αυτά τα παιδιά που πάνε φροντιστήριο σκέφτονται και τον οικονομικά ασθενέστερο συμμαθητή τους που δεν θα δώσει επι ισοις οροις εξετάσεις, και επομένως έχει σημαντικά λιγότερες πιθανότητες να περάσει στο "ΔΩΡΕΑΝ" πανεπιστήμιο που λες. Εκεί μας φεύγει ο πόνος υποθέτω για δωρεάν παιδεί. Εκεί δεν γίνεται χρήση των χρημάτων του πολίτη για παροχή επιπλέον υπηρεσιών εκπαίδευσης. Εκεί είναι ντροπή το να μην έχεις λεφτά, αλλά δεν είναι να τα χρησιμοποιείς για να αυξήσεις τις πιθανότητες σου να περάσεις. Αλλά αυτός που θα πάει να δώσει τα λεφτά του κατευθείαν στο πανεπιστήμιο για να σπουδάσει είναι βέβηλος.
Δεν έχει ουσία το να γνωρίζει κάποιος που ανήκει ταξικά και με βάση αυτό να διαμορφώνει την κοινωνικοπολιτική του άποψη? Ή μήπως δεν έχει ουσία η διαφορά της εκπαίδευσης με την κατάρτιση? Μήπως είναι ανούσια και η υποτίμηση των δημοσίων Πανεπιστημίων παρά τους υπέρογκους φόρους που πληρώνουμε? Οκ ρε...

Το πρόγραμμα σπουδών και ο τρόπος λειτουργίας μιας ιδιωτικής σχολής είναι καθορισμένα από την ίδια και αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα από μόνο του γιατί δεν εγγυάται ποιότητα στην εκπαίδευση. Σε ένα Δημόσιο Πανεπιστήμιο δεν γίνονται εκπτώσεις στο πρόγραμμα σπουδών, το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι περασμένο από εκλεκτορικά και εκλεκτορικά και όχι από κάποιον τυχαίο businessman.

Εάν οι δημόσιες δομές χρηματοδοτούνταν επαρκώς και λειτουργούσαν στην πένα, δεν θα χρειαζόταν να είχες το "δικαίωμα" να χρησιμοποιήσεις τις ιδιωτικές. Τόσο απλά. Είναι πολύ πιο χρήσιμο κι εύκολο να ξεσηκωθεί ο λαός και να απαιτήσει να λειτουργούν σωστά μιας και τα έχει πληρώσει αυτά και τα χρήματα να μην πηγαίνουν σε άσχετα πράγματα που δεν μας αφορούν πχ πολεμικός εξοπλισμός κλπ.

Προφανώς και είμαι κατά των φροντιστηρίων. Δεν προσφέρουν και τίποτα έτσι κι αλλιώς, μορφή ιδιωτικής εκπαίδευσης είναι που δεν εστιάζει στην ουσία της γνώσης αλλά στο ποσοτικό αποτέλεσμα. Το καπιταλιστικό σύστημα είναι σάπιο γενικά και χρειάζονται βαθιές και ριζικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Δεν έχει ουσία το να γνωρίζει κάποιος που ανήκει ταξικά και με βάση αυτό να διαμορφώνει την κοινωνικοπολιτική του άποψη?
Τι σημασία έχει που ανήκεις ταξικά ; Σημασία έχει να βλέπεις τα πράγματα ορθολογικά και με ανθρωπισμό, σε όποια τάξη και εαν ανήκεις.
Ή μήπως δεν έχει ουσία η διαφορά της εκπαίδευσης με την κατάρτιση? Μήπως είναι ανούσια και η υποτίμηση των δημοσίων Πανεπιστημίων παρά τους υπέρογκους φόρους που πληρώνουμε? Οκ ρε...
Είναι διαφορά μόρφωσης και εκπαίδευσης, όχι εκπαίδευσης και κατάρτισης γιατί αυτά τα δύο είναι ίδια.
Το δεύτερο πράγμα που λες σαφώς και έχει ουσία και για αυτό σε καλώ εξαρχής να τονίσεις αυτό το πρόβλημα, την αδιαφορία του κράτους για τα δημόσια πανεπιστήμια. Τα άλλα νομοσχέδια περί ιδιωτικών είναι άλλο πράγμα.
Το πρόγραμμα σπουδών και ο τρόπος λειτουργίας μιας ιδιωτικής σχολής είναι καθορισμένα από την ίδια και αυτό είναι τεράστιο πρόβλημα από μόνο του γιατί δεν εγγυάται ποιότητα στην εκπαίδευση. Σε ένα Δημόσιο Πανεπιστήμιο δεν γίνονται εκπτώσεις στο πρόγραμμα σπουδών, το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι περασμένο από εκλεκτορικά και εκλεκτορικά και όχι από κάποιον τυχαίο businessman.
Δεν είναι καθόλου πρόβλημα.
Και το τμήμα μας είχε σκοπό να εισάγει πολύ πρωτοποριακά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τα οποία απορρίφθηκαν καθώς θεωρήθηκε οτι θα διαμαρτύρονταν οι άλλες πολυτεχνικές σχολές και θα έβρισκαν αφορμή να μην γίνει η πολυτεχνοποίηση. Δεν είναι κρίμα που δεν πάρθρηκαν πρωτοβουλίες υπέρ του να έχουμε κάποιες χρήσιμες γνώσεις που δεν καλύπτονταν απο άλλα τμήματα, απλώς για να ταιριάξουμε στα προγράμματα σπουδών, μην τυχόν παρεξηγηθούν οι υπόλοιποι παίκτες ; Αυτό ήταν υπέρ της γνώσης άραγε ;

Θέλουμε να υπάρχει τυποποιήση σε ορισμένα πράγματα, αλλά όχι και σε όλα. Το κάθε πανεπιστήμιο έχει ορισμένους δυνατούς τομείς και άλλους λιγότερο, και έτσι αποκτά μια ιδιαίτερη ταυτότητα.
Εάν οι δημόσιες δομές χρηματοδοτούνταν επαρκώς και λειτουργούσαν στην πένα, δεν θα χρειαζόταν να είχες το "δικαίωμα" να χρησιμοποιήσεις τις ιδιωτικές. Τόσο απλά. Είναι πολύ πιο χρήσιμο κι εύκολο να ξεσηκωθεί ο λαός και να απαιτήσει να λειτουργούν σωστά μιας και τα έχει πληρώσει αυτά και τα χρήματα να μην πηγαίνουν σε άσχετα πράγματα που δεν μας αφορούν πχ πολεμικός εξοπλισμός κλπ.
Συμφωνώ απολύτως αλλά αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα το εαν θα απευθυνθείς σε δημόσιες ή ιδιωτικές δομές ξαναλέω. Το : "όχι τα ιδιωτικά" έτσι ώστε η μόνη επιλογή να είναι τα δημόσια και το κράτος να αναγκαστεί να τα χρηματοδοτεί είναι λογικό άλμα. Το κράτος πρέπει να χρηματοδοτεί επαρκώς τα δημοσία πανεπιστήμια, είτε υπάρχουν είτε δεν υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια, τελεία και παύλα. Το ένα θέμα είναι ανεξάρτητο απο το άλλο καθώς τα ιδιωτικά δεν θα έχουν τακτική χρηματική χρηματοδότηση απο το κράτος για να πεις οτι επηρεάζονται τα δημόσια. Λες και τόσο καιρό που δεν υπήρχαν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια το κράτος είχε τα δημόσια στα όπα όπα, και τώρα θα έρθει η καταστροφή.

Με αυτή την λογική ούτως η άλλως πανεπιστήμια του εξωτερικού έχουν προβάδισμα σε σχέση με αποφοίτους των δημοσίων πανεπιστημίων εδώ(που δεν ισχύει). Θα πάμε στις άλλες χώρες και θα τους πούμε κλείστε τα ; ή η λογική λέει να αυξήσουμε το επίπεδο στα δικά μας δημόσια πανεπιστήμια ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικά; Η λογική του μπορώ να είμαι όσο χάλιας θέλω όταν δεν υπάρχει ανταγωνισμός ΔΕΝ βοηθάει.
Προφανώς και είμαι κατά των φροντιστηρίων. Δεν προσφέρουν και τίποτα έτσι κι αλλιώς, μορφή ιδιωτικής εκπαίδευσης είναι που δεν εστιάζει στην ουσία της γνώσης αλλά στο ποσοτικό αποτέλεσμα. Το καπιταλιστικό σύστημα είναι σάπιο γενικά και χρειάζονται βαθιές και ριζικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα.
Δηλαδή εσύ δεν πήγες σε φροντιστήριο, έδωσες χωρίς ;
Το καπιταλιστικό σύστημα έχει, όπως όλα τα συστήματα, τα αδύναμα σημεία του. Ωστόσο δεν είναι η πηγή όλων των κακών στην κοινωνία. Όπως έχει τονίσει και ο @Dias στο παρελθόν οι ίδιοι οι μαθητές πρωτίστως υποβαθμίζουν το δημόσιο σχολείο για χάρη του φροντιστηρίου, και μετά οι καθηγητές χάνουν το ενδιαφέρον τους. Πρόσεξε και πάλι όμως οτι το που εστιάζει το φροντιστήριο δεν είναι δικό του λάθος...αυτό ζητάνε οι πελάτες του, αυτό προσφέρει. Οι μαθητές πάνε με την απαίτηση να κάνουν οτι χρειάζεται για να περάσουν, όχι να μάθουν.
 

Primary Care

Νεοφερμένος

Ο Primary Care αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
. Και ως πολύ απλό παράδειγμα φέρνω το ΠΑΔΑ. Όπως έχω ξαναπει το θέμα των δικαιωμάτων προσωπικά μου είναι αδιάφορο. Αλλά εδώ και πόσο καιρό δεν έχουν αναγνωριστεί δικαίωματα την στιγμή που όχι μόνο το ΠΑΔΑ πληρεί όλα τα κριτήρια με το παραπάνω, αλλά δουλεύει και ρολόι(έστω και με τις τρομερά προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλα τα ΑΕΙ της χώρας), σε σχέση με πολυτεχνεία σε άλλες πόλεις.
Έχουν αποφοιτησεί οι πρώτοι πτυχιούχοι του νέου προγράμματος ;Γιατί είναι προϋπόθεση για την «πολυτεχνοποίηση» …
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Έχουν αποφοιτησεί οι πρώτοι πτυχιούχοι του νέου προγράμματος ;Γιατί είναι προϋπόθεση για την «πολυτεχνοποίηση» …
Φαντάζομαι πως ναι, είτε τώρα είτε πρόσφατα πρέπει να έγινε η αποφοίτηση αυτών που είχαν εισαχθεί και παρακολουθήσει απο το 1ο έτος το 5ετές πρόγραμμα σπουδών.
 

Primary Care

Νεοφερμένος

Ο Primary Care αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Φαντάζομαι πως ναι, είτε τώρα είτε πρόσφατα πρέπει να έγινε η αποφοίτηση αυτών που είχαν εισαχθεί και παρακολουθήσει απο το 1ο έτος το 5ετές πρόγραμμα σπουδών.
Σεπτέμβριο του 2019 δεν ξεκίνησε τις σπουδές η πρώτη φουρνιά του νέου προγράμματος σπουδών ;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Συνεπώς μετά τον Ιούλιο 2024 να περιμένετε εξελίξεις στο ΠΑΔΑ.
IMG_1176.jpeg
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Σεπτέμβριο του 2019 δεν ξεκίνησε τις σπουδές η πρώτη φουρνιά του νέου προγράμματος σπουδών ;
Αα ναι βασικά.
Εαν και ως πρώτοι απόφοιτοι ίσως μετράνε όσοι ολοκληρώνουν το νέο πρόγραμμα ακόμα και εαν μέρος των σπουδών τους είχε γίνει με το παλιό πρόγραμμα, καθώς τα παλιότερα μαθήματα(τα περισσότερα δηλαδή) απλώς αντιστοιχήθηκαν στα καινούρια. Δεν παίρνω και όρκο βέβαια πως είναι έτσι, απλά εικάζω.
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Η αποψη μου ειναι οτι ολο το δημοσιο συστημα στην Ελλαδα ειναι λαθος. Εχεις ενα δημοσιο πανεπιστημιο που για να μπουν τα παιδια πανε φροντιστηριο, κανουν ιδιαιτερα με γονεις να χρεωνουν πιστωτικες καρτες. Εχεις παιδια που δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα ουτε για φροντιστηριο ουτε για ιδιαιτερα και αυτοματα αυτο που λενε το συστημα δινει ισες ευκαιριες δεν ισχυει.Οταν καθε λιγα χρονια το συστημα εισαγωγης αλλαζει δεν δινει ισες ευκαιριες στα παιδια γιατι μπορει καποιος που δεν περασε με το ενα συστημα να περναγε με το αλλο. Οταν πας σε ενα δημοσιο πανεπιστημιο με εγκαταστασεις σε πολλες περιπτωσεις τριτοκοσμικες ή κοιτας το μηχανογραφικο και βλεπεις 1.000 σχολες οπου να ναι και οτι να ναι δεν μπορεις να πεςι οτι το δημοσιο πανεπιστημιο σε γεμιζει και πολυ περηφανεια.Ποσες φορες ακουγα παλια οτι πριν τις εξετασεις πανω κατω γνωριζανε τα θεματα που θα βαλει ο καθηγητης ή που εδινε 50 ερωτησεις και σου ελεγε θα πεσουν οι 10 απο αυτες.Δεν συζηταμε οτι δεν θα επρεπε να υπηρχαν τα κομματικα μεσα στο πανεπιστημιο.Δεν ξερω αν ειναι σωστο η οχι να εχουμε ιδιωτικα,εχει τα καλα και τα κακα του,θεωρω παντως αν ειχαμε καλα δημοσια αει απο τον τροπο εισαγωγης μεχρι και την φοιτηση και την αποφοιτηση, δεν θα ασχολιοταν τωρα κανεις με τα ιδιωτικα.Μπορει να λεω και βλακειες αλλα αυτο πιστευω.
 

V@Per

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Τι σημασία έχει που ανήκεις ταξικά ; Σημασία έχει να βλέπεις τα πράγματα ορθολογικά και με ανθρωπισμό, σε όποια τάξη και εαν ανήκεις.

Είναι διαφορά μόρφωσης και εκπαίδευσης, όχι εκπαίδευσης και κατάρτισης γιατί αυτά τα δύο είναι ίδια.
Το δεύτερο πράγμα που λες σαφώς και έχει ουσία και για αυτό σε καλώ εξαρχής να τονίσεις αυτό το πρόβλημα, την αδιαφορία του κράτους για τα δημόσια πανεπιστήμια. Τα άλλα νομοσχέδια περί ιδιωτικών είναι άλλο πράγμα.

Δεν είναι καθόλου πρόβλημα.
Και το τμήμα μας είχε σκοπό να εισάγει πολύ πρωτοποριακά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τα οποία απορρίφθηκαν καθώς θεωρήθηκε οτι θα διαμαρτύρονταν οι άλλες πολυτεχνικές σχολές και θα έβρισκαν αφορμή να μην γίνει η πολυτεχνοποίηση. Δεν είναι κρίμα που δεν πάρθρηκαν πρωτοβουλίες υπέρ του να έχουμε κάποιες χρήσιμες γνώσεις που δεν καλύπτονταν απο άλλα τμήματα, απλώς για να ταιριάξουμε στα προγράμματα σπουδών, μην τυχόν παρεξηγηθούν οι υπόλοιποι παίκτες ; Αυτό ήταν υπέρ της γνώσης άραγε ;

Θέλουμε να υπάρχει τυποποιήση σε ορισμένα πράγματα, αλλά όχι και σε όλα. Το κάθε πανεπιστήμιο έχει ορισμένους δυνατούς τομείς και άλλους λιγότερο, και έτσι αποκτά μια ιδιαίτερη ταυτότητα.

Συμφωνώ απολύτως αλλά αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα το εαν θα απευθυνθείς σε δημόσιες ή ιδιωτικές δομές ξαναλέω. Το : "όχι τα ιδιωτικά" έτσι ώστε η μόνη επιλογή να είναι τα δημόσια και το κράτος να αναγκαστεί να τα χρηματοδοτεί είναι λογικό άλμα. Το κράτος πρέπει να χρηματοδοτεί επαρκώς τα δημοσία πανεπιστήμια, είτε υπάρχουν είτε δεν υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια, τελεία και παύλα. Το ένα θέμα είναι ανεξάρτητο απο το άλλο καθώς τα ιδιωτικά δεν θα έχουν τακτική χρηματική χρηματοδότηση απο το κράτος για να πεις οτι επηρεάζονται τα δημόσια. Λες και τόσο καιρό που δεν υπήρχαν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια το κράτος είχε τα δημόσια στα όπα όπα, και τώρα θα έρθει η καταστροφή.

Με αυτή την λογική ούτως η άλλως πανεπιστήμια του εξωτερικού έχουν προβάδισμα σε σχέση με αποφοίτους των δημοσίων πανεπιστημίων εδώ(που δεν ισχύει). Θα πάμε στις άλλες χώρες και θα τους πούμε κλείστε τα ; ή η λογική λέει να αυξήσουμε το επίπεδο στα δικά μας δημόσια πανεπιστήμια ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικά; Η λογική του μπορώ να είμαι όσο χάλιας θέλω όταν δεν υπάρχει ανταγωνισμός ΔΕΝ βοηθάει.

Δηλαδή εσύ δεν πήγες σε φροντιστήριο, έδωσες χωρίς ;
Το καπιταλιστικό σύστημα έχει, όπως όλα τα συστήματα, τα αδύναμα σημεία του. Ωστόσο δεν είναι η πηγή όλων των κακών στην κοινωνία. Όπως έχει τονίσει και ο @Dias στο παρελθόν οι ίδιοι οι μαθητές πρωτίστως υποβαθμίζουν το δημόσιο σχολείο για χάρη του φροντιστηρίου, και μετά οι καθηγητές χάνουν το ενδιαφέρον τους. Πρόσεξε και πάλι όμως οτι το που εστιάζει το φροντιστήριο δεν είναι δικό του λάθος...αυτό ζητάνε οι πελάτες του, αυτό προσφέρει. Οι μαθητές πάνε με την απαίτηση να κάνουν οτι χρειάζεται για να περάσουν, όχι να μάθουν.
Η διαμόρφωση της πολιτικής άποψης βάσει της ταξικής προέλευσης είναι κάτι πολύ ορθολογικό από μόνο του. Βασικά οτιδήποτε διαφορετικό από αυτό είναι παράλογο. Μεγάλη απόδειξη αποτελεί το ότι μέσα στο 41% του 50κάτι% του εκλογικού σώματος που ψήφισαν ΝΔ η πλειοψηφία είναι λαϊκά εργατικά στρώματα, αρκετοί μικρομεσαίοι (που θα τους γαμήσει τώρα στους φόρους) και μόνο μια μειοψηφία ανήκει στην αστική τάξη. Αυτό από μόνο του είναι τέρμα παράλογο. Με λίγα λόγια αυτοί οι άνθρωποι (πλην του ελληνικού κεφαλαίου) ψήφισαν τον αργό θάνατό τους και εκ του αποτελέσματος (δεν είναι δική μου θεωρία) το να μην διαμορφώσουν πολιτική άποψη βάσει της ταξικής τους προέλευσης έχει καταστρεπτικές συνέπειες για αυτούς.

Εντάξει, δεν θα κολλήσω στους ορισμούς. Απλώς η κατάρτιση χρησιμοποιείται για την εκμάθηση ορισμένων δεξιοτήτων και τίποτα παραπέρα, ενώ η έννοια της εκπαίδευσης έχει πιο "παιδευτικό" χαρακτήρα γιατί μαθαίνεις να σκέπτεσαι, να καλλιεργείς την κριτική σου σκέψη και να μη μένεις σε στείρα γνώση. Όπου μπλέκεται η ιδιωτική πρωτοβουλία συνήθως υπάρχουν καταστρεπτικά αποτελέσματα. Σε ιδιωτικά σχολεία για τα οποία έχουν ακουστεί τόσα...Γνωρίζω και προσωπικά περιπτώσεις εκπαιδευτικών είτε στην πρωτοβάθμια είτε στη δευτεροβάθμια οι οποίοι αναγκάζονται να προσαρμόσουν το εκπαιδευτικό τους έργο στις προσταγές του διευθυντή και των πελατών (γονέων που πληρώνουν δίδακτρα). Καταλαβαίνεις πως όταν ο άλλος έχει σπουδάσει ένα αντικείμενο πχ και έρχεται ο κάθε πελάτης και του λεει πως να κάνει τη δουλειά του, θα θέλει να παραιτηθεί χθες. Άρα και χάλια συνθήκες εργασίας, για να μη μιλήσω για τον μισθό (που είναι αστείος). Επίσης δεν υπάρχει διαφάνεια. Τα ιδιωτικά σχολεία ελέγχουν το καθένα μόνο του την διαδικασία των πανελλαδικών, με αποτέλεσμα να έχουν ξεσπάσει σκάνδαλα του τύπου να έχουν κυκλοφορήσει τα θέματα και να γράφουν άλλη μέρα από ότι έπρεπε. Φαντάσου αυτό να επεκταθεί και στην τριτοβάθμια...Πρέπει η κοινωνία να βασιστεί στην καλή θέληση και τις "αρχές" του κάθε επενδυτή για την διασφάλιση της ποιότητας και της σωστής λειτουργίας όταν υπάρχει ο παράγοντας του κέρδους? Αυτοί για να βγάλουν λίγα φράγκα παραπάνω πατάνε σε πτώματα.. Φυσικό είναι η κάθε κυβέρνηση να θέλει να κάνει τις ιδιωτικοποιήσεις γιατί αυτή είναι η δουλειά της, είναι υπάλληλοι της αστικής τάξης αυτής της χώρας, στέλνουν πελατάκια στους businessmen, όπως πχ έγινε και θα συνεχίσει να γίνεται με την ΕΒΕ. Αυτό λοιπόν είναι λογικό να το υποστηρίζει η κάθε κυβέρνηση Πασοκ ΝΔ και Συριζα. Είναι παράλογο όμως να το στηρίζει ο ίδιος ο λαός.

Τα δύο θέματα δεν είναι ανεξάρτητα. Όπως έγινε και με την υγεία και συγκεκριμένα με το ΕΣΥ, η δημόσια υγεία υποχρηματοδοτήθηκε από το κράτος για να λειτουργεί στο τέλος όπως να ναι και στην ουσία τώρα πλέον ο περισσότερος κόσμος πηγαίνει σε ιδιωτικές δομές αλλιώς θα περιμένει μήνες για να εξεταστεί ή να κάνει μια επέμβαση που πιθανόν να επείγει. Εκ του πονηρού κάνουν στις κυβερνήσεις τέτοιες κινήσεις γιατί εκπροσωπούν τους κλινικάρχες. Τα νοσοκομεία είναι υποστελεχωμένα, οι μισθοί είναι μισοί για τους επαγγελματίες της υγείας σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα. Κι εδώ με την λογική σου είναι επιλογή μας ποια δομή θα διαλέξουμε. Αλλά εγώ θα ξαναρωτήσω: Είναι όντως δική μας επιλογή ή κάτι που μας επιβλήθηκε?? Αν το σκεφτεί κανείς διεξοδικά, αυτή η κατάσταση έρχεται και στην εκπαίδευση. Τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια δεν χρειάζονται κρατικά χρήματα γιατί έχουν πελάτες που πληρώνουν. Τα δημόσια χρειάζονται, τα έχουμε πληρώσει από τη φορολογία σαν λαός και τα δίνουν σε άλλα πράγματα. Με αυτόν τον τρόπο προκρίνονται τα ιδιωτικά. Είναι κάτι που θα επιβληθεί και το θέμα εδώ είναι αν έχουμε τα @@ να το σταματήσουμε.

Κανείς δεν έχει αυτή τη λογική του χάλια που λες. Τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια προκρίνονται για να λειτουργήσουν όχι γιατί μπορούν να ανταγωνιστούν με ίσους όρους τα δημόσια (γιατί δεν μπορούν σε καμία περίπτωση), απλά για να κυκλοφορήσει το χρήμα και να είναι το κεφάλαιο ευχαριστημένο και οι οικογένειες να αναγκάζονται να πουλήσουν νεφρά για να σπουδάσουν τα παιδιά τους. Να δοθεί ΤΩΡΑ 15% του ΑΕΠ για την εκπαίδευση και να δούμε ποιος θα πάει μετά να γράψει το παιδί του σε ιδιωτικό Πανεπιστήμιο και πόσο ανταγωνιστική θα είναι η κατάσταση. Θα αφανιστούν απ' το χάρτη... Γιατί είναι αναφαίρετο δικαίωμα ναι, άνευ ουσίας όμως αν φτιάξουμε ένα ορθολογικό πλαίσιο. Το τι θα κάνουν οι άλλες χώρες είναι δικό τους θέμα. Όταν έγιναν οι ιδιωτικοποιήσεις είχαν γίνει τεράστιες λαϊκές κινητοποιήσεις, αλλά δυστυχώς πέρασε αυτό στην κουλτούρα τους κι έχουν μάθει να πληρώνουν ταρίφα για να μορφωθούν τα παιδιά τους και να μάθουν για τα κεκτημένα του ανθρώπινου πολιτισμού, λες και δεν είναι υποχρέωση του κράτους αυτό. Αλλά είπαμε, καπιταλισμός...

Πήγα φροντιστήριο, προφανώς προκειμένου να σπουδάσει κάποιος αναγκάζεται διότι έτσι είναι το σύστημα πλέον. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν δικαιούμαι να έχω αντίθετη άποψη...Αν δεν πας φροντιστήριο χάνεις αρκετά μόρια. Δεν νομίζω ότι φταίνε οι μαθητές και οι καθηγητές. Η εκμάθηση στείρας γνώσης χωρίς κατανόηση της φυσικής σημασίας αυτού που μαθαίνεις είναι χαρακτηριστικό της Γ Λυκείου. Το σφάλμα το ρίχνω στο σύστημα. Τα φροντιστήρια είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι πλέον του σάπιου συστήματος. Το θέμα το βλέπω πιο ολιστικά, ως θέμα οικονομικού συστήματος και της αντίθεσης που υπάρχει ανάμεσα στον κοινωνικό χαρακτήρα του παραγόμενου πλούτου και στην ιδιοκτησία αυτού, καθώς και στο θέμα της υπεραξίας αλλά και της ιδιοκτησίας των μέσων παραγωγής. Αυτή η οικονομική βάση θα επηρεάσει αναγκαστικά και το εποικοδόμημα, ένα από τα κομμάτια αυτού είναι η εκπαίδευση.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Η διαμόρφωση της πολιτικής άποψης βάσει της ταξικής προέλευσης είναι κάτι πολύ ορθολογικό από μόνο του. Βασικά οτιδήποτε διαφορετικό από αυτό είναι παράλογο. Μεγάλη απόδειξη αποτελεί το ότι μέσα στο 41% του 50κάτι% του εκλογικού σώματος που ψήφισαν ΝΔ η πλειοψηφία είναι λαϊκά εργατικά στρώματα, αρκετοί μικρομεσαίοι (που θα τους γαμήσει τώρα στους φόρους) και μόνο μια μειοψηφία ανήκει στην αστική τάξη. Αυτό από μόνο του είναι τέρμα παράλογο. Με λίγα λόγια αυτοί οι άνθρωποι (πλην του ελληνικού κεφαλαίου) ψήφισαν τον αργό θάνατό τους και εκ του αποτελέσματος (δεν είναι δική μου θεωρία) το να μην διαμορφώσουν πολιτική άποψη βάσει της ταξικής τους προέλευσης έχει καταστρεπτικές συνέπειες για αυτούς.
Άλλη μια ωραία θεωρία θα πω. Είτε ισχύει αυτό που λες εσύ είτε αυτοί που θεωρείς οτι ανήκουν σε μια τάξη μάλλον εν τέλει δεν ανήκουν σε αυτή και απλώς το παίζουν.
Εντάξει, δεν θα κολλήσω στους ορισμούς. Απλώς η κατάρτιση χρησιμοποιείται για την εκμάθηση ορισμένων δεξιοτήτων και τίποτα παραπέρα, ενώ η έννοια της εκπαίδευσης έχει πιο "παιδευτικό" χαρακτήρα γιατί μαθαίνεις να σκέπτεσαι, να καλλιεργείς την κριτική σου σκέψη και να μη μένεις σε στείρα γνώση. Όπου μπλέκεται η ιδιωτική πρωτοβουλία συνήθως υπάρχουν καταστρεπτικά αποτελέσματα. Σε ιδιωτικά σχολεία για τα οποία έχουν ακουστεί τόσα...Γνωρίζω και προσωπικά περιπτώσεις εκπαιδευτικών είτε στην πρωτοβάθμια είτε στη δευτεροβάθμια οι οποίοι αναγκάζονται να προσαρμόσουν το εκπαιδευτικό τους έργο στις προσταγές του διευθυντή και των πελατών (γονέων που πληρώνουν δίδακτρα).
Το θέμα είναι οτι χρειάζεσαι και εκπαίδευση και κατάρτιση. Είναι αναπόσπατα και τα δυο για να μπορείς να εξελιχθείς και να επιβιώσεις σαν είδος. Κατά τα άλλα το γεγονός πως το ιδιωτικό σημαίνει καταστροφή δεν είναι λάθος του ιδιωτικού αλλά των ανθρώπων. Ξαναλέω για πολλοστή φορά πως η εναντίωση σου απέναντι τους σαν ιδέα δεν έχει καμία σοβαρή βάση.

Δεν μπορείς να πεις στον άλλο τι θα κάνει τα λεφτά του. Εαν δεν σου αρέσει ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο και το πρόγραμμα σπουδών του, δεν το επιλέγεις, τόσο απλά.
Καταλαβαίνεις πως όταν ο άλλος έχει σπουδάσει ένα αντικείμενο πχ και έρχεται ο κάθε πελάτης και του λεει πως να κάνει τη δουλειά του, θα θέλει να παραιτηθεί χθες. Άρα και χάλια συνθήκες εργασίας, για να μη μιλήσω για τον μισθό (που είναι αστείος). Επίσης δεν υπάρχει διαφάνεια. Τα ιδιωτικά σχολεία ελέγχουν το καθένα μόνο του την διαδικασία των πανελλαδικών, με αποτέλεσμα να έχουν ξεσπάσει σκάνδαλα του τύπου να έχουν κυκλοφορήσει τα θέματα και να γράφουν άλλη μέρα από ότι έπρεπε.
Ναι και στα δημόσια υπάρχουν σκάνδαλα φίλε, έχουμε ακούσει μέχρι και για διδακτορικές διατριβές γραμμένες απο φροντιστήρια...άρα αυτά που λες έχουν αξία μόνο σε θεωρητικό επίπεδο καθώς διαφθορά μπορεί να υπάρχει παντού.
Φαντάσου αυτό να επεκταθεί και στην τριτοβάθμια...
Ήδη έχει επεκταθεί, σε ποιον κόσμο ζεις ;
Πρέπει η κοινωνία να βασιστεί στην καλή θέληση και τις "αρχές" του κάθε επενδυτή για την διασφάλιση της ποιότητας και της σωστής λειτουργίας όταν υπάρχει ο παράγοντας του κέρδους?
Ναι λυπάμαι που στο λεω αλλά η διδαχή των αρχών αποτελεί ένα απο τα πολλά αντίμετρα σε τέτοια σκάνδαλα. Δεν λεω οτι πρέπει να βασιστείς μόνο σε αυτό, αλλά δεν πρέπει και να το υποτιμάς. Η καλλιέργεια ηθικής και αρχών προβλέπεται και διδάσκεται πάντα. Το πόσο αποτελεσματική είναι ή το εαν εφαρμόζεται είναι άλλη ιστορία.
Τα δύο θέματα δεν είναι ανεξάρτητα.
Προφανώς όχι, στην πράξη δεν είναι και έχω εξηγήσει το γιατί. Αλλά η σύνδεση του δεν χρειάζεται να οδηγεί σε τέτοια καταστρεπτικά σενάρια που έχεις υπόψιν.
Όπως έγινε και με την υγεία και συγκεκριμένα με το ΕΣΥ, η δημόσια υγεία υποχρηματοδοτήθηκε από το κράτος για να λειτουργεί στο τέλος όπως να ναι και στην ουσία τώρα πλέον ο περισσότερος κόσμος πηγαίνει σε ιδιωτικές δομές αλλιώς θα περιμένει μήνες για να εξεταστεί ή να κάνει μια επέμβαση που πιθανόν να επείγει. Εκ του πονηρού κάνουν στις κυβερνήσεις τέτοιες κινήσεις γιατί εκπροσωπούν τους κλινικάρχες. Τα νοσοκομεία είναι υποστελεχωμένα, οι μισθοί είναι μισοί για τους επαγγελματίες της υγείας σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα. Κι εδώ με την λογική σου είναι επιλογή μας ποια δομή θα διαλέξουμε.
Φυσικά και είναι επιλογή μου. Είναι δυνατόν το κράτος να μου ορίζει με φασιστικό τρόπο που θα απευθυνθώ για την παροχή υπηρεσιών υγείας ; Ξαναλέω για πολλαπλή φορά πως είναι δικαίωμα του καθενός αυτό. Το κράτος ανεξάρτητα, εφόσον πιστεύει στην αρχή της δωρεάν παροχής υπηρεσιών υγείας, οφείλει να συντηρεί τα νοσοκομεία.
Τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια δεν χρειάζονται κρατικά χρήματα γιατί έχουν πελάτες που πληρώνουν.
Ακριβώς, άρα εσένα ποιο είναι το πρόβλημα ;
Τα δημόσια χρειάζονται, τα έχουμε πληρώσει από τη φορολογία σαν λαός και τα δίνουν σε άλλα πράγματα. Με αυτόν τον τρόπο προκρίνονται τα ιδιωτικά. Είναι κάτι που θα επιβληθεί και το θέμα εδώ είναι αν έχουμε τα @@ να το σταματήσουμε.
Μα τι θα επιβληθεί, τι δεν καταλαβαίνεις ; Δεν βλέπεις οτι ήδη δεν λειτουργούν ;
Να δοθεί ΤΩΡΑ 15% του ΑΕΠ για την εκπαίδευση και να δούμε ποιος θα πάει μετά να γράψει το παιδί του σε ιδιωτικό Πανεπιστήμιο και πόσο ανταγωνιστική θα είναι η κατάσταση.
Ναι, και εαν δώσεις 15% του ΑΕΠ στην υγεία θα κλείσουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Και εαν δώσεις άλλο 15% του ΑΕΠ σε ενέργεια θα αποκτήσουμε πυρηνικά εργοστάσια. Και εαν δώσεις άλλο 15% του ΑΕΠ στο περιβάλλον θα έχουμε καθαρή και πράσινη χώρα. Και εαν δώσεις 15% του ΑΕΠ σε επιστήμες διαστήματος θα αποκτήσουμε διαστημικό πρόγραμμα...

Αμ έλα που δεν μας φτάνουν τα 15% απο μόνα τους.
Σωστή η παρατήρηση σου έτσι, για να είμαι δίκαιος. Αλλά δεν δικαιολογεί την αποτροπή κάποιου απο το να δημιουργήσει μια υπηρεσία παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών εαν το θέλει. Είναι φασιστικό αυτό, πως να το πω.
Πήγα φροντιστήριο, προφανώς προκειμένου να σπουδάσει κάποιος αναγκάζεται διότι έτσι είναι το σύστημα πλέον. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν δικαιούμαι να έχω αντίθετη άποψη...Αν δεν πας φροντιστήριο χάνεις αρκετά μόρια. Δεν νομίζω ότι φταίνε οι μαθητές και οι καθηγητές. Η εκμάθηση στείρας γνώσης χωρίς κατανόηση της φυσικής σημασίας αυτού που μαθαίνεις είναι χαρακτηριστικό της Γ Λυκείου. Το σφάλμα το ρίχνω στο σύστημα. Τα φροντιστήρια είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι πλέον του σάπιου συστήματος. Το θέμα το βλέπω πιο ολιστικά, ως θέμα οικονομικού συστήματος και της αντίθεσης που υπάρχει ανάμεσα στον κοινωνικό χαρακτήρα του παραγόμενου πλούτου και στην ιδιοκτησία αυτού, καθώς και στο θέμα της υπεραξίας αλλά και της ιδιοκτησίας των μέσων παραγωγής. Αυτή η οικονομική βάση θα επηρεάσει αναγκαστικά και το εποικοδόμημα, ένα από τα κομμάτια αυτού είναι η εκπαίδευση.
Εε άρα της θεωρίας είσαι.
Όπως ορίζεις τις πολιτικές σου απόψεις βάσει της τάξης σου καλό θα ήταν να ορίζεις τις πράξεις σου βάσει των πολιτικών απόψεων σου. Χρησιμοποίησες τα λεφτά σου και διεκδίκησες με πιο ευνοϊκούς όρους απο οτι ένα άλλο παιδί που δεν ανήκει καν στην μεσαία τάξη για να μπορεί να πληρώσει φροντιστήριο, μια θέση στο πανεπιστήμιο.

Το ίδιο θα γίνει και με τα ιδιωτικά. Κάποιος που βρίσκεται πάνω απο την μεσαία τάξη θα χρησιμοποιήσει τα λεφτά του και θα εκπαιδευτεί σε ένα ίδρυμα με καλά βιβλία, καλούς καθηγητές, σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα εργαστήρια και άμεσες διασυνδέσεις με την αγορά εργασίας. Θα βγει πιο ολοκληρωμένος επιστήμονας αλλά και επαγγελματικά πιο δικτυωμένος απο εσένα και απο εμένα. Μπορεί να μην του αρέσει και εκείνου αυτή η "δίκαιη αδικία", άλλα όπως είπες και εσύ έτσι είναι το σύστημα και το έκανες όπως και να έχει, έτσι θα γίνεται και σε αυτό το θέμα. Έτσι λειτουργεί ο κόσμος, έτσι λειτουργούσε ανέκαθεν.

Υ.Γ. Είμαι υπέρ και της δωρεάν υγείας, και της δωρεάν παιδείας για να είμαι ξεκάθαρος. Αλλά αντιλαμβάνομαι οτι δεν είναι αυτονόητες έννοιες, και χρειάζεται προσπάθεια για να υφίστανται αυτά. Ακόμα και ο Αϊνστάιν έπρεπε να εργαστεί σε γραφείο πατεντών για να συντηρείται για κάποιο διάστημα. Όσο σπουδαίες ιδεές και εαν αντιπροσωπεύεις, δεν μπορείς δυστυχώς να ξεφύγεις απο την πραγματικότητα αυτού του κόσμου. Το κράτος πρέπει να προσφέρει ένα τίμιο ποσό στα πανεπιστήμια για να λειτουργούν, ΩΣΤΟΣΟ εαν θέλουν να κάνουν παραπάνω πράγματα απο όσα μπορεί να αντέξει ο κρατικός προϋπολογισμόις θα πρέπει να φάνε το "μπρόκολο" τους, συνεργαζόμενοι με εταιρίες και την βιομηχανία έτσι ώστε να πληρωθούν και να αποκτήσουν εξοπλισμό. Ούτως η άλλως μέσω πολλών προγραμμάτων που πέρα απο ευρωπαϊκούς θεσμούς χρηματοδοτούνται και απο εταιρίες, αυτό γίνεται.

Ένας κόσμος που τα πανεπιστήμια και οι εταιρίες είναι εντελώς αποκομμένα μεταξύ τους είναι κάτι που δεν μπορεί να υπάρξει στην πραγματικότητα, και ακόμα και να μπορεί, θα έβλαπτε την εξέλιξη των επιστημών και της τεχνολογίας.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,672 μηνύματα.
Πως το καταλήξατε σε συνέλευση ΔΑΠ-ΕΑΑΚ-ΚΝΕ εδώ μέσα ένας Θεός ξέρει.

Πρέπει να εμβαθύνετε τη συζήτηση σε Errico Malatesta, Michael Bakunin κ.λπ. για να τραβήξετε και το ενδιαφέρον του γνώστη @Zukov
 
Τελευταία επεξεργασία:

Primary Care

Νεοφερμένος

Ο Primary Care αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
«Τα πρώτα αγγλόφωνα τμήματα του ΕΚΠΑ και του ΑΠΘ, έχουν προσελκύσει ήδη φοιτητές από 27 χώρες και από τις 5 Ηπείρους.»…
 

ark178

Διάσημο μέλος

Ο ark178 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,164 μηνύματα.
Ναι, θα έρθει το Harvard και η Οξφόρδη να φτιάξει ιδιωτικό παράρτημα στην Ελλάδα που ούτε οι δημόσιες συγκοινωνίες δεν λειτουργούν.

Κάτι σχολές της πλάκας θα ανοίξουν, η νδ εξυπηρετεί φίλους της που θέλουν να βγάλουν λεφτά.

Σε όλη την Ευρώπη τα δημόσια και μη κρατικά αει είναι αυτά που θεωρούνται καλά και αποδίδουν. Εδώ πάλι πάμε να δοκιμάσουμε τις ονειρώξεις των παιδιών της Θατσερ που βρίσκονται στην κυβέρνηση.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Ναι, θα έρθει το Harvard και η Οξφόρδη να φτιάξει ιδιωτικό παράρτημα στην Ελλάδα που ούτε οι δημόσιες συγκοινωνίες δεν λειτουργούν.

Κάτι σχολές της πλάκας θα ανοίξουν, η νδ εξυπηρετεί φίλους της που θέλουν να βγάλουν λεφτά.

Σε όλη την Ευρώπη τα δημόσια και μη κρατικά αει είναι αυτά που θεωρούνται καλά και αποδίδουν. Εδώ πάλι πάμε να δοκιμάσουμε τις ονειρώξεις των παιδιών της Θατσερ που βρίσκονται στην κυβέρνηση.
Μα γιατί, έχουν σε άλλες χώρες ούτως η άλλως ; Πρώτη φορά ακούω για παρτήματα.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,783 μηνύματα.
Το ότι κλαίγονται μερικοί επειδή τάχα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα μοιράζουν πτυχία επειδή πληρώνεις ενώ την ίδια ώρα στα δημόσια πανεπιστήμια γίνεται χαμός από σκονάκια, αντιγραφές και από καθηγητές που βάζουν 5αρια σε λευκές κόλλες μόνο και μόνο για να αδειάσει το τμήμα το λες και bipolar disorder.
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Το ότι κλαίγονται μερικοί επειδή τάχα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα μοιράζουν πτυχία επειδή πληρώνεις ενώ την ίδια ώρα στα δημόσια πανεπιστήμια γίνεται χαμός από σκονάκια, αντιγραφές και από καθηγητές που βάζουν 5αρια σε λευκές κόλλες μόνο και μόνο για να αδειάσει το τμήμα το λες και bipolar disorder.
Ισχυει αυτο με τα 5αρια,σκονακια,ερωτησεις που λενε οτ θα πεσουν για να δειχνουν και οι σχολες οτι βγαζουν αποφοιτους διοτι αν δεν βγαζουν ικανοποιητικο βαθμο αποφοιτων θα κοπει η επιχορηγηση,κυρος κτλ κτλ!!!!
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,783 μηνύματα.
Ισχυει αυτο με τα 5αρια,σκονακια,ερωτησεις που λενε οτ θα πεσουν για να δειχνουν και οι σχολες οτι βγαζουν αποφοιτους διοτι αν δεν βγαζουν ικανοποιητικο βαθμο αποφοιτων θα κοπει η επιχορηγηση,κυρος κτλ κτλ!!!!

Μα αυτό ακριβώς, βλέπεις μερικούς κολλημένους να λένε ότι δεν θα υπάρχει αξιοκρατία στα ιδιωτικά πανεπιστήμια ενώ στα δημόσια γίνεται χαμός από αντιγραφές και χαρισμένα 5αρια.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,817 μηνύματα.
Εκτός από παπαγαλάκια της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και λοιπών σκουπιδιών, δε νομίζω ότι υπάρχει σοβαρός κόσμος που να γουστάρει αυτό το μέτρο.

Αν όντως τεθεί ζήτημα συνταγματικής αναθεώρησης, θα γίνει σφαγή.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,672 μηνύματα.
Το ημερολόγιο έγραφε 1967 όταν ο δικτάτορας Γεώργιος Παπαδόπουλος ανακοίνωσε σε ομιλία του προς τους φοιτητές πως από εδώ και πέρα τα ακαδημαϊκά συγγράμματα θα δίδονται δωρεάν ως τε να μπορεί η νεολαία της Ελλάδος να συνεχίσει ανεμπόδιστα το έργο της ως ο επιστημονικός βραχίωνας της χώρας όπως τόνισε στην ομιλία του. Κατά τη διάρκεια της εξαετίας των Παπαδόπουλου, Παττακού και Μακαρέζου έγιναν επίσης: οι φοιτητικές εστίες Αθηνών και Θεσσαλονίκης, η θεολογική σχολή του ΑΠΘ, το κεντρικό αναγνωστήριο του ΑΠΘ και το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (το τελευταίο βγάζει ψευδώς άλλη ημερομηνία ίδρυσης για να μη ταυτιστεί με τη χούντα).

60 χρόνια μετά η δημόσια παιδεία είναι στα τάρταρα, εγκαταλελειμμένη χρόνια τώρα από την μεταπολίτευση, υποχρηματοδοτούμενη, υπό το έλεος παρακρατικών ομάδων που με την ανοχή και την υποστήριξη του κράτους τα έχουν μετατρέψει σε μπάχαλο. Μία εικόνα ερειπίων και εξαθλίωσης. Και αντί να υπάρξει ένα μακρόπνοο σχέδιο για να γίνουν ξανά λειτουργικά τώρα θα τα τελειώσουν για πάντα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,984 μηνύματα.
Το ότι κλαίγονται μερικοί επειδή τάχα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα μοιράζουν πτυχία επειδή πληρώνεις ενώ την ίδια ώρα στα δημόσια πανεπιστήμια γίνεται χαμός από σκονάκια, αντιγραφές και από καθηγητές που βάζουν 5αρια σε λευκές κόλλες μόνο και μόνο για να αδειάσει το τμήμα το λες και bipolar disorder.

ή το γεγονός ότι σε παλαιότερες εποχές με τις πολλές καταλήψεις και τις γενικές συνελεύσεις των φοιτητών κάποια μαθήματα που γίνονταν 2 φορές τη βδομάδα κατέληξαν να γίνονται το 1 δίωρο. Είμαι από τις περιπτώσεις πρώην φοιτητών που πολλά εξαμηνιαία μαθήματα τα διδάχθηκα με μάθημα 1 φορά τη βδομάδα, εφόσον δεν χανόταν και αυτή η μοναδική ώρα. Η υποβάθμιση του δημοσίου Πανεπιστημίου γίνεται από τα μέσα και μετά μας φταίνε τα παραμάγαζα που θα ιδρύσει η κυβέρνηση των αρίστων στα πρότυπα της Κύπρου για φοιτητικό συνάλλαγμα και γκαρσονιέρες της αρπαχτής. :) Όλες οι πλευρές βρωμάνε, Φώτη μου.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top