Πως να διαβάσω πραγματικα; Πανελλήνιες, Θετικη.

eltqt

Νεοφερμένος

Η eltqt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών, Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Πλησιάζουν τα Χριστουγεννα, η εποχή των επαναλήψεων και γενικα του μπόλικου διαβάσματος και ηρθα εδω για να ρωτησω την πιο μπεισικ, χαζή, και ισως προφανή ερώτηση. Τι κανω λαθος στο διαβασμα;

Ειμαι στη θετικη και δεν εχω θέματα κατανόησης. Παντα μιλαω και συμμετέχω στο μαθημα, τα καταλαβαινω ολα αμέσως σε θεωρητικό επίπεδο αλλα απ'οτι φαινεται δεν διαβαζω σωστα για να γραφω βάση σε καθε διαγωνισμα που εχω γραψει. Οι καθηγητες μου δεν το καταλαβαίνουν αλλα ουτε και εγω. Παιδια που ας πουμε δεν συμμετέχουν εξίσου ή δεν δείχνουν την απολυτη θεωρητικη κατανόηση γράφουν πολυ καλυτερα απο εμενα και ψάχνω τρόπους να βελτιωθώ, επειδη νιωθω σαν "απατεώνας". Σιγουρα αυτα τα παιδια κανουν καλυτερο προσωπικό διαβασμα και αυτος ειναι ο στόχος μου. Μπορει καποιος να μου δώσει την απλοϊκή μα απαραίτητη γνώση για το πως να διαβαζω αποδοτικά; Ακομα και αν χρειαστεί ενας "βήμα βήμα" οδηγός, εγω θα το δεχτω..

Γενικα κανω το λαθος να διαβαζω μια μερα πριν απο το διαγωνισμα - ωστόσο, κοιτώντας τις ασκήσεις που κανουμε παρατηρώ πως τιποτα δεν κου λειπει. Κι'ομως καθε φορα αντιμετωπίζω τα σημεία στα οποία δεν εξασκήθηκα την ωρα του διαγωνισματος. Ομως οταν διαβαζω, αυτα δεν τα βλεπω.

Ο λογος που δεν ρωτώ τους καθηγητες μου για βοηθεια, ειναι μαλλον επειδη ειναι οντως πολυ απλή ερώτηση που θα επρεπε ηδη να γνωρίζω καιρο τωρα. Ομως, παντα απέδιδα με 19-20 τις προηγούμενες χρονιές με το ιδιο διαβασμα που κανω και τωρα, ενω τωρα δυσκολεύομαι πραγματικα και δεν μπορω να διαβασω σωστα μιας και ποτε μου δεν το εμαθα.


Οποιαδήποτε ένδειξη κατανόησης ή βοήθειας ειναι επιθυμητή, ευχαριστω
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,727 μηνύματα.
Πλησιάζουν τα Χριστουγεννα, η εποχή των επαναλήψεων και γενικα του μπόλικου διαβάσματος και ηρθα εδω για να ρωτησω την πιο μπεισικ, χαζή, και ισως προφανή ερώτηση. Τι κανω λαθος στο διαβασμα;

Ειμαι στη θετικη και δεν εχω θέματα κατανόησης. Παντα μιλαω και συμμετέχω στο μαθημα, τα καταλαβαινω ολα αμέσως σε θεωρητικό επίπεδο αλλα απ'οτι φαινεται δεν διαβαζω σωστα για να γραφω βάση σε καθε διαγωνισμα που εχω γραψει. Οι καθηγητες μου δεν το καταλαβαίνουν αλλα ουτε και εγω. Παιδια που ας πουμε δεν συμμετέχουν εξίσου ή δεν δείχνουν την απολυτη θεωρητικη κατανόηση γράφουν πολυ καλυτερα απο εμενα και ψάχνω τρόπους να βελτιωθώ, επειδη νιωθω σαν "απατεώνας". Σιγουρα αυτα τα παιδια κανουν καλυτερο προσωπικό διαβασμα και αυτος ειναι ο στόχος μου. Μπορει καποιος να μου δώσει την απλοϊκή μα απαραίτητη γνώση για το πως να διαβαζω αποδοτικά; Ακομα και αν χρειαστεί ενας "βήμα βήμα" οδηγός, εγω θα το δεχτω..

Γενικα κανω το λαθος να διαβαζω μια μερα πριν απο το διαγωνισμα - ωστόσο, κοιτώντας τις ασκήσεις που κανουμε παρατηρώ πως τιποτα δεν κου λειπει. Κι'ομως καθε φορα αντιμετωπίζω τα σημεία στα οποία δεν εξασκήθηκα την ωρα του διαγωνισματος. Ομως οταν διαβαζω, αυτα δεν τα βλεπω.

Ο λογος που δεν ρωτώ τους καθηγητες μου για βοηθεια, ειναι μαλλον επειδη ειναι οντως πολυ απλή ερώτηση που θα επρεπε ηδη να γνωρίζω καιρο τωρα. Ομως, παντα απέδιδα με 19-20 τις προηγούμενες χρονιές με το ιδιο διαβασμα που κανω και τωρα, ενω τωρα δυσκολεύομαι πραγματικα και δεν μπορω να διαβασω σωστα μιας και ποτε μου δεν το εμαθα.


Οποιαδήποτε ένδειξη κατανόησης ή βοήθειας ειναι επιθυμητή, ευχαριστω
Βασικα εισαι σε καλο δρομο γιατι εχεις κοφτερο μυαλο και αυτο σε κανει '' τεμπελο'' λογω σιγουριας.
Καταλαβαινεις τα παντα στον πινακα ..και τον τροπο και τα τρικ του δασκαλου ..αλλα αυτα ειναι δικα του οχι δικα σου.
Πρεπει να καταλαβεις οτι θεωρεία δεν υπαρχει στα μαθηματικα και την φυσικη..στη χημεια κατι υπαρχει επειδη ειναι πειραματικη επιστημη.
Ξεχνα το μοτιβο διαβαζω θεωρια και διαβαζω μονο τις ασκησεις.
Οτι θεωρια υπαρχει ειναι κλεισμενη μεσα στις ασκησεις και στις εξετασεις μονο ασκησεις εξετάζεται.
Παρε τις ασκησεις που λυνεται στο φροντ..διαβασετες μια δυο ..κλεισε το τετραδιο και λυστες μοναχη σου σε αλλο χαρτι.
Κανε το ιδιο και απο τα βοηθηματα που εχεις.
Με το τροπο αυτο σου γραφονται στο μυαλο ο δρομος που ακολουθουν και τα τρικς και θα δεις διαφορα .

Το οτι απεδιδες σε προηγούμενες χρονιες στο λυκειο ειναι οτι εκεινες οι ασκησεις ηταν πιο κοντα στην μαθηση και οχι στην διαστροφη των πανελληνιων.


για πες ..ταλαντώσεις εχετε αρχίσει?
 
Τελευταία επεξεργασία:

eltqt

Νεοφερμένος

Η eltqt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών, Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Βασικα εισαι σε καλο δρομο γιατι εχεις κοφτερο μυαλο και αυτο σε κανει '' τεμπελο'' λογω σιγουριας.
Καταλαβαινεις τα παντα στον πινακα ..και τον τροπο και τα τρικ του δασκαλου ..αλλα αυτα ειναι δικα του οχι δικα σου.
Πρεπει να καταλαβεις οτι θεωρεία δεν υπαρχει στα μαθηματικα και την φυσικη..στη χημεια κατι υπαρχει επειδη ειναι πειραματικη επιστημη.
Ξεχνα το μοτιβο διαβαζω θεωρια και διαβαζω μονο τις ασκησεις.
Οτι θεωρια υπαρχει ειναι κλεισμενη μεσα στις ασκησεις και στις εξετασεις μονο ασκησεις εξετάζεται.
Παρε τις ασκησεις που λυνεται στο φροντ..διαβασετες μια δυο ..κλεισε το τετραδιο και λυστες μοναχη σου σε αλλο χαρτι.
Κανε το ιδιο και απο τα βοηθηματα που εχεις.
Με το τροπο αυτο σου γραφονται στο μυαλο ο δρομος που ακολουθουν και τα τρικς και θα δεις διαφορα .

Το οτι απεδιδες σε προηγούμενες χρονιες στο λυκειο ειναι οτι εκεινες οι ασκησεις ηταν πιο κοντα στην μαθηση και οχι στην διαστροφη των πανελληνιων.


για πες ..ταλαντώσεις εχετε αρχίσει?
Σε ευχαριστω για την απάντηση - πράγματι, καταλαβαινω τους "μηχανισμούς" ή τα μοτίβα που χρησιμοποιούν οι καθηγητες και ειμαι παντα σε ενγρηγορση ξέροντας την απάντηση κλπ. Εχεις δικιο για το κομματι της θεωρίας στα θετικά.
Ναι, ταλαντώσεις εχουμε μπει και τωρα τελειωνω συμβολή στα κύματα. Οι ταλαντώσεις, που ειναι τοσο μεθοδευμένες ηταν και αυτές που μου φάνηκαν πιο εύκολες. Τωρα για τα κύματα, αχ βαχ. Οι μεθοδολογίες της φυσικής ειναι και αυτές που με βοηθούν να την ξεκαθαρίσω στο μυαλό μου (μιας και τις αφομοιώνω κατευθειαν) αλλα ειναι ισως και το πιο αδύναμο μου μαθημα φετος, βάσει των αποδόσεων.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,727 μηνύματα.
Σε ευχαριστω για την απάντηση - πράγματι, καταλαβαινω τους "μηχανισμούς" ή τα μοτίβα που χρησιμοποιούν οι καθηγητες και ειμαι παντα σε ενγρηγορση ξέροντας την απάντηση κλπ. Εχεις δικιο για το κομματι της θεωρίας στα θετικά.
Ναι, ταλαντώσεις εχουμε μπει και τωρα τελειωνω συμβολή στα κύματα. Οι ταλαντώσεις, που ειναι τοσο μεθοδευμένες ηταν και αυτές που μου φάνηκαν πιο εύκολες. Τωρα για τα κύματα, αχ βαχ. Οι μεθοδολογίες της φυσικής ειναι και αυτές που με βοηθούν να την ξεκαθαρίσω στο μυαλό μου (μιας και τις αφομοιώνω κατευθειαν) αλλα ειναι ισως και το πιο αδύναμο μου μαθημα φετος, βάσει των αποδόσεων.
εμ ... οι ταλαντωσεις ειναι διαβολοπραγματα αλλα βλεπεις πως κουνιεται το ελατηριο ή η μπαλα και καταλαβαινεις (αυτο σημαινει νευτωνας) ...στα κυματα δεν βλεπεις τιποτα φανταζεσαι μονο... ειναι πιο πολυ μαθηματικοκατασταση.
Γραφε τις ασκησεις με το χερι σου σε χαρτι και θα λυθει το μυαλο σου για παρτι σου ...τωρα το εχεις δεμενο. Στο πινακα στο λυνει ο δασκαλος
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Πλησιάζουν τα Χριστουγεννα, η εποχή των επαναλήψεων και γενικα του μπόλικου διαβάσματος και ηρθα εδω για να ρωτησω την πιο μπεισικ, χαζή, και ισως προφανή ερώτηση. Τι κανω λαθος στο διαβασμα;

Ειμαι στη θετικη και δεν εχω θέματα κατανόησης. Παντα μιλαω και συμμετέχω στο μαθημα, τα καταλαβαινω ολα αμέσως σε θεωρητικό επίπεδο αλλα απ'οτι φαινεται δεν διαβαζω σωστα για να γραφω βάση σε καθε διαγωνισμα που εχω γραψει. Οι καθηγητες μου δεν το καταλαβαίνουν αλλα ουτε και εγω. Παιδια που ας πουμε δεν συμμετέχουν εξίσου ή δεν δείχνουν την απολυτη θεωρητικη κατανόηση γράφουν πολυ καλυτερα απο εμενα και ψάχνω τρόπους να βελτιωθώ, επειδη νιωθω σαν "απατεώνας". Σιγουρα αυτα τα παιδια κανουν καλυτερο προσωπικό διαβασμα και αυτος ειναι ο στόχος μου. Μπορει καποιος να μου δώσει την απλοϊκή μα απαραίτητη γνώση για το πως να διαβαζω αποδοτικά; Ακομα και αν χρειαστεί ενας "βήμα βήμα" οδηγός, εγω θα το δεχτω..

Γενικα κανω το λαθος να διαβαζω μια μερα πριν απο το διαγωνισμα - ωστόσο, κοιτώντας τις ασκήσεις που κανουμε παρατηρώ πως τιποτα δεν κου λειπει. Κι'ομως καθε φορα αντιμετωπίζω τα σημεία στα οποία δεν εξασκήθηκα την ωρα του διαγωνισματος. Ομως οταν διαβαζω, αυτα δεν τα βλεπω.

Ο λογος που δεν ρωτώ τους καθηγητες μου για βοηθεια, ειναι μαλλον επειδη ειναι οντως πολυ απλή ερώτηση που θα επρεπε ηδη να γνωρίζω καιρο τωρα. Ομως, παντα απέδιδα με 19-20 τις προηγούμενες χρονιές με το ιδιο διαβασμα που κανω και τωρα, ενω τωρα δυσκολεύομαι πραγματικα και δεν μπορω να διαβασω σωστα μιας και ποτε μου δεν το εμαθα.


Οποιαδήποτε ένδειξη κατανόησης ή βοήθειας ειναι επιθυμητή, ευχαριστω
Από όσα λες δυο προβλήματα υπάρχουν :

1) Λες διαβάζω τις ασκήσεις. Οι ασκήσεις υπάρχουν για να λύνονται, όχι να διαβάζονται οι λύσεις τους. Είναι τελείως άλλο πράγμα να βλέπεις κάτι από το να κάνεις κάτι. Υπάρχουν πράγματα που μπορείς να τα περιγράψεις σε 5 λεπτά και θα ήθελαν ώρες, μήνες ή ακόμα και χρόνια για να τα υλοποιήσεις. Θεωρία ΔΕΝ είναι πράξη. Και η βαθιά κατανόηση έρχεται μέσα από την πράξη. Πρέπει να είσαι σίγουρη ότι καταλαβαίνεις ΚΑΘΕ στάδιο της λύσης. Εάν πηδάς βήματα με το σκεπτικό "ναι εντάξει αυτό φαίνεται εύκολο" δεν κάνεις δουλειά. Σκέψου το και αλλιώς...θα έμπαινες σε ένα αεροπλάνο που κάποιος δεν είχε κάνει μια δοκιμαστική πτήση πιο πριν για να δει ότι πετάει ; Θα σου ήταν αρκετό να σου πει ότι έχει ελέγξει μόνο μερικά εξαρτήματα, ενώ αλλά όχι, με την λογική ότι : "ε αυτό νομίζω λειτουργεί" ;

2) Εστιάζεις υπερβολικά στην κατανόηση των μεθοδολογιών, και ενώ αυτό στο πλαίσιο των πανελληνίων είναι απαραίτητο(δυστυχώς), δεν αρκεί. Πρέπει να είσαι εξοικειωμένη με την φυσική των καταστάσεων και των προβλημάτων πρωτίστως και έπειτα με αλγόριθμους επίλυσης. Το πρώτο σου δίνει αναλυτική σκέψη και την ικανότητα να καταστρώσεις το σχέδιο επίλυσης. Το δεύτερο σου δίνει εργαλεία και κυρίως την ταχύτητα που χρειάζεσαι για να ανταπεξέλθεις υπό πίεση χρόνου

Ταχύτητα χωρίς σχέδιο είναι μάταιο.
Σχέδιο χωρίς ταχύτητα, δεν είναι αρκετό.

You need both !
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top