Νομίζω βρήκα το field με το οποίο θέλω να ασχολιθώ

Hased Babis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
Γεία σας.

Όπως ξέρετε ήμουν Ανθρωπιστικών Σπουδών, και έχω περάσει σε μία σχολή (Επικοινωνία για να είμαι πιό ακριβής)
Σκοπός μου είναι να την τελείωσω και να πάρω πτυχίο, να πώ εδώ οτι ήταν η μόνη σχολή που με ενδιέφερε πραγματικά απο το πεδίο μου, και δέν προκείτε να πάω σε άλλη σχολή απο αυτό. Όμως δεν μπορώ να με φανταστώ για πάντα copywriter σε ένα γραφείο να γράφω κειμενάκια για να έρθει η Κύρα= Νίτσα στο Κομμωτήριο της Τούλας. Την δημοσιογραφία την ξέχναω γιατί πρέπει να φιλίσεις κατουρημένες ποδιές για να ανέβεις.

Καταλήγω στο συμπέρασμα οτι αυτά που μου αρέσουν είναι σε άλλα πεδία, μου αρέσει η Πληροφορική και οι Η/Υ άλλα δεν έχει νόημα να βγάλω ένα τέτοιο τμήμα ως δεύτερο πτυχίο μόνο και μόνο για να γίνω ένας απλός προγραμματιστής, μιας και όλοι γίνονται μέσω ΙΕΚ. Τελικά βρήκα τι θέλω να κάνω, να συνδιάσω την Πληροφορική με την άλλη μου αγάπη που είναι τα αυτοκίνητα, αυτό που με το οποίο ακριβώς θέλω να ασχοληθώ είναι η λειτουργικότητα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης, καθώς και η Vehicle-to-vehicle επικοινωνία. Εκτός απο το να με συμβουλέψετε θα ήθελα να μου πείτε αν μπορώ να ασχοληθώ με αυτά απο ένα καθαρό τμήμα Πληροφορικής (άρα να δώσω απο Οικονομίας) ή πρέπει να περάσω σε ένα τμήμα ΗΜΜΥ (δήλαδη να δώσω απο Θετικών) ειδάλλως με βλέπω να σχεδιάζω κινητήρες (μάλλον ηλεκτρικούς) ώς Ηλεκτρολόγος ή Μηχανολόγος.

Φιλικά

Ο μέτριος -πλήν τιμίος- μαθητής σας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Maria_Xagorari

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού Αιγαίου. Έχει γράψει 315 μηνύματα.
Εισαι γερος εσυ, θα σου απαντησουν ατομα στους συγκεκριμενους τομεις, αλλα το γεγονος οτι γνωριζεις τοσο συγκεκριμενα και εμπεριστατωμενα τι θες, ειναι αξιοθαυμαστο,
Μπράβο σου!
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,826 μηνύματα.
Το μικρόφωνο στους ΗΜΜΥτες του φόρουμ παρακαλώ.
Δεν θα μπορείς να βγάλεις κάτι τέτοιο ως απλός πληροφορικαριος σίγουρα, χρειάζεσαι να γίνεις μηχανικός, αν εννοείς τα αυτοκίνητα τύπου tesla.
@Samael
@Andypro ?
@Arvacon
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Τελικά βρήκα τι θέλω να κάνω, να συνδιάσω την Πληροφορική με την άλλη μου αγάπη που είναι τα αυτοκίνητα, αυτό που με το οποίο ακριβώς θέλω να ασχοληθώ είναι η λειτουργικότητα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης, καθώς και η Vehicle-to-vehicle επικοινωνία.

Η λειτουργικότητα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης αναφέρεται στην ικανότητα ενός οχήματος να λειτουργεί και να κινείται αυτόνομα, χωρίς την ανάγκη για ανθρώπινη παρέμβαση. Συστήματα αυτοματοποιημένης οδήγησης χρησιμοποιούν προηγμένες τεχνολογίες και αισθητήρες, όπως ραντάρ, κάμερες, λέιζερ και συστήματα GPS, για να αναγνωρίζουν το περιβάλλον τους, να λαμβάνουν αποφάσεις και να διαχειρίζονται την κίνηση.Τα μαθηματικά, η στατιστική, η ηλεκτρονική και ο προγραμματισμός αποτελούν σημαντικά στοιχεία και εργαλεία που απαιτούνται στον κλάδο της λειτουργικότητας συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης. Οι τεχνολογίες αυτού του κλάδου αποτελούν σύνθεση πολλών πεδίων της επιστήμης και τεχνολογίας και η επιτυχής ανάπτυξη αυτοματοποιημένων οχημάτων απαιτεί κατανόηση και εξειδίκευση σε αυτούς τους τομείς.

Συγκεκριμένα:

  1. Μαθηματικά: Οι μαθηματικές γνώσεις απαιτούνται για την ανάπτυξη αλγορίθμων και μοντέλων που βασίζονται σε μαθηματικές αρχές. Οι μαθηματικές εξισώσεις και τα μαθηματικά μοντέλα είναι ουσιώδη για την κατανόηση και τον έλεγχο των συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης.
  2. Στατιστική: Η στατιστική χρησιμοποιείται για την ανάλυση και την ερμηνεία δεδομένων που συλλέγονται από τους αισθητήρες των αυτοματοποιημένων οχημάτων. Αυτή η ανάλυση βοηθά να ληφθούν αποφάσεις και να προσαρμοστούν οι δράσεις του αυτοκινήτου κατάλληλα.
  3. Ηλεκτρονική: Η ηλεκτρονική είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των αισθητήρων και των συστημάτων ελέγχου του αυτοκινήτου. Οι ηλεκτρονικοί κύκλωματα και οι μικροεπεξεργαστές χρησιμοποιούνται για να μετρούν και να επεξεργάζονται τα δεδομένα από τους αισθητήρες και να λαμβάνουν αποφάσεις ανάλογα.
  4. Προγραμματισμός: Ο προγραμματισμός είναι κρίσιμος για την ανάπτυξη των αλγορίθμων και του λογισμικού που επιτρέπουν την αυτοματοποιημένη οδήγηση. Οι γλώσσες προγραμματισμού, όπως το C++ είναι συχνά χρησιμοποιούμενες για την ανάπτυξη λογισμικού αυτοκινήτων.
! Μην ξεχνάς ότι : Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί κρίσιμο και κεντρικό στοιχείο στην επίτευξη λειτουργικότητας συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης. Αν και η λειτουργικότητα αυτού του είδους των οχημάτων περιλαμβάνει διάφορους τομείς και τεχνολογίες, η τεχνητή νοημοσύνη παίζει ζωτικό ρόλο σε αρκετά στάδια της διαδικασίας.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εκτός απο το να με συμβουλέψετε θα ήθελα να μου πείτε αν μπορώ να ασχοληθώ με αυτά απο ένα καθαρό τμήμα Πληροφορικής (άρα να δώσω απο Οικονομίας)
Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών | Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (hmu.gr)
Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών - Πανεπιστήμιο Κρήτης (uoc.gr)
 

Hased Babis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
Δεν θα μπορείς να βγάλεις κάτι τέτοιο ως απλός πληροφορικαριος σίγουρα, χρειάζεσαι να γίνεις μηχανικός,

Ο Dickmanns, πρωτοπόρος της αυτόματοποιημένης οδήγισης θεωρείται Επιστήμονας Υπολογίστων.

Γιατί τι έχει το Χαροκόπειο, το ΕΚΠΑ και το ΑΠΘ;
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Ο Dickmanns, πρωτοπόρος της αυτόματοποιημένης οδήγισης θεωρείται Επιστήμονας Υπολογίστων.


Γιατί τι έχει το Χαροκόπειο, το ΕΚΠΑ και το ΑΠΘ;
το τμήμα στη κρήτη (Ηράκλειο) είναι το καλύτερο τμήμα για υπολογιστές στην Ελλάδα

Καλά και αυτά που είπες ειδικά αν είσαι από αθήνα
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,826 μηνύματα.
Ο Dickmanns, πρωτοπόρος της αυτόματοποιημένης οδήγισης θεωρείται Επιστήμονας Υπολογίστων.
κοιτα υπαρχουν και τμηματα μηχανικων πληροφορικης και υπολογιστων. Την εποχη του δεν υπαρχαν αυτα τα τμηματα. Πρεπει να εχεις και γνωση τι γινεται μεσα στο αυτοκινητο αν θελεις να δουλεψεις στην βιομηχανια αυτη,
Εκτος αν σε ενδιαφερει αποκλειστικα και μονο το coding για το προγραμμα αυτοματοποιημενης οδηγησης εκει ισχυουν αλλα, θα κανεις την διορθωση του coding δηλαδη,
Γιατί τι έχει το Χαροκόπειο, το ΕΚΠΑ και το ΑΠΘ;
ειναι τμηματα γενικης πληροφορικης. Δηλαδη σου δινουν μια βαση. Μετα απο αυτο διαλαγεις εσυ τι θα κανεις, Εσυ ομως θες κατι εξαιρετικα συγκεκριμενο και μπλεκεται στην αυτοκινητοβιομηχανια.
Δες τα τμηματα ημμυ, μηχ μηχανικων ή και το ceid.
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλά και αυτά που είπες ειδικά αν είσαι από αθήνα
Με βάση τις διεθνείς κατατάξεις είναι η Πληροφορική στην Θεσσαλονίκη ή οι ΗΜΜΥ ΕΜΠ και ακολουθεί το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ. Αν θέλει να πάει από το 4ο πεδίο, ίσως να τον βοηθούσαν τα αρκετά μαθήματα hardware αυτών των σχολών.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,826 μηνύματα.
Το τμήμα στη κρήτη στο ηράκλειο παρέχει ΠΑΡΑ πολλά μαθήματα τα οποία,κάποια από τα οποία θα κουμπώσουν ιδανικά
καλυτερα να τοποθετηθουν οι μηχανικοι του forum για περισσοτερες λεπτομερειες.
Γενικα rule of the thumb ειναι οτι οταν θελει να ασχοληθει καποιος με την εφαρμογη της πληροφορικης σε μηχανηματα, να παει ημμυ.
Αν θελει ενασχοληση μονο με software / data analysis σκετη πληροφορικη.
Αν ο θεματοθετης σκεφτεται να μεινει μονο ελλαδα και οχι εξω τοτε αυτη η επαγγελματικη πορεια θα ειναι δυσκολη διοτι δεν εχουμε στην ελλαδα αυτοκινητοβιομηχια παντως.
Ως ημμυτης στην ελλαδα θα εχει περισσοτερες ευκαιριες να ασχοληθει με τα αυτοκινητα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Bachelor στην Αεροναυπηγική έχει νομίζω.
αεροναυπηγικη και αεροδιαστημικης ειχε.
Συνεπως ο ανθρωπος ειχε ηδη τις απαραιτητες γνωσεις μηχανικης. Σε πολυτεχνειo σπουδασε. Νομίζω ότι απλά γκουγκλαρε το όνομα του και λέει στο search "computer scientist" μόνο που ο άνθρωπος ήταν μηχανικός, δούλεψε για χρόνια ως μηχανικός και μάλιστα ασχολήθηκε με το AI και την ρομποτική.
Δεν ήταν απλός πληροφορικαριος.
Εισαι από θεωρητική οπότε δεν σου φαίνονται πολύ διαφορετικά αλλά trust me, είναι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,904 μηνύματα.
Γεία σας.
Όπως ξέρετε ήμουν Ανθρωπιστικών Σπουδών, και έχω περάσει σε μία σχολή (Επικοινωνία για να είμαι πιό ακριβής)
Σκοπός μου είναι να την τελείωσω και να πάρω πτυχίο, να πώ εδώ οτι ήταν η μόνη σχολή που με ενδιέφερε πραγματικά απο το πεδίο μου, και δέν προκείτε να πάω σε άλλη σχολή απο αυτό. Όμως δεν μπορώ να με φανταστώ για πάντα copywriter σε ένα γραφείο να γράφω κειμενάκια για να έρθει η Κύρα= Νίτσα στο Κομμωτήριο της Τούλας. Την δημοσιογραφία την ξέχναω γιατί πρέπει να φιλίσεις κατουρημένες ποδιές για να ανέβεις.
Λοιπόν , σε αυτό θα είμαι σύντομος και περιεκτικός . Εαν δεν σου αρέσει το τμήμα σου , και απο οτι καταλαβαίνω δεν σε ψήνει τόσο , άλλαξε . Είτε κάνεις αυτό που έχεις στο μυαλό σου τώρα είτε όχι δεν έχει σημασία . Εαν ήθελες κάτι παρεμφερές με το αντικείμενο του τμήματος σου θα άξιζε να το συζητήσουμε λίγο , αλλά τώρα , όχι .
Καταλήγω στο συμπέρασμα οτι αυτά που μου αρέσουν είναι σε άλλα πεδία, μου αρέσει η Πληροφορική και οι Η/Υ άλλα δεν έχει νόημα να βγάλω ένα τέτοιο τμήμα ως δεύτερο πτυχίο μόνο και μόνο για να γίνω ένας απλός προγραμματιστής, μιας και όλοι γίνονται μέσω ΙΕΚ.
Εδώ hold up . Επειδή κάποιος κάνει ένα μεταπτυχιακό ή παίρνει ένα χαρτί κολλεγίου ή χαρτί ΙΕΚ και πιάνει δουλειά ως προγραμματιστής δεν σημαίνει σε καμία απολύτως περίπτωση οτι το πτυχίο της πληροφορικής δεν έχει βαρύτητα . Τα έχουμε ξαναπει αυτά , όσο και να βρίζουμε το Ελληνικό πανεπιστήμιο για τις οποιεσδήποτε παθογένειες του , η μόρφωση που αποκτάς και κυρίως η αντίληψη είναι αναντικατάστατη . Κυρίως για εσένα τον ίδιο δηλαδή . Και don't be fooled , στην πλειοψηφία των project δεν υπάρχει καμία περίπτωση να σε προσλάβουν χωρίς παραπάνω γνώσεις . Ο προγραμματισμός , το να ξέρεις μια γλώσσα , είναι απλά ένα εργαλείο . Δεν σημαίνει οτι σου ανοίγεται ο δρόμος για όλες τις δουλειές που περιλαμβάνουν προγραμματισμό .
Τελικά βρήκα τι θέλω να κάνω, να συνδιάσω την Πληροφορική με την άλλη μου αγάπη που είναι τα αυτοκίνητα, αυτό που με το οποίο ακριβώς θέλω να ασχοληθώ είναι η λειτουργικότητα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης, καθώς και η Vehicle-to-vehicle επικοινωνία. Εκτός απο το να με συμβουλέψετε θα ήθελα να μου πείτε αν μπορώ να ασχοληθώ με αυτά απο ένα καθαρό τμήμα Πληροφορικής (άρα να δώσω απο Οικονομίας) ή πρέπει να περάσω σε ένα τμήμα ΗΜΜΥ (δήλαδη να δώσω απο Θετικών) ειδάλλως με βλέπω να σχεδιάζω κινητήρες (μάλλον ηλεκτρικούς) ώς Ηλεκτρολόγος ή Μηχανολόγος.
Θα δώσεις σίγουρα απο το 2ο πεδίο γιατί η πληροφορική του ΟΠΑ δεν έχει διάφορα απαραίτητα μαθήματα για αυτό το πράγμα όπως ΣΑΕ , ηλεκτρονικά , μικροελεγκτές κτλπ. Εαν θες να είσαι και future proof προσωπικά θα σου έλεγα ημμυ . Εαν όντως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρόκειται να αποτελέσουν το μέλλον ( και πιθανότατα θα το κάνουν ) , το πρώτο πράγμα που πρέπει να ξέρεις είναι οτι η καρδιά ενός τέτοιου αυτοκινήτου θα είναι ο ηλεκτρικός κινητήρας , ο οποίος φυσικά θα είναι πλήρως προγραμματίσιμος . Αλλά όπως είπαμε , δεν θα αρκεί να ξέρεις μόνο μια γλώσσα για να μπορείς να τον προγραμματίσεις αλλά πολλά άλλα αντικείμενα τα οποία τα κάνεις στο ημμυ .

Οτι και να επιλέξεις θα σε συμβούλευα πάντως να είσαι πολύ προσεκτικός γιατί θες κάτι πολύ συγκεκριμένο και είτε απο πληροφορική είτε απο ημμυ θα χρειαστεί να περάσεις πάρα πολλά άσχετα μαθήματα . Τα οποία θα είναι ιδιαίτερα απαιτητικά . Αυτό ισχύει για όλα τα παιδιά , προσέξτε τι σκέφτεστε να έχετε ως :
Γνώσεις , χόμπυ και καριέρα/επάγγελμα .
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top