Ποια red flags εχετε παρατηρήσει σε καθηγητές φροντιστηρίου;

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,063 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,426 μηνύματα.
μιλάμε άνετα μαζί τους για γκομενικά άκυρες βλακείες, τους μιλάμε στον ενικό και γενικά το κλίμα είναι πολύ φιλικό καθόλου αυστηρό.:blink:

Oικογενειακές Ιστορίες - Επεισόδιο 40.

Είχα πάει σε μια Καθηγήτρια αγγλικών (ιδιαίτερα) για proficiency που δεν ήξερε πάνω από τις μισές λέξεις κ άνοιγε το word reference για να τις δει 😭

Μήπως έκανε και μετάφραση στο Google Translate; :P
 

Κάμπια

Διάσημο μέλος

Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,207 μηνύματα.
Πέρα από τα κλασικά που έχουν ήδη γράψει αρκετοί, θεωρώ μεγάλο red flag τις συμπάθειες ή γενικά να έχει ο καθηγητής υπερβολικά φιλικές σχέσεις με ορισμένους μαθητές
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,426 μηνύματα.
Πέρα από τα κλασικά που έχουν ήδη γράψει αρκετοί, θεωρώ μεγάλο red flag τις συμπάθειες ή γενικά να έχει ο καθηγητής υπερβολικά φιλικές σχέσεις με ορισμένους μαθητές

Αυτό ονομάζεται προώθηση. :) Υπάρχει σε όλες τις χώρες του κόσμου. Ο Τσίπρας τους καθηγητές του στο Πανεπιστήμιο, τους έκανε υπουργούς. :bye2:
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,961 μηνύματα.
Πέρα από τα κλασικά που έχουν ήδη γράψει αρκετοί, θεωρώ μεγάλο red flag τις συμπάθειες ή γενικά να έχει ο καθηγητής υπερβολικά φιλικές σχέσεις με ορισμένους μαθητές
Βγαίνω εκτός θέματος, αλλά αυτό είναι ΟΤΧ και γινόταν παρά πολύ στο σχολείο μου (σε φροντιστήριο δεν το έχω παρατηρήσει σε τόσο μεγάλο βαθμό).
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό ονομάζεται προώθηση. :) Υπάρχει σε όλες τις χώρες του κόσμου. Ο Τσίπρας τους καθηγητές του στο Πανεπιστήμιο, τους έκανε υπουργούς. :bye2:
Αυτό το πράγμα βρε nPb, έχεις μία απαράμιλλη ικανότητα σε κάθε θέμα να βρίσκεις κάποιον τρόπο, ώστε να διατυπώσεις κάποιον σχολιασμό της παρηκμασμένης ελληνικής πραγματικότητας.

Και πολύ καλά κάνεις φίλτατε, ξυπνάς τον κόσμο και μας δείχνεις μία οπτική που ξεφεύγει από την σαπίλα του ελληνικού εκπαιδευτικού και κοινωνικοπολιτικού συστήματος.

Τα σέβη μου
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,426 μηνύματα.
Aπλά δείχνω ότι όλα γίνονται στην κοινωνία που ζούμε. :) Βέβαια ο κόσμος σε μεγάλο βαθμό ξεχνάει ή δεν δίνει την βαρύτητα που πρέπει.
 

Helen06

Δραστήριο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Πληροφοριακά Συστήματα Μακεδονίας. Έχει γράψει 514 μηνύματα.
Βγαίνω εκτός θέματος, αλλά αυτό είναι ΟΤΧ και γινόταν παρά πολύ στο σχολείο μου (σε φροντιστήριο δεν το έχω παρατηρήσει σε τόσο μεγάλο βαθμό).
εγώ δυστυχώς το έχω παρατηρήσει και στο φροντ μου, ειδικά ένας καθηγητής προς μια μαθήτρια, μόνο μ αυτην ασχολείται αλλα και αυτή είναι λίγο -έως πολύ- γλυφτρόνι -ναι μέχρι και στο φροντ
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει από Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 246 μηνύματα.
Στο φροντιστήριο που πήγαινα αγγλικά Ενώ είχα αποφασίσει ότι θα έδινα ένα συγκεκριμένο πτυχίο μου έκαναν προετοιμασία και για ένα άλλο που θα το έδιναν κάποια παιδιά από το τμήμα μου.

Σε φροντιστήριο για πανελλήνιες έβαζαν μαζί παιδιά της θεωρητικής και της θετικής για την βιολογία γενικής παιδείας.

Είχα έναν καθηγητή στο φροντιστήριο που όλες τις κοπέλες μας έπιανε από τον ώμο- το έκανε και σε μαμαδες αυτό. Δεν ξέρω αν είμαι πουριτανη αλλά βλέποντας το κάποια χρόνια μετά δεν το θεωρώ σωστό.
 

Helen06

Δραστήριο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Πληροφοριακά Συστήματα Μακεδονίας. Έχει γράψει 514 μηνύματα.
Είχα έναν καθηγητή στο φροντιστήριο που όλες τις κοπέλες μας έπιανε από τον ώμο- το έκανε και σε μαμαδες αυτό. Δεν ξέρω αν είμαι πουριτανη αλλά βλέποντας το κάποια χρόνια μετά δεν το θεωρώ σωστό.
Καλά το θεωρώ λίγο υπερβολικό αυτό! Εννοείται ότι δε ξέρεις τις προθέσεις κάποιου αγνώστου είτε κακές είτε καλές αλλά είναι "του ματσ" -πως το βλέπψ εγω- Μου θυμίζεις μια πρώην φίλη μου που όταν την ακουμπούσε ένας καταλάθος νόμιζε ότι θα την βι@σει.:/: Ο καθένας βάζει τα δικά του όρια και πάλι λέω
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει από Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 246 μηνύματα.
Καλά το θεωρώ λίγο υπερβολικό αυτό! Εννοείται ότι δε ξέρεις τις προθέσεις κάποιου αγνώστου είτε κακές είτε καλές αλλά είναι "του ματσ" -πως το βλέπψ εγω- Μου θυμίζεις μια πρώην φίλη μου που όταν την ακουμπούσε ένας καταλάθος νόμιζε ότι θα την βι@σει.:/: Ο καθένας βάζει τα δικά του όρια και πάλι λέω
Καταλαβαίνω πως το λες, εξάλλου το έγραψα ότι ίσως φανεί πουριτανικό. Αυτή η φίλη σου μήπως ήταν από την βόρεια Ευρώπη; Γιατί εκεί υπάρχουν τέτοιου είδους παρεξηγήσεις
 

Helen06

Δραστήριο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Πληροφοριακά Συστήματα Μακεδονίας. Έχει γράψει 514 μηνύματα.
χαχα οχι οχι απ τις Σερρες
 

Alessandra Eliza

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Alessandra Eliza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών Ιωαννίνων και μας γράφει από Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 246 μηνύματα.

nearos

Επιφανές μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8,352 μηνύματα.
Να ειναι πολύ φιλικός με τα παιδιά και να κάνει μονίμως πλάκες, φερέιπιν ο φυσικός μου στο φροντ μας ελεγε μονιμως ιστορίες, πειράγματα. πλακίτσες κλπ..
Νταξει, μου φτιαχνε τη διαθεση το καθε μαθημα δε λεω, αλλα τα σκατωσα εξετάσεις γιατι στα επαναληπτικα εκανε τετοιες χαζομαρες :P
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,426 μηνύματα.
Για μένα ο καθηγητής θα πρέπει να μην τρώει χρόνο σε χαζομάρες και πλακίτσες. Το μάθημα είναι δουλειά. Τέλος.
 

gazaki voutaniou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η επαγγελματίας αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 114 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 209 μηνύματα.
να ειναι υπερβολικά μαλακός όταν ο μαθητής είναι ασυνεπής πχ να μην φέρνει ένα παιδί ασκήσεις και αυτός να είναι του τύπου "δεν πειράζει βρεεεε οκ δεν τελείωσε κι ο κόσμος".
ειδικά σε μικρότερες τάξεις που ο μαθητής δεν έχει μάθει την αυτοπειθαρχία αυτό είναι κάπως καταστροφικό.
στα πρώτα χρόνια που έκανα γερμανικά η καθηγήτριά μου ήταν έτσι οπότε κ γω δν πολυασχολούμουν και κατέληξα στη προετοιμασία για β2 με εξωφρενικά κενά.
μερικές φορές όντως χρειάζεται ένας καθηγητής να κάνει τον μπαμπούλα
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,426 μηνύματα.
να ειναι υπερβολικά μαλακός όταν ο μαθητής είναι ασυνεπής πχ να μην φέρνει ένα παιδί ασκήσεις και αυτός να είναι του τύπου "δεν πειράζει βρεεεε οκ δεν τελείωσε κι ο κόσμος".
ειδικά σε μικρότερες τάξεις που ο μαθητής δεν έχει μάθει την αυτοπειθαρχία αυτό είναι κάπως καταστροφικό.
στα πρώτα χρόνια που έκανα γερμανικά η καθηγήτριά μου ήταν έτσι οπότε κ γω δν πολυασχολούμουν και κατέληξα στη προετοιμασία για β2 με εξωφρενικά κενά.
μερικές φορές όντως χρειάζεται ένας καθηγητής να κάνει τον μπαμπούλα

Ο καθηγητής πρέπει να κρατάει έναν επαγγελματισμό στο μάθημά του. Το μάθημα είναι δουλειά. Όλα χρειάζονται ένα μέτρο. Και ο γιατρός μπορεί να είναι φιλικός στο γιατρείο του. όταν πάει ο ασθενής αλλά δεν παίζει με τον ασθενή. Υπάρχει μια τυπικότητα λόγω δουλειάς και η επιστημονική απάντηση της εξέτασης απαιτεί σοβαρότητα και ακρίβεια. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και σε ένα μάθημα.

Δυστυχώς εφόσον η ώρα είναι μόνο 45 λεπτά και αν το μάθημα αφορά σχολική τάξη ή πιο εξατομικευμένο πλαίσιο (ιδιαίτερο, φροντιστήριο) τότε τα πράγματα γίνονται πιο πιεστικά λόγω ύλης και διδακτικών μεθόδων.

Σε κάθε περίπτωση όταν οι μαθητές είναι περισσότεροι του 1 παιδιού, το μάθημα πρέπει να έχει την ίδια ανταπόκριση και σε δύο ή περισσότερα παιδιά. Καθώς το κάθε παιδί δεν καταλαβαίνει με τον ίδιο τρόπο, χρόνο και ρυθμό, αν ο καθηγητής αρχίσει να είναι χαλαρός τότε η μπάλα του διδακτικού σκοπού χάθηκε. Βέβαια στην Ελλάδα όπου ο διδακτικός σκοπός είναι λίγο ασαφής, όσοι καθηγητές συνηθίζουν να είναι χαλαροί το κάνουν καθαρά λόγω επιστημονικής ανεπάρκειας και απλά τρώνε το χρόνο έτσι. ;)
 

Helen06

Δραστήριο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Πληροφοριακά Συστήματα Μακεδονίας. Έχει γράψει 514 μηνύματα.
Αφού τελέιωσα κ γω απ'τα φροντιστήρια έχω να πω το εξης. Καλό είναι ο καθηγητής να είναι μαλακός και κατανοητός, να κάνει πλάκες, για να δημιουργείται και ένα ευχάριστο κλίμα αφού μαξ σε μία τάξη είναι 4-6 παιδιά, αλλα πάνω από όλα να κάνει μάθημα, να ασχολείται με αυτό ανεξάρτητα με το αν ο ίδιος το θεωρεί εύκολο ή οχι. Από προσωπική εμπειρία ο καθηγητής πληροφορικής που είχα στο φροντ δεν έκανε τίποτα. Ήταν λές και έδωσαν σε έναν φιλόλογο το βιβλίο της πληροφορικής το διάβασε από μέσα, είπε μάθετε απέξω αυτά και αυτά και κάντε τόσες ασκήσεις. Το βασικό όταν πληρώνεις είναι να παίρνεις και αυτό που αντιστοιχεί από την πλευρά της μάθησης, και ξαναλέω, ανεξάρτητα εάν το μάθημα θεωρείται βατό ή όχι.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,426 μηνύματα.
Αφού τελέιωσα κ γω απ'τα φροντιστήρια έχω να πω το εξης. Καλό είναι ο καθηγητής να είναι μαλακός και κατανοητός, να κάνει πλάκες, για να δημιουργείται και ένα ευχάριστο κλίμα αφού μαξ σε μία τάξη είναι 4-6 παιδιά, αλλα πάνω από όλα να κάνει μάθημα, να ασχολείται με αυτό ανεξάρτητα με το αν ο ίδιος το θεωρεί εύκολο ή οχι. Από προσωπική εμπειρία ο καθηγητής πληροφορικής που είχα στο φροντ δεν έκανε τίποτα. Ήταν λές και έδωσαν σε έναν φιλόλογο το βιβλίο της πληροφορικής το διάβασε από μέσα, είπε μάθετε απέξω αυτά και αυτά και κάντε τόσες ασκήσεις. Το βασικό όταν πληρώνεις είναι να παίρνεις και αυτό που αντιστοιχεί από την πλευρά της μάθησης, και ξαναλέω, ανεξάρτητα εάν το μάθημα θεωρείται βατό ή όχι.

Ελένη αυτό θα δεις μεγαλώνοντας είναι και λίγο θέμα ανθρώπου. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν την έμφυτη όρεξη για να γίνουν καθηγητές και άλλοι όχι. Αυτό ισχύει σε όλα τα επαγγέλματα. Μεγάλο ποσοστό βέβαια παίζει ρόλο ότι αρκετοί φοιτητές που καταλήγουν ως καθηγητές μέσης εκπαίδευσης μισούσαν το αντικείμενο ως φοιτητές. Άρα πως αυτοί μετά να σας κάνουν να το αγαπήσετε αφού οι ίδιοι μέχρι να πάρουν το πτυχίο δεν έχουν καταλάβει αρκετά τι ακριβώς σπούδασαν. Πολλοί καθηγητές φυσικής μπορεί να διδάσκουν φυσική κατεύθυνσης αλλά δεν έχουν και αρκετή καλή γνώση φυσικής καθώς δεν ενημερώνονται από τη διεθνή φυσική επικαιρότητα και άρα έχουν περιορισμένη γκάμα ασκήσεων, τρόπων επίλυσης ασκήσεων και γενικά σέρνονται στο μάθημα. Θα τα δεις και μεγαλώνοντας ότι η κοινωνία είναι ένας χυλός ανθρώπινων συμπεριφορών.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top