Πως να βγάλουμε το Φυσικό Ιωαννίνων σε 4,5 χρόνια;

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 19,783 μηνύματα.

hl_amhxanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 809 μηνύματα.

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,740 μηνύματα.
Οπότε...κάτι σημαντικό κάνουμε και μεις...και ίσως πολύ πιο σημαντικό από κάτι που κάνει η κάθε χαζογκόμενα στο παιδαγωγικό...
Σιγά ρε σουπερμαν, χαλάρωσε, δεν κρέμεται η τύχη του κόσμου από τα χέρια σας. Επίσης εκτός ότι υπάρχουν και αγόρια στη σχολή, αυτή την ωραία αντίληψη την ξέρουν οι φίλες σου που μας είπες; Όπως επίσης ότι κωλοβαράνε όλη μέρα σύμφωνα με εσένα;
Έλα να μας τα ξαναπεις όταν θα μας λες για το πόσο σημαντική είναι η παιδεία σε μια κοινωνία, πόσο μάλλον για μια τόσο ιδιαίτερη ηλικία για τη διαμόρφωση του εγκεφάλου και των σχέσεων με τους γύρω.
όχι...δεν μπορούν όλοι...δυστυχώς...
Καλα κρασία, τώρα σου γράφω για το παιδαγωγικό μια σελίδα αν θες.
Πάντως κλαμπάκια και χαβαλέ όλη την ημέρα όπως στο παιδαγωγικό δεν κάνουν
Δηλαδή σύμφωνα με εσένα, δεν πατάει κανείς σχεδόν στις διαλέξεις, δεν έχει εργασίες και προοδους κτλ. Πας παίρνεις μια πλαστελίνη, παίζεις 2 ώρες και φεύγεις. Και μετά στην εξεταστική γράφεις το ονομά σου και περνάς;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 325 μηνύματα.
Υπάρχουν αντικειμενικοι παράγοντες που καθιστούν κάποια σχολή πιο δύσκολη από κάποια άλλη. Οι παράγοντες αυτοί είναι λίγο πολύ γνωστοί σε όλους μας και νομίζω κοινώς αποδεκτοί. Επίσης υπάρχουν και υποκειμενικό παράγοντες που επηρεάζουν το ποσο θα δυσκολευτεί κανεις σε κάποια σχολή όπως το ποσο συμβατή είναι με τα ενδιαφέροντα του και το ποσο κοντά είναι στις κλίσεις του. Οπότε ναι υπάρχουν πιο ευκολες σχολές αλλα ποιος νοιάζεται;
Ποιο το νόημα να συγκρίνουμε το αν είναι πιο δύσκολη η νομική σε σχέση με το φυσικό;
Άλλους στόχους έχουν οι απόφοιτοι της μια σχολής και άλλους στόχους της άλλης. Όλοι για κάτι άλλο αγωνιζόμαστε και επιλέξαμε τις σχολές μας όχι με γνώμονα το ποσο εύκολες ή δύσκολες είναι αλλα με γνώμονα το τι μας αρέσει να κάνουμε στο παρόν και στο μέλλον.
Ακόμα καλό είναι να μην βιαζόμαστε να κρίνουμε την δυσκολία σχολών στις οποίες δεν φοιτουμε. Ναι όντως οι φήμες και οι εμπειρίες που ακούγονται δεξιά και αριστερά για τις διαφορες σχολές είναι πολύ πιθανό να είναι αληθείς όμως ας μην είμαστε τόσο σιγουροι για πράγματα που οι ίδιοι δεν έχουμε ζήσει.
Τέλος καλώς ή κακώς το ποσο εύκολη ή δύσκολη είναι μια σχολή δεν έχει σχέση με το ποσο δύσκολο ή ευκολο είναι ένα επάγγελμα και ποσο μάλλον με το ποσο σημαντικό είναι ένα επάγγελμα για την κοινωνία
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,038 μηνύματα.
Κάτι που έχει δυσκολία δεν είναι απαραίτητο οτι έχει μεγάλη αξία . Εαν είναι και αναγκαίο όμως , τότε αποκτάει αυτομάτως τεράστια αξία . Απο την άλλη και κάτι που έχει μεγάλη αξία μπορεί να έχει μην έχει απαραίτητα μεγάλη δυσκολία .

Το σίγουρο είναι πως κανείς δεν σε πληρώνει βάσει του πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι η δουλειά σου . Δεν είναι το πρωταρχικό κριτήριο αυτό . Για αυτό και το να ξέρεις 3 απειροστικούς δεν σε κάνει πιο άξιο ή ξεχωριστό απο κάποιον που τελείωσε το παιδαγωγικό ή έναν ταμία . Τώρα εαν τυχαίνει η δουλειά σου να έχει σημασία ( απο οικονομικής άποψης ή απο άποψη υγείας/ασφάλειας ), και ταυτόχρονα είναι και δύσκολη , και είσαι απο τους λίγους ανθρώπους που μπορούν να την κάνουν , τότε σου δίνει μια υπεραξία αυτό όντως .

Είναι κακό όμως να ερμηνεύουμε την οικονομική υπεραξία , η οποία αλλάζει συναρτήσει του χρόνου και των συνθηκών , ως συγκριτική αξία μεταξύ των επιστημών ή και ευρύτερα μεταξύ όλων των επαγγελμάτων θα έλεγα . Όλες οι επιστήμες έχουν αξία . Εαν ωστόσο κάποιος επιλέγει να σπουδάσει μια επιστήμη καθαρά λόγω της δυσκολίας της , αφενός υποβάλλει τον εαυτό του σε μια εντελώς λάθος επιλογή που στο μέλλον θα του κοστίσει ψυχολογικά και χρηματικά , και αφετέρου δεν θα υπηρετήσει καλά την επιστήμη που διάλεξε να σπουδάσει .

ΥΓ. Οι πολύπλοκες λύσεις ποτέ δεν ενθουσιάζουν αλλά ούτε βρίσκουν εφαρμογές . Τουλάχιστον στην μηχανική οι λύσεις που επικροτούνται και προωθούνται στην αγορά είναι οι πιο απλές , οι πιο περιεκτικές και οι πιο αποτελεσματικές ταυτόχρονα . Αυτό το λεω γιατί συχνά οι σπουδές μηχανικού είναι συνυφασμένες με δύσκολα μαθηματικά . Αλλά σας εγγυώμαι οτι μερικές σελίδες με λίγα και απλά μαθηματικά , που μπορεί να τις καταλάβει και παιδί λυκείου , ορισμένες φορές μπορεί να έχουν πολύ περισσότερο νόημα και απο 80 σελίδες περίπλοκων μαθηματικών . Κανείς δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί ή να σου πει μπράβο επειδή ξεσκίστηκες στα μαθηματικά , εαν αυτό δεν έχει κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα ή εαν δεν καταλήγεις σε κάτι απλό και κομψό που άλλος κόσμος μπορεί να το χρησιμοποιεί καθημερινά και να λύνει πραγματικά και υπαρκτά προβλήματα .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top