Να διαλέξω την σχολή των χημικών μηχανικών;

Sharpglass

Νεοφερμένος

Ο Sharpglass αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι 31 χρονών και έχω 2 πτυχία (ιατρικής και διατροφολογίας) και έχω μεταπτυχιακό και διδακτορικό (έκανα παράλληλα το διδακτορικό με το 2ο πτυχίο). Όσο και να φαίνεται αστείο σε κάποιους, μου αρέσει η διαδικασία της μάθησης και σκέφτομαι πω θα ήθελα ακόμα ένα πτυχίο. Έχω καταλήξει στου χημικού μηχανικού που ήταν και μια από τις σχολές που σκεφτόμουν στις πανελλήνιες. Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής
  1. Γίνεται να συνδυαστεί με δουλειά από πλευράς υποχρεωτικών εργαστηρίων; Γιατί δουλεύω σε νοσοκομείο οπότε ενδεχομένως να φτιάχνω κάπως το πρόγραμμά μου αλλά αν έχει καθημερινά πρωινά εργαστήρια δεν γίνεται
  2. Είναι πιο εύκολα από κατατακτήριες ή πανελλήνιες;
  3. Γενικά αν κάποιος είναι φοιτητής/απόφοιτος και θέλει να μου δώσει μερικές πληροφορίες θα ήμουν υπόχρεος
Ευχαριστώ :)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι 31 χρονών και έχω 2 πτυχία (ιατρικής και διατροφολογίας) και έχω μεταπτυχιακό και διδακτορικό (έκανα παράλληλα το διδακτορικό με το 2ο πτυχίο). Όσο και να φαίνεται αστείο σε κάποιους, μου αρέσει η διαδικασία της μάθησης και σκέφτομαι πω θα ήθελα ακόμα ένα πτυχίο. Έχω καταλήξει στου χημικού μηχανικού που ήταν και μια από τις σχολές που σκεφτόμουν στις πανελλήνιες. Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής
  1. Γίνεται να συνδυαστεί με δουλειά από πλευράς υποχρεωτικών εργαστηρίων; Γιατί δουλεύω σε νοσοκομείο οπότε ενδεχομένως να φτιάχνω κάπως το πρόγραμμά μου αλλά αν έχει καθημερινά πρωινά εργαστήρια δεν γίνεται
  2. Είναι πιο εύκολα από κατατακτήριες ή πανελλήνιες;
  3. Γενικά αν κάποιος είναι φοιτητής/απόφοιτος και θέλει να μου δώσει μερικές πληροφορίες θα ήμουν υπόχρεος
Ευχαριστώ :)
Καταρχάς δεν μας φαίνεται καθόλου αστείο , εφόσον έχεις την δυνατότητα και γουστάρεις , και πολύ καλά θα κάνεις !

1. Τα εργαστήρια δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα . Οι εργαστηριακές αναφορές και εργασίες μπορούν να απαιτούν από 1-3 ώρες έως 5-8 ώρες , ανάλογα με το τι ζητείται . Λόγου χάρη μπορούν να θέλουν να κάνεις ένα σωρό γραφικές παραστάσεις με το χέρι ( στα πρώτα έτη το ζητάνε ) ή να κάνεις προσομοιώσεις(σε πιο μεγάλα εξάμηνα) ή οτιδήποτε άλλο . Επιπλέον το διάβασμα δεν είναι γραμμικό . Μπορεί σε ένα μάθημα να διαβάζεις τις ίδιες 2-3 σελίδες για πολλές ώρες και να μην βγάζεις άκρη . Οπότε εάν η ύλη είναι 60 σελίδες , μην σε ξεγελάει ο αριθμός γιατί είναι 60 σελίδες με advanced math που δεν τις ξεπετας έτσι . Επιπλέον ζήτημα το ότι η παρουσία σου και στις θεωρίες που συνήθως είναι πρωινά είναι άκρως απαραίτητες καθώς εδώ δεν διαβάζεις από τα συγγράματα . Αυτά έχουν υποστηρικτικό λόγο , αλλά τα περισσότερα δεν απευθύνονται σε φοιτητές αλλά σε επαγγελματίες μηχανικούς που θέλουν να τα χρησιμοποιήσουν ως βιβλίο αναφοράς . Δεν τα ανοίγεις λοιπόν και "μαθαίνεις" από αυτά .

2. Ναι , οι πανελλήνιες είναι πολύ πιο εύκολες σε σχέση με τις κατατακτήριες στην δεδομένη περίπτωση που αναφέρεις .
 

Sharpglass

Νεοφερμένος

Ο Sharpglass αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Είσαι απόφοιτος της σχολής;
Τα εργαστήρια δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα . Οι εργαστηριακές αναφορές και εργασίες μπορούν να απαιτούν από 1-3 ώρες έως 5-8 ώρες , ανάλογα με το τι ζητείται . Λόγου χάρη μπορούν να θέλουν να κάνεις ένα σωρό γραφικές παραστάσεις με το χέρι ( στα πρώτα έτη το ζητάνε ) ή να κάνεις προσομοιώσεις(σε πιο μεγάλα εξάμηνα) ή οτιδήποτε άλλο
Το ωράριο γενικά πως είναι; Μπορώ να αλλάξω τις βάρδιες μου σε γενικές γραμμές και να βγει μια άκρη. Στην ιατρική πχ μπορούσες ανετα να δουλεύεις γιατί σχεδόν πάντα στις 2 είχες τελειώσει (8-2 γενικά έπαιζε, κάποιες φορές νωρίτερα, κάποιες αργότερα). Αυτό για τα μαθήματα που λες καταλαβαίνω τι εννοείς. Φαντάζομαι θα είναι και ανάπτυξης οι εξετάσεις, εμείς πολλές φορές είχαμε είτε πολλαπλής είτε προφορικά και κλινική εξέταση ασθενούς. Το καταλαβαίνω ότι είναι άλλος κόσμος.
Ναι , οι πανελλήνιες είναι πολύ πιο εύκολες σε σχέση με τις κατατακτήριες στην δεδομένη περίπτωση που αναφέρεις
Το πιστεύω αυτό. Είδα την ύλη και στ κάθε μάθημα έχει 6 συγγράματα. Από πανελλήνιες τουλάχιστον θα έχω μαθήματα λυκείου.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Είσαι απόφοιτος της σχολής;
Να'σαι καλά ! Όχι απλώς έχω μια εικόνα λόγω φίλων .
Το ωράριο γενικά πως είναι; Μπορώ να αλλάξω τις βάρδιες μου σε γενικές γραμμές και να βγει μια άκρη. Στην ιατρική πχ μπορούσες ανετα να δουλεύεις γιατί σχεδόν πάντα στις 2 είχες τελειώσει (8-2 γενικά έπαιζε, κάποιες φορές νωρίτερα, κάποιες αργότερα).
Εδώ δεν ξέρω τι να σου πω , αλλά φοβάμαι οτι υπάρχει πιθανότητα να επικρατεί λίγο-πολύ το χάος . Να είναι κάπως διασκορπισμένα δηλαδή τα μαθήματα . Γενικά ο καθηγητής της θεωρίας συνήθως δεν έχει πολύ επαφή σχετικά με το πότε γίνονται τα εργαστήρια . Συνήθως οι θεωρίες πιάνουν τα πρωινά πάντως και τα εργαστήρια του κάθε μαθήματος μπαίνουν μεσημέρια και απογεύματα σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες . Λόγου χάρη για το μάθημα1 μπορεί να είναι μόνο Δευτέρα και Τρίτη το εργαστήριο , για το μάθημα2 μόνο Τετάρτη , για το μάθημα3 Τετάρτη και Πέμπτη κ.ο.κ.
Αυτό για τα μαθήματα που λες καταλαβαίνω τι εννοείς. Φαντάζομαι θα είναι και ανάπτυξης οι εξετάσεις, εμείς πολλές φορές είχαμε είτε πολλαπλής είτε προφορικά και κλινική εξέταση ασθενούς. Το καταλαβαίνω ότι είναι άλλος κόσμος.
Καθόλου εως σπάνια ανάπτυξης και επίσης καθόλου ως σπάνια πολλαπλής .
Συνήθως είναι κανά 5σελιδο εως 8σελιδο μαθηματικών οι απαντήσεις και μαζί έχεις και κανά τυπολόγιο που μπορεί να είναι απο 5 σελίδες εως και 200 διαφάνειες :hehe: . Γενικά στα περισσότερα μαθήματα αφήνουν ανοιχτές σημειώσεις ή βιβλία . Δεν ενδιαφέρει καθόλου η ικανότητα να αποστηθίζεις κυρίως για δύο λόγους , ο πρώτος είναι πως είναι αδύνατο καθώς ακόμα και για την πιο απλή περίπτωση οι τύποι μπορεί να πιάνουν καμιά σελίδα ή δύο , και ο δεύτερος είναι πως ο σκοπός είναι να φανεί εαν έχεις αντίληψη περί των θεμάτων . Δηλαδή στα 5 χρόνια που σπουδάζω προσωπικά , δεν έχει χρειαστεί να αποστηθίσω ποτέ τίποτα . Οτι χρειάζεσαι το χρησιμοποιείς τόσο πολύ που το μαθαίνεις ή μπορείς απο βασικές αρχές να το εξάγεις ή απλώς ανοίγεις ένα βιβλίο και το βρίσκεις . Γενικά ποτέ μα ποτέ δεν θα σου ζητήσει κανένας να θυμάσαι το οτιδήποτε απέξω , αυτό που τους νοιάζει όμως πολύ να δουν είναι οτι εαν χρειαστείς κάτι θα ξέρεις που να το αναζητήσεις και έπειτα αφού το βρεις θα ξέρεις πως να το εφαρμόσεις .
Το πιστεύω αυτό. Είδα την ύλη και στ κάθε μάθημα έχει 6 συγγράματα. Από πανελλήνιες τουλάχιστον θα έχω μαθήματα λυκείου.
Κοίτα ο αριθμός των συγγραμάτων είναι ενδεικτικός πιστεύω για να έχεις απλώς ποικιλλία να διαβάσεις οτι σε βολεύει περισσότερο . Και με ένα , άντε το πολύ δύο λογικά είσαι καλυμμένος . Απλώς η ύλη είναι on steroids σε σχέση με των πανελληνίων και για αυτό σου λεω οτι μάλλον δεν συμφέρει . Εαν είχες σχετικό πτυχίο τότε μόνο θα άξιζε να το συζητούσαμε . Αλλά τώρα θεωρώ οτι θα χανώσουν . Δηλαδή είτε δώσεις πανηλλήνιες είτε κατακτήριες μαθηματικά θα δώσεις . Απλώς στην μια περίπτωση θα δώσεις βασικό λογισμό ενώ στην άλλη θα πρέπει να διαβάσεις πολλά περισσότερα πράγματα σε πολύ πιο προχωρημένο επίπεδο . Το ίδιο ισχύει και για φυσική αλλά ιδίως για χημεία . Μην το ψάχνεις των πανελληνίων είναι της πλάκας η ύλη και περνάς πολύ πιο εύκολα απο εκεί . Και μεταξύ μας , πιστεύω και πως εκπαιδευτικά θα σε ωφελήσει περισσότερο για να ξέρεις τι σου γίνεται αργότερα μέσα στην σχολή .
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,929 μηνύματα.
1. Εργαστηρια/υποχρεωτικα στο πολυτεχνειο υπηρχαν πραγματικα σε ελαχιστα μαθηματα (οριακα κατω απο 10). Καμια σχεση με τα εργαστηρια και δη τα κλινικα ετη της ιατρικης.

Συνηθως γινονται σε γκρουπακια και αααντε να διαρκουν περιπου 1 εβδομαδα, κανα 2ωρο διαρκεια το καθενα.

Θεωρω οτι θα ειναι πολυ ευκολο να τα προσαρμοσεις στο χρονο, ειδικα εαν τα βαλεις σε ημερες που θα εχεις ρεπο απο προηγουμενες εφημεριες (αν τις δινουν).

*Με μια μικρη επιφυλαξη, καθως ημουν σε διαφορετικο τμημα του πολυτεχνειου.

2. Και παλι με μια μικρη επιφυλαξη, οπως κι ο Samael θα προτεινω κι εγω πανελληνιες.

*Η επιφυλαξη εδω εγκειται στο να δεις αποτελεσματα παλαιοτερων κατατακτηριων και να δεις με τι βαθμο μπαινουν.

Π.χ. εαν μπαινουν με βαση ή μενουν κενες θεσεις, τοτε ειναι πιθανοτερο να μην υπαρχει ανταγωνισμος (στις πανελληνιες για το μετσοβιο υπαρχει υψηλος ανταγωνισμος οπως γνωριζεις).

3. Αν και εχω χρονια να ασχοληθω, προσοχη σε μαθηματα τυπου "χημεια" στις πανελληνιες, παει καιρο που εχεις να τα δεις φανταζομαι στο υφος που απαιτουνται, οποτε μην παρασυρθεις και πεις "σιγα, τα ξερω"! :P

4. Στη σχολη το Α και το Ω ειναι παλια θεματα και καλες σημειωσεις. Χρειαζεται μια μικρη δικτυωση ωστε να τα προμηθευτεις (γιατι υποθετω οτι θα ειναι δυσχερης η παρακολουθηση των αμφιθεατρικων μαθηματων) !
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
1. Εργαστηρια/υποχρεωτικα στο πολυτεχνειο υπηρχαν πραγματικα σε ελαχιστα μαθηματα (οριακα κατω απο 10). Καμια σχεση με τα εργαστηρια και δη τα κλινικα ετη της ιατρικης.

Συνηθως γινονται σε γκρουπακια και αααντε να διαρκουν περιπου 1 εβδομαδα, κανα 2ωρο διαρκεια το καθενα.

Θεωρω οτι θα ειναι πολυ ευκολο να τα προσαρμοσεις στο χρονο, ειδικα εαν τα βαλεις σε ημερες που θα εχεις ρεπο απο προηγουμενες εφημεριες (αν τις δινουν).

*Με μια μικρη επιφυλαξη, καθως ημουν σε διαφορετικο τμημα του πολυτεχνειου.

2. Και παλι με μια μικρη επιφυλαξη, οπως κι ο Samael θα προτεινω κι εγω πανελληνιες.

*Η επιφυλαξη εδω εγκειται στο να δεις αποτελεσματα παλαιοτερων κατατακτηριων και να δεις με τι βαθμο μπαινουν.

Π.χ. εαν μπαινουν με βαση ή μενουν κενες θεσεις, τοτε ειναι πιθανοτερο να μην υπαρχει ανταγωνισμος (στις πανελληνιες για το μετσοβιο υπαρχει υψηλος ανταγωνισμος οπως γνωριζεις).

3. Αν και εχω χρονια να ασχοληθω, προσοχη σε μαθηματα τυπου "χημεια" στις πανελληνιες, παει καιρο που εχεις να τα δεις φανταζομαι στο υφος που απαιτουνται, οποτε μην παρασυρθεις και πεις "σιγα, τα ξερω"! :P

4. Στη σχολη το Α και το Ω ειναι παλια θεματα και καλες σημειωσεις. Χρειαζεται μια μικρη δικτυωση ωστε να τα προμηθευτεις (γιατι υποθετω οτι θα ειναι δυσχερης η παρακολουθηση των αμφιθεατρικων μαθηματων) !
Να κοιτάξει και τους χημικούς , είναι πολύ πιο ανθρώπινο απο άποψη απαιτήσεων σαν τμήμα . Το μόνο μειονέκτημα είναι τα πολλά εργαστήρια ενδεχομένως . Εαν και χρόνο θα χρειαστεί όπως και να έχει . Στο πολυτεχνείο ναι μεν μπορεί τα εργαστήρια να είναι πιο περιορισμένα αλλά θα ξεσκιστεί στο διάβασμα θεωρίας . Απο την άλλη στο χημικό μπορεί να μην έχει τόσα πολλά βαριά υποχρεωτικά επιλογής , αλλά θα έχει πολλές ώρες εργαστήρια . Μεταξύ των δύο όμως πιστεύω πως πιο υποφερτό είναι το χημικό , γιατί πας ,τελειώνεις γυρνάς τάβλα , πέφτεις κοιμάσαι και είσαι μια χαρά να το επαναλάβεις και την επόμενη μέρα . Αλλά να κάτσεις να διαβάζεις εκεί ρευστομηχανικές , φαινόμενα μεταφοράς και τέτοια που έχουν οι χημικοί μηχανικοί για 5 χρόνια...προσωπικά το κόβω απο δύσκολο ως αδύνατο όταν είσαι εξαντλημένος απο την δουλειά . Shit needs crazy amounts of time , and effort , and energy , ακόμα και εαν δεν έχεις κενά !
 

Sharpglass

Νεοφερμένος

Ο Sharpglass αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
1. Εργαστηρια/υποχρεωτικα στο πολυτεχνειο υπηρχαν πραγματικα σε ελαχιστα μαθηματα (οριακα κατω απο 10). Καμια σχεση με τα εργαστηρια και δη τα κλινικα ετη της ιατρικης.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό για μενα γιατί αν είχε άπειρα υποχρεωτικά θα ήταν σκότωμα.
Π.χ. εαν μπαινουν με βαση ή μενουν κενες θεσεις, τοτε ειναι πιθανοτερο να μην υπαρχει ανταγωνισμος (στις πανελληνιες για το μετσοβιο υπαρχει υψηλος ανταγωνισμος οπως γνωριζεις).
Οι κατατακτήριες έχουν το κακό της άπειρης ύλης. Επειδή προφανώς δεν υπάρχει τίποτα να μου αναγνωριστεί (εκτός από μια κυτταρική βιολογία ενδεχομένως) δεν με οφελούν κάπου οι κατατακτήριες. Στις πανελλήνιες τουλάχιστον είναι πιο ελεγχόμενα τα πράγματα.
Στη σχολη το Α και το Ω ειναι παλια θεματα και καλες σημειωσεις. Χ
Αν μπω με το καλό κάτι θα βρεθεί πιστεύω.
Να κοιτάξει και τους χημικούς , είναι πολύ πιο ανθρώπινο απο άποψη απαιτήσεων σαν τμήμα . Το μόνο μειονέκτημα είναι τα πολλά εργαστήρια ενδεχομένως . Εαν και χρόνο θα χρειαστεί όπως και να έχει . Στο πολυτεχνείο ναι μεν μπορεί τα εργαστήρια να είναι πιο περιορισμένα αλλά θα ξεσκιστεί στο διάβασμα θεωρίας . Απο την άλλη στο χημικό μπορεί να μην έχει τόσα πολλά βαριά υποχρεωτικά επιλογής , αλλά θα έχει πολλές ώρες εργαστήρια . Μεταξύ των δύο όμως πιστεύω πως πιο υποφερτό είναι το χημικό , γιατί πας ,τελειώνεις γυρνάς τάβλα , πέφτεις κοιμάσαι και είσαι μια χαρά να το επαναλάβεις και την επόμενη μέρα . Αλλά να κάτσεις να διαβάζεις εκεί ρευστομηχανικές , φαινόμενα μεταφοράς και τέτοια που έχουν οι χημικοί μηχανικοί για 5 χρόνια...προσωπικά το κόβω απο δύσκολο ως αδύνατο όταν είσαι εξαντλημένος απο την δουλειά . Shit needs crazy amounts of time , and effort , and energy , ακόμα και εαν δεν έχεις κενά !
Τους χημικούς τους σκέφτηκα. Απλά ξέρεις γιατί σκέφτομαι χημ μηχ; Επειδή όπως είπες έχουν άπειρα εργαστήρια. Το διάβασμα όμως είναι όντως πιο μαζεμένο στο χημικό; Γιατί δεν έχει φήμη εύκολης σχολής, το αντίθετο.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Τους χημικούς τους σκέφτηκα. Απλά ξέρεις γιατί σκέφτομαι χημ μηχ; Επειδή όπως είπες έχουν άπειρα εργαστήρια. Το διάβασμα όμως είναι όντως πιο μαζεμένο στο χημικό; Γιατί δεν έχει φήμη εύκολης σχολής, το αντίθετο.
Στο χημικό ρε'συ οι περισσότεροι μπαίνουν και δεν ξέρουν να υπολογίσουν μια απλή παράγωγο και το τελειώνουν και στα τέσσερα χρόνια επίσης χωρίς να το έχουν μάθει . Δεν είναι και εύκολο τμήμα προφανώς αλλά δεν είναι και απο τα πιο δύσκολα , τουλάχιστον όχι στην Ελλάδα . Οι χημικοί μηχανικοί τώρα είναι εντελώς άλλη ιστορία , όλα τα παλούκια είναι και υποχρεωτικά , ειδικά κάτι μαθήματα σε στυλ ρευστομηχανικής είναι πολύ περίπλοκα . Γενικά οι δύο σχολές έχουν άλλες φιλοσοφίες . Οι χημικοί είναι πιο πολύ concerned με το να μελετούν τα φαινόμενα στοιχειωδώς . Οι χημικοί μηχανικοί δεν μπαίνουν τόσο στα θεωρητικά gory details αλλά εστιάζουν στην εφαρμογή . Οπότε δεν ενδιαφέρει μόνο η ποιοτική κατανόηση αλλά και η υπολογιστική κατανόηση διότι , στο τέλος της ημέρας κάτι θα πρέπει να φτιάξουν , το οποίο θα συμμορφώνεται σε κανονισμούς και θα πληρεί ορισμένες προδιαγραφές . Αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσω προσεκτικού σχεδιασμού . Να το θέσω αλλιώς , ένας χημικός μπορεί να μελετάει μια νέα αντίδραση σε ερευνητικό επίπεδο . Ένας χημικός μηχανικός μπορεί να μελετάει πως θα μεγιστοποιήσει την απόδοση μιας υπάρχουσας αντίδρασης σε ένα εργοστάσιο . Αυτό είναι ενδεικτικό βέβαια παράδειγμα , μπορείς να βρεις χημικό μηχανικό να ασχολείται και με ζητήματα καθαρής χημείας σε ερευνητικό επίπεδο όπως και χημικούς να συνεχίζουν με σπουδές στους χημικούς μηχανικούς .

Γενικά πάντα κάπως έτσι πάνε τα πράγματα :
Η επιστήμη χρησιμοποιεί την υπάρχουσα τεχνολογία και παράγει γνώση -> Οι μηχανικοί χρησιμοποιούν την νεα γνώση για να κατασκευάσουν καλύτερη τεχνολογία -> Οι επιστήμονες χρησιμοποιούν την νέα τεχνολογία για να παράξουν νέα γνώση κ.ο.κ. Οπότε εξαρτάται τώρα τι σου ακούγεται πιο ενδιαφέρον εσένα .
 

Sharpglass

Νεοφερμένος

Ο Sharpglass αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Στο χημικό ρε'συ οι περισσότεροι μπαίνουν και δεν ξέρουν να υπολογίσουν μια απλή παράγωγο και το τελειώνουν και στα τέσσερα χρόνια επίσης χωρίς να το έχουν μάθει .
Άρα ψιλοάσχετοι ε;

Βασικά πρέπει να ψάξω το θέμα των εργαστηρίων να δω αν όντως γίνεται.

Θα σκεφτόμουν και το μεταπτυχιακό αλλά δεν νομίζω να έπαιρναν ποτέ γιατρό και αν είναι πρωί τα πράγματα θα ναι δύσκολα (ενώ στα της ιατρικής υπάρχουν αρκετά ΠΣΚ και απόγευμα για εργαζόμενους)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Άρα ψιλοάσχετοι ε;
Το πτυχίο δεν είναι κακό , ούτε το επίπεδο σπουδών ( εαν και σε αυτό το θέμα έχουν γίνει τραγικά λάθη ) . Απλώς στην Ελλάδα επικρατεί λίγο η λογική του μην ζορίσουμε τα παιδιά , ας καθοριστεί το τι γνώσεις πρέπει να έχουν βάσει του τι έχουν όρεξη να διαβάσουν . Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα το πτυχίο της χημείας έχει κύρος . Στην Ελλάδα συμπληρώνεται στο μηχανογραφικό κυρίως απο άτομα τα οποία ήθελαν κάποια άλλη σχολή ή εν τέλει δεν θέλουν να εργαστούν ως χημικοί , αλλά ως απόφοιτοι χημικού . Και αυτό το λέω γιατί έχει τεράστια διαφορά το ένα με το άλλο . Άλλο το να έχεις ένα πτυχίο σε ένα πεδίο και άλλο το να είσαι ενεργός επιστημονικά σε αυτό το πεδίο . Εαν πάρεις το πτυχίο και το κορνιζάρεις και η επιστημονική σου εξέλιξη τελειώσει μετά την σχολή , τότε πρακτικά δεν φέρεις πλέον την ιδιότητα που σπούδασες .
Βασικά πρέπει να ψάξω το θέμα των εργαστηρίων να δω αν όντως γίνεται.
Μπες στα σαίτ των σχολών και δες ενδεικτικά τα προγράμματα σπουδών για να μετρήσεις εργαστήρια , προηγούμενα ωρολόγια που έχουν βγάλει για να πάρεις μια ιδέα και ψάξε και για σελίδες και ομάδες τους σε facebook , discord κτλπ . Πιστεύω θα βγάλεις μια άκρη .
Θα σκεφτόμουν και το μεταπτυχιακό αλλά δεν νομίζω να έπαιρναν ποτέ γιατρό και αν είναι πρωί τα πράγματα θα ναι δύσκολα (ενώ στα της ιατρικής υπάρχουν αρκετά ΠΣΚ και απόγευμα για εργαζόμενους)
Εξαρτάται πόσο θες να το σπρώξεις αυτό το σενάριο . Ίσως εαν σε ενδιαφέρει κάτι συγκεκριμένο που βρίσκεται μεταξύ ιατρικής και χημείας να σε έπαιρναν εαν σου "χρέωναν" και κάποια προπτυχιακά μαθήματα ενδεχομένως . Απο εκεί και πέρα εαν συνέχιζες και με διδακτορικό θα ήσουν μια χαρά . Αλλά για να δεις εαν όντως σε συμφέρει αυτό , θα πρέπει να λάβεις υπόψιν σου εαν σε νοιάζει μια συγκεκριμένη περιοχή . Εαν όντως υπάρχει εγώ στο προτείνω αντί για τρίτο πτυχίο , γιατί είναι προτιμότερο να γίνεις expert σε έναν τομέα απο το να έχεις πολλαπλά πτυχία . Με εξαίρεση φυσικά εαν πεις πως όχι , εγώ θέλω να μάθω και άλλα πράγματα να ανοίξω το φάσμα των γνώσεων μου . Αλλά όπως καταλαβαίνεις αυτές οι γνώσεις δεν είναι εφαρμόσιμες μετά χωρίς μεταπτυχιακό ή ακόμα και διδακτορικό . Δεν είναι δηλαδή σαν την ιατρική που τελειώνεις και ξεκινάς να δουλεύεις και πληρώνεσαι και μαθαίνεις ταυτόχρονα . Give it some thought επομένως για να εξετάσεις όλες τις επιλογές σου .
 

Sharpglass

Νεοφερμένος

Ο Sharpglass αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Το πτυχίο δεν είναι κακό , ούτε το επίπεδο σπουδών ( εαν και σε αυτό το θέμα έχουν γίνει τραγικά λάθη ) . Απλώς στην Ελλάδα επικρατεί λίγο η λογική του μην ζορίσουμε τα παιδιά , ας καθοριστεί το τι γνώσεις πρέπει να έχουν βάσει του τι έχουν όρεξη να διαβάσουν
Αυτό που λες είναι άσχημο και ταυτόχρονα αληθινό. Συνήθως όλα ξεκινάνε με την ιατρική και μια σκάλα που κατεβαίνει ανάλογα τα μόρια Ιατρική, Οδοντιατρική,Φαρμακευτική, Βιολογικό, Χημικό και μπορεί να μπει σφήνα το πολυτεχνείο επειδή οι επιστήμες υγείας σαρέσουν αλλά 18.000 μόρια έβγαλες μωρέ κρίμα να γίνεις νοσηλευτής.
Εαν όντως υπάρχει εγώ στο προτείνω αντί για τρίτο πτυχίο , γιατί είναι προτιμότερο να γίνεις expert σε έναν τομέα απο το να έχεις πολλαπλά πτυχία . Με εξαίρεση φυσικά εαν πεις πως όχι , εγώ θέλω να μάθω και άλλα πράγματα να ανοίξω το φάσμα των γνώσεων μου . Αλλά όπως καταλαβαίνεις αυτές οι γνώσεις δεν είναι εφαρμόσιμες μετά χωρίς μεταπτυχιακό ή ακόμα και διδακτορικό . Δεν είναι δηλαδή σαν την ιατρική που τελειώνεις και ξεκινάς να δουλεύεις και πληρώνεσαι και μαθαίνεις ταυτόχρονα . Give it some thought επομένως για να εξετάσεις όλες τις επιλογές σου .
Όλο αυτό το σκέφτομαι. Το χειρότερο είναι ότι έχω 3 πτυχία απλά το πρώτο επειδή δεν μάρεσε καθόλου που ήταν από ΤΕΙ απλά το ξέχασα. Όλα αυτά τα χρόνια έκανα πράγματα ταυτόχρονα γιατί αλλιώς χρονικά δεν έβγαιναν όλα αυτά. Expert ας πουμε ότι είμαι γιατί δουλεύω στον τομέα του διδακτορικού μου και διδάσκω και σε μεταπτυχιακό. Με τράβαγε η διαδικασία της μάθησης απλώς. Χημικών μηχανικών σκέφτηκα επειδή είναι άλλος κόσμος. Βέβαια τα πράγματα είναι δύσκολα, δεν θα το ασκήσω γιατί την ιατρική δεν την αλλάζω και δεν θα μπορώ να το παρακολουθήσω όσο θα πρεπε αν μπω.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Αυτό που λες είναι άσχημο και ταυτόχρονα αληθινό. Συνήθως όλα ξεκινάνε με την ιατρική και μια σκάλα που κατεβαίνει ανάλογα τα μόρια Ιατρική, Οδοντιατρική,Φαρμακευτική, Βιολογικό, Χημικό και μπορεί να μπει σφήνα το πολυτεχνείο επειδή οι επιστήμες υγείας σαρέσουν αλλά 18.000 μόρια έβγαλες μωρέ κρίμα να γίνεις νοσηλευτής.
Δυστυχώς ναι , στην Ελλάδα έχουμε δομήσει ένα πολύ περίεργο κλίμα γύρω απο τις επιστήμες . Κυρίως επειδή σαν χώρα είμαστε υποανάπτυκτοι και παράγουμε ελάχιστα ή και καθόλου πράγματα και υπηρεσίες πέρα του τομέα της υγείας , της εστίασης και του τουρισμού .
Όλο αυτό το σκέφτομαι. Το χειρότερο είναι ότι έχω 3 πτυχία απλά το πρώτο επειδή δεν μάρεσε καθόλου που ήταν από ΤΕΙ απλά το ξέχασα. Όλα αυτά τα χρόνια έκανα πράγματα ταυτόχρονα γιατί αλλιώς χρονικά δεν έβγαιναν όλα αυτά. Expert ας πουμε ότι είμαι γιατί δουλεύω στον τομέα του διδακτορικού μου και διδάσκω και σε μεταπτυχιακό. Με τράβαγε η διαδικασία της μάθησης απλώς. Χημικών μηχανικών σκέφτηκα επειδή είναι άλλος κόσμος. Βέβαια τα πράγματα είναι δύσκολα, δεν θα το ασκήσω γιατί την ιατρική δεν την αλλάζω και δεν θα μπορώ να το παρακολουθήσω όσο θα πρεπε αν μπω.
Νταξ , δεν έχει σημασία , πτυχίο θεωρείται και αυτό , αλλά μάλλον γενικά δεν σε ενδιέφερε το αντικείμενο του πρώτου πτυχίου . Επειδή πάντως εαν πάρεις δίπλωμα και δεν το ασκήσεις δεν έχει νόημα , καθώς όπως σου είπα στον τομέα του μηχανικού ξεκινάς να μαθαίνεις πραγματικά αφού τελειώσεις την σχολή , θα αντιπροτείνω να τσεκάρεις το τμήμα βιοϊατρικών μηχανικών . Θεωρώ οτι αφενός σου είναι πιο σχετικό ( ως προς τι προβλήματα πας να λύσεις απο την σκοπιά του γιατρού ) αλλά ταυτόχρονα σου προσφέρει και το πλεονέκτημα να συνδυάσεις γνώσεις και ενδεχομένως να ασκείς και τα δύο επαγγέλματα .
 
Top