Πανεπιστήμια vs TEI

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Jack of Spades αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,336 μηνύματα.
Και κάτι που μου διέφυγε και το διαπίστωσα με καθυστέρηση. Το post που μου κάνεις quote και λες ότι σου γράφω ιστορίες για μικρό πολυτεχνείο κτλ, ήταν απάντηση προς τον Panzerkampfwagen που έκανε την αναφορά για αυτές τις εκφράσεις, σε μπέρδεψα με αυτόν με τον τρόπο που μου έγραψες το μήνυμα.
Μηχανολόγος μηχανικός Τ.Ε. είσαι Γιώργο;
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

George35

Νεοφερμένος

Ο George35 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Μηχανολόγος μηχανικός Τ.Ε. είσαι Γιώργο;
Μηχανικος ενεργειακης τεχνικης με κατεύθυνση την ενεργειακή μηχανολογια. Δήθεν θα λάμβανα άδεια επαγγέλματος Μηχανολόγου υπομηχανικου από την νομαρχία, αλλά τελικά δεν δικαιούμαι με εγκύκλιο που έβγαλαν. Μόνο κάτι άδειες τεχνικών επαγγελμάτων επιπέδου ΙΕΚ και ΕΠΑΛ μας δίνουν.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Jack of Spades αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,336 μηνύματα.
Μηχανικος ενεργειακης τεχνικης με κατεύθυνση την ενεργειακή μηχανολογια. Δήθεν θα λάμβανα άδεια επαγγέλματος Μηχανολόγου υπομηχανικου από την νομαρχία, αλλά τελικά δεν δικαιούμαι με εγκύκλιο που έβγαλαν. Μόνο κάτι άδειες τεχνικών επαγγελμάτων επιπέδου ΙΕΚ και ΕΠΑΛ μας δίνουν.
Ωχ, κατάλαβα...
 

nikos nikolaou

Νεοφερμένος

Ο nikos nikolaou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Άλλος antis μας βρήκε!:lol:
Έννοια σου και θα συνεδριάζουν οι επιτροπές μέχρι το 2270 γι' αυτό το σκοπό!:rolleyes:

Οι ηλεκτρονικοί μηχανικοί Τ.Ε. ήταν νομίζω οι μόνοι πτυχιούχοι μηχανικοί Τ.Ε. για τους οποίους εκδόθηκαν τα Π.Δ. που καθόριζαν τα επαγγελματικά τους δικαιώματα (το 1989 με Γ.Α.Π. υπουργό Παιδείας αν δεν κάνω λάθος)...

Οι ηλεκτρολόγοι (όπως κι εμείς οι μηχανολόγοι) μηχανικοί Τ.Ε. ΠΟΤΕ δεν είχαν επαγγελματικά δικαιώματα, ανέκαθεν έκαναν τη δουλειά τους χρησιμοποιώντας α)καταχρηστικά τα Β.Δ. (=Βασιλικά Διατάγματα) που αφορούσαν τις αντίστοιχες ειδικότητες Υπομηχανικών των σχολών του λεγόμενου «Μικρού Πολυτεχνείου» («πρόγονοι» των Κ.Α.Τ.Ε.Ε./Κ.Α.Τ.Ε. και στη συνέχεια των Τ.Ε.Ι.) και β)διάφορα νομοθετήματα που προέκυπταν δεξιά κι αριστερά (βλέπε τεχνικοί ασφαλείας, ενεργειακοί επιθεωρητές κ.α.)...
Τα ΤΕΙ ανωτατοποιήθηκαν το μακρινό 2001 και σήμερα 22 χρόνια μετά αυτό που μου έμεινε ήταν ότι η ανωτατοποιηση δεν ήταν αυτό που περίμενα. Θα έλεγα ότι ήταν μάλλον μια οδύσσεια σε μια θάλασσα παραπληροφόρησης. Οπότε δεν θα μου έκανε εντύπωση αν και η πανεπιστήμιοποιηση/πολυτεχνείοποιηση είχε κάποια κοινά στοιχεία με την ανωτατοποίηση και γιατί να μην κρατήσει η συνέχεια της οδύσσειας μέχρι το 2270.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Jack of Spades αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,336 μηνύματα.
...και γιατί να μην κρατήσει η συνέχεια της οδύσσειας μέχρι το 2270...
Για να τελειώσει η «οδύσσεια» πρέπει να συμβεί ένα από τα δύο από κάποια Ελληνική κυβέρνηση, κάποτε:
1)Να δώσει τις λύσεις που πρέπει (απονομή επαγγελματικών δικαιωμάτων και στους παλιούς και στους νέους πτυχιούχους που δεν έχουν κ.λπ.) Ή 2)Να κλείσει οριστικά όσες σχολές δίνουν πτυχία χωρίς Ε.Δ.!
Και στις δύο αυτές περιπτώσεις θα έχει ν' αντιμετωπίσει το αντίστοιχο πολιτικό κόστος, πράγμα που μάλλον δε θα γίνει ποτέ, άλλα μάλλον το 2270 φαντάζει αρκετά αισιόδοξο!:lol:
Συν το ότι όλη αυτή η κατάσταση (όπως έχω περιγράψει λεπτομερώς εδώ σε παλαιότερο post) τροφοδοτεί διαχρονικά και μια άλλη μεγάλη «βιομηχανία» της χώρας, την παραπαιδεία!;)
 

nikos nikolaou

Νεοφερμένος

Ο nikos nikolaou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Μήπως να δώσουμε κατατακτήριες να μπούμε σε κάνα τμήμα που ήταν πάντα ΑΕΙ να τελειώνουμε;
Άλωστε θα το έχουμε τελειώσει πριν το 2270.


Για να τελειώσει η «οδύσσεια» πρέπει να συμβεί ένα από τα δύο από κάποια Ελληνική κυβέρνηση, κάποτε:
1)Να δώσει τις λύσεις που πρέπει (απονομή επαγγελματικών δικαιωμάτων και στους παλιούς και στους νέους πτυχιούχους που δεν έχουν κ.λπ.) Ή 2)Να κλείσει οριστικά όσες σχολές δίνουν πτυχία χωρίς Ε.Δ.!
Και στις δύο αυτές περιπτώσεις θα έχει ν' αντιμετωπίσει το αντίστοιχο πολιτικό κόστος, πράγμα που μάλλον δε θα γίνει ποτέ, άλλα μάλλον το 2270 φαντάζει αρκετά αισιόδοξο!:lol:
Συν το ότι όλη αυτή η κατάσταση (όπως έχω περιγράψει λεπτομερώς εδώ σε παλαιότερο post) τροφοδοτεί διαχρονικά και μια άλλη μεγάλη «βιομηχανία» της χώρας, την παραπαιδεία!;)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και μετά θα μπορούμε άνετα να γραφτούμε και στο ΤΕΕ
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,244 μηνύματα.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Jack of Spades αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,336 μηνύματα.
Δεν ήταν τόσο δύσκολο να το σκεφτεί κανείς...
Προσωπικά αν είχα τόσο μεγάλο πρόβλημα με το πτυχίο μου θα προτιμούσα απλά ν' αλλάξω χώρα ή ακόμη και ν' αλλάξω καριέρα (σιγά και τη δουλειά του μηχανικού δηλαδή, οι περισσότεροι στην αγορά δουλεύουν ατέλειωτες ώρες/μέρες κι από λεφτά, απλά επιβιώνουν) παρά να κάτσω full-time 5-6+ χρόνια ακόμα σε κάποια πολυτεχνική (συν το ζόρι των κατατακτηρίων) σπουδάζοντας το ίδιο πράγμα (και δυσκολότερο λόγω διαφοράς επιπέδου/ηλικίας)…κι απορώ πραγματικά με όσους το έκαναν (με full-time δουλειές μάλιστα αρκετοί από αυτούς) πως άντεξαν και «τι κατάλαβαν» στην τελική!
Αξίζει π.χ. για μια μετάταξη στο Δημόσιο (από Τ.Ε. σε Π.Ε.) ή για μια «σφραγίδα» παραπάνω αν έχεις γραφείο (που μπορείς απλά να συνεργαστείς με κάποιον διπλωματούχο και να κάνεις τη δουλειά σου δίνοντάς του «ψίχουλα» ή κάνοντάς τον συνέταιρο κ.λπ.) όλο αυτό το πανηγύρι;
Αλλά οκ, περί ορέξεως!:rolleyes:
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,244 μηνύματα.
Προσωπικά αν είχα τόσο μεγάλο πρόβλημα με το πτυχίο μου θα προτιμούσα απλά ν' αλλάξω χώρα ή ακόμη και ν' αλλάξω καριέρα (σιγά και τη δουλειά του μηχανικού δηλαδή, οι περισσότεροι στην αγορά δουλεύουν ατέλειωτες ώρες/μέρες κι από λεφτά, απλά επιβιώνουν) παρά να κάτσω full-time 5-6+ χρόνια ακόμα σε κάποια πολυτεχνική (συν το ζόρι των κατατακτηρίων) σπουδάζοντας το ίδιο πράγμα (και δυσκολότερο λόγω διαφοράς επιπέδου/ηλικίας)…κι απορώ πραγματικά με όσους το έκαναν (με full-time δουλειές μάλιστα αρκετοί από αυτούς) πως άντεξαν και «τι κατάλαβαν» στην τελική!
Αξίζει π.χ. για μια μετάταξη στο Δημόσιο (από Τ.Ε. σε Π.Ε.) ή για μια «σφραγίδα» παραπάνω αν έχεις γραφείο (που μπορείς απλά να συνεργαστείς με κάποιον διπλωματούχο και να κάνεις τη δουλειά σου δίνοντάς του «ψίχουλα» ή κάνοντάς τον συνέταιρο κ.λπ.) όλο αυτό το πανηγύρι;
Αλλά οκ, περί ορέξεως!:rolleyes:

Η μετέπειτα εξέλιξη του καθενός είναι δικό του θέμα , αλλά επειδή έχω παρακολουθήσει και τα δύο προγράμματα σπουδών , έχω εξάγει το συμπέρασμα οτι μια σχολή ΤΕΙ με μια πολυτεχνική δεν συγκρίνεται . Το επίπεδο των γνώσεων που λαμβάνεις στην μια και στην άλλη περίπτωση διαφέρουν έτη φωτός . Επίσης ενώ κάποια ιδρύματα του εξωτερικού δέχονται απόφοιτους ΤΕΙ , άλλα δεν δέχονται . Οπότε είναι σαν κάποιοι να αναγνωρίζουν τις σπουδές ενός αποφοίτου ΤΕΙ ενώ άλλοι να τις χαρακτηρίζουν ανεπαρκείς για να συνεχίσουν σε πιο advanced studies . Η μη καθολική αποδοχή απο όλο τον ακαδημαϊκό κόσμο του πτυχίου είναι μεγάλο πρόβλημα . Υπό αυτό το πρίσμα ορθώς δεν μπορεί να αντιστοιχηθεί με κανένα τρόπο ένα πτυχίο Τ.Ε. με ένα Π.Ε. .

Το εαν αξίζει κανείς να δώσει κατατακτήριες λοιπόν εξαρτάται . Εαν είναι ευχαριστημένος με την δουλειά του , το επίπεδο των γνώσεων του και τα λεφτά του , αλλά και κυρίως το πως βλέπει ο ίδιος τον εαυτό του ( και όχι τι λένε οι άλλοι ) , για εμένα μπορεί να κάτσει εκεί που είναι . Εαν απο την άλλη δεν είναι ευχαριστημένος ή έχει όρεξη να δει κάποια πράγματα σε μεγαλύτερο βάθος απο την πιο θεωρητική σκοπιά , τότε θα μπορούσε να δώσει κατατακτήριες για να κάνει το γούστο του και ταυτόχρονα να τσιμπήσει και το φουλ σετ επαγγελματικών δικαιωμάτων . Οπότε η απόφαση στηρίζεται σε τρεις άξονες :

1)Επίπεδο γνώσης/μόρφωση
2)Κύρος
3)Χρήμα

Το λάθος των προηγούμενων γενεών ήταν οτι συνέδεαν όμως ένα λιγότερο προνομιούχο πτυχίο άμεσα με την προσωπικότητα και την ικανότητα ενός ανθρώπου . Που οκει δεν ήταν και εντελώς τρελοί , αυτό γινόταν βάσει στατιστικών . Και μεταξύ μας τώρα , ο μέσος απόφοιτος ΤΕΙ ήταν για γέλια ως προς το γνωστικό του επίπεδο γιατί είχε περάσει εντελώς κατά τύχη και δεν έδειχνε κανένα ενδιαφέρον ως προς τις σπουδές του μετέπειτα . Δεν σημαίνει αυτό όμως οτι δεν βγήκαν και λαμπρά εργατικά παιδιά απο αυτά τα ιδρύματα που είχαν εξαιρετική πορεία . Οπότε η υποτίμηση και η υπεροψία πολλών διπλωματούχων ήταν τουλάχιστον αναξιοπρεπή . Η σύγκριση γίνεται μόνο σε επίπεδο μεταξύ ιδρυμάτων και σχολών και όχι μεταξύ ανθρώπων . Αυτά τα παιδιά όμως αντιμετώπιζαν πάντα το θέμα των δικαιωμάτων γιατί όσο λαμπρός και να είσαι , τα δικαιώματα καθορίζονται απο την σχολή και απο το είδος και το επίπεδο των γνώσεων που παραδίδει , και όχι απο την ικανότητα μεμονωμένων ατόμων .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,868 μηνύματα.
Προσωπικά αν είχα τόσο μεγάλο πρόβλημα με το πτυχίο μου θα προτιμούσα απλά ν' αλλάξω χώρα ή ακόμη και ν' αλλάξω καριέρα (σιγά και τη δουλειά του μηχανικού δηλαδή, οι περισσότεροι στην αγορά δουλεύουν ατέλειωτες ώρες/μέρες κι από λεφτά, απλά επιβιώνουν) παρά να κάτσω full-time 5-6+ χρόνια ακόμα σε κάποια πολυτεχνική (συν το ζόρι των κατατακτηρίων) σπουδάζοντας το ίδιο πράγμα (και δυσκολότερο λόγω διαφοράς επιπέδου/ηλικίας)…κι απορώ πραγματικά με όσους το έκαναν (με full-time δουλειές μάλιστα αρκετοί από αυτούς) πως άντεξαν και «τι κατάλαβαν» στην τελική!
Αξίζει π.χ. για μια μετάταξη στο Δημόσιο (από Τ.Ε. σε Π.Ε.) ή για μια «σφραγίδα» παραπάνω αν έχεις γραφείο (που μπορείς απλά να συνεργαστείς με κάποιον διπλωματούχο και να κάνεις τη δουλειά σου δίνοντάς του «ψίχουλα» ή κάνοντάς τον συνέταιρο κ.λπ.) όλο αυτό το πανηγύρι;
Αλλά οκ, περί ορέξεως!:rolleyes:
Ελπίζω να ξέρεις ότι όταν δίνεις κατατακτήριες από συγγενή σχολή σού αναγνωρίζονται μαθήματα έτσι;

όσοι μεταπηδούν από ΤΕΙ -> Πολυτεχνείο μέσω κατατακτηρίων (αλλά και μέσω πανελληνίων πλέον) δεν κάνουν 5 χρόνια σχολή αλλά μάλλον 3. Οπότε κάποιος σου λέει αντί να κάνω 2 χρόνια μεταπτυχιακό χωρίς δικαιώματα ας κάνω 3 με όλο το πακέτο.
 

George35

Νεοφερμένος

Ο George35 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Ελπίζω να ξέρεις ότι όταν δίνεις κατατακτήριες από συγγενή σχολή σού αναγνωρίζονται μαθήματα έτσι;

όσοι μεταπηδούν από ΤΕΙ -> Πολυτεχνείο μέσω κατατακτηρίων (αλλά και μέσω πανελληνίων πλέον) δεν κάνουν 5 χρόνια σχολή αλλά μάλλον 3. Οπότε κάποιος σου λέει αντί να κάνω 2 χρόνια μεταπτυχιακό χωρίς δικαιώματα ας κάνω 3 με όλο το πακέτο.
Πολύ αμφιβάλλω αν ισχύει αυτό με την απαλλαγή μαθημάτων μέσω πανελληνίων. Εδώ είχα μάθει από την γραμματεία πριν χρόνια ότι αν έδινα κατατακτήριες από το παλαιό τμήμα ΤΕΙ για να μπω στο καινούργιο μετά την συγχώνευση των τμημάτων με τον νόμο Γαβρογλου. Έπρεπε να περάσω όλα τα μαθήματα της σχολής από την αρχή.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,868 μηνύματα.
Πολύ αμφιβάλλω αν ισχύει αυτό με την απαλλαγή μαθημάτων μέσω πανελληνίων. Εδώ είχα μάθει από την γραμματεία πριν χρόνια ότι αν έδινα κατατακτήριες από το παλαιό τμήμα ΤΕΙ για να μπω στο καινούργιο μετά την συγχώνευση των τμημάτων με τον νόμο Γαβρογλου. Έπρεπε να περάσω όλα τα μαθήματα της σχολής από την αρχή.
Είναι σχετικά καινούριος ο νόμος.

Αν έχεις χρόνο δες εδώ
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,957 μηνύματα.
Ειχαμε ενα παλικαρι στη σχολη που το ειχε κανει, του αναγνωριστηκαν καμια 20αρια μαθηματα.

Βεβαια αυτο παιζεται απο τμημα σε τμημα, οποτε καλο ειναι να ξερεις καποιον που το εχει κανει ηδη στο συγκεκριμενο τμημα, να σου πει την πολιτικη του τμηματος-στοχου.

Για το ΕΜΠ και για καθε τμημα του δεν ξερω τι ισχυει πλεον, αλλα στο δικο μου τμημα(Θεσσαλπνικη), ηδη απο το 2015 ηταν πολυ προσβασιμη η σχολη μεσω κατατακτ. ο ανταγωνισμος των προηγουμενων δεκαετιων δεν υπηρχε, ελαχιστοι εδιναν και οι περισσοτεροι απο αυτους περνουσαν.

Εαν εισαι ηδη ως ΤΕ στο δημοσιο δεν αξιζει παντως, εκτος αν εχεις βλεψεις για προισταμενος, εκει δεν γνωριζω τι παιζει.

Ιδιωτικο τομεα παλι εξαρταται, αν εχεις ηδη δουλειες να τρεχουν και ηδη εδραιωθει, μπορεις να "αγορασεις" εναν αποφοιτο πολυτεχνειου και να σου βαζει αυτος την υπογραφη για ενα συμφωνημενο ποσο, ενω εσυ τον επιβλεπεις.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,244 μηνύματα.
Ελπίζω να ξέρεις ότι όταν δίνεις κατατακτήριες από συγγενή σχολή σού αναγνωρίζονται μαθήματα έτσι;
Το οτι σε βάζουν σε μεγαλύτερο εξάμηνο όπως είχα πει σε άλλο θέμα απλά σου δίνει την δυνατότητα να δώσεις μαθήματα μαζί για να τελειώνεις πιο γρήγορα την σχολή . Το οποίο , ναι οκει δεν παίζει :P , και φοιτητή που τα έχει περάσει όλα να έβαζες να τα ξαναδώσει , πάλι θα χρειαζόταν κάποια προετοιμασία . Οπότε τον Σεπτέμβρη θα είχες δουλειά . Πόσο μάλλον κάποιος απο ΤΕΙ που θα τα ήξερε σε πιο απλοποιημένο επίπεδο και με κουτσουρεμένη την ύλη ( οπότε θα ήταν σαν να διάβαζε νέο μάθημα) .

Και νταξ , ρεαλιστικά μιλώντας πάντα , δεν υπήρχε περίπτωση να αναγνωρίσουν σε Τειτζή ούτε ένα μάθημα , πέρα απο τους πολύ καλόκαρδους που θα ήθελαν πραγματικά να βοηθήσουν , οι οποίοι είναι τρομερή μειοψηφία σε επίπεδο 2-3 ατόμων και μπορεί να λέω και πολλούς . Οι υπόλοιποι θα έβγαζαν τα κόμπλεξ τους . Τουλάχιστον στο ΕΜΠ αυτό , για επαρχία δεν ξέρω τι παίζει .
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,868 μηνύματα.
Το οτι σε βάζουν σε μεγαλύτερο εξάμηνο όπως είχα πει σε άλλο θέμα απλά σου δίνει την δυνατότητα να δώσεις μαθήματα μαζί για να τελειώνεις πιο γρήγορα την σχολή . Το οποίο , ναι οκει δεν παίζει :P , και φοιτητή που τα έχει περάσει όλα να έβαζες να τα ξαναδώσει , πάλι θα χρειαζόταν κάποια προετοιμασία . Οπότε τον Σεπτέμβρη θα είχες δουλειά . Πόσο μάλλον κάποιος απο ΤΕΙ που θα τα ήξερε σε πιο απλοποιημένο επίπεδο και με κουτσουρεμένη την ύλη ( οπότε θα ήταν σαν να διάβαζε νέο μάθημα) .

Και νταξ , ρεαλιστικά μιλώντας πάντα , δεν υπήρχε περίπτωση να αναγνωρίσουν σε Τειτζή ούτε ένα μάθημα , πέρα απο τους πολύ καλόκαρδους που θα ήθελαν πραγματικά να βοηθήσουν , οι οποίοι είναι τρομερή μειοψηφία σε επίπεδο 2-3 ατόμων και μπορεί να λέω και πολλούς . Οι υπόλοιποι θα έβγαζαν τα κόμπλεξ τους . Τουλάχιστον στο ΕΜΠ , για επαρχία δεν ξέρω τι παίζει .
Φίλε μου, το νομοθετικό πλαίσιο υπάρχει με σαφώς προκαθορισμένες ημερομηνίες. Δεν είναι θέμα καθηγητών αν θα σου αναγνωρίσουν μάθημα, αλλά αν αυτό που διδάχθηκες ταιριάζει με την διδαχθείσα ύλη του τμήματος που μπήκες με δεύτερο πτυχίο.


Δες τα άρθρα 34, 35.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,244 μηνύματα.
Φίλε μου, το νομοθετικό πλαίσιο υπάρχει με σαφώς προκαθορισμένες ημερομηνίες. Δεν είναι θέμα καθηγητών αν θα σου αναγνωρίσουν μάθημα, αλλά αν αυτό που διδάχθηκες ταιριάζει με την διδαχθείσα ύλη του τμήματος που μπήκες με δεύτερο πτυχίο.


Δες τα άρθρα 34, 35.
Εγώ θα σου έλεγα κράτα μικρό καλάθι σε αυτό , έχω ακούσει πάμπολλες περιπτώσεις παιδιών που δεν τους αναγνωρίστηκαν μαθήματα . Εδώ στην δική μου σχολή ξέρω άτομα που ήρθαν απο το φυσικό και δεν τους αναγνώρισαν μαθήματα τύπου ηλεκτρονική Ι με την πρόφαση οτι "διδάσκονται διαφορετικά στο φυσικό" . Σε αυτή την περίπτωση έχεις δύο επιλογές . Να τους κυνηγήσεις νομικά ή απλά να πας να το δώσεις . Νομίζω είναι προφανές τι είναι πιο εύκολο και οικονομικό .
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,957 μηνύματα.
@Panzerkampfwagen ασε φιλε εχουν συμβει τα αδιανοητα...

Συμφοιτητρια, δικηγορος, με μεταπτυχιακο στην ιατρικη νομολογια και δεοντολογια, να μην της αναγνωριζουν το... "Ιατρικη Δεοντολογια και Ηθικη". Φανταζομαι η λεξη Ηθικη ηταν ο ανασταλτικος παραγοντας :P

Συμφοιτητρια, ψυχολογος, να μην της αναγνωριζουν το "Εισαγωγη στην ψυχικη υγεια"

Συμφοιτητες φαρμακοποιοι, να μην μπορουν να αναγνωρισουν τις φαρμακολογιες.

Συμφοιτητρια νοσηλευτρια, να αναγνωριζει πανω απο 15 μαθηματα :P

Φυσικα απο την αλλη υπαρχουν και σχολες, που τηρουν και σεβονται το νομο.
 

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Συμφοιτητες φαρμακοποιοι, να μην μπορουν να αναγνωρισουν τις φαρμακολογιες.
Εντωμεταξύ όλοι την ίδια φαρμακολογία διδάσκονται με την ίδια ύλη και τα ίδια συγγράμματα. Τραγικό.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,868 μηνύματα.
@Panzerkampfwagen ασε φιλε εχουν συμβει τα αδιανοητα...

Συμφοιτητρια, δικηγορος, με μεταπτυχιακο στην ιατρικη νομολογια και δεοντολογια, να μην της αναγνωριζουν το... "Ιατρικη Δεοντολογια και Ηθικη". Φανταζομαι η λεξη Ηθικη ηταν ο ανασταλτικος παραγοντας :P

Συμφοιτητρια, ψυχολογος, να μην της αναγνωριζουν το "Εισαγωγη στην ψυχικη υγεια"

Συμφοιτητες φαρμακοποιοι, να μην μπορουν να αναγνωρισουν τις φαρμακολογιες.

Συμφοιτητρια νοσηλευτρια, να αναγνωριζει πανω απο 15 μαθηματα :P

Φυσικα απο την αλλη υπαρχουν και σχολες, που τηρουν και σεβονται το νομο.
Τι να πω ρε παιδιά, σορρυ... δεν ήξερα.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Jack of Spades αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,336 μηνύματα.
Ελπίζω να ξέρεις ότι όταν δίνεις κατατακτήριες από συγγενή σχολή σού αναγνωρίζονται μαθήματα έτσι;

όσοι μεταπηδούν από ΤΕΙ -> Πολυτεχνείο μέσω κατατακτηρίων (αλλά και μέσω πανελληνίων πλέον) δεν κάνουν 5 χρόνια σχολή αλλά μάλλον 3. Οπότε κάποιος σου λέει αντί να κάνω 2 χρόνια μεταπτυχιακό χωρίς δικαιώματα ας κάνω 3 με όλο το πακέτο.
Νομίζεις ότι οι καθηγηταράδες των πολυτεχνείων (ειδικά του Ε.Μ.Π. και του Α.Π.Θ. που έχουν και το μεγαλύτερο «τουπέ») αναγνωρίζουν μαθήματα από προγράμματα σπουδών των Τ.Ε.Ι.;

Αν «ναι» δεν έχεις παρά να ρωτήσεις έναν που το 'κανε να σου πει πόσα μαθήματα γλύτωσε απ' το πρόγραμμα σπουδών του πολυτεχνείου στο οποίο πέρασε!;)

Στην πράξη αυτό που γίνεται είναι ότι τους βάζουν 3ο-5ο εξάμηνο (ανάλογα τη συνάφεια του πτυχίου Τ.Ε.Ι.) και τους φορτώνουν όλα τα μαθήματα των 1-2 πρώτων ετών, πλην των μαθημάτων στα οποία εξετάστηκαν επιτυχώς στις κατατακτήριες συν κάνα 2-3 ακόμη για «ξεκάρφωμα»...όσο για τα μαθήματα από το 3ο-5ο εξάμηνο και μετά, ούτε λόγος!:rolleyes:
α)Η μετέπειτα εξέλιξη του καθενός είναι δικό του θέμα , αλλά επειδή έχω παρακολουθήσει και τα δύο προγράμματα σπουδών , έχω εξάγει το συμπέρασμα οτι μια σχολή ΤΕΙ με μια πολυτεχνική δεν συγκρίνεται . Το επίπεδο των γνώσεων που λαμβάνεις στην μια και στην άλλη περίπτωση διαφέρουν έτη φωτός . Επίσης ενώ κάποια ιδρύματα του εξωτερικού δέχονται απόφοιτους ΤΕΙ , άλλα δεν δέχονται . Οπότε είναι σαν κάποιοι να αναγνωρίζουν τις σπουδές ενός αποφοίτου ΤΕΙ ενώ άλλοι να τις χαρακτηρίζουν ανεπαρκείς για να συνεχίσουν σε πιο advanced studies .

β)Η μη καθολική αποδοχή απο όλο τον ακαδημαϊκό κόσμο του πτυχίου είναι μεγάλο πρόβλημα . Υπό αυτό το πρίσμα ορθώς δεν μπορεί να αντιστοιχηθεί με κανένα τρόπο ένα πτυχίο Τ.Ε. με ένα Π.Ε. .

γ)Το εαν αξίζει κανείς να δώσει κατατακτήριες λοιπόν εξαρτάται . Εαν είναι ευχαριστημένος με την δουλειά του , το επίπεδο των γνώσεων του και τα λεφτά του , αλλά και κυρίως το πως βλέπει ο ίδιος τον εαυτό του ( και όχι τι λένε οι άλλοι ) , για εμένα μπορεί να κάτσει εκεί που είναι . Εαν απο την άλλη δεν είναι ευχαριστημένος ή έχει όρεξη να δει κάποια πράγματα σε μεγαλύτερο βάθος απο την πιο θεωρητική σκοπιά , τότε θα μπορούσε να δώσει κατατακτήριες για να κάνει το γούστο του και ταυτόχρονα να τσιμπήσει και το φουλ σετ επαγγελματικών δικαιωμάτων . Οπότε η απόφαση στηρίζεται σε τρεις άξονες :

1)Επίπεδο γνώσης/μόρφωση
2)Κύρος
3)Χρήμα

δ)Οπότε η υποτίμηση και η υπεροψία πολλών διπλωματούχων ήταν τουλάχιστον αναξιοπρεπή . Η σύγκριση γίνεται μόνο σε επίπεδο μεταξύ ιδρυμάτων και σχολών και όχι μεταξύ ανθρώπων . Αυτά τα παιδιά όμως αντιμετώπιζαν πάντα το θέμα των δικαιωμάτων γιατί όσο λαμπρός και να είσαι , τα δικαιώματα καθορίζονται απο την σχολή και απο το είδος και το επίπεδο των γνώσεων που παραδίδει , και όχι απο την ικανότητα μεμονωμένων ατόμων .
α)Θέμα διεθνών αξιολογήσεων είναι...όταν το καλύτερο Τ.Ε.Ι. σε αξιολογήσεις (φαντάζομαι πλέον θα είναι ή το Διεθνές πανεπιστήμιο ή το ΠΑ.Δ.Α.) βρίσκεται μεταξύ των θέσεων 1.000-2.000 τότε λογικό είναι οι πτυχιούχοι του να μη γίνονται δεκτοί για μετεκπαίδευση σε «top» πανεπιστημιακά ιδρύματα της Ευρώπης (π.χ. μια που μιλάμε για μηχανικούς ETH, Delft, Aachen κ.α.) αν δεν έχουν πάρει πτυχίο με ένα βαθμό και πάνω (π.χ. πάνω από 7,5) ή και καθόλου, γιατί απλά δε θα μπορούσαν (μόνο και μόνο με τις γνώσεις απ' το πτυχίο) ν' «ακολουθήσουν» σ' αυτό το ακαδημαϊκό επίπεδο!
Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα πανεπιστημιακά ιδρύματα άλλων κρατών (Ευρωπαϊκών και μη) που βρίσκονται σ' αυτές τις θέσεις στις αξιολογήσεις (δεν είναι θέμα «Τ.Ε.Ι.» δηλαδή, τα Τ.Ε.Ι. είναι καθ' όλα αναγνωρισμένα ως προς την ακαδημαϊκή τους υπόσταση και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό)...

β)Συμπάθα με γι' αυτό που θα πω, αλλά στην αγορά εργασίας ελάχιστοι δίνουν δεκάρα για το τι αποδέχεται ο «ακαδημαϊκός κόσμος» και τι όχι και καλό είναι να μη συγχέουμε αυτή την (κλειστή, «βραδυκίνητη» και αμφιλεγόμενη) κοινότητα με τον υπόλοιπο κόσμο που θέλει απλώς να εργαστεί, να επιχειρήσει κ.ο.κ.

γ)Επέτρεψέ μου να σου πω ότι βρίσκω τις ιδέες/σκέψεις σου εξαιρετικά παρωχυμένες...στ' αλήθεια πιστεύεις ότι το 2023 ένας μηχανικός (ή οποιοσδήποτε άνθρωπος) που θέλει «γνώση» θα τη βρει στα Α.Ε.Ι.;
Ή ότι το «φουλ σετ επαγγελματικών δικαιωμάτων» θα του αλλάξει την καριέρα;

δ)Πιο χυδαίο κι από αυτό που περιγράφεις, ήταν το ότι υπήρχαν (και δυστυχώς εξακολουθούν να υπάρχουν) διπλωματούχοι που θεωρούσαν/θεωρούν «δίκαιο», «σωστό» κ.λπ. αυτοί ν' απολαμβάνουν απεριόριστα επαγγελματικά δικαιώματα κατευθείαν μετά την αποφοίτησή τους και οι συνάδελφοί τους π.χ. μηχανολόγοι μηχανικοί Τ.Ε. να μην έχουν το δικαίωμα να υπογράψουν ούτε για μελέτη ανελκυστήρα!
Πλέον που συνήθως έχω θέση manager στα τεχνικά έργα που συμμετέχω, έτσι κι αντιληφθώ κάναν τέτοιον δεν περνάει καθόλου καλά μαζί μου!:lol:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top