Διδακτορικό στην Ελλάδα: αξίζει;

Διδακτορικό στην Ελλάδα: Ανοίγει προοπτικές; Ή μήπως τις περιορίζει; Πιστεύετε πως αξίζει;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 78)
  • Όχι, δεν αξίζει

  • Ναι, φυσικά και αξίζει

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Το συγκεκριμένο Πανεπιστήμιο δεν έχει σπουδές εύρους... Δεν έχει πτυχίο νομικής, παιδαγωγικά, ψυχολογία κλπ... Είναι αποκλειστικά για σπουδές αντίστοιχες του Γεωπονικού.. Έχει βγει και 1ο αρκετές χρονιές στον κόσμο. Αν μπορείς να κάνεις εκεί Διδακτορικό προσωπικά θα σου έλεγα να πας :)
 

Guest 523993

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στην Ελλάδα το μόνο που αξίζει είναι να ρίξεις 30 χιλιάρικα και να ανοίξεις ένα μπουγατσάδικο.

Εγώ σκέφτομαι να πάω τελικά Οικονομικό αλλά ταυτόχρονα να μελετήσω κάνοντας ατελειώτα ιδιαίτερα, Κβαντική Μηχανική, Σχετικότητα, Νόμους του Νεύτωνα, Οργανική και Ανόργανη Χημεία, Εξελιγκτική Βιολογία, Νευροχειρουργική, Απειροστικό Λογισμό, Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Κάντ, π.Αντώνιο Αλεβιζόπουλο και με όλες αυτές τις τρομερές γνώσεις να ανοίξω τυροπιτάδικο με τον τίτλο ''Η Επιστήμη της Τυρόπιτας'', ε θα χεστώ στο τάλαρο! Θα σερβίρω κλωνοποιημένες τυρόπιτες με ντοκτωρά. Θα είναι κλώνος τυρόπιτας και επιστήμονα και όταν θα την τρώς θα σου αναλύει την εκάστοτε επιστήμη. Χα! :)
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Μιας που λέμε για διδακτορικά έχω μια ερώτηση, το πανεπιστήμιο Wageningen της Ολλανδιας το γνωρίζεται (έστω και να έχετε ακουσει για αυτό μια φορά), αξίζει το διδακτορικό σε αυτο το πανεπιστήμιο;

Nαι είναι ένα καλό Πανεπιστήμιο σε επιστήμες Περιβάλλοντος, Γεωπονίας κλπ γιατί βρίσκεται στην αγροτική περιοχή της Ολλανδίας. Οι άνθρωποι ξέρουν τι κάνουν. Έτσι θα έχεις την ευκαιρία για πολλές και καλές πρακτικές.

...όταν αναφέρομαι στην αγροτική Ολλανδία, μου έρχεται αυτό το τυρί στο μυαλό:

1591899867901.png
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.
Μιας που λέμε για διδακτορικά έχω μια ερώτηση, το πανεπιστήμιο Wageningen της Ολλανδιας το γνωρίζεται (έστω και να έχετε ακουσει για αυτό μια φορά), αξίζει το διδακτορικό σε αυτο το πανεπιστήμιο;

Όχι μόνο το έχουμε ακούσει, αλλά τυγχάνει άτομα στο ischool να έχουν φοιτήσει εκεί κιόλας! Αναφερόμαστε στο Wageningen University and Research Centre (WUR) και αποτελεί το γεωπονικό Πανεπιστήμιο της Ολλανδίας, που καλύπτει όλους τους συναφείς κλάδους. Όλα στα αγγλικά...

Λέγεται πια έτσι, γιατί διοικητικά έχει συνενωθεί με όλα τα ερευνητικά ινστιτούτα της γύρω περιοχής.

Θες 20 λεπτά από Ουτρέχτη για Εντε με το τραίνο και 5 λεπτά με το λεωφορειο από Εντε για Βααχενινχεν. Από το Άμστερνταμ (τραίνο) θες μια ωρίτσα...
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Για να δουλεύει στο ερευνητικό πρόγραμμα αυτό, δεν παίζει να μην είναι στη σφαίρα των ερευνητικών του ενδιαφερόντων. :)

Από εκεί και πέρα, έχεις κοντά σου άλλους διδακτορικούς του; Να ρωτήσεις γενικότερα πώς αντιδρά, μπορεί να είναι έτσι ο τρόπος που δουλεύει. Οι αποφάσεις σε ένα διδακτορικό πρέπει να είναι δικές σου πάντως, εσύ θα καταλήξεις σε κάτι συγκεκριμένο.

Γενικά σχόλια: Λάθος φίλτρα βάζεις για την επιλογή σου. Τον ερευνητικό δρόμο θα τον διαλέξεις επειδή τον θέλεις όχι για τις αποδοχές. Αυτές είναι μικρές αναλογικά με την προσπάθεια και έρχονται και σχετικά αργά.

Επίσης, σε κανένα διδακτορικό στο εσωτερικό της χώρας δεν έχεις σίγουρα ερευνητικά και μισθό. Άντε, να μην είμαι απόλυτη. Στην πλειοψηφία τους.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
@Revekka

Θα ήθελα μια απάντηση.

Πολλά διδακτορικά στην Ελλάδα δεν διευκρινίζουν πoιό πιστοποιητικό αγγλικής γλώσσας δέχονται ως απόδειξη γνώσης αγγλικής γλώσσας C1 και πάνω (πχ υποχρεωτικά Michigan ή Cambridge)...

Οπότε εάν έγώ λάβω το NOCN Proficiency C2 και μου την δώσει κάποια στιγμή να κάνω αίτηση για διδακτορικό υπάρχει περίπτωση να μην γίνει αποδεκτό ως αποδεικτικό άριστης γνώσης αγγλικής γλώσσας ;
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αν δεν κάνω λάθος, που μπορεί να κάνω, λένε ότι θέλουν C1, 2 κοκ. Δηλαδή δεν τους νοιάζει ποιο, αρκεί να είναι στη σωστή βαθμίδα. Εγώ δεν ασχολήθηκα με τις ξένες γλώσσες καθόλου, λόγω του ότι έχω μεταπτυχιακό απέξω, αλλά αυτή είναι η λογική νομίζω.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Για να δουλεύει στο ερευνητικό πρόγραμμα αυτό, δεν παίζει να μην είναι στη σφαίρα των ερευνητικών του ενδιαφερόντων. :)

Από εκεί και πέρα, έχεις κοντά σου άλλους διδακτορικούς του; Να ρωτήσεις γενικότερα πώς αντιδρά, μπορεί να είναι έτσι ο τρόπος που δουλεύει. Οι αποφάσεις σε ένα διδακτορικό πρέπει να είναι δικές σου πάντως, εσύ θα καταλήξεις σε κάτι συγκεκριμένο.

Γενικά σχόλια: Λάθος φίλτρα βάζεις για την επιλογή σου. Τον ερευνητικό δρόμο θα τον διαλέξεις επειδή τον θέλεις όχι για τις αποδοχές. Αυτές είναι μικρές αναλογικά με την προσπάθεια και έρχονται και σχετικά αργά.

Επίσης, σε κανένα διδακτορικό στο εσωτερικό της χώρας δεν έχεις σίγουρα ερευνητικά και μισθό. Άντε, να μην είμαι απόλυτη. Στην πλειοψηφία τους.

Μιας και η κοπέλα που έθιξε το θέμα δεν ήταν σε θέση να συνεχίσει τον διάλογο, νομίζω αξίζει να τονιστεί η λογική των επιχειρημάτων σου όπως τόσο ορθά γράφεις. Δυστυχώς οι περισσότεροι είναι όπου φυσάει ο άνεμος. Μετά αρχίζουν οι εκπτώσεις, τα φίλτρα, οι καφέδες και οι καφετιέρες.

Γι' αυτό και σε δύσκολους, μη πιασάρικους, επιστημονικούς κλάδους οι Έλληνες επιστήμονες απουσιάζουν! Μακάρι κάποτε να διαβάζουμε Ελληνικά ονόματα και όχι άλλα Κορεάτικα, Ρώσικα, Αυστριακά και Πολωνέζικα επίθετα. Υποτίθεται κάποιος που μπαίνει στη διαδικασία να συνεχίσει για διδακτορικό ακόμη και χωρίς μεταπτυχιακό (και καλά να γλυτώσει χρόνια κτλ) είναι συνειδητοποιημένος να κάνει κατάθεση ψυχής. Τα υπόλοιπα είναι ραπανάκια για την όρεξη.

Βέβαια κατά τη γνώμη μου πάντα ένα μεταπτυχιακό σε σοβαρό Πανεπιστήμιο δίνει μια καλή εικόνα για την φύση των διδακτορικών σπουδών. Έστω και σαν προθάλαμος έρευνας με μικρές εργασίες από βιβλιογραφία, κάποιος βλέπει άνετα αν αντέχει την ανηφόρα ή θα κλάσει πατάτες από το σφίξιμο της ματαιοδοξίας για περαιτέρω διαμονή στο Πανεπιστήμιο. Κατά την γνώμη μου (αν και φρέσκια) ένα διδακτορικό είναι περισσότερο σοβαρή ερευνητική παρουσία παρά σπουδές. Ή κάνεις έρευνα με διαπιστευμένο αποτέλεσμα ή δεν μπαίνεις καν σε αυτό το μονοπάτι.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
To ερώτημα είναι τι στην ευχή αξίζει στην Ελλάδα του 2020; Το γελοίο (για να μην πω άλλη λέξη και θίξω κομματικά συγκαμένους και ψεκασμένους του φόρουμ) είναι ότι αυτός ο δύσμοιρος λαός για πολλές δεκαετίες όταν η Ευρώπη αναβάθμιζε τα δημόσια Πανεπιστήμιά της, ζούσε στην πλάνη ότι έξω στην Ευρώπη έχουν μόνο κακά ιδιωτικάααα Πανεπιστήμια, ότι καλές σπουδές έχει μόνο η Αγγλία από όλη την Ευρώπη και έτσι με τα τούτα και με τα κείνα, ένα κάρο υποσχέσεις, ότι η παιδεία είναι σε πρώτη προτεραιότητα κάθε κυβέρνησης, περνάνε οι δεκαετίες και ακόμη συζητάμε αν αξίζει ένα διδακτορικό στην Ελλάδα.

Κατάντια μάγκες.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Είναι λάθος η ερώτηση για μένα πάντως, πρέπει να το σημειώσω.
Αξίζει ένα διδακτορικό ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ; ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ;
Ξεκάρφωτα και γενικά δεν έχει νόημα η ερώτηση.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,162 μηνύματα.
Η ερώτηση πρέπει να είναι, γιατί να κάνεις διδακτορικό . Αν το κάνεις σαν διέξοδο εργασίας, δεν αξίζει. Αν όμως το κάνεις για να εμβαθύνεις σε ένα συγκεκριμένο ερευνητικό πεδίο, αξίζει. Πολλοί συγχέουν το μεταπτυχιακό με το διδακτορικό.Καμία σχέση. Το ένα σου προσφέρει μια πρώτη επαφή με έναν τομέα, ενώ το άλλο εμβαθύνεις αποκλειστικά. Το πρώτο μπορεί να είναι σαν ένα τεστ, αν σ αρέσει ο τομέας αυτός ή όχι.

Το διδακτορικό σε ελληνικό πανεπιστημίο, είναι μεγάλη ιστορία. Υπάρχουν αξιόλογα εργαστήρια σε πολλά πανεπιστήμια αλλά <<καίγονται>> , υποβαθμίζονται λόγω των περισσότερων αρνητικών που διαφημίζονται στην κοινωνία.

Επίσης ένα άλλο ερώτημα είναι κατά πόσο το διδακτορικό υποστηρίζεται χρηματικά, υλικά αλλά και εάν συμμετέχει κάποια start-up ή κάποια εταιρία. Το τελευταίο έχει μεγαλύτερη σημασία, γιατί εν δυνάμει είσαι εργαζόμενος της εταιρίας.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Kαι οι εταιρίες νομίζω @Lancelot θέλουν ψάξιμο. Πλέον με την νέα κατάσταση του κορονοϊού και το ολοένα πιεστικό περιβάλλον εργασίας με την αντιφατική εικόνα των "γυάλινων" καθαρών κτιρίων με το παρκέ, δεν ξέρω αν αξίζει κανείς να επενδύσει την κούραση του διδακτορικού σε κάτι τέτοιο. Αναφέρομαι στο εξωτερικό. Νομίζω ότι γενικά το διδακτορικό θέλει τρομερή αφοσίωση, στοχευμένη μελέτη χωρίς χρονικά όρια και αυτογνωσία, δηλαδή, για ποιο λόγο γίνεται. Θα υπάρξουν πολλές πικρές στιγμές, όπου κάποιος που κάνει το διδακτορικό θα σκεφτεί αν αξίζει η όλη διαδικασία όταν θα βλέπει τον ανηψιό της θείας Γιώτας να δουλεύει ως "-ion manager" και να ανεβάζει όλο πιστοποιήσεις από τη Google στο Linkedin.

Στην Ελλάδα, το ξέρουμε το παραμύθι. Δεν ακυρώνω την προσπάθεια που γίνεται γιατί μπορεί να υπάρχουν κάποιοι ήρωες όπως τους αποκαλώ, που επιβιώνουν διδακτορικά στο καθηγητικό κατεστημένο. Όμως, όσο βλέπω ότι και η Βάσω Παπανδρέου πήρε διδακτορικό με αξιοζήλευτη καριέρα στο βαθύ Πασόκ, η κουβέντα πάει προς γέλιο. Τα Ελληνικά Πανεπιστήμια κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να κάνουν διακρατικά διδακτορικά με Πανεπιστήμια από άλλες ανεπτυγμένες χώρες ή σε συνεργασία με ερευνητικούς φορείς του εξωτερικού. Αυτό βέβαια θα σήμανε και το τέλος της "ακαδημαϊκής ξεφτίλας" των Ελληνικών Πανεπιστημίων δηλαδή, της φαυλότητας στην έρευνα. Όσο δεν γίνεται αυτό, θα ήθελα να σκεφτούμε κάτι απλά: όπως έβαζε ο Κατακουζηνός με την Σκοπελούζου στον έρανο της αγάπης τα χέρια στις τσέπες "τα πιάνω, τα πιάνω ... πιάστα όλα παθιάρη". (η σκηνή θέλει όσκαρ)

Η Γερμανία ή η Αυστρία έχουν αποκεντρωμένα ερευνητικά κέντρα που λειτουργούν ως Ιδρύματα Ιδιωτικού Δικαίου με ισολογισμό (κακιά λέξη) και ειδικούς φορείς που ελέγχουν την εισροή κονδυλίων ανεξάρτητα ποιος πολιτικός θα είναι στην καγκελαρία ή στα τοπικά κρατίδια. Η Ελλάδα δεν έχει. Τότε τι ποιότητα έρευνας παράγει;
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Η ερώτηση πρέπει να είναι, γιατί να κάνεις διδακτορικό . Αν το κάνεις σαν διέξοδο εργασίας, δεν αξίζει. Αν όμως το κάνεις για να εμβαθύνεις σε ένα συγκεκριμένο ερευνητικό πεδίο, αξίζει. Πολλοί συγχέουν το μεταπτυχιακό με το διδακτορικό.Καμία σχέση. Το ένα σου προσφέρει μια πρώτη επαφή με έναν τομέα, ενώ το άλλο εμβαθύνεις αποκλειστικά. Το πρώτο μπορεί να είναι σαν ένα τεστ, αν σ αρέσει ο τομέας αυτός ή όχι.

Το διδακτορικό σε ελληνικό πανεπιστημίο, είναι μεγάλη ιστορία. Υπάρχουν αξιόλογα εργαστήρια σε πολλά πανεπιστήμια αλλά <<καίγονται>> , υποβαθμίζονται λόγω των περισσότερων αρνητικών που διαφημίζονται στην κοινωνία.

Επίσης ένα άλλο ερώτημα είναι κατά πόσο το διδακτορικό υποστηρίζεται χρηματικά, υλικά αλλά και εάν συμμετέχει κάποια start-up ή κάποια εταιρία. Το τελευταίο έχει μεγαλύτερη σημασία, γιατί εν δυνάμει είσαι εργαζόμενος της εταιρίας.

Δεν διαφωνώ αλλά μια παρατήρηση.

Το μεταπτυχιακό σου προσφέρει εξειδίκευση και εμβάθυνση σε ένα επιστημονικό πεδίο.Στα αγγλικά λέγεται Master που σημαίνει "Τελειοποίηση".Αν το μεταπτυχιακό ήταν σαν ένα τέστ,το προπτυχιακό δηλαδή τι είναι ;

Το διδακτορικό σημαίνει έρευνα ώστε να προσφέρεις κάτι κανούργιο στην επιστήμη και να είσαι ικανός να την διδάξεις.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ αλλά μια παρατήρηση.

Το μεταπτυχιακό σου προσφέρει εξειδίκευση και εμβάθυνση σε ένα επιστημονικό πεδίο.Στα αγγλικά λέγεται Master που σημαίνει "Τελειοποίηση".Αν το μεταπτυχιακό ήταν σαν ένα τέστ,το προπτυχιακό δηλαδή τι είναι ;

Το διδακτορικό σημαίνει έρευνα ώστε να προσφέρεις κάτι κανούργιο στην επιστήμη και να είσαι ικανός να την διδάξεις.

Δεν είναι απαραίτητο ένα διδακτορικό να παραγάγει νέα γνώση - ούτε, προφανώς, να είναι όλων η διδακτορική διατριβή μία τομή στην επιστήμη όπως π.χ. του Goedel. Αντιθέτως, μπορεί να έχει και έναν χαρακτήρα πιο βιβλιογραφικό.

Ωστόσο, θα διαφωνήσω ως προς το ότι σε ένα μεταπτυχιακό επίπεδο μιλάμε για τελειοποίηση. Γενικά, τα μεταπτυχιακά μπορούν να εξυπηρετούν από όρους αμιγώς αγοράς - όπως την περαιτέρω εξειδίκευση και εμβάθυνση σε συγκεκριμένα ζητήματα (ως έναν βαθμό) - μέχρι και απλώς έναν εισαγωγικό κύκλο σε ένα εξειδικευμένο αντικείμενο. Είναι ανάλογα από ποια θέση το βλέπεις το αν θα χαρακτηρίσεις ή όχι ένα μεταπτυχιακό ως «τελειοποίηση».
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν θεωρώ ούτε εγώ ότι το μάστερ είναι μια τελειοποίηση...Μπορεί να είναι ΜΟΝΟ αν είναι συνέχεια, στο ίδιο πεδίο, με το προπτυχιακό. Αν αλλάξεις εντελώς πεδίο, τι ακριβώς να τελειοποιήσεις όταν δεν έχεις το αναγκαίο υπόβαθρο;

Για μένα το διδακτορικό πρέπει να παράγει νέα γνώση. Όχι να κάνει τομή, δεν γίνεται προφανώς, αλλά κάτι νέο πρέπει να δίνει, αλλιώς ποιο το νόημα τελικά;
 

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Τα διδακτορικά ΠΑΝΤΟΥ είναι τεράστιο ρίσκο για πολλούς λόγους (τρομερό φόρτο εργασίας που δεν αντικατοπτρίζεται στον μισθό, μεγάλος κίνδυνος να πέσεις σε καθηγητή που σε εκμετάλλευεται ασύστολα, ενάσχοληση με ένα πάρα μα πάρα πολύ εξειδικευμένο θέμα που μπορεί να σε οδηγήσει σε burnout μετά από 1-2 χρόνια κτλ κτλ). Προσωπικά δε θα πρότεινα σε κανέναν να ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο εκτός και αν θέλει όσο τίποτα άλλο να κάνει έρευνα και ο κυριότερος επαγγελματικός του στόχος είναι να γίνει καθηγητής πανεπιστήμιου.

Και αν η κουβέντα πάει και στην Ελλάδα όπου η χρηματόδοτηση είναι από πενιχρή έως μηδαμινή, μαζί με την έλλειψη οργάνωσης και συνέπειας των ελληνικών πανεπιστημιων και καθηγητών, η εικόνα γίνεται ακόμα πιο μαύρη.
 

chester20080

Διακεκριμένο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 6,645 μηνύματα.
το ερωτημα ειναι κατα ποσο καποιος θελει να μεινει μεσα στο πανεπιστημιο μεχρι τα 30, ισως και τα 35 του, σε ακαδημαικο επιπεδο. Αυτο εγω το βρισκω καπως προβληματικο και γιαυτο δε σκεφτομαι να ακολουθησω PhD
Μην ξεχνατε πως μετα υπαρχει και αλλο level αμα θελετε, μεταδιδακτορικο post-Doc
Εμ αμα ειναι να ειμαι μεχρι τα 40 μου μεσα στο πανεπιστημιο μετα θα πεις ε δε βαριεσαι θα γινω καθηγητης
Ομως ετσι χανεις ολη την τριβη με το industry, τις εταιριες εκει εξω, τους πελατες κλπ

Για εμενα αυτο ειναι το ερωτημα, αν θελεις να κανεις ακαδημαικη καριερα το κανεις το PhD
Ερευνα δεν ειναι μονοδρομος το PhD, ερευνα γινεται και αλλου, αλλα ειναι πιο ευκολο αν εισαι στο ακαδημαικο επιπεδο μεσω πανεπιστημιου και ευρωπαικα ερευνητικα προγραμματα.
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,291 μηνύματα.
Διδακτορικό σε Ιατρική Σχολή Ελλάδος αξίζει;;
Βέβαια σκέφτομαι για PhD σε Occupational Exposure and Health Effects....μήπως μια Πολυτεχνική Σχολή ταίριαζε καλύτερα στο αντικείμενο;
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 975 μηνύματα.
το ερωτημα ειναι κατα ποσο καποιος θελει να μεινει μεσα στο πανεπιστημιο μεχρι τα 30, ισως και τα 35 του, σε ακαδημαικο επιπεδο. Αυτο εγω το βρισκω καπως προβληματικο και γιαυτο δε σκεφτομαι να ακολουθησω PhD
Μην ξεχνατε πως μετα υπαρχει και αλλο level αμα θελετε, μεταδιδακτορικο post-Doc
Εμ αμα ειναι να ειμαι μεχρι τα 40 μου μεσα στο πανεπιστημιο μετα θα πεις ε δε βαριεσαι θα γινω καθηγητης
Ομως ετσι χανεις ολη την τριβη με το industry, τις εταιριες εκει εξω, τους πελατες κλπ

Για εμενα αυτο ειναι το ερωτημα, αν θελεις να κανεις ακαδημαικη καριερα το κανεις το PhD
Ερευνα δεν ειναι μονοδρομος το PhD, ερευνα γινεται και αλλου, αλλα ειναι πιο ευκολο αν εισαι στο ακαδημαικο επιπεδο μεσω πανεπιστημιου και ευρωπαικα ερευνητικα προγραμματα.
Πράγματι, το διδακτορικό δεν είναι για όλους, ασχέτως αν οι μισοί κάτοχοι μεταπτυχιακού συνεχίζουν με PhD...
Αλλά νομίζω πως αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με έρευνα, πρέπει να κάνει διδακτορικό. Είναι η καλύτερη (μη αμειβόμενη βέβαια :P) προσομοίωση της έρευνας, μαζί βέβαια με τα άρθρα και λοιπές δημοσιεύσεις. Και ναι, προφανώς και προϋποτίθεται εργασία παράλληλα, για τη επιβίωση και ενδεχομένως τη χρηματοδότηση του διδακτορικού...
Αλλά το μεταπτυχιακό δεν αρκεί πιστεύω για ερευνητική θεση και ενδεχομένως να σκέφτονται έτσι και αρκετοί εργοδότες.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top