spring day
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
19-08-22
03:40
Στο σχολείο ναι. Στο φροντιστήριο είχαμε αρχίσει με το τεύχος Β. Αφού τελειώσαμε το 2ο κεφάλαιο κάναμε όλο το τεύχος Α και επιστρέψαμε στο Β. Δεν θυμάμαι για ποιο λόγο ακολουθήσαμε αυτή τη σειρά αλλά μάλλον ήταν για εξοικειωθούμε με κάποιες βασικές έννοιες και λειτουργίες του γενετικού υλικού όπως πχ τα χρωμοσώματα που απαντώνται πολύ στην μίτωση και την μείωση οι οποίες αναλύονται στο πρώτο τεύχος.Καλησπέρα. Στα σχολεία/φροντιστήρια να υποθέσω ότι τελειώνετε πρώτα με το τεύχος Α κι μετά πηγαίνετε στο Β; Έχω ακούσει διάφορες απόψεις.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος
Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 14,818 μηνύματα.
21-08-22
12:20
Κάπου διάβασα ότι οι εικόνες, τα σχήματα κτλ δεν είναι υπό εξέταση. Ωστόσο, στο κομμάτι του φωσφοδιεστερικου δεσμού για παράδειγμα, αν δεν κάνω ένα σχηματακι δεν υπάρχει περίπτωση να θυμηθώ τη δομή. Δλδ να φτιάξω πρώτα μια πεντοζη (δεοξυριβοζη), να προσθέσω αζωτούχο βάση, φωσφορικη ομάδα και να τα ενώσω.
Οπότε έρχομαι στην ερώτηση μου: τι σας λένε στο σχολείο/φροντιστήριο γενικά για τα σχήματα; Should we or should we not?
Οπότε έρχομαι στην ερώτηση μου: τι σας λένε στο σχολείο/φροντιστήριο γενικά για τα σχήματα; Should we or should we not?
Tirotrelas
Νεοφερμένος
Ο Tirotrelas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οδοντιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 105 μηνύματα.
21-08-22
13:21
Κοίτα καλύτερα να δεις την επίσημη ύλη από το υπουργείο αλλά δεν νομίζω να είναι εντός ύλης οι εικόνες . Τώρα για τον φωσφοδιεστερικο δεσμό δεν χρειάζεται τόσο λεπτομερές σχήμα , να θυμάσαι ότι είναι 3'-5' δηλαδή υδροξείλιο-καρβοξυλομαδα και γενικά σαν θεωρία που μπορεί να εφαρμοστεί σε αλληλουχίες γονιδίων , θηλειες και γενικά ασκήσεις του 2ου κεφαλαίου. Βέβαια οποίος τρόπος σε βοηθάει καλύτερα να χρησιμοποιήσεις .Κάπου διάβασα ότι οι εικόνες, τα σχήματα κτλ δεν είναι υπό εξέταση. Ωστόσο, στο κομμάτι του φωσφοδιεστερικου δεσμού για παράδειγμα, αν δεν κάνω ένα σχηματακι δεν υπάρχει περίπτωση να θυμηθώ τη δομή. Δλδ να φτιάξω πρώτα μια πεντοζη (δεοξυριβοζη), να προσθέσω αζωτούχο βάση, φωσφορικη ομάδα και να τα ενώσω.
Οπότε έρχομαι στην ερώτηση μου: τι σας λένε στο σχολείο/φροντιστήριο γενικά για τα σχήματα; Should we or should we not?
Sherlockina
Νεοφερμένος
Η Sherlockina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
21-08-22
15:15
Δεν χρειάζεται να τις μάθεις "απέξω" γιατί δεν είναι στην εξεταστέα ύλη βοηθάει όμως παρά πολύ να τις κοιτάς και επεξεργάζεσαι για πιο εύκολη κατανόηση της ύλης και διαφόρων εννοιώνΚάπου διάβασα ότι οι εικόνες, τα σχήματα κτλ δεν είναι υπό εξέταση. Ωστόσο, στο κομμάτι του φωσφοδιεστερικου δεσμού για παράδειγμα, αν δεν κάνω ένα σχηματακι δεν υπάρχει περίπτωση να θυμηθώ τη δομή. Δλδ να φτιάξω πρώτα μια πεντοζη (δεοξυριβοζη), να προσθέσω αζωτούχο βάση, φωσφορικη ομάδα και να τα ενώσω.
Οπότε έρχομαι στην ερώτηση μου: τι σας λένε στο σχολείο/φροντιστήριο γενικά για τα σχήματα; Should we or should we not?
sophiaa
Νεοφερμένος
Η sophiaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
23-08-22
16:47
οι εικόνες έχουν επιπλέον πράγματα που βοηθούν στην κατανόηση, αλλά δεν πρόκειται να εξεταστούν. πχ στο 2ο κεφάλαιο έχει μια εικόνα στη μετάφραση που φαίνεται ο παράγοντας απελευθέρωσης, για τον οποίο δε λεει τίποτα το σχολικό, οπότε κάνεις σαν να μην υπάρχει. όπως και στο οπερονιο της λακτόζης η εικόνα λέει τα ονόματα των τριών ενζυμων, τα οποία πάλι δε χρειάζεται να ξέρεις.Κάπου διάβασα ότι οι εικόνες, τα σχήματα κτλ δεν είναι υπό εξέταση. Ωστόσο, στο κομμάτι του φωσφοδιεστερικου δεσμού για παράδειγμα, αν δεν κάνω ένα σχηματακι δεν υπάρχει περίπτωση να θυμηθώ τη δομή. Δλδ να φτιάξω πρώτα μια πεντοζη (δεοξυριβοζη), να προσθέσω αζωτούχο βάση, φωσφορικη ομάδα και να τα ενώσω.
Οπότε έρχομαι στην ερώτηση μου: τι σας λένε στο σχολείο/φροντιστήριο γενικά για τα σχήματα; Should we or should we not?
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
29-08-22
12:51
3, 2 και 3 αντίστοιχα;
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
17-09-22
19:14
Sherlockina
Νεοφερμένος
Η Sherlockina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
17-09-22
19:27
Ας μην σχολιάσουμε τα γράμματα μουView attachment 108670Γιατί έχω φάει τα καλύτερά μου χρόνια σε αυτή την άσκηση;
Συνημμένα
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
13-10-22
13:58
Εδώ μπλέκεται κάπως η μετά-μεταφραστική τροποποίηση;
spring day
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
14-10-22
12:27
Ναι. Κατά την μετα-μεταφραστική τροποποίηση μπορούν να απομακρυνθουν κάποια αμινοξέα από την πεπτιδικη αλυσίδα. Ωστόσο, τα βακτήρια δεν έχουν τη δυνατότητα αυτής της τροποποίησης οπότε το πεπτίδιο μπορεί να έχει περισσότερα αμινοξέα από ότι όταν εκφράζεται στον ανθρώπινο οργανισμό. Επίσης στα βακτήρια δεν πραγματοποιείται η διαδικασία της ωρίμανσης οπότε μεταφραζονται όλα τα κωδικονια του mrna και έτσι το πεπτιδιο μπορεί πάλι να έχει διαφορετική αλληλουχία/να αποτελείται από περισσότερα αμινοξέα. Συγγνώμη αν το εξήγησα λίγο μπακάλικα, έχω καιρό να τα κάνω
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
14-10-22
12:46
Αχ σε ευχαριστώ πάρα πολύ Τα είπαμε εχθές στην τάξη. Είναι ακριβώς αυτά που είπες. Τα είχα γράψει βέβαια, αλλά επιβεβαιώθηκαν.Ναι. Κατά την μετα-μεταφραστική τροποποίηση μπορούν να απομακρυνθουν κάποια αμινοξέα από την πεπτιδικη αλυσίδα. Ωστόσο, τα βακτήρια δεν έχουν τη δυνατότητα αυτής της τροποποίησης οπότε το πεπτίδιο μπορεί να έχει περισσότερα αμινοξέα από ότι όταν εκφράζεται στον ανθρώπινο οργανισμό. Επίσης στα βακτήρια δεν πραγματοποιείται η διαδικασία της ωρίμανσης οπότε μεταφραζονται όλα τα κωδικονια του mrna και έτσι το πεπτιδιο μπορεί πάλι να έχει διαφορετική αλληλουχία/να αποτελείται από περισσότερα αμινοξέα. Συγγνώμη αν το εξήγησα λίγο μπακάλικα, έχω καιρό να τα κάνω
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
31-12-22
17:39
Μήπως το λάθος είναι ότι γράφει πως δεν επιτρέπει την έκφραση του λ, εννοώ κανονικά είναι οτι ΚΑΛΥΠΤΕΙ την έκφραση του λ; Δεν ξέρω.
Sherlockina
Νεοφερμένος
Η Sherlockina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
31-12-22
17:47
Ναι αυτό που είπες στο τέλος είναι. Και το υπολειπόμενο εκφράζεται αλλά η έκφραση του επικρατούς την επικαλύπτειView attachment 112047Εμένα μου ακούγεται σωστότατο και παρ’όλα αυτά είναι λάθος. Γιατί; Στα μπιζέλια το λείο σχήμα σπέρματος είναι επικρατής χαρακτήρας.
Μήπως το λάθος είναι ότι γράφει πως δεν επιτρέπει την έκφραση του λ, εννοώ κανονικά είναι οτι ΚΑΛΥΠΤΕΙ την έκφραση του λ; Δεν ξέρω.
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
12-01-23
12:22
Καλησπέρα φίλοι μου! Έλυσα την συγκεκριμένη άσκηση:
στον διϋβριδισμό, έκανα την διασταύρωση αφού βρήκα τον γονότυπο των γονέων και μου βγήκε αναλογία 1:1:2:2:1:1. Αν πάω με την ιδιότητα του χρώματος θα μου βγει το κλασικό 1:2:1 καθώς έχω και ατελώς επικρατή γονίδια. Στην διασταύρωση και συγκεκριμένα στον φαινοτύπο, την αφήνω έτσι την αναλογία;
στον διϋβριδισμό, έκανα την διασταύρωση αφού βρήκα τον γονότυπο των γονέων και μου βγήκε αναλογία 1:1:2:2:1:1. Αν πάω με την ιδιότητα του χρώματος θα μου βγει το κλασικό 1:2:1 καθώς έχω και ατελώς επικρατή γονίδια. Στην διασταύρωση και συγκεκριμένα στον φαινοτύπο, την αφήνω έτσι την αναλογία;
gzois
Νεοφερμένος
Ο gzois αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
12-01-23
13:15
Μια χαρά μου φαίνεται η αναλογία. Αφού εβγαλες 1:1:2:2:1:1 επιβεβαιώνει τα δεδομένα της άσκησης άρα είσαι οκ.Καλησπέρα φίλοι μου! Έλυσα την συγκεκριμένη άσκηση:
View attachment 112384
στον διϋβριδισμό, έκανα την διασταύρωση αφού βρήκα τον γονότυπο των γονέων και μου βγήκε αναλογία 1:1:2:2:1:1. Αν πάω με την ιδιότητα του χρώματος θα μου βγει το κλασικό 1:2:1 καθώς έχω και ατελώς επικρατή γονίδια. Στην διασταύρωση και συγκεκριμένα στον φαινοτύπο, την αφήνω έτσι την αναλογία;
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
13-01-23
09:37
( Γιατί είναι σωστό; )
gzois
Νεοφερμένος
Ο gzois αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
13-01-23
09:43
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Αυτοί είναι οι διαφορετικοί συνδυασμοί γαμετών. 8 συνολικά
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
13-01-23
10:22
Ευχαριστώ πολύ! Είχα κολλήσει λίγο με τον διυβριδισμό που κάναμε για δυο ιδιότητες και τρόμαξα.View attachment 112399
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Αυτοί είναι οι διαφορετικοί συνδυασμοί γαμετών. 8 συνολικά
gzois
Νεοφερμένος
Ο gzois αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
13-01-23
10:24
Στείλε ότι απορίες έχεις
Joji
Επιφανές μέλος
Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
13-01-23
10:52
Το 35… Δεν ισχύει ρε περίπτωση που έχουμε πολλαπλά/συνεπικρατή/ατελώς επικρατή;
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 238 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- jellojina
- BatGuin
- Reader
- Joji
- Corfu kitty
- Hased Babis
- Scandal
- nearos
- lyfestyle.123
- suaimhneas
- F1L1PAS
- Μήτσος10
- jYanniss
- Nala
- ch2006
- Kate1914
- Ryuzaki
- Than003
- bboys
- Helen06
- ειδήμων
- Mariahj
- panosT436
- Maynard
- sofia07
- georgetherrr
- Panatha mono
- Αντωνία
- pnf292
- Magigi
- GiannisM
- STRATOSZAX
- fmarulezkd
- MrDna
- kalhkardia
- despoina13
- marikakitsou16
- ioanna2007
- thepigod762
- donut_daddy
- GV221
- ikigai
- Indecisive2
- DetectiveAgg
- Enhypen
- kiyoshi
- BiteTheDust
- Marianna.diamanti
- gzois
- math2arch
- Kostas4719
- Basiliki.kiki
- kostasst
- Sotiris.Y
- neurogirl
- Angelikavatzo
- phleidhs
- Giorgkalo
- Startx0
- dsmir
- BillyTheKid
- Χρήστος2006
- bill11
- Γιώργος μεγ
- carnage
- Sofos Gerontas
- Μιχαήλ
- sophiaa
- Human being
- eukleidhs1821
- Xara
- Lifelong Learner
- elenitren
- asia
- evaggelia anna
- penelopenick
- ev26
- spring day
- Ness
- beckyy
- user-2
- Lia 2006
- denjerwtithelwhelp
- Aristides Pap
- KOSTASSSSSSSSSSSSSSS
- xrisamikol
- xristosgkm
- Olakalamallon
- Abiogenesis
- Pharmacist01
- Billprs
- koukdespoina2004
- το κοριτσι του μαη
- tsiobieman
- Damienollo
- indig0
- ioanna06
- menual
- Unboxholics
- PanosBat
- oups
- mermaid89
- Nic Papalitsas
- nucomer
- marioushi
- constansn
- Santra_
- P.Dam.
- Sherlockina
- Drglitterstar
- Eirinakiii8
- Peter Pan13
- tapeinoxamomilaki
- margik
- Georgek7
- anakiriak@yahoo
- J.Cameron
- cinnamongirl
- Marple
- francies_nolan
- Ioanna98
- kost28
- georgios03
- ladybookworm
- SlimShady
- KingPoul
- effiee
- Markos
- Nikoleta_Giann
- george777
- 2005
- Kitana
- Mammy Nun
- Citylights
- Miranda32
- elena16
- theodoraooo
- Katsir
- KaterinaL
- augustine
- SKG
- nimbus
- Anonymous0
- alpha.kappa
- Dion G.
- Πα.Κ
- Nikoletaant
- Gxatzis
- Ameliak
- bruh_234
- Johnman97
- adonman
- emilyfan85
- angeloskar
- Johanna Mark
- Alexandraaaaa
- Mariaathens
- T C
- fockos
- _Aggelos123
- Theodora03
- BioChemical
- calliope
- Nefh_
- Anxious
- Idontknoww
- Georgekk
- Hera167
- Alexandros36k
- Sarantis_Ts
- StudyFreak04
- Dimitris9
- igeorgeoikonomo
- sofiannam
- Cortes
- βάτραχος
- Keeell
- totiloz
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.