Υποβάθμιση φιλολογικών σχολών

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
Οπότε, μπορεί να νομίζεις ότι η φιλολογία είναι κάτι, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι
Η φιλολογία και γενικότερα οι ανθρωπιστικές επιστήμες είναι πολύ σημαντικές γιατί εκτός από το γεγονός πως σου μαθαίνουν τον πολιτισμό σου, τις παραδόσεις σου, την ιστορία σου , το πως η γλώσσα σου εξελίσσεται, σου ανοίγουν πάνω από όλα τους ορίζοντες και κυρίως σε κάνουν άνθρωπο.

γιατί σε πειράζει τόσο να ορίζω και εγώ τον υδραυλικό ως τέτοιο;
Συγκρίνεις δύο τελείως διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο φιλόλογος έχει σπουδάσει τουλάχιστον 4 χρόνια στο πανεπιστήμιο, για να μη βάλω και τα 12 χρόνια του σχολείου που έβγαζε τα μάτια σου στα βιβλία, τη στιγμή που ο υδραυλικός είναι τεχνικός και το πολύ να έχει τελειώσει κανένα τεχνικό λύκειο ή στην καλύτερη ένα ΙΕΚ. Να σου θυμίσω ότι η φιλολογία δεν μαθαίνεται στα ΙΕΚ παρά μόνο στα πανεπιστήμια. Αν υπήρχε ΙΕΚ φιλολογίας, τότε θα μπορούσες να συγκρίνεις τα δύο αντικείμενα.

Το ρεζουμέ είναι ότι η απαξίωση ενός αντικείμενου επέρχεται όταν η κοινωνία θεωρεί ότι η προσφορά του χάνει την αξία της
Η κοινωνία έχει απαξιώσει τις ανθρωπιστικές επιστήμες γιατί πλέον είναι τεχνοκρατική. Αυτό που νοιάζει τα μεγάλα κεφάλια είναι οι άνθρωποι να ασχολούνται με κινητά, υπολογιστές, τα άθλια προγράμματα, διαφημίσεις και ειδήσεις που τους πασάρει το χαζοκουτο, να σκέφτονται το νέο iphone που θα αγοράσουν και όχι την ακρίβεια που έχει φτάσει στα ύψη, να παρακολουθούν με μανία το just the two of us, το big brother και όλες τις παρόμοιες σαχλαμάρες και να μην έχουν χρόνο να ασχοληθούν με πιο εποικοδομητικα πράγματα, να διαβάσουν λογοτεχνία, ένα ιστορικό βιβλίο, ένα βιβλίο ψυχολογίας ή ένα βιβλίο κοινωνιολογίας, να δουν ένα ιστορικό ντοκιμαντέρ κλπ. Απώτερος στόχος, βέβαια, να προβατοποιηθει ο κόσμος, να πληρώνει αδιαμαρτύρητα τους λογαριασμούς, τους παράνομους φόρους, να μην επαναστατεί και βέβαια να ψηφίζει τα ίδια και τα ίδια μεγάλα κεφάλια που διαιωνίζουν την κατάσταση της προβατοποιησης.
Για αυτό, λοιπόν, τους νοιάζει η προώθηση των θετικών επιστημών και τις ανθρωπιστικές τις έχουν γραμμένες στα παλαιότερα των υποδημάτων τους, όχι επειδή δεν θεωρούνται επιστήμες.
 

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η φιλολογία και γενικότερα οι ανθρωπιστικές επιστήμες είναι πολύ σημαντικές γιατί εκτός από το γεγονός πως σου μαθαίνουν τον πολιτισμό σου, τις παραδόσεις σου, την ιστορία σου , το πως η γλώσσα σου εξελίσσεται, σου ανοίγουν πάνω από όλα τους ορίζοντες και κυρίως σε κάνουν άνθρωπο.
Μεταξύ άλλων οι ανθρωπιστικές επιστήμες (ή τουλάχιστον η διδασκαλία τους) έχουν χρησιμοποιηθεί και χρησιμοποιούνται για την προώθηση προτύπων, όπως ο αλυτρωτισμός, που μόνο ανθρώπους δεν κάνουν.

Και ακριβώς επειδή αυτό το οποίο μελετάται στα πλαίσια των ανθρωπιστικών επιστημών είναι ο πολιτισμός, αυτό τις καθιστά πιο ευάλωτες στον ανθρώπινο παράγοντα και την ανθρώπινη σκοπιμότητα. Από την άλλη, το «πώς λειτουργεί ο κόσμος» δεν το καθορίζει ο άνθρωπος.
Η κοινωνία έχει απαξιώσει τις ανθρωπιστικές επιστήμες γιατί πλέον είναι τεχνοκρατική. Αυτό που νοιάζει τα μεγάλα κεφάλια είναι οι άνθρωποι να ασχολούνται με κινητά, υπολογιστές, τα άθλια προγράμματα, διαφημίσεις και ειδήσεις που τους πασάρει το χαζοκουτο, να σκέφτονται το νέο iphone που θα αγοράσουν και όχι την ακρίβεια που έχει φτάσει στα ύψη, να παρακολουθούν με μανία το just the two of us, το big brother και όλες τις παρόμοιες σαχλαμάρες και να μην έχουν χρόνο να ασχοληθούν με πιο εποικοδομητικα πράγματα, να διαβάσουν λογοτεχνία, ένα ιστορικό βιβλίο, ένα βιβλίο ψυχολογίας ή ένα βιβλίο κοινωνιολογίας, να δουν ένα ιστορικό ντοκιμαντέρ κλπ. Απώτερος στόχος, βέβαια, να προβατοποιηθει ο κόσμος, να πληρώνει αδιαμαρτύρητα τους λογαριασμούς, τους παράνομους φόρους, να μην επαναστατεί και βέβαια να ψηφίζει τα ίδια και τα ίδια μεγάλα κεφάλια που διαιωνίζουν την κατάσταση της προβατοποιησης.
Για αυτό, λοιπόν, τους νοιάζει η προώθηση των θετικών επιστημών και τις ανθρωπιστικές τις έχουν γραμμένες στα παλαιότερα των υποδημάτων τους, όχι επειδή δεν θεωρούνται επιστήμες.
Το μόνο που κάνουν τα μεγάλα κεφάλια για την ώρα είναι να υποχρηματοδοτούν την παιδεία/έρευνα και να παρέχουν κακής ποιότητας υπηρεσίες στο κοινό. Η όποια αποβλάκωση από τα μέσα είναι το λιγότερο εκούσια όταν ακριβώς οι «κακές» θετικές επιστήμες δίνουν τη δυνατότητα για χρήση πολλαπλών πηγών για ενημέρωση και δωρεάν πρόσβαση στη γνώση. Το «χαζοκούτι» ένας δέκτης είναι που στο διπλανό κανάλι από το reality έχει ντοκιμαντέρ.

Δεν είναι οι θετικές επιστήμες που χρησιμοποιεί ο πολιτικάντης για να εξαπατήσει και να προβατοποιήσει τον ψηφοφόρο. Η επικοινωνία έχει αναχθεί σε επιστήμη (επικοινωνιολογία). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια πληθώρα λογικών αλμάτων και επικοινωνιακών τεχνασμάτων προκειμένου να περαστεί ένα μήνυμα. Ο αποπροσανατολισμός του ψηφοφόρου κι αυτό ένα τέχνασμα είναι, αρκετά παλιό, κι όχι απότοκο κάποιας τεχνοκρατικής πολιτικής.

Κι όπως σε κάθε τι στην επιστήμη, η ίδια η γνώση είναι ουδέτερη και χρωματίζεται αναλόγως της χρήσης της από τον άνθρωπο. Τόσο στις ανθρωπιστικές, όσο και στις θετικές.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Η φιλολογία και γενικότερα οι ανθρωπιστικές επιστήμες είναι πολύ σημαντικές γιατί εκτός από το γεγονός πως σου μαθαίνουν τον πολιτισμό σου, τις παραδόσεις σου, την ιστορία σου , το πως η γλώσσα σου εξελίσσεται, σου ανοίγουν πάνω από όλα τους ορίζοντες και κυρίως σε κάνουν άνθρωπο.


Συγκρίνεις δύο τελείως διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο φιλόλογος έχει σπουδάσει τουλάχιστον 4 χρόνια στο πανεπιστήμιο, για να μη βάλω και τα 12 χρόνια του σχολείου που έβγαζε τα μάτια σου στα βιβλία, τη στιγμή που ο υδραυλικός είναι τεχνικός και το πολύ να έχει τελειώσει κανένα τεχνικό λύκειο ή στην καλύτερη ένα ΙΕΚ. Να σου θυμίσω ότι η φιλολογία δεν μαθαίνεται στα ΙΕΚ παρά μόνο στα πανεπιστήμια. Αν υπήρχε ΙΕΚ φιλολογίας, τότε θα μπορούσες να συγκρίνεις τα δύο αντικείμενα.


Η κοινωνία έχει απαξιώσει τις ανθρωπιστικές επιστήμες γιατί πλέον είναι τεχνοκρατική. Αυτό που νοιάζει τα μεγάλα κεφάλια είναι οι άνθρωποι να ασχολούνται με κινητά, υπολογιστές, τα άθλια προγράμματα, διαφημίσεις και ειδήσεις που τους πασάρει το χαζοκουτο, να σκέφτονται το νέο iphone που θα αγοράσουν και όχι την ακρίβεια που έχει φτάσει στα ύψη, να παρακολουθούν με μανία το just the two of us, το big brother και όλες τις παρόμοιες σαχλαμάρες και να μην έχουν χρόνο να ασχοληθούν με πιο εποικοδομητικα πράγματα, να διαβάσουν λογοτεχνία, ένα ιστορικό βιβλίο, ένα βιβλίο ψυχολογίας ή ένα βιβλίο κοινωνιολογίας, να δουν ένα ιστορικό ντοκιμαντέρ κλπ. Απώτερος στόχος, βέβαια, να προβατοποιηθει ο κόσμος, να πληρώνει αδιαμαρτύρητα τους λογαριασμούς, τους παράνομους φόρους, να μην επαναστατεί και βέβαια να ψηφίζει τα ίδια και τα ίδια μεγάλα κεφάλια που διαιωνίζουν την κατάσταση της προβατοποιησης.
Για αυτό, λοιπόν, τους νοιάζει η προώθηση των θετικών επιστημών και τις ανθρωπιστικές τις έχουν γραμμένες στα παλαιότερα των υποδημάτων τους, όχι επειδή δεν θεωρούνται επιστήμες.
Τα μαθηματικά ανοίγουν πολύ περισσότερο τους οριζόντες σου, από την φιλολογία. Πέρα από αυτό, η σημαντικότητα των φιλολογικών επιστημών περιγράφεται σαν κάτι γενικό και αόριστο.
Τι μου προσφέρει εμένα η φιλολογία; Πχ, τα μαθηματικά σου προσφέρουν εργαλεία για να μπορείς να κατανοήσεις πώς κοστολογούνται αγαθά και υπηρεσίες. Η περίφημη ρήτρα αναπροσαρμογής ΟΤΣ και TTF είναι μια απλή γραμμική εξίσωση. Με μαθηματικά Γ' Γυμνασίου καταλαβαίνεις πλήρως τι και πώς γίνεται.
Θες αναγνώριση για ένα αντικείμενο, αλλά δεν μπορείς να παρουσιάσεις τι προσφέρει αυτό. Εγώ σου λέω ότι την έχω γραμμένη την φιλολογία. Γιατί κάνω λάθος; Επειδή κάνω λάθος;
 

Guest 909602

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν είναι καν ζήτημα να είσαι ειδικός,δεν έχεις στοιχειώδη αντίληψη σε βασικά ζητήματα και δεν έχεις ψάξει το θέμα ούτε σε βασικό επίπεδο.

Τσαμπουνάς ένα "η υπολογιστική γλωσσολογία έχει μαθηματικά", και μετά ένα "δεν έχει εξειδικεύσεις". Μπα, και ποιος τα κάνει τα μαθηματικά, ο γλωσσολόγος ;

Θα περίμενε κανείς λοιπόν να είσαι πιο ταπεινός και όταν σου λένε κάτι να το σκέφτεσαι αντί να κάνεις τον παντογνώστη και να παρουσιάζεις τον φιλόλογο σαν one-man army. Χαίρομαι που σου αρέσει η επιστήμη σου, μπράβο ειλικρινά, είναι απαραίτητο ο καθένας μας να νομίζει ο,τι αυτό που σπουδάζει είναι το καλύτερο πράγμα στον κόσμο. Αλλά με μέτρο, διότι καμία επιστήμη δεν είναι πλήρης...διαφορετικά το ανακαλύπτουμε με τον χρόνο και είναι οδυνηρή και απογοητευτική αυτή η διαπίστωση.

Συγγνώμη λοιπόν που θα στο πω αλλά όχι, όσα μεταπτυχιακά και να κάνει ένας φιλόλογος, δεν αγγίζει ούτε το 1% του υποβάθρου του μαθηματικού. Είναι σαν να σπούδασες μουσική και να θες να γίνεις πυρηνικός φυσικός. Στο μεταπτυχιακό θα αναπτύξεις αντίληψη και βασικό υπόβαθρο σε πράγματα που άλλοι μάτωσαν χρόνια ολόκληρα για να αποκτήσουν ; Εκτός εαν μιλάμε για μεταπτυχιακά της πλάκας που λένε εξαρχής ο,τι δέχονται και φιλόλογους, οπότε δεν θα δει κανένας και σοβαρά μαθηματικά. Δεν ξέρω γιατί θες να κάνεις μια επιστήμη κάτι που δεν είναι. Είναι σαν να ήθελα εγώ να γίνω κοσμολόγος...ε όσο και να χτυπούσα κάτω τον κώλο μου, δεν έχω υπόβαθρο σε αυτό για να κάνω ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό σε αυτό τον τομέα και να λέω μετά "έχω γνώσεις κοσμολογίας διότι έχω κάνει μεταπτυχιακό/διδακτορικό".

Το διάβασα, δεν εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα. Είναι αυτό που λέγαμε, περιέχει κάποια πράγματα αλλά σε εντελώς επιφανειακό και στοιχειώδες επίπεδο. Περιέχει πράγματα όπως βασική λογική,σύνολα και συναρτήσεις . Εαν έχεις τον Θεό σου, αυτά είναι βασικές γνώσεις λυκείου και κανά εξαμηνιαίο μάθημα στο μαθηματικό και μάλιστα σε εξαμηνιαίο μάθημα. Πιστεύεις ο,τι συγκρίνεται με μεταπτυχιακό στο μαθηματικό πάνω σε υπολογιστικά μαθηματικά ; Επίσης ο nPb ρώτησε εαν υπάρχει αριθμητική ανάλυση στον τομέα αυτό. Του απάντησες ναι...εγώ σε αυτό το βιβλίο δεν είδα κάτι τέτοιο. Μάλλον δεν έχεις δει ποτέ τι περιλαμβάνει ένα βιβλίο αριθμητικής ανάλυσης...Φυσικά και ο τομέας έχει υπολογιστικά μαθηματικά. Αλλά δεν τα κάνει ο φιλόλογος/γλωσσολόγος. Ο,τι ξέρει το ξέρει κυρίως ποιοτικά για να έχει μια απαραίτητη βασική αντίληψη αλλά και να μπορεί να συννενοείται με άλλα μέλη της ομάδας στην οποία θα δουλέψει και θα συνεργαστεί προσφέροντας τις γνώσεις του πάνω στον τομέα της γλωσσολογίας.

Δεν γνωρίζει υπολογιστικά μαθηματικά. Δεν έχει καν το υπόβαθρο να πιάσει να διαβάσει υπολογιστικά μαθηματικά γιατί του λείπουν 2-3 χρόνια υποβάθρου σε πολύ βασικά ζητήματα.
Δεν ήξερα. Νόμιζα πως όταν κάποιος κάνει διεπιστημονικό μεταπτυχιακό και διδακτορικό, γίνεται ειδικός και στις δύο επιστήμες. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Στο ιστορικό αρχαιολογικό ιωαννίνων υπάρχει ένας καθηγητής Ρωμαικής ιστορίας, ο οποίος δεν τελείωσε ιστορικο αρχαιολογικο με μεταπτυχιακο και διδακτορικο στη Ρωμαικη ιστορια, αλλά είναι κάτοχος πτυχίου νομικης απο το πανεπιστημιο Paris II και μεταπτυχιακο και διδακτορικο στην Ιστορια του δικαιου του πανεπιστημιου Paris II. Με την λογική την δική σου, δεν θα έπρεπε να ειναι καθηγητης Ρωμαικης Ιστοριας στο Ιστορικο Ιωαννινων. Ετσι υπεθεσα οτι καποιος με μεταπτυχιακο και διδακτορικο στην Υπολογιστικη γλωσσολογια θα μπορουσε να ειναι καθηγητης Υπολογιστικων μαθηματικων και γλωσσολογιας σε ενα τμημα μαθηματικων. Αλλά τι να πω....
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τα μαθηματικά ανοίγουν πολύ περισσότερο τους οριζόντες σου, από την φιλολογία. Πέρα από αυτό, η σημαντικότητα των φιλολογικών επιστημών περιγράφεται σαν κάτι γενικό και αόριστο.
Τι μου προσφέρει εμένα η φιλολογία; Πχ, τα μαθηματικά σου προσφέρουν εργαλεία για να μπορείς να κατανοήσεις πώς κοστολογούνται αγαθά και υπηρεσίες. Η περίφημη ρήτρα αναπροσαρμογής ΟΤΣ και TTF είναι μια απλή γραμμική εξίσωση. Με μαθηματικά Γ' Γυμνασίου καταλαβαίνεις πλήρως τι και πώς γίνεται.
Θες αναγνώριση για ένα αντικείμενο, αλλά δεν μπορείς να παρουσιάσεις τι προσφέρει αυτό. Εγώ σου λέω ότι την έχω γραμμένη την φιλολογία. Γιατί κάνω λάθος; Επειδή κάνω λάθος;
Το ήξερες ότι ο εθνικος μας υμνος, ο Υμνος εις την ελευθερια ειναι εργο του Διονυσιου Σολωμου και ο Σολωμος ειναι μαθημα της φιλολογιας και οτι διχως τον Σολωμο εθνικο ελληνικο συνταγμα δεν θα υπηρχε και ετσι θα σε ειχαν σκοτωσει και θα σου ειχαν παρει το σπιτι ; Το ηξερες οτι π.χ. το αμερικανικο συνταγμα βασιζεται στις Ιστοριες του Πολυβιου, που ειναι μαθημα φιλολογιας και οτι διχως τον Πολυβιο δεν θα υπηρχε αμερικανικο συνταγμα και θα αλληλοσκοτωνονταν τωρα την στιγμη που μιλαμε στην Αμερικη ; Ανοιξε κανενα βιβλιο, αγραμματε !
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 4,767 μηνύματα.
Τα μαθηματικά ανοίγουν πολύ περισσότερο τους οριζόντες σου, από την φιλολογία. Πέρα από αυτό, η σημαντικότητα των φιλολογικών επιστημών περιγράφεται σαν κάτι γενικό και αόριστο.
Τι μου προσφέρει εμένα η φιλολογία; Πχ, τα μαθηματικά σου προσφέρουν εργαλεία για να μπορείς να κατανοήσεις πώς κοστολογούνται αγαθά και υπηρεσίες. Η περίφημη ρήτρα αναπροσαρμογής ΟΤΣ και TTF είναι μια απλή γραμμική εξίσωση. Με μαθηματικά Γ' Γυμνασίου καταλαβαίνεις πλήρως τι και πώς γίνεται.
Θες αναγνώριση για ένα αντικείμενο, αλλά δεν μπορείς να παρουσιάσεις τι προσφέρει αυτό. Εγώ σου λέω ότι την έχω γραμμένη την φιλολογία. Γιατί κάνω λάθος; Επειδή κάνω λάθος;
Τι οριζοντες σου ανοιγουν τα μαθηματικα ρε αδερφε?Ολοι μου οι γνωστοι και φιλοι στο μαθηματικο μεθοδολογιες και αποδειξεις μαθαινουν αντιφραφοντας απο τον πινακα και παρακαλανε στο τελος να περασουν το μαθημα με ενα ταληρακι. Οπως και Στη σχολη μου δηλαδη
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,283 μηνύματα.
Δεν ήξερα. Νόμιζα πως όταν κάποιος κάνει διεπιστημονικό μεταπτυχιακό και διδακτορικό, γίνεται ειδικός και στις δύο επιστήμες.
Είναι μια λογική υπόθεση. Τα διεπιστημονικά πεδία είναι μια εξαιρετική επιλογή για να συνδυάσει κανείς γνώσεις αλλά κυρίως για να εφαρμόσει ένα σετ γνώσεων σε έναν τομέα. Π.χ. υπάρχουν ιατρικοί φυσικοί. Δεν είναι γιατροί, αλλά έχουν γνώσεις που βοηθάνε το έργο των ιατρών.

Δεν σε κάνει ειδικό σε κάτι όμως το μεταπτυχιακό. Σου δίνει απλώς κάποιες παραπάνω γνώσεις προς μια συγκεκριμένη επιστημονική κατεύθυνση. Συνήθως σε σημείο που είναι αρκετές για να εργαστείς κάπου και να είσαι σε θέση να έχεις συνεισφορά. Επίσης αποτελεί προθάλαμο για διδακτορικό.

Αλλά τόσο τα μεταπτυχιακά όσο και τα διδακτορικά σε διεπιστημονικά πεδία είναι συνήθως κάτι διαφορετικό από τις επιστήμες που συνενώνονται. Είναι στην πράξη μια νέα επιστήμη που αντλεί στοιχεία από τις πιο θεμελιώδεις που το αποτελούν.
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Στο ιστορικό αρχαιολογικό ιωαννίνων υπάρχει ένας καθηγητής Ρωμαικής ιστορίας, ο οποίος δεν τελείωσε ιστορικο αρχαιολογικο με μεταπτυχιακο και διδακτορικο στη Ρωμαικη ιστορια, αλλά είναι κάτοχος πτυχίου νομικης απο το πανεπιστημιο Paris II και μεταπτυχιακο και διδακτορικο στην Ιστορια του δικαιου του πανεπιστημιου Paris II.
Υπάρχουν κατά περίπτωση εξαιρέσεις.Αλλά είναι κυριολεκτικά ελάχιστες και δεν κάνουν τον κανόνα. Αυτός ο κύριος μπορεί για τον οποιονδήποτε λόγο να είναι ιδιοφυεστατος, να έχει διαβάσει πάρα πολύ, να έχει και τις κατάλληλες διασυνδέσεις, και να κατέληξε εκεί. Δεν σημαίνει πως όλοι μπορούν να το κάνουν.
Με την λογική την δική σου, δεν θα έπρεπε να ειναι καθηγητης Ρωμαικης Ιστοριας στο Ιστορικο Ιωαννινων. Ετσι υπεθεσα οτι καποιος με μεταπτυχιακο και διδακτορικο στην Υπολογιστικη γλωσσολογια θα μπορουσε να ειναι καθηγητης Υπολογιστικων μαθηματικων και γλωσσολογιας σε ενα τμημα μαθηματικων. Αλλά τι να πω....
Κανονικά δεν θα έπρεπε. Αλλά όπως είπα σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις υπάρχουν εξαιρέσεις. Λόγου χάρη ο Τραχανάς είναι ημμυ και διδάσκει σε τμήματα φυσικής, ενώ εάν δεν κάνω λάθος δεν έχει καν διδακτορικό. Ο λόγος είναι πως έχει γράψει ολόκληρα βιβλία, οπότε είναι πέρα κάθε αμφισβήτησης οι ικανότητες και οι γνώσεις του.

Όποτε ναι, υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά είναι κυριολεκτικά μετρημένες στα δάχτυλα που ήταν πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις ανθρώπων,πολύ τυχεροί με διασυνδέσεις, από σχετιζομενα πεδία και φουλ συνειδητοποιημένοι.

Ρεαλιστικά σε κανένα σύμπαν ένας φιλόλογος δεν θα μπορούσε να διδάξει υπολογιστικά μαθηματικά σε ένα τμήμα μαθηματικών λοιπόν. Πρώτον γιατί είναι εξαιρετικά απίθανο να είχε τα προσόντα(θα χρειαζόταν διδακτορικό στα μαθηματικά) και το πρώτο του πτυχίο είναι εντελώς ασυσχετιστό με τα μαθηματικά, δεύτερον επειδή δεν υπάρχει καμία περίπτωση τόσο έξω όσο και στην Ελλάδα να γίνει αποδεκτό στο εκλεκτορικό κάτι τέτοιο και τρίτον ακόμα και να το επιχειρούσε, θα τον έτρωγαν άλλοι με πολλά περισσότερα προσόντα.

Γενικά τα μαθηματικά είναι μια ιδιάζουσα επιστήμη. Είναι αλυσίδα όλα. Εκτός εάν γεννηθείς με χάρισμα, χρειάζονται πάρα πολλά χρόνια συνεχής ενασχόλησης για να γίνει κάποιος αρκετά ικανός. Ειδικά όταν μιλάμε για επίπεδο διδακτορικού. Δεν είναι κάτι που θα το πιάσεις στην τύχη να το ξεκινήσεις στα καλά καθούμενα μια μέρα και σε λίγους μήνες ή λίγα χρόνια θα έχεις κάνει σοβαρό υπόβαθρο σε αυτά.

Εάν πιάσεις να μάθεις καμιά python ναι. Ίσως να μπορείς σε λίγους μήνες να μάθεις. Αλλά μαθηματικα ; Όχι... χρειάζεται επένδυση ζωής για να αποκτήσεις ικανότητες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
Τι μου προσφέρει εμένα η φιλολογία; Πχ, τα μαθηματικά σου προσφέρουν εργαλεία για να μπορείς να κατανοήσεις πώς κοστολογούνται αγαθά και υπηρεσίες.
Δεν γνωρίζω για τη ρήτρα αναπροσαρμογής, αυτά είναι κάπως εξειδικευμένα με τα οποία ασχολείται ο οικονομολόγος και όχι ο φιλόλογος ή ο ψυχολόγος ή ακόμα και ο πολιτικός μηχανικός που ξέρει μαθηματικά. Αυτό, όμως, που μπορώ να πάω είναι ότι οπως κι εσένα δεν θα σου χρειαστεί πουθενά το να γνωρίζεις το Ομηρικό μέτρο ή την Αινειάδα του Βιργιλίου και το συντακτικό ή τη γραμματική των λατινικών, έτσι κι εμένα δεν θα μου χρειαστούν οι μιγαδικοί αριθμοί στην καθημερινότητά μου. Παρ'ολα αυτά, όπως εγώ έκανα τα βασικά μαθηματικά για να μπορώ, τουλάχιστον, να υπολογίζω σωστά το ποσό που πρέπει να πληρώσω στο σούπερ μάρκετ και τα ρέστα που πρέπει να εισπράξω για να μη με κλέψει κάποιος ή όπως έμαθα κάποιες βασικές έννοιες πληροφορικής έτσι ώστε να μπορώ να συντάσσω ένα έγγραφο του word , έτσι κι εσύ χρειάζεται να γνωρίζεις τη νεοελληνική γλώσσα, ώστε να μπορείς να συντάξεις σωστά ένα κείμενο σε ένα email ή το κείμενό σου να μην είναι γεμάτο ορθογραφικά. Χρειάζεται να γνωρίζεις λίγο από ιστορία και λογοτεχνία της χώρας σου, έτσι ώστε να μπορεί να διατηρηθεί η παράδοση και ο πολιτισμός της. Διαφορετικά, ειδικά με τους μετανάστες που έχουμε γεμίσει και με τη λογική ότι "δεν μου προσφέρουν τίποτα τα φιλολογικά" ένα είναι σίγουρο, ότι ο Ελληνικός πολιτισμός θα εκλείψει. Οπότε...όλα τα γνωστικά αντικείμενα είναι απαραίτητα και όλες οι επιστήμες χρειάζονται και ο καθένας έχει δικαίωμα να σπουδάσει σε βάθος την επιστήμη που τον ενδιαφέρει.
Να πω, επίσης, ότι με τη λογική ότι οι φιλόλογοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι και όχι επιστήμονες, το ίδιο θα μπορούσα να πω κι εγώ για τους νομικούς, αφού εχω πολλά παραδείγματα δικηγόρων διορισμένων σε δημόσιες υπηρεσίες και τρανταχτό παράδειγμα τη μητέρα μου που έχει σπουδάσει νομική, αλλά 30 χρόνια δούλευε στο δημόσιο. Κι όμως...δεν τολμάω να ξεστομίσω κάτι τέτοιο. Έχω , επίσης, παραδείγματα αρχιτεκτονων που εργάζονται σε εφορείες αρχαιοτητων. Μήπως αυτοί δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι; Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως η εργασία που θα ακολουθήσει κάποιος, ειδικά στην Ελλάδα, μπορεί κάποιες φορές να μην έχει απολύτως καμία σχέση με τις σπουδές του. Τι θα πει αυτό, ότι δεν είναι επιστήμονας;Τη στιγμή που έχει βγει από το πανεπιστήμιο είναι και πάρα είναι.
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Σπουδάζονται Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμαις έχοντας βγάλει 16784 και πιάνοντας όλες τις φιλολογικές σχολές έχω να πω ότι ενώ αρχικά είχα ενστάσεις για το τμήμα τελικά παίρνεις γνώσεις που όντως χρειάζεσαι στην εκπαίδευση σε πρακτικά κομμάτια- στη φιλολογία κάνετε πολύ ωραία πράγματα αλλά για τη δευτεροβάθμια είναι άχρηστες γνώσεις αν εξαιρέσετε ότι έχετε καλύτερη γνώση στο άγνωστο κείμενο στα αρχαία ελληνικά αλλά εκτός αυτού οι γνώσεις σας είναι για να γίνετε ερευνητές - παπυρολόγοι κλπ. αλλά υστερείτε σημαντικά σε κομμάτια διδακτικής.
Αναφορικά με τον κλάδο της υπολογιστικής γλωσσολογίας αν κάποιος δεν ξέρει κώδικα και μαθηματικά πανεπιστημιαού επιπέδου καμία τύχη!
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,575 μηνύματα.
Σπουδάζονται Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμαις έχοντας βγάλει 16784 και πιάνοντας όλες τις φιλολογικές σχολές έχω να πω ότι ενώ αρχικά είχα ενστάσεις για το τμήμα τελικά παίρνεις γνώσεις που όντως χρειάζεσαι στην εκπαίδευση σε πρακτικά κομμάτια- στη φιλολογία κάνετε πολύ ωραία πράγματα αλλά για τη δευτεροβάθμια είναι άχρηστες γνώσεις αν εξαιρέσετε ότι έχετε καλύτερη γνώση στο άγνωστο κείμενο στα αρχαία ελληνικά αλλά εκτός αυτού οι γνώσεις σας είναι για να γίνετε ερευνητές - παπυρολόγοι κλπ. αλλά υστερείτε σημαντικά σε κομμάτια διδακτικής.
Αναφορικά με τον κλάδο της υπολογιστικής γλωσσολογίας αν κάποιος δεν ξέρει κώδικα και μαθηματικά πανεπιστημιαού επιπέδου καμία τύχη!
Προσωπικά θεωρώ οτι με τα 3 μαθήματα παιδαγωγικών που έκανα στη φιλολογία δεν έχω βασικές ικανότητες (οχι γνώσεις) για να διδάξω. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να διδάξει φιλολογικά μαθήματα σε σχολείο, τότε το ΦΠ (Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής) είναι η καλύτερη λύση. Γιατί κάνουν και φιλολογικά μαθήματα (γύρω στα 10, αλλά τόσα χρειάζονται για την ύλη γυμνασίου-λυκείου) και αρκετά παιδαγωγικά μαθήματα.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Το ήξερες ότι ο εθνικος μας υμνος, ο Υμνος εις την ελευθερια ειναι εργο του Διονυσιου Σολωμου και ο Σολωμος ειναι μαθημα της φιλολογιας και οτι διχως τον Σολωμο εθνικο ελληνικο συνταγμα δεν θα υπηρχε και ετσι θα σε ειχαν σκοτωσει και θα σου ειχαν παρει το σπιτι ; Το ηξερες οτι π.χ. το αμερικανικο συνταγμα βασιζεται στις Ιστοριες του Πολυβιου, που ειναι μαθημα φιλολογιας και οτι διχως τον Πολυβιο δεν θα υπηρχε αμερικανικο συνταγμα και θα αλληλοσκοτωνονταν τωρα την στιγμη που μιλαμε στην Αμερικη ; Ανοιξε κανενα βιβλιο, αγραμματε !
Χωρίς την φιλολογία θα με είχαν σκοτώσει και θα μου είχαν πάρει το σπίτι. (1)
Τι οριζοντες σου ανοιγουν τα μαθηματικα ρε αδερφε?Ολοι μου οι γνωστοι και φιλοι στο μαθηματικο μεθοδολογιες και αποδειξεις μαθαινουν αντιφραφοντας απο τον πινακα και παρακαλανε στο τελος να περασουν το μαθημα με ενα ταληρακι. Οπως και Στη σχολη μου δηλαδη
Τα μαθηματικά δεν ανοίγουν ορίζοντες. (2)
Δεν γνωρίζω για τη ρήτρα αναπροσαρμογής, αυτά είναι κάπως εξειδικευμένα με τα οποία ασχολείται ο οικονομολόγος και όχι ο φιλόλογος ή ο ψυχολόγος ή ακόμα και ο πολιτικός μηχανικός που ξέρει μαθηματικά. Αυτό, όμως, που μπορώ να πάω είναι ότι οπως κι εσένα δεν θα σου χρειαστεί πουθενά το να γνωρίζεις το Ομηρικό μέτρο ή την Αινειάδα του Βιργιλίου και το συντακτικό ή τη γραμματική των λατινικών, έτσι κι εμένα δεν θα μου χρειαστούν οι μιγαδικοί αριθμοί στην καθημερινότητά μου. Παρ'ολα αυτά, όπως εγώ έκανα τα βασικά μαθηματικά για να μπορώ, τουλάχιστον, να υπολογίζω σωστά το ποσό που πρέπει να πληρώσω στο σούπερ μάρκετ και τα ρέστα που πρέπει να εισπράξω για να μη με κλέψει κάποιος ή όπως έμαθα κάποιες βασικές έννοιες πληροφορικής έτσι ώστε να μπορώ να συντάσσω ένα έγγραφο του word , έτσι κι εσύ χρειάζεται να γνωρίζεις τη νεοελληνική γλώσσα, ώστε να μπορείς να συντάξεις σωστά ένα κείμενο σε ένα email ή το κείμενό σου να μην είναι γεμάτο ορθογραφικά. Χρειάζεται να γνωρίζεις λίγο από ιστορία και λογοτεχνία της χώρας σου, έτσι ώστε να μπορεί να διατηρηθεί η παράδοση και ο πολιτισμός της. Διαφορετικά, ειδικά με τους μετανάστες που έχουμε γεμίσει και με τη λογική ότι "δεν μου προσφέρουν τίποτα τα φιλολογικά" ένα είναι σίγουρο, ότι ο Ελληνικός πολιτισμός θα εκλείψει. Οπότε...όλα τα γνωστικά αντικείμενα είναι απαραίτητα και όλες οι επιστήμες χρειάζονται και ο καθένας έχει δικαίωμα να σπουδάσει σε βάθος την επιστήμη που τον ενδιαφέρει.
Να πω, επίσης, ότι με τη λογική ότι οι φιλόλογοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι και όχι επιστήμονες, το ίδιο θα μπορούσα να πω κι εγώ για τους νομικούς, αφού εχω πολλά παραδείγματα δικηγόρων διορισμένων σε δημόσιες υπηρεσίες και τρανταχτό παράδειγμα τη μητέρα μου που έχει σπουδάσει νομική, αλλά 30 χρόνια δούλευε στο δημόσιο. Κι όμως...δεν τολμάω να ξεστομίσω κάτι τέτοιο. Έχω , επίσης, παραδείγματα αρχιτεκτονων που εργάζονται σε εφορείες αρχαιοτητων. Μήπως αυτοί δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι; Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως η εργασία που θα ακολουθήσει κάποιος, ειδικά στην Ελλάδα, μπορεί κάποιες φορές να μην έχει απολύτως καμία σχέση με τις σπουδές του. Τι θα πει αυτό, ότι δεν είναι επιστήμονας;Τη στιγμή που έχει βγει από το πανεπιστήμιο είναι και πάρα είναι.
Η ρήτρα αναπροσαρμογής είναι κάπως εξειδικευμένα. (3)

Αυτήν είναι η επιστημονική τεκμηρίωση που σας μαθαίνουν στη φιλοσοφική; :ok:
 

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
Η ρήτρα αναπροσαρμογής είναι κάπως εξειδικευμένα. (3)

Αυτήν είναι η επιστημονική τεκμηρίωση που σας μαθαίνουν στη φιλοσοφική; :ok:
Προφανώς και είναι εξειδικευμένο, αφού δεν βγάζω εγώ τους λογαριασμούς του ρεύματος, άρα δεν γνωρίζω και πως να την υπολογίσω. Εγώ αυτό που κάνω είναι πληρώνω τους λογαριασμούς. Φαντάζομαι, βέβαια, πως και υπάλληλος στη ΔΕΗ να ήμουν το μόνο που θα έκανα εκεί είναι να εξυπηρετώ πελάτες και όχι να υπολογίζω ρήτρες αναπροσαρμογής, κατι που προφανως είναι αρμοδιότητα του οικονομολόγου της ΔΕΗ.
Ασε που σαν ορο, σε όλη μου τη μαθητική ζωή δεν τον έχω ακούσει, οποτε θεωρώ ότι είμαι δικαιολογημένη να μη γνωριζω. Ούτε επέλεξα ΑΟΘ όταν έδινα πανελληνιες, ώστε να γνωριζω τον συγκεκριμένο ορο, με την προϋπόθεση κι ολας ότι τον είχαν συμπεριλάβει στο βιβλίο.

Βλεπουμε και τη δίκη σου επιστημονική τεκμηρίωση, με το να αναπαράγεις ξένες απαντήσεις. Βέβαια, όταν έχει στερέψει κάποιος από επιχειρήματα, φυσικό είναι να απαντάει με αυτόν τρόπο.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Προφανώς και είναι εξειδικευμένο, αφού δεν βγάζω εγώ τους λογαριασμούς του ρεύματος, άρα δεν γνωρίζω και πως να την υπολογίσω. Εγώ αυτό που κάνω είναι πληρώνω τους λογαριασμούς. Φαντάζομαι, βέβαια, πως και υπάλληλος στη ΔΕΗ να ήμουν το μόνο που θα έκανα εκεί είναι να εξυπηρετώ πελάτες και όχι να υπολογίζω ρήτρες αναπροσαρμογής, κατι που προφανως είναι αρμοδιότητα του οικονομολόγου της ΔΕΗ.
Ασε που σαν ορο, σε όλη μου τη μαθητική ζωή δεν τον έχω ακούσει, οποτε θεωρώ ότι είμαι δικαιολογημένη να μη γνωριζω. Ούτε επέλεξα ΑΟΘ όταν έδινα πανελληνιες, ώστε να γνωριζω τον συγκεκριμένο ορο, με την προϋπόθεση κι ολας ότι τον είχαν συμπεριλάβει στο βιβλίο.

Βλεπουμε και τη δίκη σου επιστημονική τεκμηρίωση, με το να αναπαράγεις ξένες απαντήσεις. Βέβαια, όταν έχει στερέψει κάποιος από επιχειρήματα, φυσικό είναι να απαντάει με αυτόν τρόπο.
Άρα εγώ που ξέρω πώς λειτουργεί η ρήτρα αναπροσαρμογής, πάω για Νόμπελ Μαθηματικών;

Παιδιά, τελειώνετε μια σχολή, θεωρείτε τους ευατούς σας επιστήμονες και αδυνατείτε να κάνετε απλά πράγματα της καθημερινότητας. Το όλο θέμα είναι συνολικά ένα τρολλ, αλλά κάποιοι πετάτε διαμαντάκια εδώ πέρα. Με το συμπάθειο...
 

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
Άρα εγώ που ξέρω πώς λειτουργεί η ρήτρα αναπροσαρμογής, πάω για Νόμπελ Μαθηματικών;

Παιδιά, τελειώνετε μια σχολή, θεωρείτε τους ευατούς σας επιστήμονες και αδυνατείτε να κάνετε απλά πράγματα της καθημερινότητας. Το όλο θέμα είναι συνολικά ένα τρολλ, αλλά κάποιοι πετάτε διαμαντάκια εδώ πέρα. Με το συμπάθειο...
Δεν ξέρω τι σπουδάζεις, αλλά προφανώς κάτι σχετικό με θετικές ή οικονομικές επιστήμες, όποτε, ναι, είναι λογικό να ξέρεις να υπολογίζεις ρήτρες. Σόρρυ κιόλας...δεν είναι πράγμα της καθημερινότητας.
Αλήθεια, εσύ αν σου πει κάποιος να να πεις την ετυμολογία της λέξης είδηση ή της λέξης ιστορία, χωρίς να ψάξεις στο διαδίκτυο, από τις γνώσεις που ήδη έχεις ξέρεις να απαντήσεις;
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,903 μηνύματα.
Ακόμη το περπατάτε το θέμα; Ελεοςςςς
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,283 μηνύματα.
Πιστεύω πως δεν έχει νόημα να κρίνουμε την αξία μιας επιστήμης υποκειμενικά και χρησιμοθηρικα.

Οι θετικές επιστήμες, και οι επιστήμες μηχανικού έχουν σημαντική επίδραση στην καθημερινότητά μας καθώς η εξαρτηση μας από την τεχνολογία είναι ομολογουμένως τεράστια. Πάρα αυτα η τεχνολογία αναπτύσσεται ταχύτερα από ο,τι η ανθρωπότητα μπορεί να ακολουθήσει, μην επιτρέποντας την να προλάβει να προσαρμοστεί στις αλλαγές αυτές. Σε αυτό το πλαίσιο γεννάται δυστυχώς η λανθασμένη άποψη πως οι ανθρωπιστικές επιστήμες είναι περιττές. Δυστυχώς όμως αυτή η ιδέα είναι που μας έχει φέρει σε μια κατάσταση παγκόσμιας δυστοπιας και κρίσης αξιών.

Το καλύτερο λοιπόν είναι ένας νέος άνθρωπος να έχει όσο το δυνατόν πιο σφαιρικές γνώσεις από το λύκειο. Και θετικών επιστημών, και ανθρωπιστικών και οικονομικών και υγείας(σωματικής και ψυχικής).

Δυστυχώς κρίνουμε χρησιμοθηρικα τις επιστήμες επειδή αυτό μας έμαθαν από το λύκειο να κάνουμε. Το να λύνουμε προβλήματα ή να κάνουμε μια μετάφραση ή οτιδήποτε άλλο, έχει διδαχτεί κυρίως ως το μέσο για έναν βαθμό που θα εγγυηθεί την είσοδο σε μια σχολή πάρα επειδή όντως έχει κάποια αξία. Εάν η μόρφωση μας περιορίζεται κυρίως είτε στο ένα πλαίσιο είτε στο άλλο, μπορώ να πω με βεβαιότητα πως είναι το ίδιο άχρηστη. Δεν μπορεί κάποιος να καταλάβει την αξία της μόρφωσης ούτε της γνώσης εάν την προσεγγίζει ως ένα εργαλείο το οποίο αναμένει άμεσα και με εντελώς φανερό τρόπο να του λύσει όλα τα προβλήματα. Δεν λειτουργούν έτσι αυτά τα πράγματα. Διότι εάν λειτουργούσαν έτσι θα ήταν εντελώς επιφανειακά και ως εκ τούτου δεν θα αφορούσαν πραγματικά κάποια γνώση με ιδιαίτερη αξία.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,477 μηνύματα.
Οι θεωρητικές επιστήμες φαίνονται περιττές γιατί έτσι παρουσιάζονται. Πριν καταλήξουμε σε ένα αποτέλεσμα να δούμε την αιτία. Πώς το προϊόν αυτής της σπουδής πωλείται, πλασσάρεται. Ο τρόπος διδασκαλίας τους, η έρευνά τους, η προσέγγισή τους τον 21ο αιώνα με εργαλεία και τρόπο σκέψης του 16ου αιώνα σαφώς και κάνει την επιστήμη αυτή να μοιάζει εκτός τόπου όταν το οικονομικό περιβάλλον αναφέρεται στην επιστήμη των δεδομένων. Το άλμα των πραγματικά διαβασμένων "θεωρητικών", δηλαδή, εκείνων που πραγματικά έχουν διαβάσει την επιστήμη τους και όχι απλά για να κάνουν ιδιαίτερα λατινικών, είναι να κατανοήσουν την χρησιμότητα της επιστήμης με έναν άλλο τρόπο σκέψης που να την μετατρέψουν σε κεφάλαιο (=έσοδα). Η παπαροσύνη με αριστεροφιλοσοφίες και ανάλυση ποιητών γράφοντας κατεβατά τετράδια χωρίς αντίκρισμα στην παραγωγή εσόδων, καθιστά την όλη διαδικασία άχρηστη. Κομψά και ωραία. Δεν ζούμε στην εποχή του Επίκουρου.
 

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
Οι θεωρητικές επιστήμες φαίνονται περιττές γιατί έτσι παρουσιάζονται. Πριν καταλήξουμε σε ένα αποτέλεσμα να δούμε την αιτία. Πώς το προϊόν αυτής της σπουδής πωλείται, πλασσάρεται. Ο τρόπος διδασκαλίας τους, η έρευνά τους, η προσέγγισή τους τον 21ο αιώνα με εργαλεία και τρόπο σκέψης του 16ου αιώνα σαφώς και κάνει την επιστήμη αυτή να μοιάζει εκτός τόπου όταν το οικονομικό περιβάλλον αναφέρεται στην επιστήμη των δεδομένων. Το άλμα των πραγματικά διαβασμένων "θεωρητικών", δηλαδή, εκείνων που πραγματικά έχουν διαβάσει την επιστήμη τους και όχι απλά για να κάνουν ιδιαίτερα λατινικών, είναι να κατανοήσουν την χρησιμότητα της επιστήμης με έναν άλλο τρόπο σκέψης που να την μετατρέψουν σε κεφάλαιο (=έσοδα). Η παπαροσύνη με αριστεροφιλοσοφίες και ανάλυση ποιητών γράφοντας κατεβατά τετράδια χωρίς αντίκρισμα στην παραγωγή εσόδων, καθιστά την όλη διαδικασία άχρηστη. Κομψά και ωραία. Δεν ζούμε στην εποχή του Επίκουρου.
Κι εσένα τι σε ενδιαφέρει σε ποιον χώρο εργάζεται ο καθένας;Σου πήρανε τη δουλειά;Αν γουστάρει να ασχολείται με ιδιαίτερα ή να τρέχει από σχολείο σε σχολειο στην Κωλοπετινιτσα για να μαζέψει μόρια,αυτό θα κάνει. Αυτός δεν είναι λόγος για να τον ακυρώνεις. Εκτός κι αν μένει πχ στην πολυκατοικία σου, εχει πάρει δάνειο για το σπίτι του και δεν εχει έσοδα ούτε για το δάνειο ουτε και για να πληρώσει τα κοινόχρηστά του. Σε αυτή την περίπτωση, έχεις ένα ορισμένο δίκαιο, γιατί δεν είναι τυπικός στις υποχρεώσεις και περιμένει να του έρθει το κεφάλαιο ουρανοκατέβατο.
Επισης, το ίδιο κάνει και η πλειοψηφία των αποφοίτων φυσικών, μαθηματικών, χημικών, γεωλόγων, βιολόγων. Οι περισσοτεροι σε σχολεία, φροντιστήρια, ιδιαίτερα εργάζονται. Να αρχίσω, δηλαδή, να γραφω κι εγώ ότι η καθηγήτρια του παιδιού μου στο σχολείο που του διδασκει βιολογία ή εκείνη που είναι απόφοιτος μηχανολόγος μηχανικος του Πολυτεχνείου και τους διδασκει τεχνολογία ή ο καθηγητής του στο φροντιστήριο της φυσικής δεν είναι επιστήμονες;Στο κάτω κάτω της γραφής και αυτοί οι επαγγελματίες είναι σημαντικοί για την κοινωνία. Πώς νομίζεις ότι θα περνούσε κάποιος στην ιατρική, χωρίς να πηγαίνει σχολείο να μαθαίνει έκθεση και φυσικό βιολογία ή χωρίς τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα; Ή μήπως νομίζεις ότι όταν εγώ έδινα 14 μαθηματα για να περάσω στη φιλοσοφική, ανάμεσα στα οποία μαθηματικά και φυσική δεν μάθαινα ένα κατεβατό τύπους, θεωρίες που δεν μου χρειάστηκαν πουθενά στην καθημερινότητά μου;Λοιπόν, τα κατεβατά και οι “αχρηστες” πληροφορίες σε όλα τα μαθήματα υπάρχουν και στο κάτω κάτω τη στιγμή που εσυ δεν έχεις σπουδασει θεωρητική επιστήμη δεν γίνεται να κλαίγεσαι για τα κατεβατά αυτά.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
16 σελίδες τώρα, ούτε μια σειρά απάντηση στο ερώτημα:
Γιατί είναι επιστήμονας κάποιος που τελείωσε Φιλοσοφική; Ποια είναι η προσφορά του στην κοινωνία, που του αποδίδει αυτόν τον χαρακτηρισμό;
Κατά τα άλλα μας φταίνε οι γύρω μας...
 

nicole1982

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
16 σελίδες τώρα, ούτε μια σειρά απάντηση στο ερώτημα:
Γιατί είναι επιστήμονας κάποιος που τελείωσε Φιλοσοφική; Ποια είναι η προσφορά του στην κοινωνία, που του αποδίδει αυτόν τον χαρακτηρισμό;
Κατά τα άλλα μας φταίνε οι γύρω μας...
Οτιδήποτε και αν έχει σπουδάσει κάποιος, εφόσον το αντικείμενό του αποτελεί τμήμα του Πανεπιστημίου, είναι επιστήμονας. Αυτό δεν σου αρκεί;

Τα παράπονά σου στη Νίκη και στους προηγούμενους υπουργούς και πρωθυπουργούς.Πηγαινε ζήτα τους να καταργήσουν τις ανθρωπιστικές επιστήμες.

ΥΓ. Πήγαινε πρώτα και άνοιξε κανένα ετυμολογικό λεξικό, πήγαινε να μάθεις τι σημαίνει η λέξη επιστήμη και μη βγάζεις έτσι αυθαίρετα συμπεράσματα.
 

Guest 909602

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
16 σελίδες τώρα, ούτε μια σειρά απάντηση στο ερώτημα:
Γιατί είναι επιστήμονας κάποιος που τελείωσε Φιλοσοφική; Ποια είναι η προσφορά του στην κοινωνία, που του αποδίδει αυτόν τον χαρακτηρισμό;
Κατά τα άλλα μας φταίνε οι γύρω μας...
Θα σου πώ γιατί η Γλωσσολογία, η Ψυχολογία κ.λ.π. είναι επιστήμες ενώ τα μαθηματικά, ο πολιτικος μηχανικος κ.λ.π. δεν είναι. Η γλωσσολογια , η ψυχολογία κ.λ.π. έχουν πειράματα ενώ τα μαθηματικά δεν έχουν. Ο πολιτικός μηχανικός, ο Αρχιτέκτονας κ.λ.π. δεν είναι επιστήμονες γιατί δεν κάνουν πειράματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης, η φιλοσοφία είναι η μήτρα από όπου προέκυψαν τα μαθηματικά κ.λ.π. Οπότε τα μαθηματικά υπηρετούν την φιλοσοφία, καθώς είναι το παραπαίδι της.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η φιλοσοφία γέννησε τις επιστήμες , και για αυτό στο πρόγραμμα σπουδών του μαθηματικού κ.λ.π. υπάρχουν τα μαθήματα Φιλοσοφία της επιστήμης, Ιστορία της επιστήμης. Σου αρκεί αυτή η απόδειξη ανωτερότητας των Ανθρωπιστικών επιστημών ;
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top