Βρίσκομαι σε αδιέξοδο

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,805 μηνύματα.
Αν έχω ταλέντο, μόνο το εθνικό μου αξίζει
Βρε Εριφύλη σοβαρά, όλα αυτά τα μεγάλα ονόματα που σου ανέφερε ο Γιάννης, δεν είχαν ταλέντο; Αλίμονο να πούμε ότι δεν είχαν.
Θα σου πω εγώ τι είχαν τα παιδάκια τους και όλοι όσοι πέρασαν (Βουγιουκλάκη κτλ) και όσοι περνουν σήμερα. ΚΟΝΕ.
Δυστυχώς έτσι είναι ο τομέας αυτών των τεχνών. Αν δεν έχεις έναν που να είναι μέσα στην σχολή να σε βάλει απλά δεν μπαίνεις, και το μεγαλύτερο ταλέντο να έχεις. Ειμαι σίγουρο ότι από αυτά τα 8 κορίτσια που πέρασαν, όλες είχαν κάποιο τρόπο ΠΕΡΑ του ταλέντου τους.
Είναι κλασσική κατάσταση κρατικών σχολών τέχνης σε όλο τον κόσμο, ειδικα όταν υπάρχουν ελάχιστες στην χώρα.

Εσυ όμως γιατί έχεις κολλήσει με το Εθνικό; Υπάρχει κάτι που την κάνει να εξέχει από τις άλλες πέρα της φήμης; Ότι θα έχεις καλύτερη καριέρα από τους αποφοίτους άλλων σχολών; Δηλαδή η Καρέζη που δεν πήγε στο εθνικό, δεν είχε απίστευτη καριέρα;

Καταλαβαίνω ότι είσαι σε σοκ και σε έχει πιάσει πείσμα. Αλλά βάλε κατω τα πράγματα στην συνέχεια και σκέψου.
Εγώ προτείνω τα εξης:
1) Να κάνεις αίτηση και σε άλλη κρατική σχολή, αν υπάρχει, νομίζω στην Θεσσαλονίκη?
2) να πηγαίνεις οπωσδήποτε σε οντισιόν. Πολλοί νέοι ηθοποιοί της γενιάς μας δεν έχουν σπουδάσει ΚΑΝ υποκριτική, απλά το ταλέντο τους έλαμψε μεταξύ άλλων στις οντισιόν.
3) Να πιάσεις αποφοίτους άλλων σχολών και να τους ρωτήσεις περί ποιότητας των σχολών αυτών
4) Να θεωρήσεις ως επιλογή και το εξωτερικό. Στο εθνικό θα περάσεις μόνο αν έχεις δυνατό κονέ ή λάδωμα ή με πολλή προσπάθεια (αν υπάρχει έστω και λίγη αξιοκρατία).

Αν θυμάμαι σε ενδιέφερε και μόνο το θέατρο, και όχι η υποκριτική μικρής οθόνης. Το δυσκολεύεις αρκετά εδώ. Εγώ σου προτείνω να κοιτάξεις και δραματικές σχολές της Ευρώπης. Γνωστή σε τέτοιες τέχνες είναι η Γαλλία, Αγγλία, Αυστρία και Γερμανία.

Ελπίζω να καταφέρεις το όνειρο σου, και να θυμάσαι, πολλοί ηθοποιοί πλέον δεν έχουν τελειώσει καμία δραματική σχολή, ή κάποια ιδιωτική.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 975 μηνύματα.
Επειδή καλώς ή κακώς η ζωή δεν τα φέρνει πάντα όπως τα θέλουμε (και λέω "καλώς", γιατί μπορεί κάτι άλλο που νομίζαμε ότι δεν θέλουμε να είναι ο καλύτερος δρόμος τελικά), πρέπει να σκεφτείς το εξής: προτιμάς να μην γίνεις ποτέ στη ζωή σου ηθοποιός (αν τελικά, ο μη γένοιτο, δεν τα καταφέρεις στο Εθνικό, αλλά επιμένεις να θες μόνο αυτό) ή να γίνεις (και πιθανόν επιτυχημένη) απλά μέσω ενός άλλου δρόμου, μιας άλλης δραματικής σχολής που θα σου δώσει ευκαιρίες και θα σου ανοίξει πόρτες που ποτέ δεν φανταζόσουν;
Ξέρεις, οι δυσκολίες και τα εμπόδια στη ζωή έρχονται κάποιες φορές για καλό, για να μας βοηθήσουν να συνειδητοποιήσουμε ότι μπορεί να μας ταιριάζει και κάτι πέρα από αυτό, το οποίο επιμέναμε ότι μας ταιριάζει.
Και κάτι τελευταίο, αν ένα μάθημα παίρνουμε από αυτή τη ζωή, είναι ότι πρέπει να προσαρμοζόμαστε στις καταστάσεις (χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι υποχωρούμε). Απλά χρειάζεται πολλές φορές να κάνουμε κάποιους ελιγμούς, για να προχωρήσουμε!
Αυτός ο ελιγμός είναι μάλλον η επιλογή μιας άλλης δραματικής σχολής, πόσω μάλλον αφού θα σε οδηγήσει στον ίδιο προορισμό, την υποκριτική!
 

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 14,800 μηνύματα.
Αν έχω ταλέντο, μόνο το εθνικό μου αξίζει
Το εθνικό όμως σε απέρριψε. Αν θυμάμαι καλά 2 φορές κιόλας, οπότε ίσως κάτι μάλλον ξέρει και δεν πληρείς τις προδιαγραφές που αυτό αναζητά. Δε σημαίνει ότι οι άλλες σχολές κρίνουν το ίδιο. Δεν πειράζει, η ζωή είναι γεμάτη χαστούκια και σχολές υπάρχουν. Αν όντως έχεις ταλέντο, ίσως κάποια άλλη σχολή αναγνωρίσει πτυχές αυτού. Δεν χάθηκε ο κόσμος. Το θεωρώ φουλ ηλίθιο, να λες ότι είναι όνειρο ζωής η υποκριτική ενώ παράλληλα δεν βλέπεις καν άλλες σχολές στον ορίζοντα και μάλιστα μιλάς συχνά-πυκνά υποτιμητικά για αυτές. Δεν υπάρχει μόνο το εθνικό. Δηλαδή αν εγώ ήθελα να γίνω φυσικός και δεν έγραφα ποτέ τα μόρια για το ΕΚΠΑ, δεν θα πήγαινα στο ΑΠΘ;
Η αγάπη σου δηλαδή για την υποκριτική φτάνει μόνο μέχρι το εθνικό;

Δεν βρίσκεσαι σε αδιέξοδο, έβαλες τον εαυτό σου σε ένα. Σχολές υπάρχουν πολλές και μάλιστα καλές. Εσύ έχεις το μαχαίρι εσύ και το καρπούζι, τα πράγματα είναι απλά. Ζύγισε τις κατάστάσεις και πράξε ανάλογα.
Μα δεν με νοιάζει καθόλου η άλλη σχολή, καθόλου! Ίσα ίσα μου στέκεται και εμπόδιο.
Όσο για αυτό εδώ, πάγωσε τις σπουδές σου με αναστολή σπουδών για να το σκεφτείς με άλλο μυαλό στο μέλλον. Ίσως η Εριφύλη του μέλλοντος, να βρει κάποιο ενδιαφέρον στη σχολή αυτή.
 

Guest 302501

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Να αρρώσταινα μόνο καλά θα ήταν. Μου έχουν περάσει και χειρότερες σκέψεις.

Άσε που ξεσπάω σε όποιον βρω από χθες. Θέλω λίγο να μπω στο mute και να το ξεχάσω

Μην το σκέφτεσαι αυτό Εριφύλη μου. Πίστεψέ με, δεν αξίζει.
Δεν ζεις μόνο για να δεις ένα όνειρό σου να πραγματοποιείται, ζεις για να φτιάχνεις καινούργια.
Θα καταφέρεις πολλά υπέροχα πράγματα στη ζωή σου, είμαι σίγουρη.
❤️❤️❤️
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δεν υπάρχει εναλλακτική.. αν δεν ξανά περάσω δεν ξέρω κι εγώ τι θα κάνω, αλήθεια... Θα πάω να πνιγώ 😂
Τις ερωτήσεις δεν τις έκανα για να απαντήσεις. Αλλά για να καθήσεις να τις σκεφτείς και να φτιάξεις ένα σχέδιο για εσένα. Η ζωή είναι μαραθώνιος μετ' εμποδίων. Δεν υπάρχει walkthrough. Και ο αυτοσκοπός δεν είναι η δουλειά. Εάν θες να το ποσοτικοποιήσουμε, στο τέλος της ζωής το net balance είναι οι ευχάριστες στιγμές μείον τις δυσάρεστες. Μπορεί εσύ να έχεις βαλθεί σόνι ντε και καλά να βάλεις στα ευχάριστα τη σχολή και το επάγγελμα. Αλλά, δεν γίνεται να θέτεις ένα στόχο που αντιστοιχεί στο 1% του πληθυσμού και να μην έχεις σκεφτεί εναλλακτικές. Και μάλιστα όταν αυτός ο στόχος δεν προσφέρει και κάποιου είδους εξασφάλιση.
Τι εννοώ; Κάποιος που βάζει στόχο την Ευελπίδων, ξέρει ότι εάν εισαχθεί, σε 4 χρόνια θα τελειώσει, θα έχει σταθερή δουλειά, οικονομική εξασφάλιση, προδιαγεγραμμένη οικονομική/επαγγελματική εξέλιξη, σίγουρη σύνταξη, σχεδόν τυπικές παροχές. Η σχολή που θες εσύ, από ότι καταλαβαίνω, δεν σου εξασφαλίζει κάτι. Άρα, εσύ μπορεί να θέλεις να μπεις, αλλά κάτσε και σκέψου σοβαρά εναλλακτικές. Εκτός εάν θες να προσπαθήσεις 4 χρόνια να μπεις στη σχολή, να κάνεις άλλα 4 να τελειώσεις, να βγεις στα 28 και να πας ταμίας σε supermarket.
Και, για να το θέσω διαφορετικά, οφείλεις να σκεφτείς ότι μπορεί να έχεις μια συνολικά καλύτερη-πιο χαρούμενη ζωή με μια "κακή" δουλειά που σου επιτρέπει να κάνεις πράγματα που σου αρέσουν (ταξίδια πχ), παρά με μια "καλή" δουλειά που μονίμως απαιτεί θυσίες και σου επιβάλλει να είσαι σε work mode 24/7. Όπου κακή δουλειά εννοώ οποιαδήποτε δεν σου αρέσει, χωρίς να έχει σημασία ο λόγος.

That's my two cents.
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 612 μηνύματα.
Εριφύλη το όνειρο σου δεν μπορεί να είναι πάνω από σένα. Πάρε χρόνο να ηρεμήσεις και να σκεφτείς. Η αποτυχία είναι κομμάτι της ζωής και θα βρεθείς, κατά πάσα πιθανότητα, κι άλλες φορές αντιμέτωπη με αυτήν σε διάφορες πτυχές της ζωής σου. Επιλογές έχεις. Έχε το μυαλό σου ανοιχτό , η τέχνη δεν μπορεί να περιορίζεται σε στεγανά , εσύ γιατί περιορίζεις τόσο το ταλέντο σου;
 

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Που θέλεις να πας εν τέλει; (Α είδα που)

ΥΓ αγαπώ Αρμένη.

Γιατί έφυγες;

ΡΙΧ ΤΟ ΗΛΙΑΑΑΑΑ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,529 μηνύματα.
Σας ευχαριστώ όλους βασικά που μου δίνετε λύσεις 🧡

Αλλά δεν θέλω να το λέω 100 φορές και να γίνω κουραστική. Η δική μου άποψη είναι ότι αν ένας ηθοποιός δεν εισαχθεί στο εθνικό δεν είναι ισάξιος και δεν θα γίνει ποτέ με έναν που κατάφερε να μπει. Γιατί μιλάμε για ακατόρθωτη εισαγωγή, τεράστια δυσκολία. Καμία σχέση με τις άλλες σχολές. Και μη το συγκρίνετε με πανελλήνιες, εκεί τα πράγματα είναι αντικειμενικότατα, εδώ μιλάμε για την κρίση του καθενός από την επιτροπή.
Εγώ ξέρω τα όρια μου, όλοι μου οι καθηγητές περίμεναν ότι θα μπω, αλλά τα πράγματα ήρθαν αλλιώς, φέτος πήραν και πιο λίγους από πέρυσι, δεν ξέρω γιατί..

θα κοιτάξω φέτος να κάνω μαθήματα με μια ηθοποιό που την θεωρώ την τοπ και βλέποντας και κάνοντας. Δεν νομίζω να ξανά αποτύχω με την βοήθεια της συγκεκριμένης. Το μεγάλο μου πρόβλημα για την στιγμή, εκτός από την θλίψη μου, είναι η άλλη σχολή, του ΕΚΠΑ. Εκεί σε μερικά μαθήματα έχουμε απουσίες και εγώ δεν θα μπορώ να πηγαίνω. Και δεν ξέρω τι να κάνω με αυτή την σχολή. Ούτως ή άλλως αν περάσω στο εθνικό θα την αφήσω, απλά την έχω τώρα ας το πω για καβάτζα
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
Σας ευχαριστώ όλους βασικά που μου δίνετε λύσεις 🧡

Αλλά δεν θέλω να το λέω 100 φορές και να γίνω κουραστική. Η δική μου άποψη είναι ότι αν ένας ηθοποιός δεν εισαχθεί στο εθνικό δεν είναι ισάξιος και δεν θα γίνει ποτέ με έναν που κατάφερε να μπει. Γιατί μιλάμε για ακατόρθωτη εισαγωγή, τεράστια δυσκολία. Καμία σχέση με τις άλλες σχολές. Και μη το συγκρίνετε με πανελλήνιες, εκεί τα πράγματα είναι αντικειμενικότατα, εδώ μιλάμε για την κρίση του καθενός από την επιτροπή.
Εγώ ξέρω τα όρια μου, όλοι μου οι καθηγητές περίμεναν ότι θα μπω, αλλά τα πράγματα ήρθαν αλλιώς, φέτος πήραν και πιο λίγους από πέρυσι, δεν ξέρω γιατί..

θα κοιτάξω φέτος να κάνω μαθήματα με μια ηθοποιό που την θεωρώ την τοπ και βλέποντας και κάνοντας. Δεν νομίζω να ξανά αποτύχω με την βοήθεια της συγκεκριμένης. Το μεγάλο μου πρόβλημα για την στιγμή, εκτός από την θλίψη μου, είναι η άλλη σχολή, του ΕΚΠΑ. Εκεί σε μερικά μαθήματα έχουμε απουσίες και εγώ δεν θα μπορώ να πηγαίνω. Και δεν ξέρω τι να κάνω με αυτή την σχολή. Ούτως ή άλλως αν περάσω στο εθνικό θα την αφήσω, απλά την έχω τώρα ας το πω για καβάτζα

αχ ρε εριφυλη ..εσαι στα πατωματα και στεναχωριεμαι.
καλα τι σοι δασκαλους εχει το εθνικο και δεν υπαρχουν αλλου?..οκ απο εγκαταστασεις εχει καλο κτηριο στην αγ κωνσταντινου.
ε και το εκπα πρεπει να το αφησεις διοτι πως θα σε λενε αμόρφωτη αργοτερα οταν θα γραφεις αρθρα.
παντως αμα παιξεις σεξπηρ εγω δεν θαρθω να σε δω..βαριεμαι
αμα παιξεις ομως σακελαριο, τσιφορο, ψαθα...πρωτη γραμμη θα ειμαι.
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,529 μηνύματα.
αχ ρε εριφυλη ..εσαι στα πατωματα και στεναχωριεμαι.
καλα τι σοι δασκαλους εχει το εθνικο και δεν υπαρχουν αλλου?..οκ απο εγκαταστασεις εχει καλο κτηριο στην αγ κωνσταντινου.
ε και το εκπα πρεπει να το αφησεις διοτι πως θα σε λενε αμόρφωτη αργοτερα οταν θα γραφεις αρθρα.
παντως αμα παιξεις σεξπηρ εγω δεν θαρθω να σε δω..βαριεμαι
αμα παιξεις ομως σακελαριο, τσιφορο, ψαθα...πρωτη γραμμη θα ειμαι.
Δεν είναι στην Ομόνοια, αυτό είναι για παραστάσεις 🧡 η δραματική σχολή είναι στην Πειραιώς, της Ειρήνης Παππά.

Ας περάσω εγώ εθνικό και θα παίξω και καραγκιόζη😂
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
Δεν είναι στην Ομόνοια, αυτό είναι για παραστάσεις 🧡 η δραματική σχολή είναι στην Πειραιώς, της Ειρήνης Παππά.

Ας περάσω εγώ εθνικό και θα παίξω και καραγκιόζη😂
α παναγια μου ,,ναι εχει δραματικη εκει στο χωριο μου την βλεπω συχνα,,εκει μεσα στα χαλασματα... ειδυλλιακο σκηνικο για καταστροφη της σμυρνης.

δεν θες να μην περασεις και να παιξεις στον μπακαλογατο..να κανεις την τιτικα.
ή να κανεις την βασίλισσα στο ''θα σε κανω βασιλισσα'' με τον απαιχτο Βεγγο?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,805 μηνύματα.
Η δική μου άποψη είναι ότι αν ένας ηθοποιός δεν εισαχθεί στο εθνικό δεν είναι ισάξιος και δεν θα γίνει ποτέ με έναν που κατάφερε να μπει.
Ας θεωρήσω ότι αυτό δεν ισχύει για την παλιά γενιά του ελληνικού κινηματογράφου γιατί τα περισσότερα διαμάντια δεν πάτησαν ποτέ σε αυτή.

Οπότε θα θεωρήσω ότι μιλάς για τους ηθοποιούς της γενιάς μας. Επειδή ασχολούμαι πολύ με την ζωγραφική, και 3 άτομα στο σόι μου έχουν τελειώσει ΑΣΚΤ, θα σου πω τι τρέχει με σχολές εικαστικού/καλλιτεχνικου χαρακτήρα.

1) Ή μπαίνεις με κονέ (πιο συνηθισμένη, μέσα βάζω και να έχεις στην οικογένεια γνωστό ηθοποιό)

2) να γίνεις "ψεύτικη" ή και αληθινή, αν αυτό είναι το στυλ σου, και να δείξεις αυτο που ΕΚΕΙΝΟΙ θέλουν να δουν. Τι εννοώ,
Εμένα μου αρέσει ιδιαιτέρως να ζωγραφίζω πορτρέτα σε στυλ 18ου έως αρχές 19ου αιώνα . Αν εγώ σκάσω στις εξετάσεις της ΑΣΚΤ, και τους φτιάξω πορταιτο με τέχνη όπως αυτή που έχω στην εικόνα προφίλ μου, θα φάω ένα μεγάλο fail.
Όχι γιατί δεν θα είναι πανέμορφη ζωγραφιά που αναδεικνύει άριστη τεχνική και απόδοση, αλλά επειδή η σχολή ΔΕΝ ψάχνει τέτοιους καλλιτέχνες. Θέλουν αποκλειστικά μοντέρνα τέχνη και άντε κάνα σουρεαλισμο, που αν θα πίεζα τον εαυτό μου να φτιάξω τέτοια εργα, θα κατέληγα να μισώ την τέχνη.

Υποθέτω και το εθνικό ψάχνει ένα πολύ συγκεκριμένο τύπο ηθοποιού που συνήθως είναι αυτό που είναι "διάσημο" στην παρούσα στιγμή. Όχι ότι οι άλλοι τύποι ηθοποιών δεν έχουν ταλέντο, εννοείται πως έχουν, αλλά δεν θα περάσουν γιατί δεν είναι αυτό που θέλει να "παράγει" η σχολή.

Άλλο παράδειγμα, στο μπαλέτο. Οι χορεύτριες τύπου soubrette (χαρούμενοι ρολόι και παιχνιδιάρικοι, πχ η αυγή στην ωραία κοιμωμένη, η kitri στο don Quixote) αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο θαψιμο αυτή την στιγμή, γιατί στα θέατρα τώρα έχουν κολλήσει με τις πιο δραματικές τύπου χορεύτριες ( για ρόλους όπως η Ζίζελ, οντιλ/Οντέτ στην λίμνη των κύκνων). Αυτό δημιουργεί σαφώς μεγάλο πρόβλημα.

Οπότε, δες μια σχολή που να υποστηρίζει τον δικό σου "τύπο" υποκριτικής, και θα σε καλλιεργήσουν εκεί όπως πρέπει. Στόχος σου είναι να γίνεις ηθοποιός, όχι να έχεις να λες στο cv σου ότι πηγές στο εθνικό.

Αν βρεθείς σε σχολή που δεν υποστηρίζει τον τύπο υποκριτικής σου, τότε θα νιώσεις απαίσια. Όσο για την σχολή στο ΕΚΠΑ, πάρε μια αναστολή να καθαρίσει το μυαλό σου.

Ψυχραιμία και μόνο έτσι θα δεις τι θα κάνεις.
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,529 μηνύματα.
Ας θεωρήσω ότι αυτό δεν ισχύει για την παλιά γενιά του ελληνικού κινηματογράφου γιατί τα περισσότερα διαμάντια δεν πάτησαν ποτέ σε αυτή.

Οπότε θα θεωρήσω ότι μιλάς για τους ηθοποιούς της γενιάς μας. Επειδή ασχολούμαι πολύ με την ζωγραφική, και 3 άτομα στο σόι μου έχουν τελειώσει ΑΣΚΤ, θα σου πω τι τρέχει με σχολές εικαστικού/καλλιτεχνικου χαρακτήρα.

1) Ή μπαίνεις με κονέ (πιο συνηθισμένη, μέσα βάζω και να έχεις στην οικογένεια γνωστό ηθοποιό)

2) να γίνεις "ψεύτικη" ή και αληθινή, αν αυτό είναι το στυλ σου, και να δείξεις αυτο που ΕΚΕΙΝΟΙ θέλουν να δουν. Τι εννοώ,
Εμένα μου αρέσει ιδιαιτέρως να ζωγραφίζω πορτρέτα σε στυλ 18ου έως αρχές 19ου αιώνα . Αν εγώ σκάσω στις εξετάσεις της ΑΣΚΤ, και τους φτιάξω πορταιτο με τέχνη όπως αυτή που έχω στην εικόνα προφίλ μου, θα φάω ένα μεγάλο fail.
Όχι γιατί δεν θα είναι πανέμορφη ζωγραφιά που αναδεικνύει άριστη τεχνική και απόδοση, αλλά επειδή η σχολή ΔΕΝ ψάχνει τέτοιους καλλιτέχνες. Θέλουν αποκλειστικά μοντέρνα τέχνη και άντε κάνα σουρεαλισμο, που αν θα πίεζα τον εαυτό μου να φτιάξω τέτοια εργα, θα κατέληγα να μισώ την τέχνη.

Υποθέτω και το εθνικό ψάχνει ένα πολύ συγκεκριμένο τύπο ηθοποιού που συνήθως είναι αυτό που είναι "διάσημο" στην παρούσα στιγμή. Όχι ότι οι άλλοι τύποι ηθοποιών δεν έχουν ταλέντο, εννοείται πως έχουν, αλλά δεν θα περάσουν γιατί δεν είναι αυτό που θέλει να "παράγει" η σχολή.

Άλλο παράδειγμα, στο μπαλέτο. Οι χορεύτριες τύπου soubrette (χαρούμενοι ρολόι και παιχνιδιάρικοι, πχ η αυγή στην ωραία κοιμωμένη, η kitri στο don Quixote) αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο θαψιμο αυτή την στιγμή, γιατί στα θέατρα τώρα έχουν κολλήσει με τις πιο δραματικές τύπου χορεύτριες ( για ρόλους όπως η Ζίζελ, οντιλ/Οντέτ στην λίμνη των κύκνων). Αυτό δημιουργεί σαφώς μεγάλο πρόβλημα.

Οπότε, δες μια σχολή που να υποστηρίζει τον δικό σου "τύπο" υποκριτικής, και θα σε καλλιεργήσουν εκεί όπως πρέπει. Στόχος σου είναι να γίνεις ηθοποιός, όχι να έχεις να λες στο cv σου ότι πηγές στο εθνικό.

Αν βρεθείς σε σχολή που δεν υποστηρίζει τον τύπο υποκριτικής σου, τότε θα νιώσεις απαίσια. Όσο για την σχολή στο ΕΚΠΑ, πάρε μια αναστολή να καθαρίσει το μυαλό σου.

Ψυχραιμία και μόνο έτσι θα δεις τι θα κάνεις.
εγώ ως υποκριτικό ταλέντο φέρνω στην γυναίκα που θαυμάζω, στην Μαρία Κίτσου, όλοι μου το λένε. Έχω αυτό το στυλ ηθοποιού, το κλασικό, το επιβλητικό με την στεντόρεια φωνή. Δεν έχω το καχεκτικό και το μοντέρνο, όπως πέρασε φέτος μια γνωστή μου ακριβώς έτσι.
Και δεν πρόκειται να αλλάξω δουλειά 5 χρόνων για να ταιριάξω στο καλούπι του εθνικού. Η Μαρία πέρασε με την 2η και μάλιστα μου είχε πει ότι την πήραν επειδή ήταν 24 και δεν είχε άλλη ευκαιρία, αν ήταν 20 μπορεί και να μη την έπαιρναν...

Αν η επιτροπή του εθνικού δεν ξέρει να κρίνει σωστά, δεν φταίω εγώ, ούτε το όνομα που κουβαλάει 100 χρόνια αυτό το θέατρο.
 

allall1

Δραστήριο μέλος

Ο Bilbo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 774 μηνύματα.
Από περιέργεια, για τι ανταγωνισμό μιλάμε? 100 άτομα για μια θέση? Επίσης νομίζω μπορείς να δίνεις εξετάσεις μέχρι τα 25.Δωστα όλα κ ότι γίνει(αν κ πιστεύω την έχεις θεοποιήσει λίγο τη συγκεκριμένη σχολή, αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα).
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,529 μηνύματα.
Από περιέργεια, για τι ανταγωνισμό μιλάμε? 100 άτομα για μια θέση? Επίσης νομίζω μπορείς να δίνεις εξετάσεις μέχρι τα 25.Δωστα όλα κ ότι γίνει(αν κ πιστεύω την έχεις θεοποιήσει λίγο τη συγκεκριμένη σχολή, αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα).
Φέτος έδιναν 1100 ΚΟΡΙΤΣΙΑ.

Στο τέλος παίρνουν τα 7
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αγόρια πηγαίνουν πολύ λίγα σε σχέση με τα κορίτσια.. γύρω στα 300 πήγαν φέτος.

Θα πάω του χρόνου ως Εριφύλιος μπας και περάσω 🥲
 
Τελευταία επεξεργασία:

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,805 μηνύματα.
Δεν έχω το καχεκτικό και το μοντέρνο, όπως πέρασε φέτος μια γνωστή μου ακριβώς έτσι.
Και δεν πρόκειται να αλλάξω δουλειά 5 χρόνων για να ταιριάξω στο καλούπι του εθνικού
Εριφύλη μου αφού το ξέρεις, γιατί δεν προσπαθείς να βρεις εναλλακτικες; Αφού βλέπεις ότι θέλουν συγκεκριμένο καλούπι, και καλως κάνεις που δεν θα αλλάξεις για αυτούς.
Όμως δεν μπορείς να κρεμεσαι και να ελπίζεις από την ιστορία μόνο μιας ηθοποιου. Και να ξέρεις δεν υπάρχει περίπτωση να την λυπήθηκαν και να την πήραν "επειδή δεν είχε άλλη ευκαιρία λόγω του ορίου ηλικιας", αυτό στο εγγυουμαι, για τις σχολές αυτές δεν είσαι τίποτα παρά ένα νούμερο από τα 1000 και να γράφουν ένα - δίπλα από το ονόμά σου δεν είναι τίποτα. Απλά η κοπέλα δεν θέλει να βγάλει παραεξω ότι ΜΑΛΛΟΝ, κάποιον έβαλε να την βοηθήσει να μπει. Τέτοια πράγματα δεν τα λένε.

Επίσης, να ξέρεις ο σκηνοθέτης του πρώτου έργου της, βασισμένο από ένα βιβλίο του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, ο Λιβαθινός, αποφοίτησε από την σχολή του Κατσέλη.
Οπότε, δες καλύτερα πια σχολή ταιριάζει στο τυπο σου. Η Μαρία μπήκε πριν 20 χρονια, πλέον τα πράγματα έχουν γίνει ακόμη χειρότερα με το να παίρνουν μοντερνιστες, όπως είδες και με την κοπέλα που ήξερες και πέρασε.

Και ας μην ξεχνάμε και το βιοποριστικό. Πόσο ακόμη θα προσπαθείς για το εθνικό; Πες ότι το προσπαθεις μέχρι το τέλος (μακάρι οχι), στα 24. Η σχολή είναι 4 χρόνια, θα βγεις στα 28. Πως θα συντηρηθείς μεχρι τοτε; Και κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί μεγάλη καριέρα μετά την σχολή, αν περάσεις.

Για μένα κοίτα ή άλλες σχολές ή σχολές εξωτερικού. Μην γίνεις μαριονέτα του Εθνικού να αλλάξεις για αυτούς. Αν θέλεις καριέρα στην Ελλάδα, να γυρίσεις, και θα μπορείς να λάμψεις, αν όντως έχεις το ταλέντο.
Στην ζωή κάποιες φορές τα εμπόδια είναι για καλό😁
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,529 μηνύματα.
Απλά η κοπέλα δεν θέλει να βγάλει παραεξω ότι ΜΑΛΛΟΝ, κάποιον έβαλε να την βοηθήσει να μπει. Τέτοια πράγματα δεν τα λένε.
Αυτό δεν ισχύει με την καμία. Αλλιώς δεν θα περνούσε με την δεύτερη. Και μιλάμε για μια τεράστια ηθοποιό, ίσως την μεγαλύτερη που έχουμε τώρα.

Αν δεν έμπαινε και αυτή τότε θα ήταν για τα μπάζα το εθνικό
 

Grand Duchess

Περιβόητο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,805 μηνύματα.
Αυτό δεν ισχύει με την καμία. Αλλιώς δεν θα περνούσε με την δεύτερη. Και μιλάμε για μια τεράστια ηθοποιό, ίσως την μεγαλύτερη που έχουμε τώρα.

Αν δεν έμπαινε και αυτή τότε θα ήταν για τα μπάζα το εθνικό
Αφού λες ότι την λυπήθηκαν που δεν θα μπορούσε να ξαναδώσει, αν όντως το εθνικό είχε εγκέφαλο, θα την έπαιρναν από την πρώτη με το ταλέντο που είχε!
Στο λέω αυτό με καλές προθέσεις, ειδικά στον τομέα του υποκριτικής, δεν μπορείς να ανέβεις την σκάλα χωρίς κάποιον γνωστό.
Και στην πορεία δεν θα μπορείς να βρεις ούτε μεγάλους ρόλους, χωρίς να σε εκμεταλλευτούν αν δεν έχεις κεφάλι από πίσω (λόγου χάρη οι κοπέλες που έγιναν blackmailed με απρεπη "ανταλλάγματα" από τον κύριο που μπήκε φυλακή φέτος αλλά βγήκε, ξέρεις για ποιον μιλάω)
Κρατάω στην άκρη την περίπτωση να τραβήξεις την προσοχή μεγάλου σκηνοθέτη και να ανέβεις το σκαλί έτσι, όχι αδύνατο, αλλά δύσκολο. Είναι κλάδος που βασίζεται στις γνωριμίες.

Επειδή ξέρω πόση σκατηλα υπάρχει στον χώρο αυτό, ποτέ μην λες ποτέ σε διάφορες μεθόδους που κάποιοι έγιναν διάσημοι, ακόμη και να μην θέλεις ούτε να το φανταστείς. Είναι χώρος που πρέπει να υποψιαζεσαι τα πάντα και να προσέχεις ειδικά ως γυναίκα. Το ίδιο γίνεται και στον χορό, λιγότερο στους ζωγράφους γιατί τώρα πλέον μπορείς να βρεις τρόπο να εκθέσεις τα έργα σου χωρίς την συνδρομή κάποιας γκαλερί (χάρη στο διαδίκτυο).
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,529 μηνύματα.
Για μένα κοίτα ή άλλες σχολές ή σχολές εξωτερικού. Μην γίνεις μαριονέτα του Εθνικού να αλλάξεις για αυτούς
ήμουν στο ωδείο και στο νέο ελληνικό θέατρο. Έφυγα. Δεν μου άρεσαν. Δεν υπάρχουν άλλες σχολές, μόνο του Κουν που δεν υπάρχει περίπτωση να πάω.

Όλες οι άλλες είναι σαν θεατρικά εργαστήρια, δεν τα τελειώνει κανένας
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Έχω πάρει σβάρνα όλους τους ηθοποιούς που μου αρέσουν .. θα τους στείλω σε λίγες μέρες. Δεν θέλω να πάω σε εργαστήρια, θέλω ιδιαίτερα, μόνο μαζί μου να ασχολούνται.
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 325 μηνύματα.
Αρχικά καταλαβαίνω τους λόγους που στοχευες και στοχευεις να εισαχθεί στο εθνικό. Πράγματι είναι η σχολή που θα δώσει την πιο θεμελιώδη κατάρτιση στους μελλοντικούς ηθοποιούς. Ακόμα, ειναι εντελώς δωρεάν και θα σου δώσει και τις καλύτερες προσβάσεις στο επάγγελμα. Εν ολίγοις ειναι ένας από τους καλύτερους δρόμους για να γίνει κάποιος καλός ηθοποιός. Αλλα δεν ειναι ο μοναδικός δρομος για να γίνεις καλός ηθοποιός. Ο στόχος για εσένα δεν θα πρέπει να είναι η εισαγωγή σε μια συγκεκριμένη σχολή αλλα να φτάσεις σε κάποια χρόνια από τώρα σε ένα επίπεδο ώστε να μπορείς να πετύχεις στην υποκριτική αυτά που ονειρεύεσαι. Δες την μεγάλη εικόνα. Προσδιορίσει τους μακροχρόνιους στόχους σου πάνω στο επάγγελμα και δες πως μπορείς να τους πετύχεις. Κοιτα τι γνώσεις και εμπειρία χρειάζεσαι και ψάξε σχολές και σεμινάρια που να στις προσφέρουν. Δες τι ειναι αυτο στο οποίο υστερούν οι άλλες σχολές έναντι στο εθνικό και προσπάθησε να δεις τι μπορείς να κάνεις για να ισοστάθμισης αυτο το θεωρητικό μειονέκτημά τους. Οι πηγες στο ίντερνετ ειναι άφθονες. Πειραματίσου. Δες ποια προγράμματα ταιριάζουν στις ανάγκες σου. Αν θες να πετύχεις κατι πραγματικά μεγάλο στην τέχνη σου πρέπει να απορρίψεις, να αμφιβάλλεις και να αμφισβητήσει αυτά που μέχρι σήμερα θεωρούσες δεδομένα. Πρέπει να προσαρμοστεί στις δυσκολίες. Και φυσικά πρέπει να χαραξεις την δική σου πορεία. Μην φοβηθείς να ακολουθήσεις τον "δρόμο τον λιγοτερο ταξιδεμενο".

Το μηνυμα μου αν και είχε σκοπό να εμπνεύσει ίσως σε απογοήτευσε γιατι θα το θεωρήσεις ως ένα ακόμα μηνυμα κάποιου που δεν σε καταλαβαίνει. Που δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει το εθνικό για εσένα. Όμως σε παρακαλώ μην το δεις σαν τέτοιο. Αυτο που σου αρέσει στο εθνικό σιγουρα δεν ειναι μόνο ο τίτλος του είναι κάτι παραπάνω που ακόμα και αν δεχτούμε ότι μπορείς να το βρεις αλλου σιγουρα μπορείς να το δημιουργήσεις.

Και κατι τελευταίο, λιγο πιο πρακτικό από τις παραπάνω θεωρητικουρες, οι ηθοποιοί που θαυμάζεις και τελείωσαν το εθνικό δεν θα ηταν εξίσου καλοι ακόμα και αν αποφοιτούν από άλλες σχολές;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top