Βοήθεια/Απορίες στη Φυσική

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για Ceid και Csd δεν χρειάζεσαι καθόλου φυσική στην ουσία, έχουν το πολύ ένα μάθημα καθαρής φυσικής και σε αυτό τα κύματα απο ότι βλέπω είναι μόνο μια πολύ μικρή υποενότητα η οποία γίνεται στο τέλος. Hardly σου τσακίζει βαθμό,πόσο μάλλον κατανόηση.

Εαν πας ημμυ πάλι δεν χρειάζεται να τρελαθείς να τα βγάλεις απο τώρα γιατί θα τα κάνετε πιθανότατα σε κάποιο ξεχωριστό μάθημα : είτε στην φυσική 1(Μηχανική & Κυματική), είτε στο μάθημα ηλεκτρομαγνητισμός ΙΙ. Ή μπορεί και σε κάποιο μάθημα στυλ συστήματα ηλεκτρικής ενέργειας. Ακόμα και στο ημμυ δηλαδή μέχρι την ειδίκευση δεν τα πολυχρειάζεσαι καθώς η κυκλωματική θεωρία αφορά συστήματα μικρών διαστάσεων(ως προς το μήκος κύματος του ρεύματος) και χαμηλών συχνοτήτων οπότε αρκεί ο νόμος του Ohm και του Faraday. Τώρα σε κάτι μαθήματα όπως κεραίες,ναι εκεί you're up for some serious shit. Ωστόσο και πάλι μην ανησυχείς θα έχεις κυριολεκτικά πάρα πολλά μαθήματα μέχρι εκείνη την στιγμή για να εμβαθύνεις.

Anyways εαν θες να τα μελετήσεις, θα σου πρότεινα να ενισχύσεις τις γνώσεις σου πάνω στα μηχανικά κύματα για αρχή. Είναι πολύ πιο εύπεπτα απο τα ηλεκτρομαγνητικά στην φάση που είσαι. Τα οποία ούτως η άλλως δεν μπορείς να μελετήσεις ακόμα γιατί δεν έχετε μιλήσει στο λύκειο για ρεύμα μετατόπισης. Οπότε ναι, εαν θες την γνώμη μου, εστίασε εκεί προς το παρών και αυτό απο ενδιαφέρον, όχι οτι θα έχεις θέμα στην σχολή και να μην τα διαβάσεις τώρα. Και αυτό εαν πας ημμυ, εαν πας ceid ή csd σου είναι εντελώς άχρηστα.
Καλά ναι απλά είδα στο πρόγραμμα του ceid στο πρώτο εξάμηνο ένα μάθημα φυσικής που έχει μέσα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που για να μπεις πρέπει να ξέρεις κάποια πράγματα των μηχανικών οπότε για αυτό άρχισα την Τετάρτη που μας πέρασε νά διαβάζω μηχανικά κύματα και χθες τελείωσα και τό στάσιμο ενώ σήμερα έκανα τρία θέματα επαναληπτικών πανελλαδικών πάνω στα κύματα να δω αν τα ξέρω και μπορώ να ανταποκριθώ (2017, 2018, 2019).Ομολογώ ότι με παραξένεψε το γεγονός ότι τα έλυσα όλα σωστά παρόλο που είχα κάνει μόνο ότι έλεγε το σχολικό βιβλίο αλλά τα είχα μάθει σωστά. Το ceid ασχολείται και με δίκτυα hardware ηλεκτρονική και άλλα τέτοια που νομίζω ότι χρειάζονται κάποιες γνώσεις από ηλεκτρομαγνητικά κύματα πόσο μάλλον μηχανικά. Τουλάχιστον αυτή η εντύπωση μου έχει δημιουργηθεί καθώς η μετάδοση της πληροφορίας σε ένα δίκτυο γίνεται μέσα από ηλεκτρομαγνητικά κύματα.
Ημμυ θα καταλήξω μόνο σε περίπτωση που δεν περάσω στο ceid και αυτό θα είναι το ημμυ του πανεπιστημίου Πελοποννήσου που αυτή η πιθανότητα είναι αρκετά μικρή δεδομένου ότι έχω πάει σε πολύ μεγάλους βαθμούς σε μαθηματικά φυσική και χημεία δεν πιστεύω να μπορεί η έκθεση να με ρίξει τόσο πολύ.
Όταν λες να ενισχύσω τις γνώσεις μου πάνω στα μηχανικά κύματα τι ακριβώς εννοείς γτ στο σχολικό τα μηχανικά κύματα τελειώνουν με την παράγραφο στάσιμα κύματα που την διάβασα χτες μετά πηγαίνει σφήνα στα ηλεκτρομαγνητικά. Τα οποία δεν ξέρω πως τα μελετά δεδομένου αυτού που είπες. Πρέπει να διαβάσω κάτι παραπάνω από το internet αν ναι από που να πληροφορηθώ σχετικά;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
Καλά ναι απλά είδα στο πρόγραμμα του ceid στο πρώτο εξάμηνο ένα μάθημα φυσικής που έχει μέσα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που για να μπεις πρέπει να ξέρεις κάποια πράγματα των μηχανικών οπότε για αυτό άρχισα την Τετάρτη που μας πέρασε νά διαβάζω μηχανικά κύματα και χθες τελείωσα και τό στάσιμο ενώ σήμερα έκανα τρία θέματα επαναληπτικών πανελλαδικών πάνω στα κύματα να δω αν τα ξέρω και μπορώ να ανταποκριθώ (2017, 2018, 2019).Ομολογώ ότι με παραξένεψε το γεγονός ότι τα έλυσα όλα σωστά παρόλο που είχα κάνει μόνο ότι έλεγε το σχολικό βιβλίο αλλά τα είχα μάθει σωστά. Το ceid ασχολείται και με δίκτυα hardware ηλεκτρονική και άλλα τέτοια που νομίζω ότι χρειάζονται κάποιες γνώσεις από ηλεκτρομαγνητικά κύματα πόσο μάλλον μηχανικά. Τουλάχιστον αυτή η εντύπωση μου έχει δημιουργηθεί καθώς η μετάδοση της πληροφορίας σε ένα δίκτυο γίνεται μέσα από ηλεκτρομαγνητικά κύματα.
Ημμυ θα καταλήξω μόνο σε περίπτωση που δεν περάσω στο ceid και αυτό θα είναι το ημμυ του πανεπιστημίου Πελοποννήσου που αυτή η πιθανότητα είναι αρκετά μικρή δεδομένου ότι έχω πάει σε πολύ μεγάλους βαθμούς σε μαθηματικά φυσική και χημεία δεν πιστεύω να μπορεί η έκθεση να με ρίξει τόσο πολύ.
Όταν λες να ενισχύσω τις γνώσεις μου πάνω στα μηχανικά κύματα τι ακριβώς εννοείς γτ στο σχολικό τα μηχανικά κύματα τελειώνουν με την παράγραφο στάσιμα κύματα που την διάβασα χτες μετά πηγαίνει σφήνα στα ηλεκτρομαγνητικά. Τα οποία δεν ξέρω πως τα μελετά δεδομένου αυτού που είπες. Πρέπει να διαβάσω κάτι παραπάνω από το internet αν ναι από που να πληροφορηθώ σχετικά;
εγω θα σου ελεγα να πας για κανενα μπανακι να φρεσκαριστεις
οι ceid κανουν serway o οποιος δεν ειναι δυσκολος
Οι ημμυ κανουν στον ημεκτομαγνητισμο GRIFFITHS J. DAVID ( αυτα ειναι κολπα των φυσικων) εδω κλαινε μανουλες γιατι ολα τα αντιμετωπιζει με διανυσματικό λογισμο.
( Τα ιδια και οι ημμυ του παπελ)
Οποτε μεινε απο αυτα που ξερεις και τα αλλα θα στα μαθουν αυτοι.
Αλωστε υπαρχουν πιο στριφνα πραματα εκτος ηλεκτρομαγνητισμου να προβληματιστεις οταν ερθει η ωρα.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Το ceid ασχολείται και με δίκτυα hardware ηλεκτρονική και άλλα τέτοια που νομίζω ότι χρειάζονται κάποιες γνώσεις από ηλεκτρομαγνητικά κύματα πόσο μάλλον μηχανικά. Τουλάχιστον αυτή η εντύπωση μου έχει δημιουργηθεί καθώς η μετάδοση της πληροφορίας σε ένα δίκτυο γίνεται μέσα από ηλεκτρομαγνητικά κύματα.
Ημμυ θα καταλήξω μόνο σε περίπτωση που δεν περάσω στο ceid και αυτό θα είναι το ημμυ του πανεπιστημίου Πελοποννήσου που αυτή η πιθανότητα είναι αρκετά μικρή δεδομένου ότι έχω πάει σε πολύ μεγάλους βαθμούς σε μαθηματικά φυσική και χημεία δεν πιστεύω να μπορεί η έκθεση να με ρίξει τόσο πολύ.
Όταν λες να ενισχύσω τις γνώσεις μου πάνω στα μηχανικά κύματα τι ακριβώς εννοείς γτ στο σχολικό τα μηχανικά κύματα τελειώνουν με την παράγραφο στάσιμα κύματα που την διάβασα χτες μετά πηγαίνει σφήνα στα ηλεκτρομαγνητικά. Τα οποία δεν ξέρω πως τα μελετά δεδομένου αυτού που είπες. Πρέπει να διαβάσω κάτι παραπάνω από το internet αν ναι από που να πληροφορηθώ σχετικά;
Κοίταξα τώρα και τα περιγράμματα αλλά ναι, πάνω κάτω οτι σου είπα.
Στα δίκτυα υπολογιστών ασχολείσαι με πρωτόκολλα και διαμορφώσεις δεν χρειάζεσαι καθόλου φυσική. Επίσης η ηλεκτρονική δεν χρειάζεται κύματα εκτός εαν μπλεχτείς σε μεγάλα εξάμηνα με ηλεκτρονικά υψηλών συχνοτήτων(ραδιοηλεκτρονικά/μικροκυματικά ηλεκτρονικά) που το ceid δεν έχει ούτε για δείγμα σε επιλογής μαθήματα. Κάνει VLSI και μάλιστα ψηφιακό,όχι αναλογικό, οπότε πάλι βαριά φυσική γιοκ. Το ένα και μοναδικό μάθημα φυσικής που έχουν είναι αρκετό για αυτό το πράγμα.

Ακόμα και στο μάθημα των οπτικών επικοινωνιών κάνουν πρωτόκολλα, δεν αγγίζουν καν την ίνα απο φυσικής σκοπιάς. Οπότε δεν χρειάζεσαι ούτε εκεί κυματική που ήταν το πιο πιθανό μέρος να την χρειαστείς. Γενικά έχει ελάχιστο hardware αυτή η σχολή, γέρνει πιο πολύ προς την πληροφορική και εστιάζει στο software κομμάτι των τηλεπικοινωνιών.

Εννοώ οτι πρέπει να πάρεις βιβλία πάνω στην μηχανική και την κυματική σε πανεπιστημιακό επίπεδο,να δεις πως λύνονται οι βασικές διαφορικές εξισώσεις δεύτερης τάξης με σταθερούς συντελεστές, να μελετήσεις τους κανονικούς τρόπους ταλάντωσεις κτλπ. Αυτά που έχει το σχολικό βιβλίο είναι της πλάκας. Για το λύκειο είναι μια χαρά αλλά μέχρι εκεί. Και πάλι αυτό είναι απαραίτητο μόνο εαν περάσεις ημμυ γιατί στο CEID χρειάζεσαι βασικές γνώσεις. Αλλά απο οτι κατάλαβα τώρα εσύ απλά θες να καλύψεις πιθανά κενά απο το λύκειο,λόγω της ύλης που διδάσκουν,σωστά; Εαν ναι, το σχολικό είναι μια χαρά πιθανότατα σε συνδυασμό με το μάθημα φυσικής του ceid.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
εγω θα σου ελεγα να πας για κανενα μπανακι να φρεσκαριστεις
Πηγαίνω κάθε μέρα κολύμβηση τα απογεύματα so I got that covered
Εννοώ οτι πρέπει να πάρεις βιβλία πάνω στην μηχανική και την κυματική σε πανεπιστημιακό επίπεδο,να δεις πως λύνονται οι βασικές διαφορικές εξισώσεις δεύτερης τάξης με σταθερούς συντελεστές, να μελετήσεις τους κανονικούς τρόπους ταλάντωσεις κτλπ. Αυτά που έχει το σχολικό βιβλίο είναι της πλάκας. Για το λύκειο είναι μια χαρά αλλά μέχρι εκεί. Και πάλι αυτό είναι απαραίτητο μόνο εαν περάσεις ημμυ γιατί στο CEID. Αλλά απο οτι κατάλαβα τώρα εσύ απλά θες να καλύψεις πιθανά κενά απο το λύκειο,σωστά; Εαν ναι, το σχολικό είναι μια χαρά πιθανότατα.
Αυτά θα τα κοιτούσα αφού μπω στην σχολή τώρα νομίζω είναι τζάμπα κόπος και ίσως χαθώ στο διάβασμα πανεπιστημιακών βιβλίων γτ σε καποιες περιπτώσεις δεν έχω το απαραίτητο υπόβαθρο. Και ναι πιθανά κενά από το λύκειο προσπαθώ να καλύψω.
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 845 μηνύματα.
Πηγαίνω κάθε μέρα κολύμβηση τα απογεύματα so I got that covered
Αυτά θα τα κοιτούσα αφού μπω στην σχολή τώρα νομίζω είναι τζάμπα κόπος και ίσως χαθώ στο διάβασμα πανεπιστημιακών βιβλίων γτ σε καποιες περιπτώσεις δεν έχω το απαραίτητο υπόβαθρο. Και ναι πιθανά κενά από το λύκειο προσπαθώ να καλύψω.
Κενά αυτά που δεν έχουμε διδαχτεί ;:confused:
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
Κενά αυτά που δεν έχουμε διδαχτεί ;:confused:
Δεν πρόκειται να τους νοιάξει. Μερικοί είναι τόσο καμένοι που θυμάμαι μια φορά στην ανάλυση ενός MOSFET ενισχυτή μας έλεγε ο καθηγητής οτι αυτά τα είχαμε κάνει στο λύκειο και οτι θα έπρεπε όλοι να τα ξέρουν :hehe: .

Anyways, καλό θα ήταν σιγά σιγά να αποβάλλετε το σκεπτικό τι έχετε διδαχτεί και τι όχι γιατί κακά τα ψέματα πράγματι δεν υφίσταται η νοοτροπία αυτή στο πανεπιστήμιο. Εκτός εαν είστε σε σχολή στυλ φυσικό ή μαθηματικό που τα παίρνουν όλα με την σειρά και αργά, εδώ θα προκύπτουν συνεχώς πράγματα που δεν έχετε τρομερή εξοικείωση(απο μαθηματικά ως λογισμικά) και θα πρέπει να λιώνετε για να καταλάβετε μέσα στο χάος των γνώσεων τι γίνεται.

Λόγου χάρη ήδη απο την φυσική 1 ανάλογα τον καθηγητή μπορεί να αρχίσει να εκθέτει τους φοιτητές σε διανυσματικό λογισμό και διαφορικές εξισώσεις και ας είναι μάθημα του 3ου και 4ου εξαμήνου αυτά.
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,024 μηνύματα.
Breaking news μόλις έλυσα μια σχετικά δύσκολη άσκηση χωρίς την παραμικρή βοήθεια ή tip από κανέναν και νιώθω υπέροχα
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Breaking news μόλις έλυσα μια σχετικά δύσκολη άσκηση χωρίς την παραμικρή βοήθεια ή tip από κανέναν και νιώθω υπέροχα
Μπραβο. Να σου δωσω γενικα μια συμβουλή. Καθε ασκηση στην οποια χρειαστικες βοηθεια να την σημειωνεις χαρακτηριστικα ωστε οταν θα κανεις επανάληψη να ξαναλύσεις αυτες τις ασκήσεις που σε δυσκόλεψαν τοσο ωστε να χρειαστεις βοηθεια. Αν τις λυσεις σωστά από μόνη σου την δεύτερη φορά τότε μόνο θα σιγουρευτείς ότι τις ξέρεις, αν όχι πιθανώς να εχεις ελλείψεις σε κάποιο κομμάτι της θεωρίας οπότε διαβάζεις καλά θεωρία ξανά και ύστερα προσπαθείς πάλι. Στην δευτερη φουρνια της λυσης των ασκήσεων μην κοιτάξεις την πρωτη σου λυση με την βοηθεια παρά μόνο ως τελευταία επιλογη. Αν τυχει αυτό το τελευταιο σεναριο καποια φορα και χρειαστεί να κοιτάξεις την πρωτη σου λύση και σε επανάληψη τότε σημείωσε ξανά αυτή την ασκηση ωστε να την μελετήσεις και στην επόμενη επανάληψη. Καλό υπόλοιπο Διάβασμα
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,024 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ πολύ και τους δυο :star:

Έχω μια ερώτηση βέβαια, έχω ήδη ψάξει, αλλά παραμένω μπερδεμένη. Για την απώλεια μηχανικής ενέργειας του συστήματος για την κρούση έχουμε το κλάσμα Καρχ-Κτελ/Καρχ και για τη θερμότητα που παράγεται έχουμε Καρχ-Κτελ. Σε μια άσκηση την οποία κάνω αυτή τη στιγμή, έχω βάλει αριθμούς, τα πάντα όλα σωστά, στο κλάσμα, αλλά αντί να μου βγει 99 που πρέπει, μου βγαίνει 0,99 επειδή το Καρχ είναι 100 και το Κτελ είναι 1. Οπότε ο παρονομαστής επίσης 100.

Αλλά αν έπαιρνα της θερμότητας θα μου έβγαινε κανονικά 99. Είναι το ίδιο; Δηλαδή, όταν μου ζητάει την απώλεια κινητικής ενέργειας, μπορώ να πάρω αντί για το κλάσμα, το Καρχ-Κτελ;

B891A382-529F-4732-98A3-9CB71652B413.jpeg
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
λογικο δεν ειναι να βγαινει 0,99
δεν ειναι δυνατον να βγει πανω απο 1
πανω απο 1 σημαινει οτι θα χασεις περισοοτερο απο οτι ειχες
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ουσιαστικά το κλάσμα αντιπροσωπεύει το ποσοστό της κινητικής ενέργειας που χάθηκε όχι την κινητική ενέργεια που χάθηκε αυτή καθεαυτή. Άρα η απώλεια κινητικής ενέργειας είναι το Καρχ-Κτελ όχι το κλάσμα το κλάσμα είναι το ποσοστό της απωλειας κινητικής ενέργειας
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,024 μηνύματα.
Ουσιαστικά το κλάσμα αντιπροσωπεύει το ποσοστό της κινητικής ενέργειας που χάθηκε όχι την κινητική ενέργεια που χάθηκε αυτή καθεαυτή. Άρα η απώλεια κινητικής ενέργειας είναι το Καρχ-Κτελ όχι το κλάσμα το κλάσμα είναι το ποσοστό της απωλειας κινητικής ενέργειας
Για ποσοστό μου έχει το ίδιο κλάσμα αλλά επί 100. Γι’αυτό αναρωτιόμουν. Ευχαριστώ πολύ.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι γτ το ποσοστό βγαίνει σχεδόν πάντα ποσοστό επί τοις 100 όμως εγώ δεν εννοούσα επί τοις εκατό στο μύνημα μου για αυτό και δεν το είπα άλλωστε. Πιο σωστά θα ήταν να πω ότι το κλάσμα είναι ο λόγος απώλειας κινητικής ενέργειας προς την αρχική κινητική ενέργεια. Σε κάθε περίπτωση το κλάσμα δεν είναι η απώλεια κινητικής ενέργειας. Το Kαρχ-Κτελ είναι η απώλεια κινητικής ενέργειας
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,024 μηνύματα.
Ναι γτ το ποσοστό βγαίνει σχεδόν πάντα ποσοστό επί τοις 100 όμως εγώ δεν εννοούσα επί τοις εκατό στο μύνημα μου για αυτό και δεν το είπα άλλωστε. Πιο σωστά θα ήταν να πω ότι το κλάσμα είναι ο λόγος απώλειας κινητικής ενέργειας προς την αρχική κινητική ενέργεια. Σε κάθε περίπτωση το κλάσμα δεν είναι η απώλεια κινητικής ενέργειας. Το Kαρχ-Κτελ είναι η απώλεια κινητικής ενέργειας
Τέεελεια, ευχαριστώ και πάλι.
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 845 μηνύματα.
Αλλά αν έπαιρνα της θερμότητας θα μου έβγαινε κανονικά 99. Είναι το ίδιο; Δηλαδή, όταν μου ζητάει την απώλεια κινητικής ενέργειας, μπορώ να πάρω αντί για το κλάσμα, το Καρχ-Κτελ;

View attachment 104311
Μου φαίνεται πως έχεις μπερδευτεί λίγο, τι εννοείς ; Αν δεν πάρεις το κλάσμα θα βρεις ακριβώς την ενέργεια σε joule που μετατράπηκε σε θερμότητα. Αν πάρεις το κλάσμα και πολλαπλασιάσεις με 100% θα βρεις το ποσοστό της αρχικής κινητικής ενέργειας που μετατράπηκε σε θερμότητα.
Πες μας τι ζητάει η άσκηση ακριβώς για να μη μιλάμε γενικά και μπερδευόμαστε
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,024 μηνύματα.
BFA6D07A-302B-46A2-AB0B-89469C264DC2.jpeg


Από αυτό εδώ μπερδεύτηκα:
DDD7745E-82CE-44BA-83E5-8E7BF1D3F95F.jpeg
 

Cade

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 845 μηνύματα.
Τελευταία επεξεργασία:

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,024 μηνύματα.
66AEAF42-61EE-4759-93E7-3AEDE2ACBFEB.jpeg

Μπορεί κάποιος να λύσει το α ερώτημα και να μου πει αν του βγαίνει η απάντηση από κάτω (όχι πως το βρήκε). Την έχω κάνει 20 φορές και δεν βγαίνει ούτε με τάμα πλέον. Είμαι σίγουρη ότι το χάνω στις πράξεις.
 

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 749 μηνύματα.
Το πιο πιθανό λάθος που μπορεί να γίνει σε αυτή την άσκηση (πλην του αριθμητικού) είναι να θεωρήσεις ότι Η τριβή είναι ίση με το βάρος του σώματος και όχι ίση με την κάθετη αντίδραση του εδάφους
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top