Περί του όρου "παραπαιδεία"

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,892 μηνύματα.
Τα αρχαία εσύ τα υποτιμάς αλλά στις χώρες του εξωτερικού, που βλέπω εδώ κάνετε ''praise'' τα χρησιμοποιούν σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες γιατί βάζουν το μυαλό σε μια τάξη. Επίσης, είναι η βάση της γλώσσας που μιλάς τώρα. Σε βοηθάνε να μιλάς σωστά και χωρίς ασυνταξίες. Σφαιρική γνώση.
Κάθε τόσο βρίσκουν εφαρμογές των αρχαίων ελληνικών που δεν ισχύουν. Πριν κάποια λόγια λέγανε ότι τα αρχαία έχουν εφαρμογή στους υπολογιστές.

Προφανώς δεν ισχύει κάτι τέτοιο, όπως επίσης ούτε αυτό που έγραψες.
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 342 μηνύματα.
Κάθε τόσο βρίσκουν εφαρμογές των αρχαίων ελληνικών που δεν ισχύουν. Πριν κάποια λόγια λέγανε ότι τα αρχαία έχουν εφαρμογή στους υπολογιστές.

Προφανώς δεν ισχύει κάτι τέτοιο, όπως επίσης ούτε αυτό που έγραψες.
Προσωπικά δεν μπορούσα να διαβάσω το άρθρο, κακή δομή, δυσανάγνωστο.

Τώρα αυτό που είπες σωστό είναι. Δεν γίνεται να έχουν εφαρμογές σε όλα, έλεος μην τρελαθούμε. Αυτό είναι και το κακό του διαδυκτίου, ο καθένας γράφει ό,τι θέλει. Φυσικά και είναι χρήσιμα τα αρχαία, όπως και όλα. Με την ίδια λογική και τα μαθηματικά δεν είναι χρήσιμα, γιατί δεν βρήσκω κάτι πρακτικό σε αυτό εγώ, δεν καταλαβαίνω την χρησιμότητα τους εκτός αν είσαι πανεπιστημιακός και κάνεις εφαρμοσμένα μαθηματικα.


edit: Τελικά δεν ήταν καν το άρθρο, ήταν απλά σχόλια. Λάθος μου.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Οι φανατικοί Ελληνάρες το έχουν παρακάνει στα παραμύθια εωώ και πολλές δεκαετίες. Αναφέρω μερικές "ανακαλύψεις" τους:
1) Οι υπολογιστές λειτουργούν με αρχαία ελληνικά.
2) Τα αρχαία ελληνικά θεραπεύουν μαθησιακές δυσκολίες.
3) Ο Bill Gates υποχρεώνει τους υπαλλήλους του να μάθουν αρχαία ελληνικά.
4) Η ελληνική γλώσσα για μία ψήφο έχασε και δεν είναι σήμερα κυρίαρχη.
5) Οι ναοί των Ίνκας και το σινικό τείχος έγιναν από Έλληνες μηχανικούς.
6) Η περίφημη (ανύπαρκτη) δήλωση Kissinger ότι οι Έλληνες πρέπει να χτυπηθούν στη γλώσσα τους και τη θρησκεία τους.


1648582371592.png
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Τα αρχαία εσύ τα υποτιμάς αλλά στις χώρες του εξωτερικού, που βλέπω εδώ κάνετε ''praise'' τα χρησιμοποιούν σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες γιατί βάζουν το μυαλό σε μια τάξη. Επίσης, είναι η βάση της γλώσσας που μιλάς τώρα. Σε βοηθάνε να μιλάς σωστά και χωρίς ασυνταξίες. Σφαιρική γνώση.

Tα υποτιμούμε γιατί απλά οι πράξεις μιλούν από μόνες τους. Οι Κινέζοι λένε ότι οι πράξεις μιλούν καλύτερα από σένα @xakounaamatata. Αρχικά οπουδήποτε στο "εξωτερικό" διδάσκουν ή ασχολούνται με την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα δεν έχει καμία σχέση με τον τρόπο που γίνεται στο Ελληνικό σύστημα. Δυστυχώς στην Ελλάδα ακόμη και στα Αρχαία Ελληνικά επικρατεί ένα "σύστημα" με ανθρώπους που φορούν στέκα, και το παίζουν πνεύμα και ηθική διδάσκοντας για το Σωκράτη ή τον Θουκυδίδη σαν να διδάσκουν θεολογία ισλαμικής χώρας. Κάναμε Ομηρικά έπη και ποτέ δεν μάθαμε για την βιολογική αντίδραση του Οδυσσέα μπροστά στους πεταχτούς χουρμάδες της μάγισσας Κίρκης αλλά και την βιολογική αντίδραση της Κίρκης ως γυναίκας, όπως ο Όμηρος αναφέρει. Αντιθέτως κάναμε Όμηρο με προσέγγιση για παιδάκια δημοτικού.

Τα Αρχαία Ελληνικά στον σημερινό κόσμο αποτελούν μια νεκρή γλώσσα όπως και τα Λατινικά, τα αρχαία Γερμανικά, κτλ και διδάσκονται μόνο και μόνο για ακαδημαϊκούς σκοπούς για την κατανόηση της Ελληνικής φιλοσοφίας. Έχουν το σεβασμό τους αλλά ...οι υπολογιστές δεν εκτελούν καμία λειτουργία με αρχαίο αλφάβητο. Ακόμη και ο Μαθηματικός Νεύτωνας μπορεί να ξεκινάει με Αριστοτέλη στην αρχαία Ελληνική γλώσσα, έχοντας μάθει 18 χρονών, να δίνει εύσημα σε αυτή τη γλώσσα που τον βοήθησε να κατανοήσει τον Μαθηματικό Ευκλείδη (@eukleidhs1821), αλλά η υπόλοιπη εργασία του ήταν στα Λατινικά (αρχαία Αγγλικά μεσαιωνικής περιόδου). Μήπως θα έπρεπε να κάναμε Γεωμετρία στην αρχαία Ελληνική; Ίσως έτσι να κατανοούσαμε περισσότερα στην μαθηματική σκέψη. Η σημερινή Ελλάδα μπορεί να "καυχιέται" όπως σωστά αναφέρει ο @Dias, μπλέκοντας Gates και Kissinger, μέχρι και τον Boris Johnson και την θεία μου την Λέτα, αλλά δεν έχει καμία μα καμία σχέση με το θέμα.

Η γελοιότητα της κατάστασης είναι ότι καμία πολιτική ηγεσία αριστερή, δεξιά, βασιλική, δικτατορίας, κτλ δεν μας είπε ακριβώς για ποιο λόγο σπουδάζουν τόσοι πολλοί και κυρίως γυναίκες, Κλασική Φιλολογία, Ιστορία, κτλ; Λόγω υπέρμετρης αγάπης για την κλασική αρχαιότητα; Δουλευόμαστε ψιλό γαζί; Αν υπήρχε τέτοια αγάπη και πάθος για τον Ελληνικό πολιτισμό (χωρίς να αχνοφαίνονται κάποια μόρια στο ΑΣΕΠ για πίνακες αναπληρωτών), για ποιο λόγο δεν έχουμε πρωτότυπη ακαδημαϊκή έρευνα σε διεθνή βάση πάνω στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα από Έλληνες φιλολόγους, αφού τα Ελληνικά είναι η μητρική μας γλώσσα; Υπάρχει μήπως υπέρμετρη αγάπη για ιδιαίτερα μαθήματα Αρχαίων με 3 ευρώ την ώρα;
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Οι φανατικοί Ελληνάρες το έχουν παρακάνει στα παραμύθια εωώ και πολλές δεκαετίες. Αναφέρω μερικές "ανακαλύψεις" τους:
1) Οι υπολογιστές λειτουργούν με αρχαία ελληνικά.
2) Τα αρχαία ελληνικά θεραπεύουν μαθησιακές δυσκολίες.
3) Ο Bill Gates υποχρεώνει τους υπαλλήλους του να μάθουν αρχαία ελληνικά.
4) Η ελληνική γλώσσα για μία ψήφο έχασε και δεν είναι σήμερα κυρίαρχη.
5) Οι ναοί των Ίνκας και το σινικό τείχος έγιναν από Έλληνες μηχανικούς.
6) Η περίφημη (ανύπαρκτη) δήλωση Kissinger ότι οι Έλληνες πρέπει να χτυπηθούν στη γλώσσα τους και τη θρησκεία τους.



7) O Aυτοκράτορας της Κίνας Zhao Zheng, 246 π.Χ. συνάντησε τον βασιλιά Αλέξανδρο της Μακεδονίας στην περιοχή Φεργκάνα, του σημερινού Ουζμπεκιστάν, το οποίο ήταν έδαφος της Αρχαίας Κίνας. Οι 8.000 πήλινοι Κινέζοι στρατιώτες κατασκευάστηκαν από Έλληνες.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,892 μηνύματα.
Προσωπικά δεν μπορούσα να διαβάσω το άρθρο, κακή δομή, δυσανάγνωστο.

Τώρα αυτό που είπες σωστό είναι. Δεν γίνεται να έχουν εφαρμογές σε όλα, έλεος μην τρελαθούμε. Αυτό είναι και το κακό του διαδυκτίου, ο καθένας γράφει ό,τι θέλει. Φυσικά και είναι χρήσιμα τα αρχαία, όπως και όλα. Με την ίδια λογική και τα μαθηματικά δεν είναι χρήσιμα, γιατί δεν βρήσκω κάτι πρακτικό σε αυτό εγώ, δεν καταλαβαίνω την χρησιμότητα τους εκτός αν είσαι πανεπιστημιακός και κάνεις εφαρμοσμένα μαθηματικα.


edit: Τελικά δεν ήταν καν το άρθρο, ήταν απλά σχόλια. Λάθος μου.
Δεν διαφωνώ μαζί σου. Τα Αγγλικά είναι πιο χρήσιμα και από τα μαθηματικά.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
7) O Aυτοκράτορας της Κίνας Zhao Zheng, 246 π.Χ. συνάντησε τον βασιλιά Αλέξανδρο της Μακεδονίας .............
............ ο οποίος Αλέξανδρος είχε πεθάνει από το 323 π.Χ. δηλαδή πριν 77 χρόνια.

1648634055052.png
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλίας και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 228 μηνύματα.
Ας μου συγχωρέσετε την αφέλεια μου αλλά δεν κατανοώ πως το να συζητάμε για τη χρησιμότητα ή τον λόγο ύπαρξης των αρχαίωνν συνδέεται με την παραπαιδεία (μάλλον μέσω των αποφοίτων που κάνουν αρχαία;). Εν πάση περιπτώσει διαφωνώ με την κατάργηση, αυτό που μου κάνει εντύπωση ιδιαίτερα από άτομα που έχουν τελειώσει και Πανεπιστήμιο(αρα έχοντα μια ευρύτητα σκέψης) είναι η μυωπικότητα και η άγνοια σε βασικά πράγματα. Αρχικά, η ελληνική γλώσσα είναι από τις ελάχιστες προνομιούχες γλώσσες σε διεθνές επίπεδο που έχει συνέχεια, διαχρονία δηλαδή που σημαίνει ότι ως ζωντανό σώμα εξελίσσεται αλλά παραμένουν οι θεμελιώσεις κανόνες και η ετυμολογία ίδια, όπερ σημαίνει ότι αν κάποιος γνωρίζει καλά την αρχαία έχει πρόσβαση σε πληθώρα κειμένων της αρχαιότητας και του περιεχομένου τους (ελπίζω κάποιος από τους αντιρρησίες να έχει κάνει τον κόπο να διαβάσει ολόκληρο ένα έστω μεγάλο έργο αρχαίου έλληνα φιλοσόφου). Στα λατινικά δεν θα επεκταθώ αν και θεωρώ πως τα αγγλικά που είδα πολλοί να διαγκωνίζονται για ότι δεν διδάσκονται σωστά από εκεί έλκουν τις ρίζες τους...οπότε λίγη περίσκεψη δεν βλάπτει. Και μιλάω σαν μαθητής που ήμουν των μαθηματικών και των παραπλησίων μαθημάτων, αλλά δεν μπορώ να ακούω απερίσκεπτα πράγματα. Το γιατί δεν γίνεται έρευνα είναι ένα άλλο ζήτημα και θα σας παραπέμψω σε δύο βίντεο (μέρη Α και Β) από την εκπομπή στα Άκρα της Βίκυς Φλέσσα με καλεσμένους δύο καθηγητές της Φιλολογίας του ΑΠΘ. Είναι εξαιρετικά και διαφωτιστικά όσα λένε και θα σας λύσουν πολλές απορίες.
ΥΓ Θα έλεγα να αφήσετε τα αγγλικά και τις ξένες γλώσσες και να δούμε με την ελληνική τι γίνεται που οι περισσότεροι ένα σωστό κείμενο δεν είναι σε θέση να συνθέσουν.
https://www.ertflix.gr/vod/vod.168469-sta-akra-27
https://www.ertflix.gr/vod/vod.168921-sta-akra-29
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Ας μου συγχωρέσετε την αφέλεια μου αλλά δεν κατανοώ πως το να συζητάμε για τη χρησιμότητα ή τον λόγο ύπαρξης των αρχαίωνν συνδέεται με την παραπαιδεία (μάλλον μέσω των αποφοίτων που κάνουν αρχαία;). Εν πάση περιπτώσει διαφωνώ με την κατάργηση, αυτό που μου κάνει εντύπωση ιδιαίτερα από άτομα που έχουν τελειώσει και Πανεπιστήμιο(αρα έχοντα μια ευρύτητα σκέψης) είναι η μυωπικότητα και η άγνοια σε βασικά πράγματα. Αρχικά, η ελληνική γλώσσα είναι από τις ελάχιστες προνομιούχες γλώσσες σε διεθνές επίπεδο που έχει συνέχεια, διαχρονία δηλαδή που σημαίνει ότι ως ζωντανό σώμα εξελίσσεται αλλά παραμένουν οι θεμελιώσεις κανόνες και η ετυμολογία ίδια, όπερ σημαίνει ότι αν κάποιος γνωρίζει καλά την αρχαία έχει πρόσβαση σε πληθώρα κειμένων της αρχαιότητας και του περιεχομένου τους (ελπίζω κάποιος από τους αντιρρησίες να έχει κάνει τον κόπο να διαβάσει ολόκληρο ένα έστω μεγάλο έργο αρχαίου έλληνα φιλοσόφου). Στα λατινικά δεν θα επεκταθώ αν και θεωρώ πως τα αγγλικά που είδα πολλοί να διαγκωνίζονται για ότι δεν διδάσκονται σωστά από εκεί έλκουν τις ρίζες τους...οπότε λίγη περίσκεψη δεν βλάπτει. Και μιλάω σαν μαθητής που ήμουν των μαθηματικών και των παραπλησίων μαθημάτων, αλλά δεν μπορώ να ακούω απερίσκεπτα πράγματα. Το γιατί δεν γίνεται έρευνα είναι ένα άλλο ζήτημα και θα σας παραπέμψω σε δύο βίντεο (μέρη Α και Β) από την εκπομπή στα Άκρα της Βίκυς Φλέσσα με καλεσμένους δύο καθηγητές της Φιλολογίας του ΑΠΘ. Είναι εξαιρετικά και διαφωτιστικά όσα λένε και θα σας λύσουν πολλές απορίες.
ΥΓ Θα έλεγα να αφήσετε τα αγγλικά και τις ξένες γλώσσες και να δούμε με την ελληνική τι γίνεται που οι περισσότεροι ένα σωστό κείμενο δεν είναι σε θέση να συνθέσουν.
https://www.ertflix.gr/vod/vod.168469-sta-akra-27
https://www.ertflix.gr/vod/vod.168921-sta-akra-29
Συμφωνώ απόλυτα.

Το συντακτικό της αρχαίας ελληνικής, όπως είχε υποστηρίξει ο Καργάκος, συνιστά τη γεωμετρία της σκέψης και του λόγου. Η συντακτική ανάλυση μιας περίτεχνης αρχαίας προτάσεως ισοδυναμεί με τη λύση μιας αλγεβρικής εξίσωσης με πολλούς αγνώστους (το ξέρω ότι πολλοί θα γελάτε τώρα αλλά δεν με νοιάζει).
Αναφορικά με τα λατινικά ο Έκο είχε υποστηρίξει ότι είναι το καλύτερο μάθημα για την πειθαρχία του νου, για τη συγκρότηση της σκέψης, για τη συγκρότηση του λόγου.
Εκτός αυτού, τα λατινικά γεφυρώνουν το χάσμα ανάμεσα στα αρχαία ελληνικά και τις σύγχρονες ευρωπαϊκές γλώσσες. Για παράδειγμα ελάχιστοι μπορούν να αντιληφθούν ότι το volunteer στα αγγλικά έλκει την καταγωγή του από το αρχαίο ελληνικό ρήμα βούλομαι (από το οποίο προέκυψε το ρήμα volo στα λατινικά και εν συνεχεία το volunteer στα αγγλικά). Υπάρχουν όμως και άλλες πολλές λέξεις στα αγγλικά -αλλά και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες- που ο νους μας δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι προέρχονται από την αρχαία ελληνική.
 

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Δεν είναι ωραία λέξη η λέξη παραπαιδεία. Κανονικά θα πρέπει να λέγεται κάπως αλλιώς, πχ συμπληρωματική εκπαίδευση. Just saying.
Ο όρος "παραπαιδεία" εστιάζει στο πρόβλημα της δημόσιας παιδείας, δηλαδή ότι στην πράξη δεν είναι δημόσια. Αν καθιερωνόταν η ιδιωτικοποιημένη εκπαίδευση, ο όρος θα άλλαζε σε θετικότερο πρόσημο. Εφόσον όμως συμφωνούμε ότι η παιδεία αποτελεί δημόσιο αγαθό, βεβαίως η παραπαιδεία οφείλει να ονομάζεται έτσι.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Ο όρος "παραπαιδεία" αρχικά ερμηνεύτηκε για την παιδεία που προσφέρεται έναντι αμοιβής από καθηγητές διορισμένους στο δημόσιο σχολείο (παρανομία) και οι οποίοι έκαναν ιδιαιτεράκια για να τσιμπάνε 20ευράκια έτσι για να συντηρείται ο χαμηλός μισθός του δημοσίου και φυσικά αδήλωτος. Έτσι με τον μισό υπαλληλικό κώδικα στην πλάτη σε καταπάτηση, δημιούργησαν την παραπαιδεία ως συνώνυμη λέξη της παραοικονομίας. Στη συνέχεια ο όρος γενικεύτηκε και σχετίστηκε με το γενικό φροντιστήριο καθώς αυτό με τη σειρά του ξεκίνησε να υποκαθιστά το γενικό σχολείο ως προς τον τρόπο διδασκαλίας και επιτυχίας των μαθητών στις εξετάσεις. Όπως βλέπετε η ευθύνη δεν είναι τόσο του κράτους αλλά όσο μεμονωμένων συμφερόντων που βλάπτουν τόσο το κράτος όσο και την παιδεία. Κατανοώ ότι ζει κόσμος από αυτή την επιχείρηση. Τώρα που μιλάμε εδώ, άλλοι Έλληνες σχεδιάζουν πόσους μαθητές θα έχουν την επόμενη σεζόν για οικονομική αφαίμαξη.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.

...δείτε σχόλια! Θυμάμαι στο φροντιστήριο πριν κάτι αιώνες, στην περίοδο των Μυκηναίων, ένας μαθητής έκανε πολλή φασαρία και μαζί με κάτι άλλα παιδιά προκαλούσαν στο μάθημα. Συνεχώς κοιτούσαν έξω από το παράθυρο χαζεύοντας στο απέναντι μπαλκόνι της πολυκατοικίας, μια γυναίκα η οποία πολλές φορές δεν κατέβαζε το ρολό. Ο καθηγητής εις μάτην (αλά Κατακουζήνας) προσπαθούσε να φέρει σε τάξη τους μαθητές αυτούς ώσπου κάποια στιγμή με συζήτηση που είχε με τον ιδιοκτήτη απλά εφάρμοσε την τακτική της αδιαφορίας. Σημασία είχε ότι η ώρα πληρωνόταν κανονικά αλλά οι μαθητές δεν ήταν παρόντες. Οι μαθητές εννοείται ότι μετά έρχονταν φροντιστήριο, και πήγαιναν εν ώρα μαθήματος για καφέ και γνωριμίες στην κοντινή πλατεία. Τι να πω. Πάντα με ενθουσίαζε το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. :happy:
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Συνέβη και το αντίθετο:

Δυο 14χρονες μαθήτριες προπηλάκισαν καθηγητή τους σε Γυμνάσιο του Βόλου | BriefingNews

Τον έβρισαν με ακατονόμαστες εκφράσεις, τον χτύπησαν με γροθιές στο στήθος και την κοιλιά και πήραν φόρα να τον σπρώξουν από τις σκάλες- Το περιστατικό ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι – Αλλάζουν σχολικό περιβάλλον


Θύμα βίας από μαθητές του σχολείου στο οποίο διδάσκει και μάλιστα κορίτσια, ηλικίας μόλις 14 ετών, έπεσε καθηγητής Γυμνασίου του Βόλου. Οι δύο μαθήτριες που συνιστούν «πονοκέφαλο» για το σχολείο εξαιτίας της επιθετικής συμπεριφοράς τους προς μαθητές και εκπαιδευτικούς, έφθασαν στα άκρα, όταν έσπρωξαν τον καθηγητή τους από τη σκάλα, ευτυχώς όμως ο ίδιος πρόλαβε να πηδήξει και έτσι δεν τραυματίστηκε. Ηταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της… ανοχής για το σχολείο, το οποίο ομόφωνα, αποφάσισε την απομάκρυνση των δύο μαθητριών από το συγκεκριμένο σχολικό περιβάλλον.

1679053101697.png
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Να παίξουν ήθελαν. Μην γινόσαστε ρατσιστές.
 

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 519 μηνύματα.
Συνέβη και το αντίθετο:

Δυο 14χρονες μαθήτριες προπηλάκισαν καθηγητή τους σε Γυμνάσιο του Βόλου | BriefingNews

Τον έβρισαν με ακατονόμαστες εκφράσεις, τον χτύπησαν με γροθιές στο στήθος και την κοιλιά και πήραν φόρα να τον σπρώξουν από τις σκάλες- Το περιστατικό ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι – Αλλάζουν σχολικό περιβάλλον


Θύμα βίας από μαθητές του σχολείου στο οποίο διδάσκει και μάλιστα κορίτσια, ηλικίας μόλις 14 ετών, έπεσε καθηγητής Γυμνασίου του Βόλου. Οι δύο μαθήτριες που συνιστούν «πονοκέφαλο» για το σχολείο εξαιτίας της επιθετικής συμπεριφοράς τους προς μαθητές και εκπαιδευτικούς, έφθασαν στα άκρα, όταν έσπρωξαν τον καθηγητή τους από τη σκάλα, ευτυχώς όμως ο ίδιος πρόλαβε να πηδήξει και έτσι δεν τραυματίστηκε. Ηταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της… ανοχής για το σχολείο, το οποίο ομόφωνα, αποφάσισε την απομάκρυνση των δύο μαθητριών από το συγκεκριμένο σχολικό περιβάλλον.


Θα έλεγα κάτι για την αυτοάμυνα, αλλά θα πέφτατε να με φάτε.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top