Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,210 μηνύματα.
09-02-22
15:50
Τρίκαλα: Πέταξαν καπνογόνα μέσα στο σχολείο για να γλιτώσουν το μάθημα... κι έστειλαν τρεις μαθήτριες στο νοσοκομείο (msn.com)
Οι δράστες τιμωρήθηκαν με αποβολή 2 (ολογράφως ΔΥΟ) ημερών. Γιατί μόνο 2; Διότι η νομοθεσία δεν επιτρέπει στο σύλλογο καθηγητών να επιβάλει μεγαλύτερη πειθαρχική ποινή. Η "πεντάρα" των μαθητικών μου χρόνων και η πιο παλιά "οκτάρα" ανήκουν στο παρελθόν. Πιστεύετε ότι θα ήταν σκόπιμο να αλλάξει αυτή η νομοθεσία;
Οι δράστες τιμωρήθηκαν με αποβολή 2 (ολογράφως ΔΥΟ) ημερών. Γιατί μόνο 2; Διότι η νομοθεσία δεν επιτρέπει στο σύλλογο καθηγητών να επιβάλει μεγαλύτερη πειθαρχική ποινή. Η "πεντάρα" των μαθητικών μου χρόνων και η πιο παλιά "οκτάρα" ανήκουν στο παρελθόν. Πιστεύετε ότι θα ήταν σκόπιμο να αλλάξει αυτή η νομοθεσία;
Apocalypse
Νεοφερμένος
Ο Apocalypse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
09-02-22
16:03
Στην συγκεκριμένη περίπτωση θεωρώ ότι χρειάζεται αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Για πράξεις μαθητών που προκαλούν μικρό κακό είναι αρκετή η μονοήμερη και η διήμερη αποβολή που υπάρχει. Εαν αυξηθεί το ποσό αυτο φοβάμαι πως πολλοί καθηγητές/διευθυντές θα το εκμεταλλευτούν και θα επιβάλουν μεγάλες ποινές στους μαθητές για πράξεις που δεν θεωρούνται άξιες για 4ημερη ή ακομη 5ημερη αποβολή.
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,210 μηνύματα.
09-02-22
16:12
Για την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος η νομοθεσία είναι ...πολύπλοκη και την κάνει πολύ δύσκολη.Στην συγκεκριμένη περίπτωση θεωρώ ότι χρειάζεται αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
Το νέο πλαίσιο για την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μαθητών/τριών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση – COMPASS. ιστολόγιο εκπαιδευτικού και επαγγελματικού προσανατολισμού (mysch.gr)
Apocalypse
Νεοφερμένος
Ο Apocalypse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
09-02-22
16:24
Δεν ήξερα για τις αλλαγές είναι η αληθεία.. Θυμόμουν πως όταν ήμουν 1η-2α γυμνασίου είχαμε αρκετά παιδιά που υποβλήθηκαν στην αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Εφοσόν η διαδικασία έχει γίνει τοσο δύσκολη, θα αλλάξω τα λεγόμενά μου και θα πω πως μία 4ημερη ή 5ημερη εκδρομούλα σπίτι θα ήταν αρκετή για να μπορέσει το παιδί να συνειδητοποιήσει τις πράξεις του... Εφόσον βέβαια οι μεγάλες αυτές ποινές χρησιμοποιούνται σε σόβαρες καταστάσεις.Για την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος η νομοθεσία είναι ...πολύπλοκη και την κάνει πολύ δύσκολη.
Το νέο πλαίσιο για την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μαθητών/τριών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση – COMPASS. ιστολόγιο εκπαιδευτικού και επαγγελματικού προσανατολισμού (mysch.gr)
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,210 μηνύματα.
09-02-22
16:34
Ο πατέρας μου είχε "φάει" οκταήμερη (αριθμητικώς 8) αποβολή (όταν πήγαινε Δ γυμνασίου) γιατί κάπνιζε έξω από το σχολείο!!
Chem2000
Διάσημο μέλος
Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει από Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,989 μηνύματα.
09-02-22
16:46
Κατ'εμε,αν οι λόγοι αποβολής είναι σοβαροί,τότε ναι,θεωρώ ότι η αποβολή αρκετών ημερών ίσως είναι μία καλή λύση ώστε τουλάχιστον τα παιδιά να καταλάβουν ότι αυτό που έκαναν ήταν λάθος.Ωστόσο δε μπορείς να επιμείνεις μόνο σε αυτό.Πρέπει να τα διαπαιδαγωγήσεις κιόλας γιατί όπως και να έχει ακόμα και αποβολή να φάνε και να καταλάβουν ότι ήταν λάθος,ίσως κάποια στιγμή το ξανακάνουν.
Είχα συμμαθητή,ο οποίος ασχολιόταν με συνδέσμους ποδοσφαίρου και γενικά ήταν πηγή τρομερής φασαρίας μέσα στο μάθημα.Κολλούσε στους τοίχους αυτοκόλλητα από την αγαπήμενη του ομάδα τα οποία έπαιρνε δώρο από τους συνδέσμους,είχε βάλει φωτιά στο καλαθάκι των αχρήστων,φώναζε,είχε πει αντε γαμήσου σε ένα καθηγητή μας κτλ κτλ.Έφαγε ουκ ολίγες φορές αποβολές αλλά ποτέ δε καταλάβαινε,συνέχιζε το δικό του.Όταν τελειώσαμε το γυμνάσιο,πήγε σε ΕΠΑΛ όπου τα πράγματα έγιναν χειρότερα,άρχιζε να κλέβει κιόλας.Επειδή δεν ήθελαν να του στερήσουν την φοίτηση γιατί παίζει να έτρωγε αποβολή μόνιμη από το σχολείο,του έδωσαν τη δυνατότητα να αλλάξει σχολικό περιβάλλον.Πάλι δε καταλάβαινε και έκανε τα δικά του.Αυτό το παιδί δεν διαπαιδαγωγήθηκε ποτέ,οι γονείς του δεν έδιναν δεκάρα,και κανείς δεν σκέφτηκε να τον βοηθήσει ψυχολογικά μπας και σταματήσει να συμπεριφέρεται σαν αούγκανος και αυστραλοπίθηκος.
Στο νέο σχολικό περιβάλλον συνέχισε τα δικά του,έκανε χυδαία σχόλια σε συμμαθήτριες μου πχ "ωραία κωλάρα έχεις,πότε θα βγούμε" κτλ κτλ.Δε ξέρω τώρα τι κάνει και πως είναι μιας και έχω να τον δω καμιά 4 χρόνια αλλά κάποια στιγμή είχε πάρει το αυτί μου ότι είχε μπλέξει άσχημα και τον έψαχνε και η αστυνομία.Πρέπει να έκανε και χρήση ναρκωτικών,χωρίς να είμαι σίγουρη.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως ναι,ποινές όπως αποβολή κτλ σίγουρα μπορούν να διδάξουν τον παραδειγματισμό αλλά από μόνες τους δεν αντιμετωπίζουν την ρίζα του προβλήματος.Το γιατί ένα παιδί έχει ανάγκη να κακοποιεί λεκτικά/ψυχολογικά/σωματικά άλλους,να προξενεί φθορές,να παθιάζεται με πράγματα που δε πρόκειται να του προσφέρουν τίποτα(βλέπε ποδοσφαιρικές ομάδες),να κλέβει κτλ, είναι κάτι πολύ βαθύ που κανονικά το σχολείο θα έπρεπε να το κοιτούσε με την ύπαρξη ενός ενδοσχολικού ψυχολόγου.Αλλά κλασικά,"ποιος νοιάζεται μωρέ,άστον,ορμόνες της ηλικίας είναι θα περάσουν".
Είχα συμμαθητή,ο οποίος ασχολιόταν με συνδέσμους ποδοσφαίρου και γενικά ήταν πηγή τρομερής φασαρίας μέσα στο μάθημα.Κολλούσε στους τοίχους αυτοκόλλητα από την αγαπήμενη του ομάδα τα οποία έπαιρνε δώρο από τους συνδέσμους,είχε βάλει φωτιά στο καλαθάκι των αχρήστων,φώναζε,είχε πει αντε γαμήσου σε ένα καθηγητή μας κτλ κτλ.Έφαγε ουκ ολίγες φορές αποβολές αλλά ποτέ δε καταλάβαινε,συνέχιζε το δικό του.Όταν τελειώσαμε το γυμνάσιο,πήγε σε ΕΠΑΛ όπου τα πράγματα έγιναν χειρότερα,άρχιζε να κλέβει κιόλας.Επειδή δεν ήθελαν να του στερήσουν την φοίτηση γιατί παίζει να έτρωγε αποβολή μόνιμη από το σχολείο,του έδωσαν τη δυνατότητα να αλλάξει σχολικό περιβάλλον.Πάλι δε καταλάβαινε και έκανε τα δικά του.Αυτό το παιδί δεν διαπαιδαγωγήθηκε ποτέ,οι γονείς του δεν έδιναν δεκάρα,και κανείς δεν σκέφτηκε να τον βοηθήσει ψυχολογικά μπας και σταματήσει να συμπεριφέρεται σαν αούγκανος και αυστραλοπίθηκος.
Στο νέο σχολικό περιβάλλον συνέχισε τα δικά του,έκανε χυδαία σχόλια σε συμμαθήτριες μου πχ "ωραία κωλάρα έχεις,πότε θα βγούμε" κτλ κτλ.Δε ξέρω τώρα τι κάνει και πως είναι μιας και έχω να τον δω καμιά 4 χρόνια αλλά κάποια στιγμή είχε πάρει το αυτί μου ότι είχε μπλέξει άσχημα και τον έψαχνε και η αστυνομία.Πρέπει να έκανε και χρήση ναρκωτικών,χωρίς να είμαι σίγουρη.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως ναι,ποινές όπως αποβολή κτλ σίγουρα μπορούν να διδάξουν τον παραδειγματισμό αλλά από μόνες τους δεν αντιμετωπίζουν την ρίζα του προβλήματος.Το γιατί ένα παιδί έχει ανάγκη να κακοποιεί λεκτικά/ψυχολογικά/σωματικά άλλους,να προξενεί φθορές,να παθιάζεται με πράγματα που δε πρόκειται να του προσφέρουν τίποτα(βλέπε ποδοσφαιρικές ομάδες),να κλέβει κτλ, είναι κάτι πολύ βαθύ που κανονικά το σχολείο θα έπρεπε να το κοιτούσε με την ύπαρξη ενός ενδοσχολικού ψυχολόγου.Αλλά κλασικά,"ποιος νοιάζεται μωρέ,άστον,ορμόνες της ηλικίας είναι θα περάσουν".
nimbus
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
09-02-22
21:29
Παρατηρώ μία γενική αύξηση βίας, επιπολαιότητας και θρασύτητας τα τελεύταια χρόνια, ειδικά όσον αφορά νέα άτομα. Αυτό το περιστατικό είναι ένα από τα πολλά που δείχνει την αδυναμία του εκπαιδευτικού συστήματος να συμβάλλει ουσιαστικά στην "παιδεία" των μαθητών, καθώς τέτοιες πράξεις μόνο έλλειψη παιδείας δηλώνουν.
Θα πάω ένα βήμα παραπέρα και θα πω ότι τα υπεύθυνα παιδιά πρέπει να πάνε σε αναμορφωτήριο ή επιγόντως να δουν κάποιον ψυχολόγο. Πρωτοφανής τέτοια βίαια καταφυγή για την αποφυγή ενός μαθήματος...
Θα πάω ένα βήμα παραπέρα και θα πω ότι τα υπεύθυνα παιδιά πρέπει να πάνε σε αναμορφωτήριο ή επιγόντως να δουν κάποιον ψυχολόγο. Πρωτοφανής τέτοια βίαια καταφυγή για την αποφυγή ενός μαθήματος...
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,210 μηνύματα.
09-02-22
22:21
Έλεος!! Ας είμαστε σοβαροί και ας μην υπερβάλουμε. Πρώτα να δοκιμάσουμε με άλλες μεθόδους (π.χ. πειθώ, συνεργασία με γονείς, αποβολή) και μετά αν η παραβατικότητα συνεχίζεται να επέμβει ο ψυχολόγος. Το αναμορφωτήριο θα ήταν η έσχατη λύση για πολύ πιο σοβαρή παραβατικότητα. Αν κλείσεις ένα παιδί σε αναμορφωτήριο, δεν το αναμορφώνεις, αλλά το κάνεις μάλλον εγκληματία..... θα πω ότι τα υπεύθυνα παιδιά πρέπει να πάνε σε αναμορφωτήριο ή επιγόντως να δουν κάποιον ψυχολόγο. Πρωτοφανής τέτοια βίαια καταφυγή για την αποφυγή ενός μαθήματος...
09-02-22
23:18
Μα κι αυτό που έκαναν ακραίο ήτανΈλεος!! Ας είμαστε σοβαροί και ας μην υπερβάλουμε. Πρώτα να δοκιμάσουμε με άλλες μεθόδους (π.χ. πειθώ, συνεργασία με γονείς, αποβολή) και μετά αν η παραβατικότητα συνεχίζεται να επέμβει ο ψυχολόγος. Το αναμορφωτήριο θα ήταν η έσχατη λύση για πολύ πιο σοβαρή παραβατικότητα. Αν κλείσεις ένα παιδί σε αναμορφωτήριο, δεν το αναμορφώνεις, αλλά το κάνεις μάλλον εγκληματία.
nimbus
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
09-02-22
23:29
Προφανώς, εδώ και δεκαετίες, οι μέθοδοι αντιμετώπισης ανήλικων παραβατών σταδιακά και "μαλακώνουν". Ιδού και τα αποτελεσμέματα. Ωστόσο, για αυτό ανέφερα το "ένα βήμα παραπέρα", καθώς αποτελεί μία έσχατη λύση για μία έσχατη συμπεριφορά! Ο διάλογος, η πειθώ και ο παραδειγματισμός πολλές φορές δεν επαρκούν.Έλεος!! Ας είμαστε σοβαροί και ας μην υπερβάλουμε. Πρώτα να δοκιμάσουμε με άλλες μεθόδους (π.χ. πειθώ, συνεργασία με γονείς, αποβολή) και μετά αν η παραβατικότητα συνεχίζεται να επέμβει ο ψυχολόγος. Το αναμορφωτήριο θα ήταν η έσχατη λύση για πολύ πιο σοβαρή παραβατικότητα. Αν κλείσεις ένα παιδί σε αναμορφωτήριο, δεν το αναμορφώνεις, αλλά το κάνεις μάλλον εγκληματία.
Chem2000
Διάσημο μέλος
Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει από Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,989 μηνύματα.
12-02-22
14:51
Γιατί τα παιδιά να μη πάνε σε ένα ψυχολόγο δηλαδή;Κακό είναι; Το ότι πας σε ψυχολόγο δε σημαίνει ότι είσαι τρελός.
Έλεος!! Ας είμαστε σοβαροί και ας μην υπερβάλουμε. Πρώτα να δοκιμάσουμε με άλλες μεθόδους (π.χ. πειθώ, συνεργασία με γονείς, αποβολή) και μετά αν η παραβατικότητα συνεχίζεται να επέμβει ο ψυχολόγος. Το αναμορφωτήριο θα ήταν η έσχατη λύση για πολύ πιο σοβαρή παραβατικότητα. Αν κλείσεις ένα παιδί σε αναμορφωτήριο, δεν το αναμορφώνεις, αλλά το κάνεις μάλλον εγκληματία.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.
13-02-22
11:05
Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για εμένα είναι η πιο σαχλή τιμωρία που υπάρχει. Στο γυμνάσιο θυμάμαι ένα τζιμάνι που μας ήρθε από άλλο σχολείο με αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, ε δεν του πήρε και πολύς χρόνος για να μπει στο κλίμα και να συνεχίσει τα ίδια.
Είναι απλά ανόητο.
Είναι απλά ανόητο.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,240 μηνύματα.
13-02-22
16:16
Όταν στέλνεις 3 συμμαθήτριες σου στο νοσοκομείο, και δεν φοβάσαι να διακινδυνεύσεις την ενδεχόμενη μόνιμη βλάβη στο αναπνευστικό τόσων ανθρώπων...Έλεος!! Ας είμαστε σοβαροί και ας μην υπερβάλουμε. Πρώτα να δοκιμάσουμε με άλλες μεθόδους (π.χ. πειθώ, συνεργασία με γονείς, αποβολή) και μετά αν η παραβατικότητα συνεχίζεται να επέμβει ο ψυχολόγος. Το αναμορφωτήριο θα ήταν η έσχατη λύση για πολύ πιο σοβαρή παραβατικότητα. Αν κλείσεις ένα παιδί σε αναμορφωτήριο, δεν το αναμορφώνεις, αλλά το κάνεις μάλλον εγκληματία.
Γιατί τους φάνηκε αστείο, που ποιος ξέρει τι συνέπειες θα μπορούσε να είχε για την ζωή των συμμαθητών τους...
Επειδή είναι πολύ μπούφοι για να σκεφτούν ή δεν τους νοιάζει ή και τα δύο...δεν νομίζω οτι ο ψυχολόγος μπορεί να κάνει και πολλά ρε Δία . Τουλάχιστον όχι εαν τα παιδιά δεν περιοριστούν κάπως ενώ τα παρακολουθούν ψυχολόγοι .
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 103 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Vasilis125
- chjan
- Drglitterstar
- eukleidhs1821
- dsmir
- suaimhneas
- Mitsaras23
- ougkampougka
- Hmmytheos
- nefelakii
- phleidhs
- Kate1914
- hirasawayui
- Apocalypse
- nearos
- Lost_In_Life
- Blossom
- AggelikiGr
- Hased Babis
- Quincy
- alpha.kappa
- Ilovemycats27
- Wonderkid
- Unboxholics
- Steliosgkougkou
- xrisamikol
- nobody8
- VFD59
- oups
- charmander
- globglogabgalab
- Antonisbairac1
- AK-92
- tsiobieman
- calliope
- nimbus
- xakounaamatata
- constansn
- korlef
- igeorgeoikonomo
- Dimitris2001
- Mapas26
- n1ki20
- ioannam
- ggl
- Scandal
- louminis
- Αντικειμενικός
- giannhs2001
- SlimShady
- Paragontas7000
- Schlimazel
- spring day
- George_dr
- Stroka
- DeWiN
- DimitraA.
- nucomer
- Theodora03
- theo12
- Αναστασία197
- desp1naa
- Ameliak
- bill11
- KingPoul
- Pierre Bezukhov
- anastasis06
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.