Κουβέντουλα περί του ΠΑΔΑ

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,691 μηνύματα.
Σε λίγο καιρό και εγώ :book: :P
Well φρόντισε να βρεις αρκετό χώρο γιατί η συντριπτική πλειοψηφία είναι τόμοι. Φαντάσου έχω συγκεντρώσει λίγο πάνω απο τα μισά και έχω φτιάξει ήδη πυραμίδα με αυτά :hehe: .
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,463 μηνύματα.
Well φρόντισε να βρεις αρκετό χώρο γιατί η συντριπτική πλειοψηφία είναι τόμοι. Φαντάσου έχω συγκεντρώσει λίγο πάνω απο τα μισά και έχω φτιάξει ήδη πυραμίδα με αυτά :hehe: .
Ήδη τώρα που είμαι τρίτο εξάμηνο έχω πάρει μια γερή δόση του περί τίνος πρόκειται με τα βιβλία ηλεκτρονικής και ηλεκτρολογίας...:hehe: Εντωμεταξύ πιο απωθητικά για διάβασμα πεθαίνεις...πιο πολύ ως σημείο αναφοράς τα χρησιμοποιώ για κανένα κεφάλαιο που με δυσκολεύει και δεν είναι επαρκείς οι σημειώσεις και για καμιά άσκηση
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,691 μηνύματα.
Ήδη τώρα που είμαι τρίτο εξάμηνο έχω πάρει μια γερή δόση του περί τίνος πρόκειται με τα βιβλία ηλεκτρονικής και ηλεκτρολογίας...:hehe: Εντωμεταξύ πιο απωθητικά για διάβασμα πεθαίνεις...πιο πολύ ως σημείο αναφοράς τα χρησιμοποιώ για κανένα κεφάλαιο που με δυσκολεύει και δεν είναι επαρκείς οι σημειώσεις και για καμιά άσκηση
Σίγουρα δεν είναι σαν το τυπικό σχολικό βοήθημα.
Το βιβλίο έχει να καλύψει πολύ πράγμα οπότε δεν έχει την πολυτέλεια του σχολικού βοηθήματος για να εισάγει λίγη θεωρία και να αναλώνεται σε άπειρα παραδείγματα. Κάνει ακριβώς το αντίθετα,πετάει άπειρη θεωρία και ελάχιστα παραδείγματα :hehe: . Επίσης χαρακτηριστικό είναι οτι συνήθως δεν περιέχουν τις λύσεις των προβλημάτων. Αυτό είναι και καλό(γιατί σκέφτεσαι) αλλά και πολύ κακό(για τις εξετάσεις).

Το καλό ορισμένων πανεπιστημιακών βιβλίων είναι οτι προσπαθούν να σε εισάγουν στην επιστήμη που πραγματεύονται. Κάτι που τα σχολικά βοηθήματα δεν έκαναν(ήταν απλά για drill work,δεν ανέπτυσσες σκέψη ούτε πραγματική γνώση). Κάτι που οι διαλέξεις συχνά αποτυγχάνουν να πετύχουν αφού αναλώνονται με λεπτομέρειες καθώς υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και σκοπός. Το κακό είναι οτι αρκετές φορές δεν έχεις τον απαιτούμενο χρόνο να διαβάσεις καμιά 100αρια τεράστιες και πυκνογραμμένες σελίδες ενώ ταυτόχρονα παρακολουθείς στην σχολή,και ανταποκρίνεσαι σε εργασίες θεωρίας και εργαστηρίων.
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,463 μηνύματα.
Σίγουρα δεν είναι σαν το τυπικό σχολικό βοήθημα.
Το βιβλίο έχει να καλύψει πολύ πράγμα οπότε δεν έχει την πολυτέλεια του σχολικού βοηθήματος για να εισάγει λίγη θεωρία και να αναλώνεται σε άπειρα παραδείγματα. Κάνει ακριβώς το αντίθετα,πετάει άπειρη θεωρία και ελάχιστα παραδείγματα :hehe: . Επίσης χαρακτηριστικό είναι οτι συνήθως δεν περιέχουν τις λύσεις των προβλημάτων. Αυτό είναι και καλό(γιατί σκέφτεσαι) αλλά και πολύ κακό(για τις εξετάσεις).

Το καλό ορισμένων πανεπιστημιακών βιβλίων είναι οτι προσπαθούν να σε εισάγουν στην επιστήμη που πραγματεύονται. Κάτι που οι διαλέξεις συχνά αποτυγχάνουν να πετύχουν αφού αναλώνονται με λεπτομέρειες καθώς υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και σκοπός. Το κακό είναι οτι αρκετές φορές δεν έχεις τον απαιτούμενο χρόνο να διαβάσεις καμιά 100αρια τεράστιες και πυκνογραμμένες σελίδες ενώ ταυτόχρονα παρακολουθείς στην σχολή,και ανταποκρίνεσαι σε εργασίες θεωρίας και εργαστηρίων.
Ορισμένες σημειώσεις καθηγητών στο eclass πραγματικά σου λύνουν τα χέρια...άλλες πάλι ιδίως το έχω παρατηρήσει σε προγραμματιστικά μαθήματα και μαθήματα ψηφιακών ηλεκτρονικών είναι τραγικές (ονόματα να μη λέμε) :hehe:
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,691 μηνύματα.
Ορισμένες σημειώσεις καθηγητών στο eclass πραγματικά σου λύνουν τα χέρια...άλλες πάλι ιδίως το έχω παρατηρήσει σε προγραμματιστικά μαθήματα και μαθήματα ψηφιακών ηλεκτρονικών είναι τραγικές (ονόματα να μη λέμε) :hehe:
Είσαι τυχερός γιατί τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις θα τις κάνεις δια ζώσης.
Όσοι τις είχαμε κάνει εξ αποστάσεως, οι σημειώσεις μας για την εξέταση του εργαστηρίου ήταν φωτογραφίες απο μπάζα σε οικοδομές :hehe: .

Γενικά πολύ δύσκολα θα βρεις καθηγητές που να γράφουν ουσιαστικές σημειώσεις. Και με αυτό εννοώ :

1)Να είναι κατανοητές,καθαρογραμμένες και ξεκάθαρες.
2)Να περιέχουν χαρακτηριστικά και χρήσιμα παραδείγματα.
3)Να μην περιέχουν υπερβολική ποσότητα άσχετων πληροφοριών.
4)Να περιέχουν περιγραφές κανονικές και όχι 2-3 εικόνες με 1-2 λέξεις/προτάσεις.
5)Να ανεβάζουν συνοδευτικές λυμένες ασκήσεις/παραδείγματα και λυμένα προηγούμενα θέματα εξεταστικών.
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Είσαι τυχερός γιατί τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις θα τις κάνεις δια ζώσης.
Όσοι τις είχαμε κάνει εξ αποστάσεως, οι σημειώσεις μας για την εξέταση του εργαστηρίου ήταν φωτογραφίες απο μπάζα σε οικοδομές :hehe: .

Γενικά πολύ δύσκολα θα βρεις καθηγητές που να γράφουν ουσιαστικές σημειώσεις. Και με αυτό εννοώ :

1)Να είναι κατανοητές,καθαρογραμμένες και ξεκάθαρες.
2)Να περιέχουν χαρακτηριστικά και χρήσιμα παραδείγματα.
3)Να μην περιέχουν υπερβολική ποσότητα άσχετων πληροφοριών.
4)Να περιέχουν περιγραφές κανονικές και όχι 2-3 εικόνες με 1-2 λέξεις/προτάσεις.
5)Να ανεβάζουν συνοδευτικές λυμένες ασκήσεις/παραδείγματα και λυμένα προηγούμενα θέματα εξεταστικών.
Ρε στο ΠΑΔΑ είμαστε μην περιμένεις θαύματα :rofl:
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,463 μηνύματα.
4)Να περιέχουν περιγραφές κανονικές και όχι 2-3 εικόνες με 1-2 λέξεις/προτάσεις.
Ειδικά αυτό μου έχει στοιχίσει φουλ Ψηφιακά Συστήματα που λέγαμε :hehe: ...Ήμαρτον δηλαδή τόσο δύσκολο να γράψουν αναλυτικές σημειώσεις, όπως είπες πιο πάνω ειδικά σε αυτά τα μαθήματα που να εξηγούν αναλυτικά και με παραδείγματα τον κάθε κώδικα πχ...:russian_roulette: Πάντως αυτό το έχω παρατηρήσει ειδικά σε μαθήματα υπολογιστικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ρε στο ΠΑΔΑ είμαστε μην περιμένεις θαύματα :rofl:
Πολύ τίμιο το ΠΑΔΑ..κάνεις λάθος Beatrix:D. Σε άλλα Πανεπιστήμια, δεν ανεβάζουν καν σημειώσεις έχω ακούσει σε κάποια μαθήματα
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Ειδικά αυτό μου έχει στοιχίσει φουλ Ψηφιακά Συστήματα που λέγαμε :hehe: ...Ήμαρτον δηλαδή τόσο δύσκολο να γράψουν αναλυτικές σημειώσεις, όπως είπες πιο πάνω ειδικά σε αυτά τα μαθήματα που να εξηγούν αναλυτικά και με παραδείγματα τον κάθε κώδικα πχ...:russian_roulette: Πάντως αυτό το έχω παρατηρήσει ειδικά σε μαθήματα υπολογιστικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Πολύ τίμιο το ΠΑΔΑ..κάνεις λάθος Beatrix:D. Σε άλλα Πανεπιστήμια, δεν ανεβάζουν καν σημειώσεις έχω ακούσει σε κάποια μαθήματα
Σε παρακαλώ κάνε μου μια χάρη
Μετά από ένα χρόνο διαζωσης σπουδές στο ΠΑΔΑ πες μου αν όντως ακόμα το θεωρείς τίμιο. :)
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,463 μηνύματα.
Σε παρακαλώ κάνε μου μια χάρη
Μετά από ένα χρόνο διαζωσης σπουδές στο ΠΑΔΑ πες μου αν όντως ακόμα το θεωρείς τίμιο. :)
Κοίτα...η αλήθεια είναι πως εδώ που τα λέμε έχει κάποια θεματάκια:laugh:. Βλέπε πχ γραμματείες (ΟΚ κλασικό), προγράμματα βγαίνουν κάπως... λέμε τώρα κάπως αργούτσικα για εξεταστική, αλλά για μένα το βασικότερο από αυτά..τα άλλα παλεύονται πιστεύω, είναι τα δια ζώσης εργαστήρια (για εμάς τους ηλεκτρολόγους μιλάω), τα άλλα δε γνωρίζω.. πολύ ανοργάνωτα τα είδα και μέτρια. Είχα πολύ μεγαλύτερες προσδοκίες για αυτά, όταν όλο το 1ο έτος πέρυσι τα έκανα εξ'αποστάσεως... ρε συ @Samael εσύ που τα έχεις δει και προ κόβιντ από κοντά πάντα έτσι ήταν; Ή λόγω υγειονομικών πρωτοκόλλων τώρα τα χάλασαν; Τους δίνω ακόμα μια ευκαιρία άμα ισχύει το 2ο:)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,691 μηνύματα.
Ειδικά αυτό μου έχει στοιχίσει φουλ Ψηφιακά Συστήματα που λέγαμε :hehe: ...Ήμαρτον δηλαδή τόσο δύσκολο να γράψουν αναλυτικές σημειώσεις, όπως είπες πιο πάνω ειδικά σε αυτά τα μαθήματα που να εξηγούν αναλυτικά και με παραδείγματα τον κάθε κώδικα πχ...:russian_roulette: Πάντως αυτό το έχω παρατηρήσει ειδικά σε μαθήματα υπολογιστικά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Unpopular opinion : Σε αυτό το μάθημα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να διαβάσεις απο σημειώσεις :hehe: .

Προ covid που ήταν και αρχές ήταν ακόμα χειρότερα βασικά. Βελτιώνονται αλλά σιγά σιγά. Αυτό που με ανησυχεί πιο πολύ είναι οτι υπάρχει μια τεράστια τάση εκ μέρους αρκετών καθηγητών για το image παρά για την ουσία. Η προβληματική νοοτροπία μπορεί να είναι πολύ πιο καταστρεπτική απο μια γραμματεία που υπολειτουργεί(εαν και αυτό απο μόνο του δημιουργεί ένα σωρό πρακτικά προβλήματα σε καθημερινό επίπεδο).

PS. Δεν μας πάει κάποιος mod σε άλλο θέμα καλύτερα ;
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,463 μηνύματα.
Unpopular opinion : Σε αυτό το μάθημα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να διαβάσεις απο σημειώσεις :hehe: .
Κάτι έχω αρχίσει να καταλαβαίνω...είναι άθλιες και δε συστήνονται με τίποτα για να ξεκινήσεις από το μηδέν να χτίζεις σε αυτό το μάθημα
Προ covid που ήταν και αρχές ήταν ακόμα χειρότερα βασικά. Βελτιώνονται αλλά σιγά σιγά. Αυτό που με ανησυχεί πιο πολύ είναι οτι υπάρχει μια τεράστια τάση εκ μέρους αρκετών καθηγητών για το image παρά για την ουσία.
Όντως;; Ναι μου έκανε ιδιαίτερα αρνητική εντύπωση..περίμενα πολύ καλύτερα τα εργαστήριά μας από κοντά...ειδικά κάποια όπως τα υλικά, λέω από μέσα μου μάθημα χημείας πόσο τέλειο θα'ναι το εργαστήριο...απογοήτευση...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

PS. Δεν μας πάει κάποιος mod σε άλλο θέμα καλύτερα ;
Ισχύει..γιατί έχουμε βγει off-topic φουλ :laugh:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αυτό που με ανησυχεί πιο πολύ είναι οτι υπάρχει μια τεράστια τάση εκ μέρους αρκετών καθηγητών για το image παρά για την ουσία.
Πώς το έχεις συμπεράνει αυτό;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,691 μηνύματα.
Κάτι έχω αρχίσει να καταλαβαίνω...είναι άθλιες και δε συστήνονται με τίποτα για να ξεκινήσεις από το μηδέν να χτίζεις σε αυτό το μάθημα

Όντως;; Ναι μου έκανε ιδιαίτερα αρνητική εντύπωση..περίμενα πολύ καλύτερα τα εργαστήριά μας από κοντά...ειδικά κάποια όπως τα υλικά, λέω από μέσα μου μάθημα χημείας πόσο τέλειο θα'ναι το εργαστήριο...απογοήτευση...
Γενικά είναι αλυσίδα τα μαθήματα. Δεν συνιστώ να ξεκινήσεις να χτίζεις σε αρκετά απο το μηδέν. Ειδικά τα πιο "υπολογιστικά" όπως είπες απαιτούν καλές βάσεις γιατί η ουσία τους κρύβεται στις λεπτομέρειες.

Π.χ. :
Η λογική σχεδίαση οδηγεί στην ψηφιακή σχεδίαση, και αυτή σε συνδυασμό με τον προγραμματισμό Ι,ΙΙ οδηγούν στην αρχιτεκτονική υπολογιστών(που περιέχει προγραμματισμό σε Assembly), και αυτή με την σειρά της οδηγεί σε άλλα μαθήματα όπως μικροελεγκτές κτλπ.

Θέλω να πω είναι κομματάκια κομματάκια αλλά οδηγούν σε κάτι ολοκληρωμένο.Π.χ. τα προηγούμενα μαζί με το μάθημα του αυτόματου ελέγχου ,της φυσικής και των μικτών ηλεκτρονικών θα μπορούσαν π.χ. να σου δίνουν τις γνώσεις για να φτιάξεις ένα σύστημα ABS αυτοκινήτου(ένα ολοκληρωμένο προϊόν).

Των υλικών φαντάσου οτι έχει σχετικά καλή οργάνωση(απο άποψη σημειώσεων κτλπ.).Ο εξοπλισμός είναι χάλια και παλιός. Τα υπόλοιπα θα είναι ακόμα χειρότερα.
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 10,271 μηνύματα.
Αγόρια, απ'εξω αναβοσβήνει κόκκινο φωτάκι. Πώς το καταντήσατε έτσι το θρεντ; :P
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,463 μηνύματα.
Γενικά είναι αλυσίδα τα μαθήματα. Δεν συνιστώ να ξεκινήσεις να χτίζεις σε αρκετά απο το μηδέν. Ειδικά τα πιο "υπολογιστικά" όπως είπες απαιτούν καλές βάσεις γιατί η ουσία τους κρύβεται στις λεπτομέρειες.

Π.χ. :
Η λογική σχεδίαση οδηγεί στην ψηφιακή σχεδίαση, και αυτή σε συνδυασμό με τον προγραμματισμό Ι,ΙΙ οδηγούν στην αρχιτεκτονική υπολογιστών(που περιέχει προγραμματισμό σε Assembly), και αυτή με την σειρά της οδηγεί σε άλλα μαθήματα όπως μικροελεγκτές κτλπ.
Απλά σε αυτά αντιμετωπίζω τα μεγαλύτερα προβλήματα και αφήνω κενά...τα ηλεκτρολογικά και τα αναλογικά ηλεκτρονικά τα κατέχω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αγόρια, απ'εξω αναβοσβήνει κόκκινο φωτάκι. Πώς το καταντήσατε έτσι το θρεντ; :P
χαχαχαχαααχαχα
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,691 μηνύματα.
Αγόρια, απ'εξω αναβοσβήνει κόκκινο φωτάκι. Πώς το καταντήσατε έτσι το θρεντ; :P
Ανοίξαμε και τους περιμένουμε όλους :hehe: .
Απλά σε αυτά αντιμετωπίζω τα μεγαλύτερα προβλήματα και αφήνω κενά...τα ηλεκτρολογικά και τα αναλογικά ηλεκτρονικά τα κατέχω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


χαχαχαχαααχαχα
Κοίτα,ο καθένας θα αντιμετωπίσει θέμα σε διάφορα μαθήματα. Εγώ ας πούμε σε ηλεκτρολογικά στύλ εγκαταστάσεων είχα μεγάλο θέμα και δεν γούσταρα και να ασχοληθώ(αναγκαστικά ασχολήθηκα όμως).

Οπότε το μόνο που μπορώ να σου πω για παρηγοριά είναι ένα αγαπημένο μου ρητό του Von Neumann :

"In mathematics you don't understand things.You just get used to them."

Εαν το γενικεύσω, έμμεσα πλην σαφώς σου λεω οτι it's okay εαν δεν συμπαθείς κάποια μαθήματα/τομείς. Δεν χρειάζεται να τα καταλάβεις βαθιά για να τα βγάλεις πέρα. Αρκεί απλά να τα συνηθίσεις ;). Αυτό θα είναι αρκετό για την σχολή,την δουλειά και την ζωή γενικότερα :laugh: .
 

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Μόλις ανακάλυψα ότι υπάρχει κουβεντούλα για το ΠΑΔΑ.

Τα κοκαλάκια μας θα αφήσουμε εδώ :redface:
 
Top