Lia 2006
Νεοφερμένος
Η Lia 2006 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
24-11-21
23:26
Γειά σας. Θα ήθελα οποίος μπορεί να με βοηθήσει σε μια άσκηση χημείας.
Ένα ευγενές αέριο Α έχει ατομικό αριθμό Ζ. Ένα αλογονο Β έχει ατομικό αριθμό Ζ(1)= Ζ+7, ενώ ένα αλκαλιο Γ έχει ατομικό αριθμό Ζ(2)= Ζ(1)+20. Να βρεθούν οι ατομικόι αριθμοί των στοιχείων Α, Β, Γ.
Ένα ευγενές αέριο Α έχει ατομικό αριθμό Ζ. Ένα αλογονο Β έχει ατομικό αριθμό Ζ(1)= Ζ+7, ενώ ένα αλκαλιο Γ έχει ατομικό αριθμό Ζ(2)= Ζ(1)+20. Να βρεθούν οι ατομικόι αριθμοί των στοιχείων Α, Β, Γ.
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,838 μηνύματα.
24-11-21
23:32
Απ'οτι βλέπω πας Α λυκείου, δυστυχώς δεν θυμάμαι πως τα λυναμε τοτε.
Ξερω μονο με υποστιβαδες κτλ(πράγματα της Γ λυκείου).
Αλλα επειδή δεν ξερω αν θα σε βοηθήσει καποιος άλλος θα σου πω τα αποτέλεσματα .
Z=10
Z1=17
Z2=37
Φυσικά δεν αρκεί να γράψεις μονο τα αποτελέσματα απλα στα εδωσα για να κάνεις επαλήθευση αμα τη λύσεις τελικά.
Ξερω μονο με υποστιβαδες κτλ(πράγματα της Γ λυκείου).
Αλλα επειδή δεν ξερω αν θα σε βοηθήσει καποιος άλλος θα σου πω τα αποτέλεσματα .
Z=10
Z1=17
Z2=37
Φυσικά δεν αρκεί να γράψεις μονο τα αποτελέσματα απλα στα εδωσα για να κάνεις επαλήθευση αμα τη λύσεις τελικά.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
25-11-21
00:26
Lia με προλαβε η Pακ αλλα μιας και το δουλεψα το βαζω και εγω. Δεν ξερω αν οι χημικοι χρησιμοποιουν καποιο αριθμητικο τρικ , εγω το βλεπω απο τον περιοδοκο πινακαΓειά σας. Θα ήθελα οποίος μπορεί να με βοηθήσει σε μια άσκηση χημείας.
Ένα ευγενές αέριο Α έχει ατομικό αριθμό Ζ. Ένα αλογονο Β έχει ατομικό αριθμό Ζ(1)= Ζ+7, ενώ ένα αλκαλιο Γ έχει ατομικό αριθμό Ζ(2)= Ζ(1)+20. Να βρεθούν οι ατομικόι αριθμοί των στοιχείων Α, Β, Γ.
Συνημμένα
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,838 μηνύματα.
25-11-21
00:30
Λογικά θέλει κάποιον τρόπο δεν νομίζω να τα κάναμε βλέποντας τον Π.Π, αλλα εσύ αφεντικό ξέρεις καλύτεραLia δεν ξερω αν οι χημικοι χρησιμοποιουν καποιο αριθμητικο τρικ , εγω το βλεπω απο τον περιοδοκο πινακα
View attachment 88620
View attachment 88622
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
25-11-21
00:34
Οι χημικες ειναι μαλωμενες με την αριθμητικη, εχουν όσφρηση.Λογικά θέλει κάποιον τρόπο δεν νομίζω να τα κάναμε βλέποντας τον Π.Π, αλλα εσύ αφεντικό ξέρεις καλύτερα
Η σκεψη ειναι σκεψη και δεν γινεται σκεψη οταν εκρφαζεται με συμβολα.
Και αφεντικο δεν ειμαι ,δεν μπορω να σου καλυψω το ΙΚΑ
Lia 2006
Νεοφερμένος
Η Lia 2006 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
25-11-21
07:44
Σας ευχαριστω πολύ! Η αληθεια είναι ότι δεν θέλει να βλέπουμε απ τον ΠΠ. αλλα εντάξει θα την βρω την άκρη . Και πάλι thanksss.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
25-11-21
08:10
Μαλιστα , στο πανεπιστημιο σε μαλωνουν αμα δεν βλεπεις περιοδικο πινακα στοιχειων. Μερικοι μαλιστα θελουν να τον ξερεις απ εξω ( τα τετριμενα). Παντως να ξερεις ατομικους αριθμους στοιχειων χωρις τον πινακα δεν υπαρχει.
Αντε το χλωριο να παει στα κομματια , αλλα το νεον και το ρουβιδιο ουτε καν.
Αντε το χλωριο να παει στα κομματια , αλλα το νεον και το ρουβιδιο ουτε καν.
Agaphbou
Περιβόητο μέλος
Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
25-11-21
10:40
Update: Τώρα είδα ότι είσαι 1η λυκείου, οπότε για την ηλεκτρονιακή διαμόρφωση θα χρησιμοποιήσεις τις στιβαδες K, L, M, N κ.ό.κ.Γειά σας. Θα ήθελα οποίος μπορεί να με βοηθήσει σε μια άσκηση χημείας.
Ένα ευγενές αέριο Α έχει ατομικό αριθμό Ζ. Ένα αλογονο Β έχει ατομικό αριθμό Ζ(1)= Ζ+7, ενώ ένα αλκαλιο Γ έχει ατομικό αριθμό Ζ(2)= Ζ(1)+20. Να βρεθούν οι ατομικόι αριθμοί των στοιχείων Α, Β, Γ.
Ποτέ δε θα σου βάλουν άσκηση που να λύνεται κοιτώντας τον περιοδικό πίνακα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Μαλιστα , στο πανεπιστημιο σε μαλωνουν αμα δεν βλεπεις περιοδικο πινακα στοιχειων.
Δε σε μαλωνουν, απλώς σ αυτή την άσκηση μπορεί αντί για "να βρεθούν οι ατομικόι αριθμοί των Α, Β, Γ" να ζητούσε "να βρεθούν ποια είναι τα στοιχεία Α, Β, Γ", οπότε έχοντας ακολουθήσει όλη τη λύση που έγραψα, στο τέλος θα έπρεπε να κοιτάξεις και τον περιοδικό πίνακα και να τους πεις ποια στοιχεία είναι. Αν δεν έκανες τις ηλεκτρονιακες διαμορφώσεις κι έγραφες απλώς "είναι το τάδε, τάδε και τάδε" επειδή έμαθες απ' έξω τον περιοδικό πίνακα, δε θα έπαιρνες ούτε το μισό θέμα.
Μερικοι μαλιστα θελουν να τον ξερεις απ εξω ( τα τετριμενα).
Απ' έξω μαθαίνεις ούτως ή άλλως κάποιες πληροφορίες όταν σπουδάζεις χημεία (ή παρεμφερές αντικείμενο) γιατί τα βρίσκεις συνέχεια μπροστά σου και σου μένουν, ειδικά Ο, Ν, C, H, Fe, Cl, S. Αν κάποιος σου τα ζητήσει όλα απ' έξω, είναι βίτσιο του καθηγητή.
Παντως να ξερεις ατομικους αριθμους στοιχειων χωρις τον πινακα δεν υπαρχει.
Αντε το χλωριο να παει στα κομματια , αλλα το νεον και το ρουβιδιο ουτε καν.
Υπάρχει να ξέρεις να βρίσκεις την ηλεκτρονιακή διαμόρφωση όμως και από αυτήν να αντλείς τις απαραίτητες πληροφορίες.
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,838 μηνύματα.
25-11-21
10:54
Απλα στην πρωτη λυκείου δεν ξέρουμε τις υποστιβαδες και τα λοιπά, οποτε οπως εγραψα πιο πανω καπως αλλιώς σκεφτόμασταν τοτε, αλλα αδυνατω να το θυμηθώ (εχουν περάσει και 5 χρόνια)Ποτέ δε θα σου βάλουν άσκηση που να λύνεται κοιτώντας τον περιοδικό πίνακα.
View attachment 88627
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δε σε μαλωνουν, απλώς σ αυτή την άσκηση μπορεί αντί για "να βρεθούν οι ατομικόι αριθμοί των Α, Β, Γ" να ζητούσε "να βρεθούν ποια είναι τα στοιχεία Α, Β, Γ", οπότε έχοντας ακολουθήσει όλη τη λύση που έγραψα, στο τέλος θα έπρεπε να κοιτάξεις και τον περιοδικό πίνακα και να τους πεις ποια στοιχεία είναι. Αν δεν έκανες τις ηλεκτρονιακες διαμορφώσεις κι έγραφες απλώς "είναι το τάδε, τάδε και τάδε" επειδή έμαθες απ' έξω τον περιοδικό πίνακα, δε θα έπαιρνες ούτε το μισό θέμα.
Απ' έξω μαθαίνεις ούτως ή άλλως κάποιες πληροφορίες όταν σπουδάζεις χημεία (ή παρεμφερές αντικείμενο) γιατί τα βρίσκεις συνέχεια μπροστά σου και σου μένουν, ειδικά Ο, Ν, C, H, Fe, Cl, S. Αν κάποιος σου τα ζητήσει όλα απ' έξω, είναι βίτσιο του καθηγητή.
Υπάρχει να ξέρεις να βρίσκεις την ηλεκτρονιακή διαμόρφωση όμως και από αυτήν να αντλείς τις απαραίτητες πληροφορίες.
Απλα το λεω(με ομορφο και γλυκο τροπο )
Agaphbou
Περιβόητο μέλος
Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.
25-11-21
10:59
Απλα στην πρωτη λυκείου δεν ξέρουμε τις υποστιβαδες και τα λοιπά, οποτε οπως εγραψα πιο πανω καπως αλλιώς σκεφτόμασταν τοτε, αλλα αδυνατω να το θυμηθώ (εχουν περάσει και 5 χρόνια)
Απλα το λεω(με ομορφο και γλυκο τροπο )
Α δεν είχα δει ότι είναι 1η λυκείου, νόμιζα ήταν πιο μεγάλη.
Ε, την ίδια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσει απλώς αντί για 1s2 2s2 κλπ, να χρησιμοποιήσει τα K, L, M, N που μαθαίνουν στην 1η λυκείου.
Pak
Επιφανές μέλος
Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 11,838 μηνύματα.
25-11-21
11:03
Αα δεν το θυμαμαι ,εχω κάνει διατριβή στην τρίτη λυκείου (μεγάλη ιστορία )Α δεν είχα δει ότι είναι 1η λυκείου, νόμιζα ήταν πιο μεγάλη.
Ε, την ίδια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσει απλώς αντί για 1s2 2s2 κλπ, να χρησιμοποιήσει τα K, L, M, N που μαθαίνουν στην 1η λυκείου.
Dias
Επιφανές μέλος
Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
25-11-21
17:31
Επιτρέψτε μου να προτείνω μια άλλη λύση που δεν κοιτάζει τον Π.Π. και ούτε ανακατεύει τροχιακά.
Για τον ΠΠ (πρέπει να) ξέρουμε πόσα στοιχεία έχει κάθε περίοδος:
1η = 2 , 2η = 8 , 3η = 8 , 4η = 18 , 5η = 18
Τα ευγενή αέρια είναι τελευταία και έχουν Ζ = 2 , 10 , 18 , 36 , 54 , ...
Τα αλογόνα είναι ένα πριν (όχι 1η) και έχουν Ζ = 9 , 17 , 35 . 53 , ...
Τα αλκάλια είναι μετά τα ευγενή αέρια με Ζ = 3 , 11 , 19 , 37 , 55 , ...
ΑΛΟΓ = ΕΥΓ + 7 => (ΑΛΟΓ = 9 , ΕΥΓ = 2) ή (ΑΛΟΓ = 17 , ΕΥΓ = 10)
ΑΛΚ = ΑΛΟΓ +20 => (ΑΛΚ = 37 , ΑΛΟΓ = 17) ή (ΑΛΚ = 55 , ΑΛΟΓ = 35)
Η κοινή λύση είναι ΕΥΓ = 10 , ΑΛΟΓ = 17 , ΑΛΚ = 37
Για τον ΠΠ (πρέπει να) ξέρουμε πόσα στοιχεία έχει κάθε περίοδος:
1η = 2 , 2η = 8 , 3η = 8 , 4η = 18 , 5η = 18
Τα ευγενή αέρια είναι τελευταία και έχουν Ζ = 2 , 10 , 18 , 36 , 54 , ...
Τα αλογόνα είναι ένα πριν (όχι 1η) και έχουν Ζ = 9 , 17 , 35 . 53 , ...
Τα αλκάλια είναι μετά τα ευγενή αέρια με Ζ = 3 , 11 , 19 , 37 , 55 , ...
ΑΛΟΓ = ΕΥΓ + 7 => (ΑΛΟΓ = 9 , ΕΥΓ = 2) ή (ΑΛΟΓ = 17 , ΕΥΓ = 10)
ΑΛΚ = ΑΛΟΓ +20 => (ΑΛΚ = 37 , ΑΛΟΓ = 17) ή (ΑΛΚ = 55 , ΑΛΟΓ = 35)
Η κοινή λύση είναι ΕΥΓ = 10 , ΑΛΟΓ = 17 , ΑΛΚ = 37
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,181 μηνύματα.
25-11-21
17:59
Θα συμφωνήσω ότι είναι κακό να μην απαιτείται στην πλειοψηφία των ασκήσεων η χρήση του Π.Π. Παρέχει πολύ πληροφορία συμπυκνωμένη αλλά ταυτόχρονα και οπτικοποιημένη με έναν ξεκάθαρο τρόπο. Κάτι που το καθιστά ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο ακόμα και εαν μπορεί κανείς να βρει τις πληροφορίες σε πίνακες στο πίσω μέρος των βιβλίων. Σε κάθε περίπτωση θα πρότεινα να γίνει εξάσκηση γιατί σε εμάς είχαν βάλει κάποτε στο σχολείο άσκηση που απαιτούσε να είμαστε εξοικειωμένοι στην χρήση του Π.Π.Μαλιστα , στο πανεπιστημιο σε μαλωνουν αμα δεν βλεπεις περιοδικο πινακα στοιχειων. Μερικοι μαλιστα θελουν να τον ξερεις απ εξω ( τα τετριμενα). Παντως να ξερεις ατομικους αριθμους στοιχειων χωρις τον πινακα δεν υπαρχει.
Αντε το χλωριο να παει στα κομματια , αλλα το νεον και το ρουβιδιο ουτε καν.
Τώρα, πάνω κάτω όλα όσα μαθαίνονται στην χημεία είναι πρακτικοί και εμπειρικοί κανόνες για να γίνεται πιο εύκολα η δουλειά(με εξαίρεση ίσως την κβαντική χημεία). Οπότε έχει αξία υπό αυτή την έννοια να απομνημονεύει κάποιες πληροφορίες ένας χημικός. Ειδικά εαν δεν θέλει να ασχοληθεί με την έρευνα. Εαν και πολύ πρακτική αυτή η μέθοδος, προσωπικά την αντιπαθώ ιδιαίτερα γιατί αντικαθιστά την φυσική διαίσθηση του επιστήμονα με ένα σετ κανόνων που φαίνεται οτι έβγαλε κάποιος αυθαίρετα απο το μαγικό του καπέλο.
Theodora03
Δραστήριο μέλος
Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
25-11-21
20:56
Χημικό 1ο εξάμηνο μας έχουν πει να μάθουμε απέξω τις 4 πρώτες περιόδους κ στο 2ο να ξέρουμε όλο τον πίνακα…πάντως όσον αφορά το νέο που είπες στη Γ λυκείου ξέραμε απέξω τους ατομικούς αριθμούς των ευγενών αερίωνΜαλιστα , στο πανεπιστημιο σε μαλωνουν αμα δεν βλεπεις περιοδικο πινακα στοιχειων. Μερικοι μαλιστα θελουν να τον ξερεις απ εξω ( τα τετριμενα). Παντως να ξερεις ατομικους αριθμους στοιχειων χωρις τον πινακα δεν υπαρχει.
Αντε το χλωριο να παει στα κομματια , αλλα το νεον και το ρουβιδιο ουτε καν.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
25-11-21
21:04
Ναι εστι ειναι. Εξυπνο αυτο με τα ευγενη, αμα ξερεις Νεον και Αργον προχωρας αφαιρετικα αριστερα και βρισκεις τα αλλα που ειναι σημαντικαΧημικό 1ο εξάμηνο μας έχουν πει να μάθουμε απέξω τις 4 πρώτες περιόδους κ στο 2ο να ξέρουμε όλο τον πίνακα…πάντως όσον αφορά το νέο που είπες στη Γ λυκείου ξέραμε απέξω τους ατομικούς αριθμούς των ευγενών αερίων
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 44 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.