efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Γεια σας, στα Αρχαια για Πανελληνιες οι εισαγωγες του Φακελου Υλικου εξεταζονται κ αυτες σε ερωτηση Σ-Λ (οπως του Φιλοσοφικου Λογου) ή τις χρησιμοποιουμε προς επιρρωση των απαντησεων μας σε ερμηνευτικες ερωτησεις (ανοιχτου τυπου)? Ευχαριστω πολυ
 

Mary Jane

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
Γεια σας, στα Αρχαια για Πανελληνιες οι εισαγωγες του Φακελου Υλικου εξεταζονται κ αυτες σε ερωτηση Σ-Λ (οπως του Φιλοσοφικου Λογου) ή τις χρησιμοποιουμε προς επιρρωση των απαντησεων μας σε ερμηνευτικες ερωτησεις (ανοιχτου τυπου)? Ευχαριστω πολυ
Από ότι ξέρω τίποτα από τον φάκελο δεν θα είναι σε Σ/Λ ή συμπλήρωση κενών και τέτοια, μονό από φιλοσοφικό λόγο θα μπουν.
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Από ότι ξέρω τίποτα από τον φάκελο δεν θα είναι σε Σ/Λ ή συμπλήρωση κενών και τέτοια, μονό από φιλοσοφικό λόγο θα μπουν.
Πρεπει ομως να τις γνωριζουμε απεξω για καποιο αλλο λογο, πχ ερμηνευτικες ερωτησεις? Σου εστειλα πμ, ειδα οτι εισαι και συ Μαλτα :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mary Jane

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
Πρεπει ομως να τις γνωριζουμε απεξω για καποιο αλλο λογο, πχ ερμηνευτικες ερωτησεις? Σου εστειλα πμ, ειδα οτι εισαι και συ Μαλτα :)
ναι ειναι πολυ σημαντικα για ερμηνευτικες

Καλησπέρα, στα αρχαία στο γνωστό μαθαίνουμε τις εισαγωγές των κεφαλαίων όπως μαθαίνουμε την εισαγωγή του Φιλοσοφικού Λόγου; Δεν την μαθαίνουμε καθόλου; Ή μόνο για απάντηση σε ερμηνευτικές;
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Καλησπέρα, στα αρχαία στο γνωστό μαθαίνουμε τις εισαγωγές των κεφαλαίων όπως μαθαίνουμε την εισαγωγή του Φιλοσοφικού Λόγου; Δεν την μαθαίνουμε καθόλου; Ή μόνο για απάντηση σε ερμηνευτικές;
Ειναι για τις ερμηνευτικες.
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ειναι για τις ερμηνευτικες.
Παιδιά δίνω για δεύτερη φορά πανελλήνιες φέτος (θεωρητική), δεν κάνω φροντιστήριο από δική μου επιλογή διότι πέρυσι που έκανα αγχωνόμουν πάρα πολύ... Πιστεύετε μπορώ να γράψω μόνη μου γύρω στα 15.000 μόρια ή είναι ακατόρθωτο?
 

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 934 μηνύματα.
Παιδιά δίνω για δεύτερη φορά πανελλήνιες φέτος (θεωρητική), δεν κάνω φροντιστήριο από δική μου επιλογή διότι πέρυσι που έκανα αγχωνόμουν πάρα πολύ... Πιστεύετε μπορώ να γράψω μόνη μου γύρω στα 15.000 μόρια ή είναι ακατόρθωτο?
Είναι εφικτό, αρκεί να στρωθείς στο διάβασμα αυτόν τον τελευταίο μήνα. Φέτος που έχει και συντελεστές βαρύτητας σε κάποια μαθήματα, αν δώσεις προσοχή και γράψεις καλύτερα σε αυτά ειδικά, θα μπορέσεις να φτάσεις ίσως τα μόρια που θέτεις.
Προσπάθησε να αποβάλλεις όμως το άγχος και μη σκέφτεσαι αν είναι εφικτό, διάβασε όσο καλύτερα μπορείς και γράψε όσο καλύτερα μπορείς, οπότε τώρα που τα ξέρεις κιόλας από πέρυσι, μπορεί να τα πας καλά.
 

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Καλησπέρα και καλή δύναμη σε όσους δίνετε.
Διαβάζω αυτόν τον καιρό για εξετάσεις (μεταπτυχιακού) και μου θυμίζει την περίοδο που έδινα πανελλαδικές (Μάιο του '10) [ναι ειμαι λιγο αρχαιος].

Με αφορμή ότι έδινα τέτοιες μέρες (δίναμε αρχές Μαίου τότε) και αρχίζω και τα θυμάμαι όλα ήθελα να σας πω με τη δική μου σκοπιά τί εστί πανελλαδικές.

Έδωσα 2 φορές πανελλαδικές οπότε το πέρασα από την καλή και την ανάποδη .
Πλέον 10 χρόνια μετά θέλω σε όλους να πω πως είναι απλά ένα διαγώνισμα. Μας φαίνεται βουνό αλλά όταν βγείτε στην αγορά εργσίας ή όταν αργότερα κάνετε κι άλλες σπουδές θα δείτε εκεί τα πράγματα είναι πιο δύσκολα.

Για ένα πράγμα που μπορώ να πω για τις πανελλαδικές είναι:

Ότι ό,τι διαβάσεις αυτό γράφεις. Την πρώτη φορά έγραψα 10000 (και για τόσο είχα διαβάσει δε μου έφταιγε κανένα σύστημα και κανένα υπουργείο). Τη δεύτερη φορά που έδωσα έγραψα 16000 (γιατί πολύ απλά είχα διαβάσει). ΕΠίσης θα δείτε στη συνέχεια πως τα πράγματα στη ζώη και στην εργασία δε θα είναι τόσο αξιοκρατικά πάντα. Οι πανελλαδικές παίζει να είναι ο μόνος αδιάβλητος θεσμός της χώρας και πραγματικά μπορείτε να είστε περήφανοι ότι όποιος περνά περνά με το σπαθί του!

ΓΙ\ια όσους δεν τα καταφέρουν όπως θα ήθελαν αν πραγματικά το θέλουν να ξαναδώσουν. Εγώ με τη δεύτερη φορά άλλαξα τελείως την ζωή μου. Πέρασα εκεί που ήθελα και κατάφερα να βρω δουλειά στο αντικείμενό μου. Θέλω να πω πως αν πραγματικά το θέλετε, κυνηγήστε το και θα σας πάει εκεί η ζωή!

Τα παραπάνω δεν τα γράφω για υποδείξεις αλλά για δύναμη και καλό κουράγιο!

Καλη τύχη σε ολους!
 

imyrcarn

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η imyrcarn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Καλησπέρα και καλή δύναμη σε όσους δίνετε.
Διαβάζω αυτόν τον καιρό για εξετάσεις (μεταπτυχιακού) και μου θυμίζει την περίοδο που έδινα πανελλαδικές (Μάιο του '10) [ναι ειμαι λιγο αρχαιος].

Με αφορμή ότι έδινα τέτοιες μέρες (δίναμε αρχές Μαίου τότε) και αρχίζω και τα θυμάμαι όλα ήθελα να σας πω με τη δική μου σκοπιά τί εστί πανελλαδικές.

Έδωσα 2 φορές πανελλαδικές οπότε το πέρασα από την καλή και την ανάποδη .
Πλέον 10 χρόνια μετά θέλω σε όλους να πω πως είναι απλά ένα διαγώνισμα. Μας φαίνεται βουνό αλλά όταν βγείτε στην αγορά εργσίας ή όταν αργότερα κάνετε κι άλλες σπουδές θα δείτε εκεί τα πράγματα είναι πιο δύσκολα.

Για ένα πράγμα που μπορώ να πω για τις πανελλαδικές είναι:

Ότι ό,τι διαβάσεις αυτό γράφεις. Την πρώτη φορά έγραψα 10000 (και για τόσο είχα διαβάσει δε μου έφταιγε κανένα σύστημα και κανένα υπουργείο). Τη δεύτερη φορά που έδωσα έγραψα 16000 (γιατί πολύ απλά είχα διαβάσει). ΕΠίσης θα δείτε στη συνέχεια πως τα πράγματα στη ζώη και στην εργασία δε θα είναι τόσο αξιοκρατικά πάντα. Οι πανελλαδικές παίζει να είναι ο μόνος αδιάβλητος θεσμός της χώρας και πραγματικά μπορείτε να είστε περήφανοι ότι όποιος περνά περνά με το σπαθί του!

ΓΙ\ια όσους δεν τα καταφέρουν όπως θα ήθελαν αν πραγματικά το θέλουν να ξαναδώσουν. Εγώ με τη δεύτερη φορά άλλαξα τελείως την ζωή μου. Πέρασα εκεί που ήθελα και κατάφερα να βρω δουλειά στο αντικείμενό μου. Θέλω να πω πως αν πραγματικά το θέλετε, κυνηγήστε το και θα σας πάει εκεί η ζωή!

Τα παραπάνω δεν τα γράφω για υποδείξεις αλλά για δύναμη και καλό κουράγιο!

Καλη τύχη σε ολους!
δηλαδή πόσο διάβαζες για 10κ?
 

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Δεν ξέρω τώρα πως είναι τα πράγματα γιατί τότε δίναμε 7 μαθήματα. Αλλά ακόμα και το 10 ήθελε να έχεις ανοίξει βιβλίο. Ένα 10 τότε σήμαινε ότι έχεις γράψει τα 2 θέματα καλά, λίγο το 3ο και καθόλου το 4ο θέμα . Τελείως τουρίστας έγραφες 5000 μόρια. Για το 2010.
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Γεια σας, το ακριβες προγραμμα ποτε σκοπευει να βγει, ξερει κανεις?
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
Γεια σας, το ακριβες προγραμμα ποτε σκοπευει να βγει, ξερει κανεις?
Έχει αργήσει χαρακτηρίστηκα ή μου φαίνεται; Άλλες χρονιές έβγαινε τέλος μαρτη και πέρσι που έδινα εγώ βγήκε τέλος Απρίλη λόγω έκτακτων συνθηκών. Είστε 5 εβδομάδες πριν και δεν έχετε προγραμμα;
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Έχει αργήσει χαρακτηρίστηκα ή μου φαίνεται; Άλλες χρονιές έβγαινε τέλος μαρτη και πέρσι που έδινα εγώ βγήκε τέλος Απρίλη λόγω έκτακτων συνθηκών. Είστε 5 εβδομάδες πριν και δεν έχετε προγραμμα;
Και γω δεν το καταλαβαινω, ποτε δεν αργει τοσο.
 

NeferYoustie

Νεοφερμένος

Η Γιουστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Χωνεύουν το τραπέζι του Πάσχα οι άνθρωποι, πού να τρέχουν τώρα να ανακοινώσουν προγράμματα... :shifty:
 

Specon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Specon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεματικής Χαροκοπείου. Έχει γράψει 139 μηνύματα.

Medjnik

Νεοφερμένος

Ο Medjnik αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Θεωρείτε ότι κάποιος που έχει γράψει 11.000 μόρια την πρώτη χρόνια στις πανελλήνιες και 13.000 την δεύτερη χρόνια έχει πιθανότητες να εισαχθεί στην ιατρική; Δηλαδή σε μια φίλη μου προσπάθησα κάπως με έμμεσο και καλό τρόπο να της το πω ότι δεν αξίζει να ξαναπροσπαθήσει (ότι να πάει στην σχολή που πέρασε, της το είπαν και οι καθηγητές στο φροντιστήριο..) αλλά είναι πολύ ευαίσθητη γενικά και επειδή θέλει την ιατρική τόσο πολύ ακόμη και το «μήπως να πας στη σχολή που πέρασες και βλέπεις στο μέλλον» της φάνηκε βαρύτατη προσβολή. Είμασταν μαζί στο ίδιο φροντιστήριο και επειδή της το είπα με εβριζε παρά πολύ ενώ της είπα ότι κάτι τέτοιο είναι κοινή λογική. Δεν ξέρω έκανα κάτι λάθος; Παρεπιπτόντως επειδή εγώ σπουδάζω ιατρική μπορεί και αυτό να της φαίνεται έτσι ότι σαν να την υποβαθμίζω. Επίσης γενικά οι φίλοι της όπως κι εγώ έχουμε περάσει σε ιατρικές και οδοντιατρικές και γενικά μας έλεγε σχόλια του τύπου κάντε 10% αν είναι να πάτε για τα λεφτά, ότι μπαίνουμε και επειδή κοιτάμε τα λεφτά μας έχει αλλάξει σαν ανθρώπους και ότι έχει γίνει αυτοσκοποσ το χρήμα τα οποία δεν της τα έχουμε αναφέρει ποτέ ή σχόλια του τύπου δεν το θελουμε πραγματικά. Θύμωσε παρά πολύ όταν της είπα ότι έχουν και κάποιο ρόλο και τα μόρια τις προηγούμενες χρονιές που έβγαλε. Αλλά ρε παιδιά την έβλεπα δεν μπορούσε και πολύ. Εσείς τι λέτε
 

chochoru

Νεοφερμένος

Η chochoru αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Θεωρείτε ότι κάποιος που έχει γράψει 11.000 μόρια την πρώτη χρόνια στις πανελλήνιες και 13.000 την δεύτερη χρόνια έχει πιθανότητες να εισαχθεί στην ιατρική; Δεν ξέρω έκανα κάτι λάθος; Παρεπιπτόντως επειδή εγώ σπουδάζω ιατρική μπορεί και αυτό να της φαίνεται έτσι ότι σαν να την υποβαθμίζω. Επίσης γενικά οι φίλοι της όπως κι εγώ έχουμε περάσει σε ιατρικές και οδοντιατρικές και γενικά μας έλεγε σχόλια του τύπου κάντε 10% αν είναι να πάτε για τα λεφτά, ότι μπαίνουμε και επειδή κοιτάμε τα λεφτά μας έχει αλλάξει σαν ανθρώπους και ότι έχει γίνει αυτοσκοποσ το χρήμα τα οποία δεν της τα έχουμε αναφέρει ποτέ ή σχόλια του τύπου δεν το θελουμε πραγματικά. Θύμωσε παρά πολύ όταν της είπα ότι έχουν και κάποιο ρόλο και τα μόρια τις προηγούμενες χρονιές που έβγαλε. Αλλά ρε παιδιά την έβλεπα δεν μπορούσε και πολύ. Εσείς τι λέτε
Δεν γνωρίζουμε τι προσπάθεια έκανε η κοπέλα και ποιοι είναι οι λόγοι που έγραψε αυτά τα μόρια εγώ προσωπικά πιστεύω πως δεν έχει πολλές πιθανότητες να μπει στην ιατρική με βάση το 11 και 13 που έχει γράψει. Ίσως να μην διάβαζε αρκετά, ίσως να μην καταλαβαίνει την ύλη, ίσως να αγχώνεται πολύ και να μην μπορεί να γράψει.. Όλα αυτά παίζουν ρόλο ειδικά όταν οι εξετάσεις όλης της ύλης γίνονται μέσα από ένα διαγώνισμα μιας ημέρας.

Ανέφερες πως στην παρέας σας οι περισσότεροι μπήκαν σε καλές σχολές. Είναι σίγουρα το όνειρο της να μπει και αυτή στην ιατρική ή το θέλει επειδή οι υπόλοιποι είχαν τον ίδιο στόχο (και αργότερα τα κατάφεραν οπότε θέλει και αυτή να τα καταφέρει)? Σε αυτή την ηλικία δεν μας είναι και πολύ ξεκάθαρο τι θέλουμε να σπουδάσουμε, άλλοι απλά θέλουν να φύγουν από το σπίτι, άλλοι θέλουν να κάνουν "φοιτητική ζωή", άλλοι πάνε στην σχολή που πέρασαν και βλέπουν ότι δεν είναι όπως το φαντάστηκαν. Είναι δύσκολη η θέση σου και συμφωνώ πως ίσως να νομίζει πως την υποβαθμίζεις όμως η αντίδραση της με το να σε βρίζει και να σου λέει να αλλάξεις σχολή δεν είναι σωστή.

Αυτό που θα έκανα στη θέση σου θα ήταν να άφηνα τη φίλη μου να προσπαθήσει όσες φορές θέλει όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα. Όμως δεν θα έλεγα τι να κάνει ή όχι. Ο καθένας έχει δικαίωμα να προσπαθεί για αυτά που θέλει και ας μην τα καταφέρνει. Από τη στιγμή που έχει τέτοια αντίδραση, είναι ένα ευαίσθητο θέμα οπότε καλύτερα να αποφεύγεις τη συζήτηση και να μην υπάρχουν εντάσεις. Από την άλλη, και εσύ έχεις κάθε δικαίωμα να συνεχίσεις τις σπουδές σου και να κάνεις ότι θέλεις με τη ζωή σου όποιος και να είναι ο λόγος που επέλεξες αυτή τη σχολή. Όπως και εσένα δεν σου άρεσε που σου είπε γιατί να σπουδάσεις εκεί έτσι και σε αυτήν δεν άρεσε που της είπες να μην προσπαθήσει ξανά (και ας το είπες με καλό τρόπο).
 

Medjnik

Νεοφερμένος

Ο Medjnik αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Δεν γνωρίζουμε τι προσπάθεια έκανε η κοπέλα και ποιοι είναι οι λόγοι που έγραψε αυτά τα μόρια εγώ προσωπικά πιστεύω πως δεν έχει πολλές πιθανότητες να μπει στην ιατρική με βάση το 11 και 13 που έχει γράψει. Ίσως να μην διάβαζε αρκετά, ίσως να μην καταλαβαίνει την ύλη, ίσως να αγχώνεται πολύ και να μην μπορεί να γράψει.. Όλα αυτά παίζουν ρόλο ειδικά όταν οι εξετάσεις όλης της ύλης γίνονται μέσα από ένα διαγώνισμα μιας ημέρας.

Ανέφερες πως στην παρέας σας οι περισσότεροι μπήκαν σε καλές σχολές. Είναι σίγουρα το όνειρο της να μπει και αυτή στην ιατρική ή το θέλει επειδή οι υπόλοιποι είχαν τον ίδιο στόχο (και αργότερα τα κατάφεραν οπότε θέλει και αυτή να τα καταφέρει)? Σε αυτή την ηλικία δεν μας είναι και πολύ ξεκάθαρο τι θέλουμε να σπουδάσουμε, άλλοι απλά θέλουν να φύγουν από το σπίτι, άλλοι θέλουν να κάνουν "φοιτητική ζωή", άλλοι πάνε στην σχολή που πέρασαν και βλέπουν ότι δεν είναι όπως το φαντάστηκαν. Είναι δύσκολη η θέση σου και συμφωνώ πως ίσως να νομίζει πως την υποβαθμίζεις όμως η αντίδραση της με το να σε βρίζει και να σου λέει να αλλάξεις σχολή δεν είναι σωστή.

Αυτό που θα έκανα στη θέση σου θα ήταν να άφηνα τη φίλη μου να προσπαθήσει όσες φορές θέλει όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα. Όμως δεν θα έλεγα τι να κάνει ή όχι. Ο καθένας έχει δικαίωμα να προσπαθεί για αυτά που θέλει και ας μην τα καταφέρνει. Από τη στιγμή που έχει τέτοια αντίδραση, είναι ένα ευαίσθητο θέμα οπότε καλύτερα να αποφεύγεις τη συζήτηση και να μην υπάρχουν εντάσεις. Από την άλλη, και εσύ έχεις κάθε δικαίωμα να συνεχίσεις τις σπουδές σου και να κάνεις ότι θέλεις με τη ζωή σου όποιος και να είναι ο λόγος που επέλεξες αυτή τη σχολή. Όπως και εσένα δεν σου άρεσε που σου είπε γιατί να σπουδάσεις εκεί έτσι και σε αυτήν δεν άρεσε που της είπες να μην προσπαθήσει ξανά (και ας το είπες με καλό τρόπο).
Νομίζω γενικά πως οι ανασφάλειες της είχαν περάσει κάθε όριο και έλεγε σχόλια του τύπου σε παιδιά που είχαν περάσει σε σχολές όπως φιλοσοφία διοίκηση επιχειρήσεων, «δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σπουδάζει, αφού θα τελειώσει και μετά τι θα κάνει με την ζωή της» και διαφορά αλλά τέτοια για φίλους της κοντινούς που ήταν και φίλοι μου αλλά όχι μπροστά τους δηλαδή και εγώ αυτά που έλεγε για μένα πέρασε καιρός για να τα πει μπροστά μου και μετά όταν της είπαν ότι την πείραξαν έλεγε «δεν καταλαβαίνω κοινή γνώμη είναι ότι αυτές οι σχολές δεν έχουν δουλειά» και καθώς ήμουν μπροστά της κάνω καλά κοινή γνώμη σε κάποια πράγματα υπάρχει και για σένα αλλά ποτέ δεν θα σου λέγαμε κάποια πράγματα για να μην σε στεναχωρήσουμε και έτσι άρχισε η συζήτηση. Αλλά δεν καταλαβαίνω έλεγε μέχρι και για την ίδια της την κολλητή η οποία είναι οδοντιατρική πως θέλει να περάσει ιατρική μόνο και μόνο για να δείξει στην μάνα της κολλητής της ότι είναι καλύτερη.. και όλα αυτά επειδή η μητέρα της κολλητής της της είχε πει στην αρχή της χρονιάς «ρε Μ. Μήπως να πας στη σχολή τώρα και να δεις στο μέλλον τι θα κανείς για να μην κουράζεσαι τζάμπα»...
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
Θεωρείτε ότι κάποιος που έχει γράψει 11.000 μόρια την πρώτη χρόνια στις πανελλήνιες και 13.000 την δεύτερη χρόνια έχει πιθανότητες να εισαχθεί στην ιατρική; Δηλαδή σε μια φίλη μου προσπάθησα κάπως με έμμεσο και καλό τρόπο να της το πω ότι δεν αξίζει να ξαναπροσπαθήσει (ότι να πάει στην σχολή που πέρασε, της το είπαν και οι καθηγητές στο φροντιστήριο..) αλλά είναι πολύ ευαίσθητη γενικά και επειδή θέλει την ιατρική τόσο πολύ ακόμη και το «μήπως να πας στη σχολή που πέρασες και βλέπεις στο μέλλον» της φάνηκε βαρύτατη προσβολή. Είμασταν μαζί στο ίδιο φροντιστήριο και επειδή της το είπα με εβριζε παρά πολύ ενώ της είπα ότι κάτι τέτοιο είναι κοινή λογική. Δεν ξέρω έκανα κάτι λάθος; Παρεπιπτόντως επειδή εγώ σπουδάζω ιατρική μπορεί και αυτό να της φαίνεται έτσι ότι σαν να την υποβαθμίζω. Επίσης γενικά οι φίλοι της όπως κι εγώ έχουμε περάσει σε ιατρικές και οδοντιατρικές και γενικά μας έλεγε σχόλια του τύπου κάντε 10% αν είναι να πάτε για τα λεφτά, ότι μπαίνουμε και επειδή κοιτάμε τα λεφτά μας έχει αλλάξει σαν ανθρώπους και ότι έχει γίνει αυτοσκοποσ το χρήμα τα οποία δεν της τα έχουμε αναφέρει ποτέ ή σχόλια του τύπου δεν το θελουμε πραγματικά. Θύμωσε παρά πολύ όταν της είπα ότι έχουν και κάποιο ρόλο και τα μόρια τις προηγούμενες χρονιές που έβγαλε. Αλλά ρε παιδιά την έβλεπα δεν μπορούσε και πολύ. Εσείς τι λέτε
Είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι η τριτη φορά στις πανελλήνιες και ιδιαίτερα για έναν τόσο υψηλό στόχο. Από κει και ύστερα όσο έχεις εσυ δικαίωμα να της λες ότι δεν αξίζει να προσπαθήσει γιατί δεν θα τα καταφέρει αλλο τόσο έχει κι αυτή δικαίωμα να σου λέει να φύγεις αν πηγαίνεις για τα λεφτά.
Εγώ ενα δεν έχω καταλάβει στην Ελλάδα. Για ποιο λόγο αφορά όλο σου τον κύκλο το αν θα δώσεις πανελλήνιες, πόσες φορές θα δώσεις πανελλήνιες, αν γράφτηκες σε σχολη που δεν ήθελες, αν θα κανείς μεταγραφή κτλ!
Είναι προσωπική υπόθεση του καθενός. Αν είναι φιλη σου τότε κάτσε στήριξε τη. Αν θεωρείς ότι δεν σου φέρεται καλα κανε την περα! Τι κάθεστε και θάβεστε μεταξύ σας σαν 60αρες
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΕΛ ΚΑΙ ΕΠΑΛ 2021


1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2021 των ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ

ΗΜΕΡΑ
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ
ΜΑΘΗΜΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(Ο.Π.= Ομάδα Προσανατολισμού)​
ΔΕΥΤΕΡΑ​
14-6-2021​
- ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ​
ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ​
16-6-2021​
- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ



- ΒΙΟΛΟΓΙΑ​
Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ​
18-6-2021​
- ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

- χημεια


- πληροφορικη​
Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ
ΤΡΙΤΗ​
22-6-2021​
- ιστορια

-ΦΥΣΙΚΗ

- οικονομια​
Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ


2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΤΟΥΣ 2021 ΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ

ΗΜΕΡΑ​
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ​
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ​
ΤΡΙΤΗ15-06-2021- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΕΜΠΤΗ17-06-2021- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Άλγεβρα)
ΣΑΒΒΑΤΟ19-06-2021- ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II
- ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΑΟΘ)
- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
- ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ23-06-2021- ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2
- ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
- ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
- ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΠΕΜΠΤΗ24-06-2021- ΥΓΙΕΙΝΗ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
- ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ)
- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ25-06-2021- ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ
- ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ
- ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ26-06-2021- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ
- ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ
- ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ II (ΜΕΚ ΙΙ)
- ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ28-06-2021- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ
- ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!


 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top