Το θέμα είναι άλλο. Για ποιόν λόγο να υπάρχουν 10 οικονομικές σχολές, 12 διοίκησης επιχειρήσεων, 12 λογιστικής, 6-7 Μαθηματικών, 5-6 Φυσικής, άπειρες Φιλολογίες, Ιστορικά-Αρχαιολογικά και Παιδαγωγικά ενώ η επαγγελματική αποκατάσταση σε αυτά είναι δύσκολη εώς αδύνατη; Θα μπορούσε κάλλιστα η χώρα να έχει 4 Οικονομικές σχολές, 4 Διοίκησης Επιχειρήσεων, 4 Λογιστικής, 3 Μαθηματικών, 2 Φυσικής, 3 Φιλολογίες, 3 Παιδαγωγικά και 3 Ιστορικά-Αρχαιολογικά με πολύ λιγότερους εισακτέους (περίπου 100 κάθε τμήμα). Χώρια πως σε αυτούς τους κλάδους να μην επιτραπεί να υπάρχουν τμήματα ανώτατης εκπαίδευσης από ιδιωτικούς φορείς (κολλέγια, ιδιωτικά ΙΕΚ) στην Ελλάδα ώστε να μειωθεί επιτέλους ο αριθμός των ατόμων που με το πτυχίο τους περιμένει για πολλά χρόνια το ταμείο ανεργίας