Τελείωσα το 1ο έτος και χρωστάω πολλά μαθήματα

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
@ioannaion Το πιο συνετό είναι, νομίζω, να πιάσεις σιγά-σιγά το διάβασμα από τώρα, και να βάλεις κάτω
  1. κάποια από τα δύσκολα μαθήματα που χρωστάς,
  2. κάποια από αυτά που σου αρέσουν,
  3. (και κυριότερο) όλα αυτά που είχες προετοιμάσει κάπως καλύτερα για να εξεταστείς -χειμώνα ή άνοιξη.
Το τρίτο για εμένα είναι το σημαντικότερο, μιας και σε βλέπω να αγχώνεσαι υπερβολικά πολύ για το ό,τι χρωστάς 9 μαθήματα -ψυχραιμία, πρώτο έτος είσαι ακόμα - επομένως, προσπάθησε να περάσεις αρκετά τον Σεπτέμβρη για να μη νιώθεις ότι αφήνεις πίσω τη σχολή σου.

Επίσης, ακόμα κι αν δε σου βγει το πλάνο ακριβώς όπως το θες, δε χάλασε κι ο κόσμος, θα τα μαζέψεις, εφ' όσον έχεις όρεξη.
 

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Είναι δύσκολο θεωρώ να αποκτήσει κάποιος αυτό που λένε "κουλτούρα" στο διάβασμα. Πόσο μάλλον το πανεπιστημιακό. Ορισμένοι "το χουν" από φυσικού τους και μπράβο τους, τους χαίρομαι, οι περισσότεροι όμως χρειάζονται χρόνο να αποβάλουν τη σχολική νοοτροπία.

Πιστεύω όπως και κάθε τέχνη, έτσι και το διάβασμα, θέλει εξάσκηση. Διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο σίγουρα, αλλά πιστεύω ότι υπάρχουν τρόποι προσέγγισης ώστε να μην πάει κάποιος στα τυφλά.

Μπα, το διάβασμα αν το βγάλεις από το εξεταστικό πλαίσιο το ίδιο μένει. Απλά στα πανεπιστήμια (στα πολυτεχνεία, τουλάχιστον) πρέπει να κάνεις κάποιους συμβιβασμούς με τον εαυτό σου επειδή τρέχουν 8482920 πράγματα ταυτόχρονα και δεν σε παίρνει να κάτσεις να διαβάζεις τεχνικές αποδείξεις ή δεν αξίζει χρονικά να ασχολείσαι 6 μήνες μπας και πάρεις 10 επειδή κάποιος παπάρας διάρθρωσε έτσι το μάθημά του.

9 μαθήματα σε ένα εξάμηνο 😑😑😑
Μπράβο που τα πέρασες όλα με την πρώτη!!!

Να σαι καλά, βέβαια πάνε και χρόνια από τότε :hehe:
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδιά, σε λίγο γράφω, ελπίζω να μην χάσω επεισόδια, συγκρατηθείτε για λίγες ώρες παρακαλώ!!!! :kitty:
(joke) καλύτερα να μη βγούμε από το θέμα όπως και στα άλλα thread...

Λοιπόν Νίκο, κάποιος άνοιξε θέμα: "Τμήμα Ωκεανογραφίας και Θαλάσσιων Βιοεπιστημών (ΑΠΟΡΙΕΣ)" και πιστεύω ότι είσαι ο πλέον κατάλληλος να τον καθοδηγήσεις!
Λάβε υπόψη σου τα δεδομένα και τους προβληματισμούς του και βοήθησέ τον ν΄αποφασίσει τι είναι καλύτερο γι΄αυτόν!
Με το μαλακό επειδή είναι νέος χρήστης ο άνθρωπος!
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,953 μηνύματα.
Μπα, το διάβασμα αν το βγάλεις από το εξεταστικό πλαίσιο το ίδιο μένει. Απλά στα πανεπιστήμια (στα πολυτεχνεία, τουλάχιστον) πρέπει να κάνεις κάποιους συμβιβασμούς με τον εαυτό σου επειδή τρέχουν 8482920 πράγματα ταυτόχρονα και δεν σε παίρνει να κάτσεις να διαβάζεις τεχνικές αποδείξεις ή δεν αξίζει χρονικά να ασχολείσαι 6 μήνες μπας και πάρεις 10 επειδή κάποιος παπάρας διάρθρωσε έτσι το μάθημά του.
So sad man... but so true..

Βεβαια, μεγαλωνοντας και μυαλωνοντας, μαζεψα κανα 2 κολπακια στο μανικι μ (δν μιλαω για σκονακια 😜)
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,998 μηνύματα.
Να μην αγχώνεσαι υπάρχουν πάρα πολλές εξεταστικές μπροστά σου για να τα περάσεις. Προσωπικά θα πρότεινα να δώσεις όσα πιο πολλά μπορείς τον Σεπτέμβριο (όσα μπορείς με την έννοια όσα προλαβαίνεις και έχεις δυνάμεις να τα διαβάσεις σωστά, όπως θα έκανες ανεξαρτήτως της κατάστασης). Τα υπόλοιπα πρόσθεσέ τα στις υπόλοιπες εξεταστικές λίγα λίγά. Δηλαδή αντί να δώσεις π.χ. τα 7 που ήταν κανονικά στο εξάμηνό σου, θα δώσεις 8.
Το πρώτο έτος (μην πω και το δεύτερο) είναι αρκετά αναγνωριστικό. Μέχρι να μάθεις πως και πότε σε βολεύει να διαβάζεις πιο γρήγορα και πιο αποδοτικά, να μάθεις να κρατάς χρήσιμες σημειώσεις, τα κωλύματα και τα γούστα των καθηγητών κτλ. θέλει κάποιο χρόνο και για αυτό το να χρωστάς μαθήματα πρώτου έτους δεν είναι καθόλου σπάνιο από ότι έχω δει.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
Καλησπέρα αγαπητοί συμφορουμίτες και συμφορουμίτισσες.

Για να μπω κατευθείαν στο θέμα μου. Τελειώνω το πρώτο έτος της σχολής μου. (πολύ θεωρητική σχολή και αρκετά δύσκολη) Η πρώτη μου εξεταστική ήταν ένα δράμα αργεντίνικο. (Μπορεί και μεξικάνικο) Τον Γενάρη έπαθα λοιμώδη μονοπυρήνωση και χρειάστηκε να είμαι στο κρεβάτι για τρεισήμισι μήνες, έπρεπε να δώσω 7 μαθήματα για την εξεταστική, και λόγω της αρρώστιας κατάφερα να δώσω μόνο 1, το οποίο ήταν το μοναδικό που πέρασα. Έτσι κατέληξα να χρωστάω ήδη 6.

Σε αυτήν την εξεταστική, έδινα πάλι 7. Επειδή όμως ο αγαπητός σε όλους μας Ευδοξος και η πολυαγαπημενη μας επίσης speedex δεν μου παρέδωσε όλα τα βιβλία την στιγμή που τα χρειαζόμουν, δεν κατάφερα να ανταποκριθώ σε κάποια μαθήματα. Έτσι κατέληξα να κόβομαι πάλι σε 3 μαθήματα. Σύνολο, 9 για Σεπτέμβρη (Περιμένω και τα αποτελέσματα ενός μαθήματος, πολύ φοβάμαι ότι έχω κοπεί. Ας πούμε λοιπόν 10.)

Αυτή τη στιγμή έχω αγχωθεί πάρα πολύ και δεν ξέρω τι να κάνω και πως να τα περάσω, και τι να περάσω, και πως να τα οργανώσω έτσι ώστε να μην φτάσω για παράδειγμα στο 4ο έτος και τα χρωστάω ακόμη. Σκέφτομαι να δώσω τουλάχιστον τα 6, και τα άλλα 3 (ή 4) να τα αφήσω για το επόμενο έτος. (2 το τρίτο εξάμηνο και ένα το τέταρτο) Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω και έχω αγχωθεί πολύ..

Όποιος έχει παρόμοια εμπειρία, η μπορεί να μου προτείνει κάτι, θα ήθελα να μου το γράψει.

(Θέλω να λάβετε υπόψην σας ότι μαρεσει αυτή η σχολή και θέλω να την τελειώσω σε 5 χρόνια, ότι σπουδάζω σε μια πόλη μακριά από το πατρικό μου, και ότι οι δικοί μου δεν γνωρίζουν ότι χρωστάω τόσα πολλά. Τους έχω πει ότι χρωστάω 5.)

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Καλησπέρα Ioannaion .
Καταρχάς θα ήθελα να σου πω οτι ο δρόμος που ακολουθεί κανείς προς την γνώση και την επιτυχία στην σχολή είναι ατομική υπόθεση . Μαθαίνουμε με διαφορετικό τρόπο και μας τυχαίνουν διαφορετικά πράγματα . Δυστυχώς ανεξάρτητα τι σπουδάζουμε,πόσο συνεπείς και υπεύθυνοι είμαστε , πας περιβάλλει όλους αυτό που αποκαλούμε ζωή και είναι πάντα απρόβλεπτο το τι θα μας φέρει . Άλλοτε φταίει κάποιο θέμα υγείας,κάποιος χωρισμός,απλά βαρεμάρα και άλλοτε η κατάσταση(π.χ. ο ιός φέτος και η ανευθυνότητα των εκδοτικών οίκων-μεταφορών να παραδώσουν έγκαιρα)

With that being said,μην αγχώνεσαι παραπάνω απο όσο χρειάζεται . Φτιάξε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα. Ακολούθησε το και προσάρμοζε το ανάλογα με το τι βλέπεις στην πράξη οτι βγαίνει ή δεν βγαίνει, όπως το είχες σχεδιάσει . Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δώσεις τα μαθήματα σε βάθος χρόνου,σε δόσεις .Έτσι θα περνάς και τα επόμενα και θα ξεμπερδεύεις και τα προηγούμενα . Αυτό που χρειάζεται απο εκεί και πέρα είναι κάποια συνέπεια για την τήρηση των προθεσμιών & υπομονή

Επίσης κατά την γνώμη μου δεν έχει νόημα να λες στους δικούς σου ψέματα για τα μαθήματα . Εαν αντιληφθούν οτι είσαι αποφασισμένη να προσπαθήσεις πολύ να φέρεις τα πράγματα στα ίσια,δεν θα ανησυχούν για κάτι.

Απο εκεί και πέρα some comments για κάποια πράγματα που ειπώθηκαν .
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι άνθρωποι που περνάνε καμιά 15-25 μαθήματα σε μια εξεταστική είχαν το status του Θεού στα μάτια αρκετών άλλων . Θα συμφωνήσω με τον Παναγιώτη . Όσο περνάνε τα έτη των σπουδών μου αυτό που έχω αντιληφθεί τόσο απο φίλους,γνωστούς,προσωπικές εμπειρίες κτλπ. είναι οτι ο τρόπος που κάνεις κάτι συγκεκριμένο όσο σημαντικό ή ασήμαντο και εαν είναι ,περιγράφει πως κάνεις το οτιδήποτε στην ζωή σου . Οι πληροφορίες & οι γνώσεις ίσως αποκτιούνται σε fast forward αλλά η εμπειρία και η κατανόηση δεν έχουν σύντομους δρόμους...
 

ioannaion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 288 μηνύματα.
Επίσης κατά την γνώμη μου δεν έχει νόημα να λες στους δικούς σου ψέματα για τα μαθήματα . Εαν αντιληφθούν οτι είσαι αποφασισμένη να προσπαθήσεις πολύ να φέρεις τα πράγματα στα ίσια,δεν θα ανησυχούν για κάτι.

Απλα άμα ξέρανε την αλήθεια, θα είχαν αγχωθεί πολύ. Έχω ήδη πολύ άγχος, δεν θέλω να έχω και τους δικούς μου πάνω από το κεφάλι μου..
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Εγω παλι κατάλαβα οτι δεν υπάρχει μονο ενας τρόπος να κάνεις κάτι , αλλα πολλοί και σημασία έχει να φτάσεις εκει που εσυ προσωπικά θες στη ζωη σου.
Ο ryzaki για παράδειγμα αυτη τη στιγμή ειναι φοιτητης ιατρικής .
Τι σημασία εχει αν απο τα 13 μαθήματα που έδωσε τα 3 τα περασε μετα βιας με 5.
Και ποσα αλλα παραδείγματα.
Η ζωη δεν ειναι για να μπαίνει σε κουτάκια.
Κανε αυτο, οχι το αλλο , και έτσι θα πετύχεις.

Απο εκει και έπειτα ενας βαθμός ανάλογα τι θες να κάνεις μόνο πόρτες μπορεί να σου ανοίξει.
Μπράβο σε όλους που προσπαθούν για κατι πανω απο το μέτριο, είναι σημαντικό .


Τέλος, ειχα και εγω ακριβώς την ιδια αποψη για τα παιδιά που περνάνε πολλα μαθήματα έτσι.
Αργότερα όμως η ζωη με διέψευσε.
Το να περάσει κάποιος 25 μαθήματα νομικής σε μια εξεταστική δεν ειναι καθόλου απλο ουτε και εύκολο.
Αυτο το ατομο εχει κάποια σκιλς, τα οποία εγω δεν τα έχω.
Σε κανενα σύμπαν δεν θα μπορούσα να το κανω αυτό.
Για την ιστορία το ατομο αυτο εξελίχθηκε και πολυ καλα.Δεν ασκει τη νομική αλλα η Νομική τον βοήθησε να κάνει το μαστερ που θέλει και να εξελιχθεί επαγγελματικά.

Τωρα η λύση ειναι να τα αφήνουμε ολα στον κοκορα και να πεθάνουμε 4 εξαμηνα να πάρουμε πτυχίο; Ουτε καν.
Ουτε εισαι πιο έξυπνος , και πιο μάγκας αν το κάνεις αυτό.
Απλα μην κρίνετε τοσο εύκολα.
Το εκανα παρα πολυ παλιότερα και τελειώνοντας απο τη σχολή συνηδητοποιησα σε τι μικροκοσμο βρισκόμουνα .
Ο καθενας ας έχει τους στόχους του και ας δράσει όπως κρίνει σωστο για να τους πετύχει.
Τελειώνοντας θα δείτε ποσα ατομα που θεωρούσατε αδιάφορα , βαρεμενα κτλ πέτυχαν πράγματα και θα εκπλαγείτε.
Οχι αυτα που εσεις θέλατε απαραίτητα, αλλα αυτα που ήθελαν αυτοι😊
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι άνθρωποι που περνάνε καμιά 15-25 μαθήματα σε μια εξεταστική είχαν το status του Θεού στα μάτια αρκετών άλλων . Θα συμφωνήσω με τον Παναγιώτη . Όσο περνάνε τα έτη των σπουδών μου αυτό που έχω αντιληφθεί τόσο απο φίλους,γνωστούς,προσωπικές εμπειρίες κτλπ. είναι οτι ο τρόπος που κάνεις κάτι συγκεκριμένο όσο σημαντικό ή ασήμαντο και εαν είναι ,περιγράφει πως κάνεις το οτιδήποτε στην ζωή σου . Οι πληροφορίες & οι γνώσεις ίσως αποκτιούνται σε fast forward αλλά η εμπειρία και η κατανόηση δεν έχουν σύντομους δρόμους...

Νομίζω ότι έχει να κάνει με το ποσοτικό κυρίως που, κάπως φαίνεται αξιοθαύμαστο, αλλά, πράγματι, δεν μπορείς να βρεις καταλύτη για να φτάσεις πιο γρήγορα στην εμπειρία - αυτό είναι το νόημα της εμπειρίας, άλλωστε. :Ρ

@ioannaion Κάτι που ξέχασα να σου πω πριν είναι να δεις και λίγο τη διαχείριση των δυνάμεών σου για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος. Δηλαδή, μην πας με 200% τον Σεπτέμβρη και μετά μέσα στο 20-21 νιώθεις ότι έχεις καεί από το διάβασμα. Με ρέγουλα - το πόσο ακριβώς, εσύ θα το δεις για τον εαυτό σου, απλά έχε το κατά νου.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
Απλα άμα ξέρανε την αλήθεια, θα είχαν αγχωθεί πολύ. Έχω ήδη πολύ άγχος, δεν θέλω να έχω και τους δικούς μου πάνω από το κεφάλι μου..

Εννοείται κάνεις οτι πιστεύεις καλύτερο !
Στο λεω απλά γιατί θεωρώ οτι ακόμα και μέσα απο δυσάρεστα νέα, αντιλαμβάνονται σιγά σιγά οτι το παιδί τους επιτέλους έχει μεγαλώσει,και χειρίζεται υπεύθυνα κάθε κατάσταση .

Βεβαίως δεν τους γνωρίζω και δεν μπορώ να ξέρω . Αλλά συνήθως φίλοι μου που τυχαίνει να λένε και εκείνοι ψέματα ,έχουν συνήθως control freak γονείς(και επομένως καταλαβαίνω γιατί καταφεύγουν στα ψέματα) . Όσα και να χρωστάς, εσύ ξέρεις καλύτερα απο όλους τι κάνεις στην ζωή σου και αυτό οφείλουν να το καταλάβουν . Όσο πιο νωρίς τους το κόψεις τόσο καλύτερα!

Εγω παλι κατάλαβα οτι δεν υπάρχει μονο ενας τρόπος να κάνεις κάτι , αλλα πολλοί και σημασία έχει να φτάσεις εκει που εσυ προσωπικά θες στη ζωη σου.
Ο ryzaki για παράδειγμα αυτη τη στιγμή ειναι φοιτητης ιατρικής .
Τι σημασία εχει αν απο τα 13 μαθήματα που έδωσε τα 3 τα περασε μετα βιας με 5.
Και ποσα αλλα παραδείγματα.
Η ζωη δεν ειναι για να μπαίνει σε κουτάκια.
Κανε αυτο, οχι το αλλο , και έτσι θα πετύχεις.

Απο εκει και έπειτα ενας βαθμός ανάλογα τι θες να κάνεις μόνο πόρτες μπορεί να σου ανοίξει.
Μπράβο σε όλους που προσπαθούν για κατι πανω απο το μέτριο, είναι σημαντικό .


Τέλος, ειχα και εγω ακριβώς την ιδια αποψη για τα παιδιά που περνάνε πολλα μαθήματα έτσι.
Αργότερα όμως η ζωη με διέψευσε.
Το να περάσει κάποιος 25 μαθήματα νομικής σε μια εξεταστική δεν ειναι καθόλου απλο ουτε και εύκολο.
Αυτο το ατομο εχει κάποια σκιλς, τα οποία εγω δεν τα έχω.
Σε κανενα σύμπαν δεν θα μπορούσα να το κανω αυτό.
Για την ιστορία το ατομο αυτο εξελίχθηκε και πολυ καλα.Δεν ασκει τη νομική αλλα η Νομική τον βοήθησε να κάνει το μαστερ που θέλει και να εξελιχθεί επαγγελματικά.

Τωρα η λύση ειναι να τα αφήνουμε ολα στον κοκορα και να πεθάνουμε 4 εξαμηνα να πάρουμε πτυχίο; Ουτε καν.
Ουτε εισαι πιο έξυπνος , και πιο μάγκας αν το κάνεις αυτό.
Απλα μην κρίνετε τοσο εύκολα.
Το εκανα παρα πολυ παλιότερα και τελειώνοντας απο τη σχολή συνηδητοποιησα σε τι μικροκοσμο βρισκόμουνα .
Ο καθενας ας έχει τους στόχους του και ας δράσει όπως κρίνει σωστο για να τους πετύχει.
Τελειώνοντας θα δείτε ποσα ατομα που θεωρούσατε αδιάφορα , βαρεμενα κτλ πέτυχαν πράγματα και θα εκπλαγείτε.
Οχι αυτα που εσεις θέλατε απαραίτητα, αλλα αυτα που ήθελαν αυτοι😊

Στην νομική εαν κάνεις λάθος θα δώσεις πάλι το μάθημα . Σε εργαστήριο εαν κάνεις λάθος μπορεί να έχεις προσπάθεια στον άλλο κόσμο,εαν αυτό σου λέει κάτι .

Όλοι μάγκες είναι όταν έχεις 50 ζωές...Στην 1 θέλω να τους δω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Νομίζω ότι έχει να κάνει με το ποσοτικό κυρίως που, κάπως φαίνεται αξιοθαύμαστο, αλλά, πράγματι, δεν μπορείς να βρεις καταλύτη για να φτάσεις πιο γρήγορα στην εμπειρία - αυτό είναι το νόημα της εμπειρίας, άλλωστε. :Ρ

Ναι,ακριβώς αυτό εννοούσα .
Αλλά το ποσοτικό ποτέ δεν μου έκανε αίσθηση . Υπάρχουν μαθήματα που έχουν 3 και 7 προαπαιτούμενα και βλέπεις να μηδενίζονται άτομα και να γυρνάνε λευκές κόλλες αβέρτα .Και άλλα που δεν έχουν κανένα αλλά είναι τόσο μεγάλη και περίπλοκη η ύλη που είναι σαν να δίνεις 3-4 σε 1 .

Θυμάμαι που άκουγα απο φίλους οτι έχουν 8 και 10 μαθήματα το εξάμηνο και έλεγα,πωω πόσα δίνουν... και ξέρω'γω ήταν 2 ώρες το καθένα με τέρμα βασική ύλη :P .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Εννοείται κάνεις οτι πιστεύεις καλύτερο !
Στο λεω απλά γιατί θεωρώ οτι ακόμα και μέσα απο δυσάρεστα νέα, αντιλαμβάνονται σιγά σιγά οτι το παιδί τους επιτέλους έχει μεγαλώσει,και χειρίζεται υπεύθυνα κάθε κατάσταση .

Βεβαίως δεν τους γνωρίζω και δεν μπορώ να ξέρω . Αλλά συνήθως φίλοι μου που τυχαίνει να λένε και εκείνοι ψέματα ,έχουν συνήθως control freak γονείς(και επομένως καταλαβαίνω γιατί καταφεύγουν στα ψέματα) . Όσα και να χρωστάς, εσύ ξέρεις καλύτερα απο όλους τι κάνεις στην ζωή σου και αυτό οφείλουν να το καταλάβουν . Όσο πιο νωρίς τους το κόψεις τόσο καλύτερα!



Στην νομική εαν κάνεις λάθος θα δώσεις πάλι το μάθημα . Σε εργαστήριο εαν κάνεις λάθος μπορεί να έχεις προσπάθεια στον άλλο κόσμο,εαν αυτό σου λέει κάτι .

Ειναι σαν να μου λες παει να γινει γιατρός ο αλλος και περνάει με μιση υλη, ειναι δυνατόν να επικροτώ κατι τέτοιο;
Γενικά αμα θες να διαφωνήσεις μπορείς να βρεις άπειρους τρόπους να το κάνεις αλλα δεν νομίζω να χρειάζεται κόπος για να καταλάβει κάποιος τι εννοώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
Ειναι σαν να μου λες παει να γινει γιατρός ο αλλος και περνάει με μιση υλη, ειναι δυνατόν να επικροτώ κατι τέτοιο;
Γενικά αμα θες να διαφωνήσεις μπορείς να βρεις άπειρους τρόπους να το κάνεις αλλα δεν νομίζω να χρειάζεται κόπος για να καταλάβει κάποιος τι εννοώ.

Ας πάμε στην ουσία λοιπόν με την οποία διαφωνώ...
Προσωπικά απλά δεν διατίθεμαι να επιβραβεύσω καθόλου κάποιον επειδή κατάφερε να περάσει 25 μαθήματα με 5 σε μια εξεταστική,ακόμα και εαν ήταν νομική ή οποιαδήποτε άλλη σχολή . Δεν θα τον στήσουμε και στον τοίχο,αλλά όχι και οτι δεν είναι τεμπέλης και ανεύθυνος ως έναν βαθμό ένας τέτοιος άνθρωπος . Δεδομένου πάντα οτι δεν αντιμετώπισε κάποιο θέμα υγείας ή άλλο σοβαρό πρόβλημα και απλά αποφάσισε να κάνει ξέφρενη φοιτητική ζωή .

Κρίνω πράγματι,αλλά βάσει στοιχείων όχι τυχαία απο το κεφάλι μου...
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω την Ελληνική λογική που λέει: Ας περάσω το μάθημα με 5.
Δηλαδή ο στόχος είναι να περάσεις μόνο ένα μάθημα η να έχεις καλούς βαθμούς (7-10) ώστε όταν έρθει η ώρα να βρεις εργασία να παρουσιάσεις ένα καλό πτυχίο;

Κανείς δεν κοιτάζει αναλυτικές βαθμολογίες. Αυτή η άποψη είναι μονομερής και τελείως Ελληνική. Σημασία έχει να μαθαίνουμε και κάτι. Σε πολλά Τμήματα οι βαθμοί είναι τελείως ενδεικτικοί της ποιότητας που αντιπροσωπεύουν. Από τον τρόπο εξέτασης των μαθημάτων, αμφιβάλλω για την εγκυρότητα ενός βαθμού 7 ή 8 ή ακόμη και 5.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Κανείς δεν κοιτάζει αναλυτικές βαθμολογίες. Αυτή η άποψη είναι μονομερής και τελείως Ελληνική
Η βαθμολογία κακά τα ψέματα, λαμβάνεται υπόψη σε πολλά πράγματα. Τα υπόλοιπα που αναφέρεις ισχύουν.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Mετράει όπως ο μέσος όρος του πέους σαν γενική όψη. Οι περισσότεροι δίνουν βάση στην πλήρη διέγερση. :wacko:

Επειδή έχω μιλήσει με ανθρώπους της αγοράς, η κάθε περίοδος σπουδών αφορά ένα πρόγραμμα σπουδών και εξετάσεις. Αυτό σημαίνει ότι οι βαθμοί απεικονίζουν μια ικανή συνθήκη ποιότητας για τη συγκεκριμένη περίοδο. Δεν αποτελεί αναγκαία συνθήκη έτσι ώστε κάποιος να "στιγματιστεί" για το υπόλοιπο της ζωής του. Προσωπικά στην επαγγελματική μου πορεία, κανείς δεν με ρώτησε πόσο πήρα στο τάδε μάθημα και γιατί αυτός ο βαθμός. Για τον κάθε βαθμό που έχω πάρει στην Ελλάδα πάντα υπάρχει και μια ιστορία τρέλας που ανήκει στον ακαδημαϊκό μικρόκοσμο.

Θεωρείται μια παλιά και ξεχασμένη ιστορία. Σημασία έχει τι θυμάμαι τώρα.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Mετράει όπως ο μέσος όρος του πέους σαν γενική όψη. Οι περισσότεροι δίνουν βάση στην πλήρη διέγερση. :wacko:

Επειδή έχω μιλήσει με ανθρώπους της αγοράς, η κάθε περίοδος σπουδών αφορά ένα πρόγραμμα σπουδών και εξετάσεις. Αυτό σημαίνει ότι οι βαθμοί απεικονίζουν μια ικανή συνθήκη ποιότητας για τη συγκεκριμένη περίοδο. Δεν αποτελεί αναγκαία συνθήκη έτσι ώστε κάποιος να "στιγματιστεί" για το υπόλοιπο της ζωής του. Προσωπικά στην επαγγελματική μου πορεία, κανείς δεν με ρώτησε πόσο πήρα στο τάδε μάθημα και γιατί αυτός ο βαθμός. Για τον κάθε βαθμό που έχω πάρει στην Ελλάδα πάντα υπάρχει και μια ιστορία τρέλας που ανήκει στον ακαδημαϊκό μικρόκοσμο.

Θεωρείται μια παλιά και ξεχασμένη ιστορία. Σημασία έχει τι θυμάμαι τώρα.

Ως τώρα ούτε εμένα με έχει στιγματίσει κάποιος βαθμός αρνητικά, αλλά σε περσινή συνέντευξη εκτιμήθηκε θετικά το ότι στα μαθήματα του προπτυχιακού που ήταν σχετικά με το αντικείμενο της δουλειάς για την οποία συνεντευξιαζόμουν είχα υψηλούς βαθμούς - αναφέρθηκε από εκείνους. Γενικά, αν κάπως μπορεί να βοηθήσει ένας βαθμός είναι μόνο θετικά, κι εγώ δεν έχω ακούσει για περιστατικό που να απορρίφθηκε κάποιο άτομο ασυζητητί λόγω βαθμού και μόνο.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,179 μηνύματα.
Mετράει όπως ο μέσος όρος του πέους σαν γενική όψη. Οι περισσότεροι δίνουν βάση στην πλήρη διέγερση. :wacko:

Επειδή έχω μιλήσει με ανθρώπους της αγοράς, η κάθε περίοδος σπουδών αφορά ένα πρόγραμμα σπουδών και εξετάσεις. Αυτό σημαίνει ότι οι βαθμοί απεικονίζουν μια ικανή συνθήκη ποιότητας για τη συγκεκριμένη περίοδο. Δεν αποτελεί αναγκαία συνθήκη έτσι ώστε κάποιος να "στιγματιστεί" για το υπόλοιπο της ζωής του. Προσωπικά στην επαγγελματική μου πορεία, κανείς δεν με ρώτησε πόσο πήρα στο τάδε μάθημα και γιατί αυτός ο βαθμός. Για τον κάθε βαθμό που έχω πάρει στην Ελλάδα πάντα υπάρχει και μια ιστορία τρέλας που ανήκει στον ακαδημαϊκό μικρόκοσμο.

Θεωρείται μια παλιά και ξεχασμένη ιστορία. Σημασία έχει τι θυμάμαι τώρα.

Αυτό ισχύει πολύ .
Στο πανεπιστήμιο,τουλάχιστον στην Ελλάδα, ο τρόπος αξιολόγησης και εξέτασης ποικίλλει ανάλογα τα καπρίτσια του κάθε καθηγητή καθώς και απο το πόσο βαριέται .

Δεν ξέρω εαν αυτό συνεπάγεται αδιαφάνεια αλλά σίγουρα καθιστά τον βαθμό αναξιόπιστη ένδειξη για τις ικανότητες του φοιτητή . Εκτός αυτού υπάρχουν μαθήματα που τα καταλαβαίνεις καλά αλλά παίρνεις κακό βαθμό για 1002 λόγους,και μαθήματα που δεν έχεις καταλάβει Χριστό στην πράξη αλλά περνάς με μεγάλο βαθμό.

Είναι περιττό να πω οτι επιβεβαιωμένα οι εξ'αποστάσεως εξετάσεις συγκεκριμένα δεν έχουν καμία διαφάνεια .
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Κανείς δεν κοιτάζει αναλυτικές βαθμολογίες. Αυτή η άποψη είναι μονομερής και τελείως Ελληνική. Σημασία έχει να μαθαίνουμε και κάτι. Σε πολλά Τμήματα οι βαθμοί είναι τελείως ενδεικτικοί της ποιότητας που αντιπροσωπεύουν. Από τον τρόπο εξέτασης των μαθημάτων, αμφιβάλλω για την εγκυρότητα ενός βαθμού 7 ή 8 ή ακόμη και 5.


Στη Σουηδία , στο λενε κιόλας οτι δεν τον λαμβάνουν υπόψιν για να δεκτός σε μαστερ.
Παρολαυτα ,ενας καλος βαθμός μπορει μονο να σε ωφελήσει .
Πολλες φορές οντως το 6.5 με το 7.5 δεν κάνουν καμια διαφορά.
Άριστοι βαθμοί όμως ειναι το κλειδί για υποτροφίες, κληροδοτήματα κτλ.
Υπάρχουν παρα πολλες ευκαιρίες για φοιτητές με τέτοιους βαθμούς.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,977 μηνύματα.
Nαι απλά ξέρω από πρώτο χέρι ότι στο Μαθηματικό Ιωαννίνων αυτός που λέει τον όρκο είναι στη γειτονιά του 6. Βαθμός που για την πολιτική ορθότητα πολλών άλλων Τμημάτων, γονιών, καθηγητών, συγγενών,... είναι "χάλια". Βέβαια κάπως βρίσκουν το δρόμο τους και αυτοί οι απόφοιτοι με αρκετά καλή σταδιοδρομία χωρίς να αποτελεί ο βαθμός αιτία "στιγματισμού" όπως πολλοί θέλουν να ρωτάνε την αδιάκριτη ερώτηση "με πόσο το πήρε το πτυχίο", λες και κάνουμε διαγωνισμό βαθμολογίας ή ξέρει ο κόσμος τι λούκι έχει τραβήξει ο καθένας που δεν ανήκει στην ελίτ των άνετων ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ. Δυστυχώς η κοινωνία κρίνει άδικα μόνο από την φιγούρα. Η μόνη αδικία κατά τη γνώμη μου είναι ότι χάνουν τις υποτροφίες.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top