Ισοδυναμία πτυχίων Κολεγίων με των AEI

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Κι αντί να διορθώσουμε την παθογένεια του δημοσίου πανεπιστημίου, θα δημιουργήσουμε και νέα παθογένεια του ιδιωτικου; Και πώς ακριβώς η ύπαρξη ιδιωτικών πανεπιστημίων θα βελτιώσει τα δημόσια; Όπως βελτιώνονται και τα δημόσια σχολεία επειδή υπάρχουν ιδιωτικά; Η βελτίωση των δημόσιων πανεπιστημίων θα γίνει μέσα από πολιτικές αποφάσεις τύπου αξιολογήσεις, απολύσεις, διαφάνεια. Με το να αφήσεις τα πλουσιόπαιδα να πάνε στα ιδιωτικά πανεπιστήμια και να αποφοιτούν από αυτά ευκολότερα και να βρίσκουν δουλειά ευκολότερα, απλά μεγαλώνεις το χάσμα πλουσίων και μεσαίων ή φτωχων.

Επιπλέον πολλή υποτίμηση βλέπω για τα δημόσια πανεπιστήμια. Όλοι αυτοί οι 500.000 που έφυγαν στο εξωτερικό και πόσοι υπερδιπλάσιοι που εργάζονται στην Ελλάδα από δημόσια πανεπιστήμια δε βγήκαν; Γιατί τόση απαξίωση;


Χιμέλα οι πλούσιοι δεν χρειάζεται να σπουδάσουν στο ιδιωτικό της Ελλάδας για να βρουν δουλειά, θα πάνε να σπουδάσουν στο ιδιωτικό του εξωτερικού. Έξυπνη κοπέλα είσαι, μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Τα ιδιωτικά αυτό που θα προσφέρουν είναι για να κρατήσουν κόσμο στην Ελλάδα αντί για τις Βουλγαρίες και Ρουμανίες που πηγαίνουν να σπουδάσουν και να δοθεί η δυνατότητα να σπουδάσει κάποιος χωρίς πανελλήνιες, φαντάσου να είσαι 30 χρονών να θες να αλλάξεις κλάδο ή να μορφωθείς και να πρέπει να περάσεις από πανελλήνιες για να μπορέσεις να το κάνεις.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Οσο για την δημιουργία ιδιωτικών αν κάποιος έχει έστω και βασικές γνώσεις οικονομικών θα δει ότι μόνο θετικά θα έχει.

Κάποιος που έχει στοιχειώδεις γνώσεις οικονομικών θα δει όσα του επιτρέπουν αυτές οι στοιχειώδεις γνώσεις οικονομικών.

Χιλιαδες φοιτητές που θέλουν να σπουδάσουν σε ιδιωτικά πανεπιστήμια φεύγουν στο εξωτερικό,γιατί να μην σπουδάσουν εδώ σε ιδιωτικά και έτσι να έχει έσοδα το Ελληνικό κράτος;Ξέρω ότι το ΣΥΡΙΖΑ αντιπαθεί το ιδιωτικό τομέα όμως καθίστε να δείτε τα θετικά που θα έχει το ιδιωτικό πανεπιστήμιο και μην κράζετε συνέχεια.

Δηλαδή, μισό εκατομμύριο άνθρωποι που έφυγαν για τα πανεπιστήμια του εξωτερικού (τα περισσότερα σε υψηλότερες θέσεις από το ΔΠΘ ή το ΕΑΠ) θα καίγονταν να μπουν σε ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα που θα ήταν πίσω από πολλά πανεπιστήμια των ανατολικών Βαλκανίων;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,280 μηνύματα.
Κάποιος που έχει στοιχειώδεις γνώσεις οικονομικών θα δει όσα του επιτρέπουν αυτές οι στοιχειώδεις γνώσεις οικονομικών.



Δηλαδή, μισό εκατομμύριο άνθρωποι που έφυγαν για τα πανεπιστήμια του εξωτερικού (τα περισσότερα σε υψηλότερες θέσεις από το ΔΠΘ ή το ΕΑΠ) θα καίγονταν να μπουν σε ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα που θα ήταν πίσω από πολλά πανεπιστήμια των ανατολικών Βαλκανίων;


Αν το πτυχίο ήταν ισάξιο φυσικά θα προτιμούσαν να σπουδάσουν εδώ και όχι στην Βουλγαρία,Ρουμανία κτλ.Εκτος όμως από αυτό η αντίδραση της Himela και άλλων Συριζαιων είναι βλακώδης και χωρίς νόημα.Απλα λένε κάτι χωρίς να σκεφτούν.Ολες οι χώρες έχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν είδα να υπάρχει πρόβλημα.Στην Γερμανία υπάρχουν δημόσια πανεπιστήμια και κολλέγια επίσης δεν υπάρχει πουθενά πρόβλημα.Αντιθετα θεωρω πρόβλημα να αναγκάζεις ένα παιδί που δεν θέλει να δώσει πανελλήνιες να φευγει στο εξωτερικό.Επισης αυτό που είπε ο Γιάννης είναι πολύ σωστό,πολλοί άνθρωποι 30-35 ετών θέλουν και ένα δεύτερο πτυχίο και δεν θέλουν-μπορούν να δώσουν πανελλήνιες,γιατί να υπάρχει ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο;Ποσά εκατομμύρια έσοδα θα έχουν;Πόσους χιλιάδες φόρους θα εισπράξει το Ελληνικό κράτος;Και το βασικότερο πόσες χιλιάδες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν;Κάθονται και κλαίγονται οι Έλληνες ότι η ανεργία είναι στο 20% (στους νέους 40%),αλλά ότι μπορεί να φέρει θέσεις εργασίας και ανάπτυξη δεν το θέλουν.Και με ποια δικαιολογία;Ότι είναι ιδιωτικό και οι νέοι θα πρέπει να πληρώνουν.Και ρωταω υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι τα δημόσια πανεπιστήμια είναι τελείως δημόσια;Πόσες χιλιάδες ευρώ έχουν δώσει οι γονείς μας 3 χρόνια σε φροντηστηρια;

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το κάθε παιδί πρέπει να έχει δικαίωμα επιλογής ανάμεσα σε Δημόσιο και Ιδιωτικό πανεπιστήμιο.

Ένα γενικό σχόλιο(όχι για εσένα Μαρκο).Είναι τραγικό πως οι Έλληνες αντί να ακολουθούν τα πετυχημένα παραδείγματα του εξωτερικού,συνεχίζουν και επιμένουν σε συστήματα που αποδεδειγμένα απέτυχαν και κατέστρεψαν την Ελλάδα.Συγνωμη αλλά με αυτά τα μυαλά μην κάθεστε μερικοί και κλαίγεστε γιατί η Ελλάδα είναι στον πάτο στους περισσότερους δείκτες μέτρησης (ΑΕΠ,παιδεία,υγεία κτλ).
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Δηλαδή, μισό εκατομμύριο άνθρωποι που έφυγαν για τα πανεπιστήμια του εξωτερικού (τα περισσότερα σε υψηλότερες θέσεις από το ΔΠΘ ή το ΕΑΠ) θα καίγονταν να μπουν σε ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα που θα ήταν πίσω από πολλά πανεπιστήμια των ανατολικών Βαλκανίων;


Δεν καταλαβαίνω, το πρόβλημα σου είναι ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα θα είναι χειρότερα από αυτά των Βαλκανίων; Αν φτιάξουμε δηλαδή καλά ελληνικά ιδιωτικά πανεπιστήμια τότε δεν έχεις θέμα;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Επιπλέον πολλή υποτίμηση βλέπω για τα δημόσια πανεπιστήμια. Όλοι αυτοί οι 500.000 που έφυγαν στο εξωτερικό και πόσοι υπερδιπλάσιοι που εργάζονται στην Ελλάδα από δημόσια πανεπιστήμια δε βγήκαν; Γιατί τόση απαξίωση;

Η καρδιά τους το ξέρει πόσο "εύκολη" ήταν η πορεία μετά το δημόσιο Πανεπιστήμιο της Ελλάδας. Είτε μιλάμε για ακαδημαϊκή πορεία με σπουδές / έρευνα είτε στον ευρύτερο επιχειρηματικό κόσμο. Δεν σημαίνει ότι επειδή αποφοίτησαν έμειναν ικανοποιημένοι σε ποιότητα, οργάνωση, ανανέωση σπουδών, σοβαρό υπόβαθρο κλπ. Έχει πέσει τρελό διάβασμα εκτός Πανεπιστημίου για να καλυφθεί η απαρχαιωμένη και άχρηστη γνώση στο χάσμα κοινωνίας που επικρατεί μεταξύ Ελλάδας και Δύσης. Προσωπικά αν επαναπαυόμουν σε ό,τι έμαθα στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο θα έπρεπε να σηκωθώ να φύγω την πρώτη βδομάδα από την Αυστρία. Δυστυχώς έπεσα από τα σύννεφα με άσχημο τρόπο γιατί είχα και εγώ μια αίσθηση ότι οι Έλληνες φεύγοντας από την Ελλάδα όπου πάνε να σπουδάσουν τους φαίνονται πανεύκολα, κάτι που είναι το μεγαλύτερο ψέμα όλων των εποχών. Οι διαφορές, ο τρόπος σκέψης και δουλειάς στην Πανεπιστημιακή κοινότητα της Ελλάδας και Αυστρίας είναι ξένα σύνολα. Δεν έχει να κάνει με τι είναι ή όχι καλύτερο, δεν μπαίνω σε τέτοια σύγκριση. Απλά οι διαφορές είναι σε άλλη λογική που είναι έξω από την κοινωνική οργάνωση, ευελιξία και νοοτροπία της Ελλάδας του 21ου αιώνα.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω, το πρόβλημα σου είναι ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα θα είναι χειρότερα από αυτά των Βαλκανίων; Αν φτιάξουμε δηλαδή καλά ελληνικά ιδιωτικά πανεπιστήμια τότε δεν έχεις θέμα;


Έχω ξανα-αναλύσει σε παλαιότερα ποστ γιατί το concept «καλό ιδιωτικό πανεπιστήμιο» χωλαίνει. Δεν μας λείπουν «Ιδιωτικά ΙΕΚ επιπέδου 6» από αυτήν τη χώρα - διότι, η επαγγελματική και όχι ακαδημαϊκή ισοδυναμία με αυτό ισοδυναμεί, όχι με το να φτιάξει ένα ακαδημαϊκό ίδρυμα. Οπότε, θα ήταν προτιμότερο να δοθεί προτεραιότητα στα δημόσια πανεπιστήμια.

Α, και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, υπάρχει πανεπιστήμιο στην Ελλάδα με επιχορήγηση από το δημόσιο, που με 1500€ τον χρόνο δέχεται φοιτητές από 18 ετών και άνω χωρίς πανελλήνιες και με αξιοπρεπέστατο πρόγραμμα σπουδών. Τα τελευταία χρόνια, για το τμήμα, ας πούμε, της Πληροφορικής, ανοίγει 1200 θέσεις. Πέρυσι το προτίμησαν 250. Φέτος, κάπου 400. Οπότε, αυτό είναι ένα δεδομένο για να επεξεργαστούν όσοι ονειρεύονται αμιγώς ιδιωτικά πανεπιστήμια και την «επιτυχία» που θα έχουν στην αγορά ως ακαδημαϊκά ιδρύματα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Στην Αυστρία τα δημόσια Πανεπιστήμια λειτουργούν με αυτά τα στοιχεία στην οργάνωση ύλης:

- διδάσκουν όλη την ύλη με την ίδια ένταση, ασκήσεις και πολλά παραδείγματα διαφορετικών τύπων με όλα τα εποπτικά μέσα όταν χρειάζεται (ακόμη και επισκέψεις σε εργαστήρια βιομηχανιών)
(στο Πανεπιστήμιο Πατρών μετά την μέση εξαμήνου, ο καθηγητής συνήθως βαριόταν και έτσι ανέλυε το κεφάλαιο 1 και τα κεφάλαια 2-... τα δίδασκαν σε συμπίεση ή και καθόλου αλλά στην εξέταση ήταν κανονικά θέματα)
- μπαίνουν εβδομαδιαία φυλλάδια ασκήσεων με 10-15 ασκήσεις και προθεσμίες υποβολής με ηλεκτρονικό τρόπο check-in με ευθύνη του φοιτητή τι δηλώνει (έτσι αν έχει δηλώσει ψέματα, ο καθηγητής μπορεί εύκολα να το διαπιστώσει καθώς σηκώνει τυχαία άτομα στον πίνακα με βάση τι έχει δηλώσει ο καθένας ονομαστικά στη λίστα που κλειδώνει πριν μια μέρα από το μάθημα των ασκήσεων)
(στο Πανεπιστήμιο Πατρών δεν υπήρχε τέτοια εμπειρία, πράγμα που εξηγούσε και το ποσοστό αποτυχίας στην εξεταστική που άγγιζε το 99% χωρίς να καίγεται καρφί των σκληρά εργαζομένων καθηγητών Πανεπιστημίου)
- τα μαθήματα διαχωρίζονται σε θεωρητικά και εργαστηριακά με αποτέλεσμα αν χρειάζεται προγραμματισμός να διδάσκεται με ότι αυτό σημαίνει σε ασκήσεις, projects, εργαστήριο κλπ
(στο Πανεπιστήμιο Πατρών ακόμη και σε μαθήματα προγραμματισμού ...τα διδασκόμασταν στον πίνακα σε αμφιθέατρο ενώ στις εξετάσεις είχαμε θέμα να γράψουμε πρόγραμμα στο χαρτί και να το τρέξουμε - στην Αυστρία όταν το ανέφερα, δεν με κατάλαβαν τι εννοούσα και έτσι σταμάτησα να λέω τι κάναμε στην Ελλάδα) - επίσης σε πολλά μαθήματα οι εφαρμογές ενώ αναφέρονταν στην ύλη, ο καθηγητής ποτέ δεν τις δίδασκε (όλα αυτονόητα και δεδομένα)
- δεν υπάρχει περίπτωση να χαθεί μάθημα για κανέναν λόγο και το εξάμηνο διαιρείται σε 15 εβδομάδες με δυνατότητες επιπλέον ωρών - το Σάββατο γίνονται κανονικά μαθήματα στο Πανεπιστήμιο
(στο Πανεπιστήμιο Πατρών δεν είναι φυσιολογικό να γίνονται πάντα μαθήματα)
- όλα τα προγράμματα σπουδών σε μια επιστήμη σε όλη τη χώρα όπου υπάρχει Τμήμα σπουδών έχουν την ίδια δομή (πιστωτικές, δομή κορμού-επιλογής-κατευθύνσεων, ύλη, κλπ) και οι ακαδημαϊκοί συνεργάζονται ή συνδιδάσκουν ας ανήκουν σε διαφορετικό Πανεπιστήμιο (π.χ. μέσω βιντεοδιάλεξης)
(που στα δημόσια Πανεπιστήμια της Ελλάδας επικρατεί τεράστια ανομοιογένεια ύλης, δυσκολίας, βιβλιογραφίας και ακαδ.σκοπού μεταξύ π.χ. των Τμημάτων Μαθηματικών ανά την επικράτεια ενώ δεν υπάρχει καμία συνεργασία μεταξύ των ακαδημαϊκών της ίδιας επιστήμης

Για να μην παρεξηγηθώ, αναφέρομαι στο δημόσιο Πανεπιστήμιο στην Αυστρία. Δεν έχω ιδέα τι άλλο μπορεί να προσφέρει ένα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο στην Αυστρία...ίσως δώρο καμία Αυστριακή φοιτήτρια για μασάζ! Μου τη δίνει ειλικρινά στα νεύρα ότι θα πρέπει πάντα στην Ελλάδα να δείχνουμε ότι υπάρχει και το αυτονόητο που δεν θέλουμε να δούμε. Ως πότε;
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Έχω ξανα-αναλύσει σε παλαιότερα ποστ γιατί το concept «καλό ιδιωτικό πανεπιστήμιο» χωλαίνει. Δεν μας λείπουν «Ιδιωτικά ΙΕΚ επιπέδου 6» από αυτήν τη χώρα - διότι, η επαγγελματική και όχι ακαδημαϊκή ισοδυναμία με αυτό ισοδυναμεί, όχι με το να φτιάξει ένα ακαδημαϊκό ίδρυμα. Οπότε, θα ήταν προτιμότερο να δοθεί προτεραιότητα στα δημόσια πανεπιστήμια.

Α, και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, υπάρχει πανεπιστήμιο στην Ελλάδα με επιχορήγηση από το δημόσιο, που με 1500€ τον χρόνο δέχεται φοιτητές από 18 ετών και άνω χωρίς πανελλήνιες και με αξιοπρεπέστατο πρόγραμμα σπουδών. Τα τελευταία χρόνια, για το τμήμα, ας πούμε, της Πληροφορικής, ανοίγει 1200 θέσεις. Πέρυσι το προτίμησαν 250. Φέτος, κάπου 400. Οπότε, αυτό είναι ένα δεδομένο για να επεξεργαστούν όσοι ονειρεύονται αμιγώς ιδιωτικά πανεπιστήμια και την «επιτυχία» που θα έχουν στην αγορά ως ακαδημαϊκά ιδρύματα.


Εγώ σου έγραψα σε κάτι συγκεκριμένο που ανέφερες ότι γιατί οι πλούσιοι Έλληνες να προτιμήσουν τα ελληνικά ιδιωτικά ενώ μπορούν να πάνε σε αυτά των Βαλκανίων.

Να το κλείσουμε το ΕΑΠ τότε δεν καταλαβαίνω γιατί να μπαίνει κάποιος χωρίς πανελλήνιες.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Δε συμφωνώ να ισοδυναμούν τα δημόσια με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Ειναι σαν να συμμετέχουν σε έναν αγώνα ράλι άνθρωποι με αυτοκίνητα που τα αγόρασαν καινούρια και με χρήματα τα έφτιαξαν να τρέχουν πολύ με ανθρώπους που έχουν ένα μεταχειρισμένο αμάξι και προσπαθούν να βγάλουν την κούρσα. Πάντα τα χρήματα θα νικήσουν, μπορεί να μη σου βάζουν γνώσεις στο κεφάλι σου, αλλά οι καθηγητές θα κάνουν λίγο τα στραβά μάτια αν δεν έγραψες τόσο καλά ή δε διάβασες οσο έπρεπε αν ο πατέρας σου είναι εφοπλιστής ή βιομηχανία και μπορεί να επηρεασει πράγματα και καταστάσεις. Μην είμαστε τοσο ρομαντικοί, όλα business είναι. Συμβαίνει στα ιδιωτικά σχολεία, θα συμβαίνει και στα ιδιωτικά πανεπιστήμια.


:loltooth:
Ο ετήσιος προϋπολογισμός για το Πανεπιστήμιο Αθηνών ορίστηκε στα 9,5 εκατομμύρια ευρώ για τις λειτουργικές του ανάγκες, συν τα 7 εκατομμύρια ευρώ του προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων που θα λάβει. Ενώ πριν από μια πενταετία ήταν περίπου 40 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
https://www.eimaifoititis.gr/arthra/panepisthmia-tei/meiwsh-20-ston-proupologismo-twn-aei

Σκέψου τι λεφτά παίρνουν καθε χρονο και εξαιτιας του κρατισμου δεν του φτανουν. Και αυτά μόνο στο ΕΚΠΑ. Άρα το παράδειγμα για καινούρια και μεταχειρισμενα αυτοκίνητα δεν ισχύουν. Κανονικά τέτοια ιδρύματα πρέπει να έρνουν εκατομμύρια στο κράτος και όχι να είναι βάρος...

Τι θέλω να πω. Ότι με τέτοια χρηματοδότηση τα κρατικά πανεπιστήμια δεν έχουν να φοβούνται τίποτα. Αλλά με τη σημερινή προβληματική μορφή διοίκησης των κρατικών πανεπιστημίων (οι αποφάσεις παίρνουν με γενικές συνελεύσεις των καθηγητών!!!!!!) κάποιος ιδιώτης με τους σωστούς μανατζερ που θα επενδύσει το 1/100 από την επιχορήγιση ενός κρατικού συστήματος δεν έχει να φοβάται τίποτα από το ΕΚΠΑ, το ΕΜΠ κ.λπ.
 

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Στην Αυστρία τα δημόσια Πανεπιστήμια λειτουργούν με αυτά τα στοιχεία στην οργάνωση ύλης:

- διδάσκουν όλη την ύλη με την ίδια ένταση, ασκήσεις και πολλά παραδείγματα διαφορετικών τύπων με όλα τα εποπτικά μέσα όταν χρειάζεται (ακόμη και επισκέψεις σε εργαστήρια βιομηχανιών)
(στο Πανεπιστήμιο Πατρών μετά την μέση εξαμήνου, ο καθηγητής συνήθως βαριόταν και έτσι ανέλυε το κεφάλαιο 1 και τα κεφάλαια 2-... τα δίδασκαν σε συμπίεση ή και καθόλου αλλά στην εξέταση ήταν κανονικά θέματα)
- μπαίνουν εβδομαδιαία φυλλάδια ασκήσεων με 10-15 ασκήσεις και προθεσμίες υποβολής με ηλεκτρονικό τρόπο check-in με ευθύνη του φοιτητή τι δηλώνει (έτσι αν έχει δηλώσει ψέματα, ο καθηγητής μπορεί εύκολα να το διαπιστώσει καθώς σηκώνει τυχαία άτομα στον πίνακα με βάση τι έχει δηλώσει ο καθένας ονομαστικά στη λίστα που κλειδώνει πριν μια μέρα από το μάθημα των ασκήσεων)
(στο Πανεπιστήμιο Πατρών δεν υπήρχε τέτοια εμπειρία, πράγμα που εξηγούσε και το ποσοστό αποτυχίας στην εξεταστική που άγγιζε το 99% χωρίς να καίγεται καρφί των σκληρά εργαζομένων καθηγητών Πανεπιστημίου)
- τα μαθήματα διαχωρίζονται σε θεωρητικά και εργαστηριακά με αποτέλεσμα αν χρειάζεται προγραμματισμός να διδάσκεται με ότι αυτό σημαίνει σε ασκήσεις, projects, εργαστήριο κλπ
(στο Πανεπιστήμιο Πατρών ακόμη και σε μαθήματα προγραμματισμού ...τα διδασκόμασταν στον πίνακα σε αμφιθέατρο ενώ στις εξετάσεις είχαμε θέμα να γράψουμε πρόγραμμα στο χαρτί και να το τρέξουμε - στην Αυστρία όταν το ανέφερα, δεν με κατάλαβαν τι εννοούσα και έτσι σταμάτησα να λέω τι κάναμε στην Ελλάδα) - επίσης σε πολλά μαθήματα οι εφαρμογές ενώ αναφέρονταν στην ύλη, ο καθηγητής ποτέ δεν τις δίδασκε (όλα αυτονόητα και δεδομένα)
- δεν υπάρχει περίπτωση να χαθεί μάθημα για κανέναν λόγο και το εξάμηνο διαιρείται σε 15 εβδομάδες με δυνατότητες επιπλέον ωρών - το Σάββατο γίνονται κανονικά μαθήματα στο Πανεπιστήμιο
(στο Πανεπιστήμιο Πατρών δεν είναι φυσιολογικό να γίνονται πάντα μαθήματα)
- όλα τα προγράμματα σπουδών σε μια επιστήμη σε όλη τη χώρα όπου υπάρχει Τμήμα σπουδών έχουν την ίδια δομή (πιστωτικές, δομή κορμού-επιλογής-κατευθύνσεων, ύλη, κλπ) και οι ακαδημαϊκοί συνεργάζονται ή συνδιδάσκουν ας ανήκουν σε διαφορετικό Πανεπιστήμιο (π.χ. μέσω βιντεοδιάλεξης)
(που στα δημόσια Πανεπιστήμια της Ελλάδας επικρατεί τεράστια ανομοιογένεια ύλης, δυσκολίας, βιβλιογραφίας και ακαδ.σκοπού μεταξύ π.χ. των Τμημάτων Μαθηματικών ανά την επικράτεια ενώ δεν υπάρχει καμία συνεργασία μεταξύ των ακαδημαϊκών της ίδιας επιστήμης

Για να μην παρεξηγηθώ, αναφέρομαι στο δημόσιο Πανεπιστήμιο στην Αυστρία. Δεν έχω ιδέα τι άλλο μπορεί να προσφέρει ένα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο στην Αυστρία...ίσως δώρο καμία Αυστριακή φοιτήτρια για μασάζ! Μου τη δίνει ειλικρινά στα νεύρα ότι θα πρέπει πάντα στην Ελλάδα να δείχνουμε ότι υπάρχει και το αυτονόητο που δεν θέλουμε να δούμε. Ως πότε;

Αυτά ούτε για πλάκα στην Ελλάδα. Βεβαία στην Ελλάδα έχουμε και το καλό ότι όλοι θέλουν μπουν στο πανεπιστήμιο με αποτέλεσμα να έχουμε μεγάλο αριθμό φοιτητών σε τμήμα σε μεγάλες πόλης. Βέβαια αυτό δεν ειναι δικαιολογία για το κακό μάθημα που γίνετε στην Ελλάδα. Από περιέργεια πόσα άτομα έχει κάθε έτος στο τμήμα που λες στην Αυστρία ανα ετος ;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Αυτά ούτε για πλάκα στην Ελλάδα. Βεβαία στην Ελλάδα έχουμε και το καλό ότι όλοι θέλουν μπουν στο πανεπιστήμιο με αποτέλεσμα να έχουμε μεγάλο αριθμό φοιτητών σε τμήμα σε μεγάλες πόλης. Βέβαια αυτό δεν ειναι δικαιολογία για το κακό μάθημα που γίνετε στην Ελλάδα. Από περιέργεια πόσα άτομα έχει κάθε έτος στο τμήμα που λες στην Αυστρία ανα ετος ;

Eκτός Ιατρικής και Νομικής που γίνεται ο χαμός επειδή θεωρούνται και εκεί μουράτες, και υπάρχουν ειδικές εξετάσεις φίλτρου με ειδικά μαθήματα, στα υπόλοιπα Τμήματα υπάρχουν κενές θέσεις πάντα επειδή δεν θέλουν να σπουδάσουν όλοι. Για να είμαι πιο σαφής, το απολυτήριο δεν είναι δεδομένο με αποτέλεσμα ήδη από την 3η γυμνασίου να έχει καθαρίσει το σχολείο από εκείνους που δεν θέλουν περαιτέρω σπουδές και οι οποίοι συνεχίζουν σε ειδικά λύκεια με περισσότερο τεχνικό κομμάτι, πρακτικές κλπ. Σε ένα νορμάλ τμήμα Μαθηματικών ή Πληροφορικής συνήθως σπουδάζουν 30 φοιτητές το έτος και εισάγονται κάπου 40-60 ανάλογα τη χρονιά με βάση το βαθμό απολυτηρίου. Το Τμήμα Αρχιτεκτονικής του Ίνσμπρουκ ζητάει γραπτές εξετάσεις στην παραστατική γεωμετρία (και όχι σχέδιο) εκτός απολυτηρίου.

Οι απολυτήριες εξετάσεις είναι περιφερειακές σε ίδια ύλη, συγκεκριμένη μέρα αλλά διαφορετική θεματολογία εξετάσεων ανά κρατίδιο (περιφέρεια) της Αυστρίας. Οι εξετάσεις καλύπτουν 5 μεγάλα θέματα και η δομή είναι σαν το lower με απαντητικό φυλλάδιο που πρέπει να τσεκάρεις κουτάκια με μολύβι. Οι απαντήσεις ανάπτυξης για τα Μαθηματικά που έχω δει, περιλαμβάνουν και μαθηματική ανάλυση γραφημάτων από στατιστική, ολοκληρώματα κλπ. Ο χρόνος απάντησης είναι κάπου 105 λεπτά χρονομετρημένα και η διόρθωση γίνεται κυρίως από ειδικό μηχάνημα και καθηγητές (περιφερειακά συμβούλια εκπαίδευσης). Το κάθε σχολείο (σαν μονάδα) έχει το ελεύθερο να επιλέξει τη βιβλιογραφία της αρεσκείας του σύμφωνα με την ύλη καθώς και τη γλώσσα διδασκαλίας του μαθήματος ή του βιβλίου. Δεν υπάρχει υποχρεωτικό σχολικό σύγγραμμα σαν υπουργική απόφαση. Η ύλη καθορίζεται από το ομοσπονδιακό υπουργείο παιδείας και έρευνας. Η μεγαλύτερη αποτυχία στις απολυτήριες εξετάσεις είναι στο σχολικό μάθημα των μαθηματικών και γερμανικών επειδή τα θέματα είναι δύσκολα.

Στο πρώτο έτος οι περισσότεροι φοιτητές αποφασίζουν αν θα συνεχίσουν ή όχι καθώς το σύστημα είναι αρκετά ευέλικτο και έτσι την επόμενη σεζόν πάνε σε άλλο Τμήμα πιθανόν πιο εύκολο ή σε αυτό που θέλουν. Επίσης πολλοί σπουδάζουν και δυο προπτυχιακά ταυτόχρονα με ποσοστώσεις π.χ. το κύριο προπτυχιακό 60% και 40% για το δεύτερο προπτυχιακό και έχουν 2 πτυχία αλλά με χρόνο σπουδών 8-10 εξαμήνων (ανάλογα τη σπουδή).

Το Πανεπιστήμιο είχε κάνει ένα πρόγραμμα προσέλκυσης νέων φοιτητών σε επιστήμες αιχμής π.χ. Πληροφορική με ελεύθερη πρόσβαση και δυστυχώς δεν κέρδισε τις εντυπώσεις. Οι νέοι δεν είχαν όρεξη για σπουδές στην Πληροφορική επειδή έχουν επίγνωση ότι η συγκεκριμένη επιστήμη δεν είναι τόσο "ουάου" όσο νομίζουν στην Ελλάδα. Συνήθως σε κάποια Τμήματα οι κενές θέσεις είναι κάθε χρόνο επειδή η δυσκολία είναι γνωστή.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Εγώ σου έγραψα σε κάτι συγκεκριμένο που ανέφερες ότι γιατί οι πλούσιοι Έλληνες να προτιμήσουν τα ελληνικά ιδιωτικά ενώ μπορούν να πάνε σε αυτά των Βαλκανίων.

Να το κλείσουμε το ΕΑΠ τότε δεν καταλαβαίνω γιατί να μπαίνει κάποιος χωρίς πανελλήνιες.


Κοίταξε να δεις. Αυτός που θέλει να «αγοράσει» ένα πτυχίο, θα το κάνει από εκεί που τον βολεύει, είτε είναι Ελλάδα, είτε Βουλγαρία είτε οπουδήποτε, αν αυτοί είναι στους οποίους στοχεύει το «ιδιωτικό πανεπιστήμιο» όπως το ονειρεύεται η νυν κυβέρνηση, πάει περίπατο το επιχείρημα αναβάθμισης της παιδείας.

Στο ΕΑΠ αναφέρθηκα, ίσως να μην ήταν σαφές, για να αναδείξω το ότι υπάρχει πανεπιστήμιο στα πρότυπα ενός «εξωσυστημικού» ιδρύματος που δεν χρειάζεσαι εξετάσεις κατάταξης (πανελλήνιες) για να μπεις, ενώ απαιτούνται και δίδακτρα και λειτουργεί ως ένα πλήρως ακαδημαϊκό ίδρυμα - με έρευνα και δημοσιεύσεις καθηγητών του κ.λπ..
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Κοίταξε να δεις. Αυτός που θέλει να «αγοράσει» ένα πτυχίο, θα το κάνει από εκεί που τον βολεύει, είτε είναι Ελλάδα, είτε Βουλγαρία είτε οπουδήποτε, αν αυτοί είναι στους οποίους στοχεύει το «ιδιωτικό πανεπιστήμιο» όπως το ονειρεύεται η νυν κυβέρνηση, πάει περίπατο το επιχείρημα αναβάθμισης της παιδείας.

Στο ΕΑΠ αναφέρθηκα, ίσως να μην ήταν σαφές, για να αναδείξω το ότι υπάρχει πανεπιστήμιο στα πρότυπα ενός «εξωσυστημικού» ιδρύματος που δεν χρειάζεσαι εξετάσεις κατάταξης (πανελλήνιες) για να μπεις, ενώ απαιτούνται και δίδακτρα και λειτουργεί ως ένα πλήρως ακαδημαϊκό ίδρυμα - με έρευνα και δημοσιεύσεις καθηγητών του κ.λπ..


Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα στο θέμα της συζήτησης μας.

Μια προβληματίζεσαι λέγοντας ότι δεν χρειάζονται ελληνικά ιδιωτικά επειδή τα ξένα είναι καλύτερα.

Μια προβληματίζεσαι λέγοντας ότι δεν βγάζει νόημα να επενδύσει κανείς στην ιδιωτική εκπαίδευση της Ελλάδας.

Και ρωτάω εγώ τώρα, όλα τα παραπάνω πως ακριβώς συμβάλλουν στο να είναι αρνητικό το να υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα; Άσε τους φοιτητές να διαλέξουν αν θέλουν να πάνε στο δημόσιο, στο ΕΑΠ, σε ιδιωτικά ή στο εξωτερικό. Για αυτούς ανησυχείς; Ή μήπως ανησυχείς για τους επενδυτές μήπως δεν βγει καλή η επένδυση τους;

Πραγματικά, είτε φταίει που δεν παρακολουθώ την συζήτηση από την αρχή, είτε κάτι δεν λες ξεκάθαρα και πετάς μπιχτές για την κυβέρνηση κάθε τρεις και λίγο. Πες ξεκάθαρα τι είναι αυτό που στηρίζεις.

Έχε υπόψιν σου ότι σπουδάζω σε δημόσιο πανεπιστήμιο και με βολεύει η μη ισοτιμία των πτυχίων. Έχω να ανταγωνιστώ λιγότερους ;)
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,065 μηνύματα.
Και ρωτάω εγώ τώρα, όλα τα παραπάνω πως ακριβώς συμβάλλουν στο να είναι αρνητικό το να υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα; Άσε τους φοιτητές να διαλέξουν αν θέλουν να πάνε στο δημόσιο, στο ΕΑΠ, σε ιδιωτικά ή στο εξωτερικό.
Στο να είναι θετικό θα μού απαντήσει κανείς;

Το θέμα είναι Γιάννη μου οτι δε θα αποφασίσει ο φοιτητής αλλά η τσέπη του μπαμπά του, κάτι που θα υποτιμήσει ακόμα περισσότερα τα δημόσια πανεπιστήμια (αφού οι βουλευτές και όλοι οι πολιτικοί παράγοντες σε ιδιωτικό θα στέλνουν τα παιδιά τους οπότε για ποιο λόγο να προσπαθήσουν να φτιάξουν τα δημόσια; δες τί γίνεται με τα σχολεία) και θα ανοίξει το χάσμα μεταξύ φτωχών και πλουσίων, κάτι που θα μεγαλώσει την αναξιοκρατία στη χώρα μας επιπλέον. Το μόνο στο οποίο συμφωνώ είναι οτι θα προκύψουν θέσεις εργασίας. Το οτι "πάνε στο εξωτερικό οπότε γιατί να μη μείνουν Ελλάδα;" το θεωρώ χαζό αφού από όσο ξέρω ούτε του εξωτερικού είναι ισοδύναμα στη χώρα μας με τα δημόσια, ή μπορεί να κάνω και λάθος. Το θέμα μας είναι να είναι ισοδύναμα, ναι ή όχι.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,280 μηνύματα.
Στο να είναι θετικό θα μού απαντήσει κανείς;

Το θέμα είναι Γιάννη μου οτι δε θα αποφασίσει ο φοιτητής αλλά η τσέπη του μπαμπά του, κάτι που θα υποτιμήσει ακόμα περισσότερα τα δημόσια πανεπιστήμια (αφού οι βουλευτές και όλοι οι πολιτικοί παράγοντες σε ιδιωτικό θα στέλνουν τα παιδιά τους οπότε για ποιο λόγο να προσπαθήσουν να φτιάξουν τα δημόσια; δες τί γίνεται με τα σχολεία) και θα ανοίξει το χάσμα μεταξύ φτωχών και πλουσίων, κάτι που θα μεγαλώσει την αναξιοκρατία στη χώρα μας επιπλέον. Το μόνο στο οποίο συμφωνώ είναι οτι θα προκύψουν θέσεις εργασίας. Το οτι "πάνε στο εξωτερικό οπότε γιατί να μη μείνουν Ελλάδα;" το θεωρώ χαζό αφού από όσο ξέρω ούτε του εξωτερικού είναι ισοδύναμα στη χώρα μας με τα δημόσια, ή μπορεί να κάνω και λάθος. Το θέμα μας είναι να είναι ισοδύναμα, ναι ή όχι.


Άρα έχουμε το εξής συμπέρασμα:Να μην ανοίξουν ιδιωτικά πανεπιστήμια,δηλαδή να μην έχουμε θέσεις εργασίας,φόρους,ανθρώπινο δυναμικό,βελτίωση και των δημοσίων πανεπιστημίων καθώς θα υπάρχει ανταγωνισμός με τα ιδιωτικά για να μην μεγαλώσει το χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών το οποίο είδη υπάρχει και δεν θα επηρεαστεί ιδιαίτερα-ως καθόλου από την κίνηση αυτή.:rofl:

Καλό πάτο εύχομαι στο Σοσιαλιστικό κρατίδιο γιατί με αυτά τα μυαλά αυτό μας αξίζει μόνο.Στο μόνο που είμαστε καλοί είναι να ζητάμε χρήματα από την ΕΕ και την Αμερική όσο και αν πονάει μερικούς.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στο να είναι θετικό θα μού απαντήσει κανείς;

Το θέμα είναι Γιάννη μου οτι δε θα αποφασίσει ο φοιτητής αλλά η τσέπη του μπαμπά του, κάτι που θα υποτιμήσει ακόμα περισσότερα τα δημόσια πανεπιστήμια (αφού οι βουλευτές και όλοι οι πολιτικοί παράγοντες σε ιδιωτικό θα στέλνουν τα παιδιά τους οπότε για ποιο λόγο να προσπαθήσουν να φτιάξουν τα δημόσια; δες τί γίνεται με τα σχολεία) και θα ανοίξει το χάσμα μεταξύ φτωχών και πλουσίων, κάτι που θα μεγαλώσει την αναξιοκρατία στη χώρα μας επιπλέον. Το μόνο στο οποίο συμφωνώ είναι οτι θα προκύψουν θέσεις εργασίας. Το οτι "πάνε στο εξωτερικό οπότε γιατί να μη μείνουν Ελλάδα;" το θεωρώ χαζό αφού από όσο ξέρω ούτε του εξωτερικού είναι ισοδύναμα στη χώρα μας με τα δημόσια, ή μπορεί να κάνω και λάθος. Το θέμα μας είναι να είναι ισοδύναμα, ναι ή όχι.
Εγώ το ακούω αυτό το επιχείρημα και συμφωνώ ότι τα πλουσιόπαιδα έχουν πιο εύκολη πρόσβαση στα ιδιωτικά. Το θέμα είναι το εξής: Αυτοί που διαμένουν Αθήνα ή Θεσσαλονίκη που βρίσκονται τα πιο πολλά κολλέγια, αν δεν περάσει στην πόλη που ζει θα πληρώσει περισσότερα χρήματα αν μετακομίσει σε άλλη πόλη. Δεύτερον, κάποιος δεν είναι πλούσιος, απλά μπορεί να δουλέψει παράλληλα και με το βασικό μόνο βγάζει τα δίδακτρα. Τρίτον, το θέμα είναι να μην υπερασπιζόμαστε ως μόνο μέσο εισαγωγής στο πανεπιστήμιο τις πανελλήνιες. Ζούμε σε μία ένωση κρατών, ζούμε στον 21ο αιώνα, λέμε ότι ανήκουμε στη Δύση, δεν γίνεται να διατηρούμε σοβιετικού τύπου διαδικασίες. Στο εξωτερικό στα δημόσια πανεπισήμια σε πολλές χώρες ισχύει το σύστημα ελεύθερης εισαγωγής και ξεσκαρτάρονται μέσα. Αν όντως είναι θέμα ανισότητας, κατ' αρχάς θα έπρεπε να το κοιτάξουμε σαν κοινωνία γιατί το πρόβλημα των πολλών είναι ότι στα ιδιωτικά θα πηγαίνουν αυτοί που θέλουν να βγουν δικηγόροι και γιατροί, δηλαδή έλεος να θεωρούμε δύο επιστήμες ανώτερες από τις άλλες δεκάδες και δεύτερον ας μπουν εξετάσεις πιστοποίησης μετά το τέλος της σχολής.

Σημείωση: Προφανώς τα οφέλη είναι τα χρήματα αυτών που φεύγουν στο εξωτερικό για πρώτο πτυχίο (σίγουρα) και μεταπτυχιακό, καθώς διευρύνεται το εύρος των επιλογών. Η γνωστή καραμέλα της ΝΔ, ότι το 5% του ΑΕΠ της Κύπρου είναι από τα ιδιωτικά. Η προσέλκυση φοιτητών από την ΕΕ, γιατί και εκεί άχρηστοι οι κυβερνώντες φτιάξανε προπτυχιακό μόνο για τους εκτός ΕΕ. Ανταγωνισμός με τα δημόσια, επιτέλους να ξυπνήσουν λίγο, ότι δεν έχουν το μονοπώλιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αν είναι να υπονομοευθούν, θα φταίει καθαρά η δυσλειτουργία τους και το προσωπικό που έχουν. Θα στραφούν περισσότερο στην αγορά και δεν θα είναι παραγωγή επιστημόνων, αλλά επιστημόνων με προοπτική στην αγορά εργασίας. Αυτά μου έρχονται έτσι στα γρήγορα.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Άρα έχουμε το εξής συμπέρασμα:Να μην ανοίξουν ιδιωτικά πανεπιστήμια,δηλαδή να μην έχουμε θέσεις εργασίας,φόρους,ανθρώπινο δυναμικό,βελτίωση και των δημοσίων πανεπιστημίων καθώς θα υπάρχει ανταγωνισμός με τα ιδιωτικά για να μην μεγαλώσει το χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών το οποίο είδη υπάρχει και δεν θα επηρεαστεί ιδιαίτερα-ως καθόλου από την κίνηση αυτή.:rofl:

Καλό πάτο εύχομαι στο Σοσιαλιστικό κρατίδιο γιατί με αυτά τα μυαλά αυτό μας αξίζει μόνο.Στο μόνο που είμαστε καλοί είναι να ζητάμε χρήματα από την ΕΕ και την Αμερική όσο και αν πονάει μερικούς.

Αφού πάσχουμε από διπολισμό. :rofl: Όταν οι άλλες χώρες κάνουν επιχειρηματικά βιώσιμα τα δημόσια σχολεία και Πανεπιστήμια, στην Ελλάδα ακόμη συζητάμε γιατί είναι καλό το υπάρχον δημόσιο Πανεπιστήμιο αλλά με μεροληπτική κριτική. Δηλαδή, αυτή που εμείς θέλουμε και μας αρέσει. Γράφεις κατεβατά και εξηγείς που χωλαίνει το Ελληνικό δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα και είναι σαν να μιλάς στον τοίχο. Η σχιζοφρένεια εδώ μέσα έχει χτυπήσει κόκκινο. Σκέψου τι γίνεται πανελλαδικά...
 

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.
Στο να είναι θετικό θα μού απαντήσει κανείς;

Το θέμα είναι Γιάννη μου οτι δε θα αποφασίσει ο φοιτητής αλλά η τσέπη του μπαμπά του, κάτι που θα υποτιμήσει ακόμα περισσότερα τα δημόσια πανεπιστήμια (αφού οι βουλευτές και όλοι οι πολιτικοί παράγοντες σε ιδιωτικό θα στέλνουν τα παιδιά τους οπότε για ποιο λόγο να προσπαθήσουν να φτιάξουν τα δημόσια; δες τί γίνεται με τα σχολεία) και θα ανοίξει το χάσμα μεταξύ φτωχών και πλουσίων, κάτι που θα μεγαλώσει την αναξιοκρατία στη χώρα μας επιπλέον. Το μόνο στο οποίο συμφωνώ είναι οτι θα προκύψουν θέσεις εργασίας. Το οτι "πάνε στο εξωτερικό οπότε γιατί να μη μείνουν Ελλάδα;" το θεωρώ χαζό αφού από όσο ξέρω ούτε του εξωτερικού είναι ισοδύναμα στη χώρα μας με τα δημόσια, ή μπορεί να κάνω και λάθος. Το θέμα μας είναι να είναι ισοδύναμα, ναι ή όχι.


original πλουσιοι τυπου τα παιδια των πολιτικων που λες πανε κατευθιαν εξωτερικο για σπουδες, σιγα μην πανε σε ιεκ και deree και ολα τα σχετικα, νεοπλουτοι ισως να υπαρχουν αλλα παιδια βουλευτων (μιας και αυτους εφερες παραδειγμα) λογικα πανε σχολειο σε κανα κολλεγιο ή σε κανα ελληνοαμερικανικο ή κατι τετοιο, κατα κυριο λογο σε σχολεια που τους παρεχουν προσβαση απευθιας σε σπουδες στο εξωτερικο οποτε ανακαθεν κανεις τους δεν ενδιαφεροταν για τη δημοσια εκπαιδευση μη γελιομαστε δεν περιμεναν την ισοτιμια για να παρατησουν στη μοιρα της τη δημοσια εκπαιδευση
οσο για το χασμα επισης διαφωνω για εναν λογο
ας πουμε οτι ισχυει ο νομος του ν+2 και οσοι φοιτητες δεν τελειωσουν εντος αυτου του χρονικου οριου διαγραφονται
θα ρισκαρει ο οποιοσδηποτε γονιος με ενα μετριο ή σχετικα χαμηλο εισοδημα να δωσει αυτα τα λεφτα σε φροντηστηρια (γιατι και η δημοσια εκπαιδευση μια χαρα εις βαρος του πατρικου εισοδηματος ηταν παντοτε) με το ρισκο οτι μπορει να πανε χαμμενα και το παιδι του να διεγραφει πριν προλαβει να παρει πτυχιο? πολυ απλα θα τα δωσει σε ενα κολλεγιο να τελειωσει στα σιγουρα και αν εχει την ιδια αξια το πτυχιο ολα καλα, μικρο το κακο
κερδιζουν απο αυτο τα ιδιωτικα πανεπηστημια? σαφως ανοιγουν σαμπανιες
θα υποτιμηθει κ αλλο το δημοσιο πανεπηστημιο? απ'οτι φαινεται ναι
το θεμα ειναι και αυτο που πρεπει να μας προβληματιζει ο,τι πτυχιο και να παρεις αν τελικα θα εισαι σωστος στη δουλεια σου οταν βγεις στην αγορα εργασιας και αν οντως εχεις παρει τα εφοδια που χρειαζονται
και ναι μεν υπαρχουν κολλεγια που κοροιδευουν κοσμο και δεν γινεται ποτε μεσα σε 2 χρονια να ειναι ο αλλος αρκετα καταρτισμενος να ασκησει το επαγγελμα στο οποιο πηρε πτυχιο, και λογικα αν αρχισουν να αποκτανε ολο και περισσοτερο κοσμο το αποτελεσμα θα ειναι να χαλασει κ αλλο η ποιοτητα των υπηρεσιων που προσφερουν
απο την αλλη το ιδιο μπορει να ισχυσει και για πολλες περιπτωσεις στο δημοσιο γιατι ποσοι απλα δινουν μαθηματα, περνανε με αριστα και δεν ξερουν χριστοπαναγια
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Κι αντί να διορθώσουμε την παθογένεια του δημοσίου πανεπιστημίου, θα δημιουργήσουμε και νέα παθογένεια του ιδιωτικου; Και πώς ακριβώς η ύπαρξη ιδιωτικών πανεπιστημίων θα βελτιώσει τα δημόσια; Όπως βελτιώνονται και τα δημόσια σχολεία επειδή υπάρχουν ιδιωτικά; Η βελτίωση των δημόσιων πανεπιστημίων θα γίνει μέσα από πολιτικές αποφάσεις τύπου αξιολογήσεις, απολύσεις, διαφάνεια. Με το να αφήσεις τα πλουσιόπαιδα να πάνε στα ιδιωτικά πανεπιστήμια και να αποφοιτούν από αυτά ευκολότερα και να βρίσκουν δουλειά ευκολότερα, απλά μεγαλώνεις το χάσμα πλουσίων και μεσαίων ή φτωχων.

Επιπλέον πολλή υποτίμηση βλέπω για τα δημόσια πανεπιστήμια. Όλοι αυτοί οι 500.000 που έφυγαν στο εξωτερικό και πόσοι υπερδιπλάσιοι που εργάζονται στην Ελλάδα από δημόσια πανεπιστήμια δε βγήκαν; Γιατί τόση απαξίωση;
Καταρχας, για ποια παθογενεια μιλαμε, το να ανοιξει και ιδιωτικο? Με ποιο δικαιωμα θα απαγορευσεις εσυ στον αλλον να ανοιξει πανεπιστημιο ή να μην αναγνωριζεται το χαρτι επειδη εσενα σου χαλαει την ιδεολογικη αισθητικη? Με τα πλουσιοπαιδα, ποιο ειναι το προβλημα? ΑΝ ειναι χειρωτερα σαν εκπαιδευτικα ιδρυματα και αγοραζεις πτυχια, αυτο θα πληρωθει μετεπειτα στο αν θα σε προσλαμβανουν. Επειδη νομικα θα αναγνωριζεται ισοδυναμα το πτυχιο, δεν σημαινει το ιδιο και στην προσληψη. Και μη μου λες οτι και τωρα δεν γινονται τα ιδια ή και χειρωτερα στα δημοσιο. Μηπως πως αυτα τα πανεπιστημια θα ειναι καλυτερα? Αλλα προκειμενου να εχουν ολοι το ιδιο, εσυ προτιμας να καταστρεφεις το καλυτερο. Και οταν εγω λεω οτι ο σοσιαλισμος ειναι η εξισωση ολων προς τα κατω, ειμαι τρελος. Ξερεις, μπορεις να παρεις δανειο για να φοιτησεις ή και να δωθουν υποτροφιες, δεν ξερω γιατι σου εχει κολλησει οτι τα ιδιωτικα ειναι μονο για οσους εχουν λεφτα. Θα μου πεις οτι δεν σου αρεσει γιατι δεν θα εχουν ολοι. Για να πιασω μαζι και το ερωτημα εαν θα βελτιωθουν τα δημοσια πανεπιστημα, δεν πρεπει να ταυτιζεις την στηριξη των φτωχων με το τεραστιο κρατος. Ας μη βελτιωθει ποτε το δημοσιο, αλλωστε αυτες οι κουβεντες γινονται χρονια τωρα και δεν γινεται ποτε τιποτα, το θεμα ειναι να υπαρχει ποιοτικη εκπαιδευση, οχι απαραιτητα κρατικη. Αντι να δινονται λεφτα στα κρατικα ιδρυματα, ας δινονται κατευθειαν στους πολιτες και αυτοι θα αποφασιζουν που θα πανε. Αν η ΑΣΟΕΕ και ο καθε κρατικος οικος ανοχης θελει να ξαναδει φραγκο στη ζωη του, ας κανει τα κουμαντα του ετσι ωστε ο πελατης να τον προτιμησει απο τους ανταγωνιστες του.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,280 μηνύματα.
Καταρχας, για ποια παθογενεια μιλαμε, το να ανοιξει και ιδιωτικο? Με ποιο δικαιωμα θα απαγορευσεις εσυ στον αλλον να ανοιξει πανεπιστημιο ή να μην αναγνωριζεται το χαρτι επειδη εσενα σου χαλαει την ιδεολογικη αισθητικη? Με τα πλουσιοπαιδα, ποιο ειναι το προβλημα? ΑΝ ειναι χειρωτερα σαν εκπαιδευτικα ιδρυματα και αγοραζεις πτυχια, αυτο θα πληρωθει μετεπειτα στο αν θα σε προσλαμβανουν. Επειδη νομικα θα αναγνωριζεται ισοδυναμα το πτυχιο, δεν σημαινει το ιδιο και στην προσληψη. Και μη μου λες οτι και τωρα δεν γινονται τα ιδια ή και χειρωτερα στα δημοσιο. Μηπως πως αυτα τα πανεπιστημια θα ειναι καλυτερα? Αλλα προκειμενου να εχουν ολοι το ιδιο, εσυ προτιμας να καταστρεφεις το καλυτερο. Και οταν εγω λεω οτι ο σοσιαλισμος ειναι η εξισωση ολων προς τα κατω, ειμαι τρελος. Ξερεις, μπορεις να παρεις δανειο για να φοιτησεις ή και να δωθουν υποτροφιες, δεν ξερω γιατι σου εχει κολλησει οτι τα ιδιωτικα ειναι μονο για οσους εχουν λεφτα. Θα μου πεις οτι δεν σου αρεσει γιατι δεν θα εχουν ολοι. Για να πιασω μαζι και το ερωτημα εαν θα βελτιωθουν τα δημοσια πανεπιστημα, δεν πρεπει να ταυτιζεις την στηριξη των φτωχων με το τεραστιο κρατος. Ας μη βελτιωθει ποτε το δημοσιο, αλλωστε αυτες οι κουβεντες γινονται χρονια τωρα και δεν γινεται ποτε τιποτα, το θεμα ειναι να υπαρχει ποιοτικη εκπαιδευση, οχι απαραιτητα κρατικη. Αντι να δινονται λεφτα στα κρατικα ιδρυματα, ας δινονται κατευθειαν στους πολιτες και αυτοι θα αποφασιζουν που θα πανε. Αν η ΑΣΟΕΕ και ο καθε κρατικος οικος ανοχης θελει να ξαναδει φραγκο στη ζωη του, ας κανει τα κουμαντα του ετσι ωστε ο πελατης να τον προτιμησει απο τους ανταγωνιστες του.


Πραγματικά ποσά likes αξίζει αυτό το σχόλιο;1.000;

Δυστυχώς φίλε οι Έλληνες έχουν την νοοτροπία σοσιαλιστικής μπανανίας.Μονο για γέλια είναι οι περισσότεροι με τις απόψεις που εκφράζουν.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top