American Economist
Επιφανές μέλος
Α τώρα κάποιες είναι δύσκολες;
Με τους καθηγητές που κόβουν συνέχεια τι θα γίνει;
Τι εννοείς κόβουν συνέχεια;;;Αν ακολουθήσεις ένα προγραμμα δύσκολα θα σε κόψουν.Ναι όντως κάποιοι καθηγητές είναι δύσκολοι αν όμως διαβάζεις δεν βλέπω το πρόβλημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Τι εννοείς κόβουν συνέχεια;;;Αν ακολουθήσεις ένα προγραμμα δύσκολα θα σε κόψουν.Ναι όντως κάποιοι καθηγητές είναι δύσκολοι αν όμως διαβάζεις δεν βλέπω το πρόβλημα.
Πήγαινε σχολή του αδερφού ή αυτός στο Τει Σερρών και θα καταλάβεις τι εννοώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas83
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τι εννοείς κόβουν συνέχεια;;;Αν ακολουθήσεις ένα προγραμμα δύσκολα θα σε κόψουν.Ναι όντως κάποιοι καθηγητές είναι δύσκολοι αν όμως διαβάζεις δεν βλέπω το πρόβλημα.
Ναι, χωρίς παρεξήγηση όμως, άλλη βαρύτητα έχει το τι λέει κάποιος που είναι κάποια χρόνια φοιτητής και άλλη κάποιος που δεν έχει συμμετάσχει σε καμία εξεταστική έως τώρα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ναι, χωρίς παρεξήγηση όμως, άλλη βαρύτητα έχει το τι λέει κάποιος που είναι κάποια χρόνια φοιτητής και άλλη κάποιος που δεν έχει συμμετάσχει σε καμία εξεταστική έως τώρα..
Δεν ειπα το αντίθετο όμως αν διαβάζεις και γράψεις ικανοποιητικά δεν βλέπω το λόγο να μην περάσεις.Με την λογική αυτή και το ν+2 να μην υπάρχει πάλι ο άλλος μπορεί να σε κόβει συνέχεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas83
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν ειπα το αντίθετο όμως αν διαβάζεις και γράψεις ικανοποιητικά δεν βλέπω το λόγο να μην περάσεις.Με την λογική αυτή και το ν+2 να μην υπάρχει πάλι ο άλλος μπορεί να σε κόβει συνέχεια.
Ναι, δεν έχεις ιδέα όμως τι θα πει δύστροπος καθηγητής και δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί και δε βλέπω κανένας νόμος και κανένα ν+2 να τους βάζει στη θέση τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Το ν+2 είναι εκτός χρόνου και τόπου και οι φοιτητές πρέπει να δώσουν την απάντηση που πρέπει με μαζικές καταλήψεις διαρκείας.
Ότι πρέπει να απαντήσουμε πρέπει.
Περιμενουμε το ν/σ σίγουρα υπάρχουν και άλλοι τρόποι πέρα από την κατάληψη.
Πάντως από σενα πρώτη φορά βλέπω να λες για κατάληψη.
Πως και έτσι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Η ιστορία έχει δείξει ότι δεν υπάρχει πιο αποτελεσματικός τρόπος αγώνας και μορφής πίεσης από τις μαζικές καταλήψεις. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει.Ότι πρέπει να απαντήσουμε πρέπει.
Περιμενουμε το ν/σ σίγουρα υπάρχουν και άλλοι τρόποι πέρα από την κατάληψη.
Πάντως από σενα πρώτη φορά βλέπω να λες για κατάληψη.
Πως και έτσι;
Θα υπάρχει το επιχείρημα αντικατάληψης για τους επί πτυχίω που περιμενουν να πάνε εξωτερικό. Η απάντηση είναι ότι τους τελειωμένους ότι και να ψηφιστεί δεν τους επηρεάζει καθώς οι μέρες τους στη σχολη είναι μετρημένες. Γιατί να νοιαστείτε γι' αυτούς όταν αυτοί δεν νοιάζονται για εσάς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GoddamnRight
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ένα τσίρκο τα ελληνικά πανεπιστήμια. Ελπίζω να φτάσουμε στο σημείο σαν χώρα που να σπάνε για πλάκα τις καταλήψεις. Να μπουκάρει η αστυνομία μέσα κανονικά και να διαλύει αυτήν την ντροπή.
Nα μας πούνε "φασίστες"; Η νέα μόδα όταν λες κάτι που είναι η λογική διάσταση του πράγματος, σε λένε φασίστα οι αντιφασίστες. Το ερώτημα είναι αυτοί με ποια κριτήρια θεωρούνται αντιφασίστες και δημοκράτες; Βρείτε ένα δημοκρατικό ουσιαστικό έμπρακτο στοιχείο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GoddamnRight
Εκκολαπτόμενο μέλος
Nα μας πούνε "φασίστες"; Η νέα μόδα όταν λες κάτι που είναι η λογική διάσταση του πράγματος, σε λένε φασίστα οι αντιφασίστες. Το ερώτημα είναι αυτοί με ποια κριτήρια θεωρούνται αντιφασίστες και δημοκράτες; Βρείτε ένα δημοκρατικό ουσιαστικό έμπρακτο στοιχείο...
Άσε παραλογισμός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Άσε παραλογισμός.
Το χειρωτερο είναι ότι με το να κλείνουν τα πανεπιστήμια δεν κερδίζουν τίποτα συν ότι δεν σέβονται τα παιδιά που θέλουν να παρακολουθήσουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Η κεραμέως εείπε ότι δε θα ισχύσει για αυτούς που είναι τώρα, αλλά θα υπάρχει μια άλλη διάταξηΝα αναφέρουμε κάπου εδώ ένα συγκεκριμένο νούμερο. Με τον μέσο χρόνο κτήσης πτυχίου στο Τμήμα Μαθηματικών του ΕΚΠΑ στα 6,3 έτη, με το ν+2 μένει απ' έξω πάνω από το 50% των φοιτητών του τμήματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος
Η κεραμέως εείπε ότι δε θα ισχύσει για αυτούς που είναι τώρα, αλλά θα υπάρχει μια άλλη διάταξη
Ναι, απλά να αναφέρω επίσης ότι ο μέσος όρος φοίτησης δε γίνεται να αλλάξει από τη μία μέρα στην άλλη. Οπότε, αυτή η αντιμετώπιση «οδοστρωτήρα» που νομίζει η κυβέρνηση ότι είναι αποδοτική, μάλλον δεν είναι. Σε όλες τις μεταβάσεις χρειάζεται μία περίοδος προσαρμογής. Για παράδειγμα, χρειάζεται να γίνει κάποια αναπροσαρμογή του προγράμματος σπουδών; Χρειάζεται να ληφθούν υπ' όψιν ιδιαιτερότητες τμημάτων;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
constansn
Δραστήριο μέλος
Τι εννοείς κόβουν συνέχεια;;;Αν ακολουθήσεις ένα προγραμμα δύσκολα θα σε κόψουν.Ναι όντως κάποιοι καθηγητές είναι δύσκολοι αν όμως διαβάζεις δεν βλέπω το πρόβλημα.
Καλώς όρισες στο ελληνικό πανεπιστήμιο Φώτη που σημαίνει ότι κάθε σχολή έχει τουλάχιστον έναν καθηγητή που είναι τόσο περίεργος και απαιτητικός ώστε τα ποσοστά επιτυχίας ανά εξεταστική να είναι κάτω του 5%. Ακόμη θυμάμαι την περίεργη της δικής μου σχολής και ας πέρασα το μάθημα της πολύ πιο εύκολα από άλλους συμφοιτητές μου. Ξέρεις τι είναι να είσαι πρωτοετής και τα ενημερωτικά των φοιτητικών συλλόγων να σου εύχονται καλά σαράντα εφόσον είχες τη συγκεκριμένη καθηγήτρια; Όπως επίσης θυμάμαι και την αγαπημένη μου καθηγήτρια που τόνιζε ότι όταν το ποσοστό αποτυχίας είναι της τάξης του 90-95% τότε το πρόβλημα δεν είναι των φοιτητών αλλά του διδάσκοντα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο συγκεκριμένος καθηγητής θα έκανε μόνος του το μάθημα χωρίς φροντιστήριο ή μάλλον όλα μαζί κατά τη δική του "δημοκρατία". Μας υποδέχθηκε με την φράση: «Καλωσορίσατε αποτυχημένοι Μηχανικοί». Η ύλη στον οδηγό σπουδών ήταν άψογα γραμμένη και θα ξεκινούσαμε αν σπουδάζαμε στην Αγγλία προφανώς από τους πραγματικούς αριθμούς (ορισμός, διάταξη κλπ) και ο συγκεκριμένος έγραψε μόνο μια ανισότητα
x^2005 < y^2005
και ρούφαγε με ήχο, τον φραπέ του περιμένοντας να του δώσουμε την λύση. Κάτι ορισμοί περί τομών Dedekind, δεν ειπώθηκαν ποτέ. Η ύλη έκανε ένα άλμα σε sup / inf και όλοι από κάτω φοιτητές κοιτούσαν σαν να μιλάει κινέζικα. Κανένα παράδειγμα. Το μάθημα συνέχισε σαν μια αποτυχία. Από ότι είδα στη συνέχεια των σπουδών, το μάθημα είχε επιτυχία 2% των...κάπου 2000 εξεταζομένων φοιτητών με βαθμό 5 ή τίποτα. Την τελευταία βδομάδα του εξαμήνου έπαθε μια αναλαμπή και θυμήθηκε ότι είχε ξεχάσει να μας διδάξει το ορισμένο ολοκλήρωμα με την ανάλυση του Riemann. Έτσι δίδαξε σε 2 ώρες όλη τη θεωρία με αποδείξεις όπως την παραπάνω ανισότητα (δηλαδή, δεν έγραφε τίποτα και περιμένε εμάς να τις αποδείξουμε για να τελειώσει τον φραπέ). Όλο το εξάμηνο είχα συγκεντρώσει 5 σελίδες σημειώσεις σε ένα μάθημα που "ακολουθούσε" το βιβλίο του Spivak. Το συγκεκριμένο μάθημα αποτελεί τη βάση των Μαθηματικών για όλα τα Μαθηματικά που έπονται και δυστυχώς είχαμε ότι χειρότερο είδος διδάσκοντα. Τελείως αδιάλλακτου και δηλωμένου ακρο-αριστερού με δράσεις στο Ν.Αχαϊας (ομιλίες, πορείες, υποκινητής καταλήψεων στο Τμήμα, κλπ). Έκανε και κομματική προπαγάνδα στο μάθημα με διάφορες μαθηματικές σπόντες που είχαν πολιτικό νόημα όπως κάθε "αριστεροτρόμπας" καθηγητής του Μαθηματικού Πατρών. Κάπου στο τέλος της πρώτης ημέρας πρέπει να μπήκαν και οι ΚΝΕτες για να μας κάνουν επιμορφωτικό σεμινάριο...στις ακολουθίες για "νούμερα"!
Για να περάσεις μάθημά του έπρεπε να γράψεις μια σελίδα 2 όψεων συγκεκριμένες ασκήσεις που σημείωνε ως απαραίτητες για τη βάση καθώς το άθροισμα έπιανε ένα τυχαίο άθροισμα (π.χ. 130) που έπρεπε να κάνεις αναγωγή στη βάση του 5. Ο συγκεκριμένος (πλέον συνταξιούχος) έκανε και το μάθημα Μιγαδικής Ανάλυσης. Επειδή οι εκφωνήσεις ήταν προφορικές (καθ' υπαγόρευση) ή χειρόγραφες πολλές φορές υπήρχε σύγχυση για το z αν ήταν 2 ή z, το οποίο στα Μαθηματικά των Μιγαδικών Συναρτήσεων έχει διαφορά (για όσους είναι από άλλη επιστήμη και διαβάζουν το κείμενο αυτό). Γενικά, υπήρχαν ουρές στα φωτοτυπάδικα για Γκαρούτσους κλπ καθώς κατά ένα παράξενο τρόπο κόβονταν αβέρτα και οι "κομματικοί" φοιτητές της αριστεράς και της προόδου.
Είναι από τις εμπειρίες ζωής που πραγματικά σκέφτομαι να τις βάλω στο βιογραφικό μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
H πρώτη μου μέρα στη σχολή. Καμία ενημέρωση σε βαθμό που και οι παρατάξεις μας έστειλαν σε λάθος αμφιθέατρο επειδή τα μπέρδεψαν. Δεν είχαν ιδέα και έτσι βρεθήκαμε να περπατάμε κάπου 20 λεπτά για να πάμε στην Πρυτανεία. Καμία υποδοχή. Στο τελευταίο δίωρο της ημέρας είχαμε το "μάθημα-τρολλ" του κάθε Ελληνικού Μαθηματικού Τμήματος που σέβεται τον εαυτό του: Πραγματική Ανάλυση Ι (ή Απειροστικό Ι για τα αδελφά Τμήματα). Μπαίνει ένας τύπος "αναπληρωτής" ετών 60-65 με μια εμφάνιση που απλά είδε φως και μπήκε. Φορούσε μια φανέλα ιδρωμένη και ένα παντελόνι με κάτι δερμάτινα πέδιλα για 60ρηδες και με κάτι νύχια που είχαν αποικίες της Βρετανικής αυτοκρατορίας πάνω. Το μαλλί κάλυπτε μάλλον με τσιμπιδάκι τη μισή φαλάκρα και ένα βλέμμα παγωμένο με πράσινα μάτια, σαν του Μπαλτά, του υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ! Βρήκα πιο ενδιαφέρον να ασχοληθώ με την φαλάκρα του και να βλέπω πόσες αυλακιές είχε από τις μπιπ που μας αράδιαζε.
Ο συγκεκριμένος καθηγητής θα έκανε μόνος του το μάθημα χωρίς φροντιστήριο ή μάλλον όλα μαζί κατά τη δική του "δημοκρατία". Μας υποδέχθηκε με την φράση: «Καλωσορίσατε αποτυχημένοι Μηχανικοί». Η ύλη στον οδηγό σπουδών ήταν άψογα γραμμένη και θα ξεκινούσαμε αν σπουδάζαμε στην Αγγλία προφανώς από τους πραγματικούς αριθμούς (ορισμός, διάταξη κλπ) και ο συγκεκριμένος έγραψε μόνο μια ανισότητα
Code:x^2005 < y^2005
και ρούφαγε με ήχο, τον φραπέ του περιμένοντας να του δώσουμε την λύση. Κάτι ορισμοί περί τομών Dedekind, δεν ειπώθηκαν ποτέ. Η ύλη έκανε ένα άλμα σε sup / inf και όλοι από κάτω φοιτητές κοιτούσαν σαν να μιλάει κινέζικα. Κανένα παράδειγμα. Το μάθημα συνέχισε σαν μια αποτυχία. Από ότι είδα στη συνέχεια των σπουδών, το μάθημα είχε επιτυχία 2% των...κάπου 2000 εξεταζομένων φοιτητών με βαθμό 5 ή τίποτα. Την τελευταία βδομάδα του εξαμήνου έπαθε μια αναλαμπή και θυμήθηκε ότι είχε ξεχάσει να μας διδάξει το ορισμένο ολοκλήρωμα με την ανάλυση του Riemann. Έτσι δίδαξε σε 2 ώρες όλη τη θεωρία με αποδείξεις όπως την παραπάνω ανισότητα (δηλαδή, δεν έγραφε τίποτα και περιμένε εμάς να τις αποδείξουμε για να τελειώσει τον φραπέ). Όλο το εξάμηνο είχα συγκεντρώσει 5 σελίδες σημειώσεις σε ένα μάθημα που "ακολουθούσε" το βιβλίο του Spivak. Το συγκεκριμένο μάθημα αποτελεί τη βάση των Μαθηματικών για όλα τα Μαθηματικά που έπονται και δυστυχώς είχαμε ότι χειρότερο είδος διδάσκοντα. Τελείως αδιάλλακτου και δηλωμένου ακρο-αριστερού με δράσεις στο Ν.Αχαϊας (ομιλίες, πορείες, υποκινητής καταλήψεων στο Τμήμα, κλπ). Έκανε και κομματική προπαγάνδα στο μάθημα με διάφορες μαθηματικές σπόντες που είχαν πολιτικό νόημα όπως κάθε "αριστεροτρόμπας" καθηγητής του Μαθηματικού Πατρών. Κάπου στο τέλος της πρώτης ημέρας πρέπει να μπήκαν και οι ΚΝΕτες για να μας κάνουν επιμορφωτικό σεμινάριο...στις ακολουθίες για "νούμερα"!
Για να περάσεις μάθημά του έπρεπε να γράψεις μια σελίδα 2 όψεων συγκεκριμένες ασκήσεις που σημείωνε ως απαραίτητες για τη βάση καθώς το άθροισμα έπιανε ένα τυχαίο άθροισμα (π.χ. 130) που έπρεπε να κάνεις αναγωγή στη βάση του 5. Ο συγκεκριμένος (πλέον συνταξιούχος) έκανε και το μάθημα Μιγαδικής Ανάλυσης. Επειδή οι εκφωνήσεις ήταν προφορικές (καθ' υπαγόρευση) ή χειρόγραφες πολλές φορές υπήρχε σύγχυση για το z αν ήταν 2 ή z, το οποίο στα Μαθηματικά των Μιγαδικών Συναρτήσεων έχει διαφορά (για όσους είναι από άλλη επιστήμη και διαβάζουν το κείμενο αυτό). Γενικά, υπήρχαν ουρές στα φωτοτυπάδικα για Γκαρούτσους κλπ καθώς κατά ένα παράξενο τρόπο κόβονταν αβέρτα και οι "κομματικοί" φοιτητές της αριστεράς και της προόδου.
Είναι από τις εμπειρίες ζωής που πραγματικά σκέφτομαι να τις βάλω στο βιογραφικό μου.
Και πως το πέρασες τελικά;
Το ωραίο με τις καταλήψεις είναι πως αοφασιζονται με βάση ψήφων οι οποίες δεν είναι καν το 50% του συνόλου των φοιτητών, καθως ελάχιστοι πάνε και ψηφίζουν και η άποψη από την ψηφοφορία μεταφράζεται de facto ως Ναι ενώ θα έπρεπε να γίνεται το αντίθετο, καθώς αν δεν καταφέρει να φέρεις ούτε καν τους μίσους στην συνέλευση δεν εκφράζεις καμία πλειοψηφία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
https://www.foititikanea.gr/πανεπισ...εκ-νέου-κατάληψη-στο-πάντειο-πανεπιστήμιο/amp
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Πραγματικά λυπάμαι.Καποια άτομα είναι περισσότερο χαζά από όσο νόμιζα.
https://www.foititikanea.gr/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%B1/%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%BF/17071-2019-%CE%B5%CE%BA-%CE%BD%CE%AD%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%B7%CF%88%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%BF/amp
Για να καταλάβω, δε πας στην ΓΣ γιατί φοβάσαι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 48 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 23 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.