Καθηγητής μαθηματικών από οικονομικά + μεταπτυχιακό;

Tsosmi_maths

Νεοφερμένος

Ο Tsosmi_maths αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Αν εισαι απο οικονομικα μπορεις μεσω στατιστικης και καποιου μεταπτυχιακου να γινεις μαθηματικος ή καποιας αλλη σχολης;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καθηγητής, όχι. Από άλλη σχολή ναι, μαθηματική. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,430 μηνύματα.
Αν εισαι απο οικονομικα μπορεις μεσω στατιστικης και καποιου μεταπτυχιακου να γινεις μαθηματικος ή καποιας αλλη σχολης;


Γιατί αυτή η γέφυρα; Λίγη ανάλυση..:wheel:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,281 μηνύματα.
Αν εισαι απο οικονομικα μπορεις μεσω στατιστικης και καποιου μεταπτυχιακου να γινεις μαθηματικος ή καποιας αλλη σχολης;

Φυσικά και μπορείς,με ενα διδακτορικό στα μαθηματικά θεωρείσαι ουσιαστικά μαθηματικός ή τουλάχιστον ικανός ώστε να παράγεις γνώση και να διδάξεις μαθηματικά(σε πανεπιστημιακό επίπεδο). Σε μαθητές λυκείου μπορεί να διδάξει οποιοσδήποτε απόφοιτος θετικής ή πολυτεχνικής σχολής .Απλά καλό είναι να πάρεις όσα μαθήματα σχετικά μπορείς ώστε να μην στα χρεώνουν αργότερα σε περίπτωση που χρειαστεί ;) .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,173 μηνύματα.
Φυσικά και μπορείς,με ενα διδακτορικό στα μαθηματικά θεωρείσαι ουσιαστικά μαθηματικός ή τουλάχιστον ικανός ώστε να παράγεις γνώση και να διδάξεις μαθηματικά(σε πανεπιστημιακό επίπεδο). Σε μαθητές λυκείου μπορεί να διδάξει οποιοσδήποτε απόφοιτος θετικής ή πολυτεχνικής σχολής .Απλά καλό είναι να πάρεις όσα μαθήματα σχετικά μπορείς ώστε να μην στα χρεώνουν αργότερα σε περίπτωση που χρειαστεί ;) .


Επαγγελματικά δικαιώματα μαθηματικού στην Ελλάδα έχουν μόνο όσοι τελειώσαν προπτυχιακό μαθηματικών. Αναξάρτητα τι master και phd έχει κάποιος δε μπορεί να διδάξει επίσημα μαθηματικά (σε φροντιστήρα και σε ιδιαίτερα ακόμα και κάποιος χωρίς πτυχίο μπορεί να διδάξει).

Μαν είναι σαν να λες ψυχολόγος μπορείς να γίνεις από κτηνιατρική αρκεί να κάνεις ένα phd στην ψυχολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,281 μηνύματα.
Επαγγελματικά δικαιώματα μαθηματικού στην Ελλάδα έχουν μόνο όσοι τελειώσαν προπτυχιακό μαθηματικών. Αναξάρτητα τι master και phd έχει κάποιος δε μπορεί να διδάξει επίσημα μαθηματικά (σε φροντιστήρα και σε ιδιαίτερα ακόμα και κάποιος χωρίς πτυχίο μπορεί να διδάξει).

Μαν είναι σαν να λες ψυχολόγος μπορείς να γίνεις από κτηνιατρική αρκεί να κάνεις ένα phd στην ψυχολογία.

Προφανώς δεν αντιλαμβανεσαι πως λειτουργούν τα πτυχία ή οι θετικές επιστήμες γενικότερα...
Για να βγάλεις ενα διδακτορικό στα μαθηματικά προφανώς δεν εισαι τυχαίος,και για να το φέρεις εις πέρας σημαίνει οτι είσαι ικανότατος να διδαξεις τον τομέα αυτό . Επαγγελματικά δικαιώματα μαθηματικού ή θεσεις που τα απαιτούν έχει πολύς κόσμος που έχει BSc σε άλλες επιστήμες και είναι λογικό διότι είναι πολύ mainstream πεδίο με εφαρμογές παντού . Οπως φυσικά αντίστοιχα δικαιώματα απο άλλες ειδικότητες έχει επίσης και ο μαθηματικός με κατάλληλες μεταπτυχιακές σπουδές .

Θα σου έκανε εντύπωση εαν πετύχαινες μαθηματικό που δεν σκάμπαζε κάτι απο τα : θεωρία ελέγχου,θεωρία πληροφορίας,διακριτά,μιγαδική ανάλυση,κλασματικό λογισμό,διαφορική γεωμετρία ;
Το βρίσκεις απίθανο ένας φυσικός π.χ. με διδακτορικό σε έναν απο αυτούς τους τομείς να δίδασκε καλύτερα το μάθημα απο έναν μαθηματικό με ένα απλό BSc ; Μην μπερδεύεσαι,τα μαθηματικά είναι τεράστιο πεδίο και ως το BSc ο προπτυχιακός απλά μαθαίνει πράγματα που άλλοι ανακάλυψαν . Στο PhD ή και MSc θεωρείσαι διδάσκων(του πεδίου σου),διότι έχει να κάνει με την μεθοδολογία έρευνας και μελέτης καθώς και την παραγωγή γνώσης,παρά το περιεχόμενο αυτού που μελετάς .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,430 μηνύματα.
Επαγγελματικά δικαιώματα μαθηματικού στην Ελλάδα έχουν μόνο όσοι τελειώσαν προπτυχιακό μαθηματικών. Αναξάρτητα τι master και phd έχει κάποιος δε μπορεί να διδάξει επίσημα μαθηματικά (σε φροντιστήρα και σε ιδιαίτερα ακόμα και κάποιος χωρίς πτυχίο μπορεί να διδάξει).

Μαν είναι σαν να λες ψυχολόγος μπορείς να γίνεις από κτηνιατρική αρκεί να κάνεις ένα phd στην ψυχολογία.


Μαθηματικοί στα Ελληνικά Πανεπιστήμια όντως υπάρχουν αρκετοί όπως και αυτοί που κάνουν διδακτορικές σπουδές και κοτσάρουν τον τίτλο του Υποψήφιου Διδάκτορα και ρίχνουν γκομενάκια κλπ αλλά Μαθηματικά δεν κάνουν. Πραγματικά απορώ με τη λόξα ορισμένων να κάνουν διδακτορικό στα Μαθηματικά, ενώ ασχολούνται ποιος θα αναλάβει κριτής στην επταμελή επιτροπή ή πόσα επικουρικά φροντιστήρια θα κάνουν στο Τμήμα...γλυψ, γλυψ τον καθηγητή να πέσει το κόκκαλο. Βλέπεις κάτι αντικείμενα για διδακτορικό και απορείς πόσο σχέση έχουν με τα Μαθηματικά: "Η διδακτική προσέγγιση της έννοιας του λογαρίθμου στο νηπιαγωγείου και οι σοβιετικές προεκτάσεις της", όταν ξέρεις ότι διδακτορικό είχε και ο Stefan Banach που διατύπωσε τους ομώνυμους χώρους στην Συναρτησιακή Ανάλυση και όχι μόνο (βάζοντας τα θεμέλια για την θεωρία των μερικών διαφορικών εξισώσεων, βελτιστοποίηση, λογισμό μεταβολών κλπ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,173 μηνύματα.
Παιδια΄αναφέρομαι ως καθηγητής στα σχολεία.... της δευτεροβάθμιας
Στα πανεπιστήμια είναι άλλο θέμα.

Εκεί ο καθένας διδάσκει ότι και αν έχει σπουδάσει....... άλλη λογικη την οπόια δε γνωριζω οπότε σε αυτό το θέμα έχετε δίκιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,281 μηνύματα.
Παιδια΄αναφέρομαι ως καθηγητής στα σχολεία.... της δευτεροβάθμιας
Στα πανεπιστήμια είναι άλλο θέμα.

Εκεί ο καθένας διδάσκει ότι και αν έχει σπουδάσει....... άλλη λογικη την οπόια δε γνωριζω οπότε σε αυτό το θέμα έχετε δίκιο.

Εε καλά εκεί δεν έχει σημασία,λες και γίνονται προσλήψεις . Εννοείται οτι μιλάμε για ιδιαίτερα/φροντιστήριο & πανεπιστήμια . Γενικά όμως εαν κάποιος έχει καλό διδακτορικό,και όχι της πλάκας όπως λέει και ο nPb που το κάνει για λόγους που δεν χρειάζεται να αναλύσουμε σε αυτό το θέμα,είναι περίπου 3 με 5 χρόνια που σίγουρα θα έρθεις με αρκετά ζητήματα αντιμέτωπος τα οποία έμαθε και ο εκάστοτε προπτυχιακός και μπορείς να διδάξεις οτι θες . Δεν ξέρω με τα σχολεία τι γίνεται άλλα μου κάνει εντύπωση αυτό που λές, καθώς σίγουρα ενας διδακτορικός έχει πολλά περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα απο έναν προπτυχιακό . Δεν θα μπορεί ενα στατιστικολόγος να κάνει άλγεβρα,γεωμετρία ή λογισμό ; Αυτα θεωρούνται τετριμένα για τις ικανότητες του ή ας πούμε για εναν οικονομολόγο εάν έχει ασχοληθεί με οικονομετρία ή συναφή θέματα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδιά, καλώς ή κακώς τα επαγγελματικά δικαιώματα, στην Ελλάδα (για να σας προλάβω) κατοχυρώνονται από το προπτυχιακό. Επομένως, με όσα διδακτορικά κι αν ασχοληθεί κανείς, εάν δεν έχει τελειώσει μαθηματικό δεν μπορεί να γίνει καθηγητής μαθηματικών (προφανώς δεν εννοούμε ούτε ιδιαίτερα, ούτε πανεπιστήμιο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

adonman

Νεοφερμένος

Ο Αντώνης Μανασσής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει από Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, τα επαγγελματικά δικαιώματα σε ό,τι αφορά την επίσημη άσκηση ενός επαγγέλματος, όπως ο διορισμός στο δημόσιο, ορίζονται από το εκάστοτε υπουργείο και καθορίζονται από το πτυχίο (στην προκειμένη περίπτωση στην κατηγόρια ΠΕ Μαθηματικών ανήκουν οι απόφοιτοι των 5 τμημάτων Μαθηματικών της χώρας, καθώς επίσης και οι απόφοιτοι του τμήματος εφαρμοσμένων μαθηματικών). Αυτό δε σημαίνει ότι στην ελεύθερη άσκηση (πχ όταν κάνεις ιδιαίτερα ή φροντιστήρια) απαιτείται να εμπίπτεις σε αυτόν τον νομοθετικό κανόνα. Αρκεί να έχεις το ανάλογο γνωστικό υπόβαθρο. Το διδακτορικό είναι το "πτυχίο της έρευνας" και επομένως ο διορισμός σε μια ερευνητική θέση γίνεται με αποκλειστικό κριτήριο το θέμα της διδακτορικής διατριβής και της συνολικής ερευνητικής δραστηριότητας. Αν κάποιος θέλει να ασκήσει άλλο επάγγελμα από αυτό που σπουδάζει υποχρεούται να "πετάξει" το προηγούμενο πτυχίο και να δώσει κατατακτήριες για να αλλάξει σχολή. Αν αντίθετα τον ενδιαφέρει η έρευνα σε ένα γνωστικό αντικείμενο μπορεί να την ασκήσει κάνοντας διδακτορικό στον ανάλογο κλάδο. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει μεγάλη ευελιξία κατεύθυνσης σε τομείς του ευρύτερου επιστημονικού κλάδου του πρώτου πτυχίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,281 μηνύματα.
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, τα επαγγελματικά δικαιώματα σε ό,τι αφορά την επίσημη άσκηση ενός επαγγέλματος, όπως ο διορισμός στο δημόσιο, ορίζονται από το εκάστοτε υπουργείο και καθορίζονται από το πτυχίο (στην προκειμένη περίπτωση στην κατηγόρια ΠΕ Μαθηματικών ανήκουν οι απόφοιτοι των 5 τμημάτων Μαθηματικών της χώρας, καθώς επίσης και οι απόφοιτοι του τμήματος εφαρμοσμένων μαθηματικών). Αυτό δε σημαίνει ότι στην ελεύθερη άσκηση (πχ όταν κάνεις ιδιαίτερα ή φροντιστήρια) απαιτείται να εμπίπτεις σε αυτόν τον νομοθετικό κανόνα. Αρκεί να έχεις το ανάλογο γνωστικό υπόβαθρο. Το διδακτορικό είναι το "πτυχίο της έρευνας" και επομένως ο διορισμός σε μια ερευνητική θέση γίνεται με αποκλειστικό κριτήριο το θέμα της διδακτορικής διατριβής και της συνολικής ερευνητικής δραστηριότητας. Αν κάποιος θέλει να ασκήσει άλλο επάγγελμα από αυτό που σπουδάζει υποχρεούται να "πετάξει" το προηγούμενο πτυχίο και να δώσει κατατακτήριες για να αλλάξει σχολή. Αν αντίθετα τον ενδιαφέρει η έρευνα σε ένα γνωστικό αντικείμενο μπορεί να την ασκήσει κάνοντας διδακτορικό στον ανάλογο κλάδο. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει μεγάλη ευελιξία κατεύθυνσης σε τομείς του ευρύτερου επιστημονικού κλάδου του πρώτου πτυχίου.

Σταμάτησα να διαβάζω στο "ο διορισμός στο δημόσιο" :P .
Ας απαντήσουμε βάσει του τι ισχύει και όχι τι θα έπρεπε να ισχύει,και ας πούμε στο παιδί οτι μια χαρά διδάσκει σε σχολεία για τον ίδιο λόγο που μαθηματικοί διδάσκουν βιολογία,φυσικοί διδάσκουν χημεία ή αρχαία και για τον ίδιο λόγο που πανεπιστημιακοί διδάσκουν πολλές παραπάνω ώρες απ'όσες προβλέπεται απο τον νόμο ή για τον ίδιο λόγο που άνθρωποι που δεν έχουν καν πτυχία σε αυτούς τους τομείς καλύπτουν τις ανάγκες ακόμα και εαν οι δεξιότητες τους είναι αμφίβολες... Εαν και όπως είπα το αστείο ξεκινά ήδη απο το διορισμός στο δημόσιο,τώρα να φαντάζομαι κάποιον με τόσα πτυχία να προσπαθεί να διδάξει παιδιά πως να d/dx ,για παραδειγμα, είναι ακόμα πιο αστείο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σταμάτησα να διαβάζω στο "ο διορισμός στο δημόσιο" :P .
Ας απαντήσουμε βάσει του τι ισχύει και όχι τι θα έπρεπε να ισχύει,και ας πούμε στο παιδί οτι μια χαρά διδάσκει σε σχολεία για τον ίδιο λόγο που μαθηματικοί διδάσκουν βιολογία,φυσικοί διδάσκουν χημεία ή αρχαία και για τον ίδιο λόγο που πανεπιστημιακοί διδάσκουν πολλές παραπάνω ώρες απ'όσες προβλέπεται απο τον νόμο ή για τον ίδιο λόγο που άνθρωποι που δεν έχουν καν πτυχία σε αυτούς τους τομείς καλύπτουν τις ανάγκες ακόμα και εαν οι δεξιότητες τους είναι αμφίβολες... Εαν και όπως είπα το αστείο ξεκινά ήδη απο το διορισμός στο δημόσιο,τώρα να φαντάζομαι κάποιον με τόσα πτυχία να προσπαθεί να διδάξει παιδιά πως να d/dx ,για παραδειγμα, είναι ακόμα πιο αστείο...

Δεν έχω δει ποτέ μαθηματικό να διδάσκει βιολογία, ή βιολόγο να διδάσκει μαθηματικά και σίγουρα δεν έχω δει οικονομολόγο να διδάσκει μαθηματικά (ή το αντίστροφο θα πω, για να μην υπάρχει παρεξήγηση). Η φυσική και η χημεία οκ, έχουν συχνά κοινούς καθηγητές γιατί στην ύλη του λυκείου έχουν και κοινά σημεία.
Το ότι μία επιστήμη καλύπτει μία άλλη δεν μου λέει απολύτως τίποτα, προφανώς και οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν τελειώσει θετικές σχολές μπορούν θεωρητικά να διδάξουν επαρκώς τα περισσότερα θετικά μαθήματα, όπως θεωρητικά θα μπορούσε και κάποιος παθιασμένος με την ιστορία μάγειρας να διδάξει ιστορία, αλλά στη πράξη επαγγελματικά δικαιώματα δεν έχει.
Τώρα να μιλάμε για τις εξαιρέσεις που γίνεται κάτι παράνομα δεν έχει και πολύ νόημα όταν τόσα παιδιά με αντίστοιχα πτυχία δεν έχουν δουλειά στον τομέα τους.
Επομένως όχι, μαθηματικός χωρίς να σπουδάσεις μαθηματικά δεν γίνεσαι. Το να ξέρεις μαθηματικά είναι εντελώς άλλη συζήτηση. Το να τα διδάξεις, χλωμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,281 μηνύματα.
Δεν έχω δει ποτέ μαθηματικό να διδάσκει βιολογία, ή βιολόγο να διδάσκει μαθηματικά και σίγουρα δεν έχω δει οικονομολόγο να διδάσκει μαθηματικά (ή το αντίστροφο θα πω, για να μην υπάρχει παρεξήγηση). Η φυσική και η χημεία οκ, έχουν συχνά κοινούς καθηγητές γιατί στην ύλη του λυκείου έχουν και κοινά σημεία.
Το ότι μία επιστήμη καλύπτει μία άλλη δεν μου λέει απολύτως τίποτα, προφανώς και οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν τελειώσει θετικές σχολές μπορούν θεωρητικά να διδάξουν επαρκώς τα περισσότερα θετικά μαθήματα, όπως θεωρητικά θα μπορούσε και κάποιος παθιασμένος με την ιστορία μάγειρας να διδάξει ιστορία, αλλά στη πράξη επαγγελματικά δικαιώματα δεν έχει.
Τώρα να μιλάμε για τις εξαιρέσεις που γίνεται κάτι παράνομα δεν έχει και πολύ νόημα όταν τόσα παιδιά με αντίστοιχα πτυχία δεν έχουν δουλειά στον τομέα τους.
Επομένως όχι, μαθηματικός χωρίς να σπουδάσεις μαθηματικά δεν γίνεσαι. Το να ξέρεις μαθηματικά είναι εντελώς άλλη συζήτηση. Το να τα διδάξεις, χλωμό.

Εε μάλλον δεν έχεις δεί αρκετά πράγματα δεν πειράζει ,αυτό δεν σημαίνει οτι δεν υφίστανται .
Αγαπητή,ο λόγος που δεν έχουν δουλειά στον τομέα τους είναι ακριβώς επειδή είναι της πεποίθησης οτι το X πτυχίο εξασφαλίζει τα y επαγγελματικά δικαιώματα,καθώς και οτι θα βρεθείς μία μέρα στην πόρτα μιας κάποιου και θα σε προσβλάβει...επειδή έχεις...πτυχίο(:hehe:),σε κάτι τέτοια παιδάκια τους τρώνε τις θέσεις για πρωινό :P . Τέλος πάντων εγώ δεν έχω κάτι παραπάνω να πώ,νομίζω οτι η βιβλιογραφία και η ιστορία μιλάει μόνη της και μπορεί να καταλάβει κανείς εύκολα το κατα πόσο μπορεί να διδάξει ενας μαθηματικός βιολογία ή ένας στατιστικολόγος μαθηματικά,με κατάλληλες μεταπτυχιακές σπουδές(για να μην μιλήσουμε για όλο το STEM,το εξήγησα ήδη αυτό). Τύφλα να έχουν οι Οιλερ,Λοτκα,ο heaviside & ο Νευτων δηλαδή . @nPb για να καταλάβεις εδώ στην Ελλάδα ο Στατιστικολόγος θεωρείται οτι δεν έχει καμία επαφή με τα μαθηματικά(και λογικά τα μαθηματικά με την στατιστική;) ούτε μπορεί να τα διδάξει, μην σου φαίνονται περίεργοι μόνο αυτοί εκεί που είσαι ,πρωτοτυπούμε ξεκάθαρα και εμείς σε αυτά :hehe: .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το ότι χωρίς πτυχίο δεν διδάσκεις δεν σημαίνει ότι με πτυχίο οπωσδήποτε διδάσκεις. Είναι το minimum.
Ο Όιλερ και ο Νεύτων που αναφέρεις δεν είναι ο μέσος φοιτητής/απόφοιτος μαθηματικός ή στατικολόγος ή οτιδήποτε, ούτε καν ένα μικρό ποσοστό. Δεν γενικεύουμε από αυτούς.
Τώρα το ότι ο στατικολόγος δεν έχει σχέση με τα μαθηματικά δεν ξέρω από πού το συμπέρανες από όσα έγραψα αλλά τέλος πάντων, σου ξαναλέω να χαλαρώσεις λίγο το υφάκι "τα ξέρω όλα".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,291 μηνύματα.
Η στατιστική είναι κλάδος των μαθηματικών .....άρα συνδέονται με τα μαθηματικά :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,281 μηνύματα.
Σε αυτό το σημείο φίλε,σε συμβουλεύω να επισκεφθείς την γραμματεία του τμήματος λοιπόν ή το αντίστοιχο γραφείο που είναι υπεύθυνο για την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων του, ώστε να ανακαλύψεις ο ίδιος τι ισχύει και τι όχι απο το να σου λέει ο καθένας τις προσεγγίσεις του σε ότι του φανεί . Τα υπόλοιπα είναι κοπανιστός αέρας και οι δουλείες δεν γίνονται έτσι ;) .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Marjoriee δεν έχει σημασία. Και εγω μηχανικός που σπουδάζω κάνω πολλά μαθηματικά Αλλά μαθηματικός δεν είμαι. Όπως και με το proficiency ξέρω αγγλικά αλλα αγγλική φιλολογία δεν έχω τελειώσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,430 μηνύματα.
Η στατιστική είναι κλάδος των μαθηματικών .....άρα συνδέονται με τα μαθηματικά :)


Η Στατιστική τείνει διεθνώς να γίνει νέος κλάδος αυτοδύναμος και ξεχωριστός από τα Μαθηματικά. Η μόνη γέφυρα με το Μαθηματικό Τμήμα ίσως είναι κάποιο μάθημα Νευρωνικών Δικτύων ή τομέας. Βέβαια παίζει ρόλο και ποια Στατιστική αναφέρεις. Τα Στοχαστικά Μαθηματικά θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως "μαθηματική Στατιστική" απλά η ανάλυση των δεδομένων δεν παίζει κάποιο ρόλο. Η έμφαση δίνεται σε ασυμπτωτικά θέματα της Στατιστικής (βλ. p-limit convergence, Chebychev, Markov,...).

Το ότι χωρίς πτυχίο δεν διδάσκεις δεν σημαίνει ότι με πτυχίο οπωσδήποτε διδάσκεις. Είναι το minimum.
Ο Όιλερ και ο Νεύτων που αναφέρεις δεν είναι ο μέσος φοιτητής/απόφοιτος μαθηματικός ή στατικολόγος ή οτιδήποτε, ούτε καν ένα μικρό ποσοστό. Δεν γενικεύουμε από αυτούς.
Τώρα το ότι ο στατικολόγος δεν έχει σχέση με τα μαθηματικά δεν ξέρω από πού το συμπέρανες από όσα έγραψα αλλά τέλος πάντων, σου ξαναλέω να χαλαρώσεις λίγο το υφάκι "τα ξέρω όλα".


O Sam και εγώ προσπαθούμε να γελοιοποιήσουμε λίγο την μανιέρα των διδακτορικών σπουδών ειδικά όταν δεν υπάρχει η σοβαρότητα απέναντι στην Μαθηματική επιστήμη διότι το διδακτορικό ειδικά στα Μαθηματικά δεν τρέχει με "βιβλιογραφία" από πηγές του Wikipedia εκτός και αν παίζει φαινόμενο νεποτισμού, μαγαζιού κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Η Ελλάδα δεν αναγνωρίζει ούτε τον όρο STEM ούτε τι ήταν οι Euler, Newton κλπ. Αυτοί έζησαν αλλού και σε μια άλλη εποχή. Εδώ είναι Ελλάδα και υπάρχει Κράτος (ΔΗΜΟΣΙΟ :worship: ) και Νόμοι και πάνω από όλα Συντεχνίες :wall: (Μαθηματικών, Φυσικών κλπ)

Όσον αφορά την διδασκαλία υπάρχει κατάλογος πτυχίων και αντίστοιχα ΠΕ που μπορούν να διδάξουν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο ΔΗΜΟΣΙΟ :worship: ή Ιδιωτικό τομέα (Φροντιστήρια, Ιδιαίτερα). Επίσης τα ιδιωτικά σχολεία είναι υποχρεωμένα να ακολουθήσουν τους κανόνες του ΔΗΜΟΣΙΟΥ σχολείου.

Εδώ θα βρείτε τον κατάλογο των πτυχίων που γίνονται αποδεκτά για να δουλέψεις σε ΔΗΜΟΣΙΟ :worship: ή ΙΔΙΩΤΙΚΟ σχολείο: https://dide.flo.sch.gr/site/wp-content/uploads/2018/03/ΝΕΟΙ_ΚΛΑΔΟΙ_ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.pdf

Και εδώ θα βρείτε τον κατάλογο των πτυχίων που γίνονται αποδεκτά για να δουλέψεις σε φροντιστήρια ή να κάνεις ιδιαίτερα: https://www.eoppep.gr/images/didaskontes_frontistiria/kwd_ekp_pe_v2.xls

Για να διδάξεις ΝΟΜΙΜΑ σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα πρέπει να κάνεις αναγγελία στον ΕΟΠΠΕΠ ο οποίος διατηρεί βάση δεδομένων και δημοσιοποιεί τα ονόματα των καθηγητών με την ειδικότητα τους που έχουν άδεια να διδάξουν εδώ: https://www.eoppep.gr/index.php/el/search-for/anaggelia_search

O Sam και εγώ προσπαθούμε να γελοιοποιήσουμε λίγο την μανιέρα των διδακτορικών σπουδών ειδικά όταν δεν υπάρχει η σοβαρότητα απέναντι στην Μαθηματική επιστήμη διότι το διδακτορικό ειδικά στα Μαθηματικά δεν τρέχει με "βιβλιογραφία" από πηγές του Wikipedia εκτός και αν παίζει φαινόμενο νεποτισμού, μαγαζιού κλπ.

Η κατάσταση με τα διδακτορικά είναι ακόμα χειρότερη. Υπάρχει και άλλη μια κατηγορία που σας ξέφυγε. Η κατηγορία: "κάνω διδακτορικό για να έχω περισσότερ ΜΟΡΙΑ για να διοριστώ στο ΔΗΜΟΣΙΟ :worship:"

Πρόσφατα είχε πέσει το μάτι μου σε αποτελέσματα του ΑΣΕΠ για 2 μόνιμες θέσεις ΤΕ Πληροφορικής στο Δημόσιο: και οι 2 καλύφτηκαν από γυναίκες υποψηφίους που είχαν 2 μεταπτυχιακά και 1 Διδακτορικό. Επιστήμονες!

Τελικά για να είσαι σοβαρός άνθρωπος και επιστήμονας δεν αρκεί να έχεις πτυχία, δημοσιεύσεις κλπ αλλά πρέπει να έχει και την στόφα, τον χαρακτήρα του επιστήμονα διαφορετικά είσαι ένα σούργελο με πτυχία.

Πέρασαν δυστηχώς οι εποχές των Newton, Euler, Gauss, Leibniz κλπ. Αυτοί οι άνθρωποι ήταν ερωτευμένοι με την επιστήμη, τώρα οι άνθρωποι είναι ερωτευμένοι με τα λεφτά και μια θεσούλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top