Dias
Επιφανές μέλος
https://www.esos.gr/arthra/64121/yp...isteia-50920-vraveia-15210-vraveia-prosopikis
Το υπουργείο Παιδείας παρήγγειλε για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια 181.050 αριστεία. Ποιος είπε ότι κάποιοι είναι κατά της αριστείας; Πολύ απλά οι καθηγητές βάζουν βροχή τα 19 και τα 20. Κάπου 1 στους 5 μαθητές είναι "αριστούχος". Όλοι ξέρουμε πόσο μη αληθινοί είναι οι βαθμοί του σχολείου κι έτσι έχουμε ατέλειωτες ουρές αριστούχων μαϊμούδων που στις πανελλήνιες φτάνουν αγκομαχώντας τα 12.000 μόρια. Αν θέλουμε πραγματικούς αριστούχους, θα πρέπει οι βαθμοί να έχουν πραγματική αξία. Ο χρυσός είναι πολύτιμος γιατί είναι σπάνιος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
- "Το ξαδερφάκι σου θα σπουδάσει και Ιατρική γιατί έβγαλε 150.000 μόρια ενώ εσύ όχι"
- "Να σε περάσει το ξαδερφάκι σου σε βαθμούς; Ξεφτίλα. Με τη μούτρα θα μιλάς στο σόι;"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
εμένα το όνειρο μου πάντα ήταν να πάρω αριστείο αλλά επειδή είμαι χαζός δεν πήρα ποτέ μου όσο και αν προσπαθούσα
Φίλε μπήκες Ιατρική,δεν είσαι χαζός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Μήπως το σωστό θα ήταν βαθμολόγηση σε στυλ πανελληνίων,με επικάλυψη ονομάτων ; Προσωπικά βρίσκω την διαδικασία πιο επίπονη σίγουρα αλλά και πιο διαφανής .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Φίλε μπήκες Ιατρική,δεν είσαι χαζός.
Ναι αλλα δε πήρα ποτέ αριστείο έβλεπα τα παιδιά να το παίρνουν και ζήλευα πολυ που δε σηκώνομουν και εγώ να παρω ... ααα πήρα ένα αριστείο 3η Λυκείου (τελευταία ευκαιρία ) σλλα δε πηγα ποτέ να το παρω
.ειμαι απλά ένας χαζός που πέρασε ιατρική
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ναι αλλα δε πήρα ποτέ αριστείο έβλεπα τα παιδιά να το παίρνουν και ζήλευα πολυ ... ααα πήρα ένα αριστείο 3η Λυκείου σλλα δε πηγα ποτέ να το παρω
.ειμαι απλώς ένας χαζός που πέρασε ιατρική
Φίλε έβγαλες 19.000+ μόρια,δεν μπορεί να είσαι χαζός!Εγινες ένας σπουδαίος ιατρός και το βλέπω αφού με έχεις βοηθήσει σε ότι έχω ρωτήσει από ιατρικής άποψης.Εισαι πολύ πιο έξυπνος από όσο νομιζεις!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Φίλε έβγαλες 19.000+ μόρια,δεν μπορεί να είσαι χαζός!Εγινες ένας σπουδαίος ιατρός και το βλέπω αφού με έχεις βοηθήσει σε ότι έχω ρωτήσει από ιατρικής άποψης.Εισαι πολύ πιο έξυπνος από όσο νομιζεις!
Όχι δεν έβγαλα τόσα 16100 ειχα βγάλει στο 3ο νοσηλευτική εκπα πέρασα . Ιατρική πέρασα με κατατσκτηριες ( απο την πίσω πόρτα δηλαδή)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Όχι δεν έβγαλα τόσα 16100 ειχα βγάλει στο 3ο νοσηλευτική εκπα πέρασα . Ιατρική πέρασα με κατατσκτηριες ( απο την πίσω πόρτα δηλαδή)
Και πάλι είναι πολύ σημαντικά όσα έχεις καταφέρει!!!Αν ήσουν χαζός δεν θα είχες τόσες γνώσεις πάνω στην Ιατρική!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Indiana Jones
Δραστήριο μέλος
Συλλήβδην, το όλο θέμα με τους βαθμούς έχει κουράσει. Καλύτερα να είναι περιγραφική η αξιολόγηση. Έχω ακούσει καθηγητές να βάζουν έναν βαθμό και να μην ξέρουν γιατί τον έβαλαν. Απλά τους βάζουν μόνο και μόνο για τους βάλουν. Με την περιγραφική αξιολόγηση ίσως αντισταθμιστεί αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dimitris9
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος
Κι όταν λέμε περιγραφική αξιολόγηση δεν εννοούμε «Καλός είναι, μωρέ, λίγη δουλειά θέλει», αλλά κανονική έκθεση αξιολόγησης που, πέρα από τα τεχνικά ζητήματα του μαθήματος, να περιλαμβάνει και τη συναισθηματική υπόσταση του μαθητή, τις αντιλήψεις, τις πεποιθήσεις και τη δράση του στην τάξη. Αλλά μάλλον αυτό δε μας βοηθάει να λέμε ότι «το παιδί μου είναι καλύτερο από του γείτονα».
Οπότε, και τα αριστεία, έτσι γενικά και αόριστα, τι νόημα έχουν; Να πούμε ότι ένας μαθητής διακρίθηκε για τις επιδόσεις του σε έναν διαγωνισμό, σε μία ολυμπιάδα (αθλητική ή ακαδημαϊκή), να πούμε ότι διακρίθηκε για μία ενέργειά του, να το καταλάβω, αυτό είναι δείγμα αριστείας. Τώρα, το να διακρίνουμε τα παιδιά σε «καλούς» μαθητές και «κακούς» μαθητές με 10-15 βαθμούς να το καθορίζουν, δε νομίζω να είναι η θεμιτή αριστεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Εγώ θα συμφωνήσω με τον @Indiana Jones (τον δικό μας, όχι του George Lucas) σε ό,τι έχει να κάνει με την περιγραφική αξιολόγηση. Σε τελική ανάλυση, τι πάει να πει το «19» στα μαθηματικά; Δηλαδή, ο μαθητής είναι 95% καλός στην πρόσθεση, 95% στην αφαίρεση, 95% καλός στο να υπολογίζει ολοκληρώματα κ.ο.κ.; Ή μήπως είναι ένας μέσος όρος των δεξιοτήτων του μαθητή; Δηλαδή ο μαθητής είναι 90% καλός στα όρια, 100% ακριβής στην τριγωνομετρία κ.λπ.; Και η μαθηματική διαίσθηση; Πώς τη μετράμε αυτή; Ή, ακόμα καλύτερα, γιατί η Μαρία που είναι μαστόρισσα στα όρια και, γενικά στους αλγεβρικούς χειρισμούς να θεωρείται καλύτερη (19) από τον Κωστάκη που δεν είναι τόσο καλός στα τεχνάσματα κ.λπ., αλλά έχει εξαιρετικά πλούσιες αναπαραστάσεις για τις έννοιες που χειρίζεται; (π.χ. απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις γραφικά) Σε τελική ανάλυση, και οι δύο μαθητές έχουν ισχυρά σημεία, απλά βρίσκονται σε διαφορετικούς άξονες.
Κι όταν λέμε περιγραφική αξιολόγηση δεν εννοούμε «Καλός είναι, μωρέ, λίγη δουλειά θέλει», αλλά κανονική έκθεση αξιολόγησης που, πέρα από τα τεχνικά ζητήματα του μαθήματος, να περιλαμβάνει και τη συναισθηματική υπόσταση του μαθητή, τις αντιλήψεις, τις πεποιθήσεις και τη δράση του στην τάξη. Αλλά μάλλον αυτό δε μας βοηθάει να λέμε ότι «το παιδί μου είναι καλύτερο από του γείτονα».
Οπότε, και τα αριστεία, έτσι γενικά και αόριστα, τι νόημα έχουν; Να πούμε ότι ένας μαθητής διακρίθηκε για τις επιδόσεις του σε έναν διαγωνισμό, σε μία ολυμπιάδα (αθλητική ή ακαδημαϊκή), να πούμε ότι διακρίθηκε για μία ενέργειά του, να το καταλάβω, αυτό είναι δείγμα αριστείας. Τώρα, το να διακρίνουμε τα παιδιά σε «καλούς» μαθητές και «κακούς» μαθητές με 10-15 βαθμούς να το καθορίζουν, δε νομίζω να είναι η θεμιτή αριστεία.
Καλό είναι που υπάρχουν τα αριστεία καθώς υπάρχουν πολλοί μαθητές που όντως είναι καλοί και προσπάθησαν.Το θέμα δεν είναι να καταργηθεί η αριστεία,το θέμα είναι να μην μπαίνουν οι βαθμοί τόσο εύκολα.Και φυσικά δεν σημαίνει ότι οποίος μαθητής δεν αριστεύει στο σχολείο δεν αξίζει σαν ανθρωπος η σαν μαθητής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος
Απλώς οι βαθμοί δεν έχουν καμία άλλη χρήση πέρα από το να τραβολογήσουν τους γονείς στο σχολείο 2-3 φορές το χρόνο οπότε υποθέτω για αυτό στην πλειοψηφία τους οι καθηγητές τους έβαζαν με περίσσεια ευκολία. Ακόμα και τα διαγωνίσματα ξεφτιλίκια ήταν, έγραψες 16 σήκωσες χέρι δυο φορές, δεν έκανες φασαρία πάρε ένα 18 ξέρω γω. Καμία επίπτωση σε οτιδήποτε οπότε ούτε καταλαβαίνει ο μαθητής ότι κάνει τελείως λάθος διάβασμα και όταν έρχεται η τρίτη λυκείου ειδικά στα θετικά μαθήματα έπεφτε μεγάλη φάπα.Αν είναι δυνατόν ένα απολυτήριο να κρίνει αν είμαστε έξυπνοι ή όχι! Δεν καθορίζει κάτι.
Συλλήβδην, το όλο θέμα με τους βαθμούς έχει κουράσει. Καλύτερα να είναι περιγραφική η αξιολόγηση. Έχω ακούσει καθηγητές να βάζουν έναν βαθμό και να μην ξέρουν γιατί τον έβαλαν. Απλά τους βάζουν μόνο και μόνο για τους βάλουν. Με την περιγραφική αξιολόγηση ίσως αντισταθμιστεί αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sparaskeg
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Είμαι και εγώ υπέρμαχος μίας περιγραφικής αξιολόγησης των μαθητών, η οποία όμως να είναι αναλυτική για κάθε αντικείμενο, όπως πολύ σωστά ειπώθηκε παραπάνω. Στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών, φερ' ειπείν, κρίνεται απαραίτητη η αναφορά της επίδοσης σε κάθε ένα από τα επιμέρους αντικείμενα αξιολόγησης (Διδαγμένο Κείμενο, Μετάφραση, Γραμματική Αδιδάκτου κλπ), έτσι ώστε η προσπάθεια των μαθητών για βελτίωση να είναι στοχευμένη και, συνάμα, αποτελεσματικότερη. Οι επιδόσεις των μαθητών, κρίνω, θα βελτιωθούν αισθητά και καθολικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jim2015
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ελα αηδίες με τα αριστεία δεν μπορώ. Εμένα μου είχε βάλει καθηγήτρια 8... Ναι 8 στην κοινωνιολογια επειδή απλά και μόνο δε με συμπαθούσε. Ποτέ δεν ήμουν καλή μαθήτρια... Αυτό φαίνεται εξάλλου Θεολογία πέρασα σιγά τα μόρια.. Δύο φορές πανελλαδικές και απέτυχα. Ξέρω όμως και πόσα ατομα που όλα τα χρόνια 20 και 19 και έπαινοι και μπράβο και δεν ξέρω και εγώ τι και πήγαν και πατωσαν στις πανελλήνιες. Αλλά και το αντίθετο. Παιδιά με χαμηλούς βαθμούς στις πανελλήνιες τα πήγαν πολύ καλά.
το οτι καποιος αριστουχος "πατωσε" οπως λες στις πανελληνιες,δεν σημαινει οτι δεν ηταν αριστος μαθητης στο σχολειο!!!Μην τα ισοπεδωνουμε ολα.Αλλο πραγμα οι πανελληνιες και αλλο πραγμα οι βαθμοι στο σχολειο και μπραβο στα παιδια που ειναι αριστουχα.Και το οτι καποιος εγραψε καλα στις πανελληνιες καλα,δεν σημαινει οτι ειναι και καλυτερος μαθητης!!Μπορει απλα να ειναι "κ@@φαρδος"!!Αμα σου κατσουν θεματα τα οποια τα εχεις κανει επαναληψη την τελευταια βδομαδα στο φροντιστηριο,ε δεν θα γραψεςι;Ολα ειναι σχετικα!!Με αυτο δεν θελω να πω οτι στο σχολειο δεν μπαινουν ευκολα βαθμοι,αλλα μην παμε και στην αντιθετη οχθη και στοχοποιουμε τους μαθητες που αριστευσαν στο σχολειο τους!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 35 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.