nPb
Επιφανές μέλος
Δε γίνεται να συγκρίνουμε καταρχάς ένα πανεπιστήμιο που άνοιξε πριν 10 χρόνια με ένα που είναι πάνω από 100 χρόνια. Οπότε τα rankings στην παρούσα φάση δεν ερμηνεύουν πολλά πράγματα.
Επίσης, ως προς τις κτιριακες εγκαταστάσεις έχουν πολλά συν τα πανεπιστήμια της Κύπρου. Καθαρό περιβάλλον, ωραίοι χώροι που χαίρεσαι να μπαίνεις μέσα. Αλλά και αυτό από μόνο του δεν είναι κριτηριο για να κρίνουμε ένα πανεπιστήμιο.
Αυτό που μετράει είναι η ποιότητα σπουδών και η εξυπηρέτηση των φοιτητών. Ακόμα και στα 3 δημόσια πανεπιστήμια της Κύπρου (ΠΚ, ΤΠΚ, ΑΠΚΥ) οι γραμματείες λειτουργούν άψογα, μια βεβαίωση θες; Θα την έχεις κατευθείαν ακόμα και μέσω email. Δεν έχουν την νοοτροπία από τις γραμματείες των ελληνικών σχολών (Παίρνεις 10 φορές τηλέφωνο, τα έχουν κατεβασμένα, με το τσιγκελι προσπαθείς για να σε εξυπηρετησουν). Έχω σπουδάσει σε ΑΠΘ και ΔΠΘ, θυμάμαι πάντα να τσακώνομαι με κάτι κότες στις γραμματείες που δεν ήξεραν τα βασικά.
Όσες φορές χρειάστηκα να μιλήσω με κυπριακό ΑΕΙ (κυρίως με το ΑΠΚΥ που σπουδάζω), κατευθείαν πήρα απάντηση. Ακόμα και στο Facebook απαντάνε (Επαναλαμβάνω μιλαω για δημόσια κυπριακά πανεπιστήμια, όχι για ιδιωτικά European, Nicosia κλπ που εκεί λόγω μάρκετινγκ εννοείται ότι θα απαντάνε και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης)
Τέλος, αυτό που μου κανει εντύπωση είναι ότι στην Κύπρο υπάρχει έρευνα. Δεν θα μπει στο μεταπτυχιακό ή στο ερευνητικό πρόγραμμα άτομα από παρατάξεις, γιατί πολύ απλά δν υπάρχουν. Δίνουν ευκαιρίες, κλείνουν καλές συνεργασίες και ολοένα και περισσότερο δημιουργούνται ερευνητικά κέντρα με προοπτική εμμισθης απασχόλησης. Ακόμα και στα διδακτορικά, μπορείς να βρεις εύκολα χρηματοδότηση!
Τέλος, αναφερθήκατε πριν στις εξ' αποστάσεως σπουδές. Στις μέρες μας, που δεν είναι εύκολο για μια μέση οικογένεια να πληρώνει ένα παιδί για το μεταπτυχιακό χωρίς αυτό να εργάζεται, πολλοί στρέφονται στις εξ' αποστάσεως σπουδές.
Οι εξ' αποστάσεως σπουδές ορισμένες φορές και ανάλογα το πρόγραμμα σπουδών, είναι πιο απαιτητικές από τις δια ζώσης σπουδές, ο φοιτητής πρέπει να καταβάλει περισσότερη προσπάθεια για να πάρει το πτυχίο του, θέλει περισσότερη προσωπική ενασχόληση. Το πτυχίο όμως είναι ισάξιο σε κάθε περίπτωση. Ορισμένοι εργοδότες μάλιστα, κυρίως στο εξωτερικό, έχουν πολύ ψηλά το Open university της Αγγλίας γιατί εκτιμάται το γεγονός ότι κάποιος σπούδασε και εργαζόταν παράλληλα!
Το φαινόμενο κότας στη γραμματεία είναι ειδικό θέμα στο οποίο το Ελληνικό κράτος μπορεί να κάνει εξαγωγή τεχνογνωσίας και κενοτομίας. Από συζητήσεις με Κυπραίους φοιτητές στις θετικές επιστήμες, θεωρούν ότι η Κύπρος εκτός από τα "τραπεζικών ανέσεων" κτίρια, η ποιότητα σε επίπεδο ύλης είναι πίσω. Αυτό συμβαίνει και στο Ην.Βασίλειο όπου για λόγους marketing και λογικής "ότι θέλει η τάνα η αγορά" ρίχνουν το επίπεδο για να πηγαίνουν οι πελάτες να παίρνουν πτυχίο με κατακερματισμένη ειδικότητα (βλ. Φυσική και Data, Φυσική και Αστρονομία). Σαφώς και οι τίτλοι των μαθημάτων είναι οι ίδιοι (Στατιστικές, Διαφορικές Εξισώσεις κλπ) αλλά το επίπεδο φαίνεται στην ποικιλία κεφαλαίων και στις ασκήσεις. Η Κύπρος κάνει ότι και η μαμά της. Εμείς θα μπορούσαμε να κάνουμε ότι και η Τουρκία λόγω ιστορικού παρελθόντος. Η Τουρκία επίσης αξιοζήλευτα προγράμματα σπουδών και Matlab. Το Μαθηματικό Τμήμα της Κωνσταντινούπολης (σαν λέμε το ΕΜΠ) διδάσκει τα μαθήματα στην Αγγλική και παίρνει τους καλύτερους φοιτητές από όλη την Τουρκία στα Μαθηματικά. Το πρόγραμμα σπουδών είναι αντίγραφο των Αμερικάνικων Πανεπιστημίων. Η Ελλάδα θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει σε ποιο μοντέλο χώρας ακολουθεί; Υποτίθεται ότι θα μπορούσαμε να δούμε χώρες που κάνουν κάτι με τα Πανεπιστήμια επιστημονικά και να το υιοθετήσουμε χωρίς τις κομματικές σκοπιμότητες. Αλλά και που τα λέω εγώ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seferhs2001
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και γιατί να πρέπει να ακολουθήσει ένα ήδη υπάρχον μοντέλο; Δε λέω ότι το μοντέλο της Ελλάδας δεν επιδέχεται διορθώσεις. Σαφώς και επιδέχεται, αλλά, η αντιγραφή δεν αποτελεί λύση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Κύπρος με την Αγγλία που ανέφερες παραπάνω. Θεωρώ ότι είναι καλύτερο ως χώρα να αναπτύξουμε το δικό μας μοντέλο, που θα είναι βασισμένο στις δικές μας ανάγκες, άσχετα με τα συμφέροντα που υπήρχαν και υπάρχουν και που πάντα θα δυσκολεύουν το έργο αυτών που πραγματικά επιθυμούν να επιφέρουν βελτιώσεις στο εκάστοτε σύστημαΤο φαινόμενο κότας στη γραμματεία είναι ειδικό θέμα στο οποίο το Ελληνικό κράτος μπορεί να κάνει εξαγωγή τεχνογνωσίας και κενοτομίας. Από συζητήσεις με Κυπραίους φοιτητές στις θετικές επιστήμες, θεωρούν ότι η Κύπρος εκτός από τα "τραπεζικών ανέσεων" κτίρια, η ποιότητα σε επίπεδο ύλης είναι πίσω. Αυτό συμβαίνει και στο Ην.Βασίλειο όπου για λόγους marketing και λογικής "ότι θέλει η τάνα η αγορά" ρίχνουν το επίπεδο για να πηγαίνουν οι πελάτες να παίρνουν πτυχίο με κατακερματισμένη ειδικότητα (βλ. Φυσική και Data, Φυσική και Αστρονομία). Σαφώς και οι τίτλοι των μαθημάτων είναι οι ίδιοι (Στατιστικές, Διαφορικές Εξισώσεις κλπ) αλλά το επίπεδο φαίνεται στην ποικιλία κεφαλαίων και στις ασκήσεις. Η Κύπρος κάνει ότι και η μαμά της. Εμείς θα μπορούσαμε να κάνουμε ότι και η Τουρκία λόγω ιστορικού παρελθόντος. Η Τουρκία επίσης αξιοζήλευτα προγράμματα σπουδών και Matlab. Το Μαθηματικό Τμήμα της Κωνσταντινούπολης (σαν λέμε το ΕΜΠ) διδάσκει τα μαθήματα στην Αγγλική και παίρνει τους καλύτερους φοιτητές από όλη την Τουρκία στα Μαθηματικά. Το πρόγραμμα σπουδών είναι αντίγραφο των Αμερικάνικων Πανεπιστημίων. Η Ελλάδα θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει σε ποιο μοντέλο χώρας ακολουθεί; Υποτίθεται ότι θα μπορούσαμε να δούμε χώρες που κάνουν κάτι με τα Πανεπιστήμια επιστημονικά και να το υιοθετήσουμε χωρίς τις κομματικές σκοπιμότητες. Αλλά και που τα λέω εγώ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Και γιατί να πρέπει να ακολουθήσει ένα ήδη υπάρχον μοντέλο; Δε λέω ότι το μοντέλο της Ελλάδας δεν επιδέχεται διορθώσεις. Σαφώς και επιδέχεται, αλλά, η αντιγραφή δεν αποτελεί λύση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Κύπρος με την Αγγλία που ανέφερες παραπάνω. Θεωρώ ότι είναι καλύτερο ως χώρα να αναπτύξουμε το δικό μας μοντέλο, που θα είναι βασισμένο στις δικές μας ανάγκες, άσχετα με τα συμφέροντα που υπήρχαν και υπάρχουν και που πάντα θα δυσκολεύουν το έργο αυτών που πραγματικά επιθυμούν να επιφέρουν βελτιώσεις στο εκάστοτε σύστημα
Aυτή η λογική πασχίζεται εδώ και πολλές δεκαετίες αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να παράξεις καινοτομία στην εκπαίδευση όταν άλλες χώρες έχουν λύσει την ψυχανάλυσή τους εδώ και 200 χρόνια. Τα πράγματα πλέον εξελίσσονται ραγδαία στον δυτικό κόσμο και η Ελλάδα "μάχεται" με σκουριασμένη υποδομή σε υλικά μέσα και μυαλό. Εμείς ακόμη συζητάμε αν ο Ρουβίκλανας πρέπει να καίει τα Εξάρχεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 468119
Επισκέπτης
Aυτή η λογική πασχίζεται εδώ και πολλές δεκαετίες αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να παράξεις καινοτομία στην εκπαίδευση όταν άλλες χώρες έχουν λύσει την ψυχανάλυσή τους εδώ και 200 χρόνια. Τα πράγματα πλέον εξελίσσονται ραγδαία στον δυτικό κόσμο και η Ελλάδα "μάχεται" με σκουριασμένη υποδομή σε υλικά μέσα και μυαλό. Εμείς ακόμη συζητάμε αν ο Ρουβίκλανας πρέπει να καίει τα Εξάρχεια.
Ο ρουβίκωνάς σε μία αξιοκρατική χώρα θα ήταν στο τμήμα επιθεώρησης εργασίας, στο ελαντα μπαίνουν όλοι σε ακατάλληλες για αυτους θέσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seferhs2001
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν πιστεύω ότι οι άλλες χώρες "έχουν λύσει την ψυχανάλυσή τους", άσχετα με το αν αυτό έντεχνα πλασάρεται από ΜΜΕ κ.λπ.... Στις δυτικές χώρες τα πράγματα δεν είναι και πολύ καλύτερα απ' την Ελλάδα, αν σκεφτεί κανείς ότι όποιος δεν έχει χρήματα ούτε καλή παιδεία έχει, ούτε καλή υγεία, ούτε τίποτα. Αντίθετα, υπάρχει μεγάλη κακομεταχείριση και εκμετάλλευση. Δε χρειάζεται να αναφερθώ στα περιστατικά βίας που προβάλλει κατά καιρούς η τηλεόραση... Ούτε θέλω να φαντάζομαι τι γίνεται στα σχολεία από μαθητές και καθηγητές απέναντι σε παιδιά π.χ. νέγρων γονέων, ή απέναντι σε παιδιά που τα ίδια είναι έγχρωμα, και αυτό αποτελεί ένα μόνο δείγμα από τα πολλά που αποδεικνύουν τις παθογένειες που χαρακτηρίζουν το ανθρώπινο είδος στο σύνολό του και όχι μόνο την ΕλλάδαAυτή η λογική πασχίζεται εδώ και πολλές δεκαετίες αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να παράξεις καινοτομία στην εκπαίδευση όταν άλλες χώρες έχουν λύσει την ψυχανάλυσή τους εδώ και 200 χρόνια. Τα πράγματα πλέον εξελίσσονται ραγδαία στον δυτικό κόσμο και η Ελλάδα "μάχεται" με σκουριασμένη υποδομή σε υλικά μέσα και μυαλό. Εμείς ακόμη συζητάμε αν ο Ρουβίκλανας πρέπει να καίει τα Εξάρχεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 451212
Επισκέπτης
Είμαστε 4η χώρα στην Ευρώπη στον σχολικό εκφοβισμό.Δεν πιστεύω ότι οι άλλες χώρες "έχουν λύσει την ψυχανάλυσή τους", άσχετα με το αν αυτό έντεχνα πλασάρεται από ΜΜΕ κ.λπ.... Στις δυτικές χώρες τα πράγματα δεν είναι και πολύ καλύτερα απ' την Ελλάδα, αν σκεφτεί κανείς ότι όποιος δεν έχει χρήματα ούτε καλή παιδεία έχει, ούτε καλή υγεία, ούτε τίποτα. Αντίθετα, υπάρχει μεγάλη κακομεταχείριση και εκμετάλλευση. Δε χρειάζεται να αναφερθώ στα περιστατικά βίας που προβάλλει κατά καιρούς η τηλεόραση... Ούτε θέλω να φαντάζομαι τι γίνεται στα σχολεία από μαθητές και καθηγητές απέναντι σε παιδιά π.χ. νέγρων γονέων, ή απέναντι σε παιδιά που τα ίδια είναι έγχρωμα, και αυτό αποτελεί ένα μόνο δείγμα από τα πολλά που αποδεικνύουν τις παθογένειες που χαρακτηρίζουν το ανθρώπινο είδος στο σύνολό του και όχι μόνο την Ελλάδα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seferhs2001
Εκκολαπτόμενο μέλος
1) Δεν είπα ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει σχολικός εκφοβισμός, είπα απλά ότι υπάρχει και στο εξωτερικόΕίμαστε 4η χώρα στην Ευρώπη στον σχολικό εκφοβισμό.
2) Καλύτερα να βλέπουμε το δάσος, και όχι το δέντρο. Ο σχολικός εκφοβισμός ήταν ένα παράδειγμα
3) Είμαστε 4οι με βάση τα καταγεγραμμένα περιστατικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
adonman
Νεοφερμένος
Είναι διαφορετικό να μιλάμε για δημόσια πανεπιστήμια με μεγάλη ιστορία (εκπα, απθ), με σπουδαία έρευνα και διακρίσεις και για ιδιωτικά με φάνσυ εγκαταστάσεις, με μπόλικη διαφήμιση, και φοιτητές που πληρώνουν για το μελλοντικό τους επάγγελμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 451212
Επισκέπτης
Όλοι μας "πληρώνουμε" εμμέσως μέσω των φόρων για τους φοιτητές. Ένας φοιτητής στην Ελλάδα έχει κόστος, απλά δεν το επωμίζεται ο κάθενας προσωπικά. Το ιδεολογικό θέμα που παρουσιάζεται είναι ο τρόπος εισαγωγής στα ιδιωτικά. Στο Ευρωπαϊκό αν δεν κάνω λάθος πάει με βάση το απολυτήριο με βαθμό πάνω από 17 ή 18 νομίζω. Ναι δεν γίνεται με τις Πανελλήνιες, αλλά οι Πανελλήνιες είναι ένα σύστημα εισαγωγής όπως και το απολυτήριο. Στην Αμερική για παράδειγμα στην αρχή που δεν υπήρχε μεγάλη ζήτηση, οι μαθητές μπαίνανε με απολυτήριο και μετά εισήχθησαν οι λεγόμενες SAT. Οι εξετάσεις SATs εξετάζουν τη "νοημοσύνη" των μαθητών, δηλαδή δεν εξετάζονται στα αρχαία μόνο κάποιοι και στα μαθηματικά οι άλλοι. Το πόιντ μου είναι υπάρχουν πολλά διαφορετικά συστήματα εισαγωγής και πολλές φορές επηρεάζονται από τη ζήτηση. Οι μαθητές που φεύγουν στο εξωτερικό για ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ δεν αντιβαίνουν σε κάποιον νόμο, αντιθέτως εισάγονται σε πανεπιστήμια της Ευρώπης με διαφορετικό σύστημα εισαγωγής, όπως εσύ αν πας στο εξωτερικό για μεταπτυχιακό πολύ πιθανόν να μη δώσεις εξετάσεις όπως γίνεται στην Ελλάδα, άρα και εσύ δεν αξίζεις ή όποιος πάει στο εξωτερικό για μεταπτυχιακό δεν αξίζει την εκπαίδευση που έλαβε;Δε γίνεται να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα: τα πανεπιστήμια της Κύπρου, στα οποία πηγαίνουν Έλληνες, όπως ειπώθηκε παραπάνω είναι ιδιωτικά. Προφανώς και ένας άριστος που πέρασε στην Ελλάδα δε θα πάει στην Κύπρο. Το κόστος σε κάποια από αυτά είναι μεγαλύτερο από αυτά της βουλγαρίας, αλλά πολλοί τα επιλέγουν γιατί δε θέλουν τη "ρετσινιά" της βουλγαρίας. Οι κύπριοι που έρχονται στην Ελλάδα έρχονται σε δημόσια πανεπιστήμια με εξετάσεις, φαντάζομαι με κάποιο ποσοστό.
Είναι διαφορετικό να μιλάμε για δημόσια πανεπιστήμια με μεγάλη ιστορία (εκπα, απθ), με σπουδαία έρευνα και διακρίσεις και για ιδιωτικά με φάνσυ εγκαταστάσεις, με μπόλικη διαφήμιση, και φοιτητές που πληρώνουν για το μελλοντικό τους επάγγελμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 468119
Επισκέπτης
με βάση το απολυτήριο με βαθμό πάνω από 17 ή 18 νομίζω
απο εκεί να καταλάβεις την διαφορά ποιότητας, μεταξύ 18 απολυτηρίου και 18000 μορίων υπάρχει το χάος, και ποιός δεν έχει απολυτήριο τουλάχιστον 17; πρέπει να ήταν πολύ τεμπέλης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 451212
Επισκέπτης
Όπως είπα είναι θέμα ζήτησης και όχι θέμα ποιότητας των σπουδών. Το αν παίρνουν με απολυτήριο 18, σημαίνει ότι καλύπτονται οι θέσεις που επιθυμούν να καλύψουν με αυτό το ποσοστό μαθητών. Αν δεν το κάλυπταν θα έπαιφτε ο μίνιμουμ βαθμός. Όπως και στις Πανελλήνιες, η βάση της Νομικής δεν είναι "υψηλή" επειδή είναι Νομική, αλλά γιατί πολλοί επιλέγουν την Νομική ως πρώτη τους επιλογή.απο εκεί να καταλάβεις την διαφορά ποιότητας, μεταξύ 18 απολυτηρίου και 18000 μορίων υπάρχει το χάος, και ποιός δεν έχει απολυτήριο τουλάχιστον 17; πρέπει να ήταν πολύ τεμπέλης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
απο εκεί να καταλάβεις την διαφορά ποιότητας, μεταξύ 18 απολυτηρίου και 18000 μορίων υπάρχει το χάος, και ποιός δεν έχει απολυτήριο τουλάχιστον 17; πρέπει να ήταν πολύ τεμπέλης
Μη γράφεις γενικολογιες. Δε σημαίνει ότι όποιος δεν εχει απολυτήριο πάνω από 17 είναι τεμπέλης. Εγώ δεν έχω πάνω από 17, γιατί ναι μεν ήμουν πάρα πολύ καλός στα θεωρητικά μαθήματα, αλλά δε το είχα με τα θετικά. Στις ενδοσχολικες έγραψα κατω από τη βάση στα θετικά μαθήματα και οι καθηγητές δεν μας έβαζαν καλούς βαθμούς στα τετράμηνο λόγω κόμπλεξ. Μετά από το διάβασμα των πανελλαδικών, δεν είχα κουράγιο να ανοίξω βιβλίο για τα θετικά μαθήματα. Και να σου πω κάτι; Ούτε που με νοιάζει ο βαθμός απολυτηρίου, δεν έχω σκοπό να πιάσω δουλειά με αυτό. Και στο πανεπιστήμιο πέρασα, και το τελείωσα στα 4 χρόνια ακριβώς. Και τώρα ξεκινάω μεταπτυχιακό. Σου φαίνομαι για τεμπέλης;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Μη γράφεις γενικολογιες. Δε σημαίνει ότι όποιος δεν εχει απολυτήριο πάνω από 17 είναι τεμπέλης. Εγώ δεν έχω πάνω από 17, γιατί ναι μεν ήμουν πάρα πολύ καλός στα θεωρητικά μαθήματα, αλλά δε το είχα με τα θετικά. Στις ενδοσχολικες έγραψα κατω από τη βάση στα θετικά μαθήματα και οι καθηγητές δεν μας έβαζαν καλούς βαθμούς στα τετράμηνο λόγω κόμπλεξ. Μετά από το διάβασμα των πανελλαδικών, δεν είχα κουράγιο να ανοίξω βιβλίο για τα θετικά μαθήματα. Και να σου πω κάτι; Ούτε που με νοιάζει ο βαθμός απολυτηρίου, δεν έχω σκοπό να πιάσω δουλειά με αυτό. Και στο πανεπιστήμιο πέρασα, και το τελείωσα στα 4 χρόνια ακριβώς. Και τώρα ξεκινάω μεταπτυχιακό. Σου φαίνομαι για τεμπέλης;
Για το ischool φαίνεσαι αρχιτεμπέλαρος επειδή εδώ μέσα ο καθένας έχει 5-6 διδακτορικά να κάθονται στον τοίχο. Το λάθος που γίνεται στην Ελλάδα είναι ότι οι περισσότεροι έχουν ψύχωση με "επιτυχίες" προ 10ετίας σχολείου και δεν κοιτάζουν το παρόν ή το μέλλον. Μπορεί να κάνεις πράγματα, να προχωράς αλλά η συζήτηση συνήθως γυρίζει στις πανελλήνιες λες και αυτές καθορίζουν τη ζωή κάποιου. Είναι απίστευτη η προγονολατρεία σε πράγματα που δεν ωφελούν την γενική ανάπτυξη της κοινωνίας. Σε τι ακριβώς επηρεάζει αν κάποιος δεν έγραψε 19 στα Μαθηματικά γενικής και τελικά πήρε 15; Πάμε καλά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Για το ischool φαίνεσαι αρχιτεμπέλαρος επειδή εδώ μέσα ο καθένας έχει 5-6 διδακτορικά να κάθονται στον τοίχο. Το λάθος που γίνεται στην Ελλάδα είναι ότι οι περισσότεροι έχουν ψύχωση με "επιτυχίες" προ 10ετίας σχολείου και δεν κοιτάζουν το παρόν ή το μέλλον. Μπορεί να κάνεις πράγματα, να προχωράς αλλά η συζήτηση συνήθως γυρίζει στις πανελλήνιες λες και αυτές καθορίζουν τη ζωή κάποιου. Είναι απίστευτη η προγονολατρεία σε πράγματα που δεν ωφελούν την γενική ανάπτυξη της κοινωνίας. Σε τι ακριβώς επηρεάζει αν κάποιος δεν έγραψε 19 στα Μαθηματικά γενικής και τελικά πήρε 15; Πάμε καλά;
Αυτό ακριβώς, πολλοί έχουν κόλλημα με τις πανελλήνιες και τους βαθμούς. Εύχομαι να προσγειωθουν ομαλά όταν "βγουν στην κοινωνία". Δεκάρα δε δίνει κάνεις για το πόσο γράψατε στις πανελλήνιες και τι βαθμό πτυχίου έχετε. Όλα κρίνονται στην εμπειρία και στη συνέντευξη.
Εστειλα βιογραφικα σε δουλειές που απαιτούσαν 2-3 χρόνια προϋπηρεσίας. Ούτε ένα μηνα προϋπηρεσία δεν είχα πάνω σε αυτό το αντικείμενο της δουλειάς, αλλά στη συνέντευξη τους έπεισα και με πήραν και από τις 3 εταιρίες. Κανείς δε ρώτησε τι βαθμό πτυχίου έχω. Καλά για το απολυτήριο δε το συζητώ, ούτε καν αναφέρω το λύκειο στο βιογραφικό μου
Οι βαθμοί παίζουν ρόλο για το ακαδημαϊκο κομμάτι, για το επαγγελματικό δεν παίζουν κανένα ρόλο! Ο βαθμός είναι μια παρένθεση στο βιογραφικό δίπλα στον τίτλο του πτυχίου/απολυτηρίου, τα υπόλοιπα skills συμπληρώνουν το βιογραφικό!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seferhs2001
Εκκολαπτόμενο μέλος
Οι περισσότεροι αυτά τα skills έχουν. Δεν μπορούν όλοι να δουλεύουν σε πολυεθνικές,γ να κάνουν "βαρβάτο" βιογραφικόNαι γεμίζουν skills: bartender σε κάποιο κωλόμπαρο για 2 μήνες και μια σειρά από σεμινάρια "κοινωνιολογική προσέγγιση της απολέπισης της φώκιας - διοργανωτής το τάδε Πανεπιστήμιο".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Οι περισσότεροι αυτά τα skills έχουν. Δεν μπορούν όλοι να δουλεύουν σε πολυεθνικές,γ να κάνουν "βαρβάτο" βιογραφικό
Ναι απλά δεν έχουν σχέση με τον προσανατολισμό σπουδών κάτι που μετράει αρνητικά για κάποιον που θέλει να εργαστεί στο εξωτερικό. Η χαβαλέδικη αντιμετώπιση κάποιων πραγμάτων φέρνει και χαβαλέδικα αποτελέσματα...ακόμη και στον τρόπο που βλέπουμε την Ελληνική κατάσταση. Δεν φτάνει ένας Μητσοτσίπρας για να αλλάξει η φάση. Θα ήταν διαφορετική η χώρα αν ο κόσμος είχε καλύτερα standards για το είδος των επαγγελμάτων που επέλεγε ως μέσο πίεσης των πολιτικών. Αλλά ύπνος, χειροκίνητο ξύσιμο και yolo...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Nαι γεμίζουν skills: bartender σε κάποιο κωλόμπαρο για 2 μήνες και μια σειρά από σεμινάρια "κοινωνιολογική προσέγγιση της απολέπισης της φώκιας - διοργανωτής το τάδε Πανεπιστήμιο".
Προφανώς και δεν αναφέρομαι σε κάτι τέτοιο! Skills εννοώ για παράδειγμα τη γνώση προγραμματισμού πέρα από αυτά του πανεπιστημίου σε συνδυασμό με ένα προφιλ στο github!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Προφανώς και δεν αναφέρομαι σε κάτι τέτοιο! Skills εννοώ για παράδειγμα τη γνώση προγραμματισμού πέρα από αυτά του πανεπιστημίου σε συνδυασμό με ένα προφιλ στο github!
Eσύ φιλόλογος δεν έχεις σπουδάσει; Προγραμματισμό κάνεις; wtf;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 454371
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 233 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Macyk
- Τρελας123
- Entropy24
- shuuu
- Μιχαήλ
- hyyh4ever
- Primary Care
- Paniklas
- athinatz
- Barka
- astro11
- Alexandros.Kourtis
- bikt56
- Claire05
- Kzaro
- American Economist
- IcedBreaje
- Nem0
- liana
- johnny20
- manosz
- χημεια4λαιφ
- Leo komm
- giannis05
- Νικολινα
- P.Dam.
- Lifelong Learner
- MrDna
- Wonderkid
- tsiobieman
- Φινεύς
- Vanillatack
- Obi-Wan Kenobi
- Athens2002
- Alessandra Eliza
- aggorf
- Hased Babis
- constansn
- Praxis
- Drglitterstar
- ggl
- pannnos1992
- Mewmaw
- Maynard
- tfghp
- BatGuin
- Startx0
- Ilovemycats27
- angies
- EFIANA
- ivannag
- George.S
- Maria_Xagorari
- eukleidhs1821
- Nala
- george777
- bill09876
- Steliosgkougkou
- jim2015
- dmav
- Joji
- Panagiotis849
- AnnaRd
- ΘανάσοςG4
- Enhypen
- Scandal
- Nemesiis
- AggelikiGr
- kasl178
- Βασιλης1234
- hello1234
- savethetrees
- Frozensun
- Pharmacist01
- eirinipap
- mvas
- ειδήμων
- Mammy Nun
- flaura
- Rina
- stam23
- Abiogenesis
- User1294
- Μπα
- DeWiN
- SoyN
- estrela
- johnsala
- anastasia papa
- Paragontas7000
- Giii
- evelinaf
- thenutritionist
- Viedo
- iew
- EmperorPalpatine
- KingOfPop
- spring day
- User2350
- Helen06
- Ryuzaki
- kiyoshi
- augustine
- PanMoonlight
- maril8na
- arko
- IceCream05
- Ιωάννης1234
- katia.m
- angel27_
- Than003
- redarrow
- Ioanna98
- Diogenes Man
- Don25
- Nocommingback
- Jessie
- marakiloveee
- penelopenick
- Kostakis45
- Fara
- Petraland
- Vasiliki Keftedaki
- Theoritiki 2021
- Stroka
- KGGS
- itschristy
- elewnora
- elen
- lnesb
- calliope
- jimis2001
- Ασαπ
- iminspain
- το κοριτσι του μαη
- Leukosrinokeros
- MarcoReus
- Xristinaqui
- Libertus
- Memetchi
- igeorgeoikonomo
- Georgekk
- SlimShady
- charmander
- paulkin94
- Αλκης Κ.
- fmarulezkd
- Nefiki
- chochoru
- diamag
- Dimitris2001
- sweater weather
- eri548
- barkos
- Jimmy20
- nucomer
- No name
- gregory nub
- T C
- ag97
- Ivanoi
- wannabelawyer
- dovellos_p
- mickie
- Κλημεντίνη
- Nantia2018
- Αριάνα123
- roud
- cel123
- Μάρκος Βασίλης
- Rita
- Σοφία Γιαννιού
- ChristosV21
- Elenii01
- Perrie99
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.