Όταν λέει κανείς ελεύθερη διακίνηση ιδεών τι εννοεί;
Ως τωρα το ειχανε ερμηνευσει μέχρι το ελευθερη διακινηση. Το ιδεών το ειχαν ξεχάσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Στο ότι ο καθένας μπορεί να εκφράσει τις επιστημονικές, πολιτικές και κοινωνικές του απόψεις, χωρίς το φόβο σύλληψής του. Υποτίθεται ότι αυτό προστατεύει το άσυλο, αλλά πέρα από τη βάναυση κατάχρησή του, ως θεσμός είναι περιττός, καθώς η ελευθερία λόγου κι έκφρασης ισχύει για το σύνολο της ελληνικής επικράτειας και όχι μόνο για τα πανεπιστήμια. Ακόμα και αν υπάρχουν περιπτώσεις περιορισμού της, πχ ρατσιστικός λόγος ή συκοφάντηση, αυτό και πάλι ισχύει για όλους και όχι μόνο για τον πανεπιστημιακό χώρο.
Κάτι πιο συγκεκριμένο; Τι μπορεί να πει κάποιος σε χώρο δίχως άσυλο το οποίο μπορεί να προκαλέσει την σύλληψη του και φυσικά που έχει σχέση με το πανεπιστήμιο και την γνώση γενικότερα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πύρος
Τιμώμενο Μέλος
Διαφωνώ με την κατάργηση της Νομικής στην Πάτρα.
Φυσικά και η έμφαση στην πληροφορική και την τεχνολογία είναι απαραίτητη αλλά ευελπιστώ ότι αυτό δεν αποτελεί έμμεση κίνηση να στρέψει τα παιδιά σαν στρατιωτάκια σε τομείς πληροφορικής. Δηλαδή είμαι της άποψης ότι καλώς αποφασίζεται η επικέντρωση σε ψηφιακά μαθήματα/προγράμματα, αλλά το σημαντικότερο θα ήταν να υπάρχει ουσιαστική και καθολική μέριμνα στα μαθήματα, π.χ. να διδάσκονται ορθά η λογοτεχνία, η ιστορία, η πολιτική παιδεία, άνευ αποστήθησης - η οποία είμαι βέβαιος ότι τελικά θα συνεχιστεί, όπως ανέκαθεν υπήρχε και συνεχιζόταν -. Τελικά, αυτό το νέο σχολείο που καλλιεργεί τα ήπια και τα ψηφιακά και θα αποτελέσει κΕνΤρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σαφώς και δεσμεύεται φαντάζομαι να βελτιώσει και τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό (ώρα του παιδιού) βοηθώντας με αυτόν τον τρόπο τους μαθητές να αναγνωρίσουν πραγματικά τις κλίσεις, τις ανάγκες και τα ταλέντα τους, ωθώντας τους σε πανεπιστημιακές/καλλιτεχνικές επιλογές της προτίμησής τους, χωρίς να προπαγανδίζει: ''ο,τι θες παιδί μου αλλά μόνο η πληροφορική θα σε σώσει, ο,τι άλλο κι αν επιλέξεις στην Ελληνική αγορά εργασίας θα σε κάνει άχρηστο πτυχιούχο''. Γιατί πολύ απλά, αρέσει δεν αρέσει, οτιδήποτε κι αν σπουδάσεις, έτσι από μόνο του στην αγορά εργασίας, ΔΕΝ σε ανεβάζει (εκτός ίσως από κανά δυό εξαιρέσεις). Το σωστό, είναι τα παιδιά να αποκτήσουν μία βασική αυτογνωσία, να μάθουν να βάζουν στόχους, εύκολους και δύσκολους, και να προσανατολίζονται σε αυτούς, χωρίς να σκέφτονται αποκλειστικά τις συνθήκες που θα εμποδίσουν τους στόχους αυτούς να επιτευχθούν (γονείς, μοιρολάτρες καθηγητές, μονόπλευρη αγορά εργασίας, κοινωνικοοικονομικά σάπιο ελληνικό σύστημα, εθνικιστικές αντιλήψεις για τον φόβο του αγνώστου/ξένου κ.λπ.).
Αυτό στο οποίο θέλω να καταλήξω, είναι ότι εννοείται πως τα ψηφιακά μαθήματα χρειάζεται να αναδειχθούν και να περάσουν από το σκοτάδι της αμάθειας στο φως, όμως ταυτόχρονα, να μην αποτελέσουν και προπαγανδιστικό μήνυμα από το εκπαιδευτικό σύστημα ότι, είτε αυτό, είτε τίποτα, το μέλλον είναι για τους ψηφιακούς και οι άλλοι δεν θα τα καταφέρουν. Μακάρι το σύστημα να βοηθήσει τα παιδιά να αντιληφθούν με μέτρο τις ικανότητές τους και την εξειδικευμένη διεπιστημονικότητα η οποία έχει πολλά να προσφέρει. Δηλαδή να υπάρχει μια αρμονία από όλες τις πλευρές
Ως προς την τράπεζα θεμάτων και το εθνικό απολυτήριο, θεωρώ ότι κάτι πήγε λάθος, δεν το έχει αναλύσει από αρκετές μεριές, είναι κάτι που από όπου και να το πιάσω βρίσκω κατά κύριο λόγο αρνητικά. Εδώ, η ψυχολογία του μαθητή και του παιδιού έχει πάει βόλτα και δεν την χρησιμοποίησε η Υπουργός. Τρία χρόνια για το απολύτηριο; Επιπλέον άχρηστο άγχος. Τράπεζα θεμάτων; Με ποιά λογική; Είναι όλοι οι μαθητές ίδιοι; Έχουν όλοι ίσες ικανότητες; Μπορούν όλοι όσοι δεν έχουν ίσες ικανότητες, να αναγνωριστούν ή το απαρχαιωμένο κράτος δεν τους αναγνωρίζει μαθησιακές δυσκολίες; Μπορούν όλοι όσοι έχουν μαθησιακές δυσκολίες να ξεκαθαρίσουν το ζήτημα γρήγορα, φθηνά και εύκολα, στη χώρα που το άλλο της όνομα είναι γραφειοκρατία; Στη χώρα που οι ιδιωτικοί υπάλληλοι εκμεταλλεύονται την ανάγκη των εργατών κρατώντας τους περισσότερες ώρες χωρίς να τους πληρώνουν; Η μητέρα μου για να κάνει μία επίσκεψη στο ΚΕΔΔΥ χρειάζεται της είπαν ένας χρόνος. Για να βγάλει κάτι χαρτιά πάλι θα πρέπει να περιμένει κανά μήνα και ανά κάθε τάδε μέρα να πηγαινοέρχεται σε κρατικές υπηρεσίες (οι οποίες βρίσκονται σε διαφορετικά χωριά) και ΑΝ τα καταφέρει τότε εντάξει, μετά άλλη διαδικασία. Δεν είναι όλοι οι μαθητές ίδιοι, και στο σύστημα αυτό, αυτοί με κάποιες μαθησιακές δυσκολίες δεν ξεχωρίζουν τόσο εύκολα και δεν προστατεύονται το ίδιο εύκολα... αυτός είναι μόνο ένας από τους λόγους που διαφωνώ με την τράπεζα θεμάτων αλλά τον θεωρώ αρκετό..
Αυτό με το ν+2 δεν το σχολιάζω, προχωράμε...
Οι εκπαιδευτικοί αποκτούν μια Χ αυτονομία και μπορούν να εμπλουτίζουν και να προσαρμόζουν κ.λπ. κ.λπ.;; Μάλιστα. Υπέροχο, συμφωνώ. Πρώτα όμως θα περαστούν ΌΛΟΙ από δύο ψυχιάτρους ο καθένας και δεν θα έχουν δικαίωμα να βγουν από τον χώρο της εξέτασης αν δεν περάσουν κάποια συγκεκριμένα λεπτά και εάν δεν έχουν απαντήσει σε ερωτηματολόγια. Γιατί; Γιατί οι ίδιοι οι καθηγητές μας, μας έλεγαν ότι όταν πήγαν για τον ψυχολογικό έλεγχο, αυτός αποτελούταν από τον εξής διάλογο. ''Καλημέρα σας'', ''Καλημέρα. Παίρνετε φάρμακα; Έχετε συνταγή από ψυχίατρο;'', ''Εμ, όχι'', ''Εντάξει, υπογράψτε εδώ, είστε ελέυθερη/ος''. Η φιλόλογός μου στην Β γυμνασίου έπαιρνε ψυχοφάρμακα, έβγαζε αφρούς-σάλια από το στόμα όταν θύμωνε και μιλουσε στο φωτοτυπικό για το πόσο σιχαίνεται τους μαθητές. Ελπίζω και απαιτώ αυτό να σταματήσει.
Ο παιδικός σταθμός έχει τη χρησιμότητά του αλλά και τη μη χρησιμότητά του. Ψυχοπαιδαγωγικά δεν είναι κάτι αναγκαίο, και προτίνεται μόνο σε περιπτώσεις που το παιδάκι δεν έχει για κάποιο λόγο ακόμα αποκτήσει φίλους, ή όταν οι γονείς εργάζονται και δεν μπορούν να το κρατήσουν. Οπότε το να γίνει υποχρεωτικό είναι λίγο άτοπο.
Στα θέματα πιστοποιητικού πληροφορικής μέχρι Α λυκείου και Κρατικού πτυχίου γλωσσομάθειας, συμφωνώ. Είναι κάτι καλό, κι αν κάποιος επιθυμεί να πάει σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού κ.λπ. μπορεί αν θέλει να δώσει κάποιο πτυχίο τύπου michigan, nocn, cambridge κλπ κλπ. Πάλι όμως, ελπίζω να γίνει ουσιαστικά.
Το θέμα προστασίας το υπερασπίζομαι με όλο μου το πάθος. Η βία και ο ρατσισμός στα σχολεία, είναι κατ'εμέ αγκάθι ισχυρό. Απλώς αυτή η αντιμετώπιση και τα προστατευτικά μέτρα, θεωρώ ότι αφορούν όλους τους μαθητές, εννοώντας όλα τα είδη βίας και ρατσισμού προς το διαφορετικό, προς τις ιδιαιτερότητες κ.λπ., δηλαδή ως προς το χρώμα, το φύλο, την σεξουαλική προτίμηση, την ίδια την εικόνα του παιδιού, την οικονομική του κατάσταση, την οικογενειακή κατάσταση και όλα αυτά που συνήθως πάνε μαζί.
Όλα τα άλλα τα βρίσκω οκ έως και πολύ καλά..
(Δεν έχω όρεξη να εκνευρίσω κανέναν, ούτε να ξεκινήσω μια πολύωρη αντιπαράθεση απόψεων απλώς τη γνώμη μου είπα, έχοντας και αδελφό που θα πάει πρώτη λυκείου...)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anathimatikos
Νεοφερμένος
Τη διατήρηση του σάπιου αυτού θεσμού του ασύλου προασπίζεται το πιο συντηρητικό, "πέρα βρέχει" κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, κι όσοι βολεύονται απ' αυτή την άθλια κατάσταση.
Αν και είμαι αριστερών πεποιθήσεων, για την ξεφτίλα των κομματικών νεολαίων στα πανεπιστήμια φώναζε ο καημένος ο Ντεμπόρ ήδη απ' τη δεκαετία του '50.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Devil. Έχεις ικανό τον Μητσοτάκη να εφαρμόσει το άσυλο; Δεν λέω για ένα απλό νομοσχέδιο. Αλλά για συλλήψεις σε εγκληματικές ενέργειες που επεκτείνεται πέρα από τα πανεπιστήμια. Δηλαδή όταν ο Ρουβίκωνας κάνει την επόμενη του ενέργεια τα μέλη του που ειναι επώνυμα να πάμε στα δικαστήρια ως εγκληματική οργάνωση και να δημοσιεύσουν την ταυτότητά τους.Xαρηκα γιατι διαβασα πως αρκετοι και αρκετες απο εδω ειστε ΥΠΕΡ της καταργησης του ασυλου. Μπράβο έχετε εξαιρετικές ιδέες για να μπει μια ταξη επιτελους σε αυτο το μπάχαλο. Εξω οι μπαχαλάκηδες απο τις σχολές. Με τις κλωτσιές. Δεν ειναι δουλειά του πρυτανη να κανει τον χωροφυλακα του κάθε μπαχαλάκια.
Προσωπικά είμαι σίγουρος πώς δεν θα κάνει τίποτα όχι γιατί δεν θέλει αλλά γιατί δεν μπορεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Όταν λέει κανείς ελεύθερη διακίνηση ιδεών τι εννοεί;
΄Αποψη: Ελεύθερη διακίνηση των ιδεών
Του Αναστασίου Μάνθου (πρώην Πρύτανη του ΑΠΘ)
Το Σύνταγμα, η νομοθεσία, αλλά και η τελεολογία του πανεπιστημιακού ασύλου είναι θέματα απόλυτα σαφή. Το άσυλο αφορά την ελευθερία της διακίνησης ιδεών και προστατεύει την έκφραση κάθε γνώμης. Οτιδήποτε άλλο πέραν αυτών αποτελεί στρέβλωση και στην ουσία καταλύει το άσυλο. Για να υπάρχει κλίμα ελεύθερης διακίνησης ιδεών, θα πρέπει όλοι ανεξαιρέτως (φοιτητές, πανεπιστημιακοί, πολιτικοί, κοινωνικοί φορείς, πολίτες) να έχουν δικαίωμα λόγου και έκφρασης των απόψεών τους, ανεμπόδιστα, χωρίς απειλές και βία.
Δεν μπορεί να θεωρηθεί άσυλο η αυθαιρεσία δράσης, η έλλειψη σεβασμού στην προσωπικότητα και στη γνώμη του οποιουδήποτε άλλου, καθώς και η καταστροφή των υποδομών του πανεπιστημίου, όπως πολύ συχνά βλέπουμε στα περισσότερα ΑΕΙ. Πολύ περισσότερο δεν είναι αποδεκτό να τα πράττει κανείς αυτά εν ονόματι του ασύλου, διότι προφανώς τότε εννοεί μόνο το δικό του άσυλο στην αυθαιρεσία και στη βία, που οδηγεί στην καταπάτηση του ακαδημαϊκού ασύλου και των δικαιωμάτων όλων των άλλων. Το άσυλο καταλύεται όταν άνθρωποι του πανεπιστημίου υφίστανται απειλές ή βία και όταν καταστρέφονται οι υποδομές του. Το πανεπιστήμιο λειτουργεί χάριν της και χάρη στη κοινωνία. Επομένως, οφείλει να προστατεύει τη λειτουργία του και να λογοδοτεί γι' αυτήν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Devil. Έχεις ικανό τον Μητσοτάκη να εφαρμόσει το άσυλο; Δεν λέω για ένα απλό νομοσχέδιο. Αλλά για συλλήψεις σε εγκληματικές ενέργειες που επεκτείνεται πέρα από τα πανεπιστήμια. Δηλαδή όταν ο Ρουβίκωνας κάνει την επόμενη του ενέργεια τα μέλη του που ειναι επώνυμα να πάμε στα δικαστήρια ως εγκληματική οργάνωση και να δημοσιεύσουν την ταυτότητά τους.
Προσωπικά είμαι σίγουρος πώς δεν θα κάνει τίποτα όχι γιατί δεν θέλει αλλά γιατί δεν μπορεί.
Αν ρωτας εμένα προσωπικα θα έβαζα μπρος για την κατασκευη νεων φυλακών και την άμεση αλλαγη διαταξεων του ποινικου κώδικα.
Δηλαδη οποιος βανδαλιζει δημοσια και δημιουργει ανακατοσουρα την πρώτη φορά τιμωρειται με προστιμο το λιγοτερο 5.000 ευρώ. Την δευτερη με προστιμο 25.000 ευρω και την τριτη οδηγειται στην φυλακή για να εκτισει 3 χρονια ποινή χωρις αναστολή. Οποιαδηποτε έφεση δεν έχει ανασταλτικο χαρακτηρα μέχρι να εκδικαστει.
Θα τους έστελνα ολους τους Ρουβικωνες και τους μπχαλακηδες των εξαρχειων στην φυλακη μια για πάντα.
Το κράτος θα γινει κράτος ειτε το θέλουν κάποιοι ειτε οχι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Αν ρωτας εμένα προσωπικα θα έβαζα μπρος για την κατασκευη νεων φυλακών και την άμεση αλλαγη διαταξεων του ποινικου κώδικα.
Δηλαδη οποιος βανδαλιζει δημοσια και δημιουργει ανακατοσουρα την πρώτη φορά τιμωρειται με προστιμο το λιγοτερο 5.000 ευρώ. Την δευτερη με προστιμο 25.000 ευρω και την τριτη οδηγειται στην φυλακή για να εκτισει 3 χρονια ποινή χωρις αναστολή. Οποιαδηποτε έφεση δεν έχει ανασταλτικο χαρακτηρα μέχρι να εκδικαστει.
Θα τους έστελνα ολους τους Ρουβικωνες και τους μπχαλακηδες των εξαρχειων στην φυλακη μια για πάντα.
Καλά ηρέμησε γιατί ο Παναής με τα λόγια χτίζει ανώγεια και κατώγεια.
Στο θέμα μας, φοβάμαι το νομοσχέδιο αυτό αν και είμαι υπερ στην κατάργηση του ασύλου.
Φοβάμαι θα έχουμε φασαρίες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anathimatikos
Νεοφερμένος
πολλα λογια λιγες πραξεις ειναι...το αβατο δεν ειδα να το σπασουν ακομα ))
Η ΝΔ λαϊκίζει σε βαθμό ΣΥΡΙΖΑ, με τη διαφορά ότι απευθύνεται σε διαφορετικό ακροατήριο. Το άβατο δεν τους βολεύει να το πειράξουν, θα μπορούσαν να το είχαν καταλύσει στο άψε-σβήσε. Αποτελεί όμως μέρος του σχεδίου της σταδιακής υποβάθμισης της γειτονιάς των Εξαρχείων, για την οποία υπάρχει χρόνια τώρα έντονο ιδιωτικό ενδιαφέρον Τι πιο βολικό απ' το να αφήνεις το πρόβλημα να οξύνεται και τις τιμές να πέφτουν, μέχρι τα Εξάρχεια να γίνουν συνοικία του Κολωνακίου. Επί ΣΥΡΙΖΑ δε, τα Εξάρχεια χρησιμοποιήθηκαν ως "πνεύμονας" του κέντρου, κάτι αντίστοιχο του πάρκου στο Πεδίο του Άρεως, όπου διοχετεύονταν συστηματικά όλα τα ακραία παραβατικά στοιχεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος
Με την κατάσταση που επικρατεί και το κάθε πανεπιστήμιο αφήνει τον κάθε τρελό καθηγητή να κάνει τα κουμάντα του ,είναι αρκετά δύσκολο να εφαρμοστεί κατά την άποψη μου . Νομίζω οτι η Ελλάδα δεν είναι έτοιμη για ένα τέτοιο μέτρο . Άλλες χώρες το υιοθετούν,αλλά θα ήταν αρκετά παραπλανητικό να πιστέψουμε οτι τα συστήματα μας είναι ίδια, ώστε να μπορεί εφαρμοστεί κάτι τέτοιο και σε εμάς .
συμφωνώ απόλυτα με αυτό , σκεφτείτε απλά ότι ο άλλος αν θέλει να σε καταστρέψει τώρα πλέον θα μπορεί , απλά κόβωντας σε συνέχεια στο ίδιο μάθημα μέχρι να περάσεις τα ν+2 χρόνια και μετά πάπαλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
συμφωνώ απόλυτα με αυτό , σκεφτείτε απλά ότι ο άλλος αν θέλει να σε καταστρέψει τώρα πλέον θα μπορεί , απλά κόβωντας σε συνέχεια στο ίδιο μάθημα μέχρι να περάσεις τα ν+2 χρόνια και μετά πάπαλα.
Γιατί τώρα τι γίνεται; Σε κόβει μέχρι να βγει σύνταξη δλδ στα 65-57; Άρα αν είναι 50 έχεις ακόμα 15 χρόνια να πάρεις πτυχίο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Για την διαγραφή των αιωνίων φοιτητών επιφυλάσσομαι γιατί οι λόγοι που κάποιος δεν τελείωσε ποικίλουν (οικογενειακοί, προσωπικοί, ψυχολογικοί, οικονομικοί). Σε καμία περίπτωση όμως δεν επικροτώ αυτούς που αντιλαμβάνονται το πανεπιστήμιο ως χώρο που προορίζεται για καφέ και κουβεντούλα.
Η επαναφορά της τράπεζας θεμάτων δεν ξέρω κατά πόσο θα ωφελήσει την σχολική κοινότητα . Τα μαθήματα στο λύκειο είναι πολλά(α λυκείου: 14, β λυκείου:18, ευτυχώς στην γ μειώθηκαν) , η ύλη μη διαχειρίσιμη λόγω της έκτασης της και αναχρονιστική, πολλά σχολικά εγχειρίδια είναι κακογραμμένα, οι ώρες λίγες για το κάθε μάθημα και οι καθηγητές δεν έχουν επιμορφωθεί επαρκώς.Συν τοις άλλοις η τράπεζα θεμάτων θα τυποποιήσει σε μεγάλο βαθμό τα θέματα των εξετάσεων με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την εκπαιδευτική διαδικασία. Από την άλλη, όμως, η κατάσταση που επικρατεί στα λύκεια αυτή τη στιγμή δεν είναι και η καλύτερη και επομένως θα πρέπει να ληφθούν κάποιες αποφάσεις (όπως αυστηροποίηση του τρόπου προαγωγής και απόλυσης). Προσωπικά θεωρώ λάθος να προσμετράται ο βαθμός του εθνικού απολυτηρίου για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, για λόγους που για να αναπτύξω θέλω ώρα, εκτός και εάν ο βαθμός του απολυτηρίου αναπροσαρμόζεται στο βαθμό των πανελλαδικών, όπως προέβλεπε και το εξεταστικό του Αρβανιτόπουλου, με αποτέλεσμα να μετράει ελάχιστα ( +-200 μόρια). Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι οι αλλαγές δεν θα πρέπει να ξεκινήσουν από το λύκειο και τις πανελλαδικές αλλά σε αυτή την τετραετία η ηγεσία του υπουργείου παιδείας θα πρέπει να εστιάσει στο δημοτικό και το γυμνάσιο.Άλλωστε η ιστορία έχει αποδείξει ότι οι αλλαγές στο λύκειο και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια δεν απέδωσαν γιατί το θεμέλιο ήταν σαθρό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
Δε ξέρω αν είναι ικανός, ξέρω όμως ότι επί Χρυσοχοΐδη έγινε σημαντική δουλειά στον τομέα της αντιτρομοκρατικής. Δε μπαίνω σε λεπτομέρειες γιατί νομίζω θυμάσαι. Άλλωστε, αυτό το ρόλο έχει να επιτελέσει στο συγκεκριμένο υπουργείο, και λόγω της πείρας του, του δόθηκε, παρ΄ότι εξωκοινοβουλευτικός και άλλης παράταξης.Devil. Έχεις ικανό τον Μητσοτάκη να εφαρμόσει το άσυλο; Δεν λέω για ένα απλό νομοσχέδιο. Αλλά για συλλήψεις σε εγκληματικές ενέργειες που επεκτείνεται πέρα από τα πανεπιστήμια. Δηλαδή όταν ο Ρουβίκωνας κάνει την επόμενη του ενέργεια τα μέλη του που ειναι επώνυμα να πάμε στα δικαστήρια ως εγκληματική οργάνωση και να δημοσιεύσουν την ταυτότητά τους.
Προσωπικά είμαι σίγουρος πώς δεν θα κάνει τίποτα όχι γιατί δεν θέλει αλλά γιατί δεν μπορεί.
Αλλά γιατί λες εσύ ότι δεν μπορεί;
Devil, αυτά που λες δεν σχετίζονται ακριβώς με το άσυλο.Αν ρωτας εμένα προσωπικα θα έβαζα μπρος για την κατασκευη νεων φυλακών και την άμεση αλλαγη διαταξεων του ποινικου κώδικα.
Δηλαδη οποιος βανδαλιζει δημοσια και δημιουργει ανακατοσουρα την πρώτη φορά τιμωρειται με προστιμο το λιγοτερο 5.000 ευρώ. Την δευτερη με προστιμο 25.000 ευρω και την τριτη οδηγειται στην φυλακή για να εκτισει 3 χρονια ποινή χωρις αναστολή. Οποιαδηποτε έφεση δεν έχει ανασταλτικο χαρακτηρα μέχρι να εκδικαστει.
Θα τους έστελνα ολους τους Ρουβικωνες και τους μπχαλακηδες των εξαρχειων στην φυλακη μια για πάντα.
Το κράτος θα γινει κράτος ειτε το θέλουν κάποιοι ειτε οχι.
Άντε και τους έβαλες πρόστιμο. Big whoop. Οι περισσότεροι από αυτούς τους ανθρώπους έχουν απορρίψει το κράτος σαν έννοια και την αστική δημοκρατία σαν δομή οργάνωσης της κοινωνίας. Λες να νοιαστούν για ένα πρόστιμο; Γραμμένο μέχρι εκεί που δεν πάει θα το έχουν, όπως και το Σύνταγμα. Αναφέρομαι στον Ρουβίκωνα μιας και έκανες λόγο για αυτό.
Για να λυθούν τέτοια προβλήματα χρειάζονται τρία πράγματα περισσότερο από όλα, κατ' εμέ: Πολιτική βούληση, συντονισμένες ενέργειες και ταχύτητα στην απονομή δικαιοσύνης. Όχι κάνει κάτι ο Ρουβίκωνας - συλλαμβάνονται - δικάσιμος μετά από 5 χρόνια. Το κράτος δε γίνεται κράτος με την επιβολή προστίμων και τις μεγάλες κουβέντες, όπως είπε ένας φίλος παραπάνω.
Μήπως να δώσουμε λίγες μέρες ακόμη, έτσι για τα μάτια του κόσμου;πολλα λογια λιγες πραξεις ειναι...το αβατο δεν ειδα να το σπασουν ακομα ))
Παιδιά, πρέπει όταν συζητάμε για τέτοια πράγματα να έχουμε υπεύθυνες θέσεις και τοποθετήσεις, αφού μας διαβάζουν και μαθητές. Αυτό με τους καθηγητές που βάζουν "στόχο" να "καταστρέψουν" φοιτητές είναι ακραία υπερβολή. Στην πλειονότητά τους οι καθηγητές έχουν να διορθώσουν ένα τόσο μεγάλο όγκο γραπτών και έχουν να παραδώσουν διαλέξεις σε τόσο πολλούς φοιτητές, που πρακτικά δύσκολα συγκρατούν ονόματα - φυσιογνωμίες. Για να φτάσει σε σημείο καθηγητής να κόβει "επίτηδες" φοιτητή, ο τελευταίος θα πρέπει να έχει κάνει κάτι ανεκδιήγητο, αλλά και πάλι εγώ δε το έχω συναντήσει ποτέ αυτό το πράγμα.συμφωνώ απόλυτα με αυτό , σκεφτείτε απλά ότι ο άλλος αν θέλει να σε καταστρέψει τώρα πλέον θα μπορεί , απλά κόβωντας σε συνέχεια στο ίδιο μάθημα μέχρι να περάσεις τα ν+2 χρόνια και μετά πάπαλα.
Αν κάποιος πηγαίνει υπεύθυνα, δηλαδή καλά προετοιμασμένος, για να δώσει ένα μάθημα και δεν πάει με την λογική "ε ντάξει, επί πτυχίω είμαι - μεγάλο έτος - θα γράψω ένα 3 και θα κλαφτώ" τότε δεν έχει να φοβάται τίποτα.
Υπάρχουν άλλωστε, σε κάθε πανεπιστήμιο εσωτετικές διαδικασίες, που προβλέπονται από τον Κανονισμό Σπουδών και θέτουν "δικλείδες ασφαλείας" αν θες, για τέτοιες ιδιάζουσες περιπτώσεις. Μπορεί δηλαδή ο φοιτητής, να ζητήσει αναβαθμολόγηση για το γραπτό του, θα περάσει από Συνεύλεση, θα οριστεί άλλος καθηγητής και 3μελης για την επίβλεψη της διαδικασίας (αυτό συμβαίνει συνήθως, αλλά σε κάθε περίπτωση, τα πανεπιστήμια έχουν και διαφορετικούς Εσωτερικούς Κανονισμούς).
Το ν+2 είναι ένα καλό μέτρο. Όπως είπε η Λένω, προφανώς θα πρέπει να υπάρξουν ειδικές προβλέψεις, για μερική φοίτηση/θέματα υγείας/κτλ. Αλλά θα πρέπει να "τυπωθεί" στη συνείδησή μας, ότι όποιος σπουδάζει, σπουδάζει. Δεν είναι hobby, ούτε κάτι που κάνω επειδή το κάνουν οι υπόλοιποι/το θέλει η οικογένειά μου/δεν ήξερα τι άλλο να κάνω. Οι σπουδές είναι η κύρια απασχόληση και τα υπόλοιπα έρχονται μετά.
Αυτό το λέω φυσικά, έχοντας στο μυαλό το λεγόμενο "πρώτο έτος", που είναι στην κοινή γνώμη ένα "χαμένο έτος", γιατί ο φοιτητής ξεκουράζεται από τις πανελλήνιες, θέλει να ζήσει (ό,τι και αν σημαίνει αυτό) και άλλα τέτοια υπέροχα κλισέ, που αναπαράγουμε και διαιωνίζουμε χωρίς λόγο.
Ίσως φταίει που εγώ λαχταρούσα πραγματικά για αυτό που σπούδαζα, αλλά όχι ξεκούραση, δεν περίμενα την ώρα να ξεκινήσω.
Για να μην παρεξηγηθώ, αυτά τα γράφω με αφορμή το δικό σου μήνυμα, δεν απευθύνομαι προσωπικά σε εσένα =)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Devil, αυτά που λες δεν σχετίζονται ακριβώς με το άσυλο.
Άντε και τους έβαλες πρόστιμο. Big whoop. Οι περισσότεροι από αυτούς τους ανθρώπους έχουν απορρίψει το κράτος σαν έννοια και την αστική δημοκρατία σαν δομή οργάνωσης της κοινωνίας. Λες να νοιαστούν για ένα πρόστιμο; Γραμμένο μέχρι εκεί που δεν πάει θα το έχουν, όπως και το Σύνταγμα. Αναφέρομαι στον Ρουβίκωνα μιας και έκανες λόγο για αυτό.
Για να λυθούν τέτοια προβλήματα χρειάζονται τρία πράγματα περισσότερο από όλα, κατ' εμέ: Πολιτική βούληση, συντονισμένες ενέργειες και ταχύτητα στην απονομή δικαιοσύνης. Όχι κάνει κάτι ο Ρουβίκωνας - συλλαμβάνονται - δικάσιμος μετά από 5 χρόνια. Το κράτος δε γίνεται κράτος με την επιβολή προστίμων και τις μεγάλες κουβέντες, όπως είπε ένας φίλος παραπάνω.
Οποιος δεν πληρώσει παει φυλακή απευθειας. Να δεις τι ωραια που βρηκανε τα λεφτά για την επιθεση στη βουλη έκαναν συναυλιες και τα μάζεψαν. Ετσι ειπαν τουλαχιστον. Για τα 30.000 ευρω λέω.
Αυτα που βλέπεις γινονται επειδη υπάρχει χαλαροτητα στον Ποινικο Κώδικα πρωτα τρως με αναστολη μετά εξαγορασιμη και τρεχα γυρευε.
Τωρα το τι έχουν απορριψει αυτοι ειναι δικο τους προβλημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Δεν ήταν δουλεια του Χρυσοχοΐδη μόνο αλλά κυρίως της πολιτικής βούλησης Σημίτη, που δεν τον ένοιαζε να τα βάλει με το εσωτερικό του κόμματος. Μην ξεχνάμε ότι η χώρα έπρεπε να διοργανώση Ολυμπιακούς αγώνες και έπρεπε να δώσει πνεύμα ασφάλειας σε όλο το πλανήτη.Δε ξέρω αν είναι ικανός, ξέρω όμως ότι επί Χρυσοχοΐδη έγινε σημαντική δουλειά στον τομέα της αντιτρομοκρατικής. Δε μπαίνω σε λεπτομέρειες γιατί νομίζω θυμάσαι. Άλλωστε, αυτό το ρόλο έχει να επιτελέσει στο συγκεκριμένο υπουργείο, και λόγω της πείρας του, του δόθηκε, παρ΄ότι εξωκοινοβουλευτικός και άλλης παράταξης.
Αλλά γιατί λες εσύ ότι δεν μπορεί;
Δεν είναι εύκολο να καταργήσεις πράγματα που συμβαίνουν εδώ και 10ετίες και δυστυχώς ο Μητσοτάκης δεν είναι Σημίτης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Δεν ήταν δουλεια του Χρυσοχοΐδη μόνο αλλά κυρίως της πολιτικής βούλησης Σημίτη, που δεν τον ένοιαζε να τα βάλει με το εσωτερικό του κόμματος. Μην ξεχνάμε ότι η χώρα έπρεπε να διοργανώση Ολυμπιακούς αγώνες και έπρεπε να δώσει πνεύμα ασφάλειας σε όλο το πλανήτη.
Δεν είναι εύκολο να καταργήσεις πράγματα που συμβαίνουν εδώ και 10ετίες και δυστυχώς ο Μητσοτάκης δεν είναι Σημίτης.
Όχι ήταν δουλειά Χρυσοχοΐδη η 17Ν κάθε μέρα στο γραφείο του δούλευε ώρες ολόκληρες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 51 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.