Samael
Τιμώμενο Μέλος
Είναι όπως τα σταυρόλεξα, αυτά που σού δίνουν μόνο 3 μαυρισμένα τετράγωνα και για να το λύσεις πρέπει να μασήσεις φύλλα.
Βλέποντας τα ποσοστά κάθε χρόνο μάλλον πρέπει να μοιράζουν λαχεία και σταυρόλεξα
παρα θέματα για τους περισσότερους .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Πάρ' το αυγό και κούρεφ' το.ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΜΕ
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
• Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης.
• Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία από το πρώτο θέμα.
• Οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.
• Τα θέματα παρουσιάζουν μεγαλύτερη δυσκολία από τα αντίστοιχα περσινά
• Εκτιμούμε ότι πολλοί υποψήφιοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το χρόνο
ΕΜΕ για 2015
Γενικά Σχόλια
-Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης.
-Ο διατιθέμενος χρόνος δεν επαρκούσε για την πλήρη και επιτυχή διαπραγμάτευση των θεμάτων.
-Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία. Το ποσοστό των ερωτημάτων αυξημένης δυσκολίας είναι μεταξύ των υψηλότερων συγκρινόμενο με τα θέματα των προηγουμένων ετών.
-Τα θέματα χαρακτηρίζονται ως τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών.
ΕΜΕ για 2016
Γενικά Σχόλια
-Καλύπτεται το σύνολο σχεδόν της ύλης.
-Ο διατιθέμενος χρόνος για την πλήρη και επιτυχή διαπραγμάτευση των θεμάτων ήταν οριακός.
-Τα ερωτήματα παρουσίαζαν κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία.
-Ένας μεγάλος αριθμός ερωτημάτων έχει σαφή αναφορά στο σχολικό βιβλίο
-Παρότι οι φετινές εξετάσεις δεν είναι άμεσα συγκρίσιμες με τις περσινές, τα θέματα είναι παρόμοιας δυσκολίας με τα αντίστοιχα περσινά.
ΕΜΕ για 2017
Γενικά Σχόλια
-Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης όχι όμως στο απαραίτητο εύρος της.
-Αρκετά ερωτήματα ήταν επικεντρωμένα σε συγκεκριμένο κεφάλαιο που αναφέρεται σε προηγούμενες τάξεις.
-Ο διατιθέμενος χρόνος δεν επαρκούσε για την πλήρη και επιτυχή διαπραγμάτευση των θεμάτων, παρότι σε κάποια ερωτήματα είχαν δοθεί τα ενδιάμεσα αποτελέσματα
-Η διάρθρωση των ερωτημάτων δεν είχε την απαιτούμενη κλιμάκωση στο θέμα Γ.
-Οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν πολύ καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.
-Τα θέματα ήταν σαφώς δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά.
ΕΜΕ για 2018
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
-Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης όχι άμως στο απαραίτητο εύρος.
-Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία.
-Οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.
-Τα Θέματα χαρακτηρίζονται παρόμοιας δυσκολίας μετά αντίστοιχα περσινά.
ΕΜΕ για 2019
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
• Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης.
• Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία από το πρώτο θέμα.
• Οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.
• Τα θέματα παρουσιάζουν μεγαλύτερη δυσκολία από τα αντίστοιχα περσινά
• Εκτιμούμε ότι πολλοί υποψήφιοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το χρόνο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Πάρ' το αυγό και κούρεφ' το.
Κάθε πέρσι και καλύτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΜΕ
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
• Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης.
• Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία από το πρώτο θέμα.
• Οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.
• Τα θέματα παρουσιάζουν μεγαλύτερη δυσκολία από τα αντίστοιχα περσινά
• Εκτιμούμε ότι πολλοί υποψήφιοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το χρόνο
ΕΜΕ για 2015
Γενικά Σχόλια
-Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης.
-Ο διατιθέμενος χρόνος δεν επαρκούσε για την πλήρη και επιτυχή διαπραγμάτευση των θεμάτων.
-Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία. Το ποσοστό των ερωτημάτων αυξημένης δυσκολίας είναι μεταξύ των υψηλότερων συγκρινόμενο με τα θέματα των προηγουμένων ετών.
-Τα θέματα χαρακτηρίζονται ως τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών.
ΕΜΕ για 2016
Γενικά Σχόλια
-Καλύπτεται το σύνολο σχεδόν της ύλης.
-Ο διατιθέμενος χρόνος για την πλήρη και επιτυχή διαπραγμάτευση των θεμάτων ήταν οριακός.
-Τα ερωτήματα παρουσίαζαν κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία.
-Ένας μεγάλος αριθμός ερωτημάτων έχει σαφή αναφορά στο σχολικό βιβλίο
-Παρότι οι φετινές εξετάσεις δεν είναι άμεσα συγκρίσιμες με τις περσινές, τα θέματα είναι παρόμοιας δυσκολίας με τα αντίστοιχα περσινά.
ΕΜΕ για 2017
Γενικά Σχόλια
-Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης όχι όμως στο απαραίτητο εύρος της.
-Αρκετά ερωτήματα ήταν επικεντρωμένα σε συγκεκριμένο κεφάλαιο που αναφέρεται σε προηγούμενες τάξεις.
-Ο διατιθέμενος χρόνος δεν επαρκούσε για την πλήρη και επιτυχή διαπραγμάτευση των θεμάτων, παρότι σε κάποια ερωτήματα είχαν δοθεί τα ενδιάμεσα αποτελέσματα
-Η διάρθρωση των ερωτημάτων δεν είχε την απαιτούμενη κλιμάκωση στο θέμα Γ.
-Οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν πολύ καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.
-Τα θέματα ήταν σαφώς δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά.
ΕΜΕ για 2018
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
-Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης όχι άμως στο απαραίτητο εύρος.
-Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία.
-Οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.
-Τα Θέματα χαρακτηρίζονται παρόμοιας δυσκολίας μετά αντίστοιχα περσινά.
ΕΜΕ για 2019
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
• Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης.
• Υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία από το πρώτο θέμα.
• Οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν καλή γνώση της ύλης των Μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων.
• Τα θέματα παρουσιάζουν μεγαλύτερη δυσκολία από τα αντίστοιχα περσινά
• Εκτιμούμε ότι πολλοί υποψήφιοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το χρόνο
Μπράβο που τα συγκέντρωσες έτσι και μακάρι να το έβλεπε καποιος απ'την εμε να τους πει ότι εκτίθενται ότι κάτι φουμαρουν εκεί μέσα με αυτα που γραφουν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Panagiotis849
Δραστήριο μέλος
https://panelladikes24.blogspot.com/2019/06/blog-post_12.html?fbclid=IwAR1k_I2D2cTtm7pWq7-PYRiqtw0Rt6kanDnc2puAws9_RfUippdfO2q3NAk&m=1
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TonyMontanaEse
Νεοφερμένος
Είδα οτι ήρθε οδηγία στο δ2 όσοι υπολόγισαν το εμβαδόν f αντί για f-y να κόβεται όλη η άσκηση(0 στα 5)...τι σαχλαμάρα είναι πάλι αυτη;;;;;
Ναι ρε και εγω ειδα! Δηλαδη εξισωνεται αυτος που ειδε το ερωτημα και κοιτουσε το ταβανι με αυτον που απλα δεν προσεξε την φραση "την ευθεια (ε)!" Αυτο το βιντεο ειδες? https://www.youtube.com/watch?v=fneN3YbQ7oc
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος
Από μία πλευρά δεν είναι και τόσο παράλογο αφού δεν βρήκες αυτό που ζητάει. Από την άλλη ξέρεις εν μέρη να δουλέψεις αυτό το οποίο εξετάζει ( όχι όλο αφού δεν έβαλες το σωστό εμβαδόν ) και θα έπρεπε να δωθούν κάποια μόρια για αυτό. Πάντως, ένας διορθωτής που κάνει βίντεο στο yt, σε βίντεο για την αναλυτική μοριοδότηση είπε πως δεν θα κοπούν όλες οι μονάδες για κάτι τέτοιο. ( Ψάξε Nikos Siomos στο youtube , είναι το προ -τελευταίο του βίντεο )Είδα οτι ήρθε οδηγία στο δ2 όσοι υπολόγισαν το εμβαδόν f αντί για f-y να κόβεται όλη η άσκηση(0 στα 5)...τι σαχλαμάρα είναι πάλι αυτη;;;;;
edit : Έχεις δίκιο! Απαράδεκτο θα έλεγα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TonyMontanaEse
Νεοφερμένος
Από μία πλευρά δεν είναι και τόσο παράλογο αφού δεν βρήκες αυτό που ζητάει. Από την άλλη ξέρεις εν μέρη να δουλέψεις αυτό το οποίο εξετάζει ( όχι όλο αφού δεν έβαλες το σωστό εμβαδόν ) και θα έπρεπε να δωθούν κάποια μόρια για αυτό. Πάντως, ένας διορθωτής που κάνει βίντεο στο yt, σε βίντεο για την αναλυτική μοριοδότηση είπε πως δεν θα κοπούν όλες οι μονάδες για κάτι τέτοιο. ( Ψάξε Nikos Siomos στο youtube , είναι το προ -τελευταίο του βίντεο )
Ο νικος ειπε οτι αυτος δεν εκοψε προσωπικα. Πιστευω οτι αρκετοι θα ακολουθησαν κατα γραμμα τις οδηγιες και θα εκοψαν ολο το ερωτημα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος
Δεν είχα δει ότι είχε βγάλει νέο βίντεο, αναφερόμουν σε αυτό που είχε κάνει πριν αρχίσει να διορθώνει.Ο νικος ειπε οτι αυτος δεν εκοψε προσωπικα. Πιστευω οτι αρκετοι θα ακολουθησαν κατα γραμμα τις οδηγιες και θα εκοψαν ολο το ερωτημα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TonyMontanaEse
Νεοφερμένος
Μα γιατί να κοπούν όλα;;;Είναι τελείως παράλογο.Θέλω να πιστευω οτι υπάρχουν και σοβαροί βαθμολογητές που θα δώσουν εστω 1 με 2
Απο γνωστους μου βαθμολογητες ξερω οτι κοβουν 1 το πολυ 2 μορια για το συγκεκριμενο λαθος.Μπορει η οδηγια αυτη να ηρθε μετα την διορθωση του μεγαλυτερου ογκου γραπτων και καποιοι να γλιτωσαν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jim_Pap
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Φυσικα αυτο δε γινεται και το καθε βαθμολογικο κεντρο αποφασιζει τα δικα του και ακομα και στο ιδιο βαθμολογικο ο καθε βαθμολογητης κανει οτι νομιζει τελικα ασχετα με το τι ειπε η ΚΕΕ και το ΒΚ.
Μαλιστα η μοριοδοτηση στα BK διαφερει απο το ενα στο αλλο στο πως θα κατανεμηθουν οι μοναδες σε ενα υποερωτημα .
Ολα αυτα ειναι αρκετα γενικα , ωστοσο στο συγκεκριμενο η προσωπικη μου γνωμη που δε μετραει και πουθενα γιατι δεν ειμαι κανενος ειδους βαθμολογητης ειναι οτι οταν σε καποιο ερωτημα ζητας να λυθει καποια εξισωση και καποιος σου λυνει σωστα καποια αλλη για τον οποιοδηποτε λογο θα πρεπει να βαθμολογειται παντα με μηδεν , ετσι και στο Δ2 με το ολοκληρωμα , τι και αν αυτος ο καποιος εγραψε 2 σελιδες , εχασε 1 ωρα και τα πηγε περιφημα στο ερωτημα που μονος του δημιουργησε.
Ο συγκεκριμενος youtuber ειναι πολυ καλος μαθηματικος και τον ειχα δει και παλιοτερα , αλλα το να λεει οτι εβαλε 3 /5 σε ενα ερωτημα που υποψηφιος λυνει αλλη ασκηση ειναι επιεικως απαραδεκτο.
Οποιος δε καταλαβε ποιο εμβαδον επρεπε να βρει ή σε ποιο ολοκληρωμα αντιστοιχει το εμβαδον πραγματικα απορω με ποια μαθηματικη λογικη μπορει να περιμενει εστω ενα μοριο απο τα 5 ...
Επισης στο Α θεμα με τα αντιπαραδειγματα οποιος εβαλε για αιτιολογηση το αρνητικο του ισχυρισμου η κατι τετοιο και οχι καποιο συγκεκριμενο αντιπαραδειγμα δε θα επρεπε να περιμενει κανενα μοριο απο αυτα της αιτιολογησης , αυτο ειναι το μαθηματικα λογικο , ωστοσο η κεντρικη επιτροπη εξετασεων νομιζω οτι αποφασισε οτι τους καλυπτει στο ενα απο τα 2(μπορει και στα 2) , οποτε αν και μαθηματικα εσφαλμενο θα πρεπει να τηρηθει απο ολους τους βαθμολογητες , γιατι το καιριο ειναι η ιση αντιμετωπιση αναμεσα στα γραπτα.
Στη λογικη του "φαινεται να εχει διαβασει , προσπαθησε το παιδι , εγραψε τοσες γραμμες " πρεπει να ανηκουν και τα γραπτα μαθητων που στη Φυσικη σε ολα τα δυσκολα ερωτηματα αραδιαζουν οτι τυπους θυμουνται και κολλανε καπως στην εκφωνηση , χωρις να λυνουν απολυτως τιποτα αλλα αφου θα τους βαλουν μερικες μοναδες οι επιεκεις βαθμολογητες και ρωτανε μετα "ποσες μοναδες θα παρω που εγραψα ολους τυπους του κεφαλαιου ? " αντι να αναρωτιουνται ¨θα βρεθει αραγε καποιος βλακας να μου βαλει εστω και 1 μοναδα για τη παπαγαλια που τους αραδιασα ?"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TonyMontanaEse
Νεοφερμένος
κανονικα τουλαχιστον σε τετοιες κλασικες περιπτωσεις που μπορει να προβλεφθουν ευκολα οτι θα τις δουν οι βαθμολογητες στα γραπτα θα πρεπει η κεντρικη επιτροπη εξετασεων να ειναι 100% σαφης και οτι αποφασισει να τηρηθει ευλαβικα σε ολα τα βαθμολογικα κεντρα.
Φυσικα αυτο δε γινεται και το καθε βαθμολογικο κεντρο αποφασιζει τα δικα του και ακομα και στο ιδιο βαθμολογικο ο καθε βαθμολογητης κανει οτι νομιζει τελικα ασχετα με το τι ειπε η ΚΕΕ και το ΒΚ.
Μαλιστα η μοριοδοτηση στα BK διαφερει απο το ενα στο αλλο στο πως θα κατανεμηθουν οι μοναδες σε ενα υποερωτημα .
Ολα αυτα ειναι αρκετα γενικα , ωστοσο στο συγκεκριμενο η προσωπικη μου γνωμη που δε μετραει και πουθενα γιατι δεν ειμαι κανενος ειδους βαθμολογητης ειναι οτι οταν σε καποιο ερωτημα ζητας να λυθει καποια εξισωση και καποιος σου λυνει σωστα καποια αλλη για τον οποιοδηποτε λογο θα πρεπει να βαθμολογειται παντα με μηδεν , ετσι και στο Δ2 με το ολοκληρωμα , τι και αν αυτος ο καποιος εγραψε 2 σελιδες , εχασε 1 ωρα και τα πηγε περιφημα στο ερωτημα που μονος του δημιουργησε.
Ο συγκεκριμενος youtuber ειναι πολυ καλος μαθηματικος και τον ειχα δει και παλιοτερα , αλλα το να λεει οτι εβαλε 3 /5 σε ενα ερωτημα που υποψηφιος λυνει αλλη ασκηση ειναι επιεικως απαραδεκτο.
Οποιος δε καταλαβε ποιο εμβαδον επρεπε να βρει ή σε ποιο ολοκληρωμα αντιστοιχει το εμβαδον πραγματικα απορω με ποια μαθηματικη λογικη μπορει να περιμενει εστω ενα μοριο απο τα 5 ...
Επισης στο Α θεμα με τα αντιπαραδειγματα οποιος εβαλε για αιτιολογηση το αρνητικο του ισχυρισμου η κατι τετοιο και οχι καποιο συγκεκριμενο αντιπαραδειγμα δε θα επρεπε να περιμενει κανενα μοριο απο αυτα της αιτιολογησης , αυτο ειναι το μαθηματικα λογικο , ωστοσο η κεντρικη επιτροπη εξετασεων νομιζω οτι αποφασισε οτι τους καλυπτει στο ενα απο τα 2(μπορει και στα 2) , οποτε αν και μαθηματικα εσφαλμενο θα πρεπει να τηρηθει απο ολους τους βαθμολογητες , γιατι το καιριο ειναι η ιση αντιμετωπιση αναμεσα στα γραπτα.
Στη λογικη του "φαινεται να εχει διαβασει , προσπαθησε το παιδι , εγραψε τοσες γραμμες " πρεπει να ανηκουν και τα γραπτα μαθητων που στη Φυσικη σε ολα τα δυσκολα ερωτηματα αραδιαζουν οτι τυπους θυμουνται και κολλανε καπως στην εκφωνηση , χωρις να λυνουν απολυτως τιποτα αλλα αφου θα τους βαλουν μερικες μοναδες οι επιεκεις βαθμολογητες και ρωτανε μετα "ποσες μοναδες θα παρω που εγραψα ολους τυπους του κεφαλαιου ? " αντι να αναρωτιουνται ¨θα βρεθει αραγε καποιος βλακας να μου βαλει εστω και 1 μοναδα για τη παπαγαλια που τους αραδιασα ?"
Φιλε μου φαινεται οτι δεν εχεις ιδεα απο τη φυση του ερωτηματος... Ζητηθηκε το εμβαδον μεταξυ της Cf, μιας ευθειας (ε) και δυο κατακορυφων ευθιων. Η ευθεια αυτη εμπεριεχεται στον τυπο της f(x).Τα παιδια που δεν ειδαν την ευθεια (ε) υπολογισαν ακριβως το ιδιο εμβαδον με την σωστη απαντηση και ενα εξτρα ολοκληρωμα της πλακας.Ουσιαστικα το λαθος τους ηταν οτι δεν αφαιρεσαν ενα αριθμητικο δεδομενο απο το εμβαδον με αποτελεσμα να βρουν Ε=ln2 αντι για E=ln2 - 1/2. Δεν υπολογισαν ενα αυθαιρετο ολοκληρωμα οπως υποστηριζεις αλλα αντιθετως ελυσαν το μεγαλυτερο μερος του ερωτηματος.Γιαυτο η πλειοψηφια των βαθμολογητων ζητανε να αφαιρεθουν 1 η 2 μορια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Φιλε μου φαινεται οτι δεν εχεις ιδεα απο τη φυση του ερωτηματος... Ζητηθηκε το εμβαδον μεταξυ της Cf, μιας ευθειας (ε) και δυο κατακορυφων ευθιων. Η ευθεια αυτη εμπεριεχεται στον τυπο της f(x).Τα παιδια που δεν ειδαν την ευθεια (ε) υπολογισαν ακριβως το ιδιο εμβαδον με την σωστη απαντηση και ενα εξτρα ολοκληρωμα της πλακας.Ουσιαστικα το λαθος τους ηταν οτι δεν αφαιρεσαν ενα αριθμητικο δεδομενο απο το εμβαδον με αποτελεσμα να βρουν Ε=ln2 αντι για E=ln2 - 1/2. Δεν υπολογισαν ενα αυθαιρετο ολοκληρωμα οπως υποστηριζεις αλλα αντιθετως ελυσαν το μεγαλυτερο μερος του ερωτηματος.Γιαυτο η πλειοψηφια των βαθμολογητων ζητανε να αφαιρεθουν 1 η 2 μορια.
πριν σχολιασω ειδα τι ζητηθηκε στο Δ2
λοιπον ζητηθηκε αυτο
Δ2) Να βρείτε το εμβαδόν του χωρίου που περικλείεται από τη γραφική παράσταση της f , την ευθεία(ε) και τις ευθείες x =1 και
x = 2.
οσοι εκαναν αυτο που λες ελυσαν σωστα αλλο ερωτημα αν υποθεσουμε οτι εχουν καταλαβει τι σημαινει εμβαδον χωριου και πως αντιστοιχει αυτο σε ολοκληρωμα , εστω Δ6 που ελεγε
Δ6) Να βρείτε το εμβαδόν του χωρίου που περικλείεται από τη γραφική παράσταση της f και τις ευθείες x =1 και x = 2.
λοιπον στο Δ2 πρεπει να βαθμολογηθουν με 0 /5 και στο Δ6 που δεν υπαρχει στην εξεταση με το απολυτο.
και φυσικα και κατεληξαν σε ενα αποτελεσμα μεγαλυτερο κατα 1/2 που ειναι το εμβαδον του ορθογωνιου τριγωνου που πρεπει να αφαιρεθει απο το ζητουμενο εμβαδον λογω του οριου που βαζει η ευθεια -x+2
ΑΛΛΑ το θεμα ειναι οτι ετυχε η παρερμηνεια της εκφωνησης να οδηγει αλγεβρικα σε παρομοια μονοπατια με αυτα που θα εδινε η σωστη ερμηνεια της και ετσι να δινει την αισθηση οτι αν του εβαζες να το υπολογισει ως δοσμενο ολοκληρωμα και οχι ως εμβαδο θα το εβρισκε , ελα ομως που το ζητουμενο της ασκησης ειναι υπολογισμος εμβαδου και οχι ολοκηρωματος και οπως εγραψα και παραπανω
Οποιος δε καταλαβε ποιο εμβαδον επρεπε να βρει ή σε ποιο ολοκληρωμα αντιστοιχει το εμβαδον πραγματικα απορω με ποια μαθηματικη λογικη μπορει να περιμενει εστω ενα μοριο απο τα 5 ...
Τωρα αν καποιος βαθμολογητης θελει να βαλει σε αυτο το ερωτημα 4/5 ας βαλει τι να πω ... , μετα τα αριθμητικα που κοστιζουν ενα μοριο ας κοστιζουν ενα και το δε καταλαβα τι ελεγε η εκφωνηση , αλλο εμβαδον μου ζητουσε αλλα αλλο υπολογισα αλλα αλγεβρικα ηταν κοντα στη λυση που θα ειχα αν καταλαβει το σωστο και μπλα μπλα , ο μονος που χανει ετσι ειναι αυτος που οντως εχει καταλαβει μαθηματικα και δε λυνει τυφλοσουρτι ολοκληρωματα,εξισωσεις, ...γιατι 5 /5 αυτος 4/5 ο αλλος μια χαρα
και προφανως μερικοι οταν βλεπουν εμβαδο υπολογιζουν τυφλοσουρτι 9/10 φορες το ολοκληρωμα της συναρτησης , ωστοσο οντως μπορει καποιοι μαθητες να το ειχαν το θεμα και απλα να μην ειδαν την ευθεια , κριμα αλλα για μενα δε θα επρεπε να περιμενουν κατι σε αυτο το ερωτημα , αλλα μπορουν να περιμενουν γιατι μερικοι βαθμολογητες οπως λες και εσυ λενε για 3/5
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
κανονικα τουλαχιστον σε τετοιες κλασικες περιπτωσεις που μπορει να προβλεφθουν ευκολα οτι θα τις δουν οι βαθμολογητες στα γραπτα θα πρεπει η κεντρικη επιτροπη εξετασεων να ειναι 100% σαφης και οτι αποφασισει να τηρηθει ευλαβικα σε ολα τα βαθμολογικα κεντρα.
Φυσικα αυτο δε γινεται και το καθε βαθμολογικο κεντρο αποφασιζει τα δικα του και ακομα και στο ιδιο βαθμολογικο ο καθε βαθμολογητης κανει οτι νομιζει τελικα ασχετα με το τι ειπε η ΚΕΕ και το ΒΚ.
Μαλιστα η μοριοδοτηση στα BK διαφερει απο το ενα στο αλλο στο πως θα κατανεμηθουν οι μοναδες σε ενα υποερωτημα .
Ολα αυτα ειναι αρκετα γενικα , ωστοσο στο συγκεκριμενο η προσωπικη μου γνωμη που δε μετραει και πουθενα γιατι δεν ειμαι κανενος ειδους βαθμολογητης ειναι οτι οταν σε καποιο ερωτημα ζητας να λυθει καποια εξισωση και καποιος σου λυνει σωστα καποια αλλη για τον οποιοδηποτε λογο θα πρεπει να βαθμολογειται παντα με μηδεν , ετσι και στο Δ2 με το ολοκληρωμα , τι και αν αυτος ο καποιος εγραψε 2 σελιδες , εχασε 1 ωρα και τα πηγε περιφημα στο ερωτημα που μονος του δημιουργησε.
Ο συγκεκριμενος youtuber ειναι πολυ καλος μαθηματικος και τον ειχα δει και παλιοτερα , αλλα το να λεει οτι εβαλε 3 /5 σε ενα ερωτημα που υποψηφιος λυνει αλλη ασκηση ειναι επιεικως απαραδεκτο.
Οποιος δε καταλαβε ποιο εμβαδον επρεπε να βρει ή σε ποιο ολοκληρωμα αντιστοιχει το εμβαδον πραγματικα απορω με ποια μαθηματικη λογικη μπορει να περιμενει εστω ενα μοριο απο τα 5 ...
Επισης στο Α θεμα με τα αντιπαραδειγματα οποιος εβαλε για αιτιολογηση το αρνητικο του ισχυρισμου η κατι τετοιο και οχι καποιο συγκεκριμενο αντιπαραδειγμα δε θα επρεπε να περιμενει κανενα μοριο απο αυτα της αιτιολογησης , αυτο ειναι το μαθηματικα λογικο , ωστοσο η κεντρικη επιτροπη εξετασεων νομιζω οτι αποφασισε οτι τους καλυπτει στο ενα απο τα 2(μπορει και στα 2) , οποτε αν και μαθηματικα εσφαλμενο θα πρεπει να τηρηθει απο ολους τους βαθμολογητες , γιατι το καιριο ειναι η ιση αντιμετωπιση αναμεσα στα γραπτα.
Στη λογικη του "φαινεται να εχει διαβασει , προσπαθησε το παιδι , εγραψε τοσες γραμμες " πρεπει να ανηκουν και τα γραπτα μαθητων που στη Φυσικη σε ολα τα δυσκολα ερωτηματα αραδιαζουν οτι τυπους θυμουνται και κολλανε καπως στην εκφωνηση , χωρις να λυνουν απολυτως τιποτα αλλα αφου θα τους βαλουν μερικες μοναδες οι επιεκεις βαθμολογητες και ρωτανε μετα "ποσες μοναδες θα παρω που εγραψα ολους τυπους του κεφαλαιου ? " αντι να αναρωτιουνται ¨θα βρεθει αραγε καποιος βλακας να μου βαλει εστω και 1 μοναδα για τη παπαγαλια που τους αραδιασα ?"
Συμφωνώ ότι πρέπει να κοπεί το ερώτημα με το ολοκλήρωμα, καθώς ο μαθητής που πήγε και υπολόγισε το Intergal(f(x)) υπονοεί ότι δεν ξέρει πώς υπολογίζεται εμβαδό χωρίου μεταξύ καμπύλης και ευθείας. Ένα μόριο επί της διαδικασίας, εφόσον αυτή είναι πλήρως σωστή και αιτιολογημένη, ίσως να είναι ανεκτό.
Αλλά για το γεγονός ότι στο ΣΛ απαιτούσε μόνο αντιπαράδειγμα, χωρίς αυτό να προσδιορίζεται στην εκφώνηση, ήταν απαράδεκτο. Στο τέλος των θεμάτων γράφει ότι οποιαδήποτε απάντηση επαρκώς τεκμηριωμένη είναι δεκτή και στον αντίποδα το Υπουργείο αποφασίζει ότι απαντήσεις που χρησιμοποιούν θεωρία του σχολικού εγχειριδίου... δεν είναι επιστημονικώς ορθες;;;
Μέγα σφάλμα η παραπάνω διευκρίνιση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
o Mαθηματικός και youtuber και βαθμολογητής κύριος Σιώμος διόρθωσε 75 γραπτά και μας λέει πως πήγαν τα παιδιά. Με λίγα λόγια λέει ότι οι υποψήφιοι γράψανε ελάχιστα καλύτερα από πέρσι ενώ θεωρεί τα θέματα απαιτητικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 37 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.