TonyMontanaEse

Νεοφερμένος

Ο TonyMontanaEse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Παιδιά σε ποιους τύπους να κάνουμε ένα φρεσκάρισμα από προηγούμενες τάξεις;


Τριγωνομετρικοι αριθμοι αθροισματος και γωνιας 2α απο την αλγενρα και θεωρημα θαλη απο γεωμετρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Παιδια (οσοι ειναι θεωρητικη κατευθυνση και δινουν αυριο Αρχαια)

Εγω θεωρω οτι απο τις εισαγωγες θα μας πεσουν λογικα σε σωστο λαθος ή σε πολλαπλης επιλογης ή ακομα και σε αντιστοιχιση (τουλάχιστον σε εμας ετσι επεφταν σε διαγωνισματα αυτα στο σχολειο)

Ως προς την μεταφραση του διδαγμενου κειμενου που θα μας δωθει (αν πεσει ενα προς μεταφραση εννοειται που το θεωρω πολυ πιθανο), εφοσον εχει κοπει η αποστηθιση των κειμενων αλλα πρέπει να ξερουμε το νοημα των μεταφρασεων ωστε να απαντησουμε σε ερμηνευτικες ερωτησεις, αν γραψουμε ενα κομματι της μεταφρασης ως νοημα ή ως ακριβη μεταφραση ή ακομα και ως νοημα και ως ακριβη μεταφραση, θα φαμε μηδενισμο/κοψιμο μοναδων;

Επισης, θεωρω πως αν και εφοσον πεσει ενα καποιο διδαγμενο κειμενο που ειναι ηδη απο μεταφραση, θεωρω πως δεν θα χρειαστει ουτε και σε αυτη τη περίπτωση να ξερουμε απ'εξω την μεταφραση γιατι ακομα και να πεσει ενα ηδη μετεφρασμενο κειμενο, θα ξερουμε ηδη το νοημα του κειμενου και θα ειμαστε ακομα πιο "προθυμοι"/"ικανοι" να απαντησουμε σε ερμηνευτικες ερωτησεις.

Οσο για το αγνωστο, θεωρω οτι πρεπει να προσεξουμε παρα πολυ καλα το νοημα που θα βγαλουμε απο το κειμενο καθως θα προσπαθουμε να το μεταφρασουμε στα ελληνικα ειτε στο περιπου (εγω προσωπικα στο περιπου το μεταφραζω καθως δεν ειμαι καλη στο να βγαζω ακριβείς μεταφρασεις του αγνωστου) ειτε ακριβεστερα για να μη κανουμε τυχον "μεταφραστικα" λαθη.

Εσεις τι πιστευετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GogoManiα

Νεοφερμένος

Η GogoManiα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτησω αν ξέρει κάποιος να μας πει τι γίνεται με τη σχολή πληροφορικής της Ναυπάκτου.
Ηταν η μόνη σχολή πληροφορικής στη Πάτρα που έμπαινες μέχρι και περσι από το 4ο πεδίο.
Φέτος με τις αλλαγές δεν είναι στο 4ο αλλά στο 2ο!!!
Εκατοντάδες υποψήφιοι την είχαν σαν πρώτη τους επιλογή από το 4ο πεδίο και ξαφνικά λιγες μέρες πριν απο τις εξετάσεις μαθαίνουμε ότι βγαίνει από το 4ο!!!! Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο!!! Πολλά παιδιά επέλεξαν το 4ο πεδίο μόνο και μόνο για να έχουν πρόσβαση σαυτη τη σχολή. Δε γνωρίζει κανείς να μας πει γιατί έγινε αυτό. Αν γνωρίζει κάποιος παρακαλώ να ενημερωθούμε. Ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Σε μερικές αποδείξεις στο σχολικό παίρνει μια περίπτωση και αποδεικνύει αυτή, και ύστερα λέει "όμοια και αν.. (2η περίπτωση)" . Μπορώ να το κάνω και εγώ ή πρέπει να τις κάνω διπλές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σε μερικές αποδείξεις στο σχολικό παίρνει μια περίπτωση και αποδεικνύει αυτή, και ύστερα λέει "όμοια και αν.. (2η περίπτωση)" . Μπορώ να το κάνω και εγώ ή πρέπει να τις κάνω διπλές;

Μπορείς. και σε ασκήσεις το ίδιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Σε μερικές αποδείξεις στο σχολικό παίρνει μια περίπτωση και αποδεικνύει αυτή, και ύστερα λέει "όμοια και αν.. (2η περίπτωση)" . Μπορώ να το κάνω και εγώ ή πρέπει να τις κάνω διπλές;


Καλύτερα μη γράψεις "όμοια", αλλά "αναλόγως". Μπορεί να είναι όμοια η μεθοδολογία, αλλά οι μεταβλητές σου μπορεί να έχουν άλλες τιμές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Καλύτερα μη γράψεις "όμοια", αλλά "αναλόγως". Μπορεί να είναι όμοια η μεθοδολογία, αλλά οι μεταβλητές σου μπορεί να έχουν άλλες τιμές.
Ευχαριστώ για την λεπτομέρεια . :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όταν λες "όμοια" εννοείς με όμοιο τρόπο, με ίδια μεθολογία. Όχι ότι έχει σημασία, αλλά φαντάσου ότι και σε αποδείξεις που κάνω τώρα "όμοια" λέει. Γενικά κλάιν. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Παιδια (οσοι ειναι θεωρητικη κατευθυνση και δινουν αυριο Αρχαια)

Εγω θεωρω οτι απο τις εισαγωγες θα μας πεσουν λογικα σε σωστο λαθος ή σε πολλαπλης επιλογης ή ακομα και σε αντιστοιχιση (τουλάχιστον σε εμας ετσι επεφταν σε διαγωνισματα αυτα στο σχολειο)

Ως προς την μεταφραση του διδαγμενου κειμενου που θα μας δωθει (αν πεσει ενα προς μεταφραση εννοειται που το θεωρω πολυ πιθανο), εφοσον εχει κοπει η αποστηθιση των κειμενων αλλα πρέπει να ξερουμε το νοημα των μεταφρασεων ωστε να απαντησουμε σε ερμηνευτικες ερωτησεις, αν γραψουμε ενα κομματι της μεταφρασης ως νοημα ή ως ακριβη μεταφραση ή ακομα και ως νοημα και ως ακριβη μεταφραση, θα φαμε μηδενισμο/κοψιμο μοναδων;

Επισης, θεωρω πως αν και εφοσον πεσει ενα καποιο διδαγμενο κειμενο που ειναι ηδη απο μεταφραση, θεωρω πως δεν θα χρειαστει ουτε και σε αυτη τη περίπτωση να ξερουμε απ'εξω την μεταφραση γιατι ακομα και να πεσει ενα ηδη μετεφρασμενο κειμενο, θα ξερουμε ηδη το νοημα του κειμενου και θα ειμαστε ακομα πιο "προθυμοι"/"ικανοι" να απαντησουμε σε ερμηνευτικες ερωτησεις.

Οσο για το αγνωστο, θεωρω οτι πρεπει να προσεξουμε παρα πολυ καλα το νοημα που θα βγαλουμε απο το κειμενο καθως θα προσπαθουμε να το μεταφρασουμε στα ελληνικα ειτε στο περιπου (εγω προσωπικα στο περιπου το μεταφραζω καθως δεν ειμαι καλη στο να βγαζω ακριβείς μεταφρασεις του αγνωστου) ειτε ακριβεστερα για να μη κανουμε τυχον "μεταφραστικα" λαθη.

Εσεις τι πιστευετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

D.a.i.s.y

Νεοφερμένος

Η D.a.i.s.y αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Εργοθεραπείας ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι...είναι απαραίτητο να γράψουμε κατά λέξη τους ορισμούς??? Δεν είμαι καθόλου παπαγάλος και τα έχω παίξει!!! Και δεν εννοώ να παραλείψω σημαντικά στοιχεία αλλά π.χ. σε μερικά λέει Έστω μια συνάρτηση f...ή Αν μια συνάρτηση f...ή Μια συνάρτηση f... Υπάρχει περίπτωση να μου κόψουν από κάτι τέτοιο???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιωάννης1234

Νεοφερμένος

Ο Ιωάννης1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 59 ετών. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Παιδιά , έκανα λάθος γιατί δεν μας το διευκρίνισαν και έκανα πρόχειρο την τελευταία σελίδα μετά τις απαντήσεις μου.Λετε να με μηδενίσουν; (οι επιτηρητές δεν ειπαν κατι )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,492 μηνύματα.
Παιδιά , έκανα λάθος γιατί δεν μας το διευκρίνισαν και έκανα πρόχειρο την τελευταία σελίδα μετά τις απαντήσεις μου.Λετε να με μηδενίσουν; (οι επιτηρητές δεν ειπαν κατι )
Έγραψες "Πρόχειρο" από πάνω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιωάννης1234

Νεοφερμένος

Ο Ιωάννης1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 59 ετών. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Ναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.

anathimatikos

Νεοφερμένος

Ο anathimatikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Φοβάμαι την Ιστορία περισσότερο απ' το θάνατο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ιωάννης1234

Νεοφερμένος

Ο Ιωάννης1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 59 ετών. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Τότε γιατί να σε μηδενίσουν;:P Τσάμπα αγχώνεσαι

Γιατι δεν ειναι στις τελευταιες σελιδες του τετραδιου οπως λενε .
Πω εχω πεθανει στο αγχος απο το πρωι .ειναι σιγουρο ετσι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Να ρωτήσω κάτι...είναι απαραίτητο να γράψουμε κατά λέξη τους ορισμούς??? Δεν είμαι καθόλου παπαγάλος και τα έχω παίξει!!! Και δεν εννοώ να παραλείψω σημαντικά στοιχεία αλλά π.χ. σε μερικά λέει Έστω μια συνάρτηση f...ή Αν μια συνάρτηση f...ή Μια συνάρτηση f... Υπάρχει περίπτωση να μου κόψουν από κάτι τέτοιο???

Aπό αυτά που λες προφανώς δεν θα κόψουν τίποτα, σημαίνουν όλα ακριβώς το ίδιο. Η παπαγαλία προτείνεται επειδή πολλοί μαθητές δεν καταλαβαίνουν τι γράφουν και παραλείπουν σημαντικά κομμάτια. Πχ είναι εντελώς διαφορετικό να πεις ότι μία ιδιότητα ρ ισχύει για κάθε πραγματικό χ από το να πεις ότι ισχύει για κάποιο. Ή αντίστοιχα να μπερδέψεις το χ με το χο.
Επομένως όχι, δεν είναι απαραίτητο να τα γράψεις κατά λέξη, αρκεί να φροντίσεις πρώτα να κατανοήσεις πολύ καλά τι θέλεις να πεις και πώς θα το γράψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Όταν λες "όμοια" εννοείς με όμοιο τρόπο, με ίδια μεθολογία. Όχι ότι έχει σημασία, αλλά φαντάσου ότι και σε αποδείξεις που κάνω τώρα "όμοια" λέει. Γενικά κλάιν. :P


Λεπτομέρια είναι, απλώς το ανέφερα επειδή μου το είχε πει ο καθηγητής μου. Νταξει, δε θα κόψουν σε κανέναν επειδή έγραψε ομοίως. Αλλά για να είναι πιο σωστό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Φοβάμαι την Ιστορία περισσότερο απ' το θάνατο.

Και εγω καθως δεν το εχω με την παπαγαλια της

Παιδια παρολο το γεγονος οτι εχω κανει επαναληψη ξεκινωντας απο αυτα που ξερω ηδη και τελειωνοντας απο αυτα που δεν θυμαμαι και πολυ, αγχωνομαι αν θα τα θυμαμαι ολα οσα διαβασα εστω και αν τα πηγα ολα ως αναγνωση σαν σε επαναληψη.

Ειναι επειδη διαβαζα και γι'αυτο και αγχωνομαι λιγο αν δεν τα θυμαμαι; ξερω βέβαια πως οτι εκανα το εκανα εστω και οτι διαβασα πολυ αυτες τις μερες για τα αρχαια, αλλα σημερα που τα εκανα ολα επαναληψη μια αναγνωση ναι μεν νιωθω οτι τα ξερω και ειμαι σιγουρη για τον εαυτο μου αλλα ως προς τις μεταφρασεις και τα σχολια του Αριστοτελη ειναι που νιωθω οτι δεν θυμαμαι τιποτα ακομα και να θυμαμαι και απο αυτον πολλα πολλα.

Καθως επισης εκανα και διαλειμματα σε διαστημα 10 λεπτων την μια φορα (για να παω να φαω για μεσημερι), μετα την αλλη εκανα διαλλειμα σε διαστημα 20 λεπτων καθως εκανα επαναληψη την εβγαλα με μια μπανανα, μετα ενα διάλειμμα σε διαστημα μιας ωρας και αλλο ενα σε διαστημα αλλης μια ωρας και τελος.

Plus, ακομα με πονανε τα ματια μου (καλα ειναι επειδη καποια φαση αρχισα να κλαιω για καποιο λογο) αλλα παρολο αυτο, μπορεσα να συνεχισω να κανω την επαναληψη μου αλλα νομιζω πως δεν εχει νοημα να μαθω παπαγαλια τις μεταφρασεις του Αριστοτελη ουτε και τα σχολια του καθως ειμαι και λιγο κουρασμενη οποτε νομιζω πως μαλλον δε θα πειραξει να θυμαμαι απλως το νοημα των μεταφρασεων και των σχολιων του εφοσον δεν ισχυει η αποστηθιση ως προς τις μεταφρασεις του.

Επισης σκεφτομαι να κανω κανενα ντους και να φαω κατι ελαφρυ ωστε να χαλαρωσω και επειτα να κοιμηθω. Εσεις τι λετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Άμα ζητηθεί Fermat θέλει και σχήμα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top