Guest 097071
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος
Μπορείς να τον κάνεις να θυμάται τη φάτσα σου αν συμμετέχεις ενεργά στο μάθημα ή αν πας στο γραφείο του και του κάνεις μία ερώτηση που θα τον εντυπωσιάσει.
Δεν είναι σχολείο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Galaxy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καλησπέρα σε όλους!! Όπως υποδηλώνει και ο τίτλος της δημοσίευσης θα ήθελα να ρωτήσω εσάς τους φοιτητές ποια είναι η εμπειρία σας με τους καθηγητές σας απο το Πανεπιστήμιο, δηλαδή τελείως απρόσωπη, σας γνωρίζουν έστω και λίγο δηλαδή με το ονομά σας ή και προσωπικά; Επίσης, θα ήθελα να σας ρωτήσω κατά πόσο είναι εφικτό ένας φοιτητής να ξεχωρίσει από τους υπόλοιπους δηλαδή με βάση το ενδιαφέρον του για τα μαθήματα πώς θα δώσει στον καθηγητή να καταλάβει ότι είναι διαβασμένος ενδιαφέρεται πραγματικά κλπ; Ακόμη το μάθημα πως γίνεται με διαλογική μορφή, ο καθηγητής εξετάζει τι ακριβώς κάνει; Εγώ είμαι πρωτοετής στους χημικούς μηχανικούς θεσσαλονίκης. Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
εγω απ'οσο εχω ακουσει απο φιλους που σπουδαζουν, εξαρταται και απο τον καθηγητη. Υπαρχουν καθηγητες με τους οποιους μπορεις να ερθεις αρκετα κοντα (με την φιλικη εννοια), καθηγητες οι οποιοι δεν σε θυμουνται καν, καθηγητες που σου την πεφτουν...
Γενιακ δεν υπαρχει μια στανταρ απαντηση στην απορια σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Η σχέση μου με τους καθηγητές ήταν τυπική με ελάχιστες εξαιρέσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
- Μην είστε ο εκνευριστικός του τμήματος που διακόπτει κάθε φορά τον καθηγτή στη μέση της παράδοσης για να σας λύσει απορίες που μπορείτε να τις λύσετε μόνοι σας στο σπίτι σας.
- Μην είστε ο εκνευριστικός του τμήματος που στο διάλλειμα ρωτάει τον καθηγτή βλακείες γιατί έτσι νομίζετε ότι θα σας δώσει σημασία.
- Μην στέλνετε ηλίθια email στον καθηγητή σας.
- Ασχοληθείτε με άλλα πράγματα εκτός πανεπιστημίου. Χωθείτε σε κάποια start up, γίνετε μέλος σε μια ΜΚΟ του τομέα σας κ.λπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alan
Δραστήριο μέλος
Το ίδιο μπορεί να ισχύει επίσης σε μεταπτυχιακά μαθήματα, ή και σε προχωρημένα μαθήματα επιλογής σε ΠΠΣ, όπου ο αριθμός των φοιτητών είναι μικρός, και υπάρχει συνήθως πιο άμεση επικοινωνία κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Λοιπόν αρχικά να ξεκινήσω ότι οι καθηγητές στα Πανεπιστήμια δεν είναι μπαμπούλες. Έχουν και εκείνοι οικογένειες με παιδιά και χωρίς, έχουν περάσει και οι ίδιοι από τα φοιτητικά έδρανα, οπότε οι περισσότεροι θέλω να πιστεύω ότι μπορούν να μπουν στην θέση μας και να καταλαβαίνουν την ψυχοσύνθεσή μας. Απλά υπάρχουν εκείνοι που κάνουν σωστά την δουλειά τους, άλλοι που απλά κάνουν την δουλειά τους και άλλοι που απλά δεν κάνουν την δουλειά τους. Τι θέλω να πω με αυτό; Υπάρχουν καθηγητές που αγαπάνε πραγματικά το αντικείμενο της επιστήμης τους και το διδάσκουν με τέτοιον τρόπο ώστε να τραβήξουν και το ενδιαφέρον των φοιτητών τους, είναι εκεί στις προσωπικές και επαγγελματικές τους ανησυχίες, και κάνουν ό,τι μπορούν για εκείνους. Μία άλλη μερίδα βλέπουν το επάγγελμα του καθηγητή ως απλά ενός δημοσίου υπαλλήλου, στόχος του οποίου είναι απλά και μόνο να καλύψουν την διδακτέα ύλη μέσα σε 13 εβδομάδες ώστε να θεωρηθεί το μάθημα διδακτέο και να μπορεί να εξεταστεί. Σε αυτούς σίγουρα θα υπάρχουν εκείνοι που διδάσκουν το μάθημα πολύ καλά και έχουν πλήρη μεταδοτικότητα, αλλά υπάρχουν και εκείνοι που απλά τρέχουν δεν κάθονται να κάνουν επικοιδομητικές διαλέξεις ώστε να τις καταλάβουν οι φοιτητές τους και απλά προσπερνάν κομμάτια και ύλης για να λένε ότι τα έβγαλαν. Και αυτοί υπάγονται στην 3η κατηγορία (άλλοι που απλά δεν κάνουν την δουλειά τους). Στην 2η κατηγορία (άλλοι που απλά κάνουν την δουλειά τους) ναι μπορεί να υπάρχουν καθηγητές που θα ενδιαφερθούν για τις ανησυχίες των φοιτητών τους αλλά σε επιφανειακό βαθμό σε μία απλή συζήτηση πχ και όχι όπως εκείνοι οι εκπαιδευτικοί στην 1η κατηγορία (εκείνοι που κάνουν σωστά την δουλειά τους) που θα αναλωθούν περισσότερο και με συζητήσεις διαρκείας και σε χρόνο και σε ημέρες.
Θεωρώ πως όσοι ανήκουν στην πρώτη κατηγορία έχουν πολλές πιθανότητες να τραβήξουν και έναν φοιτητή οποίος για διάφορους λόγους δεν του άρεσε και τόσο το αντικείμενο, δεν ήταν σίγουρος εάν αυτό ήθελε δεν ξέρω , αλλά και αυτούς οι οποίοι εξαρχής είχαν πάθος για το αντικείμενο ίσως τους το αυξήσουν περισσότερο. Η δεύτερη κατηγορία είναι αυτοί που απλά θα τους ακολουθήσουν οι φοιτητές που τους αρέσει η σχολή και θέλουν να πάρουν πτυχίο. Στην τρίτη κατηγορία θα είναι οι φοιτητές που ενδεχομένως ή να βγάλουν την σχολή με τα χίλια ζόρια ή να την παρατήσουν είτε επειδή δεν μπορούν να προσαρμοστούν στο ακαδημαϊκό περιβάλλον του τμήματός τους για οποιονδήποτε λόγο, είτε απλά τελικά το ενδιαφέρον τους δεν προσελκύστηκε με κανέναν τρόπο. Ας το παραδεχτούμε εξάλλου, ότι πολλές φορές και το μάθημα εάν δεν μας αρέσει ή το φοβόμαστε εάν ο καθηγητής το κάνει ενδιαφέρον, τότε υπάρχουν πολλές πιθανότητες και το μάθημα να το βλέπουμε με άλλη ματιά μαζί με τον ίδιον τον εκπαιδευτικό. Μην ξεχνάμε ότι ο ρόλος του είναι ιδιαίτερα σημαντικός σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης είτε δημόσια είτε ιδιωτική.
Αυτό που ζητάνε πάντως οι εκπαιδευτικοί γενικά και όχι μόνο στα Πανεπιστήμια είναι το αυτονόητο. ΣΕΒΑΣΜΟΣ. Αυτό άλλωστε το ζητάμε και εμείς από τους καθηγητές, τους γονείς μας, τους φίλους, μας. Εννοείται ότι εάν έχουμε κάτι που να μας προβληματίζει με τον καθηγητή ή με το μάθημά του, και φαίνεται ότι είναι άνθρωπος συζητήσιμος πηγαίνουμε στο ΓΡΑΦΕΙΟ του και το συζητάμε ποτέ μπροστά σε συναδέλφους του ή άλλα παιδιά. Ωστόσο εάν εκείνος προσβάλλει κάποιον συγκεκριμένα συνέχεια (ναι υπάρχουν και εκείνοι) μπροστά σε άλλους και δεν λυθεί το θέμα με προσωπική συζήτηση αναγκαστικά θα απαντήσεις και εσύ δημόσια,αφού τονίζω έχει προηγηθεί ιδιωτική προσέγγιση (δεν είναι γλείψιμο, είναι ο καλύτερος τρόπος επίλυσης διαφορών ή προβληματισμών με το μάθημα. Σημειώνω στο σημείο αυτό ότι σε κάθε εξάμηνο υπάρχει αξιολόγηση που γίνεται από εμάς τους φοιτητές για τον καθηγητή του κάθε μαθήματος αλλά και για το ίδιο το μάθημα εάν και δεν ξέρω κατά πόσο αυτό λαμβάνεται υπόψη. Όσον αφορά τέλος, εάν θυμούνται οι καθηγητές τα μικρά μας ονόματα είναι ανάλογα τον εκπαιδευτικό. Άλλοι τα θυμούνται άλλοι όχι. Δεν σημαίνει όμως ότι και απαραίτητα ότι θα θυμούνται τα ονόματα μόνο των επιμελών φοιτητών. Αλλά σίγουρα στις περισσότερες περιπτώσεις, οι πιθανότητες είναι περισσότερες για όσους ενδιαφέρονται, συμμετέχουν, εκφράζουν προβληματισμούς κλπ κλπ. Αλλά πιο στενή σχέση ναι όπως ειπώθηκε παραπάνω αναπτύσσεις, με έναν καθηγητή που εκπονείς διπλωματική, πτυχιακή εργασία κλπ ή πχ συμμετέχεις ως εθελοντής σε τυχόν συνέδρια που λαμβάνει μέρος.
Υγ1: Δεν μου αρέσει να βάζω ταμπέλες, και κατηγορίες σε ανθρώπους ή σε εκπαιδευτικούς απλά τώρα το έκανα ως ανάγκη για εκφράσω την γνώμη μου.
Υγ2: Κυρία Ρεββέκα, εάν και νέο μέλος διάβασα ότι επιστρέψατε, μετά από καιρό στο φόρουμ, και είστε καθηγήτρια στο ΕΚΠΑ. Καλώς ορίσατε και πάλι και θα ήταν και ενδιαφέρουσα και η δική σας προσέγγιση στο θέμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Υγ2: Κυρία Ρεββέκα, εάν και νέο μέλος διάβασα ότι επιστρέψατε, μετά από καιρό στο φόρουμ, και είστε καθηγήτρια στο ΕΚΠΑ. Καλώς ορίσατε και πάλι και θα ήταν και ενδιαφέρουσα και η δική σας προσέγγιση στο θέμα
Καλέ όχι και κυρία!
Θα σχολιάσω βεβαίως! Και μπορώ να σας πω σχόλια και από την άποψη του δημοσίου πανεπιστημίου και από την άποψη του κολλεγίου και από την άποψη του Ανοιχτού Πανεπιστημίου...
Να πω φυσικά ότι δεν είμαι μέλος ΔΕΠ (πρέπει να περιμένω κάποιους μήνες ακόμα), είμαι διδακτικό προσωπικό αλλά διδάσκω στο πανεπιστήμιο μόνη μου μαθήματα εδώ και 10 χρόνια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Δεν είναι απαραίτητο αυτό. Μέχρι να γίνουν καθηγητές πανεπιστημίου, κάπως έπρεπε να ζήσουν...
στην ιατρική οι καθηγητές μου (ιατροί ) κατά βάση δουλεύουν το επάγγελμα οπότε ότι συμβουλές δίνανε ήταν κατά βάση ρεαλιστικές. (μας λέγανε για το αγροτικό, για τις ειδικότητες, για το μετά είτε κάποιος έχει επιλέξει ακαδημαική καριέρα είτε ότι).
Επίσης στα κλινικά έτη είχαμε Feedback με πραγματικούς εργαζόμενους οπότε τελειώνοντας την σχολή ήξερα τι ακριβώς θα αντιμετωπίσω και να φτιάξω ένα πλάνο το οποίο ακολουθώ.
Στην νοσηλευτική οι καθηγητές/τριες κατά βάση λέγανε σαχλαμάρες με ελάχιστη εργασιακή εμπειρία την οποία θεωρώ απαραίτητη για να λέγεσαι καλός νοσηλευτής). Τελειώνοντας το επάγγελμα είδα πράγματα διαφορετικά από ότι λέγανε.... και ήταν η κύρια αιτία να απομακρυνθώ από αυτή την σχολή.
Για τους καθηγητές λοιπών ειδικοτήτων ελάχιστοι αξιόλογοι. Πχ ένας οικονομολόγος που διδάσκει οικονομικά της υγείας πέρα από θεωρητικές γνώσεις δε μπορεί να σου δώσει άλλες πληροφορίες αν δεν έχει δουλέψει σε μεγάλη θέση. (πχ διοίκηση νοσοκομείου).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
στην ιατρική οι καθηγητές μου (ιατροί ) κατά βάση δουλεύουν το επάγγελμα οπότε ότι συμβουλές δίνανε ήταν κατά βάση ρεαλιστικές. (μας λέγανε για το αγροτικό, για τις ειδικότητες, για το μετά είτε κάποιος έχει επιλέξει ακαδημαική καριέρα είτε ότι). Επίσης στα κλινικά έτη είχαμε Feedback με πραγματικούς εργαζόμενους οπότε τελειώνοντας την σχολή ήξερα τι ακριβώς θα αντιμετωπίσω και να φτιάξω ένα πλάνο το οποίο ακολουθώ.
Στην νοσηλευτική οι καθηγητές/τριες κατά βάση λέγανε σαχλαμάρες με ελάχιστη εργασιακή εμπειρία την οποία θεωρώ απαραίτητη για να λέγεσαι καλός νοσηλευτής).
Για τους καθηγητές λοιπών ειδικοτήτων ελάχιστοι αξιόλογοι.
Εγώ πάντως δουλεύω στο αντικείμενο που διδάσκω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Παιδιά μην θεοποιείτε άτομα τόσο εύκολα από το ιντερνετ. Γενικά μιλάω δεν αναφερόμαι σε εσένα ρεβέκκα.
@fockos Εσένα γιατί δεν σε λένε κύριο; Αφού είσαι ιατρός;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Εγώ πάντως δουλεύω στο αντικείμενο που διδάσκω!
Και καλά κάνεις μακάρι να ήταν όλοι σαν εσένα με όρεξη. Θυμάμαι στο τελευταίο έτος της νοσηλευτικής η επιβλέπουσα καθηγήτρια μου στην κλινική άσκηση. (είχε την έδρα) μας είπε ότι δεν έχει καθόλου εργασιακή εμπειρία.
Αρχική δημοσίευση από: akikos
O
Η Ρεβέκκα και παλιά που έγραφε αντιμετωπίζοταν το ίδιο από τους φοιτητές μαθητές γιατί βοηθούσε τα παιδιά όπως κάνει και τώρα όποτε δικαιούται το σεβασμό.@fockos δικαιώνεται απόλυτα για την "μούρη" κάποιων επαγγελμάτων. Παλιά η Ρεβέκκα ήταν μια χρήστης σαν όλους μας. Τώρα που είναι καθηγήτρια πανεπιστημίου. έχουν αρχίζει τα post θαυμασμού και τα κύρια Ρεβέκκα.
Παιδιά μην θεοποιείτε άτομα τόσο εύκολα από το ιντερνετ. Γενικά μιλάω δεν αναφερόμαι σε εσένα ρεβέκκα.
@fockos Εσένα γιατί δεν σε λένε κύριο; Αφού είσαι ιατρός;
Εγώ με αυτό το
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
στην ιατρική οι καθηγητές μου (ιατροί ) κατά βάση δουλεύουν το επάγγελμα οπότε ότι συμβουλές δίνανε ήταν κατά βάση ρεαλιστικές. (μας λέγανε για το αγροτικό, για τις ειδικότητες, για το μετά είτε κάποιος έχει επιλέξει ακαδημαική καριέρα είτε ότι).
Επίσης στα κλινικά έτη είχαμε Feedback με πραγματικούς εργαζόμενους οπότε τελειώνοντας την σχολή ήξερα τι ακριβώς θα αντιμετωπίσω και να φτιάξω ένα πλάνο το οποίο ακολουθώ.
Στην νοσηλευτική οι καθηγητές/τριες κατά βάση λέγανε σαχλαμάρες με ελάχιστη εργασιακή εμπειρία την οποία θεωρώ απαραίτητη για να λέγεσαι καλός νοσηλευτής). Τελειώνοντας το επάγγελμα είδα πράγματα διαφορετικά από ότι λέγανε.... και ήταν η κύρια αιτία να απομακρυνθώ από αυτή την σχολή.
Για τους καθηγητές λοιπών ειδικοτήτων ελάχιστοι αξιόλογοι. Πχ ένας οικονομολόγος που διδάσκει οικονομικά της υγείας πέρα από θεωρητικές γνώσεις δε μπορεί να σου δώσει άλλες πληροφορίες αν δεν έχει δουλέψει σε μεγάλη θέση. (πχ διοίκηση νοσοκομείου).
Εμας στο πολυτεχνείο οι καθηγητές μας συνήθως δεν έχουν δουλέψει καθόλου και δεν ξέρουν καθόλου πως να μας βοηθήσουν στην αγορά εργασίας. Πολλοί μάλιστα απλά ήταν ενταγμένοι κομματικοί, οπότε μόλις τελείωσαν το μεταπτυχιακο και μετά το διδακτορικό τους, έβαλαν το απαραίτητο βύσμα και έγιναν καθηγητές. Έχουμε κάμποσους τέτοιους. Συνήθως οι γηραιότεροι. Οι νεότεροι καθηγητές είναι καλύτεροι γιατί είναι πιο κοντά στον φοιτητή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
O fockos δικαιώνεται απόλυτα για την "μούρη" κάποιων επαγγελμάτων. Παλιά η Ρεβέκκα ήταν μια χρήστης σαν όλους μας. Τώρα που είναι καθηγήτρια πανεπιστημίου. έχουν αρχίζει τα post θαυμασμού και τα κύρια Ρεβέκκα.
Παιδιά μην θεοποιείτε άτομα τόσο εύκολα από το ιντερνετ. Γενικά μιλάω δεν αναφερόμαι σε εσένα ρεβέκκα.
Και το "διδακτορικός" ήταν "μούρη"!
Δεν παρεξηγούμαι πάντως εγώ, τα διαπιστευτήριά μου τα έχω καταθέσει καιρό πριν...!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Γενικα πνατως θεωρω οτι οι καθηγητες σε ολα τα πανεπιστημια χωριζονται σε 3 κατηγοριες :
α)Αυτοι που βοηθουν,εχουν μεγαλο ενδιαφερον για το πεδιο τους και διδακτικη.Συνηθως ειναι πιο μεγαλοι σε ηλικια(και πιο σοφοι προφανως).
β)Αυτοι που αρχικα ειναι dicks αλλα οσο σε μαθαινουν σιγα σιγα αφου συμμετεχεις τελικα μετατρεπονται σε κατι σαν τους α).
γ) Οι καθηγητες "ντιβες" .Βλεπουν τον προπτυχιακο ως ευκολη λεια να ξεσπασουν τα κομπλεξ τους.Εχουν απαιτησεις το ακροατηριο να καταλαβαινει οτι θελουν να πουν με την πρωτη διαφορετικα μπορουν να γινουν αρκετα αγενεις(ειτε ειστε νεουδια 18 ειτε 40 ετων δεν τους νοιαζει).Εαν εχουν και κανενα πτυχιο απ'εξω πιθανοτατα ειναι και ψωνισμενοι αρκετα.
δ)Οι τυπικοι,κανουν την δουλεια τους ακριβως οσο οφειλουν.Συνηθως τους ενδιαφερει κυριως το μηνιατικο και να περασουν και τιποτα σε κανεναν οσο κανουν την δουλεια τους.Συνηθως αυτοι κανουν και καλες πλακες στις παραδοσεις.Τωρα αυτοι δεν ειναι α) αλλα ουτε και γ) οποτε παλευονται μια χαρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Ρεβέκκα στην πέφτουν φοιτητές;
Κάνουν κοπλιμέντα αλλά μέχρι εκεί...
Γενικά από την αρχή μπαίνουν τα όρια, αόρατα μεν, ξεκάθαρα δε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 10 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.