American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αλλα δεδομένα τότε ρε παιδιά... Μόνο και μόνο το ότι δίνουν 4 μαθήματα τώρα και αν δεν γράψουν καλά σε ένα, πέφτει πολύ εύκολα ο μέσος όρος, είναι αρκετό για να καταλάβουμε ότι είναι φυσιολογικό να πέφτουν οι βάσεις. Και φετος τα θέματα ήταν δύσκολα, με μέγιστους βαθμούς στην έκθεση το 15 και το 17, για όσους ήταν φοβεροί μαθητές. Μετά είναι και η ζήτηση και πολλά αλλα. Το αν ένα τμήμα είναι καλό ή όχι δεν κρίνεται από την βάση. Και εμενα μερικες βάσεις μου κάνουν φοβερή εντύπωση αλλά παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο.
Ναι αλλα έχεις περισσοτερο χρονο να διαβάσεις 4 μαθηματα παρα 9 ή 10 που ειχα δώσει εγω το 2004 & 2005. Επικεντρωνεσαι σε αυτα που εισαι καλος και διαβαζεις αυτά. Ειχαμε πολλους τοτε που γκρινιαζαν στο φροντιστηριο οτι εμεις ειμαστε καλοι στα μαθηματικά και τις φυσικές και επιλέξαμε θετική κατευθυνση και τι δουλειά έχουμε να εξεταζομαστε στην Ιστορια γενικής και αντιστροφα τι δουλεια ειχε ενας φοιτητης της νομικης υποψηφιος να διαγωνιζεται στη φυσικη και τα μαθηματικά γενικής παιδειας. Ως προς αυτο ειχαν δικιο. Ο άλλος δινει πχ για ιατρος τι τον ενδιαφέρει να διαγωνιστει στην Ιστορια. Αν θέλει να μορφωθει και να ενημερωθει ιστορικά το βραδάκι αράζει στο γραφειο του και διαβαζει οτι θέλει απο οπου θέλει δεν τον πιέζει κανεις.
Κατα τα άλλα διαφωνώ οι βάσεις δειχνουν το επιπεδο του φοιτητη που θα περάσει στη σχολή. Άλλο επιπεδο μαθητικά έχει ενας που έβγαλε 18 και ειναι άριστος και άλλο ενας του 10. Ο πρώτος ειχε μεθοδικοτητα - προγραμμα και βάσεις ο δευτερος δεν ειμαι σιγουρος τι απο αυτά έχει. Αν σε ένα τμήμα περάσουν οσοι πχ ηταν στο "παμε να δωσουμε και βλέπουμε" τοτε τι περιμενεις να ειναι και το τμημα;;; θα μπαινει μεσα ο καθηγητης και θα τους παρακαλάει να ανεβάσουν το επιπεδο, θυμαμαι κάτι ΤΕΙ ηλεκτρολογιας παλαιοτερα δυτικης μακεδονιας και δεν ξερω γω που αλλου ειχε περάσει ενας συμμαθητης μας θεωρητικη ο οποιος δεν ήξερε καν γιατι πέρασε χαχαχα τον κοροϊδευανε οτι πηγε εκει να φάει τα λεφτα του πατερα του και να κανει οτι σπουδάζει!
Στο μεταξυ η πτώση των βάσεων πρέπει να προηλθε απο το γεγονος οτι πέρασαν και μαθητές του ΕΠΑΛ σε πανεπιστημια οι οποιοι σε αντιθεση με τους μαθητές του ΓΕΛ έδωσαν πολυ λιγοτερα μαθηματα!!!! Ισχυει αυτο;;; λέω και εγω τέτοια κατρακύλα; μάλλον ηταν απο τις φαεϊνές ιδέες του γάβρογλου. Καμια σχέση το γεγονος οτι διαγωνιστηκαν σε λιγοτερα μαθήματα οπως έγραψε η methexys. .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Όλα τα οικονομικά τμήματα (οικονομίας, λογιστικής, διοίκηση επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, κ.λπ.) που "βγάζουν" ΠΕ-Οικονομικούς έχουν πλέον χαμηλότερες βάσεις αριθμητικώς σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, γιατί πέρα από τα προφανή (πολλά τμήματα σε αριθμό, πολλοί εισακτέοι ανά τμήμα, κ.λπ. κ.λπ.) έχουν:
α) επιλογή των εν λόγων τμημάτων και μόνο συνειδητά και όχι μέσω της επιλογής ενός σχετικά εύκολου επιπλέον μαθήματος (ΑΟΘ) για "καβάντζα"
β) βαρύνουσας σημασίας πια τα μαθηματικά κατ. και όχι τα "light" μαθηματικά γ.π.... παλαιόθεν (και στις δέσμες) η μάζα για αυτά τα τμήματα δεν είχε στο ίδιο επίπεδο προετοιμασίας τα "βαριά" μαθηματικά σε σχέση με αυτούς που στόχευαν για πολυτεχνεία, φυσικομαθηματικά, κ.λπ. τμήματα.
Αυτά στο ίδιο κλίμα του το ότι δεν πρέπει να συγκρίνουμε τα νούμερα μεταξύ διαφόρων συστημάτων του πανελληνίου διαγωνισμού. Άλλα τα δεδομένα κάθε φορά.
Σχετικά με τους επιτυχόντες από τα ΕΠΑΛ (για άλλες θέσεις διαγωνίζονταν μεταξύ τους σε σχέση με αυτούς των ΓΕΛ)... βάση Πολιτικών Μηχανικών ΔΠΘ (Ξάνθη) 600/20000 μόρια! Όχι, όντως δεν ξέχασα κανένα μηδενικό: εξακόσια (600) μόρια με άριστα τα 20.000 μόρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aν δηλαδή η μεγάλη πτωση των βάσεων προέκυψε και απο το γεγονος οτι δοθηκαν θέσεις και σε μαθητές του ΕΠΑΛ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 982117
Επισκέπτης
Νομιζω υποψήφιοι των ΕΠΑΛ έχουν άλλο αριθμό εισαξτεων.. διαφορετικό. Συνεπώς δεν καθορίζουν τις βάσεις των ΓΕΛ 90%
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άσε μας ρε Ντεβιλ, γράψε εσυ 20αρια και στα 4 μαθήματα χωρίς να σε επηρεάσει το άγχος, χωρίς να κανεις απροσεξίες, χωρίς να βαθμολογήσουν οι φιλόλογοι την έκθεση σου οπως τους κατέβει, χωρίς, χωρίς και μετά τα λέμε. Άντε γιατί όλοι νομίζουμε ότι μόνο η χρόνια μας ήταν δύσκολη.
Το αγχος ειναι κοινος παρανομαστης ειτε δινεις 10 ειτε δινεις 2 μαθήματα. Αν εισαι αγχώδης απο τη φυση σου θα σε επηρέάζει.
Προσωπικά μιλάς σε κάποιον που έγραψε Ιστορια στρογγυλο 20 και απο τους 2 βαθμολογητες οποτε μάλλον δεν σου φταινε οι φιλολογοι που βαθμολογησαν το γραπτο σου. Στη δε Έκθεση την πρωτη χρονια με τις σημειωσεις του φροντιστηριου ειχα γράψει 13 την δευτερη με τις συμβουλες ενος άλλου γάτου έγραψα 16.8.
Οι Εκθεσάδες στα φροντιστηρια δινουν θεωριες να τις μάθεις απέξω για κάθε θεμα ενω επρεπε να δινουν τον βασικο κορμο και μετα να επιχειρηματολογήσεις.
Δεν απάντησες για τους υποψηφιους του ΕΠΑΛ πάντως.
Μια κατρακύλα βάσεων είναι αποτέλεσμα κατρακύλας επιδόσεων των υποψηφίων.
Νομιζω υποψήφιοι των ΕΠΑΛ έχουν άλλο αριθμό εισαξτεων.. διαφορετικό. Συνεπώς δεν καθορίζουν τις βάσεις των ΓΕΛ 90%
ε τοτε μπορει να έκανα λάθος οκ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Το μαθημα του αεππ μεχρι το 2010 ηταν εξαιρετικα απλο.
Τα μαθηματικα δεν ειχαν δυσκολεψει τοσο πολυ οσο τωρα.
Μειωση των επιδωσεων των υποψηφιων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 982117
Επισκέπτης
Το αγχος ειναι κοινος παρανομαστης ειτε δινεις 10 ειτε δινεις 2 μαθήματα. Αν εισαι αγχώδης απο τη φυση σου θα σε επηρέάζει.
Προσωπικά μιλάς σε κάποιον που έγραψε Ιστορια στρογγυλο 20 και απο τους 2 βαθμολογητες οποτε μάλλον δεν σου φταινε οι φιλολογοι που βαθμολογησαν το γραπτο σου. Στη δε Έκθεση την πρωτη χρονια με τις σημειωσεις του φροντιστηριου ειχα γράψει 13 την δευτερη με τις συμβουλες ενος άλλου γάτου έγραψα 16.8.
Οι Εκθεσάδες στα φροντιστηρια δινουν θεωριες να τις μάθεις απέξω για κάθε θεμα ενω επρεπε να δινουν τον βασικο κορμο και μετα να επιχειρηματολογήσεις.
Δεν απάντησες για τους υποψηφιους του ΕΠΑΛ πάντως.
Είσαι ένα απλο πχ.
Εδώ φέτος εγινε χαμός με τις μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ Α και Β βαθμολογητη στην ιστορία.
Πόσο νορμάλ είναι ο ένας να βάζει 99 και ο άλλος 82;
Καθόλου νομιζω.
Οι διορθώσεις γίνονται έτσι για να γίνονται.
Αυτό δεν συμβαίνει σε όλα τα διορθωτικα κέντρα.
Αλλά γνωρίζω ένα συγκεκριμένο βαθμολογικό που όποιος νόμος βρεθει εκεί....ΚΑΙΓΕΤΑΙ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Είσαι ένα απλο πχ.
Εδώ φέτος εγινε χαμός με τις μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ Α και Β βαθμολογητη στην ιστορία.
Πόσο νορμάλ είναι ο ένας να βάζει 99 και ο άλλος 82;
Καθόλου νομιζω.
Οι διορθώσεις γίνονται έτσι για να γίνονται.
Αυτό δεν συμβαίνει σε όλα τα διορθωτικα κέντρα.
Αλλά γνωρίζω ένα συγκεκριμένο βαθμολογικό που όποιος νόμος βρεθει εκεί....ΚΑΙΓΕΤΑΙ.
Έκρινε τις πηγές τον τροπο με τον οποιο κάποιος πηρε στοιχεια απο τις πηγές.
Εγω σου ειπα οταν βγηκα έξω και με ρωτησαν τοτε πως ειχα γράψει τους ειπα οτι δεν θυμάμαι να μην έγραψα κάτι τα έγραψα ολα. Τοτε μου λένε τι μας λές οτι έγραψες 20 και κοροϊδευανε. Λεω θα δούμε. Κάτω απο 18 δεν έχω πέσει πάντως. Το τελικο ηταν 100 και απο τους δύο βαθμολογητές. Κανονικά θα έπρεπε να με βγάλουν στα κανάλια (να εχω και ενα βιντεάκι τωρα να βλέπω ο θειος να θυμάμαι τις νεανικές μου μάχες) αλλα .... δεν ασχοληθηκαν καν ισως επειδη ημουν απο Αθηνα μια μεγάλη πολη που χάνεσαι πραγματικά!
Ειναι ασυνηθιστο να γράψει κάποιος τέτοιο βαθμο στην Ιστορια. Θυμαμαι τοτε ουτε αυτοι που το επαιζαν φιρμες της θεωρητικης υποψηφιοι αυριανοι μεγαλοδικηγοροι και άλλοι που πηγαιναν ολοι για Αρεοπαγιτες απο τα 18 τους δεν ειχανε γράψει τέτοιο βαθμο ο ενας ειχε γράψει 18.5
Αν κάποιος έχει αμφιβολια μπορω να σκανάρω το απολυτηριο αλλα μολις επιστρέψω Αθηνα σε κανα εναμισο μηνα περιπου ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 982117
Επισκέπτης
Έκρινε τις πηγές τον τροπο με τον οποιο κάποιος πηρε στοιχεια απο τις πηγές.
Εγω σου ειπα οταν βγηκα έξω και με ρωτησαν τοτε πως ειχα γράψει τους ειπα οτι δεν θυμάμαι να μην έγραψα κάτι τα έγραψα ολα. Τοτε μου λένε τι μας λές οτι έγραψες 20 και κοροϊδευανε. Λεω θα δούμε. Κάτω απο 18 δεν έχω πέσει πάντως. Το τελικο ηταν 100 και απο τους δύο βαθμολογητές. Κανονικά θα έπρεπε να με βγάλουν στα κανάλια (να εχω και ενα βιντεάκι τωρα να βλέπω ο θειος να θυμάμαι τις νεανικές μου μάχες) αλλα .... δεν ασχοληθηκαν καν ισως επειδη ημουν απο Αθηνα μια μεγάλη πολη που χάνεσαι πραγματικά!
Ναι τον τρόπο ανάλυσης πηγής.
Εδώ μιλάμε λοιπόν για "μειωμένη" και "διχασμενη" κριτική ικανότητα.
Δεν σε ρώτησε αν σαρεσει η τουρτιτσα.
Σε ρωτούν είναι σωστά και επαρκές που γραφεις; Ναι ή όχι;
Ακολουθείς το μοτίβο διόρθωσης.
Αυτοί κάνουν ότι τους καπνίσει.
Δεν παει ετσι.
Όχι δεν χρειάζεται ιστορικομαθη...σε πιστεύουμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BeatrixKiddo
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ναι τον τρόπο ανάλυσης πηγής.
Εδώ μιλάμε λοιπόν για "μειωμένη" και "διχασμενη" κριτική ικανότητα.
Δεν σε ρώτησε αν σαρεσει η τουρτιτσα.
Σε ρωτούν είναι σωστά και επαρκές που γραφεις; Ναι ή όχι;
Ακολουθείς το μοτίβο διόρθωσης.
Αυτοί κάνουν ότι τους καπνίσει.
Δεν παει ετσι.
Όχι δεν χρειάζεται ιστορικομαθη...σε πιστεύουμε
Μ αρέσει! Με φράουλα και σοκολάτα! τεσπα δεν ξέρω τι μπορει να συνέβη, δεν μπορω να μιλήσω για λογαριασμο άλλων. Αν νομιζουν οτι αδικηθηκαν ας κάνουν τα προβλεπομενα. Πάντως εγω τοτε δεν αδικηθηκα καθολου και σε καμια βαθμολογια.
Εβγαινα έξω υπολογιζα με βαση τις απαντησεις τι έχω γράψει και εβγαζα περιπου πάνω κατω το βαθμο μου. Εκθεση με περιμενα γυρω στο 15-17 έγραψα 16.8. Βιολογια με υπολογιζα στο 19-20 έγραψα 19.8 τοτε εγω ήμουν απο Θεωρητικη. Στο πεδιο μου ειχα βγάλει κοντα στα 17 χιλιάρικα αλλα εκανα αλλαγή πεδιου και έχασα μορια πηγα στα 15.500-15.700 και επέλεξα μια σχολη πληροφορική του 4ου επιστημονικού πεδιου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 982117
Επισκέπτης
Μ αρέσει! Με φράουλα και σοκολάτα! τεσπα δεν ξέρω τι μπορει να συνέβη, δεν μπορω να μιλήσω για λογαριασμο άλλων. Αν νομιζουν οτι αδικηθηκαν ας κάνουν τα προβλεπομενα. Πάντως εγω τοτε δεν αδικηθηκα καθολου και σε καμια βαθμολογια.
Εβγαινα έξω υπολογιζα με βαση τις απαντησεις τι έχω γράψει και εβγαζα περιπου πάνω κατω το βαθμο μου. Εκθεση με περιμενα γυρω στο 15-17 έγραψα 16.8. Βιολογια με υπολογιζα στο 19-20 έγραψα 19.8 τοτε εγω ήμουν απο Θεωρητικη. Στο πεδιο μου ειχα βγάλει κοντα στα 17 χιλιάρικα αλλα εκανα αλλαγή πεδιου και έχασα μορια πηγα στα 15.500-15.700 και επέλεξα μια σχολη πληροφορική του 4ου επιστημονικού πεδιου.
Δεν ρωτησα προσωπικά!
!!!!!
Τεσπα.
Τα προβλεπόμενα τί;
Σκάσε 50-70 ευρώ παράβολα; Και ΑΝ και ΟΤΑΝ βγουν....λυπουμαστε...οι καθηγητές είχαν δίκιο! Ψάξτε αλλιώς το θέμα σας!
Καλά ενιγουει.
Παιζονταιπολλα ...
Και σε όποιον τύχει!
Αστέρι στις biosciences!
Αλλά σε τράβηξε computerscience!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
εγω πιστευω πως φταίει το γεγονος οτι πριν απο λιγα χρονια δινανε πιο πολλα μαθηματα που σημαινει οτι αν πχ ησουν καλος στα 7 και 5 να εγραφες στο αλλο δε σε επηρεαζε.....και επισης επειδη η δινανε πολλα μαθηματα και ειχαν σχετικα ευκολα θεματα η δε ειχαν εξελιχθει οι τομεις λ.χ βιολογια,χημεια .....ενω τωρα ειμαστε με 4 η 5 μαθηματα που εαν γραψουμε χαλια στο 1 επηρεαζεται ασχημα η βαθμολογια και εχουν μια δυσκολια τα θεματα....
Τα θεματα της Βιολογιας γενικης που κοιταζω τωρα πάντως καθως και η υλη δεν έχουν υποστει κάποια αλλαγή. Σε παρομοιο επιπεδο με του 2005 ειναι. Ετσι και τοτε το 4ο θεμα ηταν μια ασκησο-θεωρια. Ειτε με οικοσυστηματα και τροφικές αλυσιδες ειτε με αντιγονα και παθογονους μικροοργανισμους.
Δεν ρωτησα προσωπικά!
!!!!!
Τεσπα.
Τα προβλεπόμενα τί;
Σκάσε 50-70 ευρώ παράβολα; Και ΑΝ και ΟΤΑΝ βγουν....λυπουμαστε...οι καθηγητές είχαν δίκιο! Ψάξτε αλλιώς το θέμα σας!
Καλά ενιγουει.
Παιζονταιπολλα ...
Και σε όποιον τύχει!
Αστέρι στις biosciences!
Αλλά σε τράβηξε computerscience!
Σιγα η γενικης η βιολογια δεν ηταν δυσκολη και ηταν και πολυ ενδιαφέρουσα με τους παθογονους μικροοργανισμους , την ομοιοσταση και τα οικοσυστηματα με τις τροφικές αλυσιδες μετά. Θυμαμαι τοτε την ειχαμε ολοι οτι απο εκει ειναι κριμα να χάσεις βαθμους. και τους 2 χρονιες ειχα γράψει πάνω απο 19 στην βιολογια. Το λάθος που γινοταν τοτε κατα τη γνωμη μου ηταν οτι δεν κρατουσες μαθηματα. Θεωρω δικαιο ενας που δινει τη δευτερη χρονια και εχει ηδη υποστει ταλαιπωρια ψυχικη και οικονομική. Να μην ξαναδινει το ιδιο μάθημα στο οποιο αριστευσε την προηγουμενη χρονιά. Αν ειχα παιδι τωρα μπορει να έκανα και γραπτη αναφορά στο Υπουργειο. Θα μου πεις αρχειο θα πηγαινε αλλα οκ.
Τα προβλεπομενα δεν ξερω ποια ειναι .... αν μπορεις διοικητικά να κινηθεις ή θελει δικαστικά.
Απο την βιολογια μου εμειναν πολυ χρησιμα πραγματα πάντως πχ οτι ο πυρετος ειναι ενας μηχανισμος άμυνας του οργανισμου σε περιπτωση γενικευμενης μικροβιακης μολυνσης (μολυνση ειναι η εισοδος ενος παθογονου μικροοργανισμου στον οργανισμο του ανθρωπου λοιμωξη ειναι η εγκατασταση και ο πολαπλιασμος του πςςςς παω να δωσω οπως ειμαι!!!) ακομα και τροπους μεταδοσης - προφυλαξη για την ηπατιτιδα και τον HIV φυσικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 982117
Επισκέπτης
Ναι η βιολογία γενικής είν' υπέροχη. Το γνωρίζω.ποιος τρώει ποιός!!!! Και τα πιο τρελά. Μόνο κατεύθυνσης έδωσα....αλλά νταξει έχω μια γενική εικόνα και από αυτήν.Σιγα η γενικης η βιολογια δεν ηταν δυσκολη και ηταν και πολυ ενδιαφέρουσα με τους παθογονους μικροοργανισμους , την ομοιοσταση και τα οικοσυστηματα με τις τροφικές αλυσιδες μετά. Θυμαμαι τοτε την ειχαμε ολοι οτι απο εκει ειναι κριμα να χάσεις βαθμους. και τους 2 χρονιες ειχα γράψει πάνω απο 19 στην βιολογια. Το λάθος που γινοταν τοτε κατα τη γνωμη μου ηταν οτι δεν κρατουσες μαθηματα. Θεωρω δικαιο ενας που δινει τη δευτερη χρονια και εχει ηδη υποστει ταλαιπωρια ψυχικη και οικονομική. Να μην ξαναδινει το ιδιο μάθημα στο οποιο αριστευσε την προηγουμενη χρονιά. Αν ειχα παιδι τωρα μπορει να έκανα και γραπτη αναφορά στο Υπουργειο. Θα μου πεις αρχειο θα πηγαινε αλλα οκ.
Τα προβλεπομενα δεν ξερω ποια ειναι .... αν μπορεις διοικητικά να κινηθεις ή θελει δικαστικά.
Όντως το συστημα ηταν καλό .. να κρατάς μαθήματα που δεν ηθελε περαιτέρω διόρθωση ο βαθμός.
Το είπες....στο αρχείο θα έμεναν...
Αλλά γενικά οι αδικίες πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπαρχουν.
Τις υπομένουμε και συνεχίζουμε....
Χαχαχαχαχα! Όντως....είν' χρήσιμες...αλλά αδιαφορούμε.
Έλα μωρέ γενικής είν' λέμε!
Και από προσωπική ενασχόληση τα μαθαίνεις.
Είδες; Αστέρι των biosciences θα ήσουν.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ναι η βιολογία γενικής είν' υπέροχη. Το γνωρίζω.ποιος τρώει ποιός!!!! Και τα πιο τρελά. Μόνο κατεύθυνσης έδωσα....αλλά νταξει έχω μια γενική εικόνα και από αυτήν.
Όντως το συστημα ηταν καλό .. να κρατάς μαθήματα που δεν ηθελε περαιτέρω διόρθωση ο βαθμός.
Το είπες....στο αρχείο θα έμεναν...
Αλλά γενικά οι αδικίες πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπαρχουν.
Τις υπομένουμε και συνεχίζουμε....
Χαχαχαχαχα! Όντως....είν' χρήσιμες...αλλά αδιαφορούμε.
Έλα μωρέ γενικής είν' λέμε!
Και από προσωπική ενασχόληση τα μαθαίνεις.
Είδες; Αστέρι των biosciences θα ήσουν.....
Ναι στο αρχείο. Αλλα μια προσωπική ακροαση με τον Υπουργο ή τον γραμματέα του μπορει και να την ζητούσα
τωρα τι θα εβγαινε ... άλλο θεμα. Μπορει απο πισω να υπάρχουν συμφεροντα και μαλιστα οικονομικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 982117
Επισκέπτης
Ναι στο αρχείο. Αλλα μια προσωπική ακροαση με τον Υπουργο ή τον γραμματέα του μπορει και να την ζητούσα
τωρα τι θα εβγαινε ... άλλο θεμα. Μπορει απο πισω να υπάρχουν συμφεροντα και μαλιστα οικονομικα.
Κατσε ρε συ ντεβιλ.
Ζητάς...αλλά απάντηση πότε δεν θα πάρεις....
Τι προσωπική ακρόαση;;;;
Δεν θα μιλήσεις με την θεία σου στην Αυστραλία!!!!!!
Με τον ΥΠΟΥΡΓΟ θα μιλήσεις. Άρα δεν θα μιλήσεις ποτέ .
Και ο γραμματέας θα σε συνδέσει με τον δικό του γραμματέα και αυτός στον άλλον...δλδ μέχρι να βρεις νέα πετρελαιοπηγή!!!!
Παντως...κάθε χρόνο συμβαίνουν τα ίδια και τα ιδια. Λόγω εμπειρίας και έντονης συναισθηματικής κατάστασης τα υπέρ αναλυουμε και κατακρίνουμε.ολοι κάθε χρονοτα ίδια συζητάνε. Δεν θα αλλάξει κάτι.
Απλά όλοι στην Ελλάδα πρεπέι να ζήσουν το ίδιο!
Να μην αλλάξουμε συνήθειες.
Ενιγουει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης
Ναι...μπορείε τοτε μπορει να έκανα λάθος οκ
Ναι αλλα έχεις περισσοτερο χρονο να διαβάσεις 4 μαθηματα παρα 9 ή 10 που ειχα δώσει εγω το 2004 & 2005. Επικεντρωνεσαι σε αυτα που εισαι καλος και διαβαζεις αυτά.
Κατα τα άλλα διαφωνώ οι βάσεις δειχνουν το επιπεδο του φοιτητη που θα περάσει στη σχολή. Άλλο επιπεδο μαθητικά έχει ενας που έβγαλε 18 και ειναι άριστος και άλλο ενας του 10. Ο πρώτος ειχε μεθοδικοτητα - προγραμμα και βάσεις ο δευτερος δεν ειμαι σιγουρος τι απο αυτά έχει. Αν σε ένα τμήμα περάσουν οσοι πχ ηταν στο "παμε να δωσουμε και βλέπουμε" τοτε τι περιμενεις να ειναι και το τμημα;;; θα μπαινει μεσα ο καθηγητης και θα τους παρακαλάει να ανεβάσουν το επιπεδο, θυμαμαι κάτι ΤΕΙ ηλεκτρολογιας παλαιοτερα δυτικης μακεδονιας και δεν ξερω γω που αλλου ειχε περάσει ενας συμμαθητης μας θεωρητικη ο οποιος δεν ήξερε καν γιατι πέρασε χαχαχα τον κοροϊδευανε οτι πηγε εκει να φάει τα λεφτα του πατερα του και να κανει οτι σπουδάζει!
Στο μεταξυ η πτώση των βάσεων πρέπει να προηλθε απο το γεγονος οτι πέρασαν και μαθητές του ΕΠΑΛ σε πανεπιστημια οι οποιοι σε αντιθεση με τους μαθητές του ΓΕΛ έδωσαν πολυ λιγοτερα μαθηματα!!!! Ισχυει αυτο;;; λέω και εγω τέτοια κατρακύλα; μάλλον ηταν απο τις φαεϊνές ιδέες του γάβρογλου. Καμια σχέση το γεγονος οτι διαγωνιστηκαν σε λιγοτερα μαθήματα οπως έγραψε η methexys. .
Mιλάς απλά για να μιλήσεις, αλλά λίγο φιλτράρισμα δεν κάνει κακό.
Τι λογική είναι το "επικεντρώνεσαι στα μαθήματα που είσαι καλός και διαβάζεις αυτά"; 4 μαθήματα είναι όλα κι όλα, αν δεν γουστάρεις και αφήσεις πες ένα χάνεις ανάλογα και με την βαρύτητά του το 25% περίπου. Μιλάμε δηλαδή για το 15 ως άριστα πλέον. Αν το έκανες αυτό με τα 10 μαθήματα, θα μπορούσες να φτάσεις μέχρι το 18. Σκέψου λίγο.
Οι βάσεις σε καμία περίπτωση δεν δείχνουν το επίπεδο του φοιτητή που πέρασε στη σχολή γιατί
α) οι βάσεις καθορίζονται από τη βαθμολογία του ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ που πέρασε στη σχολή. Αυτό σημαίνει ότι σε σχολές με 12 χιλ. μόρια πχ υπάρχει ο πρώτος (γύρω στο 19), ο τελευταίος (γύρω στο 12) και καμιά 100-200 άλλοι φοιτητές με όλες τις ενδιάμεσες βαθμολογίες και,
β) εν γένει ο βαθμός που έβγαλες στις πανελλήνιες δεν καθορίζει τις δυνατότητές σου ως εν δυνάμει φοιτητής.
Όσο για τους μαθητές του ΕΠΑΛ, (για άλλη μια φορά) δεν ξέρεις τι λες. Έχουν δικό τους αριθμό εισακτέων (πολύ μικρότερο των ΓΕΛ) και καθορίζουν τις δικές τους βάσεις με τα δικά τους (ισάριθμα) μαθήματα. Άσχετο εντελώς αυτό που λες. Η methexys μια χαρά τα είπε, μάθε να ακούς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.