Πανεπιστήμια vs TEI

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Υπουργός: Δεν είμαι υπέρ της μετονομασίας των ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών…

Πάνε τα όνειρα των ΤΕΙ-τζήδων να λένε ότι είναι απόφοιτοι Πανεπιστημίων. Σας το ξαναείπα με τέτοιους βαθμούς ξεχάστε επαγγελματικά δικαιώματα και ισοτιμίες. Τελευταία επιλογή είναι τα τμηματά σας, τι περιμένετε? Το ΤΕΕ ποτέ δεν θα σας δεχθεί στις τάξεις του. Άντε στο εξωτερικό μετανάστες να σας αναγνωρίσουν τα πτυχία (και μόλις δουν τι πραγματικά ξέρετε να σας στείλουν πίσω πακέτο)

:D:D:D

Αν δεν εισαι τρολ, εισαι απο το ειδος του Ελληνα που θα ηθελα να εξαφανιστει. Βολεψακιας στις πλατες των αλλων.

Και ειμαι ΕΜΠιτης, οχι απο ΤΕΙ

Σιγά ρε με την επαρσή σου, έβαλα την γάτα μου να κλαίει!!

Πρέπει να μάθεις μικρέ ανώριμε να ζείς σε μια κοινωνία με διαφορετικούς από σένα. Δεν μπορεί να είμαστε όλοι ίδιοι και δεν θα εξαφανιστούμε. Άσε που είμαστε και πλειοψηφία. Αν δεν σου αρέσει μάζεψε τα μπογαλάκια σου και σήκω φύγε. Χάρη θα μας κάνεις!

;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,246 μηνύματα.
H Eλλάντα γιατί να μην έχει Fachhochschule; Η Ελλάδα θα μπορούσε να έχει όμως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

locotrelos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο locotrelos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
H Eλλάντα γιατί να μην έχει Fachhochschule; Η Ελλάδα θα μπορούσε να έχει όμως.
Το τει ειναι το αντιστοιχο Fachochsule χωρις τα επαγγελματικα δικαιωματα.
Fachhochschulen were first founded in Germany, and were later adopted in Austria, Liechtenstein, Switzerland and Greece (where they are called TEI or Technological Educational Institutes). An increasing number of Fachhochschulen are abbreviated as Hochschule, the generic term in Germany for institutions awarding academic degrees in higher education, or expanded as Hochschule für angewandte Wissenschaften (HAW). Universities of Applied Sciences are primarily designed with a focus on teaching professional skills. Swiss law calls Fachhochschulen and Universitäten "separate but equal".[1]
Due to the Bologna process, Universitäten and Fachhochschulen award legally equivalent academic bachelor's and master's degrees.[2] Fachhochschulen generally do not award doctoral degrees themselves. This, and the rule to only appoint professors with a professional career of at least three years outside the university system, remain the two major ways in which they differ from traditional universities. However, they may run doctoral programs where the degree itself is awarded by a partner institution.https://en.wikipedia.org/wiki/Fachhochschule
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Υπουργός: Δεν είμαι υπέρ της μετονομασίας των ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών…

Πάνε τα όνειρα των ΤΕΙ-τζήδων να λένε ότι είναι απόφοιτοι Πανεπιστημίων. Σας το ξαναείπα με τέτοιους βαθμούς ξεχάστε επαγγελματικά δικαιώματα και ισοτιμίες. Τελευταία επιλογή είναι τα τμηματά σας, τι περιμένετε? Το ΤΕΕ ποτέ δεν θα σας δεχθεί στις τάξεις του. Άντε στο εξωτερικό μετανάστες να σας αναγνωρίσουν τα πτυχία (και μόλις δουν τι πραγματικά ξέρετε να σας στείλουν πίσω πακέτο)

:D:D:D



Σιγά ρε με την επαρσή σου, έβαλα την γάτα μου να κλαίει!!

Πρέπει να μάθεις μικρέ ανώριμε να ζείς σε μια κοινωνία με διαφορετικούς από σένα. Δεν μπορεί να είμαστε όλοι ίδιοι και δεν θα εξαφανιστούμε. Άσε που είμαστε και πλειοψηφία. Αν δεν σου αρέσει μάζεψε τα μπογαλάκια σου και σήκω φύγε. Χάρη θα μας κάνεις!

;)

Σου έχουμε πει δεκάδες φορές οτι μετανάστευση προς το εξωτερικό για ένα κράτος δεν είναι καλό συνεχίζεις να πιστεύεις τα ίδια οτι θα σου κάνουμε χάρη να φύγουμε και οτι θα μειωθεί η ανεργία.Φυγή ανθρώπινου δυναμικού στο εξωτερικό έχει επιτπώσεις στην ανάπτυξη της οικονομίας,μείωση στα φορολογικά έσοδα του κράτους επομένως προκειμένουν να πληρώσουνε τις δόσεις του ΔΝΤ πρέπει να κόψουν απο κάπου.Σήμερα κόβουν απο τις συντάξεις αύριο ου δεν θα έχει μείνει σύνταξη και όλοι τους ιδιωτικού τομέα ΄θα είναι στο εξωτερικό θα ξεσπάσουν στούς μισθούς του δημοσίου.Συνέχισε το θα δείς με τον χειρότερο τρόπο ποιες οι επιπτώσεις του brain drain με το που διοριστείς (εδώ γελάμε) στο δημόσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Υπουργός: Δεν είμαι υπέρ της μετονομασίας των ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών…

Πάνε τα όνειρα των ΤΕΙ-τζήδων να λένε ότι είναι απόφοιτοι Πανεπιστημίων. Σας το ξαναείπα με τέτοιους βαθμούς ξεχάστε επαγγελματικά δικαιώματα και ισοτιμίες. Τελευταία επιλογή είναι τα τμηματά σας, τι περιμένετε? Το ΤΕΕ ποτέ δεν θα σας δεχθεί στις τάξεις του. Άντε στο εξωτερικό μετανάστες να σας αναγνωρίσουν τα πτυχία (και μόλις δουν τι πραγματικά ξέρετε να σας στείλουν πίσω πακέτο)

:D:D:D



Σιγά ρε με την επαρσή σου, έβαλα την γάτα μου να κλαίει!!

Πρέπει να μάθεις μικρέ ανώριμε να ζείς σε μια κοινωνία με διαφορετικούς από σένα. Δεν μπορεί να είμαστε όλοι ίδιοι και δεν θα εξαφανιστούμε. Άσε που είμαστε και πλειοψηφία. Αν δεν σου αρέσει μάζεψε τα μπογαλάκια σου και σήκω φύγε. Χάρη θα μας κάνεις!

;)
Οπως καταλαβαίνω δεν παρευρεθηκες στο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στο ΑΕΙ ΤΤ Πειραια, επομένως οι γνωσεις σου περιορίζονται σε τιτλους άρθρων και ειναι επιλεκτικές. Στο συνέδριο λοιπον μιλησε ο υπουργός Παιδείας, εκπρόσωποι των τει και πανεπιστημίων, της Αδιπ κ.α. Στο συγκεκριμένο κομμάτι το οποίο και αναφερθηκες, η αποψη του υπουργου ειναι οτι πρεπει να γινει συγχώνευση των τει με τα Πανεπιστήμια ( μπορεις να το μεταφρασεις οπως θέλεις) και οχι μετονομασία. Συμφωνα με τις αξιολογήσεις τις ΑΔΙΠ και οτι αλλο ειπώθηκε εκει μεσα σιγουρα εαν τα γνώριζες δεν θα ειχες αυτο το χαμόγελο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Οπως καταλαβαίνω δεν παρευρεθηκες στο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στο ΑΕΙ ΤΤ Πειραια, επομένως οι γνωσεις σου περιορίζονται σε τιτλους άρθρων και ειναι επιλεκτικές. Στο συνέδριο λοιπον μιλησε ο υπουργός Παιδείας, εκπρόσωποι των τει και πανεπιστημίων, της Αδιπ κ.α. Στο συγκεκριμένο κομμάτι το οποίο και αναφερθηκες, η αποψη του υπουργου ειναι οτι πρεπει να γινει συγχώνευση των τει με τα Πανεπιστήμια ( μπορεις να το μεταφρασεις οπως θέλεις) και οχι μετονομασία. Συμφωνα με τις αξιολογήσεις τις ΑΔΙΠ και οτι αλλο ειπώθηκε εκει μεσα σιγουρα εαν τα γνώριζες δεν θα ειχες αυτο το χαμόγελο.


Γνωρίζω την Ελληνική κοινωνία 30 χρόνια τώρα και θυμάμαι ότι έχει ξανατεθεί το ζήτημα συγχώνευσης στο οποίο και βεβαίως αντιδρούν τα Πανεπιστήμια (έχει ξαναθιγεί το ζήτημα πριν 15 χρόνια) γιαυτό και γελάω.

Αν εσύ είσαι ευχαριστημένος με την κατάσταση που επικρατεί στα ΤΕΙ που είναι διχως επαγγελματικά δικαιώματα από το 1982 = 34 χρόνια, τότε τι να πω? Ακόμα δεν τους κατάλαβες, δεν τους έμαθες?

Είμαι σε θέση να συνομιλώ οικογενειακώς με καθηγητές Πανεπιστημίων και ΤΕΙ και ξέρω τι λένε και πως χλευάζουν πολλούς σπουδαστές των ΤΕΙ και ξέρω τι λέω. Και σε πολλά έχουν δίκιο. Δεν μπορεί να βάζει θέματα ο καθηγητής και από τους 1000 σπουδαστές που έχουν μαζευτεί τόσα εξάμηνα να περνάνε μόνο 20 άτομα! Δεν μπορεί ο άλλος να βάζει θέματα καθαρά πιο εύκολα από τα αντίστοιχα των Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και να γράφουν οι μισοί 5. Το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό, και θα πρεπε να έχουν κλείσει τμήματα και ολόκληρα ιδρύματα εδώ και καιρό. Αυτό τον στόχο είχε και το σχέδιο Αθηνά αλλά έκαναν πάλι μισές δουλειές για να μη θίξουν καθηγητάδες και σπουδαστάδες!

Εδώ είμαστε και θα δούμε τις εξελίξεις, μπορεί και τα παιδιά μας να περιμένουν για επαγγελματικά δικαιώματα. :)

H Eλλάντα γιατί να μην έχει Fachhochschule; Η Ελλάδα θα μπορούσε να έχει όμως.

Ρώτα τους φιλελέ οπαδούς της "εκδημοκράτευσης" της παιδείας, που το μόνο που κατάφεραν είναι να δημιουργήσουν πληθωρισμό πτυχιούχων με μειωμένα δικαιώματα και στρατιές ανέργων που παρακαλάνε να δουλέψουν για 500 ευρώ. Προσπάθησε να ανταγωνιστείς εσύ με άριστα πτυχία (βασικό+μεταπτυχιακό), αυτούς που έχουν βασικό πτυχίο (5.5 και κάτι) αλλά έχουν "καλές" γνωριμίες ή ανοίγουν πόδια εύκολα και μετά έλα να μου πεις για αξιοκρατία και αναγνώριση.

Απλά όλοι αυτοί είχαν στόχο να καταστρέψουν την μοναδική αδιάβλητη μέθοδο κάθετης κοινωνικής κινητικότητας και τα κατάφεραν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Ρώτα τους φιλελέ οπαδούς της "εκδημοκράτευσης" της παιδείας, που το μόνο που κατάφεραν είναι να δημιουργήσουν πληθωρισμό πτυχιούχων με μειωμένα δικαιώματα και στρατιές ανέργων που παρακαλάνε να δουλέψουν για 500 ευρώ. Προσπάθησε να ανταγωνιστείς εσύ με άριστα πτυχία (βασικό+μεταπτυχιακό), αυτούς που έχουν βασικό πτυχίο (5.5 και κάτι) αλλά έχουν "καλές" γνωριμίες ή ανοίγουν πόδια εύκολα και μετά έλα να μου πεις για αξιοκρατία και αναγνώριση.

Απλά όλοι αυτοί είχαν στόχο να καταστρέψουν την μοναδική αδιάβλητη μέθοδο κάθετης κοινωνικής κινητικότητας και τα κατάφεραν.

Σε βάρεσε η ανεργία στο κεφάλι εεε? :D Kλασσικός Ελληνάρας μυξοκλαίγεται για τα βύσματα και τους ''γλύφτες'' που υπάρχουν στον ιδιωτικό τομέα (που ιδιωτική επιχείρηση είναι οι μέτοχοι τα πληρώνουν τα βύσματα εκεί όχι εμείς) αλλά δεν έχει πρόβλημα να στήσει κώλο στον εκάστοτε πρωθυπουργό και τον υπουργό παιδείας για να διοριστεί ως βυσματίας σε μια θέση λέκτορα πανεπιστημίου με μισθό ντελιβερά κατασπαταλόντας τα λεφτά του φορολογούμενου πολίτη.Απο 1η/1/2017 θα μειωθούν οι μισθοί δημοσίου έως 83 ευρώ λόγο αύξησης ασφαλιστικών εισφορών και έρχεται και ο κόφτης και εσύ περίμενε με τις ρακέτες στην παραλία τον διορισμό σου! :D:D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Jack of Spades αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,336 μηνύματα.
Η Μπολόνια δεν έχει εφαρμοστεί και ταυτόχρονα η ΕΕ κινείται πλέον προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Έχεις γράψει μπούρδες και μπούρδες, αλλά μ' αυτό ομολογώ ότι μου έφυγε ο καφές απ' τη μύτη...που το στηρίζεις σοφέ γάτε;
Η συνθήκη της Bologna μόνο στην Ελλάδα δεν έχει εφαρμοστεί στην πράξη και γι' αυτό πληρώνουμε πρόστιμο κάθε χρόνο...αλλά εσένα θα μου πεις δε σε νοιάζει, αφού δε συνεισφέρεις τίποτα στα κρατικά έσοδα τα πληρώνουν άλλοι!:rolleyes:
Είμαι σε θέση να συνομιλώ οικογενειακώς με καθηγητές Πανεπιστημίων και ΤΕΙ και ξέρω τι λένε και πως χλευάζουν πολλούς σπουδαστές των ΤΕΙ και ξέρω τι λέω. Και σε πολλά έχουν δίκιο. Δεν μπορεί να βάζει θέματα ο καθηγητής και από τους 1000 σπουδαστές που έχουν μαζευτεί τόσα εξάμηνα να περνάνε μόνο 20 άτομα! Δεν μπορεί ο άλλος να βάζει θέματα καθαρά πιο εύκολα από τα αντίστοιχα των Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και να γράφουν οι μισοί 5. Το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό, και θα πρεπε να έχουν κλείσει τμήματα και ολόκληρα ιδρύματα εδώ και καιρό. Αυτό τον στόχο είχε και το σχέδιο Αθηνά αλλά έκαναν πάλι μισές δουλειές για να μη θίξουν καθηγητάδες και σπουδαστάδες!
Αυτά τα καφριλίκια μας φάγανε στην Ελλάδα, ο ένας ασχολείται με το τι κάνει ο άλλος αντί να κοιτάει τον εαυτό του και προσπαθεί να "την πει" στον άλλο με κάθε δυνατό μέσο και αν είναι δυνατόν να δει την "κατσίκα" του να ψοφάει ακόμη καλύτερα...και πάντα μ' ένα χαρακτηριστικό πνεύμα οπαδισμού που μόνο σε Μπανανίες σαν την Ελλάδα συναντά κανείς!
Όπως π.χ. ένας οπαδός του Ολυμπιακού τη λέει σ' έναν οπαδό της Α.Ε.Κ. γιατί η "ομάδα του" έχει περισσότερους τίτλους, έτσι κι ένας φοιτητής πολυτεχνείου σαν "οπαδός" της σχολής του τη λέει σ' έναν φοιτητή Τ.Ε.Ι.!
Λες και έχει κανένα συμφέρον ο ένας έναντι του άλλου...

Αυτοί οι κάφροι καθηγητές που αναφέρεις αντί να χλευάζουν τους φοιτητές τους καλύτερα να κοιτάξουν τη σκατόφατσα τους στον καθρέφτη και να δουν κατάματα την αποτυχία τους, γιατί όταν ένας φοιτητής είναι αδιάφορος δε φταίει μόνο ο ίδιος, φταίει και ο καθηγητής του που δεν τον "εμπνέει", δεν του προσφέρει κανένα κίνητρο και γενικότερα δεν ενδιαφέρεται να τον κάνει καλύτερο φοιτητή και μελλοντικό επιστήμονα...

Και πάμε στο δια ταύτα...το "γράφουν 1000, περνάνε 20" παίζει σε όλες ανεξαιρέτως τις σχολές πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι. κι οφείλεται κυρίως στη λεγόμενη "αιώνια φοίτηση", για την εξάλειψη της οποίας δε σε είδα να κόπτεσαι τόσο όσο για την εξάλειψη των "Τ.Ε.Ι.τζήδων" (αλλά θα μου πεις οι Τ.Ε.Ι.τζήδες σου τρώνε τις δουλειές όχι η αιώνια φοίτηση, οπότε σκασίλα σου)...
Αλλά ακόμη κι αν δεν ήταν έτσι, το "χαμηλό επίπεδο" από πότε αποτελεί αιτία για να κλείσει ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα;!
Η μεγάλη πλειοψηφία των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στον κόσμο είναι επιπέδου Τ.Ε.Ι. ή πιο κάτω αλλά δε γνώρισα ποτέ π.χ. έναν Άγγλο να στενοχωρέθηκε όταν τα polytechnics έγιναν universities ή έναν Βούλγαρο να θέλει να κλείσει κάποιο απ' τα δεκάδες colleges που λειτουργούν εκεί με franchise πτυχία...
Αν αυτό το "χαμηλό επίπεδο" είναι αρκετό για κάποιον που θέλει να κάνει καριέρα σ' έναν επιστημονικό κλάδο τότε εσένα ή εμένα τι λόγος μας πέφτει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Resaldis

Δραστήριο μέλος

Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
O προγραμματικός στόχος της Ελληνικής Πολιτείας αφορά την πλήρη ισοτίμηση ΠΕ και ΤΕ.

Επιπροσθέτως,
η ύπαρξη ειδικευμένων τεχνολόγων αλλά και τεχνικών αποτελεί βασική συνθήκη οικονομικής ανάπτυξης.

Καλείται συνεπώς να επαναπροσανατολιστεί ο οικονομικά ενεργός πληθυσμός ανάλογα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ε δεν γινεται αυτο,δηλαδη τι θα λενε οι θειες απο το χωριο οτι ο ανηψιος τους περασε ΤΕΙ Αθηνας και οχι ΕΜΠ;;Θα ειναι φοβερο πληγμα για την αξιοπρεπεια τους στο χωριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
O προγραμματικός στόχος της Ελληνικής Πολιτείας αφορά την πλήρη ισοτίμηση ΠΕ και ΤΕ.

Επιπροσθέτως,
η ύπαρξη ειδικευμένων τεχνολόγων αλλά και τεχνικών αποτελεί βασική συνθήκη οικονομικής ανάπτυξης.

Καλείται συνεπώς να επαναπροσανατολιστεί ο οικονομικά ενεργός πληθυσμός ανάλογα;

Στο ενιαίο μοντέλο εμπίπτει και η περίπτωση της Κυπριακής Δημοκρατίας με την
συνύπαρξη στον δημόσιο τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου της
Κύπρου μαζί με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο της Κύπρου. Η μόνη διάκριση που
διαφοροποιεί το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο από το ομόλογό του είναι ο προσανατολισμός
του στην εφαρμοσμένη έρευνα.


β. Το δυαδικό μοντέλο διαφοροποιεί τα χαρακτηριστικά των ΑΕΙ με την κατηγοριοποίηση
τους σε Ερευνητικά Πανεπιστήμια ή Παραδοσιακά Πανεπιστήμια ή Πανεπιστήμια και σε
Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών. Το δυαδικό μοντέλο συναντάται σε αρκετές
χώρες της Ευρώπης. Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών λειτουργούν με αυτή την
ονομασία στη Γερμανία με αριθμό ιδρυμάτων (126), την Αυστρία (20), την Ολλανδία (39),
4
την Φιλανδία (28) και την Ελβετία (9). Στην Ιρλανδία, η διεθνής ονομασία είναι Institutes
of Technology (13), στη Δανία University Colleges (10) και στην Πορτογαλία Polytechnics
(20) (Research at Universities of Applied Sciences in Europe, 2009).

https://www.teicm.gr/index.php?id=3923
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meloveyoudo

Δραστήριο μέλος

Η meloveyoudo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 574 μηνύματα.
Θα κανω μια ερωτηση ισως χαζη αλλα εχω μπερδευτει :Ρ
Αν ενα τμημα υπαρχει κ σε ΤΕΙ και σε ΑΕΙ ποια ειναι η διαφορα τους; περα του πρακτικου με τα εργαστηρια..
Συγκεκριμενα το τμημα τουριστικων σπουδων (πειραια) που ιδρυθηκε φετος τι διαφορα εχει απο το τουριστικων επιχειρησεων τει (πατρας);;
Εχω τελειωσει ηδη μια σχολη ΑΕΙ ειναι καλυτερο για το βιογραφικο να μπω με κατατακτηριες σε ενα ΑΕΙ τουριστικων που ομως δεν θα μπορω να παρακολουθω ή να μπω στη πατρα που θα μπορω να πηγαονω και ας είναι ΤΕΙ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Μόνο με συνταγή Γεωπόνου ΤΕ ή ΠΕ η αγορά γεωργικών φαρμάκων

Μόνο με συνταγή από επιστήμονα θα είναι δυνατή η αγορά γεωργικών φαρμάκων από τις 18 Σεπτεμβρίου 2017. Ο επαγγελματίας χρήστης γεωργικών φαρμάκων, υποχρεωτικά κάτοχος πιστοποιητικού γνώσεων ορθολογικής χρήσης γεωργικών φαρμάκων, μετά από προφορικό ή γραπτό αίτημα στον αρμόδιο Γεωπόνο ΤΕ ή ΠΕ – ο οποίος θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένος στο «Μητρώο συνταγογράφων γεωργικών φαρμάκων» του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

https://www.texnologosgeoponos.gr/2017/09/blog-post_69.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σόλωνας καρ.

Νεοφερμένος

Ο Σόλωνας καρ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Καλησπέρα,
Αρχικά δεν υπάρχει ΑΕΙ και ΤΕΙ. Ξεκολλήστε λίγο στο 2017 ζούμε. Εχουμε ΑΕΙ ΤΤ και ΑΕΙ ΠΤ ,δηλαδη ΑΕΙ Τεχνολογικού τομέα και ΑΕΙ Πανεπιστημιακού τομέα.
Η αξιολόγηση όλων των Ανωτάτων Ιδρυμάτων ( Η πρόσφατη που έγινε απο την ΑΔΙΠ ο 2016) δηλαδή ΑΕΙ ΠΤ και ΤΤ είναι αναρτημένες στο διαδίκτυο και μπορείτε να δείτε κάποια ΑΕΙ ΤΤ (ΤΕΙ) που ξεπερνάνε σε βαθμολογίες Πανεπιστήμια. πχ ΤΕΙ Αθήνας,Θεσσαλονίκης,Θεσσαλίας,Θράκης που πήρανε εξαιρετικές βαθμολογίες με και βρέθηκαν να έχουν πλήρη ακαδημαϊκά χαρακτηριστικά.
Να θυμίσω σε κάποιους οτι κάποτε τα ΤΕΦΑΑ ήταν Εθνικές Ακαδημίες Σωματικής Αγωγής, το ΠΑ.ΜΑΚ. ήτανε η Ανωτάτη βιομηχανική, οι Παιδαγωγικές ήτανε διετούς εκπαίδευσης, το χαροκόπειο Πανεπιστήμιο ήταν η Χαροκόποιος Σχολή Οικιακής Οικονομίας, το ΠΑ.ΠΕΙ. ήταν Ανωτάτη βιομηχανικη σχολή, κ.α.. ΟΛΕΣ οι παραπάνω σχολές για μικροκομματικούς λόγους, συντεχνιακούς, και δήθεν ακαδημαικούς λόγους απο απλά ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΕΣ σε ένα βράδυ ονομάστηκαν Πανεπιστήμια ΧΩΡΙΣ καμία αξιολόγηση.
Τα περισσότερα ΤΕΙ που έχουν κάνει σύσταση επιτροπής για μετεξέλιξη σε Πανεπιστήμιο αυτό το διάστημα , πληρούν όλες τις προυποθέσεις για αυτον τον σκοπό και ήδη σε όλη την επικράτεια εκτός Ελλάδας θεωρούνται επι της ουσίας Πανεπιστήμια.
Τα 3 ΑΕΙ ΤΤ (Θεσσαλονίκης, Θεσσαλίας, Θράκης) , πήραν άριστα στην βαθμολόγηση από ξένους πανεπιστημιακούς ως προς την ετοιμότητα τους για εκπόνηση διδακτορικών, και ήδη από σήμερα 10/11/2017 Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα της κυβέρνησης από τον Υπουργό , ότι συστάθηκε επιτροπή διερεύνησης για το ποια ΤΕΙ θα εχουν τριτο κύκλο σπουδών. Μετά από αυτό , εσείς όλοι που κατηγορείτε τα ΤΕΙ εδώ και χρόνια τι έχετε να πείτε ? Ο 3ος κύκλος σπουδών παρέχει το τελευταίο σκαλοπάτι ουσιαστικά της εκπαίδευσης, και ένα Ίδρυμα εφόσον τον παρέχει θεωρείται επί της ουσίας πανεπιστημιακό.

Υ.Γ. θέλω σχόλια σχετικά με την αξιολόγηση της αδιπ, και την κακή αξιολόγηση των διδακτορικων σπουδών από γνωστά πανεπιστημιακά τμήματα. Απλά να μην κρυβόμαστε πίσω από μια πανεπιστημιακή καρέκλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Θέλετε αυτές τις γαμάτες "αξιολογήσεις" να τις δίνετε σε πηγή και να μας λέτε πού να κοιτάμε? Γιατί τα συνολικά στοιχεία της αξιολόγησης της ΑΔΙΠ για το 2016 είναι 169 σελίδες, του ΑΠΘ 28 σελίδες, του ΑΤΕΙΘ 171 σελίδες. Κάθισες και διάβασες 500 σελίδες πληροφοριακό υλικό και κατέληξες σε αυτά τα συμπεράσματα???

Με μια γρήγορη ματιά στους πίνακες ΑΠΘ και ΑΤΕΙΘ διαπιστώνω:
Το ΑΠΘ έχει περισσότερα worthy of merit, από το ΑΤΕΙΘ, το οποίο έχει ως επί το πλείστον Positive Evaluation. Το ΑΠΘ δεν έχει Partially positive evaluation, ενώ το ΑΤΕΙΘ έχει.
Πέρα από αυτό, το οποίο ομολογουμένως δεν λέει πολλά, για τσέκαρε μία τη σελίδα 143 της συνολικής αξιολόγησης (1ο link) να δεις θεματικές ενότητες: "Όραμα, Αποστολοί και Στόχοι του Ιδρύματος", "Περιβαλλοντική Πολιτική", "Κοινωνική Στρατηγική" κτλπ. Κατηγορίες οι οποίες, καλό είναι να υπάρχουν, ωστόσο δεν αποτελούν ουσιαστικό κριτήριο σύγγρισης για το επίπεδο σπουδών μεταξύ ΤΕΙ και Πανεπιστημίων.
Οι κύριες ενότητες κατ' εμέ:
3.2.1 Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών: 80% στο Positive
4.2 Σχεδιασμός κτλπ: 67% positive
4.3 Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση: 67% positive
4.6 Πηγές μάθησης και υποστήριξη φοιτητών: 28% στο merit, 64% στο positive.

Συνολικά, 1% των αξιολογήσεων είναι αρνητικές, 99% είναι από λίγο έως πολύ καλές ή άριστες.

Από τη στιγμή που θες σχόλια για τις αξιολογήσεις της ΑΔΙΠ, θες να μας πεις ποιες αξιλογήσεις σχολιάζουμε? Γιατί αν μου συγκρίνεις το ΑΤΕΙΘ με το Παιδαγωγικό Φλωρίνης, που παίρνει ότι ψίχουλα περισσεύουν από την πανεπιστημιακή χρηματοδότηση, συγχαρητήρια, μόλις ανακάλυψες ότι η πλειονότητα των χρημάτων πάνε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Μην μου συγκρίνεις τον Πολιτικό ΤΕ Θεσσαλονίκης με τον Παιδαγωγό ΠΕ Φλωρίνης. Κάνε σύγκριση το γνωστικό του αντικείμενο με τον Πολιτικό ΠΕ Ξάνθης ή Βόλου.

Και μην παραλείπτεις ότι η χρήση τετράβαθμης κλίμακας οδηγεί σε μεγάλες μαζοποιήσεις. Το positiev evaluation μπορεί να αντιστοιχεί σε ποσοστό 65-80%, δηλαδή 15 ποσοστιαίες μονάδες. Σε 100βαθμη κλίμακα, 4 65άρια είναι κατά πολύ λιγότερα από ότι 4 80άρια. Σε 4βαθμη όμως δίνουν τον ίδιο βαθμό! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Θέλετε αυτές τις γαμάτες "αξιολογήσεις" να τις δίνετε σε πηγή και να μας λέτε πού να κοιτάμε? Γιατί τα συνολικά στοιχεία της αξιολόγησης της ΑΔΙΠ για το 2016 είναι 169 σελίδες, του ΑΠΘ 28 σελίδες, του ΑΤΕΙΘ 171 σελίδες. Κάθισες και διάβασες 500 σελίδες πληροφοριακό υλικό και κατέληξες σε αυτά τα συμπεράσματα???

Με μια γρήγορη ματιά στους πίνακες ΑΠΘ και ΑΤΕΙΘ διαπιστώνω:
Το ΑΠΘ έχει περισσότερα worthy of merit, από το ΑΤΕΙΘ, το οποίο έχει ως επί το πλείστον Positive Evaluation. Το ΑΠΘ δεν έχει Partially positive evaluation, ενώ το ΑΤΕΙΘ έχει.
Πέρα από αυτό, το οποίο ομολογουμένως δεν λέει πολλά, για τσέκαρε μία τη σελίδα 143 της συνολικής αξιολόγησης (1ο link) να δεις θεματικές ενότητες: "Όραμα, Αποστολοί και Στόχοι του Ιδρύματος", "Περιβαλλοντική Πολιτική", "Κοινωνική Στρατηγική" κτλπ. Κατηγορίες οι οποίες, καλό είναι να υπάρχουν, ωστόσο δεν αποτελούν ουσιαστικό κριτήριο σύγγρισης για το επίπεδο σπουδών μεταξύ ΤΕΙ και Πανεπιστημίων.
Οι κύριες ενότητες κατ' εμέ:
3.2.1 Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών: 80% στο Positive
4.2 Σχεδιασμός κτλπ: 67% positive
4.3 Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση: 67% positive
4.6 Πηγές μάθησης και υποστήριξη φοιτητών: 28% στο merit, 64% στο positive.

Συνολικά, 1% των αξιολογήσεων είναι αρνητικές, 99% είναι από λίγο έως πολύ καλές ή άριστες.

Από τη στιγμή που θες σχόλια για τις αξιολογήσεις της ΑΔΙΠ, θες να μας πεις ποιες αξιλογήσεις σχολιάζουμε? Γιατί αν μου συγκρίνεις το ΑΤΕΙΘ με το Παιδαγωγικό Φλωρίνης, που παίρνει ότι ψίχουλα περισσεύουν από την πανεπιστημιακή χρηματοδότηση, συγχαρητήρια, μόλις ανακάλυψες ότι η πλειονότητα των χρημάτων πάνε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Μην μου συγκρίνεις τον Πολιτικό ΤΕ Θεσσαλονίκης με τον Παιδαγωγό ΠΕ Φλωρίνης. Κάνε σύγκριση το γνωστικό του αντικείμενο με τον Πολιτικό ΠΕ Ξάνθης ή Βόλου.

Και μην παραλείπτεις ότι η χρήση τετράβαθμης κλίμακας οδηγεί σε μεγάλες μαζοποιήσεις. Το positiev evaluation μπορεί να αντιστοιχεί σε ποσοστό 65-80%, δηλαδή 15 ποσοστιαίες μονάδες. Σε 100βαθμη κλίμακα, 4 65άρια είναι κατά πολύ λιγότερα από ότι 4 80άρια. Σε 4βαθμη όμως δίνουν τον ίδιο βαθμό! ;)
Επειδή βλέπω ότι εχεις χαθεί λιγο, ας κανουμε μια αρχη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • received_10155791670945970.png
    received_10155791670945970.png
    64.4 KB · Εμφανίσεις: 200
  • received_10155791670995970.png
    received_10155791670995970.png
    221.2 KB · Εμφανίσεις: 141
  • received_10155791671070970.png
    received_10155791671070970.png
    69.6 KB · Εμφανίσεις: 128

Σόλωνας καρ.

Νεοφερμένος

Ο Σόλωνας καρ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Καλησπέρα,
Αρχικά δεν είχα σκοπό να χρησιμοποιήσω το Τμήμα της Φλώρινας που ανέφερες προηγουμένως, καθώς υπάρχουν άλλα πιο επιφανή Πανεπιστήμια με κακές αξιολογήσεις.
Το γεγονός ότι βγήκε μια αξιολόγηση για το Α.Τ.Ε.Ι.Θ θεωρώ πως είναι υποχρέωση κάθε φοιτητή να την διαβάσει (εννοώ κάθε φοιτητή του Α.Τ.Ε.Ι.Θ.) , ώστε να μπορέσουμε να διορθώσουμε τυχόν λάθη που γίνονται στο μερίδιο που μας αναλογεί ώς φοιτητές.
Εσυ φοίτησες σε ένα ίδρυμα το οποίο κανείς δεν αρνείται ότι είναι απο τα καλά Πανεπιστήμια ,και κακώς κάνεις σύγκριση του Α.Τ.Ε.Ι.Θ με το Α.Π.Θ. Το καθένα παρέχει διαφορετικά πράγματα κάποιο παρέχει καλύτερα πράγματα σε έναν τομέα και κάποιο χειρότερα.
Δεν είπε κανείς ότι το Α.ΤΕ.Ι.Θ είναι το καλύτερο ΑΕΙ ούτε ότι το ΑΠΘ είναι το καλύτερο ΑΕΙ, ούτε η αξιολόγηση της ΑΔΙΠ έθεσε τέτοιο ζήτημα. Ίσα ίσα στην αξιολόγηση αναφέρει ρητά πως σκοπός της δεν είναι η σύγκριση μεταξύ τμημάτων αλλα η ανάδειξη ορισμένων λειτουργιών κ.α.
Το γεγονός ότι τα ΤΕΙ υποχρηματοδοτούνται δεν συνεισφέρει στην ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη τους , άν σκεφτείς ότι οι βασικές διεργασίες για την ανάπτυξη τους ξεκίνησαν απ'το 2001 που Ανωτατοποιήθηκαν.Ξέρεις καλά πως υπάρχει πρόβλημα χρηματοδότησης τόσο για εξοπλισμό και προσωπικό τόσο και για πάγιες ανάγκες του Ιδρύματος. Δεν άκουσα ποτέ ούτε ακόμα και τώρα που κάνω Μεταπτυχιακό στο ΑΠΘ την λέξη ''δεν έχουμε λεφτά΄΄, ενώ στο ΑΤΕΙΘ την άκουγα καθημερινά.
Αυτό που έχω να πώ είναι πως η έρευνα που έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια στα ΤΕΙ απο προσωπικό και φοιτητές είναι κάτι που αναγνωρίζεται για αυτό και συστάθηκε επιτροπή που μελετάει σε ποια ΤΕΙ θα δοθούν διδακτορικες σπουδές. Η αξιολόγηση όσο αναφορα τον βαθμό ετοιμότητας των ΤΕΙ για αυτοδύναμη διεξαγωγή Διδακτορικών σπουδών με κλίμακα απο 1 έως 4 ήταν,ΤΕΙ ΑΜ-Θ=4 ΑΤΕΙΘ=3 ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ=3 οπότε πήρες μια γεύση για το ποιά ιδρύματα θα διεξάγουν πιθανώς διδακτορικά, ενώ τα υπόλοιπα ΤΕΙ είχαν μια παυλα δεν γνωρίζω τον λόγο.
Όσο αναφορά στα πανεπιστήμια που εκπονούν εδώ και χρόνια διδακτορικα ορισμένα πήρανε εξαιρετικά χαμηλές βαθμολογίες για το μέγεθος του ονόματος τους, π.χ. Δημοκρίτειο=2, ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ=2,ΠΑΝΤΕΙΟΣ=2,ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ=2,ΠΕΙΡΑΙΑ=2,ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ=2,κακοί βαθμοί ,χωρις όμως να αμφισβητεί κανείς την ακαδημαικότητα τους, αλλά τέθηκε ζήτημα αύξησης χρηματοδότησης στα ΤΕΙ που πήρανε καλούς βαθμούς ετοιμότητα για PhD.
Ο βαθμός ''2'' που ανέφερες ότι είχε το ΑΤΕΙΘ είναι στα πεδία σημοσιοποιημένες πληροφορίες και στρατηγική έρευνας και θεωρώ ότι είναι θέμα της εκάστοτε πρυτανείας του ΑΤΕΙΘ για το αν θα δημοσιοποιήσει πληροφορίες ή θα ασκήσει πίεση στις σχολές για να δημοσιοποιούν στοιχεία του ιδρύματος, και η στρατηγική έρευνας σε 1-2 τμήματα μας είναι για κλάματα.Παρόλα αυτά το τμήμα μας οδεύει είτε σαν αυτοδύναμο Πανεπιστήμιο , είτε συνχώνευση με το ΠΑ.ΜΑΚ. (που συζητιέται χρόνια) , είτε με το ΤΕΙ κεντρικης Μακεδονίας σαν ένα νεό Πανεπιστήμιο.
Ξέρεις στην αξιολόγηση υπάρχουν πανεπιστήμια με πολλά 2άρια όπως πχ , ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ,ΕΜΠ=14 δυάρια!,ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤ.ΜΑΚ.=11 δυάρια κ.α. , επειδή κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει πχ οτι το ΕΜΠ δεν ειναι καλό, γεννιούνται ερωτήματα γιατί να πήρε τόσα 2άρια.Όλοι χρειαζόμαστε βελτίωση με λίγα λόγια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Εγώ πάντως που έχω αρκετούς φίλους ΤΕΙτζήδες μηχανικούς έχω μάθει πως ασχέτως τι ισχύει στο δημόσιο με τα Ε.Δ., οι απόφοιτοι μηχανικών σχολών ΑΕΙ έχουν αρκετά μεγαλύτερο εκτόπισμα από τους ΤΕΙτζήδες.

Πρώτον στην αγορά εργασίας (οι δελεαστικές θέσεις σε μεγάλες εταιρίες θέλουν να έχεις τελειώσει ΑΕΙ ακόμα και αν δεν το αναφέρουν στην προκύρηξη) και δεύτερον στα διαθέσιμα μεταπτυχιακά. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να έχεις τελειώσει ΤΕΙ και να σε πάρουν σε top μεταπτυχιακά του εξωτερικού, ενώ αν έχεις τελειώσει ΕΜΠ/ΑΠΘ/Πάτρα με 8+ μπορείς να μπεις σχεδόν οπουδήποτε. Αυτό δεν πρέπει να εκπλήσσει γιατί κάθε ξένο πανεπιστήμιο αναφέρει στα entry requirements πως λαμβάνει υπόψιν το κύρος του πανεπιστημίου που τελείωσε ο αιτών. Και τα παραπάνω ΑΕΙ είναι top 200 στον κόσμο στα αντικείμενά τους ενώ τα ΤΕΙ δεν υπάρχουν καν.

Αυτό δεν το λέω για να μειώσω τις σπουδές των ατόμων που τελειώνουν μηχανικά ΤΕΙ αλλά για να δείξω πως δυστυχώς στην παρούσα φάση το να τελειώνεις ΤΕΙ δεν είναι καθόλου το ίδιο με το να τελειώνεις τα αντίστοιχα ΑΕΙ. Που είναι κρίμα γιατί υπάρχουν ΤΕΙ μηχανικών που θέλουν τρελό κόπο για να περαστούν, κάποια παρόμοιο ή και παραπάνω κόπο με τις πολυτεχνικές σχολές.

Όσον αφορά το ΠΑΔΑ? Κατ' εμέ θέλει μίνιμουμ μια 15ετία για να δούμε που θα κάτσει στην κλίμακα του πρεστίζ (που είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ στην επαγγελματική εξέλιξη)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Jack of Spades αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,336 μηνύματα.
Πρώτον στην αγορά εργασίας (οι δελεαστικές θέσεις σε μεγάλες εταιρίες θέλουν να έχεις τελειώσει ΑΕΙ ακόμα και αν δεν το αναφέρουν στην προκύρηξη)...

Κοίτα να δεις, δεν ήξερα ότι έχουμε managers μεγάλων Ελληνικών εταιριών στο ischool!
Καλωσήρθατε!
Τι να κεράσουμε;:lol:
Ας σοβαρευτούμε...όταν λες "δελεαστικές θέσεις" τι εννοείς;
Γιατί για κάποιον π.χ. μπορεί να είναι δελεαστικό να κάνει τον τεχνικό ασφαλείας σ' ένα εγοτάξιο κάποιου μεγαλοεργολάβου και για κάποιον άλλο μπορεί να είναι δελεαστικό να δουλεύει μια καντίνα ή ένα beach bar απ' το να είναι στέλεχος σε μια ΤΕΡΝΑ ή σε έναν ΑΚΤΩΡα!:rolleyes:
Δηλαδή σοβαρά τώρα, προσπαθείς να πεις στα παιδιά του forum ότι είσαι π.χ. 28 χρονών όπως δηλώνεις, έχεις 4-5 χρόνια σοβαρής εμπειρίας σε κάποιο τομέα των σπουδών σου (όπως π.χ. εγώ), έχεις πάει σε σοβαρή συνέντευξη για σοβαρή δουλειά κ.λπ. έχοντας καλές «δημόσιες σχέσεις» κι αντί ν' ασχοληθούν με το τι έχεις κάνει στη δουλειά σου, με το ποιος είσαι, με τα πραγματικά σου skills κ.λπ. θα ασχοληθούν με το που αποφοίτησες, με τι βαθμό (:lol:) και θα σε απορρίψουν αν τους πεις ότι αντί για το Α.Π.Θ. ή το Ε.Μ.Π. αποφοίτησες απ' το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ή το Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης;:rolleyes:
Αν η απάντηση σου σ' αυτό είναι "ναι" τότε ή α)δεν έχεις δουλέψει ακόμη ως μηχανικός κ.λπ. στον Ιδιωτικό τομέα ή β)μας κοροϊδεύεις ή γ)δεν έτυχε ακόμη να πας σε μια σοβαρή συνέντευξη...
Και το «γ» το αναφέρω έτσι γιατί ο μόνος λόγος να σταθεί κάποιος στις σπουδές σου και να σε απορρίψει γι' αυτές (πρόσεξε, άλλο «να σε απορρίψει γι' αυτές» και άλλο «να προτιμήσει κάποιον άλλο γιατί δεν υπήρχαν άλλα κριτήρια κι είχε καλύτερες σπουδές & επιδόσεις από σένα») είναι να μην είναι σε θέση να αξιολογήσει και να κρίνει ό,τι άλλο έχεις στο βιογραφικό σου κι εσένα προσωπικά...π.χ. έτσι έγινε μ' εμένα στην Kleemann (που διαφημίζεται τάχα μου για "μεγάλη" και "σοβαρή" εταιρία:whatever:) που πήγα και με ρωτούσαν βλακείες του τύπου πότε άρχισα και πότε τελείωσα τις προπτυχιακές σπουδές μου (ενώ είχα ήδη 2 MSc) ή την κλασική cliche ερώτηση "που βλέπεις τον εαυτό σου σε 5 χρόνια"!:lol:
Και τα παραπάνω ΑΕΙ είναι top 200 στον κόσμο στα αντικείμενά τους ενώ τα ΤΕΙ δεν υπάρχουν καν.

Και μετά ξύπνησαν!:rolleyes:
Αν μπορούσαν π.χ. στο Delft ή στο Aachen να μην έπαιρναν κανέναν απόφοιτο Ελληνικού Α.Ε.Ι. πίστεψε με θα το είχαν κάνει...επειδή όμως δε μπορούν να το κάνουν αυτό και πρέπει να πάρουν κόσμο κι απ' αυτή τη γωνιά της Ευρώπης, λογικό είναι να στρέφονται σε ελάχιστους πτυχιούχους των λιγότερο σκατένιων Ελληνικών Α.Ε.Ι. (στα χαρτιά, γιατί στην πράξη όπως όλοι ξέρουμε και τα έχουμε ζήσει είναι πολύ χειρότερα)...

Υ.Γ. Απάντησε μου σε αυτό αν μπορείς γιατί πραγματικά το έχω απορία (επειδή το έχουν γράψει κι άλλα troll προηγουμένως): αυτή την εντύπωση ότι έχουμε Α.Ε.Ι. (και πολλά μάλιστα, όχι 1 ή 2:lol:) στην Ελλάδα που βρίσκονται στα «Top 200» ή «Top 100» κ.λπ. ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, την έχετε αποκομίσει από κάπου συγκεκριμένα ή τη βγάζετε απ' το στομάχι σας κάθε φορά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Κοίτα να δεις, δεν ήξερα ότι έχουμε managers μεγάλων Ελληνικών εταιριών στο ischool!
Καλωσήρθατε!
Τι να κεράσουμε;:lol:


Και μετά ξύπνησαν!:rolleyes:
Αν μπορούσαν π.χ. στο Delft ή στο Aachen να μην έπαιρναν κανέναν απόφοιτο Ελληνικού Α.Ε.Ι. πίστεψε με θα το είχαν κάνει...επειδή όμως δε μπορούν να το κάνουν αυτό και πρέπει να πάρουν κόσμο κι απ' αυτή τη γωνιά της Ευρώπης, λογικό είναι να στρέφονται σε ελάχιστους πτυχιούχους των λιγότερο σκατένιων Ελληνικών Α.Ε.Ι. (στα χαρτιά, γιατί στην πράξη όπως όλοι ξέρουμε και τα έχουμε ζήσει είναι πολύ χειρότερα)...

Υ.Γ. Συνήθως δε συζητάω σοβαρά με troll...αλλά απάντησε μου σε αυτό αν μπορείς γιατί πραγματικά το έχω απορία (επειδή το έχουν γράψει κι άλλα troll προηγουμένως): αυτή την εντύπωση ότι έχουμε Α.Ε.Ι. (και πολλά μάλιστα, όχι 1 ή 2:lol:) στην Ελλάδα που βρίσκονται στα «Top 200» ή «Top 100» κ.λπ. ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, την έχετε αποκομίσει από κάπου συγκεκριμένα ή τη βγάζετε απ' το στομάχι σας κάθε φορά;

Δεν καταλαβαίνω γιατί θίχτηκες και μου επιτίθεσαι. Ότι είπα είναι αντικειμενικές αλήθειες, ασχέτως των απόψεών μου περί της ποιότητας του εκάστοτε ΤΕΙ ή ΑΕΙ.

Ας τα πάρουμε από την αρχή: κανένα πανεπιστήμιο του εξωτερικού δεν έχει την υποχρέωση να πάρει φοιτητές από την κάθε ευρωπαική ή όποια άλλη χώρα. Κάποια πανεπιστήμια έχουν κάποιες θέσεις κρατημένες για άτομα από μειονότητες (εθνοτικές ή μη) και από εκεί και πέρα έχουν και ελάχιστες θέσεις για διεθνείς φοιτητές. Αυτό δεν σημαίνει πως υποχρεούνται να πάρουν άτομα από την κάθε χώρα, σημαίνει πως θα πάρουν κάποια άτομα που δεν είναι υπήκοοι της χώρας όπου εντάσσεται το πανεπιστήμιο. Aν π.χ το King's College του Λονδίνου λάβει 10.000 αιτήσεις για 100 θέσεις και οι top 100 αιτήσεις είναι αιτήσεις Γερμανών, τότε θα πάρει 100 Γερμανούς.

Όσον αφορά τις κατατάξεις:

https://www.topuniversities.com/uni...nkings/2018/engineering-electrical-electronic
https://www.topuniversities.com/uni...ty-subject-rankings/2018/engineering-chemical
https://www.topuniversities.com/uni...-subject-rankings/2018/engineering-mechanical

To EΜΠ είναι στη θέση 51-100 των ΗΜΜΥ και στη θέση 151-200 των Χημικών και Μηχανολόγων
Το ΑΠΘ στη θέση 151-200 των ΗΜΜΥ, 201-250 των Χημικών και 251-300 των Μηχανολόγων
Το Πανεπιστήμιο Πάτρας στη θέση 151-200 των Μηχανολόγων, 201-250 των Χημικών και 251-300 των ΗΜΜΥ

Στην περίπτωση που δεν είναι αυτονόητο το μέγεθος αυτού: Yπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες πανεπιστήμια μηχανικών στον κόσμο και το να κατέχεις μια θέση στο top 51-300 είναι τρομερό επίτευγμα, ειδικά για τα δεδομένα της ελλαδίτσας. Μιλάμε ότι το παραπάνω ΑΕΙ καταλαμβάνουν καλύτερες θέσεις σε αυτά τα αντικείμενα απ΄ότι πανεπιστήμια όπως του Τόκυο, της Μαδρίτης, του Μιλάνου, του Μάντσεστερ και πάει λέγοντας. Το να θέλεις να παριστάνεις πως αυτό δεν παίζει τεράστιο ρόλο στην εύρεση κορυφαίου μεταπτυχιακού αλλά και εργασίας στο εξωτερικό είναι δικαίωμά σου αλλά εγώ δεν θα συμμετέχω στην παράνοια.

Όσον αφορά τα στελέχη επιχειρήσεων, πήγαινε σε όποια πολυεθνική θες και θα δεις πως οι managers και οι consultants (υψηλότερα αμοιβόμενες θέσεις για ένα μηχανικό) είτε έχουν τελειώσει πολυτεχνικές σχολές είτε έχουν τελειώσει γνωστά πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Βγάζεις κόμπλεξ χωρίς λόγο, όταν εγώ δεν είπα ούτε πως οι ΤΕΙτζήδες κάνουν κατώτερες σπουδές ούτε πως είναι χειρότερου επιπέδου μηχανικοί. Ανέφερα απλά κάποια γεγονότα, γιατί υπάρχουν πολλά ποστς εδώ πέρα που λένε πως οι πολυτεχνικές σχολές δεν διαφέρουν από τα ΤΕΙ κάτι που είναι απλά λάθος. Διαβάζουν το φόρουμ μαθητές που ψάχνονται, και καλό θα ήταν να μην επηρεάζονται από ψεύτικες πληροφορίες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top