Guest 090723
Επισκέπτης
Δεν ανταποκρινονται στη πραγματικοτητα για μενα , ανταποκρινονται ομως στα μορια που βγαζουν οι υποψηφιοι αν λεγεται μετα τις πανελληνιες και στο ποσο γραφετε στα φροντιστηρια μεσα στη χρονια(οεφε και υπολοιπα διαγωνισματα) αν λεγεται πριν τις πανελληνιες . Και ενα τελευταιο το ποσο καλος ειναι καποιος σε κατι δεν ειναι ευκολο να το μετρησεις , οι πανελληνιες ειναι ενας τροπος που το μετραει αυτο και ισως το να μετραει και καλα ( προσωπικη εκτιμηση ειναι οτι δε το μετραει και πολυ καλα λογω των θεματων που βαζουν και των ανεπαρκων βαθμολογητων).
Αυτά τα μόρια όμως έχουν αντίκτυπο στην ζωή/ πραγματικότητα των μαθητών. Προσωπικά, δεν είχα ποτέ θέμα με το πόσο δύσκολα ή εύκολα είναι τα θέματα, ή πως διορθώνονται. Αυτό που με απασχολεί είναι ότι ένα λάθος στο γραπτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι ο μαθητής δεν γνωρίζει το σωστό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Galaxy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GohanDGeo
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Συμφωνώ πλήρως Δέσποινα. Γιατί όντως μπορεί να είναι αξιοκρατικες οι Πανελλήνιες αλλά δεν γίνεται μέσα σε 12 ώρες (παραπάνω για πάνω από 4 μαθήματα) να καλείται ο μαθητής να αποδόσεις πλήρως όλες τις πληροφορίες που μάζεψε τοσα χρόνια, υπό συνθήκες πλήρους άγχους, γιατί κάθε λάθος μετράει. Οπότε είναι λίγο τρελό αυτό από μόνο του. Κάπως θα έπρεπε σε βάθος καιρού να γίνεται η αξιολόγηση κατεμε
Μετα παλι θα διαμαρτυροταν κοσμος οτι η διαδικασια ειναι πιο ψυχοφθορα ομως
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GohanDGeo
Νεοφερμένος
Μετα παλι θα διαμαρτυροταν κοσμος οτι η διαδικασια ειναι πιο ψυχοφθορα ομως
Προσωπικά δεν γνωρίζω, αλλά φαντάζομαι το να κλείνει κάποιος 8+ ώρες στο φροντιστήριο δεν είναι και ότι πιο ευχάριστο. Και μετά ύπνος τα ξημερώματα επειδή πρέπει να ανταποκριθείς σε έναν βαθμό και στου σχολείου τις υποχρεώσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Συμφωνώ πλήρως Δέσποινα. Γιατί όντως μπορεί να είναι αξιοκρατικες οι Πανελλήνιες αλλά δεν γίνεται μέσα σε 12 ώρες (παραπάνω για πάνω από 4 μαθήματα) να καλείται ο μαθητής να αποδόσεις πλήρως όλες τις πληροφορίες που μάζεψε τοσα χρόνια, υπό συνθήκες πλήρους άγχους, γιατί κάθε λάθος μετράει. Οπότε είναι λίγο τρελό αυτό από μόνο του. Κάπως θα έπρεπε σε βάθος καιρού να γίνεται η αξιολόγηση κατεμε
οσο και αν δε μας αρεσει το ποσο καλος ειναι ενας κρινεται τις κρισιμες στιγμες , οταν κανεις λαθη τις κρισιμες στιγμες δεν εισαι τοσο καλος οσο πιστευεις . Ολοι μας εχουμε κανει χαζα λαθη στις πανελληνιες , αυτο ειναι ελλειψη συγκεντρωσης και ειναι αδυναμια να γραφεις λαθος κτ που ξερεις . Ετσι ειναι ολη η ζωη , κανεις λαθη που θα μπορουσες να αποφυγεις , αυτο που μετραει ειναι τι κανεις οχι τι θα μπορουσες να κανεις αν ... η ρεαλ πηρε τσαμπιονς λιγκ απο τα λαθη του καριους , ο καριους αποδειχτηκε ανεπαρκης μεσα σε ενα 90λεπτο ετσι και εσυ κρινεσαι ακαταλληλος( η κρινονται αλλοι καταλληλοτεροι) για μια σχολη μετα απο τα 4 ανεπιτυχη τριωρα διαγωνισματα , αυτο δε θα αλλαξει ποτε !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 090723
Επισκέπτης
Μετα παλι θα διαμαρτυροταν κοσμος οτι η διαδικασια ειναι πιο ψυχοφθορα ομως
Το αντίθετο. Μια διαδικασία που δε σε βάζει στη λογική "μπαμ και κάτω" θεωρώ ότι θα ήταν λιγότερο ψυχοφθόρα. Όταν ένας μαθητής έχει τη δυνατότητα να κάνει ένα λάθος αλλά να αποδείξει ότι τελικά το γνώριζε είναι περισσότερο αντικειμενικό και δίκαιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Το αντίθετο. Μια διαδικασία που δε σε βάζει στη λογική "μπαμ και κάτω" θεωρώ ότι θα ήταν λιγότερο ψυχοφθόρα. Όταν ένας μαθητής έχει τη δυνατότητα να κάνει ένα λάθος αλλά να αποδείξει ότι τελικά το γνώριζε είναι περισσότερο αντικειμενικό και δίκαιο.
Δε γινεται το λυκειο να ειναι εξεταστικο κεντρο για 3 χρονια , για να θεωρηθουν εγκυρα τα τελικα αποτελεσματα .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 090723
Επισκέπτης
οσο και αν δε μας αρεσει το ποσο καλος ειναι ενας κρινεται τις κρισιμες στιγμες , οταν κανεις λαθη τις κρισιμες στιγμες δεν εισαι τοσο καλος οσο πιστευεις . Ολοι μας εχουμε κανει χαζα λαθη στις πανελληνιες , αυτο ειναι ελλειψη συγκεντρωσης και ειναι αδυναμια να γραφεις λαθος κτ που ξερεις . Ετσι ειναι ολη η ζωη , κανεις λαθη που θα μπορουσες να αποφυγεις , αυτο που μετραει ειναι τι κανεις οχι τι θα μπορουσες να κανεις αν ... η ρεαλ πηρε τσαμπιονς λιγκ απο τα λαθη του καριους , ο καριους αποδειχτηκε ανεπαρκης μεσα σε ενα 90λεπτο ετσι και εσυ κρινεσαι ακαταλληλος( η κρινονται αλλοι καταλληλοτεροι) για μια σχολη μετα απο τα 4 ανεπιτυχη τριωρα διαγωνισματα , αυτο δε θα αλλαξει ποτε !
Διαφωνώ κάθετα . Δηλαδή, ένας μαθητής που πέρασε ιατρική με τη δεύτερη ήταν κακός μαθητής την πρώτη φορά και έγινε σε ένα χρόνο ξεφτέρι, ή τα έμαθε όλα σε μια χρονιά; Το "καλός" ή "κακός" πολλές φορές δεν έχει να κάνει με όσα καταφέρνεις σε μια σου προσπάθεια. Το αν θα αλλάξει δεν το γνωρίζει κανείς. Παρ' όλα αυτά, το να κρίνεις τόσο γρήγορα και απόλυτα έναν μαθητή δεν είναι εντελώς ορθό.
Δε γινεται το λυκειο να ειναι εξεταστικο κεντρο για 3 χρονια , για να θεωρηθουν εγκυρα τα τελικα αποτελεσματα .
Νομίζω κάνεις πλάκα τώρα...τότε γιατί παίρνουν τα παιδιά βαθμούς και γράφουν διαγωνίσματα; Δεν είναι αξιολόγηση αυτή ή είναι άκυρη (για κάποιο λόγο);
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Προσωπικά δεν γνωρίζω, αλλά φαντάζομαι το να κλείνει κάποιος 8+ ώρες στο φροντιστήριο δεν είναι και ότι πιο ευχάριστο. Και μετά ύπνος τα ξημερώματα επειδή πρέπει να ανταποκριθείς σε έναν βαθμό και στου σχολείου τις υποχρεώσεις.
Την εχω κανει αυτην την ζωη,σημαντικα λιγοτερο βεβαια απο αλλους(1-2 μηνες) σε αντιθεση με παιδια που την εκαναν απο καλοκαιρι,οποτε ξερω τι εννοεις.Να σου πω την αληθεια εαν και το φροντ. σαφως βοηθησε να αφαιρεσει το workload του διαβασματος,η αποδωση πεφτει κατακορυφα αφου κλεινεις υπερβολικες ωρες και δεν εχεις χρονο για προσωπικη ενασχοληση.Θελει προσοχη επομενως γιατι δεν κανουν ολοι οι μαθητες για φροντιστηρια πολλων ωρων.Καποιοι τα χρειαζονται παρα πολυ αλλοι λιγοτεροι και αλλοι σε moderate επιπεδο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Διαφωνώ κάθετα . Δηλαδή, ένας μαθητής που πέρασε ιατρική με τη δεύτερη ήταν κακός μαθητής την πρώτη φορά και έγινε σε ένα χρόνο ξεφτέρι, ή τα έμαθε όλα σε μια χρονιά; Το "καλός" ή "κακός" πολλές φορές δεν έχει να κάνει με όσα καταφέρνεις σε μια σου προσπάθεια. Το αν θα αλλάξει δεν το γνωρίζει κανείς. Παρ' όλα αυτά, το να κρίνεις τόσο γρήγορα και απόλυτα έναν μαθητή δεν είναι εντελώς ορθό.
εκανε λιγοτερα λαθη τη δευτερη φορα και περασε , τη πρωτη φορα απετυχε και αυτο δε το αλλαζει η επιτυχια της δευτερης φορας, οπως και η επιτυχια της δευτερης φορας δε σημαινει αυτοματα οτι αν εδινε και μια τριτη φορα(υποθετικα για καποιο περιεγο λογο ) θα πετυχαινε παλι .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
εκανε λιγοτερα λαθη τη δευτερη φορα και περασε , τη πρωτη φορα απετυχε και αυτο δε το αλλαζει η επιτυχια της δευτερης φορας, οπως και η επιτυχια της δευτερης φορας δε σημαινει αυτοματα οτι αν εδινε και μια τριτη φορα(υποθετικα για καποιο περιεγο λογο ) θα πετυχαινε παλι .
Επομενως συμφωνεις οτι υπαρχει ενα inconsistency που αποτελει αγκαθι στην αξιολογηση.Τα ορια του ποιος αξιζει να παει που πρεπει να ειναι διακριτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Νομίζω κάνεις πλάκα τώρα...τότε γιατί παίρνουν τα παιδιά βαθμούς και γράφουν διαγωνίσματα; Δεν είναι αξιολόγηση αυτή ή είναι άκυρη (για κάποιο λόγο);
οταν λεω εξεταστικο κεντρο για 3 χρονια , εννοω με τη μορφη που εχει το σχολειο το μηνα των πανελληνιων , κτ σε στυλ να δινουν 10 φορες φυσικη πανελληνιες και ο τελικος βαθμος να ειναι ο μεσος ορος των 10 φορων , και να γινεται ετσι και για τα 4 μαθηματα. Προφανως και στο σχολειο υπαρχουν εξετασεις και τα 3 χρονια , ωστοσο αυτες ειναι αδιαφορες ( δε μετρανε πουθενα και δεν ειναι ανταγωνιστικες )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 090723
Επισκέπτης
εκανε λιγοτερα λαθη τη δευτερη φορα και περασε , τη πρωτη φορα απετυχε και αυτο δε το αλλαζει η επιτυχια της δευτερης φορας, οπως και η επιτυχια της δευτερης φορας δε σημαινει αυτοματα οτι αν εδινε και μια τριτη φορα(υποθετικα για καποιο περιεγο λογο ) θα πετυχαινε παλι .
"οταν κανεις λαθη τις κρισιμες στιγμες δεν εισαι τοσο καλος οσο πιστευεις"
Άρα με βάση όσα είπες ήταν κακός και έγινε καλός.
Νομίζω ότι κάπου έχεις μπερδευτεί. Βλέπεις ότι δεν βγαίνει νόημα. Ένας καλός μαθητής που έκανε κάποια λάθη δε σημαίνει ότι έγινε κακός μαθητής απευθείας ή ότι δε ξέρει το μάθημα. Ένας καλός μαθητής που έκανε λάθη παραμένει καλός μαθητής, γνώστης του μαθήματος. Αυτό που τονίζω είναι ότι αξιολογούνται τα λάθη και η εικόνα διαστρεβλώνεται.
οταν λεω εξεταστικο κεντρο για 3 χρονια , εννοω με τη μορφη που εχει το σχολειο το μηνα των πανελληνιων , κτ σε στυλ να δινουν 10 φορες φυσικη πανελληνιες και ο τελικος βαθμος να ειναι ο μεσος ορος των 10 φορων , και να γινεται ετσι και για τα 4 μαθηματα. Προφανως και στο σχολειο υπαρχουν εξετασεις και τα 3 χρονια , ωστοσο αυτες ειναι αδιαφορες ( δε μετρανε πουθενα και δεν ειναι ανταγωνιστικες )
Άρα, αυτό που μας νοιάζει είναι το σχολείο να γίνεται ανταγωνιστικό, οι μαθητές να προσπαθούν να περάσουν ο ένας τον άλλο σε βαθμολογία και όχι να μάθουν τις επιστήμες σωστά...χμμ.... νομίζω με αυτή τη λογική υποβαθμίζεις ολόκληρο το ρόλο του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Άρα, αυτό που μας νοιάζει είναι το σχολείο να γίνεται ανταγωνιστικό, οι μαθητές να προσπαθούν να περάσουν ο ένας τον άλλο σε βαθμολογία και όχι να μάθουν τις επιστήμες σωστά...χμμ.... νομίζω με αυτή τη λογική υποβαθμίζεις ολόκληρο το ρόλο του.
Ο σκοπος ειναι αυτος ιδανικα,τον ανταγωνισμο τον επιβαλλουν τα περιορισμενα budget και επομενως οι περιορισμενες θεσεις στις σχολες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 090723
Επισκέπτης
Ο σκοπος ειναι αυτος ιδανικα,τον ανταγωνισμο τον επιβαλλουν τα περιορισμενα budget και επομενως οι περιορισμενες θεσεις στις σχολες.
Σωστά. Ίσως συμφέρει κάποιους να υπάρχει αυτό το σύστημα. Άλλωστε πολλά πράγματα στη ζωή είναι άδικα. Και εννοείται δεν είναι όλοι για όλες τις σχολές. Αυτό που ειλικρινά με ενοχλεί όμως είναι να βλέπω παιδιά κυριολεκτικά συντετριμμένα επειδή το 17 τους κάνει να αισθάνονται ανόητα, ότι πραγματικά υστερούν ή ότι απέτυχαν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Σωστά. Ίσως συμφέρει κάποιους να υπάρχει αυτό το σύστημα. Άλλωστε πολλά πράγματα στη ζωή είναι άδικα. Και εννοείται δεν είναι όλοι για όλες τις σχολές. Αυτό που ειλικρινά με ενοχλεί όμως είναι να βλέπω παιδιά κυριολεκτικά συντετριμμένα επειδή το 17 τους κάνει να αισθάνονται ανόητα, ότι πραγματικά υστερούν ή ότι απέτυχαν.
Παντα υπαρχουν οι προσδοκιες και τα ιδανικα μοντελα που εχουμε στο μυαλο μας για το τι θελουμε να πετυχουμε,ωστοσο αναγκαστικα παντα υπαρχουν και περιορισμοι.Οσον αφορα στο προβλημα που αναφερεις,σε αυτο φταιει η κοινωνια αλλα και υπαρχει και εξαρτηση απο το συστημα.Ας πουμε στις Δεσμες απ΄οσο ξερω το 17 δεν το ελεγες και τρομερο βαθμο,γιατι ηταν αλλα τα δεδομενα(βασεις/αριθμος υποψηφιων και θεσεων κτλπ.).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 090723
Επισκέπτης
Παντα υπαρχουν οι προσδοκιες και τα ιδανικα μοντελα που εχουμε στο μυαλο μας για το τι θελουμε να πετυχουμε,ωστοσο αναγκαστικα παντα υπαρχουν και περιορισμοι.Οσον αφορα στο προβλημα που αναφερεις,σε αυτο φταιει η κοινωνια αλλα και υπαρχει και εξαρτηση απο το συστημα.Ας πουμε στις Δεσμες απ΄οσο ξερω το 17 δεν το ελεγες και τρομερο βαθμο,γιατι ηταν αλλα τα δεδομενα(βασεις/αριθμος υποψηφιων και θεσεων κτλπ.).
Πάντα υπάρχουν παράμετροι. Αν μιλάμε για εντελώς αντικειμενικό 17, δηλαδή πραγματικά να αξίζει για τόσο ο μαθητής και να μην αφορά 2-3 λάθη που έκανε τυχαία, τότε ίσως να είναι μέτριος βαθμός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
"οταν κανεις λαθη τις κρισιμες στιγμες δεν εισαι τοσο καλος οσο πιστευεις"
Άρα με βάση όσα είπες ήταν κακός και έγινε καλός.
Νομίζω ότι κάπου έχεις μπερδευτεί. Βλέπεις ότι δεν βγαίνει νόημα. Ένας καλός μαθητής που έκανε κάποια λάθη δε σημαίνει ότι έγινε κακός μαθητής απευθείας ή ότι δε ξέρει το μάθημα. Ένας καλός μαθητής που έκανε λάθη παραμένει καλός μαθητής, γνώστης του μαθήματος. Αυτό που τονίζω είναι ότι αξιολογούνται τα λάθη και η εικόνα διαστρεβλώνεται.
δεν αξιολογουνται τα λαθη , δεν υπαρχει αρνητικη βαθμολογηση , αυτο που μετρανε ειναι τα σωστα θεματα . Ειχε προταθει καποτε(στο περιπου) οι πανελληνιες να γινονται σε 6 φασεις , η φαση1 να ειναι τα Χριστουγενα της Α Λυκειου , φαση2 να ειναι τον Ιουνιο της Α Λυκειου , η φαση3 το Γεναρη της Β ...(αντιστοιχα) και η φαση6 τον Ιουνιο της Γ λυκειου . Σε καθε φαση οι μαθητες δινουν τα 4 μαθηματα που εξεταζονται πανελλαδικως και η καθε φαση εχει ενα συντελεστη βαρυτητας(το μικροτερο η φαση 1 , το μεγαλυτερο η φαση 6) . Η υλη καθε φασης ειναι η υλη των προηγουμενων συν την υλη που καλυφθηκε στο σχολειο μεταξυ στο μεσοδιαστημα των 2 φασεων(της τρεχουσας και της προηγουμενης) ετσι στη φαση6 που μετραει και περισσοτερο στα τελικα μορια οι μαθητες θα εξεταζονται στην υλη ολου του Λυκειου και θα εχουν την εμπειρια 5 πανελλαδικων ωστε να αποφυγουν και τα λαθη ή και τα οποια λαθη κανουν θα αντισταθμιστουν απο τις προηγουμενες φασεις που τα ειχαν παει ενδεχομενως καλυτερα .
Ας υποθεσουμε οτι η φαση1 εχει συντελεστη 0.5 , η φαση2 εχει συντελεστη 1.0 , η φαση3 1.0 , η φαση 4 1.5 η φαση 5 2.0 και η φαση 6 4.0 και ενας γραφει :
φαση 1 (μπορει να δωσει απο 0-1000 μορια στον υποψηφιο)
Γλωσσα 16.0 160
Φυσικη 13.0 175,5
Μαθηματικα 11.0 181.5
Χημεια 20.0 200
Συνολο 717 μορια
φαση2(0-2000 μορια)
φαση3 (0 -2000 μορια)
φαση4 (0 -3000 μορια)
φαση5(0 -4000 μορια)
φαση6(0-8000 μορια)
προσθετεις τα μορια των 6 φασεων και βρισκεις τα τελικα μορια(0- 20000) και αν κανεις σταθμισμενο μεσο ορο βρισκεις και το ποσο καλος εισαι σε καθε μαθημα(0-20).
εγω πιστευω οτι αν οι πανελληνιες γινουν καποτε ετσι , θα ειναι ενας εφιαλτης για ολους τους μαθητες ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 090723
Επισκέπτης
δεν αξιολογουνται τα λαθη , δεν υπαρχει αρνητικη βαθμολογηση , αυτο που μετρανε ειναι τα σωστα θεματα . Ειχε προταθει καποτε(στο περιπου) οι πανελληνιες να γινονται σε 6 φασεις , η φαση1 να ειναι τα Χριστουγενα της Α Λυκειου , φαση2 να ειναι τον Ιουνιο της Α Λυκειου , η φαση3 το Γεναρη της Β ...(αντιστοιχα) και η φαση6 τον Ιουνιο της Γ λυκειου . Σε καθε φαση οι μαθητες δινουν τα 4 μαθηματα που εξεταζονται πανελλαδικως και η καθε φαση εχει ενα συντελεστη βαρυτητας(το μικροτερο η φαση 1 , το μεγαλυτερο η φαση 6) . Η υλη καθε φασης ειναι η υλη των προηγουμενων συν την υλη που καλυφθηκε στο σχολειο μεταξυ στο μεσοδιαστημα των 2 φασεων(της τρεχουσας και της προηγουμενης) ετσι στη φαση6 που μετραει και περισσοτερο στα τελικα μορια οι μαθητες θα εξεταζονται στην υλη ολου του Λυκειου και θα εχουν την εμπειρια 5 πανελλαδικων ωστε να αποφυγουν και τα λαθη ή και τα οποια λαθη κανουν θα αντισταθμιστουν απο τις προηγουμενες φασεις που τα ειχαν παει ενδεχομενως καλυτερα .
Ας υποθεσουμε οτι η φαση1 εχει συντελεστη 0.5 , η φαση2 εχει συντελεστη 1.0 , η φαση3 1.0 , η φαση 4 1.5 η φαση 5 2.0 και η φαση 6 4.0 και ενας γραφει :
φαση 1 (μπορει να δωσει απο 0-1000 μορια στον υποψηφιο)
Γλωσσα 16.0 160
Φυσικη 13.0 175,5
Μαθηματικα 11.0 181.5
Χημεια 20.0 200
Συνολο 717 μορια
φαση2(0-2000 μορια)
φαση3 (0 -2000 μορια)
φαση4 (0 -3000 μορια)
φαση5(0 -4000 μορια)
φαση6(0-8000 μορια)
προσθετεις τα μορια των 6 φασεων και βρισκεις τα τελικα μορια(0- 20000) και αν κανεις σταθμισμενο μεσο ορο βρισκεις και το ποσο καλος εισαι σε καθε μαθημα(0-20).
εγω πιστευω οτι αν οι πανελληνιες γινουν καποτε ετσι , θα ειναι ενας εφιαλτης για ολους τους μαθητες ...
Με τον όρο "αξιολογούνται τα λάθη" δεν εννοώ ότι κόβουν, αλλά αν έχεις κάνει λάθος κάτι που γνώριζες, μετράει σα λάθος και δε βαθμολογείται άρα χάνεις. Ενώ τώρα δεν είναι εφιάλτης για τους μαθητές.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 57 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Ilma
- elevag
- bkal1
- phleidhs
- Τρελας123
- suaimhneas
- AggelikiGr
- Ness
- Marianna.diamanti
- Joji
- petrosln
- Than003
- Silvia
- Ioanna98
- arrow25
- Fanimaid123
- buffon85
- Panagiotis849
- SlimShady
- Eri0611
- DemetriaP
- Σωτηρία
- eri548
- Jimmy20
- GiorgosM
- den antexw allh apotyxia
- luisnazariodelima
- Fanimaid
- J.Cameron
- CuHg
- DrsKatia
- Έμμα
- Σταβι
- Power-13
- MarcoReus
- igeorgeoikonomo
- efi25
- Adolfo valencia
- Dreamer_SW
- ifikis
- Γατόπαρδος.
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.