Μα αυτό που λες δεν είναι διαιρετεα έννοια. Η διαιρετεα έννοια πρέπει να είναι κατι ξεκάθαρο. Πχ διαιρετεα έννοια η παιδεία. Αυτό που λες κάνει άμεσα την απάντηση σου σύγκριση αντίθεση του λες ουσιαστικά ότι η παράγραφος ασχολείται με τις διάφορες Παιδείας και εκπαίδευσης. Εννοείται πως θα κάτσουν να το δουν Αλλά είναι λάθος. Και εσυ ρε παιδί μου αφού είδες που το πάει γιατί το συνεχίσες ως διαίρεση; Εγώ διαφωνώ και με τον ορισμό γιατί σε μια παράγραφο που αναπτύσσεται με ορισμό πρέπει να μπορούμε να βρούμε ορίστεα έννοια, προσεχές γένος και ειδοποιό διαφορά. Οπότε παλι στην αιτιολόγηση θα υπήρχε πρόβλημα γιατί δεν έβγαιναν. Η παράγραφος ήταν ολοφάνερα σύγκριση-αντίθεση βέβαια δεν ξέρω πώς θα διορθώσουν ή τι οδηγίες θα δώσουν.
Επίσης παιδιά πολλοί το έχετε στο μυαλό σας ότι έκθεση γράφει αυτός που έχει ιδέες που 8μως είναι λάθος. Οι ιδέες είναι αυτές που σου δινει ι ο καθηγητής σου. Δυστυχώς με το συγκεκριμένο θεμα όπως προείπαν έγραψαν και οι τουρίστες που διάβασαν 2-3 σος σχεδιαγράμματα στο τέλος να πάρουν την αίσθηση. Σος δεν εννοώ σος για να μπουν αλλα σος με την έννοια ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλά θέματα. Είναι κακό να βλέπεις τουρίστες να πιάνουν το 15 στην έκθεση Όχι επειδή είχαν ιδέες Αλλά επειδή είχαν διαβάσει το σχεδιάγραμμα. Επίσης έπιασαν τις ασκήσεις επειδή ήταν πάρα παρα πολυ εύκολες. Ο τρόπος ανάπτυξης, οι διαρθρωτικές λέξεις και τα αντωνυμα ήταν επιπέδου γυμνασίου. Οι γλωσσικές ασκήσεις δεν μπορούσαν να ξεχωρίσουν τους μαθητές, το ιδιο και η έκθεση επειδή όλοι πάνω κάτω ασχολήθηκαν με το συγκεκριμένο θέμα(πολύ μικρές βαθμολογίκες αποκλίσεις) όποτε εκεί που φάνηκε η διαφορά ήταν η περίληψη στο Ποιος κατάλαβε το κείμενο και Ποιος έγραφε άσχετα.
Δηλαδή δεν υπάρχει καμία πιθανότητα ναι είναι σωστό? μείον 5 μονάδες?(πάντως αν διαβάσει κανείς το κείμενο ξανά η διαιρετική βάση φαίνεται ξεκάθαρα) Έχει κανείς άλλος διαφορετική άποψη?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiorgosM
Νεοφερμένος
Ισως το πιο κλασικο θεμα εκθεσης στο Λυκειο , για μενα αρκετα βαρετο, στα θεματα δεν υπηρχε τιποτα πρωτοτυπο , οι ιδιες ιδεες θα αναμασονται σε 7 / 10 γραπτα , το θεμα ειχε συζητηθει σιγουρα σε ολα τα σχολεια και φροντιστηρια. Στο Γ1 διατυπωνεται η αντιληψη για το θεμα σχολειο εκπαιδευση παιδεια εκπαιδευτικοι μαθητες και οι υποψηφιοι αυτο που εχουν να κανουν ειναι να την υποστηριξουν στο α και να προτεινουν τροπους υλοποιησης στο β , αυτη την ελευθερια εχουν ... σε καθε αλλη περιπτωση θα ειναι εκτος του θεματος και του πλαισιου του που ορισε η επιτροπη. Μπορει να γραψει καλα και ενας μαθητης που δεν ειχε διαβασει , οπως τις περισσοτερες φορες γινεται με το μαθημα , ωστοσο με τα συγκεκριμενα θεματα στο συνολο τους μπορει να ξεχωρισει ο προετοιμασμενος απο τον απροετοιμαστο και αυτο γιατι το 75% των βαθμολογητων περιμενουν να δουν συγκεκριμενα σημεια στο γραπτο ενος υποψηφιου , που οι καλυτερα προετοιμασμενοι υποψηφιοι εχουν προσαρμοστει σε αυτα εστω και ασυνειδητα. Ωστοσο ενα 25% των βαθμολογητων δεν εκτιμουν ιδιαιτερα αναμασημενες ιδεες ,ετσι σε σημαντικο μερος γραπτων θα υπαρχει σημαντικη διαφορα μεταξυ των βαθμολογητων(ο Α βαζει 71% , ο Β 90% και μετα ο Γ 83%). Αν η επιτροπη ηθελε διαβασμενος και αδιαβαστος να ξεκινησουν απο την ιδια βαση σημερα το θεμα θα ηταν αλλο , σιγουρα κατι πιο πρωτοτυπο , οπως το χθεσινο θεμα των επαλ με την συγκεκριμενη διατυπωση , που για μενα ειναι ξεκαθαρα καλυτερο ως θεμα και πιο δυσκολο απο αυτο που εβαλαν σημερα .
Δεν νομιζω να το εχουν δωσει βαρυτητα.Άλλα ηταν τα "σοσ".Ετσι πολλοι δεν θα εχουν γραψει τα σωστα και θα ειναι εκτος θεματος,ειδικα με την διατυπωση του α.Να μην μιλησω για την περιληψη που θα κλαψουν μανουλες.Απλα δειτε απαντησεις.
Οσο "ευκολο" και αν ειναι ενα θεμα παντα υπαρχουν μαθητες που δεν γραφουν.Και αυτο γιατι δεν διαβαζουν.Οποτε αμα δεν διαβασεις εκθεση δεν προκειται να δεις πανω απο 14.Τα ιδια λεγαμε και στο θεμα του 2016 στην φιλια.Ολοι ελεγαν ευκολο θεμα,ευκολες ασκησεις,ευκολη περιληψη,πανω απο 15 περισσοτεροι και τελικα το αντιθετο αποδειχθηκε.Αρα ο μετριος μαθητης θα εχει μετριο βαθμο και ο καλος μαθητης,καλο βαθμο.Δεν θα υπαρξει συσσωρευση μαθητων στο 15-18
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
γόρδιονΣουτιέν
Νεοφερμένος
Κατά τα αλλά κατανοώ τι εννοούν τα παιδιά στις πρώτες σελίδες. Όπως και να το κάνουμε,έχεις διαβάσει ή όχι, για την παιδεία γράφεις πολύ εύκολα.
Καλή συνέχεια και καλή δύναμη.
Α κάτι ακόμη που παρατήρησα. Θεωρώ το περσινό θέμα της επιστήμης πιο «φιλικό» προς τα παιδιά της θετικής,ενώ το φετινό προς τους θεωρητικούς. Σαν εξισορρόπηση του κάρμα ένα πράγμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Καλα αποτελέσματα να έχετε, ετοιμαστείτε για το επόμενο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΣπύροςΔ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiorgosM
Νεοφερμένος
Η διαρθρωτική λέξη προκειμένου παίζει να δηλώνει και αίτιο-αποτέλεσμα;
Αυτο δεν υπάρχει βασικά.Ή αιτιολόγηση θα είναι ή αποτελεσμα (συμπερασμα)
Πέρα απο αυτο δηλώνει σκοπό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΣπύροςΔ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiorgosM
Νεοφερμένος
Θα διαφωνήσω. Πέρα από την περίληψη που η δυσκολία ήταν η κατανόηση του κειμένου οι ασκήσεις ήταν γελοίες και πείτε οτι θέλετε. Ένα συνώνυμο έχασα και αυτο ξερω ότι ήταν από δικο μου λάθος και οτι θα μπορούσα να το πιάσω. Να αναφερθώ στα αντωνυμα που δεν υπάρχει πανελλαδικά άνθρωπος που να μην τα έγραψε; Στον τρόπο ανάπτυξης που ήταν ολοφάνερος; Το θεμα της έκθεσης ήταν αρκετά γενικό για αυτο και απαιτούσε να γράψεις σφαιρικά πράγματα. Δύσκολο δεν ήταν. Έχουν πέσει πολύ χειρότερα θέματα έκθεσης. Μέχρι στιγμής δεν έχω συναντήσει κανέναν που στις ασκήσεις να έπεσε κάτω από 30/35. Προσωπικά προβλέπω μεγάλους βαθμούς έκθεσης Αφού με 20/25 περίληψη και 30/40 εκθεση ο μέτριος εύκολα έχει πρόσβαση στο 16 που για την έκθεση θεωρείται άριστος βαθμός. Μπορεί και να μην ανέβουν Τελικά οι βαθμοί, θα δείξει. Πάντως η μέχρι στιγμής μου εμπειρία δείχνει ότι θα υπάρξει ελάχιστη διαβάθμιση σε κακους-μετριους-καλούς στην έκθεση.
Αυτο είναι το θέμα με την έκθεση.Ολοι νομίζουμε ότι γράψαμε καλά.Στο τέλος φαίνονται τα αποτελέσματα.Δεν είναι τυχαίο κάθε χρόνο να είναι τα ίδια ποσοστά σε όλες τις κατηγορίες με διαφορά Ίσως 1% που είναι 200-300 γραπτα.Περιληψη 20/25 Ούτε με τον Θεό. Συνώνυμα πολλοί δεν τα έγραψαν.Καποιοι Δεν διάβασαν ύφος,ολοκληρωμένο και όχι μονο μόνο ως προς την γλώσσα και έκθεση αερολογίες και εκτός θέματος.Με την καμία ο μέτριος να γράψει 16 Πόσο μάλλον 15
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σήμερα πχ άκουγα παιδιά να λένε γράψανε τέλεια όμως όταν ήταν τις απαντήσεις από τ εκεί που έλεγαν ότι ήταν γύρω στο 16.5 έπεσαν στο 14.5-15.Υπομονη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
depfour
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nick890
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος
Πραγματικά απογοήτευση σήμερα.
Φώτη έχεις να δώσεις ακόμη 3 μαθήματα. Ξέχασε την (πλέον) χθεσινή ημέρα και βουρ για το επόμενο μάθημα!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 18 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.