Πρέπει να υπάρχουν δημόσια και δωρεάν Πανεπιστήμια;

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,892 μηνύματα.
Akiko δεν συμφωνω με την πολιτικη να σπουδαζουμε με δικα μας λεφτα,δεν θα επεκταθω πολυ ομως γιατι δεν θελω να βγω off.Θα σου υπενθυμισω απλα οτι δεν εχουμε ολοι πλουσιους γονεις ουτε μας τα φερνουν ολα ετοιμα στο πιατο και πολλα παιδια αναγκαζονται να δουλευουν παραλληλα με την σχολη για να τα βγαλουν περα και αυτο οριακα αρκετες φορες.Δεν καταλαβαινω σε τι θα βοηθουσε η προσθηκη των διδακτρων στα εξοδα σε μια χωρα της κρισης.
Δεν έχεις καταλάβει το μεγέθος του προβλήματος αυτής της νοοτροποίας.

Ο φτωχός είναι που θα ωφεληθεί από αυτό το σύστημα γιατί από την αύξηση του ΑΕΠ αυτός θα κερδίσει. Ο πλούσιος πάει στα πανεπιστήμια της Ε.Ε. και Αμερικής και περιθάλπεται στα καλύτερα νοσοκομεία :loltooth:

Δεν έχεις λεφτά να σπυοδάσεις. Διεκδίκησε μια υποτροφία ή δούλεψε ενώ σπουδάζεις. Δεν έχω πρόβλημα με τα δίδακτρα αρκει. αν καταφέρει το πανεπιστήμιο να βγάζει κέρδος ας του σπουδάζει όλους τζάμπα αλλά όχι η εκπαίδευση να κοστίζει στο πολίτη όταν σε ολο το υπόλοιπο κόσμο φέρνει μόνο κέρδος.

Δες το παράδειγμα της Κύπρου:
https://www.kathimerini.gr/947027/ar...ras-proerxetai-apo-thn-ekpaideysh-sthn-ellada

Προτιμάς το τωρινό μοντέλο που χάνεις >4 χρόνια από τη ζωή σου για να καταλήξεις ότι η σχολή δεν σου έχει μάθει τπτ. και πρεέπει να ξαναδιαβάσεις για είσαι τουλάχιστον ανεκτός στην αγορά εργασίας :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
Δεν έχεις καταλάβει το μεγέθος του προβλήματος αυτής της νοοτροποίας.

Ο φτωχός είναι που θα ωφεληθεί από αυτό το σύστημα γιατί από την αύξηση του ΑΕΠ αυτός θα κερδίσει. Ο πλούσιος πάει στα πανεπιστήμια της Ε.Ε. και Αμερικής και περιθάλπεται στα καλύτερα νοσοκομεία :loltooth:

Δεν έχεις λεφτά να σπυοδάσεις. Διεκδίκησε μια υποτροφία ή δούλεψε ενώ σπουδάζεις. Δεν έχω πρόβλημα με τα δίδακτρα αρκει. αν καταφέρει το πανεπιστήμιο να βγάζει κέρδος ας του σπουδάζει όλους τζάμπα αλλά όχι η εκπαίδευση να κοστίζει στο πολίτη όταν σε ολο το υπόλοιπο κόσμο φέρνει μόνο κέρδος.

Δες το παράδειγμα της Κύπρου:
https://www.kathimerini.gr/947027/ar...ras-proerxetai-apo-thn-ekpaideysh-sthn-ellada

Προτιμάς το τωρινό μοντέλο που χάνεις >4 χρόνια από τη ζωή σου για να καταλήξεις ότι η σχολή δεν σου έχει μάθει τπτ. και πρεέπει να ξαναδιαβάσεις για είσαι τουλάχιστον ανεκτός στην αγορά εργασίας :whistle:

Στη σχολη δεν πας για να μαθεις,αλλα πιο πολυ για να μαθεις πως να μαθαινεις.Αυτο ειναι γνωστο αφου κανενας δεν χρησιμοποιει πλεον οσα μαθαινει στη σχολη.Οχι τουλαχιστον με τον τροπο που θα περιμενε.
Οποτε το να μην εχουν κανενα χαρτι στα χερια τους οι φτωχοι ειναι υπερ τους; How; Για να σε κανει οτι θελει ο αλλος με το χαρτι;

Δεν λεω να σπουδαζουν ολοι,ουτος η αλλος δεν σπουδαζουν ολοι,αλλα αρκετοι.Το οτι κοστιζει στον πολιτη ευθυνεται πως η συνεργασια αναμεσα σε πανεπιστημια και αγορα εργασιας ειναι ανυπαρκτη ενω η βιομηχανια απουσιαζει εντελως.
Σε ωθουν οι ιδιοι να φυγεις εξω,δεν χρειαζεται να ειναι επιλογη σου πλεον.
Να σπουδαζω και να δουλευω παραλληλα;Εαν μου βρεις δουλεια αμε...
Αλλα ξερεις ποιοι και πως παιρνουν τις δουλειες,για τους υπολοιπους δεν μενει τιποτα.Ξερεις κανεναν που εαν ειχε την δυνατοτητα δεν θα δουλευε;

Ισως καποιος να αναγκαστει να δουλεψει σε μια καφετερια ας πουμε,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι βλεπει τον εαυτο του μετα απο 4 η 5 η 6 χρονια σπουδων ως υπευθυνο προσωπικου σε καφετερια.Δεν υποτιμαω σε καμια περιπτωση αυτους τους ανθρωπους,η δουλεια δεν ειναι ντροπη,αλλα οταν εχεις ενα πτυχιο,χαραμιζεσαι και κυριως δεν κανεις αυτο που αγαπας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,892 μηνύματα.
Να σπουδαζω και να δουλευω παραλληλα;Εαν μου βρεις δουλεια αμε....

Όπως θες εσύ δωρεάν σπουδές, έτσι θέλουν και οι χήρες σύνταξη πριν κλήσουν τα 67, θέλουν και οι άνεργοι επίδομα, θέλουν και ασθενείς δωρεάν περίλθαψη.

Συγνώμη αλλά αυτά κάποιοι τα πληρώνουν και σε μια χώρα με τόσο υψηλή φορολογία δεν έχουμε περιθώριο για παροχές που δεν προσφέρονται σε καμιά χώρα της ευρώπης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
Όπως θες εσύ δωρεάν σπουδές, έτσι θέλουν και οι χήρες σύνταξη πριν κλήσουν τα 67, θέλουν και οι άνεργοι επίδομα, θέλουν και ασθενείς δωρεάν περίλθαψη.

Συγνώμη αλλά αυτά κάποιοι τα πληρώνουν και σε μια χώρα με τόσο υψηλή φορολογία δεν έχουμε περιθώριο για παροχές που δεν προσφέρονται σε καμιά χώρα της ευρώπης.

Χαιρομαι που απαντας ετσι και θελω να ελπιζω οτι εαν ποτε γινει κατι τετοιο θα εισαι ο πρωτος που θα πληρωσεις για τα 5ετη σπουδων σου ολα τα διδακτρα.Αα και δεν θα τα δωσεις απο την δουλεια που εχεις τωρα οχι...θα πας να πιασεις δουλεια ως γκαρσονι η ντελιβερι οπως το κανουν ολοι οι φοιτητες εαν θες να εισαι σωστος.

Γιατι οταν εχεις μια αποψη πρεπει να μπορεις και να την στηριζεις και να δινεις φυσικα το παραδειγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Χαιρομαι που απαντας ετσι και θελω να ελπιζω οτι εαν ποτε γινει κατι τετοιο θα εισαι ο πρωτος που θα πληρωσεις για τα 5ετη σπουδων σου ολα τα διδακτρα.Αα και δεν θα τα δωσεις απο την δουλεια που εχεις τωρα οχι...θα πας να πιασεις δουλεια ως γκαρσονι η ντελιβερι οπως το κανουν ολοι οι φοιτητες εαν θες να εισαι σωστος.

Γιατι οταν εχεις μια αποψη πρεπει να μπορεις και να την στηριζεις και να δινεις φυσικα το παραδειγμα.

Τι θελει να πει ο ποιητης; Να δωσουν και οι αποφοιτοι; Μιλας με γριφους γεροντα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
Τι θελει να πει ο ποιητης; Να δωσουν και οι αποφοιτοι; Μιλας με γριφους γεροντα...

Βεβαια ; Τωρα που εχει τελειωσει μπαινει στη φαση,αα δεν με ενδιαφερει δεν θελω να τους πληρωνω;Οταν τον πληρωναν εκεινον ηταν καλα δηλαδη; Καλο ειναι οταν λεμε κατι να εχουμε σεβασμο και να μην ακολουθουμε την λογικη "Εφοσον εμενα πλεον αυτο δεν με πιανει ας καει ο κοσμος,το προβλημα σου δεν ειναι προβλημα μου" .Λεω κατι παραλογο;

Να το ελεγε ενας ανθρωπος που δεν εχει σπουδασει θα το καταλαβαινα,να το πει καποιος που σπουδασε δωρεαν ομως σε δημοσιο πανεπιστημιο,μου δυσκολο να συλλαβω το γιατι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Στη σχολη δεν πας για να μαθεις,αλλα πιο πολυ για να μαθεις πως να μαθαινεις.Αυτο ειναι γνωστο αφου κανενας δεν χρησιμοποιει πλεον οσα μαθαινει στη σχολη.Οχι τουλαχιστον με τον τροπο που θα περιμενε.
Οποτε το να μην εχουν κανενα χαρτι στα χερια τους οι φτωχοι ειναι υπερ τους; How; Για να σε κανει οτι θελει ο αλλος με το χαρτι;

Δεν λεω να σπουδαζουν ολοι,ουτος η αλλος δεν σπουδαζουν ολοι,αλλα αρκετοι.Το οτι κοστιζει στον πολιτη ευθυνεται πως η συνεργασια αναμεσα σε πανεπιστημια και αγορα εργασιας ειναι ανυπαρκτη ενω η βιομηχανια απουσιαζει εντελως.
Σε ωθουν οι ιδιοι να φυγεις εξω,δεν χρειαζεται να ειναι επιλογη σου πλεον.
Να σπουδαζω και να δουλευω παραλληλα;Εαν μου βρεις δουλεια αμε...
Αλλα ξερεις ποιοι και πως παιρνουν τις δουλειες,για τους υπολοιπους δεν μενει τιποτα.Ξερεις κανεναν που εαν ειχε την δυνατοτητα δεν θα δουλευε;

Ισως καποιος να αναγκαστει να δουλεψει σε μια καφετερια ας πουμε,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι βλεπει τον εαυτο του μετα απο 4 η 5 η 6 χρονια σπουδων ως υπευθυνο προσωπικου σε καφετερια.Δεν υποτιμαω σε καμια περιπτωση αυτους τους ανθρωπους,η δουλεια δεν ειναι ντροπη,αλλα οταν εχεις ενα πτυχιο,χαραμιζεσαι και κυριως δεν κανεις αυτο που αγαπας.

Οχι. Απλα στην Ελλαδα σπουδαζουμε επαγγελματα που δεν εχουν ζητηση στη χωρα. Το να σπουδαζεις π.χ. βιομηχανικα επαγγελματα στην Ελλαδα ειναι σα να σπουδαζεις Ναυτιλιακα στην Ουγγαρια. Εκτος τοπου και χρονου. Δε φταιει κανενας αμα μετα δε μπορεις να βρεις δουλεια...

Βεβαια ; Τωρα που εχει τελειωσει μπαινει στη φαση,αα δεν με ενδιαφερει δεν θελω να τους πληρωνω;Οταν τον πληρωναν εκεινον ηταν καλα δηλαδη; Καλο ειναι οταν λεμε κατι να εχουμε σεβασμο και να μην ακολουθουμε την λογικη "Εφοσον εμενα πλεον αυτο δεν με πιανει ας καει ο κοσμος,το προβλημα σου δεν ειναι προβλημα μου" .Λεω κατι παραλογο;

Να το ελεγε ενας ανθρωπος που δεν εχει σπουδασει θα το καταλαβαινα,να το πει καποιος που σπουδασε δωρεαν ομως σε δημοσιο πανεπιστημιο,μου δυσκολο να συλλαβω το γιατι.

Εγω παντως προπτυχιακος ειμαι και πιστευω οτι διδακτρα, εστω τυπου Γερμανιας, θα επρεπε να υπαρχουν.

Το οτι εκμεταλλευτηκες ενα συστημα, δε σημαινει οτι πρεπει να εισαι ντε και καλα υπερ της διατηρησης του, οσα στραβα και αν εχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
Οχι. Απλα στην Ελλαδα σπουδαζουμε επαγγελματα που δεν εχουν ζητηση στη χωρα. Το να σπουδαζεις π.χ. βιομηχανικα επαγγελματα στην Ελλαδα ειναι σα να σπουδαζεις Ναυτιλιακα στην Ουγγαρια. Εκτος τοπου και χρονου. Δε φταιει κανενας αμα μετα δε μπορεις να βρεις δουλεια...



Εγω παντως προπτυχιακος ειμαι και πιστευω οτι διδακτρα, εστω τυπου Γερμανιας, θα επρεπε να υπαρχουν.

Το οτι εκμεταλλευτηκες ενα συστημα, δε σημαινει οτι πρεπει να εισαι ντε και καλα υπερ της διατηρησης του, οσα στραβα και αν εχει.

Οχι δεν με πειραζει εαν ειναι υπερ η κατα επειδη καποτε το χρησιμοποιησε,με ενδιαφερει ομως να παει να πληρωσει οπως και οι υπολοιποι.Η μηπως θα πληρωσει τα διδακτρα του γιου η της κορης του με τα λεφτα που θα βγαζει απο την δουλεια που πηρε λογω του χαρτιου που αποκτησε απο την δωρεαν φοιτηση του; Δεν ακουγεται και πολυ δικαιο η σωστο,does it;

Ο Akikos σπουδασε στο ΕΜΠ σωστα;Το ΕΜΠ εαν επαιρνε λεφτα ουσιαστικα θα ηταν top,και φυσικα οι φοιτητες του δεν ειναι κατα πλειοψηφια πιστευω φτωχοι καθως γενικα πρεπει να τα σκαγανε γενικοτερα σε φροντιστηρια.Εαν το ΕΜΠ επαιρνε λεφτα θα εβαζε και δικους του ορους και θα ανοιγοταν και σε international φοιτητες.Ποσοι απο τους Ελληνες φοιτητες του ΕΜΠ νομιζεις οτι θα ηταν ακομα μεσα με τετοιον ανταγωνισμο;Εγω σου λεω οι μισοι εως το 20% θα περναγε παλι με τετοιον ανταγωνισμο και οχι μονο των αλλων υποψηφιων στις πανελληνιες.
Τωρα μιλησα συγκεκριμενα για τη σχολη του Akikou,μια σχολη που θεωρειται οτι δεν εχει τεμπελιδες φοιτητες,παρολλαυτα ο μ.ο. αποφοιτησης ειναι τα 8 χρονια.Να το καναμε και εκει Αγγλια και μολις καποιος εκανε 8 χρονια απλα να τον πεταγαμε εκτος ή να ειμαστε προοδευτικοι μονο εκει που μας συμφερει για να μην πληρωνει ο καθε πολιτης τον φοιτητη;Εαν παμε σε αλλες σχολες να δεις τι θα γινοταν...

Ολα αυτα τα λεω με την καλυτερη διαθεση κανενα υφος η αρνητισμο,τον Ακικο τον εκτιμω και τον σεβομαι ομως ορισμενες φορες πιστευω οτι δειχνει μια ελλειψη κατανοησης λες και δεν υπηρξε ποτε φοιτητης η μαθητης παρα μονο φορολογουμενος πολιτης.Διοτι στην καταργηση των πανελληνιων ηταν κατα καθως αρκετοι θα εμεναν χωρις δουλειες.Εδω ομως ειναι υπερ παρολλο που πολλοι φοιτητες θα μεινουν εκτος σπουδων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν εφαρμοστούν δίδακτρα στα πανεπιστήμια, θα συμβούν πάρα πολλά καλά πράγματα:

  1. Οι άνθρωποι που δεν σπουδάζουν δε θα χρειάζεται να πληρώνουν για τους υπόλοιπους.
  2. 'Αχρηστα τμήματα όπως κοινωνιολογίες και ΤΕΙ Αντίπαρου θα κλείσουν και κανείς δεν θα χρειάζεται να τα πληρώνει όπως τώρα. Το πανεπιστήμιο θα αρχίσει επιτέλους να αντανακλά την αγορά εργασίας.
  3. Το επίπεδο θα ανέβει πάρα πολύ επειδή θα μένουν μόνο οι σοβαροί φοιτητές καθώς θα πρέπει προφανώς να πληρώνουν κάθε χρόνο.
  4. Συνολικά τα πανεπιστήμια θα γίνουν πολύ πιο αποδοτικά, γιατί ο μέσος άνθρωπος καταλαβαίνει ότι πληρώνει τόσα χρήματα.


Το μόνο πρόβλημα είναι να μη δημιουργηθούν φούσκες από δάνεια όπως στην Αμερική. Γενικά αυτή τη στιγμή τα πανεπιστήμια(όχι τα μετανομασμένα ΤΕΙ) βρίσκονται σε κακή θέση καθώς αν κάποιος είναι ικανός, μπορεί να αποκτήσει ανώτερη από πολλές πλευρές εκπαίδευση και κατάρτιση απ' το Internet.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Η Ελλάδα αργά ή γρήγορα θα πάει σε μοντέλο όπου οι φοιτητές θα πληρώνουν ένα ποσό ανά εξάμηνο. Τα πανεπιστήμια θα παραμείνουν δημόσια αλλά θα κοστίζει η φοίτηση τους. Αυτή τη στιγμή το κράτος πληρώνει 12 χιλιάδες στο ΕΜΠ ανά φοιτητή το έτος. Αυτό σημαίνει 60 χιλιάδες ευρώ το πτυχίο. Η ιατρική κοστίζει 95 χιλιάδες ευρώ ανά πτυχίο. Ποσά μεγαλύτερα και από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια στην Ευρώπη. Το να πληρώνουν οι φοιτητές 500 ευρώ το εξάμηνο δεν είναι τίποτα μπροστά στο κόστος των σπουδών τους. Ας μπουν με οικονομικά κριτήρια για να μην πληρώνουν οι πιο φτωχοί. Το 80% των φοιτητών που ξέρω ξοδεύουν 100 ευρώ το μήνα ελάχιστο για να πίνουν ουίσκι και μπύρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
Αν εφαρμοστούν δίδακτρα στα πανεπιστήμια, θα συμβούν πάρα πολλά καλά πράγματα:

  1. Οι άνθρωποι που δεν σπουδάζουν δε θα χρειάζεται να πληρώνουν για τους υπόλοιπους.
  2. 'Αχρηστα τμήματα όπως κοινωνιολογίες και ΤΕΙ Αντίπαρου θα κλείσουν και κανείς δεν θα χρειάζεται να τα πληρώνει όπως τώρα. Το πανεπιστήμιο θα αρχίσει επιτέλους να αντανακλά την αγορά εργασίας.
  3. Το επίπεδο θα ανέβει πάρα πολύ επειδή θα μένουν μόνο οι σοβαροί φοιτητές καθώς θα πρέπει προφανώς να πληρώνουν κάθε χρόνο.
  4. Συνολικά τα πανεπιστήμια θα γίνουν πολύ πιο αποδοτικά, γιατί ο μέσος άνθρωπος καταλαβαίνει ότι πληρώνει τόσα χρήματα.


Το μόνο πρόβλημα είναι να μη δημιουργηθούν φούσκες από δάνεια όπως στην Αμερική. Γενικά αυτή τη στιγμή τα πανεπιστήμια(όχι τα μετανομασμένα ΤΕΙ) βρίσκονται σε κακή θέση καθώς αν κάποιος είναι ικανός, μπορεί να αποκτήσει ανώτερη από πολλές πλευρές εκπαίδευση και κατάρτιση απ' το Internet.

Πρεπει να εισαι πολυ σοβαρος φοιτητης,να πατας καθημερινα στη σχολη,να μην χρωστας ουτε ενα μαθημα και να τα παιρνας ολα με 9 τουλαχιστον. Επισης πρεπει να εισαι πολυ σπουδαιος για να κρινεις την χρησιμοτητα μιας επιστημης,που στην τελικη αυτο που σπουδαζεις θα μπορουσε να συνδεεται η να ειναι πιο αχρηστο απο τα τμηματα κοινωνιολογιας.

Με ποιο κριτηριο ξεχωριζεις τον σοβαρο φοιτητη απο τον τουριστα ; Ξαναλεω λες και ολοι οι καθηγητες δεν εκαναν βλακειες στα φοιτητικα τους χρονια...Μια χαρα ομως προοδευσαν καποιοι απο αυτους ενω αλλοι απλα εγιναν ρουσφετολογοι.
Γιατι οι ανθρωποι που δεν σπουδαζουν να μην πληρωνουν για τους υπολοιπους;Οταν θα κανουν παιδια δεν θα πληρωνουν οι αλλοι για εκεινα;

Πρεπει να πληρωνουν ολοι για να βαλουν μυαλο οσοι πανε για να παιξουν;Γιατι οι υπολοιποι να μπουν στο ιδιο καλαθι που μπορει να ενδιαφερονται;Εαν ετσι δεν θα οξυνεις το χασμα μεταξυ οσων εχουν λεφτα να σπουδασουν και οσους οχι δεν ξερω πως αλλιως θα το εκανες.

Επισης κατι να το εχεις υπ'οψιν σου,στα ΤΕΙ παταει δεν παταει κανεις οποτε θελει,οποτε ο καθηγητης κανει μαθημα κυριως με οσους ενδιαφερονται,ειναι μακραν πιο διαδραστικο και ο φορτος εργασιας στα εργαστηρια ειναι μεγαλος δεν εχεις περιθωρια να εισαι τεμπελης η να μην κανεις σωστα την δουλεια σου.ΤΕΙ οπως της Κρητης ειναι χιλιαδες φορες πιο καλυτερα σε ποιοτητα σπουδων απ'οτι πανεπιστημια επαρχιακα.
Οποτε εαν θες να κλεισεις επαρχιακα ΤΕΙ κλεισε και τα αντιστοιχα επαρχιακα πανεπιστημια.

Τελικα κλεινουμε ιδρυματα βασει του τι αποδιδουν συναρτησει τι πληρωνει το κρατος γι'αυτα,το προσωπικο και τους φοιτητες του η βασει του τυπου και του τοπου του ιδρυματος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Stdy

Νεοφερμένος

Ο Stdy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Αυτά τα σκέφτεστε πριν τα πείτε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,892 μηνύματα.
Ο Akikos σπουδασε στο ΕΜΠ σωστα;Το ΕΜΠ εαν επαιρνε λεφτα ουσιαστικα θα ηταν top,και φυσικα οι φοιτητες του δεν ειναι κατα πλειοψηφια πιστευω φτωχοι καθως γενικα πρεπει να τα σκαγανε γενικοτερα σε φροντιστηρια.Εαν το ΕΜΠ επαιρνε λεφτα θα εβαζε και δικους του ορους και θα ανοιγοταν και σε international φοιτητες.Ποσοι απο τους Ελληνες φοιτητες του ΕΜΠ νομιζεις οτι θα ηταν ακομα μεσα με τετοιον ανταγωνισμο;Εγω σου λεω οι μισοι εως το 20% θα περναγε παλι με τετοιον ανταγωνισμο και οχι μονο των αλλων υποψηφιων στις πανελληνιες.
Τωρα μιλησα συγκεκριμενα για τη σχολη του Akikou,μια σχολη που θεωρειται οτι δεν εχει τεμπελιδες φοιτητες,παρολλαυτα ο μ.ο. αποφοιτησης ειναι τα 8 χρονια.Να το καναμε και εκει Αγγλια και μολις καποιος εκανε 8 χρονια απλα να τον πεταγαμε εκτος ή να ειμαστε προοδευτικοι μονο εκει που μας συμφερει για να μην πληρωνει ο καθε πολιτης τον φοιτητη;Εαν παμε σε αλλες σχολες να δεις τι θα γινοταν....
Μην μπερδεύεις την τζάμπα φοίτηση με τη κοινωνική φοίτηση.

Το μοντέλο που υποστηρίζω είναι το εξής. Ο κάθε φοιτητής με την αποφοίτησή του θα παίρνει εκπαιδευτικό κουπόνι που θα μπορεί να το εξαργυρώσει όπου θέλει ( σε ιδιωτικά ή κρατικά πανεπιστήμια σε μια ή περισσότερες σχολές). Το κράτος οφείλει να αντιμετωπίζει τα πανεπιστήμια που διοικεί ως επιχειρήσεις. Ότι δεν φέρνει κέρδος να βάζει λουκέτο. Τα ίδια πανεπιστήμια να αντιμετωπίζουν τις έδρες πάλι ως επιχειρήσεις. Όποια έδρα δεν φέρνει κέρδος θα αλλάζει καθηγητή και το προσωπικό που ο ίδιος έχει επιλέξει θα απολύεται.

:down: Στις πανελλαδικές στο μεγαλύτερο ποσοστό οι πλούσιοι επιβιώνουν, γιατί αυτοί είχαν τα λεφτά να πανε στα καλύτερα φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Αν κάποιος δεν θέλει να δώσει τουλάχιστον 1000 ευρώ το χρόνο στη σχολή που σπουδάζει καλύτερα να μην σπουδάσει καθόλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
Μην μπερδεύεις την τζάμπα φοίτηση με τη κοινωνική φοίτηση.

Το μοντέλο που υποστηρίζω είναι το εξής. Ο κάθε φοιτητής με την αποφοίτησή του θα παίρνει εκπαιδευτικό κουπόνι που θα μπορεί να το εξαργυρώσει όπου θέλει ( σε ιδιωτικά ή κρατικά πανεπιστήμια σε μια ή περισσότερες σχολές). Το κράτος οφείλει να αντιμετωπίζει τα πανεπιστήμια που διοικεί ως επιχειρήσεις. Ότι δεν φέρνει κέρδος να βάζει λουκέτο. Τα ίδια πανεπιστήμια να αντιμετωπίζουν τις έδρες πάλι ως επιχειρήσεις. Όποια έδρα δεν φέρνει κέρδος θα αλλάζει καθηγητή και το προσωπικό που ο ίδιος έχει επιλέξει θα απολύεται.

:down: Στις πανελλαδικές στο μεγαλύτερο ποσοστό οι πλούσιοι επιβιώνουν, γιατί αυτοί είχαν τα λεφτά να πανε στα καλύτερα φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Αν κάποιος δεν θέλει να δώσει τουλάχιστον 1000 ευρώ το χρόνο στη σχολή που σπουδάζει καλύτερα να μην σπουδάσει καθόλου.

Υπαρχουν και σχολες που δεν μπορουν να συνδεθουν αμεσα με την αγορα εργασιας οπως ας πουμε το μαθηματικο.Τι γινεται με αυτες ; Λουκετο; η πρεπει να γινουν και εξαιρεσεις τελικα;
Δεν παει πολυ να πληρωνουμε φροντιστηρια αλλα και σχολες;Μηπως να πληρωνουμε και τα λυκεια η τα γυμνασια η παραπαει;

Δεν σε πειραζει που πολλοι καθηγητες θα απολυθουν εαν βλεπουν τις εδρες ως επιχειρησεις τα πανεπιστημια;Γιατι η ανεργια που θα προκληθει εαν σταματησουν οι πανελλαδικες δεν σου αρεσε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Υπαρχουν και σχολες που δεν μπορουν να συνδεθουν αμεσα με την αγορα εργασιας οπως ας πουμε το μαθηματικο.Τι γινεται με αυτες ; Λουκετο; η πρεπει να γινουν και εξαιρεσεις τελικα;
Δεν παει πολυ να πληρωνουμε φροντιστηρια αλλα και σχολες;Μηπως να πληρωνουμε και τα λυκεια η τα γυμνασια η παραπαει;

Δεν σε πειραζει που πολλοι καθηγητες θα απολυθουν εαν βλεπουν τις εδρες ως επιχειρησεις τα πανεπιστημια;Γιατι η ανεργια που θα προκληθει εαν σταματησουν οι πανελλαδικες δεν σου αρεσε.
Για να αλλάξει το σύστημα εκπαίδευσης στην Ελλάδα πρέπει να το γαζώσεις με εκρηκτικά και να το τινάξεις στον αέρα.Είναι έτσι διαμορφωμένο που η θέση του καθηγητή στο ΑΕΙ κρίνεται πιο σημαντική απο τους φοιτητές-μελλοντικούς εργαζόμενους. Η δε σύνδεση του ΑΕΙ με τον χώρο εργασίας χωρίς την οποια προσπάθεια κάποιον συγκεκριμένων σχολών να οργανώσουν κάποια σεμινάρια με εργοδότες απο ιδιωτικές εταιρείες απλά κρίνεται ...tre apelpistic (σόρρυ δεν υπάρχει έκφραση στα ελληνικά που να κρίνει την κατάσταση).Πιάνεις να το συμμαζέψεις απο κάπου και είναι τέτοια η κατάσταση που χάνει απο όλα τα υπόλοιπα σημεία γι αυτό χρειάζεται απο την αρχή διαμόρφωση του εκπαιδευτικού και σε αυτό να συμμετάσχουν και οι πολίτες και οι ιδιωτικοί φορείς με προτάσεις για το σύστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
Για να αλλάξει το σύστημα εκπαίδευσης στην Ελλάδα πρέπει να το γαζώσεις με εκρηκτικά και να το τινάξεις στον αέρα.Είναι έτσι διαμορφωμένο που η θέση του καθηγητή στο ΑΕΙ κρίνεται πιο σημαντική απο τους φοιτητές-μελλοντικούς εργαζόμενους. Η δε σύνδεση του ΑΕΙ με τον χώρο εργασίας χωρίς την οποια προσπάθεια κάποιον συγκεκριμένων σχολών να οργανώσουν κάποια σεμινάρια με εργοδότες απο ιδιωτικές εταιρείες απλά κρίνεται ...tre apelpistic (σόρρυ δεν υπάρχει έκφραση στα ελληνικά που να κρίνει την κατάσταση).Πιάνεις να το συμμαζέψεις απο κάπου και είναι τέτοια η κατάσταση που χάνει απο όλα τα υπόλοιπα σημεία γι αυτό χρειάζεται απο την αρχή διαμόρφωση του εκπαιδευτικού και σε αυτό να συμμετάσχουν και οι πολίτες και οι ιδιωτικοί φορείς με προτάσεις για το σύστημα.

Εσυ καλα τα λες,ποιος σε ακουει ειναι το θεμα.
Ουτε ο φοιτητης ουτε ο καθηγητης πρεπει να θεωρειται πιο σημαντικος κατα την αποψη μου και το λεω απο αυτην την οπτικη :
Δεν μπορει ο καθηγητης να βρισκεται στο ελεος του καθε τραμπουκου η τεμπελη καθηγητη και αντιστροφα ουτε ο καθε φοιτητης στο ελεος ενω κομπλεξικου καθηγητη.

Επιπλεον οταν λες να συμμετασχουν οι πολιτες,τι ακριβως εχεις στο μυαλο σου;
Ποια η γνωμη σου για τις νεες διετης δομες;Την θεωρεις καλη προταση ιδιωτικων φορεων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 929391

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Υπαρχουν και σχολες που δεν μπορουν να συνδεθουν αμεσα με την αγορα εργασιας οπως ας πουμε το μαθηματικο.Τι γινεται με αυτες ; Λουκετο; η πρεπει να γινουν και εξαιρεσεις τελικα;

Άκυρο με το point της κουβέντας σας, αλλά αυτό που λες για το μαθηματικό δεν ισχύει.
Είναι η no1 σχολή που συνδέεται με την αγορά εργασίας. Μαζί με την Ιατρική και το Πολυτεχνείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
Άκυρο με το point της κουβέντας σας, αλλά αυτό που λες για το μαθηματικό δεν ισχύει.
Είναι η no1 σχολή που συνδέεται με την αγορά εργασίας. Μαζί με την Ιατρική και το Πολυτεχνείο.

Το μαθηματικο η no1 σχολη που συνδεεται με την αγορα εργασιας της Ελλαδας...νομιζω οτι δεν χρειαζεται να πουμε κατι παραπανω στην ακυρη παρεμβαση σου σε αυτη την συζητηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
To Mαθηματικό (καθώς αναφερθήκατε πάλι στο εξιλαστήριο θύμα της υπόθεσης) μόνο στην Ελλάδα έχει την συγκεκριμένη αντιμετώπιση τόσο σε επίπεδο κοινωνίας όσο και σε επαγγελματική επιλογή. Καθώς βρίσκομαι στο εξωτερικό και βλέπω πολλά πράγματα σε διαφορετική όψη από όσο βρισκόμουν στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο, δεν μπορώ να κατανοήσω τι σημαίνει ότι το Μαθηματικό απέχει από την οικονομική δραστηριότητα της Ελλάδας. Έχω την ίδια άποψη για πολλές σχολές του 1ου ή και του 2ου επιστημονικού πεδίου.

Η πελατειακή οικονομία και ο συγκεκριμένος τύπος αγοράς που διαθέτει η Ελλάδα, ευνόησε για πολλά χρόνια κυρίως επαγγέλματα από τον χώρο του 3ου ή και 4ου πεδίου. Είναι μια απλή διαπίστωση χωρίς διάθεση για συγκρίσεις ή κόντρες. Το γεγονός ότι η Ελλάδα πορεύεται έτσι ή ότι θα πορευτεί έτσι και στο μέλλον δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστή. Τις ιδέες με κάτι φαντασμαγορικά σόου που κάνει η ΑΣΟΕΕ με startups, ομιλίες, κλπ δεν σώζουν την κατάσταση όταν σαν χώρα δεν έχεις καμία Siemens. Nα μια εφαρμογή των θεωρητικών μαθηματικών. Θα μπορούσαμε να ανοίξουμε μια συζήτηση σε ξεχωριστό θέμα για το πως θεωρητικοί κλάδοι των Μαθηματικών δίνουν φανταστικές ευκαιρίες πέρα από την διδακτική του κύκλου και 2-3 sos ασκησάκια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,178 μηνύματα.
To Mαθηματικό (καθώς αναφερθήκατε πάλι στο εξιλαστήριο θύμα της υπόθεσης) μόνο στην Ελλάδα έχει την συγκεκριμένη αντιμετώπιση τόσο σε επίπεδο κοινωνίας όσο και σε επαγγελματική επιλογή. Καθώς βρίσκομαι στο εξωτερικό και βλέπω πολλά πράγματα σε διαφορετική όψη από όσο βρισκόμουν στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο, δεν μπορώ να κατανοήσω τι σημαίνει ότι το Μαθηματικό απέχει από την οικονομική δραστηριότητα της Ελλάδας. Έχω την ίδια άποψη για πολλές σχολές του 1ου ή και του 2ου επιστημονικού πεδίου.

Η πελατειακή οικονομία και ο συγκεκριμένος τύπος αγοράς που διαθέτει η Ελλάδα, ευνόησε για πολλά χρόνια κυρίως επαγγέλματα από τον χώρο του 3ου ή και 4ου πεδίου. Είναι μια απλή διαπίστωση χωρίς διάθεση για συγκρίσεις ή κόντρες. Το γεγονός ότι η Ελλάδα πορεύεται έτσι ή ότι θα πορευτεί έτσι και στο μέλλον δεν σημαίνει ότι είναι και η σωστή. Τις ιδέες με κάτι φαντασμαγορικά σόου που κάνει η ΑΣΟΕΕ με startups, ομιλίες, κλπ δεν σώζουν την κατάσταση όταν σαν χώρα δεν έχεις καμία Siemens. Nα μια εφαρμογή των θεωρητικών μαθηματικών. Θα μπορούσαμε να ανοίξουμε μια συζήτηση σε ξεχωριστό θέμα για το πως θεωρητικοί κλάδοι των Μαθηματικών δίνουν φανταστικές ευκαιρίες πέρα από την διδακτική του κύκλου και 2-3 sos ασκησάκια.

Don't get me wrong,εγω καταλαβαινω την τεραστια αξια του εργου που μπορει να προσφερθει απο τμηματα οπως το μαθηματικο.Καθε χωρα που σεβεται τον εαυτο της τμηματα οπως αυτο το εχουν πιο ψηλα απο ολα,και οχι αδικα αφου οι επιλογες και το ευρος των πεδιων στα οποιο μπορουν να προσφερουν ειναι απεριοριστο.
Κακα ομως τα ψεματα,ειναι ενα τμημα που στην Ελλαδα ουδεμια σχεση εχει με την αγορα εργασιας,θεωρειται παρα πολυ θεωρητικο,και αυτο δειχνει και το ποσο πισω ειμαστε σαν χωρα,γιατι πραγματι οταν αρχιζεις να κοιτας τα πραγματα απο τετοια αφαιρεση σημαινει οτι εισαι πιο σοβαρος σε ορισμενα προβληματα που θες να αντιμετωπισεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top