Samael
Τιμώμενο Μέλος
Κι εγω απο περυσι βασικα περιμενα κυμα 4ο
Εχουν καθιερωσει το 4ο να ειναι ειναι στερεο και οπως το βλεπω σαν να πηγαιναν να καθιερωσουν 3ο θεμα τα κυματα η τις ταλαντωσεις...Ομως εαν μπει 3ο ρευστο αλλαζει το παραπανω σχεδιο και πιθανοτατα μπορει να μην ειναι τελικα στερεο το 4ο.
Περυσι π.χ. οι ταλαντωσεις εξεταστηκαν ως Β θεμα.Θα μπορουσαν να κανουν κατι αντιστοιχο και με το στερεο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Εχουν καθιερωσει το 4ο να ειναι ειναι στερεο και οπως το βλεπω σαν να πηγαιναν να καθιερωσουν 3ο θεμα τα κυματα η τις ταλαντωσεις...Ομως εαν μπει 3ο ρευστο αλλαζει το παραπανω σχεδιο και πιθανοτατα μπορει να μην ειναι τελικα στερεο το 4ο.
Περυσι π.χ. οι ταλαντωσεις εξεταστηκαν ως Β θεμα.Θα μπορουσαν να κανουν κατι αντιστοιχο και με το στερεο.
Δεν διαφωνω οντως το στερεο εχει καθιερωθει ως 4ο,ωστοσο το 2008(επαν) ειχε πεσει κυμα σαν Δ.Απ'την αλλη φετος ξεφυγανε απ'το κλασσικο 4ο θεμα χημειας που με κανει να αναρωτιεμαι ισως ξεφυγουν ετσι και με την φυσικη; Ξερεις ρε παιδι μου για να δουν οντως ποσοι προσπαθησαν.Ολα αυτα εικασιες ειναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Δεν διαφωνω οντως το στερεο εχει καθιερωθει ως 4ο,ωστοσο το 2008(επαν) ειχε πεσει κυμα σαν Δ.Απ'την αλλη φετος ξεφυγανε απ'το κλασσικο 4ο θεμα χημειας που με κανει να αναρωτιεμαι ισως ξεφυγουν ετσι και με την φυσικη; Ξερεις ρε παιδι μου για να δουν οντως ποσοι προσπαθησαν.Ολα αυτα εικασιες ειναι
Καλο θα ειναι καποιος να μπορει να λυσει καθε κεφαλαιο σε ολα τα επιπεδα δυσκολιας ειτε εαν πεσει 1ο θεμα θεωρια ειτε 4ο πιο περιπλοκο και απαιτητικο.
Χμμ,χημεια ναι αλλαξαν το παιχνιδι.Πιστευω ωστοσο οτι οποιος εχει διαβασει-και εχει καταλαβει την ουσια,δεν τα εχει περασει στο ετσι- δηλαδη δεν θα εχει θεμα να ανταποκριθει σε τετοιες αλλαγες.Ωστοσο εκ πειρας πιστευω Αγγελε γνωριζεις οτι ολα αυτα δεν λενε τιποτα καθως η υστατη στιγμη θα τα δειξει ολα,και απο εκει και περα ολα αυτα ειναι εικασιες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οινοχοος
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
το σημαντικό είναι να υπάρχει κάποια κλιμάκωση. Οι συγκεκριμένες εξετάσεις απευθύνονται σε ένα μεγάλο εύρος μαθητών εξάλλου και όχι μόνο στην αφρόκρεμα...
Τα θεματα των μαθηματικων φετος δεν ηταν για το συνολο φιλε μου,ηταν για την αφροκρεμα.
Αλλα εξαρταται πως προσδιοριζεις την αφροκρεμα...εγω οταν εδινα ηταν μεσα κιαλλοι ανθρωποι απο 30 εως και 45-50.
Δεν ξερεις ποιος εχει κανει ηδη ενα πτυχιο η δεν ξερω και εγω ποσα χρονια εμπειριας μπορει να εχει κτλπ.
Οποτε υπαρχουν αρκετοι που διεκδικουν θεσεις που εχουν δει τα θεματα 2-3 φορες εαν ξαναδινουν η ακομα χειροτερα εχουν βγαλει ηδη μια σχολη και ξερουν ενα δυο πραγματα πολυ καλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οινοχοος
Νεοφερμένος
Μπορείς να διακρίνεις τους στραβούς, τους μέτριους, τους καλούς και τους άριστους χωρίς να ανατινάζεις τους 9 απ'τους 10 μαθητές. Γενικά δεν είμαι πολύ ενεργός σε αυτό το σαιτ αλλά απ'οτι έχω καταλάβει οι περισσότεροι εδώ είναι αριστούχοι κάτι που ίσως δίνει μια στρεβλή εικόνα για την πραγματικότητα. Έχοντας πάει σχολείο και σε σχετικά φτωχή περιοχή, οι μαθητές άνω του 18 και που μπορούσαν να πάνε φροντιστήρια κλπ, πραγματικά τους μέτραγες στα δάχτυλα του ενός χεριού...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
1)Χρόνος γιατι δεν λύνουν όλοι γρήγορα
2)Αρκετή τριγωνομετρια για τα παιδιά του 5ου πεδίου που δεν την χρησιμοποιούν κάπου αλλού άρα και την αφήνουν
3)Επαναλαμβανόμενα ερωτήματα. Αν θυμάμαι είχαν ζήτησαν μονοτονία,ακρότατα,κυρτοτητα 2-3 φορές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Αν και off-topic Αλλά και τα θέματα των μαθηματικών και σε άλλες χώρες για απολυτηρια,διπλώματα κλπ είναι ίδιας αν όχι μεγαλύτερης δυσκολίας από τα δικά μας και με ύλη πολύ μεγαλύτερη από την δικιά μας. Πώς θα μας φαινόταν άραγε αν ήμασταν στην Ρωσία και εξεταζομασταν σε ανάλυση,θεωρία αριθμών,γεωμετρία (και αναλυτικη), σε ακολουθίες κλπ; Παιδιά οκ Κακα τα ψέματα απλώς κάποια μαθήματα όπως τα μαθηματικά δεν είναι για όλους πως να το κάνουμε. Όσον αφορά τα περσινά θέματα το θέμα Α(εκτός απο το ανυιπαραδειγμα) ήταν συνηθισμένο, το θέμα Β επερνε χρόνο Αλλά χωρίς καμία δυσκολία, το θέμα Γ ήταν ένα μέτριας δυσκολίας θέμα ωστόσο χωρίς κάποια ιδιαιτερότητα και το θέμα Δ ήταν ένα Σχετικά δύσκολο θέμα όπως θα έπρεπε να είναι το θέμα Δ. Όχι να πηγαίνουν και όλοι για 20. Προσωπικά θεωρώ τα φάουλ των περσινών θεμάτων ήταν
1)Χρόνος γιατι δεν λύνουν όλοι γρήγορα
2)Αρκετή τριγωνομετρια για τα παιδιά του 5ου πεδίου που δεν την χρησιμοποιούν κάπου αλλού άρα και την αφήνουν
3)Επαναλαμβανόμενα ερωτήματα. Αν θυμάμαι είχαν ζήτησαν μονοτονία,ακρότατα,κυρτοτητα 2-3 φορές
Βεβαια σε πολλες απο αυτες τις χωρες ενδιαφερονται πιο πολυ για το αν καταλαβαινεις και οχι για τον αν εχεις αποστηθισει ασκησεις.Εδω καλως ή κακως ακομη και τα θετικα μαθηματα τα παπαγαλιζουμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Αν και off-topic Αλλά και τα θέματα των μαθηματικών και σε άλλες χώρες για απολυτηρια,διπλώματα κλπ είναι ίδιας αν όχι μεγαλύτερης δυσκολίας από τα δικά μας και με ύλη πολύ μεγαλύτερη από την δικιά μας. Πώς θα μας φαινόταν άραγε αν ήμασταν στην Ρωσία και εξεταζομασταν σε ανάλυση,θεωρία αριθμών,γεωμετρία (και αναλυτικη), σε ακολουθίες κλπ; Παιδιά οκ Κακα τα ψέματα απλώς κάποια μαθήματα όπως τα μαθηματικά δεν είναι για όλους πως να το κάνουμε. Όσον αφορά τα περσινά θέματα το θέμα Α(εκτός απο το ανυιπαραδειγμα) ήταν συνηθισμένο, το θέμα Β επερνε χρόνο Αλλά χωρίς καμία δυσκολία, το θέμα Γ ήταν ένα μέτριας δυσκολίας θέμα ωστόσο χωρίς κάποια ιδιαιτερότητα και το θέμα Δ ήταν ένα Σχετικά δύσκολο θέμα όπως θα έπρεπε να είναι το θέμα Δ. Όχι να πηγαίνουν και όλοι για 20. Προσωπικά θεωρώ τα φάουλ των περσινών θεμάτων ήταν
1)Χρόνος γιατι δεν λύνουν όλοι γρήγορα
2)Αρκετή τριγωνομετρια για τα παιδιά του 5ου πεδίου που δεν την χρησιμοποιούν κάπου αλλού άρα και την αφήνουν
3)Επαναλαμβανόμενα ερωτήματα. Αν θυμάμαι είχαν ζήτησαν μονοτονία,ακρότατα,κυρτοτητα 2-3 φορές
Συμφωνοι.Ομως ποιοι διδασκουν στα μεν σχολεια και ποιοι στα δε;
Επισης πως παρουσιαζονται τα θεματα;Εχεις δει πως διδασκουν οι περισσοτεροι μαθηματικοι στα δημοσια;
Πληρη απαξιωση δινουν σημασια μονο σε οσους πανε φροντ και τα πανε ηδη καλα για να κερδισουν τα ευσημα των επιτυχιων.Φυσικα υπαρχουν και πολλοι αξιολογοι εκπαιδευτικοι,ας μην τους δειχνουμε ολους με το δακτυλο.Ομως αυτοι ειναι η εξαιρεση στον κανονα.
Επειτα...πιο δυσκολη υλη και περισσοτερα αλλα πως διδασκονται;
Στις Αμερικανιες εξετασεις του SAT π.χ. ειχε πεσει θεμα αντιστοιχο του 4ου στα μαθηματικα που εψηνες μια πατατα και ζηταγε α) ερωτημα να βρεις το ρυθμο μειωσης της θερμοκρασιας σε ενα σημειο χ λεμε τωρα με βαση μια συναρτηση θερμοκρασιας.
β)Εχεις ενα σωληνα και ριχνεις νερο με εναν ρυθμο χ.Απο κατω ο σωληνας εχει διατομη που μεταβαλλεται με το χρονο με μια αλλη συναρτηση g(t) =... ξερω'γω.Να βρειτε στο ταδε χρονικο διαστημα ποσο νερο εχει εξελθει απο το σωληνα
γ)Ποια ειναι μια μεθοδος προσεγγισης τιμων θερμοκρασιας κοντα στη χρονικη στιγμη to =...
Η προσεγγιση αυτη ειναι υποβαθμισμενη η υπερτιμημενη σε σχεση με την πραγματικη τιμη(επρεπε να χρησιμοποιησεις κυρτοτητα σε αυτο).
Μιλια μπροστα οι ανθρωποι...λογικες και παρα πολυ δημιουργικες ερωτησεις.Χωρις περιπλοκους υπολογισμους.
Απλα,μικρα προβληματα που δεν κουραζουν και σου προκαλουν το ενδιαφερον και τη φαντασια.
Εδω τι να κλασουν οι πανελελε...
Εχει διαφορα βαζω περιπλοκους και δυσκολους υπολογισμους με διαστροφες επειδη ειμαι κομπλεξικος και κατα βαθος δεν θελω ο αλλος να σκεφτει αλλα να παπαγαλισει απο το ειμαι δημιουργικος.
Επισης με ποιο δικαιωμα ολες οι απαντησεις στο αντιπαραδειγμα μηδενιζονταν εαν δεν ειχαν την απολυτο χ ως παραδειγμα.Εαν γουσταρουν παραδειγμα ας το γραψουν..."Δωστε παραδειγμα".Οχι με κομπινες αιτιολογήστε...
Υπαρχουν ολοκληρες επιστολες που σταλθηκαν και εξηγουν στα χαιβανια τι διαφορα του δωστε παραδειγμα απο το αιτιολογήστε.Υπηρχαν αρκετοι αδιαβαστοι κακα τα ψεματα,αλλα αυτο που εκανε η επιτροπη και ο τροπος που χειριστηκε τα θεματα,την διαβαθμιση,οι οδηγιες και οι ενδείξεις ηταν απλα απαραδεκτες για πανελλαδικες εξετασεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Συμφωνοι.Ομως ποιοι διδασκουν στα μεν σχολεια και ποιοι στα δε;
Επισης πως παρουσιαζονται τα θεματα;Εχεις δει πως διδασκουν οι περισσοτεροι μαθηματικοι στα δημοσια;
Πληρη απαξιωση δινουν σημασια μονο σε οσους πανε φροντ και τα πανε ηδη καλα για να κερδισουν τα ευσημα των επιτυχιων.Φυσικα υπαρχουν και πολλοι αξιολογοι εκπαιδευτικοι,ας μην τους δειχνουμε ολους με το δακτυλο.Ομως αυτοι ειναι η εξαιρεση στον κανονα.
Επειτα...πιο δυσκολη υλη και περισσοτερα αλλα πως διδασκονται;
Στις Αμερικανιες εξετασεις του SAT π.χ. ειχε πεσει θεμα αντιστοιχο του 4ου στα μαθηματικα που εψηνες μια πατατα και ζηταγε α) ερωτημα να βρεις το ρυθμο μειωσης της θερμοκρασιας σε ενα σημειο χ λεμε τωρα με βαση μια συναρτηση θερμοκρασιας.
β)Εχεις ενα σωληνα και ριχνεις νερο με εναν ρυθμο χ.Απο κατω ο σωληνας εχει διατομη που μεταβαλλεται με το χρονο με μια αλλη συναρτηση g(t) =... ξερω'γω.Να βρειτε στο ταδε χρονικο διαστημα ποσο νερο εχει εξελθει απο το σωληνα
γ)Ποια ειναι μια μεθοδος προσεγγισης τιμων θερμοκρασιας κοντα στη χρονικη στιγμη to =...
Η προσεγγιση αυτη ειναι υποβαθμισμενη η υπερτιμημενη σε σχεση με την πραγματικη τιμη(επρεπε να χρησιμοποιησεις κυρτοτητα σε αυτο).
Μιλια μπροστα οι ανθρωποι...λογικες και παρα πολυ δημιουργικες ερωτησεις.Χωρις περιπλοκους υπολογισμους.
Απλα,μικρα προβληματα που δεν κουραζουν και σου προκαλουν το ενδιαφερον και τη φαντασια.
Εδω τι να κλασουν οι πανελελε...
<<Απλα,μικρα προβληματα που δεν κουραζουν και σου προκαλουν το ενδιαφερον και τη φαντασια.>>
Καλα ποσο συμφωνω σε αυτο.Αντι να κανουμε μερικα προβληματα να δουμε και στην πραξη αυτα που μαθαινουμε,ωρες ωρες ασχολουμαστε με...και σπαζοκεφαλιες για να δουμε ποιος ειναι τυχερος και θα παρει ΘΜΤ πχ για να λυσει το ταδε ερωτημα.Δυστυχως τα προβληματα των αρκοτατων-ρυθμου μεταβολης εχουν απαξιωθει πολυ και πολλα απο αυτα ειναι φοβερα ειδικα αν διαβασεις εκεινα στο 3ο κεφαλαιο (διαφορικες εξισωσεις)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
<<Απλα,μικρα προβληματα που δεν κουραζουν και σου προκαλουν το ενδιαφερον και τη φαντασια.>>
Καλα ποσο συμφωνω σε αυτο.Αντι να κανουμε μερικα προβληματα να δουμε και στην πραξη αυτα που μαθαινουμε,ωρες ωρες ασχολουμαστε με...και σπαζοκεφαλιες για να δουμε ποιος ειναι τυχερος και θα παρει ΘΜΤ πχ για να λυσει το ταδε ερωτημα.Δυστυχως τα προβληματα των αρκοτατων-ρυθμου μεταβολης εχουν απαξιωθει πολυ και πολλα απο αυτα ειναι φοβερα ειδικα αν διαβασεις εκεινα στο 3ο κεφαλαιο (διαφορικες εξισωσεις)
Αγγελε ναι εχεις δικιο.Αυτο ειναι το σωστο.Τα μαθηματικα ετσι μονο διδασκονται σωστα και πραγματι τα κεφαλαια που αναφερεις εχουν παρα πολυ μεγαλο ενδιαφερον ωστοσο ειναι παραμερισμενα.Ειναι πολυ προτιμοτερο γι'αυτους να λυσεις 300 ασκησεις Bolzano να το λιωσεις κυριολεκτικα το θεμα και να μην πεσει κιολας στο τελος παρα να λυσεις 150 και να μαθεις και κατι καινουριο.Παντως εαν το 90% εγραψε κατω απο τη βαση δεν σημαινει οτι ολοι ηταν αδιαβαστοι...μηπως η επιτροπη εκανε οτι της καπνιζε;Μηπως δεν υπαρχει παιδαγωγικη ηθικη και κατευθυνση στο πως διδασκονται;Προσωπικα δεν πιστευω στο καποιοι ειναι μαθηματικοι τυποι καποιοι αλλοι οχι.Ο καθε ανθρωπος μαθαινει διαφορετικα.Το γεγονος οτι δεν τα πιανει μεσα απο την ταξη δεν τον κανει ανικανο να κανει μαθηματικα ουτε λιγοτερο εξυπνο απο καποιον που τα πιανει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οινοχοος
Νεοφερμένος
Αν μιλάμε για τα μαθηματικά και μαθήματα γενικά του λυκείου, θεωρώ πως ΌΛΟΙ ανεξαιρέτως έχουν τις δυνατότητες να τα πάνε πολύ καλά, ακόμα και να αριστεύουν. Μερικοί παράγοντες θα έλεγα είναι τα ερεθίσματα από μικρή ηλικία, οι γονείς, οι καθηγητές που θα πέσει κανείς και η ψυχολογία γενικά. Προσωπικά, είχα να δω μαθηματικά/φυσική κλπ σχεδόν 7-8 χρόνια τώρα, και δεν είχαμε και τις καλύτερες σχέσεις, και πλέον μέσα σε λίγους μήνες, γράφω 90-95+- σε διαγωνίσματα οεφε κλπ. Προφανώς χρειάστηκε αρκετή δουλεία και τα σωστά άτομα δίπλα μου. Aν το κατάφερα εγώ ο μπούφος...
Τώρα σχετικά με την Ελληνική πραγματικότητα, δεν νομίζω πως διαφέρει και ΤΟΣΟ πολύ απ την ευρωπαϊκή. Παντού υπάρχουν νέοι που κάνουν τέτοιες δουλειές αλλά όλοι θέλουν και προσπαθούν για κάτι καλύτερο παράλληλα. Αμφιβάλω αν ήταν το όνειρο κανενός να είναι ταμίας σε σούπερ μάρκετ μια ζωή! Και κρίνοντας και απ τις εξελίξεις(δες πχ το σούπερ μάρκετ της amazon που λειτουργεί με 0 προσωπικό) είναι κάκιστη ιδέα να μην έχει κανείς μερικά χαρτιά στα χέρια του και κάποια ειδίκευση. Αυτό που διαφέρει είναι πως εδώ υποτιμούνται τελείως οι τεχνικές σχολές και επαγγέλματα(δες πχ πόσο υποτιμούνται τα επαλ, απ'όλους τους εμπλεκόμενους.) κάτι που προφανώς είναι ανοησία και πηγή πολλών προβλημάτων. Μήπως όμως φέρουμε κι εμείς ευθύνη γι'αυτό? Έχω δει σε μπόλικα τοπικ φοιτητές ΑΕΙ πχ να λασπολογούν αυτούς των ΤΕΙ. Και καλά δε μιλάμε καν για των ΕΠΑΛ/ΙΕΚ πως αντιμετωπίζονται...
Θα σχολίαζα και το τελευταίο για τα ασιατικά συστήματα αλλά νομίζω έχουμε ήδη φύγει πολύ off topic!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Σαν λίγο μεγαλύτερος(24) τύπος που ξαναγύρισε στα θρανία, θα ρίξω κι εγώ τα 2 cents μου...
Αν μιλάμε για τα μαθηματικά και μαθήματα γενικά του λυκείου, θεωρώ πως ΌΛΟΙ ανεξαιρέτως έχουν τις δυνατότητες να τα πάνε πολύ καλά, ακόμα και να αριστεύουν. Μερικοί παράγοντες θα έλεγα είναι τα ερεθίσματα από μικρή ηλικία, οι γονείς, οι καθηγητές που θα πέσει κανείς και η ψυχολογία γενικά. Προσωπικά, είχα να δω μαθηματικά/φυσική κλπ σχεδόν 7-8 χρόνια τώρα, και δεν είχαμε και τις καλύτερες σχέσεις, και πλέον μέσα σε λίγους μήνες, γράφω 90-95+- σε διαγωνίσματα οεφε κλπ. Προφανώς χρειάστηκε αρκετή δουλεία και τα σωστά άτομα δίπλα μου. Aν το κατάφερα εγώ ο μπούφος...
Τώρα σχετικά με την Ελληνική πραγματικότητα, δεν νομίζω πως διαφέρει και ΤΟΣΟ πολύ απ την ευρωπαϊκή. Παντού υπάρχουν νέοι που κάνουν τέτοιες δουλειές αλλά όλοι θέλουν και προσπαθούν για κάτι καλύτερο παράλληλα. Αμφιβάλω αν ήταν το όνειρο κανενός να είναι ταμίας σε σούπερ μάρκετ μια ζωή! Και κρίνοντας και απ τις εξελίξεις(δες πχ το σούπερ μάρκετ της amazon που λειτουργεί με 0 προσωπικό) είναι κάκιστη ιδέα να μην έχει κανείς μερικά χαρτιά στα χέρια του και κάποια ειδίκευση. Αυτό που διαφέρει είναι πως εδώ υποτιμούνται τελείως οι τεχνικές σχολές και επαγγέλματα(δες πχ πόσο υποτιμούνται τα επαλ, απ'όλους τους εμπλεκόμενους.) κάτι που προφανώς είναι ανοησία και πηγή πολλών προβλημάτων. Μήπως όμως φέρουμε κι εμείς ευθύνη γι'αυτό? Έχω δει σε μπόλικα τοπικ φοιτητές ΑΕΙ πχ να λασπολογούν αυτούς των ΤΕΙ. Και καλά δε μιλάμε καν για των ΕΠΑΛ/ΙΕΚ πως αντιμετωπίζονται...
Θα σχολίαζα και το τελευταίο για τα ασιατικά συστήματα αλλά νομίζω έχουμε ήδη φύγει πολύ off topic!
<< Έχω δει σε μπόλικα τοπικ φοιτητές ΑΕΙ πχ να λασπολογούν αυτούς των ΤΕΙ. Και καλά δε μιλάμε καν για των ΕΠΑΛ/ΙΕΚ πως αντιμετωπίζονται...>> Στην πραγματικοτητα επρεπε να συμβαινει το αντιθετο.Παμε στα ΑΕΙ το παιζουμε μαγκες και στο πανεπιστημιο το μονο πραγμα που μαθαινουμε ειναι να διαβαζουμε,απο εργαστηρια δεν το συζητω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ετσι και στα παιδια prodigy που αναφερεσαι μαλλον γιατι ολοι οι αλλοι ναι μπορει να εχουν πολυ υψηλο επιπεδο αλλα απλα ανηκουν στην κλιμακα δεν τους θεωρεις "special" .
Παιδια διακρισεις υπαρχουν παντα κυριολεκτικα.Εμεις κοτιαζουμε θεματα της παιδειας εδω.Σκεφτειται ποσες αλλες φορες εχετε συγκρινει πραγματα σε γενικοτερα πλαισια;π.χ. να γινω γιατρος η μηχανικος;Ειναι καλυτερα να σπουδασω Αθηνα η Θεσσαλονικη;Φυσικη η χημεια ειναι καλυτερη επιλογη;
Ορισμενες φορες σε αυτα απανταμε χωρις καν να εχουμε τις απαραιτητες γνωσεις ή εμπειριες για να δωσουμε μια απαντηση.
Επομενως η θεωρια ειναι καλη,αλλα χωρις την πραξη-εξεταση της πραγματικοτητας στερειται νοηματος.Αντιστροφα χωρις θεωρια δεν μπορει να υπαρξει αναγκη για εξεταση.
Τελικο συμπερασμα,μην κρινεις,δεν θα κριθεις.Κανε αυτο που σου αρεσει και μην ενοχλεις τους γυρω σου για να μην σε ενοχλουν και εκεινοι.
Ps.#1 Η Ιαπωνια ειναι σαν την Ελλαδα σε θεμα φροντιστηριων οποτε...
Εννοω παντου υπαρχουν τετοιες επιχειρησεις αλλα ουδεποτε εχουν φτασει στο σημειο να αποτελουν αναποσπαστο κομματι του συστηματος εκπαιδευσης.
Ps #2 Ελπιζω να εχεις παρατηρησει ποσο καμενοι και ασχετοι καμια φορα ανοιγουν αυτα τα τα topic η ξεκινουν καβγαδες.Επισης ελπιζω οτι βλεπεις εδω μεσα να μην νομιζεις οτι ειναι υποκαταστατο της πραγματικοτητας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BeatrixKiddo
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οινοχοος
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BeatrixKiddo
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
εε οκ η αλήθεια ειναι οτι τέτοιες διατάξεις έπρεπε να χουν ήδη βγει από πέρσι .αλλά δεν περιμένεις από τη εκπαίδευση αυτή τίποτα περισσότερο
Ακομη δεν ειναι κατι σιγουρο
https://www.newsbomb.gr/ellada/paideia/story/866299/panellinies-2018-pote-xekinoyn-oi-aitiseis-ton-ypopsifion-gia-tis-panelladikes
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 57 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Τρελας123
- Ilma
- elevag
- bkal1
- phleidhs
- suaimhneas
- AggelikiGr
- Ness
- Marianna.diamanti
- Joji
- petrosln
- Than003
- Silvia
- Ioanna98
- arrow25
- Fanimaid123
- buffon85
- Panagiotis849
- SlimShady
- Eri0611
- DemetriaP
- Σωτηρία
- eri548
- Jimmy20
- GiorgosM
- den antexw allh apotyxia
- luisnazariodelima
- Fanimaid
- J.Cameron
- CuHg
- DrsKatia
- Έμμα
- Σταβι
- Power-13
- MarcoReus
- igeorgeoikonomo
- efi25
- Adolfo valencia
- Dreamer_SW
- ifikis
- Γατόπαρδος.
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.