Γενικές φοιτητικές απορίες

elenalda

Νεοφερμένος

Η elenalda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Παιδιά πόση ώρα διαρκεί μια διάλεξη στο Πανεπιστήμιο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Δεν δίνει αυτή τη απαραίτητη οικονομική βοήθεια όμως, ούτως η άλλως. Δε λέω ότι το να υπάρχουν πανεπιστήμια σε κάθε περιοχή της χώρας είναι λύση. Υπάρχουν όμως ήδη αξιόλογα τμήματα σε μικρότερου πληθυσμού πόλεις που προσφέρουν κάποια εξειδίκευση έστω και ως ΤΕΙ, ενώ ταυτόχρονα, υπάρχουν και άλλα τόσα εντελώς ασήμαντα τμήματα σε πανεπιστήμια κάποιου κύρους μεγάλων πόλεων που φιλοξενούν αιώνιους φοιτητές.

Το ότι υπάρχουν αξιόλογα τμήματα και σε μικρές πόλεις ίσως να ισχύει. Θα μπορούσαν, όμως, αυτά τα τμήματα να αλλάξουν έδρα/να συγχωνευτούν με παρόμοια.

Πώς κρίνεις αν ένα τμήμα είναι σημαντικό ή ασήμαντο;:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Παιδιά πόση ώρα διαρκεί μια διάλεξη στο Πανεπιστήμιο;

Εξαρτάται συνήθως από τον καθηγητή. "Νομικά" μιλώντας, είναι 45λεπτη. Ισχύει το δικαίωμα του ακαδημαϊκού τετάρτου (τουτέστιν τα μαθήματα συνήθως ξεκινούν 'και τέταρτο', λήγουν ακριβώς κοκ).
Όμως, σε συνεννόηση με τον εκάστοτε καθηγητή, αυτό αλλάζει αρκετά συχνά.
Πχ, αν έχεις 2 ή 3 ώρες συνεχόμενες με τον ίδιο, είναι πιθανό να γίνει κάποια 'αλλαγή'. Δηλαδή, συνεχόμενα για παράδειγμα δύο ή τρία 45λεπτα (ή 40λεπτα) και απλά είστε 'ελεύθεροι' νωρίτερα κατά σχεδόν μισή ή μία ώρα. Άλλες φορές, μπορεί να γίνει ας πούμε συνεννόηση για σπαστό μάθημα (1 ώρα γεμάτη +διάλειμμα+ 30 λεπτά πχ ασκήσεις/σλαιτς, κάποιο πείραμα κοκ)

Εν ολίγοις, υπάρχει 'πλαστικότητα' σε αυτό το θέμα. Ανάλογα με τις ανάγκες φοιτητών/καθηγητή πρσαρμόζεται το ωράριο/διάρκεια 'εσωτερικά'.

[παράδειγμα που θυμάμαι τώρα: Όταν ήμουν Πάτρα, προκειμένου να προλαβαίνουν πολλοί φοιτητές το ωριαίο δρομολόγιο του τραίνου, είχε γίνει προσαρμογή σε κάποιος καθηγητές, και το μάθημα για συγκεκριμένες μέρες διαρκούσε λίγο λιγότερο και άρχιζε νωρίτερα]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dimis20

Νεοφερμένος

Ο Dimis20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Παιδιά πόση ώρα διαρκεί μια διάλεξη στο Πανεπιστήμιο;

Δε υπάρχει συγκεκριμένη διάρκεια.

Το ότι υπάρχουν αξιόλογα τμήματα και σε μικρές πόλεις ίσως να ισχύει. Θα μπορούσαν, όμως, αυτά τα τμήματα να αλλάξουν έδρα/να συγχωνευτούν με παρόμοια.

Πώς κρίνεις αν ένα τμήμα είναι σημαντικό ή ασήμαντο;:confused:

Δε διαφωνώ ότι αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό. Για να σου δώσω παράδειγμα, εγώ αρχικά ήθελα να περάσω στη σχολή κινηματογράφου της θεσ/νίκης αλλά λόγω κάποιων προβλημάτων δε έγραψα καλά και δε τα κατάφερα. Παρόλο που το τμήμα είναι στο ΑΠΘ και έχει μεγάλη βάση εισαγωγής, ποια είναι ακριβώς η άμεση επαγγελματική αποκατάσταση που προσφέρει σύμφωνα πάντα με τη προσφορά και τη ζήτηση; Εκτός κι αν πούμε ότι μπορείς το πτυχίο να το έχεις απλά ως πλεονέκτημα για να σε επιλέξουν πιο εύκολα σε δημόσια υπηρεσία που μπορεί να μην έχει καμία σχέση με αυτό που σπούδασες (όπως συμβαίνει ούτως η άλλως στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια). Και προς θεού, δε προσπαθώ να προσβάλω τα παιδιά που φοιτούν ή επιθυμούν να φοιτήσουν σε αυτό το τμήμα. Το έφερα απλά σαν ένα μικρό παράδειγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Δε υπάρχει συγκεκριμένη διάρκεια.



Δε διαφωνώ ότι αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό. Για να σου δώσω παράδειγμα, εγώ αρχικά ήθελα να περάσω στη σχολή κινηματογράφου της θεσ/νίκης αλλά λόγω κάποιων προβλημάτων δε έγραψα καλά και δε τα κατάφερα. Παρόλο που το τμήμα είναι στο ΑΠΘ και έχει μεγάλη βάση εισαγωγής, ποια είναι ακριβώς η άμεση επαγγελματική αποκατάσταση που προσφέρει σύμφωνα πάντα με τη προσφορά και τη ζήτηση; Εκτός κι αν πούμε ότι μπορείς το πτυχίο να το έχεις απλά ως πλεονέκτημα για να σε επιλέξουν πιο εύκολα σε δημόσια υπηρεσία που μπορεί να μην έχει καμία σχέση με αυτό που σπούδασες (όπως συμβαίνει ούτως η άλλως στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια). Και προς θεού, δε προσπαθώ να προσβάλω τα παιδιά που φοιτούν ή επιθυμούν να φοιτήσουν σε αυτό το τμήμα. Το έφερα απλά σαν ένα μικρό παράδειγμα.

Έχουμε βγει οφ τόπικ. Ας συνεχίσουμε τη συζήτηση με πμ, αν θες.
BTW, καλύτερα είσαι εκεί που πέρασες. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

odytheology

Νεοφερμένος

Ο Menandros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 108 μηνύματα.
ξερει κανενας σας αν πρεπει να δωσετε την αιτηση προεγγραφης υπογεγραμμενη??? η υπογραφετε στην γραματεια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dimis20

Νεοφερμένος

Ο Dimis20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Έχουμε βγει οφ τόπικ. Ας συνεχίσουμε τη συζήτηση με πμ, αν θες.
BTW, καλύτερα είσαι εκεί που πέρασες. ;)

Δεν ειναι αναγκη, αν και πραγματι φτασαμε να κανουμε διαλογο :P

Παρεπιμπτοντως, καλη αρχη και σε εσενα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenalda

Νεοφερμένος

Η elenalda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Εξαρτάται συνήθως από τον καθηγητή. "Νομικά" μιλώντας, είναι 45λεπτη. Ισχύει το δικαίωμα του ακαδημαϊκού τετάρτου (τουτέστιν τα μαθήματα συνήθως ξεκινούν 'και τέταρτο', λήγουν ακριβώς κοκ).
Όμως, σε συνεννόηση με τον εκάστοτε καθηγητή, αυτό αλλάζει αρκετά συχνά.
Πχ, αν έχεις 2 ή 3 ώρες συνεχόμενες με τον ίδιο, είναι πιθανό να γίνει κάποια 'αλλαγή'. Δηλαδή, συνεχόμενα για παράδειγμα δύο ή τρία 45λεπτα (ή 40λεπτα) και απλά είστε 'ελεύθεροι' νωρίτερα κατά σχεδόν μισή ή μία ώρα. Άλλες φορές, μπορεί να γίνει ας πούμε συνεννόηση για σπαστό μάθημα (1 ώρα γεμάτη +διάλειμμα+ 30 λεπτά πχ ασκήσεις/σλαιτς, κάποιο πείραμα κοκ)

Εν ολίγοις, υπάρχει 'πλαστικότητα' σε αυτό το θέμα. Ανάλογα με τις ανάγκες φοιτητών/καθηγητή πρσαρμόζεται το ωράριο/διάρκεια 'εσωτερικά'.

[παράδειγμα που θυμάμαι τώρα: Όταν ήμουν Πάτρα, προκειμένου να προλαβαίνουν πολλοί φοιτητές το ωριαίο δρομολόγιο του τραίνου, είχε γίνει προσαρμογή σε κάποιος καθηγητές, και το μάθημα για συγκεκριμένες μέρες διαρκούσε λίγο λιγότερο και άρχιζε νωρίτερα]



Ευχαριστω πολυ για την απαντηση:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,162 μηνύματα.
Το πρόβλημα είναι η «κατωτεροποίηση» των αποφοίτων όλων των ελληνικών πανεπιστημίων λόγω της τεράστιας προσφοράς και της ελάχιστης ζήτησης.
Φτιάχνουμε πανεπιστημιακά ιδρύματα μόνο και μόνο για να αναπτύσσεται η οικονομία της εκάστοτε πόλης (ας πούμε!) αδιαφορώντας για την αξία και την αναγνωρισιμότητα των πτυχίων που δίνονται από αυτά.
Συγχρόνως, ο Έλληνας φορολογούμενος συνεχίζει να πληρώνει για να συντηρούνται όλες οι προαναφερθείσες πόλεις.
Το πρόβλημα ειναι σύνθετο . Γιατι να μην μειωθουν οι εισακτεοι ;
Οσον αφορα την αξια και την αναγνωρισιμοτητα των πτυχιων ειχα παρομοια συζητηση πριν ενα μηνα. Τι παραπανω εχει ο ΗΜ απο το ΕΜΠ απο αυτον της Ξανθης ; Μονο το ονομα που ειναι πιασαρικο στην Ελλαδα.... Γιατρος ειναι και αυτος απο τα Γιαννενα και αυτος απο την Αθηνα και αυτος απο τη Θεσ/νικη και αυτος απο την Οξφορδη. Ο τελευταιος μπορει να κανει λαθος διαγνωση ενω ο πρωτος σωστη. Γινεται ; Ναι γινεται. ΑΝΤΙ να κοιταμε απο που τελειωσε να κοιταμε τι εφοδια εχει και ποσο ικανος ειναι. ΚΑΙ οχι εαν εβγαλε ενα ΕΜΠ κατευθειαν ολοι οι αλλοι εναι ασχετοι.
Δεν εχω κατι με το ΕΜΠ και δεν θελω σε καμια περιπτωση να προσβαλλω τοσο το ιδρυμα οσο και φοιτητες του.

Άραγε κοστίζει λιγότερο στο ελληνικό κράτος να συντηρεί πόσα περιφερειακά πανεπιστημιακά ιδρύματα αντί να δίνει μηνιαία οικονομική βοήθεια σε όσους καταφέρνουν και εισέρχονται σε κάποιο ΑΕΙ/ΤΕΙ σε Αθηνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Βόλο, Πάτρα, Γιάννενα, Αλεξανδρούπολη; :hmm:
Ναι κοστιζει λιγοτερο . Ειδικα για Θεσσαλονικη και Γιαννενα .... Ενα σπιτι για φοιτητη/τρια στη Θεσσαλονικη σε μετρια εως κακη περιοχη(Καμαρα,Αχεπα, ορια Τουμπας) θα πρεπει να αναψεις λαμπαδα εαν βρεις ενοικιο κατω απο 300 ευρω.Σιγουρα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις. Και εφοσον βρεις θα πρεπει να παρεις μολυβι και χαρτι και να σημειωσεις τι ΔΕΝ εχει το σπιτι και ποιοι μενουν γυρω σου. Επισης οι περισσοτερες πολυκατοικιες εχουν πετρελαιο :/:.... Οποτε μιλαμε για ενα ποσο 700-1000 ευρω το μηνα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Μα το θέμα δεν είναι να συντηρεί τους πάντες αλλά μόνο στους οικονομικά αδύνατους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Το πρόβλημα ειναι σύνθετο . Γιατι να μην μειωθουν οι εισακτεοι ;
Οσον αφορα την αξια και την αναγνωρισιμοτητα των πτυχιων ειχα παρομοια συζητηση πριν ενα μηνα. Τι παραπανω εχει ο ΗΜ απο το ΕΜΠ απο αυτον της Ξανθης ; Μονο το ονομα που ειναι πιασαρικο στην Ελλαδα.... Γιατρος ειναι και αυτος απο τα Γιαννενα και αυτος απο την Αθηνα και αυτος απο τη Θεσ/νικη και αυτος απο την Οξφορδη. Ο τελευταιος μπορει να κανει λαθος διαγνωση ενω ο πρωτος σωστη. Γινεται ; Ναι γινεται. ΑΝΤΙ να κοιταμε απο που τελειωσε να κοιταμε τι εφοδια εχει και ποσο ικανος ειναι. ΚΑΙ οχι εαν εβγαλε ενα ΕΜΠ κατευθειαν ολοι οι αλλοι εναι ασχετοι.
Δεν εχω κατι με το ΕΜΠ και δεν θελω σε καμια περιπτωση να προσβαλλω τοσο το ιδρυμα οσο και φοιτητες του.


Ναι κοστιζει λιγοτερο . Ειδικα για Θεσσαλονικη και Γιαννενα .... Ενα σπιτι για φοιτητη/τρια στη Θεσσαλονικη σε μετρια εως κακη περιοχη(Καμαρα,Αχεπα, ορια Τουμπας) θα πρεπει να αναψεις λαμπαδα εαν βρεις ενοικιο κατω απο 300 ευρω.Σιγουρα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις. Και εφοσον βρεις θα πρεπει να παρεις μολυβι και χαρτι και να σημειωσεις τι ΔΕΝ εχει το σπιτι και ποιοι μενουν γυρω σου. Επισης οι περισσοτερες πολυκατοικιες εχουν πετρελαιο :/:.... Οποτε μιλαμε για ενα ποσο 700-1000 ευρω το μηνα .

Η κατάργηση των μικρών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και η διατήρηση του αριθμού των εισακτέων στις μεγάλες πόλεις ουσιαστικά ισοδυναμεί με μείωση των εισακτέων.
Αν κάποια ιδρύματα στις μικρές πληθυσμιακά πόλεις παράγουν αξιόλογο εκπαιδευτικό έργο, μπορούν τόσο οι καθηγητές όσο και οι φοιτητές να μετακινηθούν σε ένα κεντρικότερο ίδρυμα, έπειτα από αξιολόγηση.
Τέλος, δε νομίζω ότι η πλειοψηφία των φοιτητών που περνάνε στην περιφέρεια έχουν οικονομικά προβλήματα...:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,162 μηνύματα.
Μα το θέμα δεν είναι να συντηρεί τους πάντες αλλά μόνο στους οικονομικά αδύνατους.
Πως κρίνεται κάποιος οικονομικά αδύνατος ; Μέχρι ποιο ποσό(οικογενειακό εισόδημα) θεωρείται κάποιος οικονομικά αδύναμος ;

Η κατάργηση των μικρών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και η διατήρηση του αριθμού των εισακτέων στις μεγάλες πόλεις ουσιαστικά ισοδυναμεί με μείωση των εισακτέων.
Αν κάποια ιδρύματα στις μικρές πληθυσμιακά πόλεις παράγουν αξιόλογο εκπαιδευτικό έργο, μπορούν τόσο οι καθηγητές όσο και οι φοιτητές να μετακινηθούν σε ένα κεντρικότερο ίδρυμα, έπειτα από αξιολόγηση.
Τέλος, δε νομίζω ότι η πλειοψηφία των φοιτητών που περνάνε στην περιφέρεια έχουν οικονομικά προβλήματα...:/:
Στο τελευταίο είσαι λάθος. Μόνο οι πλούσιοι πάνε στην περιφέρεια ; αυτοί που αγαπάνε το αντικείμενο που θέλουν να ασχοληθούν ;
Και γιατί να μην κλείσουν οι δύο μεγάλες σαπιλες της χώρας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Πως κρίνεται κάποιος οικονομικά αδύνατος ; Μέχρι ποιο ποσό(οικογενειακό εισόδημα) θεωρείται κάποιος οικονομικά αδύναμος ;

Φαντάζομαι πως πάνω από 35 χιλιάδες ευρώ οικογενειακό εισόδημα δεν είσαι οικονομικά αδύνατος. Εξαρτάται και αν έχεις αδέρφια κλπ φυσικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Στο τελευταίο είσαι λάθος. Μόνο οι πλούσιοι πάνε στην περιφέρεια ; αυτοί που αγαπάνε το αντικείμενο που θέλουν να ασχοληθούν ;
Και γιατί να μην κλείσουν οι δύο μεγάλες σαπιλες της χώρας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ;

Καταρχάς, τι εννοείς με τον όρο «περιφέρεια» ; Δεύτερον, δεν ανέφερα ότι πηγαινουν μόνο οι πλούσιοι στην περιφέρεια. Τρίτον, η μέση τάξη που είναι ρε αδελφέ; Μόνο πλούσιοι και φτωχοί υπάρχουν;
Οι περισσότεροι επιδιώκουν να περάσουν στα μεγάλα αστικά κέντρα. Για αυτό, άλλωστε, η ζήτηση των σχολών σε Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη είναι μεγάλη. Η πλειοψηφία αυτών που περνάνε σε Λευκάδα, Σέρρες, Καβάλα, Αμαλιάδα κλπ. έχουν οικονομικά προβλήματα ή όχι τα απαιτούμενα μόρια για να εισαχθούν στα αστικά κέντρα;

Ένα από τα κύρια μελήματα των πανεπιστημίων είναι η δημιουργία ατόμων έτοιμων να εισαχθούν στην παραγωγική διαδικασία. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν λιγότερες ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης συγκριτικά με τη Σπάρτη και την Κόρινθο; :hmm: Τα ιδρύματα που βρίσκονται σε πόλεις με πολλές επιχειρήσεις βοηθούν τους φοιτητές και εν δυνάμει αποφοίτους να βρουν δουλειά. Και στατιστικά αν το δούμε, ποιοι βρίσκουν γρηγορότερα εργασία και σχετική με το αντικειμενό τους; Οι απόφοιτοι πληροφορικης του ΕΚΠΑ/ΟΠΑ/Πειραιώς ή της Σπάρτης; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

#LoveMaths

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Νέα Μάκρη (Αττική). Έχει γράψει 233 μηνύματα.
Το πρόβλημα ειναι σύνθετο . Γιατι να μην μειωθουν οι εισακτεοι ;
Οσον αφορα την αξια και την αναγνωρισιμοτητα των πτυχιων ειχα παρομοια συζητηση πριν ενα μηνα. Τι παραπανω εχει ο ΗΜ απο το ΕΜΠ απο αυτον της Ξανθης ; Μονο το ονομα που ειναι πιασαρικο στην Ελλαδα.... Γιατρος ειναι και αυτος απο τα Γιαννενα και αυτος απο την Αθηνα και αυτος απο τη Θεσ/νικη και αυτος απο την Οξφορδη. Ο τελευταιος μπορει να κανει λαθος διαγνωση ενω ο πρωτος σωστη. Γινεται ; Ναι γινεται. ΑΝΤΙ να κοιταμε απο που τελειωσε να κοιταμε τι εφοδια εχει και ποσο ικανος ειναι. ΚΑΙ οχι εαν εβγαλε ενα ΕΜΠ κατευθειαν ολοι οι αλλοι εναι ασχετοι.
Δεν εχω κατι με το ΕΜΠ και δεν θελω σε καμια περιπτωση να προσβαλλω τοσο το ιδρυμα οσο και φοιτητες του.
...

Δεν συμφωνώ.
Αρχικά να πω ότι πέρασα Αθήνα, γιατί εκεί ήθελα να μείνω και λόγω οικονομικών ζητημάτων (είμαι τρίδυμος. :))
Αν έμενα στην Ξάνθη θα επέλεγα να πάω στο αντίστοιχο τμήμα της Ξάνθης.

Αλλά σίγουρα άλλο είναι να έχεις τελειώσει την σχολή του ΕΜΠ και άλλο το τμήμα της Ξάνθης.
Έχει άλλο κύρος, είναι διεθνώς αναγνωρισμένο.
Στο δυναμικό του βρίσκονται πιο αξιόλογοι καθηγητές με πείρα.
Δεν ξέρω για τις εγκαταστάσεις και τις υλικοτεχνικές υποδομές.

Ούτε και 'γω θέλω να προσβάλλω κάποιον.
Απλά ας μην εξισώνουμε τα πάντα.

Σίγουρα ο καλός δεν θα χαθεί, γιατί θα δουλέψει και εκτός σχολής, σε όποιο τμήμα και αν βρίσκεται. :)
Θα έχει περισσότερα επαγγελματικά προσόντα και θα διακριθεί.
Και αυτό είναι το σημαντικότερο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Δεν συμφωνώ.
Αρχικά να πω ότι πέρασα Αθήνα, γιατί εκεί ήθελα να μείνω και λόγω οικονομικών ζητημάτων (είμαι τρίδυμος. :))
Αν έμενα στην Ξάνθη θα επέλεγα να πάω στο αντίστοιχο τμήμα της Ξάνθης.

Αλλά σίγουρα άλλο είναι να έχεις τελειώσει την σχολή του ΕΜΠ και άλλο το τμήμα της Ξάνθης.
Έχει άλλο κύρος, είναι διεθνώς αναγνωρισμένο.
Στο δυναμικό του βρίσκονται πιο αξιόλογοι καθηγητές με πείρα.
Δεν ξέρω για τις εγκαταστάσεις και τις υλικοτεχνικές υποδομές.

Ούτε και 'γω θέλω να προσβάλλω κάποιον.
Απλά ας μην εξισώνουμε τα πάντα.

Σίγουρα ο καλός δεν θα χαθεί, γιατί θα δουλέψει και εκτός σχολής, σε όποιο τμήμα και αν βρίσκεται. :)
Θα έχει περισσότερα επαγγελματικά προσόντα και θα διακριθεί.
Και αυτό είναι το σημαντικότερο!

Εγώ θα έλεγα ποια η διαφορά του Imperial College of London και του Anglia Ruskin στο τομέα της μηχανικής.
(Για να μη θίξω κανέναν, αλλά με πρόλαβες:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Το πρόβλημα ειναι σύνθετο . Γιατι να μην μειωθουν οι εισακτεοι ;
Οσον αφορα την αξια και την αναγνωρισιμοτητα των πτυχιων ειχα παρομοια συζητηση πριν ενα μηνα. Τι παραπανω εχει ο ΗΜ απο το ΕΜΠ απο αυτον της Ξανθης ;

Οταν παει να δειξει το πτυχιο του στο εξωτερικο, ξερουν κατα που πεφτει η Αθηνα. Τοσο απλα.

Πως κρίνεται κάποιος οικονομικά αδύνατος ; Μέχρι ποιο ποσό(οικογενειακό εισόδημα) θεωρείται κάποιος οικονομικά αδύναμος ;


Στο τελευταίο είσαι λάθος. Μόνο οι πλούσιοι πάνε στην περιφέρεια ; αυτοί που αγαπάνε το αντικείμενο που θέλουν να ασχοληθούν ;
Και γιατί να μην κλείσουν οι δύο μεγάλες σαπιλες της χώρας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ;

Ειναι τελειως ηλιθιο να κλεισεις τις σχολες στις μεγαλες πολεις οταν ολη η οικονομια ειναι συγκεντρωμενη σε αυτες. Αυτος που σπουδαζει πχ πληροφορικη στην Αθηνα, εχει και ευκαιριες να βρει δουλεια, πρακτικη, whatever. Αυτος που σπουδαζει γιατρος στη Θεσσαλονικη, θα δει τα σοβαρα περιστατικα απο ολη τη Βορεια Ελλαδα. Και προς τι τοσο μενος προς Αθηνα και Θεσσαλονικη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,162 μηνύματα.
Καταρχάς, τι εννοείς με τον όρο «περιφέρεια» ; Δεύτερον, δεν ανέφερα ότι πηγαινουν μόνο οι πλούσιοι στην περιφέρεια. Τρίτον, η μέση τάξη που είναι ρε αδελφέ; Μόνο πλούσιοι και φτωχοί υπάρχουν;
Οι περισσότεροι επιδιώκουν να περάσουν στα μεγάλα αστικά κέντρα. Για αυτό, άλλωστε, η ζήτηση των σχολών σε Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη είναι μεγάλη. Η πλειοψηφία αυτών που περνάνε σε Λευκάδα, Σέρρες, Καβάλα, Αμαλιάδα κλπ. έχουν οικονομικά προβλήματα ή όχι τα απαιτούμενα μόρια για να εισαχθούν στα αστικά κέντρα;


Ένα από τα κύρια μελήματα των πανεπιστημίων είναι η δημιουργία ατόμων έτοιμων να εισαχθούν στην παραγωγική διαδικασία. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη έχουν λιγότερες ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης συγκριτικά με τη Σπάρτη και την Κόρινθο; :hmm: Τα ιδρύματα που βρίσκονται σε πόλεις με πολλές επιχειρήσεις βοηθούν τους φοιτητές και εν δυνάμει αποφοίτους να βρουν δουλειά. Και στατιστικά αν το δούμε, ποιοι βρίσκουν γρηγορότερα εργασία και σχετική με το αντικειμενό τους; Οι απόφοιτοι πληροφορικης του ΕΚΠΑ/ΟΠΑ/Πειραιώς ή της Σπάρτης; :hmm:
Θεωρεις οτι ειναι ευκολο μια τετραμελης οικογενεια με ετησιο εισοδημα 35 χιλιαδες ευρω να σπουδασει το παιδι της σε μια σχολη σε μικροτερο πανεπιστημιο (Λευκαδα,Σερρες,Καβαλα,Αμαλιαδα) ; Ποσες ελληνικες οικογενειες εχουν εισοδημα πανω απο 35χιλιαδες ;
Δεν συμφωνώ.
Αρχικά να πω ότι πέρασα Αθήνα, γιατί εκεί ήθελα να μείνω και λόγω οικονομικών ζητημάτων (είμαι τρίδυμος. :))
Αν έμενα στην Ξάνθη θα επέλεγα να πάω στο αντίστοιχο τμήμα της Ξάνθης.

Αλλά σίγουρα άλλο είναι να έχεις τελειώσει την σχολή του ΕΜΠ και άλλο το τμήμα της Ξάνθης.
Έχει άλλο κύρος, είναι διεθνώς αναγνωρισμένο.
Στο δυναμικό του βρίσκονται πιο αξιόλογοι καθηγητές με πείρα.
Δεν ξέρω για τις εγκαταστάσεις και τις υλικοτεχνικές υποδομές.

Ούτε και 'γω θέλω να προσβάλλω κάποιον.
Απλά ας μην εξισώνουμε τα πάντα.

Σίγουρα ο καλός δεν θα χαθεί, γιατί θα δουλέψει και εκτός σχολής, σε όποιο τμήμα και αν βρίσκεται. :)
Θα έχει περισσότερα επαγγελματικά προσόντα και θα διακριθεί.

Και αυτό είναι το σημαντικότερο!
Κατι τετοια μας κατεστρεψαν.... Η μονη διαφορα ειναι στο ονομα , πουθενα αλλου. ΑΝ θες δες το προσωπικο και των δυο ιδρυματων. Και στα δυο υπαρχουν αξιολογοι καθηγητες/τριες. Και τα δυο ειναι αναγνωρισμενα. Η μονη διαφορα ειναι στην Ελλαδα ....
Οι τελευταιες δυο σειρες σου τα λενε ολα.

Οταν παει να δειξει το πτυχιο του στο εξωτερικο, ξερουν κατα που πεφτει η Αθηνα. Τοσο απλα.



Ειναι τελειως ηλιθιο να κλεισεις τις σχολες στις μεγαλες πολεις οταν ολη η οικονομια ειναι συγκεντρωμενη σε αυτες. Αυτος που σπουδαζει πχ πληροφορικη στην Αθηνα, εχει και ευκαιριες να βρει δουλεια, πρακτικη, whatever. Αυτος που σπουδαζει γιατρος στη Θεσσαλονικη, θα δει τα σοβαρα περιστατικα απο ολη τη Βορεια Ελλαδα. Και προς τι τοσο μενος προς Αθηνα και Θεσσαλονικη;
Απο ποτε πας μπροστα με βαση το ονομα του πανεπιστημιου της σχολης που τελειωσες ;
Γιατρος βγαινεις και απο τα Γιαννενα και απο την Αθηνα και απο την Θεσσαλονικη και απο την Κρητη και απο την Πατρα και απο την Οξφορδη και απο τον Στανφορντ. Μπορει να κανει λαθος διαγνωση αυτος απο το Στανφορντ ; Μπορει . Μπορει να σε σωσει αυτος απο την Πατρα ; Μπορει. Δεν εχω μενος προς την Αθηνα ουτε τη Θεσσαλονικη. Αλλα το να κλεισεις τα ιδρυματα της περιφερειας και να κρατησεις των μεγαλων πολεων ειναι εντελως ηλιθιο για μενα. Ας λυσουν πρωτα τα προβληματα τους τα <<μεγαλα>> πανεπιστημια και βλεπουμε ή ας παρουν την ιδια χρηματοδοτηση ολα τα ιδρυματα να δουμε τι θα γινει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Neibor Lat

Νεοφερμένος

Ο Neibor Lat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Γεια σας.
Εδωσα φετος πανελληνιες και περασα στο τμημα Πληροφορικης του πανεπιστημιου πελλοπονησου.
Ειμαι σε μια οικογενεια που εχει αρκκετα μεγαλο θεμα με τα οικονομικα της.Δυστηχως , δεν θα μπορεσω να παω για να παρακολουθω τα μαθηματα.Ειμαι σιγουρος οτι μπορω να παρω την μεταγγραφη για να ερθω στην πολη κατοικιας μου την Αθηνα.
Θελω να παρω μεταγγραφη για το Τμημα Πληροφορικης του ΠΑΠΕΙ.
Ειναι λοιπον Δυνατο να παω να παρακολουθω στο ΠΑΠΕΙ χωρις να ειμαι γραμμενος στο Τμημα.
Γινεται αυτο?
Οπως σας ειπα δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να νοικοιασω σπιτι και να παρακολουθω στην πελλοποννησο.
Ευχαριστω Πολυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Θεωρεις οτι ειναι ευκολο μια τετραμελης οικογενεια με ετησιο εισοδημα 35 χιλιαδες ευρω να σπουδασει το παιδι της σε μια σχολη σε μικροτερο πανεπιστημιο (Λευκαδα,Σερρες,Καβαλα,Αμαλιαδα) ; Ποσες ελληνικες οικογενειες εχουν εισοδημα πανω απο 35χιλιαδες ;

Κατι τετοια μας κατεστρεψαν.... Η μονη διαφορα ειναι στο ονομα , πουθενα αλλου. ΑΝ θες δες το προσωπικο και των δυο ιδρυματων. Και στα δυο υπαρχουν αξιολογοι καθηγητες/τριες. Και τα δυο ειναι αναγνωρισμενα. Η μονη διαφορα ειναι στην Ελλαδα ....
Οι τελευταιες δυο σειρες σου τα λενε ολα.


Απο ποτε πας μπροστα με βαση το ονομα του πανεπιστημιου της σχολης που τελειωσες ;
Γιατρος βγαινεις και απο τα Γιαννενα και απο την Αθηνα και απο την Θεσσαλονικη και απο την Κρητη και απο την Πατρα και απο την Οξφορδη και απο τον Στανφορντ. Μπορει να κανει λαθος διαγνωση αυτος απο το Στανφορντ ; Μπορει . Μπορει να σε σωσει αυτος απο την Πατρα ; Μπορει. Δεν εχω μενος προς την Αθηνα ουτε τη Θεσσαλονικη. Αλλα το να κλεισεις τα ιδρυματα της περιφερειας και να κρατησεις των μεγαλων πολεων ειναι εντελως ηλιθιο για μενα. Ας λυσουν πρωτα τα προβληματα τους τα <<μεγαλα>> πανεπιστημια και βλεπουμε ή ας παρουν την ιδια χρηματοδοτηση ολα τα ιδρυματα να δουμε τι θα γινει.

Θεωρείς ότι είναι εύκολο για τη μεσαία τάξη να συντηρεί όλους τους υπόλοιπους; :/:
Είτε το θέλουμε είτε όχι, το όνομα μετράει. Όποιος δεν μπορεί να το καταλάβει μάλλον δε θέλει να καταλάβει την πραγματικότητα.
Για να λύσουν τα «μεγάλα» πανεπιστήμια τα προβλήματά τους χρειάζεται περισσότερη χρηματοδότηση. Δηλαδή περισσότερα έσοδα. Ας πληρώνει η μεσαία τάξη λοιπόν, who cares? Αντίθετα, αν τα μικρά πανεπιστημιακά ιδρύματα έπαυαν να λειτουργούν, η χρηματοδότηση αυτών (+αξιόλογοι φοιτητές,ΔΕΠ) θα πηγαινε στα μεγαλύτερα.

BTW, μιας και θα φτιαχτεί το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, γιατί δε φτιάχνουμε και Πανεπιστήμιο Ανατολικής Αττικής; Και μετά να επεκταθούμε. Πανεπιστήμιο Ανατολικής Αχαΐας, Λακωνίας κλπ. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top