Φροντιστήριο στο πανεπιστήμιο

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,986 μηνύματα.
Φοιτητής που κάνει φροντιστήρια για να περνάει τα μαθήματα, κατά την άποψή μου έχει χάσει τελείως το νόημα της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Δεν είναι λύκειο το πανεπιστήμιο να σου βάζει ο καθηγητής ασκήσεις για το σπίτι και να σε εξετάζει αν τις έκανες την άλλη μέρα. Το όλο νόημα του πανεπιστημίου είναι να αποκτήσεις επιστημονική κατάρτιση πάνω στο τομέα σου, δηλαδή να μάθεις να ερευνάς, αυτό το μαθαίνεις ερευνώντας και διαβάζοντας μόνος σου, όχι κάνοντας φροντιστήριο. Απλά οι περισσότεροι βλέπουν το πτυχίο σαν ένα χαρτί που θα τους βάλει σε μια δουλειά γι' αυτό κάνουν και τα φροντιστήρια για να το πάρουν. Μετά βέβαια αναρωτιούνται γιατί αυτό το χαρτί δεν έχει καμιά αξία...

Φίλτατε, εκφράζεις άποψη λες και δεν έχεις ιδέα πως αρκετά μέλη ΔΕΠ διδάσκουν και αν θα σε άλλα δεδομένα Πανεπιστημιακής κοινότητας, θα έμπαιναν στο Αμφιθέατρο. :) Κρίνουμε συνέχεια τους φοιτητές ενώ εθελοτυφλούμε στην ανεπάρκεια πολλών καθηγητών του Ελληνικού Πανεπιστημίου είτε παιδαγωγικά είτε επιστημονικά, καθότι η εξέλιξή τους δεν έγινε με τόσο αξιοκρατικά και διαφανή κριτήρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Φίλτατε, εκφράζεις άποψη λες και δεν έχεις ιδέα πως αρκετά μέλη ΔΕΠ διδάσκουν και αν θα σε άλλα δεδομένα Πανεπιστημιακής κοινότητας, θα έμπαιναν στο Αμφιθέατρο. :) Κρίνουμε συνέχεια τους φοιτητές ενώ εθελοτυφλούμε στην ανεπάρκεια πολλών καθηγητών του Ελληνικού Πανεπιστημίου είτε παιδαγωγικά είτε επιστημονικά, καθότι η εξέλιξή τους δεν έγινε με τόσο αξιοκρατικά και διαφανή κριτήρια.

Αυτά παθαίνεις όταν δίνεις στο κράτος το μονοπώλιο στα πανεπιστήμια, γεμίζεις άσχετους κολλημένους στις καρέκλες. Άντε κούνα τους αυτούς. Έχω φάει αρκετούς τέτοιους στη μάπα στο ΑΠΘ, αλλά δεν με εμπόδισε να διαβάσω και να περάσω. Ή θυσιάζεις τους καφέδες και διαβάζεις, ή πας σε φροντιστήριο για να γράψεις το 5. Απλά η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών δεν κατανοεί τι σημαίνει η φράση "επενδύω στον εαυτό μου", γι' αυτό και αντιμετωπίζει τις σπουδές με αυτό τον τρόπο.


Αν αυτός ο τυπάρας κατάφερε να φτιάξει μπαταρία και ραδιόφωνο από σκουπίδια στη Σιέρρα Λεόνε νομίζω πως και οι δικοί μας οι φωστήρες πρέπει να μπορούν να περάσουν τα Μαθηματικά Ι χωρίς φροντιστήριο. Μεράκι θέλει και να σταματήσουμε να λέμε δικαιολογίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,986 μηνύματα.
και στο κλαμπομπιτσόμπαρο με τις σέλφις ποιος θα πάει μετά; :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελα

Νεοφερμένος

Ο τρελα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια γνωριζει καποιος κανενα φροντιστηριο για πανεπιστημιο που τον βοηθησε αρκετα ωστε να περασει καποια μαθηματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,986 μηνύματα.
Nαι. Την Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη και το Google.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Συμφωνω απολυτα με τον hack3r στο πανεπιστημιο υποτιθεται οτι μαθαινουμε να δουλευουμε "μονοι μας",να ερευνουμε,να διαβαζουμε μονοι μας και οταν εχουμε ενα προβλημα να ψαχνουμε τις αιτιες και τους τροπους αντιμετωπισης σαν ωριμοι ενηλικες...Αν περιμενουμε μια ζωη απ'το φροντιστηριο και το καθε φροντιστηριο να μας βοηθησει τοτε πως θα μαθουμε να αντιμετωπιζουμε τα προβληματα μας; Η μηπως θα ειναι εκει μια ζωη ο μπαμπας και η μαμα να μας βοηθησουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.
Παιδιά συμφωνώ κι εγώ, είμαι απόλυτα αρνητική στο θέμα φροντιστήριο στο πανεπιστήμιο, όμως ας δούμε και τη σκοπιά αυτών που κάνουν....στη σχολή μου τουλάχιστον, υπάρχει περίπτωση να δώσεις ένα μάθημα 3 και παραπάνω φορές και να κόβεσαι συνεχόμενα. Ε, οι περισσότεροι κάπως έτσι ξεκινάνε φροντιστήριο. Εγώ προσωπικά αν και δε θα το έκανα, δε μπορώ να τους κατηγορήσω. Άλλωστε δεν αντιγράφουν, δεν κάνουν κάποια ατιμία για να περάσουν, απλά παίρνουν μία έξτρα βοήθεια. Και δεν ξέρω πώς είναι στις σχολές σας, αλλά στη δική μου αν δεν έχεις καταλάβει ένα μάθημα, που το έχεις δώσει (διαβάσει) τρεις φορές 1) δε το έχεις καταλάβει σε βάθος -γιατί υπάρχουν και τέτοια μαθήματα, δύσκολα και άνθρωποι που για να τα καταλάβουν χρειάζεται να τους τα εξηγήσει κάποιος σωστά και οι καθηγητές δε το κάνουν πάντα ή 2) ο καθηγητής είναι περίεργος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
υπάρχει περίπτωση να δώσεις ένα μάθημα 3 και παραπάνω φορές και να κόβεσαι συνεχόμενα.

Τι πάει να πει "υπάρχει περίπτωση"; Πάει ανάλογα με τον καιρό; Αν θα βρέξει ή όχι;
Το αν θα κοπείς ή όχι βασίζεται κατά κύριο λόγο στη δική σου αντιμετώπιση ως προς το μάθημα.

Και για να μην παρεξηγηθώ, κι εγώ έχω δώσει 5(!!) φορές ένα μάθημα, με τη μικρή αλλά διόλου ασήμαντη λεπτομέρεια, ότι σε καμία από τις πρώτες 4 δεν διάβασα πότε, γιατί έτσι, δε γούσταρα. Την 5η όμως, επειδή δεν με έπαιρνε άλλο, το πέρασα το μάθημα άνετα, χαλαρά και με ένα 8.5 όπου με πιο προσεκτικό διάβασμα, τον ερχόμενο Σεπτέμβρη θα μπορούσα να το περάσω με 10ρι.

Από την άλλη βέβαια, σε αντίθεση με το μάθημα αυτό, ένα άλλο -όπως και αμέτρητα άλλα- ενώ το χρωστάει όλο το τμήμα μου στο τελικό πήγα κι έγραψα με την 1η πολύ καλό βαθμό, για τα δεδομένα του μαθήματος, διαβάζοντας στοχευμένα πράγματα μόνο λίγο και λίγες ημέρες πριν την εξεταστική.

Προσωπικά έχω πάψει να με απασχολεί αυτή η τάση. Δεν με αγγίζει ούτε στο ελάχιστο και ούτε με "απειλεί". Εξάλλου στο τμήμα μου αλλά και γενικά τμήματα πληροφορικής αυτά δε παίζουν, δεν αποδίδουν. Εκτός αν πας για ένα πλήρως πληρωμένο πτυχίο.

στη δική μου αν δεν έχεις καταλάβει ένα μάθημα, που το έχεις δώσει (διαβάσει) τρεις φορές 1) δε το έχεις καταλάβει σε βάθος -γιατί υπάρχουν και τέτοια μαθήματα, δύσκολα και άνθρωποι που για να τα καταλάβουν χρειάζεται να τους τα εξηγήσει κάποιος σωστά και οι καθηγητές δε το κάνουν πάντα ή 2) ο καθηγητής είναι περίεργος.

Παντού υπάρχουν αυτά. Καλώς η κακώς το να περάσεις ένα μάθημα είναι ιδιαιτέρως εύκολο, αρκεί να "παίξεις" και λίγο έξυπνα.
Αλλά όταν πας τουρίστας, τότε η Γη είναι τετράγωνη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όσοι κάνετε φροντηστήρια έχετε χάσει το νόημα απλά. Όταν αύριο θα πας να δουλέψεις και θα συναντήσεις μια δυσκολία τι θα κάνεις θα πληρώσεις άλλον για να κάνει τη δουλειά σου ή για να σου μάθει αυτά που δεν μπορείς να μάθεις μόνος σου? Η σχολή είναι και λίγο filter της πραγματικότητας παιδιά. Αν δεν μπορείς να κάτσεις και να διαβάσεις ένα μάθημα μόνος σου σημαίνει ότι δεν έχεις όρεξη για δουλειά, δεν έχεις αναλυτικές ικανότητες για να καταλάβεις τι είναι σημαντικό και τι όχι στο μάθημα κ.ο.κ.

Θα έπρεπε να σας προβληματίζει αυτό γιατί η αγορά δεν πανεπιστήμιο, είναι αναταγωνιστική και απλά αυτός που έμαθε αυτά που έπρεπε να μάθει όταν έπρεπε θα σας φάει την δουλειά αύριο μεθαύριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Εσεις που κατηγορειτε τα φροντιστηρια στο πανεπιστημιο γιατι κανατε φροντιστηριο για να δωσετε πανελληνιες? Ή μηπως στα 17 δικαιολογειται αλλα στα 18 που εισαι ''ενηλικος'' ειναι αδικαιολογητο? Δεν ειχατε ιντερνετ σπιτι σας να μαθετε μαθηματικα και φυσικη?

Αφηστε λοιπον τι ειναι σωστο και τι δεν ειναι. Οταν εχεις απεναντι σου εναν ανικανο να σου μεταδωσει νεα γνωση καθηγητη αναγκαστικα στρεφεσαι σε εναν πιο ικανο επι πληρωμη. Αλλωστε αυτο δεν ειναι το νοημα των διαλεξεων, να πας διδαχθεις κατι καινουριο απο τον καθηγητη σου? Αλλιως δεν θα ειχαν νοημα, θα περναγες στη σχολη θα διαβαζες απ το ιντερνετ και ουτε διαλεξεις ουτε τιποτα

Ναι το πανεπιστημιο πρεπει να σου δινει τον μπουσουλα ωστε να μαθεις μονος σου να μαθαινεις. Αλλα οταν μερικοι καθηγητες δεν ειναι ικανοι ουτε για αυτο καπου πρεπει να στραφεις για βοηθεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Οι πανελλαδικές είναι ένας πολύ συγκεκριμένος ανταγωνιστικός διαγωνισμός, με συγκεκριμένη ύλη από την οποία κρίνονται τα επόμενα 4-5 χρόνια της ζωής σου και ίσως περισσότερα. Δεν έχεις την πολυτέλεια ή την άνεση χρόνου να διαβάσεις μόνος σου. Το πανεπιστήμιο δεν είναι το ίδιο. Έχεις αρκετό χρόνο για να ψαχτείς και να προσπαθήσεις. Συμφωνώ πως μερικοί καθηγητές είναι ανίκανοι να διδάξουν αλλά αυτό δεν αλλάζει και πολλά. Υποτίθεται στο πανεπιστήμιο πως είσαι σε επίπεδο να διαβάζεις επιστημονικά συγγράμματα και να μπορείς να τα κατανοήσεις και να μάθεις από εκεί. Ο καθηγητής παίζει επικουρικό ρόλο. Γι'αυτό άλλωστε υποτίθεται πως δίνονται όλα αυτά συγγράμματα.

Επίσης κανείς δεν κατηγορεί κανέναν. Ο καθένας κάνει ότι νομίζει σωστό. Εγώ απλά είπα πως η νοοτροπία του φροντιστηρίου στο πανεπιστήμιο περισσότερο βλάπτει τον φοιτητή παρά τον βοηθά μακροπρόθεσμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,896 μηνύματα.
Εσεις που κατηγορειτε τα φροντιστηρια στο πανεπιστημιο γιατι κανατε φροντιστηριο για να δωσετε πανελληνιες? Ή μηπως στα 17 δικαιολογειται αλλα στα 18 που εισαι ''ενηλικος'' ειναι αδικαιολογητο? Δεν ειχατε ιντερνετ σπιτι σας να μαθετε μαθηματικα και φυσικη?
Προσωπικά όσο ήμουνα μαθητής αν το internet ήταν τότε στο ίδιο επίπεδο που είναι σήμερα δεν θα πήγαινα καθόλου φροντιστήριο.

Το μοναδικό μάθημα ίσως που χρειάζεται φροντιστήριο είναι η Έκθεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Οι πανελλαδικές είναι ένας πολύ συγκεκριμένος ανταγωνιστικός διαγωνισμός, με συγκεκριμένη ύλη από την οποία κρίνονται τα επόμενα 4-5 χρόνια της ζωής σου και ίσως περισσότερα. Δεν έχεις την πολυτέλεια ή την άνεση χρόνου να διαβάσεις μόνος σου. Το πανεπιστήμιο δεν είναι το ίδιο. Έχεις αρκετό χρόνο για να ψαχτείς και να προσπαθήσεις. Συμφωνώ πως μερικοί καθηγητές είναι ανίκανοι να διδάξουν αλλά αυτό δεν αλλάζει και πολλά. Υποτίθεται στο πανεπιστήμιο πως είσαι σε επίπεδο να διαβάζεις επιστημονικά συγγράμματα και να μπορείς να τα κατανοήσεις και να μάθεις από εκεί. Ο καθηγητής παίζει επικουρικό ρόλο. Γι'αυτό άλλωστε υποτίθεται πως δίνονται όλα αυτά συγγράμματα.

Επίσης κανείς δεν κατηγορεί κανέναν. Ο καθένας κάνει ότι νομίζει σωστό. Εγώ απλά είπα πως η νοοτροπία του φροντιστηρίου στο πανεπιστήμιο περισσότερο βλάπτει τον φοιτητή παρά τον βοηθά μακροπρόθεσμα.

Λαθος κανεις, τα συγγραμματα παιζουν επικουρικο ρολο. Ο καθηγητης ειναι αυτος που θα σου δωσει τη σπιθα και μετα εσυ μπορεις να διαβασεις και απο τα συγγραμματα. Αυτο ειναι λογικο. Πως θα διαβασεις ενα βιβλιο οταν δεν καταλαβαινεις τι πραγματευεται? Αυτος ειναι και ο ρολος των διαλεξεων, να σου δωσουν τα θεμελια ωστε να μπορεσεις στη συνεχεια μονος σου να κατακτησεις τη γνωση.

Θυμαμαι μπηκε ενας καθηγητης που μου εκανε οικονομετρια και ειπε χαρακτηριστικα ''το ξερω οτι δεν σας αρεσει το μαθημα, κι εγω βαριεμαι να σας διδασκω αλλα ειναι μερος του συμβολαιου που ειχα υπογραψει πριν καποια χρονια και ειμαι υποχρεωμενος να το τηρησω''. Λοιπον αυτος διδασκε οικονομετρια χωρις να λυσει ασκηση, κανεις δεν καταλαβαινε τιποτα. Ετσι ολοι οδηγηθηκαμε στα φροντιστηρια.

Τονιζω πως δεν ειμαι υπερ του φροντιστηριου στο πανεπιστημιο, και ντραπηκα οταν ειπα στους γονεις μου που τα σκαγανε τοσα χρονια να τα ξανασκασουν. Αλλα δεν ειχα αλλη επιλογη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Λαθος κανεις, τα συγγραμματα παιζουν επικουρικο ρολο. Ο καθηγητης ειναι αυτος που θα σου δωσει τη σπιθα και μετα εσυ μπορεις να διαβασεις και απο τα συγγραμματα. Αυτο ειναι λογικο. Πως θα διαβασεις ενα βιβλιο οταν δεν καταλαβαινεις τι πραγματευεται? Αυτος ειναι και ο ρολος των διαλεξεων, να σου δωσουν τα θεμελια ωστε να μπορεσεις στη συνεχεια μονος σου να κατακτησεις τη γνωση.

Θυμαμαι μπηκε ενας καθηγητης που μου εκανε οικονομετρια και ειπε χαρακτηριστικα ''το ξερω οτι δεν σας αρεσει το μαθημα, κι εγω βαριεμαι να σας διδασκω αλλα ειναι μερος του συμβολαιου που ειχα υπογραψει πριν καποια χρονια και ειμαι υποχρεωμενος να το τηρησω''. Λοιπον αυτος διδασκε οικονομετρια χωρις να λυσει ασκηση, κανεις δεν καταλαβαινε τιποτα. Ετσι ολοι οδηγηθηκαμε στα φροντιστηρια.

Τονιζω πως δεν ειμαι υπερ του φροντιστηριου στο πανεπιστημιο, και ντραπηκα οταν ειπα στους γονεις μου που τα σκαγανε τοσα χρονια να τα ξανασκασουν. Αλλα δεν ειχα αλλη επιλογη

Πλέον στο internet μπορείς να βρεις ολόκληρες διαλέξεις από τα καλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού, από εξαιρετικούς καθηγητές. Δεν βλέπω το λόγο γιατί να τα σκάσεις σε ένα φροντιστήριο.\

Για τα βιβλία θα διαφωνήσω και θα επιμείνω, δεν είναι επικουρικά καθώς περιέχουν την ουσιαστική γνώση. Αν θες να μάθεις οικονομετρία τότε διαβάζεις το σύγγραμα, αν θες να περάσεις απλά την οικονομετρία, τότε παίρνεις παλιά θέματα, σημειώσεις και ναι πας και φροντιστήριο αλλά για εμένα αυτό είναι δώρον άδωρο.

Αν διαβάζεις συστηματικά μέσα στο εξάμηνο και μάπας να είναι ο καθηγητής μόνο μέσω ίντερνετ μπορείς να μάθεις τα πάντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Πλέον στο internet μπορείς να βρεις ολόκληρες διαλέξεις από τα καλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού, από εξαιρετικούς καθηγητές. Δεν βλέπω το λόγο γιατί να τα σκάσεις σε ένα φροντιστήριο.\

Για τα βιβλία θα διαφωνήσω και θα επιμείνω, δεν είναι επικουρικά καθώς περιέχουν την ουσιαστική γνώση. Αν θες να μάθεις οικονομετρία τότε διαβάζεις το σύγγραμα, αν θες να περάσεις απλά την οικονομετρία, τότε παίρνεις παλιά θέματα, σημειώσεις και ναι πας και φροντιστήριο αλλά για εμένα αυτό είναι δώρον άδωρο.

Αν διαβάζεις συστηματικά μέσα στο εξάμηνο και μάπας να είναι ο καθηγητής μόνο μέσω ίντερνετ μπορείς να μάθεις τα πάντα.

Τι να πω ρε Hack3r εγω χρειαζομαι καποιον να μου τα εξηγει,να του κανω ερωτησεις να μου τις απανταει. Αυτη ειναι η διαδικασια της μαθησης. Να παρω ενα βιβλιο και να μην ξερω να το χρησιμοποιησω δεν μου λεει κατι. Και τωρα που ετοιμαζομαι για μεταπτυχιακο εχω ηδη παραγγειλει τα βιβλια. Θα προσπαθησω να τα διαβασω, θα ψαχτω οσο μπορω αλλα αμφιβαλλω αν θα τα καταφερω. Αν κολλησω ποιον θα ρωτησω? Τις ασκησεις ποιος θα μου τις διορθωνει? Γινεσαι γιατρος, οικονομολογος, μηχανολογος απ το ιντερνετ?

Μην υποτιματε την αξια του καθηγητη και μην θεωρειτε οτι το ιντερνετ μπορει να σας λυσει ολα τα προβληματα. Αυτο ειναι μια ψευδαισθηση. Δεν ειναι τυχαιο που στην Αμερικη καποιοι διδασκουν μεχρι τα γεραματα (π.χ Arrow που προσφατως απεβιωσε). Δεν θα ηταν πιο ευκολο να μαγνητοφονησουν μια διαλεξη και να την παιζουν? Λογικα για να το κανουν καποια σημασια θα εχει. Σεβαστη ομως η αποψη σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για ερωτήσεις υπάρχει το stackexchange που είναι μια τεράστια κοινότητα ερωταπαντήσεων σε διάφορα θέματα. Τσέκαρε το καθώς αποτελεί πανίσχυρο εργαλείο σε ότι και να κάνεις. Το σύστημα είναι reputation based οπότε συνήθως παίρνεις πολύ αναλυτικές και κατατοπιστικές απαντήσεις.

Στα επόμενα χρόνια θα δούμε γενικώς μια μεγάλη φυγή ανθρώπινου δυναμικού από τα πανεπιστήμια προς το internet και τα online πανεπιστήμια. Η γνώση υπάρχει ήδη και πολλά site προσφέρουν πάρα πολύ καλές διδακτικές υπηρεσίες. Το μόνο που έχει ακόμη το πανεπιστήμιο που το κάνει ελκυστικό είναι το accreditation, αλλά και αυτό δεν είναι δύσκολο να υλοποιηθεί από ιδιωτικούς οργανισμούς πράγμα που σίγουρα θα γίνει στο μέλλον.

Προσωπικά δεν υποτιμώ την αξία ενός καλού καθηγητή απλά είμαι υπέρμαχος του "απογαλακτισμού" από αυτή την συνήθεια καθώς εκτός πανεπιστημίου συνήθως δεν θα έχεις έτοιμες λύσεις ή εξηγήσεις και θα πρέπει να βρεις την άκρη μόνος σου, μέσα από προσωπική έρευνα. Γι'αυτό θεωρώ την μετάβαση από το αμφιθέατρο στο προσωπικό διάβασμα και σε sites όπως το stack exchange πολύ σημαντική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.
Τι πάει να πει "υπάρχει περίπτωση"; Πάει ανάλογα με τον καιρό; Αν θα βρέξει ή όχι;
Το αν θα κοπείς ή όχι βασίζεται κατά κύριο λόγο στη δική σου αντιμετώπιση ως προς το μάθημα.

Και για να μην παρεξηγηθώ, κι εγώ έχω δώσει 5(!!) φορές ένα μάθημα, με τη μικρή αλλά διόλου ασήμαντη λεπτομέρεια, ότι σε καμία από τις πρώτες 4 δεν διάβασα πότε, γιατί έτσι, δε γούσταρα. Την 5η όμως, επειδή δεν με έπαιρνε άλλο, το πέρασα το μάθημα άνετα, χαλαρά και με ένα 8.5 όπου με πιο προσεκτικό διάβασμα, τον ερχόμενο Σεπτέμβρη θα μπορούσα να το περάσω με 10ρι.

Από την άλλη βέβαια, σε αντίθεση με το μάθημα αυτό, ένα άλλο -όπως και αμέτρητα άλλα- ενώ το χρωστάει όλο το τμήμα μου στο τελικό πήγα κι έγραψα με την 1η πολύ καλό βαθμό, για τα δεδομένα του μαθήματος, διαβάζοντας στοχευμένα πράγματα μόνο λίγο και λίγες ημέρες πριν την εξεταστική.

Προσωπικά έχω πάψει να με απασχολεί αυτή η τάση. Δεν με αγγίζει ούτε στο ελάχιστο και ούτε με "απειλεί". Εξάλλου στο τμήμα μου αλλά και γενικά τμήματα πληροφορικής αυτά δε παίζουν, δεν αποδίδουν. Εκτός αν πας για ένα πλήρως πληρωμένο πτυχίο.



Παντού υπάρχουν αυτά. Καλώς η κακώς το να περάσεις ένα μάθημα είναι ιδιαιτέρως εύκολο, αρκεί να "παίξεις" και λίγο έξυπνα.
Αλλά όταν πας τουρίστας, τότε η Γη είναι τετράγωνη...


Διευκρινίζω... στο τμήμα μου, στην τελευταία εξεταστική σε πολλά δύσκολα μαθήματα κόπηκε το 47-60% αυτών που έδωσαν το μάθημα -όποιος δε με πιστεύει μπορώ να του στείλω στοιχεία. Οι λόγοι για τους οποίους αυτό συνέβη είναι πολλοί, μέσα στους οποίους ναι, είναι και το γεγονος ότι πολλοί δε διαβάζουν σωστά, όμως γνωρίζοντας καλά τα δεδομένα, δεν είναι αυτός ο λόγος των τεράστιων αυτών ποσοστών. Επειδή δεν είναι του παρόντος να τους αναλύσω, θα πω ότι κατά μεγάλο λόγο φταίει και το σύστημα διδασκαλίας. Ε, τα παιδιά λοιπόν που βλέπουν ότι με το προσωπικό τους διάβασμα δε τα καταφέρνουν και ο καθηγητής είναι ανεπαρκής , τι πρέπει να κάνουν; Να κόβονται αιώνια ή να δώσουν ένα μάθημα και να το περάσουν την 5η με 5, χωρίς να το έχουν καταλάβει?

Ξαναλέω, κι εγώ αρνητική είμαι στην ιδέα, αλλά αν βρισκόμουν σε τέτοια κατάσταση, είμαι σίγουρη ότι δε θα τα έβλεπα έτσι τα πράγματα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 186240

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Λοιπον αυτος διδασκε οικονομετρια χωρις να λυσει ασκηση

:stunned:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Το παραδοξο ειναι πως μιλαμε για γνωσεις, κατανοηση και καλο βαθμο ενω οσοι καταφευγουν σε τετοια μεσα, μεταξυ πολλων αλλων, απλα το μονο που θελουν ειναι να περασουν το μαθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis econ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο panagiotis econ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 806 μηνύματα.
Το παραδοξο ειναι πως μιλαμε για γνωσεις, κατανοηση και καλο βαθμο ενω οσοι καταφευγουν σε τετοια μεσα, μεταξυ πολλων αλλων, απλα το μονο που θελουν ειναι να περασουν το μαθημα.

Ενταξει δεν χρειαζεται να μιλας αλλο. Το συμπερασμα βγηκε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top