Αλλάζουν από φέτος τα Θρησκευτικά! Αυτά θα διδάσκονται πλέον οι μαθητές

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μια πιο αναλυτική περιγραφή της νέας λογικής των θρησκευτικών: https://www.stokokkino.gr/article/10...keutikon-ananeonetai-kai-anoigetai-se-dialogo

Αρκετά αισιόδοξα όλα αυτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

poetryfreak1

Νεοφερμένος

Η poetryfreak1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Έχουν ήδη ξεκινήσει...
Εδώ δεν ξέρουμε καλά καλά για την ίδια μας τη θρησκεία, τον Χριστιανισμό και κατά τα άλλα μαθαίνουμε και για τις άλλες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,961 μηνύματα.
Έχουν ήδη ξεκινήσει...
Εδώ δεν ξέρουμε καλά καλά για την ίδια μας τη θρησκεία, τον Χριστιανισμό και κατά τα άλλα μαθαίνουμε και για τις άλλες...

Μαα ο πάδρε έχει καβατζώσει μέρος σε κάθε τετράγωνο, πώς δεν ξέρεις για το Χριστιανισμό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Και πάλι καμιά απάντηση. Θα προσπαθήσω να επεξηγήσω. Δεν καταλαβαίνεις πως κάτι είναι ενάντια στις αξίες σου; Οκ, καταρχάς πρέπει να κοιτάξεις καμιά wikipedia ή τίποτα τέτοιο για να το καταλάβεις καθώς είναι πάρα πολύ βασικό, αλλά προς το παρόν σκέψου αυτό: Με τον ίδιο τρόπο που ο θεοσεβούμενος καθηγητής θρησκευτικών που τόσο απεχθάνεσαι αδυνατεί να διδάξει και να κατανοήσει τις αρετές της αμφισβήτησης και της αντικειμενικότητας, το ίδιο αδύνατο είναι για έναν οποιοδήποτε εκπαιδευτικό να διδάξει και να κατανοήσει οτιδήποτε απ' αυτά. Είναι "αξίες", αντιλήψεις της κοινωνίας. Δε μπορείς να περιμένεις από το εκπαιδευτικό σύστημα επί χίτλερ να αναλύει τις αρετές της ελευθερίας του λόγου, εκτός αν συμπεράνει πως υπάρχουν στη ναζιστική Γερμανία. Με τον ίδιο τρόπο δε μπορείς να περιμένεις από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα να διδάσκει τίποτα απ' όλα αυτά που είπα εκτός αν εφαρμώσει φοβερή προπαγάνδα, δηλαδή διδάσκοντας θρησκευτικά. Μια τρύπα στο νερό.

Η λογική είτε στη φιλοσοφική είτε στη μαθηματική της διάσταση είναι αδύνατο να απομνημονευτεί όπως μπορεί ο μαθητής να αποστηθίσει αλγορίθμους για μαθηματικές ασκήσεις. Αυτό, και σκέψου επίσης πως δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έχουν διδαχθεί κάτι τέτοιο. Πολλά εμπόδια. Στα μαθηματικά ναι οι περισσότεροι καθηγητές δεν καταλαβαίνουν τι διδάσκουν και τώρα θυμήθηκα περιπτώσεις σε μαθηματικά και φυσική που οι καλοί μαθητές διόρθωναν τακτικα'τους ανίκανους καθηγητές, αλλά, εν τέλει, δεν πειράζει τόσο καθώς ο καθένας μπορεί να μάθει μόνος του. Με τη λογική είναι λίγο χειρότερο αλλά καμιά φοβερή διαφορά, γιατί όμως να το επεκτύνεις; Καλύτερα να βάλεις περισσότερη ιστορία ή, πολύ καλύτερα, αγγλικά!

Καταλήγουμε εν τέλει πως η μόνη αρμοδιότητα του σχολείου είναι να τροφοδοτεί τους μαθητές με τεχνικές/γνώσεις και ικανότητες, κάτι που σύντομα θα ειδικά προγράμματα θα μπορούν να κάνουν πολύ καλύτερα από ένα δάσκαλο.

Τα μαθηματικά είναι πολύ περισσότερα από αλγόριθμοι. Είναι και φιλοσοφία.
Πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό νομίζω. Σιγά το πράμα δηλαδή για πράγματα που διδάσκονται σε παιδιά 14 χρονών. Ότι πρέπει να γίνουν επιμορφώσεις το λέει κι ο υπουργός. Προσφιλής βέβαια η λογική πονάει πόδι, κόβω πόδι. Δε θα είχε μείνει μάθημα για μάθημα έτσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
To point δηλαδή ποιο είναι; Ότι στο ελληνικό σχολείο δε μπορεί να διδαχθεί φιλοσοφία; Ιστορία όμως μπορεί, έτσι; :P Ενδιαφέρον, αλλά άτοπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αυγή όντος

Διάσημο μέλος

Ο Sniffing Joe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
Με ορθό τρόπο, τιποτα δεν μπορει να διδαχθεί σε ελληνικό σχολείο. Ο λόγος είναι απλός. Το δημόσιο σχολείο δεν έχει ως κύριο σκοπό την ποιότητα του μαθήματος αλλά την ποσότητα των μαθητών.
Έχω γυρίσει πολλά σχολεία, από δημοτικά μέχρι και λύκεια. Η κατάσταση είναι άθλια αλλά αν σας δώσω παραδείγματα, θα τα αποκαλέσετε "μεμονωμένες περιπτώσεις".
Καθηγητές να κάνουν δεξιά προπαγάνδα στα διαλείμματα, καθηγήτριες να κάνουν αριστερή προπαγάνδα στο μάθημα, σχεδόν καθυστερημένους 30χρονους παρθένους να μας κάνουν θρησκευτηκα, καθηγητές φιλοσοφίας να φαίρονται σαν παιδιά και να μην διδάσκουν.

Μπορώ με ασφάλεια να πω πως το σχολείο δεν μου έμαθε τίποτα πέρα από 2-3 πραγματάκια βασικά. Τα υπόλοιπα τα έμαθα από γονείς, φροντιστήριο και προσωπική μελέτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Η ιστορία είναι κάτι συγκεκριμένο, η φιλοσοφία δεν είναι κάτι συγκεκριμένο. Προσπαθώ να φανταστώ πως θα γινόταν το μάθημα της φιλοσοφίας στην τάξη μου και πραγματικά δεν μπορώ. Για να μελετήσεις φιλοσοφία πρέπει να διαβάζεις βιβλία ολόκληρα, δεν μπορεί να γίνει μέσω μαθήματος κάποιες ώρες την εβδομάδα. Είναι κάτι που μόνο ο καθένας μόνος του μπορεί να κάνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η ιστορία είναι κάτι συγκεκριμένο; Σε καμιά περίπτωση. Άλλωστε γιατί τα θέματα που ανακύπτουν πάντα έχουν να κάνουν ως επί το πλείστον με τα βιβλία ιστορίας; Δεν έχω δει πουθενά να γίνεται θέμα για τα βιβλία φιλοσοφίας ή κοινωνιολογίας. Ελάτε τώρα. Ο συλλογισμός είναι άκυρος εξαρχής και καταλήγει σε απορριπτικές λογικές (βλέπε Objectivism) οι οποίες μπορεί να γίνουν και επικίνδυνες (βλέπε πρακτικές χρυσαυγιτών). Μπορούν να διδαχθούν βασικά, επιστημονικά τεκμηριωμένα πράγματα για κάθε μάθημα, με τα κατάλληλα μέτρα προφανώς, επιμόρφωση κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αδερφέ ζεις εκτός τόπου και χρόνου. Μηδενική επαφή με την Ελληνική πραγματικότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν η επαφή με την στρεβλή ελληνική πραγματικότητα καταλήγει στην εύκολη και άκοπη πρόταση της επιτάχυνσης της διάλυσης, με γεια μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αυγή όντος

Διάσημο μέλος

Ο Sniffing Joe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
Δεν είναι ούτε εύκολη ούτε άκοπη. Το εύκολο είναι να υποστηρίζεις το δημόσιο. Γενικά, πάντα ο λαικισμός ήταν ο εύκολος δρόμος.
Το να απορρίψεις την δημόσια εκπαίδευση σημαίνει να γεμίσεις το "κενό" που δημιουργείται, κάτι που πετυχαίνει η ελεύθερη αγορά.
Το θέμα είναι πως η αγορά δεν κατανοείται εύκολα ή άκοπα, οπότε δεν κατανοείται από τους περισσότερους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν η επαφή με την στρεβλή ελληνική πραγματικότητα καταλήγει στην εύκολη και άκοπη πρόταση της επιτάχυνσης της διάλυσης, με γεια μας.

Το πρώτο βήμα για να μπορείς να διδάξεις οτιδήποτε είναι να το έχεις κατανοήσει και να το κατέχεις πλήρως. Η φιλοσοφία δεν είναι κάτι που διδάσκεται σε ένα επιμορφωτικό σεμινάριο του υπουργείου παιδείας καθώς δεν είναι μια θεωρητική γνώση αλλά είναι κάτι πρακτικό, κάτι που εξασκείς καθημερινά όπως το βιολί και μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησης και διαβάσματος ίσως είσαι σε θέση να μπορείς να το μεταδώσεις. Τέτοιοι δάσκαλοι και καθηγητές δεν υπάρχουν στο δημόσιο σύστημα καθώς το δημόσιο σύστημα δεν τραβάει τέτοια άτομα εξ αρχής. Τα άτομα που έλκονται από το δημόσιο και από την παιδεία ειδικότερα είναι αυτά που ψάχνουν μια εύκολη δουλειά, με καλά λεφτά,λίγες ώρες και λίγα προσόντα και στην συνέχεια ευαγγελίζονται πως αγαπάνε και τα παιδιά και γι'αυτό είναι εκεί.

Οι καλύτεροι δάσκαλοι δεν έχουν σχέση με παιδαγωγικά και με δημόσιο. Οι καλύτεροι δάσκαλοι είναι άνθρωποι που έχουν κάποιες αξίες στην ζωή τους και έχουν πορευτεί και επιτύχει με βάση αυτές τις αξίες. Έτσι μπορούν να τις μεταδώσουν και γιατί τις κατέχουν εις βάθος αλλά και γιατί αποτελούν τις ζωντανές αποδείξεις αυτών των αξιών. Το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνεις στην ζωή σου αν θες να είσαι επιτυχημένος σε οποιονδήποτε τομέα είναι να ξεχάσεις οτιδήποτε σου μάθανε στο σχολείο και να αρχίσεις να διαβάζεις τα βιβλία και τις βιογραφίες των μεγάλων ανθρώπων αυτού του τομέα ή και γενικότερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κλεανθη στο χα εξηγησει πολυ αναλυτικα. Προσπαθησε να το δεις χωρις τις κομμουνιστικες παροπιδες. Το φασισμο και τη χρυση αυγη και τον (παρα πολυ χειροτερο) κομμουνισμο τα προκαλουν συναισθηματισμοι και απλουστευσεις σαν αυτες που εκφραζεις. Ξαναδιαβασε τα μνματα που σου γραψαν και τα παιδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32,205 μηνύματα.
Πείτε το ξεκάθαρα. Πιο βολεψάκηδες απο τους δημοσιοθεσίτες δύσκολα θα βρει κανείς... Είναι κοινη πεποίθηση ολων μας πια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πείτε το ξεκάθαρα. Πιο βολεψάκηδες απο τους δημοσιοθεσίτες δύσκολα θα βρει κανείς... Είναι κοινη πεποίθηση ολων μας πια...

Ακριβώς αυτό συνοψίζει τα παραπάνω σας μηνύματα. Άρα προφανώς δεν είναι εύκολο να υπερασπίζεται κανείς το δημόσιο σχολείο σήμερα. Το αντίθετο, διότι από την άλλη υπάρχει η "ελεύθερη αγορά". Το πετάς και καθάρισες. Το πού υπάρχουν παρωπίδες, στην ελεύθερη κρίση των αναγνωστών :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32,205 μηνύματα.
Μα και να θέλει κάποιος καθηγητής να δουλέψει ενεργητικά στο δημόσιο (πραγμα απιθανο) θα δεχθεί την κριτική και την καχυποψία των "αγωνιστών" συναδέλφων του...

Το πού υπάρχουν παρωπίδες, στην ελεύθερη κρίση των αναγνωστών :)

Κομμουνιστικές παρωπίδες; Αλλά ξέχασα, εκεί δεν υπάρχει καν ελευθερία... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Ακριβώς αυτό συνοψίζει τα παραπάνω σας μηνύματα. Άρα προφανώς δεν είναι εύκολο να υπερασπίζεται κανείς το δημόσιο σχολείο σήμερα. Το αντίθετο, διότι από την άλλη υπάρχει η "ελεύθερη αγορά". Το πετάς και καθάρισες. Το πού υπάρχουν παρωπίδες, στην ελεύθερη κρίση των αναγνωστών :)

Μα γιατί να κάτσει να δουλέψει σοβαρά κάποιος όταν ξέρει ότι κανείς δεν τον αξιολογεί και δεν υπάρχει πιθανότητα να κουνηθεί από τη θέση του; Αλλά φυσικά ο εργαζόμενος κάνει ό,τι τον συμφέρει, ο κάθε μέσος άνθρωπος θα το έκανε αυτό, το κράτος είναι υπεύθυνο που του δίνει τη δυνατότητα να το κάνει.
Στην ελεύθερη αγορά αν δεν είσαι καλός σε αυτό που κάνεις, απλά παύεις να το κάνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Guys, πολύ εκτός θέματος βγήκαμε. Προσωπικά, ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα για άλλες θρησκείες και έχει φτάσει Μάρτιος. Ξέρει κανείς τι συμβαίνει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αυγή όντος

Διάσημο μέλος

Ο Sniffing Joe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
Guys, πολύ εκτός θέματος βγήκαμε. Προσωπικά, ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα για άλλες θρησκείες και έχει φτάσει Μάρτιος. Ξέρει κανείς τι συμβαίνει;

Όταν θα σε ψήσουν καλά και θα ροδίσεις, όταν θα έχεις βαρεθεί να φέρνεις αντιρρήσεις σε χαζές ιδέες περί θεών και μαγικών πλασμάτων, όταν θα φτάσεις 3η Λυκείου και θα είσαι κουρασμένος από το διάβασμα και δεν θα μπορείς να αντιδράσεις, τότε θα αρχίσουν να σου μιλούν για άλλες θρησκείες. Αλλά ακόμα και τότε, όπως είπε πιο πριν ο peter νομίζω, απλώς θα αναφέρουν μια θρησκεία, θα την κράζουν και θα λένε γιατί ο χριστιανισμός είναι ανώτερος. Καλως ήρθες στο δημόσιο.

edit: Όσο αφορά την ελεύθερη αγορά, δεν είναι κάτι που "πετάς και καθάρισες". Τα αποτελέσματα της αγοράς μπορεί να τα δει όποιος έχει μάτια και ψάχνει για την αλήθεια. Υπάρχουν threads που εξηγούν αναλυτικά πως λειτουργεί η αγορά της εκπαίδευσης.
Είναι τραγικά ειρωνικό το γεγονός πως οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές του δημόσιου βόθρου εδω μέσα είναι αυτοί που πήγαν σε ιδιωτικά λύκεια και γυμνάσια. Μάλιστα, αν κάποιος ψάξει παλαιότερα μηνύματα ορισμένων εδώ μέσα, θα δει ότι κάποτε έλεγαν ακριβώς αυτά που λέμε τώρα. Αργότερα βέβαια έμαθαν ότι το δημόσιο "λειτουργεί καλά" στην καμπούρα των άλλων.. :\
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ιππολύτη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιππολύτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,972 μηνύματα.
Όταν θα σε ψήσουν καλά και θα ροδίσεις, όταν θα έχεις βαρεθεί να φέρνεις αντιρρήσεις σε χαζές ιδέες περί θεών και μαγικών πλασμάτων, όταν θα φτάσεις 3η Λυκείου και θα είσαι κουρασμένος από το διάβασμα και δεν θα μπορείς να αντιδράσεις, τότε θα αρχίσουν να σου μιλούν για άλλες θρησκείες. Αλλά ακόμα και τότε, όπως είπε πιο πριν ο peter νομίζω, απλώς θα αναφέρουν μια θρησκεία, θα την κράζουν και θα λένε γιατί ο χριστιανισμός είναι ανώτερος. Καλως ήρθες στο δημόσιο.

edit: Όσο αφορά την ελεύθερη αγορά, δεν είναι κάτι που "πετάς και καθάρισες". Τα αποτελέσματα της αγοράς μπορεί να τα δει όποιος έχει μάτια και ψάχνει για την αλήθεια. Υπάρχουν threads που εξηγούν αναλυτικά πως λειτουργεί η αγορά της εκπαίδευσης.
Είναι τραγικά ειρωνικό το γεγονός πως οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές του δημόσιου βόθρου εδω μέσα είναι αυτοί που πήγαν σε ιδιωτικά λύκεια και γυμνάσια. Μάλιστα, αν κάποιος ψάξει παλαιότερα μηνύματα ορισμένων εδώ μέσα, θα δει ότι κάποτε έλεγαν ακριβώς αυτά που λέμε τώρα. Αργότερα βέβαια έμαθαν ότι το δημόσιο "λειτουργεί καλά" στην καμπούρα των άλλων.. :\

Όχι. Στο βιβλίο των θρησκευτικών της Β Λυκείου υπάρχουν πολλές άλλες θρησκείες που είναι και εντός ύλης, και εγώ προσωπικά τις διδαχτηκα και μάλιστα ενδελεχώς, και χωρίς να μου πει η καθηγήτρια ότι η δικιά της θρησκεία είναι καλύτερη.

Όσο για την Γ Λυκείου εξετάζει θέματα κοινωνικά και πως συνδέονται με τη θρησκεία, και πάλι δεν υπάρχει καμιά θρησκευτική προπαγάνδα σ αυτά τα ζητήματα. Στο κάτω κάτω δεν έχει ουσία να προπαγανδισεις το απόλυτο του χριστιανισμού σε 17χρονα, αυτό είναι αποτελεσματικό μόνο σε μικρότερες ηλικίες.

Απλά δεν είναι όλα τόσο μαύρο άσπρο όσο τα παρουσιάζεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top