juste un instant
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nick890
Επιφανές μέλος
Οπωσδήποτε πρέπει να χρησιμοποιούνται δευτερεύουσες προτάσεις ακτινολογικές, τελικές και συνέπειας. Επίσης επιρρήματα αλληλουχίας. Προσοχή στις αντιφάσεις, στις επαναλήψεις και στα συντακτικά και ορθογραφικά λάθη. Προσπάθησε να είσαι σχετικα συνοπτική αλλά όχι επιγραμματική ουτε βέβαια να πλατιαζεις. Ένας τελευταίος έλεγχος περιορίζει τα λάθη. Παντα να ξεκινας με ενα πλάνο ιδεών το οποίο θα οργανώσεις στην συνέχεια...
Δεν κατάλαβα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Δεν κατάλαβα
Το διορθωσα το "ακτινολογικές". Εννοουσα αιτιολογικές προτάσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος
Στο δίωρο που κάνω καθε εβδομάδα, γράφουμε 2-3 παραγράφους, 10 συνώνυμα/αντώνυμα, κι βγάζουμε από μία μέχρι και δυο περιλήψεις κειμένων. Για σπίτι έχω ενα κριτήριο αξιολόγησης που είναι είτε θέμα πανελληνίων ή κείμενα που της αρέσουν και σχετίζονται με την έννοια που κάνουμε.
Δεν ξέρω όμως αν αυτός ο τρόπος σου ταιριάζει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Δεν κατάλαβα
Για την έκθεση μιλούσα. Όχι για την περίληψη. Στην περίληψη πρεπει να είσαι συνοπτικός και να χρησιμοποιείς το ίδιο προσωπο με το αρχικό κείμενο. Αν είναι γραμμένο στο πρωτο ενικό η στο τρίτο ενικό η ακόμα και στο πρωτο πληθυντικό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anonyme
Δραστήριο μέλος
Να την αλλάξω ?
Ισχύει αυτό που λέει ο klean. Πες της να σου γράφει αναλυτικά τον βαθμό "Περιεχόμενο: x/12, Έκφραση: x/8, Δομή: x/5". Το να μη κοιτάζει το αρχικό κείμενο όταν διορθώνει δεν σημαίνει απαραίτητα πως δεν το γνωρίζει, αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nick890
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anonyme
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Επίσης, διαβάζω άρθρα του Καργάκου και του Παπανούτσου ώστε να παίρνω ιδέες, αν και μερικά πρέπει να τα διαβάσω 2 και 3 φορές για να πιάσω το νόημα :-/
Τι θα κάνω; Αν ισχύει αυτό που λέει η φίλη μου, δεν θα πιάσω τίποτα. Απογοητεύτηκα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος
Καλησπέρα. Είχα μια συζήτηση σήμερα με μια φίλη μου που σπουδάζει σε φιλοσοφική σχολή, σχετικά με την Έκθεση και μου είπε πως στο τέλος ζητάνε συγκεκριμένα πράγματα και τρόπο γραφής και ότι αν ξεφεύγεις απο τον ''δρόμο'' που θέλουν αυτοί, σου κόβουν αρκετά μόρια! Και ρωτώ: αν γράψω μια καλή περίληψη και γλωσσολογικές ασκήσεις και έκθεση, με σωστή ορθογραφία, σωστό συντακτικό, να καταλαβαίνει ο άλλος τι εννοώ, χωρίς βέβαια να χρησιμοποιώ λέξεις δημοτικού αλλά ούτε και λέξεις που χρησιμοποιούν οι συγγραφείς, αναπτύσω την έκθεσή μου με πρόλογο-κύριο θέμα-επίλογο, με παραδείγματα κλπ. (τρόποι ανάπτυξης παραγράφου), θα μου κόψουν μόρια; Και αν ναι, γιατί; Επειδή δεν θα χρησιμοποιήσω αυτές τις άγνωστες για μένα λέξεις;
Επίσης, διαβάζω άρθρα του Καργάκου και του Παπανούτσου ώστε να παίρνω ιδέες, αν και μερικά πρέπει να τα διαβάσω 2 και 3 φορές για να πιάσω το νόημα :-/
Τι θα κάνω; Αν ισχύει αυτό που λέει η φίλη μου, δεν θα πιάσω τίποτα. Απογοητεύτηκα...
Τι σου είπε δηλαδή; Ότι αν γράψεις πληθώρα αντί για πλειάδα ή επιτακτική αντί για αδήριτη σου κόβουν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Απο οσο ξερω οποιος παει να κανει τον εξυπνο(εννοω με εξεζητημενες λεξεις) συνηθως την παταει ασχημα...οι περισσοτεροι καθηγητες λενε να εχουμε ενα νορμαλ λεξιλογιο(σαν να μιλας σε ενα ατομο)Καλησπέρα. Είχα μια συζήτηση σήμερα με μια φίλη μου που σπουδάζει σε φιλοσοφική σχολή, σχετικά με την Έκθεση και μου είπε πως στο τέλος ζητάνε συγκεκριμένα πράγματα και τρόπο γραφής και ότι αν ξεφεύγεις απο τον ''δρόμο'' που θέλουν αυτοί, σου κόβουν αρκετά μόρια! Και ρωτώ: αν γράψω μια καλή περίληψη και γλωσσολογικές ασκήσεις και έκθεση, με σωστή ορθογραφία, σωστό συντακτικό, να καταλαβαίνει ο άλλος τι εννοώ, χωρίς βέβαια να χρησιμοποιώ λέξεις δημοτικού αλλά ούτε και λέξεις που χρησιμοποιούν οι συγγραφείς, αναπτύσω την έκθεσή μου με πρόλογο-κύριο θέμα-επίλογο, με παραδείγματα κλπ. (τρόποι ανάπτυξης παραγράφου), θα μου κόψουν μόρια; Και αν ναι, γιατί; Επειδή δεν θα χρησιμοποιήσω αυτές τις άγνωστες για μένα λέξεις;
Επίσης, διαβάζω άρθρα του Καργάκου και του Παπανούτσου ώστε να παίρνω ιδέες, αν και μερικά πρέπει να τα διαβάσω 2 και 3 φορές για να πιάσω το νόημα :-/
Τι θα κάνω; Αν ισχύει αυτό που λέει η φίλη μου, δεν θα πιάσω τίποτα. Απογοητεύτηκα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος
Απο οσο ξερω οποιος παει να κανει τον εξυπνο(εννοω με εξεζητημενες λεξεις) συνηθως την παταει ασχημα...οι περισσοτεροι καθηγητες λενε να εχουμε ενα νορμαλ λεξιλογιο(σαν να μιλας σε ενα ατομο)
Αν κάποιος έχει πλούσιο και ποιοτικό λεξιλόγιο εκτιμάται. Και αυτό γινεται αντιληπτό από τους βαθμολογητές μιας και όλο το γραπτό είναι ανεβασμένο. Την ίδια στιγμη, όμως, καταλαβαίνουν και τον εξεταζόμενο ο οποιος πετάει ορισμένες εξεζητημένες λεξεις που εχει μαθει παπαγαλία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Απο οσο ξερω οποιος παει να κανει τον εξυπνο(εννοω με εξεζητημενες λεξεις) συνηθως την παταει ασχημα...οι περισσοτεροι καθηγητες λενε να εχουμε ενα νορμαλ λεξιλογιο(σαν να μιλας σε ενα ατομο)
Ε όχι δα που ζητάνε και καθημερινο λεξιλόγιο. Το λεξιλόγιο πρέπει να είναι εμπλουτισμένο, αλλά εννοείται ότι ένα έμπειρο μάτι καταλαβαίνει πότε τις ξέρεις και ποτε τις έχεις μάθει απ' έξω. Όταν σε κάθε πρόταση κοτσάρεις και μια τέτοια λέξη..ε σου λέει..όχι!
Και εννοείται κάτι κοινότυπες φράσεις του τύπου "Στο κατώφλι του 21ου αιώνα, επιτακτική ανάγκη προβάλλει το αίτημα, αβίαστα λοιπόν συμπεραίνουμε" και γενικά τέτοιες έτοιμες φράσεις που μαθαίναμε απ' έξω στα αγγλικά για να εντυπωσιάσουμε..απλά μακριά!
Οι εξεταστές τα διαβάζουν κάθε χρόνο σε άλλα τόσα γραπτά. Το κάτι παραπάνω θα δοθεί από την πρωτοτυπία της έκθεσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δεν μου είπε ξεκάθαρα τι, αλλά με παρέμπεψε να διαβάσω κάποια κείμενα για να δω τον τρόπο γραφής που θέλουν και πραγματικά φρίκαρα!Τι σου είπε δηλαδή; Ότι αν γράψεις πληθώρα αντί για πλειάδα ή επιτακτική αντί για αδήριτη σου κόβουν;
Αυτό βλέπω και εγω, και επίσης οτι η έκθεση είναι ένα μάθημα που ο κάθε ένας δείχνει τον τρόπο που μιλάει, και για αυτό λένε απλά να είσαι ο εαυτός σου όταν την γράφεις.Απο οσο ξερω οποιος παει να κανει τον εξυπνο(εννοω με εξεζητημενες λεξεις) συνηθως την παταει ασχημα...οι περισσοτεροι καθηγητες λενε να εχουμε ενα νορμαλ λεξιλογιο(σαν να μιλας σε ενα ατομο)
Απο την πρωτοτυπία δλδ. την σκέψη ή απο τις ''παράξενες'' και ''συγγραφικές'' λέξεις που χρησιμοποιεί κάποιος; Αν είναι έτσι, τότε την έχω χάσει ήδη την έκθεση και ελπίζω να πιάσω περίληψη και ασκήσεις...Ε όχι δα που ζητάνε και καθημερινο λεξιλόγιο. Το λεξιλόγιο πρέπει να είναι εμπλουτισμένο, αλλά εννοείται ότι ένα έμπειρο μάτι καταλαβαίνει πότε τις ξέρεις και ποτε τις έχεις μάθει απ' έξω. Όταν σε κάθε πρόταση κοτσάρεις και μια τέτοια λέξη..ε σου λέει..όχι!
Οι εξεταστές τα διαβάζουν κάθε χρόνο σε άλλα τόσα γραπτά. Το κάτι παραπάνω θα δοθεί από την πρωτοτυπία της έκθεσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Γενικά δεν αρέσει στους εξεταστές να βλέπουν τα ίδια και τα ίδια από όλους. Είναι καλό να έχεις τον δικό σου τρόπο γραφής, να μην εντάσσεις έτοιμες φρασεις που έχεις μάθει απ' έξω και ο πρόλογος-επίλογος να μην είναι κοινότυποι με φράσεις που ανέφερα ήδη. Δεν είπα ότι θα βαθμολογηθεί αρνητικά κάποιος μαθητής που το κάνει, αλλά το κάτι παραπάνω θα πάρει αυτός που πρωτοτυπεί σε περιεχόμενο και ιδέες. Βέβαια είναι παρακινδυνευμένο να αφήσεις τη φαντασία σου να δουλέψει, αλλά καλώς η κακώς το γραπτό θα ξεχωρισει ανάμεσα στα άλλα που έχουν τα ίδια επιχειρήματα, με την ίδια δομή, ίδιες φράσεις κλπ. Αυτή είναι η άποψη μου.Απο την πρωτοτυπία δλδ. την σκέψη ή απο τις ''παράξενες'' και ''συγγραφικές'' λέξεις που χρησιμοποιεί κάποιος; Αν είναι έτσι, τότε την έχω χάσει ήδη την έκθεση και ελπίζω να πιάσω περίληψη και ασκήσεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Δεν ξερω ειναι και αναλογως τον φιλολογο που διορθωνει...Αν κάποιος έχει πλούσιο και ποιοτικό λεξιλόγιο εκτιμάται. Και αυτό γινεται αντιληπτό από τους βαθμολογητές μιας και όλο το γραπτό είναι ανεβασμένο. Την ίδια στιγμη, όμως, καταλαβαίνουν και τον εξεταζόμενο ο οποιος πετάει ορισμένες εξεζητημένες λεξεις που εχει μαθει παπαγαλία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νασια Τ.
Νεοφερμένος
Απλα θα ηθελα να ακουσω αποψεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sofia10
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αγαπουσα πολυ την εκθεση παλιοτερα κι ακομα αγαπαω το γραψιμο αλλα ολο αυτο το στυλ των πανελληνιων με εχει κουρασει.. δεν ξερω τι θα γραψω εκθεση του χρονου ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
οταν λεω ενα νορμαλ λεξιλογιο προφανως δεν εννοω να γραψεις επ ρε μαγκα ξερεις εχουμε αυτο και αυτο το προβλημα...Ε όχι δα που ζητάνε και καθημερινο λεξιλόγιο. Το λεξιλόγιο πρέπει να είναι εμπλουτισμένο, αλλά εννοείται ότι ένα έμπειρο μάτι καταλαβαίνει πότε τις ξέρεις και ποτε τις έχεις μάθει απ' έξω. Όταν σε κάθε πρόταση κοτσάρεις και μια τέτοια λέξη..ε σου λέει..όχι!
Και εννοείται κάτι κοινότυπες φράσεις του τύπου "Στο κατώφλι του 21ου αιώνα, επιτακτική ανάγκη προβάλλει το αίτημα, αβίαστα λοιπόν συμπεραίνουμε" και γενικά τέτοιες έτοιμες φράσεις που μαθαίναμε απ' έξω στα αγγλικά για να εντυπωσιάσουμε..απλά μακριά!
Οι εξεταστές τα διαβάζουν κάθε χρόνο σε άλλα τόσα γραπτά. Το κάτι παραπάνω θα δοθεί από την πρωτοτυπία της έκθεσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Χαχαχαχαχαχα..τώρα που μου το θύμισες, ένα παιδί στην τάξη είχε ολοκληρώσει μία επιστολή διαμαρτυρίας σε αρχισυντάκτη εφημερίδας γράφοντας: «Εγώ αυτά είχα να σας πω...»οταν λεω ενα νορμαλ λεξιλογιο προφανως δεν εννοω να γραψεις επ ρε μαγκα ξερεις εχουμε αυτο και αυτο το προβλημα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.