Ψηφιακά αναλφάβητοι οι νέοι

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,896 μηνύματα.
Σύμφωνα με την έκθεση της κομισιόν οι σημερινοί νέεοι είναι ψηφιακά αναλφάβητοι.

Συγκεκριμένα βρισκόμαστε 26 θέση στους 28 της Ε.Ε και οι επιδόσεις των μαθητών στους διεθνής διαγνωνισμούς της PISA είναι απογοητευτική.
https://www.pentapostagma.gr/2016/11/έκθεση-βόμβα-για-την-εκπαίδευση-ψηφ.html

Είναι λάθος να αμφισβητήσουμε τη μελέτη. Το θέμα πως θα διορθωθεί η σημερινή κατάσταση.

Κατά τη γνώμη μου η κατάσταση αυτή οφείλεται στην ελαστική αξιολόγηση των μαθητών. Υπάρχουν μαθητές που δεν ανοίγουν βιβλίο να περνάνε τη μια τάξη μετά την άλλη δεν μπορεί να διορθωθεί η κατάσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Το πρόβλημα το έχει η βάση της πυραμίδας και όχι η μέση δηλαδή οι μαθητές. Οι καθηγητές είναι πολύ κακής ποιότητας και είναι οι ίδιοι ψηφιακά αναλφάβητοι οπότε το αποτέλεσμα είναι να είναι και οι μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

locotrelos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο locotrelos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Για να μην λεμε οτι θελουμε η Ελλαδα βρισκεται στη 26η θέση ανάμεσα στις 28 χώρες της ΕΕ στον δείκτη ψηφιακής οικονομίας και κοινωνίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Γενικα απο την αρχη (δημοτικο) εως το τελος το συστημα πρεπει να αλλαξει ριζικα...Καθε φορα που ερχεται και ενας καινουργιος το μονο που κανει ειναι να αλλαζει την υλη και τιποτα αλλο...Αμα περιμενεις να πας ετσι μπροστα ζητω που καηκαμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ωραία η έκθεση της Κομισιόν, σαν σε συννεφάκι, λες και δεν υπάρχει μνημόνιο τόσα χρόνια. Κακοπληρωμένοι και γερασμένοι καθηγητές λέει και την ίδια ώρα ζητάνε νέα μέτρα. Για γέλια. Βασικά για κλάματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,985 μηνύματα.
Aμάν αυτή η καραμέλα περί Μνημονίου. Δικαιολογία για ανευθυνούληδες και πάσης φύσεως νούληδες της εγχώριας Ελληνικής κοινωνικής παρακμής. Προ Μνημονίων, δεν θυμάμαι να υπήρχε καλύτερη ποιότητα στα "δημόσια" αγαθά. Μόνιμα μια μιζέρια και η γνωστή κομματική ξύλινη γλώσσα. Δεν θυμάμαι ποτέ στην Ελλάδα, να ειπώθηκαν τα πράγματα με το όνομά τους με τις δέουσες συνέπειες με οποιοδήποτε κόστος. Οι μαθητές είναι απλά ο σάκος του μποξ σε ένα ρινγκ συμφερόντων της κομματοθεοκρατικίστικης ομάδας με την ομάδα των συνδικαλιστοπατέρων. Είναι μια αλήθεια, να νομίζουμε μόνο στην Ελλάδα ότι σε πολλά πράγματα η γη είναι τετράγωνη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κρίνω μόνο την υποκρισία από την πλευρά της Κομισιόν. Είναι προκλητικά αυτά που γράφουν. Οι κομματοθεοκρατίστικες ομάδες και οι συνδικαλοπατέρες είναι λόγια του αέρα. Γεγονός: Εδώ και 5 χρόνια οι συνδικαλιστικές ενώσεις ζητούν (και πρόσφατα το Υπουργείο) προσλήψεις εκπαιδευτικών και μιςθολογική αποκατάςταςη. Και η απάντηση φυσικά όχι, είναι η ίδια η Κομισιόν που τα αρνείται, η ίδια έχει γράψει και την παραπάνω έκθεση. Είναι η ίδια η Κομισιόν που έχει υπογράψει έκθεση που λέει ότι η επένδυση στην εκπαίδευση ενός κράτους αποφέρει τεράστια οικονομικά κέρδη (για την Ελλάδα 250 δις). Και είναι η ίδια που αντιμετωπίζει την εκπαίδευση σαν αριθμούς προς εξοικονόμηση.

Τώρα πού το βρήκες εσύ ότι δικαιολογώ κάποιον δεν το κατάλαβα, ο καθένας όμως έχει θέση σε αυτή την ιστορία και κρίνεται. Για τους εγχώριους τα έχουμε ξαναπεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Όταν έχουμε φτάσει λόγω του μνημονίου να δίνουμε για τη παιδεία αναλογικά τα λιγότερα χρήματα στην ΕΕ ε είναι λίγο ειρωνία να μας τη λένε κι από πάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Κρίνω μόνο την υποκρισία από την πλευρά της Κομισιόν. Είναι προκλητικά αυτά που γράφουν. Οι κομματοθεοκρατίστικες ομάδες και οι συνδικαλοπατέρες είναι λόγια του αέρα. Γεγονός: Εδώ και 5 χρόνια οι συνδικαλιστικές ενώσεις ζητούν (και πρόσφατα το Υπουργείο) προσλήψεις εκπαιδευτικών και μιςθολογική αποκατάςταςη. Και η απάντηση φυσικά όχι, είναι η ίδια η Κομισιόν που τα αρνείται, η ίδια έχει γράψει και την παραπάνω έκθεση. Είναι η ίδια η Κομισιόν που έχει υπογράψει έκθεση που λέει ότι η επένδυση στην εκπαίδευση ενός κράτους αποφέρει τεράστια οικονομικά κέρδη (για την Ελλάδα 250 δις). Και είναι η ίδια που αντιμετωπίζει την εκπαίδευση σαν αριθμούς προς εξοικονόμηση.

Τώρα πού το βρήκες εσύ ότι δικαιολογώ κάποιον δεν το κατάλαβα, ο καθένας όμως έχει θέση σε αυτή την ιστορία και κρίνεται. Για τους εγχώριους τα έχουμε ξαναπεί.

Συμφωνώ απολύτως! Πως είναι δυνατόν η κομισιόν να επικρίνει τα κακώς κείμενα του εκπαιδευτικού μας συστήματος την στιγμή που η ίδια δεν επιτρέπει την αναβάθμισή του;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Συμφωνώ απολύτως! Πως είναι δυνατόν η κομισιόν να επικρίνει τα κακώς κείμενα του εκπαιδευτικού μας συστήματος την στιγμή που η ίδια δεν επιτρέπει την αναβάθμισή του;

Τι εννοείς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,985 μηνύματα.
Κρίνω μόνο την υποκρισία από την πλευρά της Κομισιόν. Είναι προκλητικά αυτά που γράφουν. Οι κομματοθεοκρατίστικες ομάδες και οι συνδικαλοπατέρες είναι λόγια του αέρα. Γεγονός: Εδώ και 5 χρόνια οι συνδικαλιστικές ενώσεις ζητούν (και πρόσφατα το Υπουργείο) προσλήψεις εκπαιδευτικών και μιςθολογική αποκατάςταςη. Και η απάντηση φυσικά όχι, είναι η ίδια η Κομισιόν που τα αρνείται, η ίδια έχει γράψει και την παραπάνω έκθεση. Είναι η ίδια η Κομισιόν που έχει υπογράψει έκθεση που λέει ότι η επένδυση στην εκπαίδευση ενός κράτους αποφέρει τεράστια οικονομικά κέρδη (για την Ελλάδα 250 δις). Και είναι η ίδια που αντιμετωπίζει την εκπαίδευση σαν αριθμούς προς εξοικονόμηση.

Τώρα πού το βρήκες εσύ ότι δικαιολογώ κάποιον δεν το κατάλαβα, ο καθένας όμως έχει θέση σε αυτή την ιστορία και κρίνεται. Για τους εγχώριους τα έχουμε ξαναπεί.

Το πρόβλημα πάντα στην Ελλάδα το αντιμετωπίζουμε με τον λαϊκισμό που μας συμφέρει. Γιατί κατ' ανάγκη το σχολείο (ή σχολειό όπως κάποιοι θέλουν να το αποκαλούν) θα γίνει καλύτερο με τις περισσότερες προσλήψεις και όχι αν αλλάξουμε γενικώς κοσμοθεωρία σε πολλά ζητήματα στη χώρα μας; Γιατί πάντα θα πρέπει να φταίνε οι άλλοι; Είτε αυτή λέγεται Κομισιόν είτε ο φούφουτος; Ποτέ δεν είδα να γίνει ανάληψη εγχώριων ευθυνών για το χάλι της εκπαίδευσης σε κάθε επίπεδο. Το θεοκρατικίστικο σύστημα που έχουμε με το μανδύα της αστρικής δημοκρατίας (αστρικής και όχι αστικής, γιατί για πολιτικούς έχουμε πολιτικάντηδες αστέρες) δεν επιτρέπει μια λέξη: αξιοκρατία. Δεν κρίνονται όλα σε αριθμούς και μισθούς αλλά πως διαχειρίζεσαι αυτό που έχεις. H διαχείριση (management) έχει και ποιοτικούς δείκτες π.χ. οργανωσιακή συμπεριφορά. Βέβαια με την παρουσία του κομματικού πολυκράτους στα πάντα (μόνο στις τουαλέτες δεν έχει διεισδύσει ακόμη) είναι αναμενόμενο ότι οποιοδήποτε θέμα πρώτα θα αντιμετωπίζεται με την στενή κομματική λογική και ότι μένει, με την κοινή ανθρώπινη λογική της Ψυχιατρικής επιστήμης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Ούτε οι προσλήψεις θα μας βοηθήσουν ούτε το ανέβασμα μισθών. Αυτό που χρειάζεται είναι άρση της μονιμότητας και ετήσια αξιολόγηση. Σε έναν καθηγητή 40 χρονών που είναι στο δημόσιο από τότε που πήρε πτυχίο είτε 500 να δώσεις είτε 2000 να δώσεις πάλι την ίδια δουλειά θα κάνει γιατί δεν υπάρχει λόγος να δουλέψει παραπάνω. Ούτε να μορφωθεί ο ίδιος. Σήμερα ήμουν σε ένα σεμινάριο και αυτό που είπε ομιλητής που ήταν πριν μια βδομάδα στην Καλιφόρνια είναι ότι λέγανε ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευσή τους δεν προχωράει με αρκετά γρήγορους ρυθμούς για να προλαβαίνει την αγορά και μένει πίσω. Φανταστείτε στη δική μας τριτοβάθμια που τα προγράμματα σπουδών είναι χτισμένα σε μαθήματα τουλάχιστον δεκαετίας πίσω. Στο δημοτικό χειριζόμουν καλύτερα τον υπολογιστή από δασκάλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Πιστεύω ότι από την Γ δημοτικού μέχρι την Γ λυκείου να κάνουμε μάθημα πληροφορικής
στην Γ δημοτικού πχ να μαθαίνουμε το word
και στην Α γυμνασίου να μαθαίνουμε την 1η μας γλώσσα προγραμματισμού
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
Πιστεύω ότι από την Γ δημοτικού μέχρι την Γ λυκείου να κάνουμε μάθημα πληροφορικής
στην Γ δημοτικού πχ να μαθαίνουμε το word
και στην Α γυμνασίου να μαθαίνουμε την 1η μας γλώσσα προγραμματισμού

Το να γίνεται ένα μάθημα πληροφορικής είναι, για εμένα, άχρηστο. Πιο αποτελεσματική θα ήταν η ανάθεση εργασιών που απαιτούν αυτά τα skills στα υπόλοιπα μαθήματα, με προαιρετική διδασκαλία για όσους δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. Το Office, το Photoshop, και πολύ περισσότερο τον προγραμματισμό τον μαθαίνεις κατά βάση μόνος σου με προσωπική προσπάθεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Το να γίνεται ένα μάθημα πληροφορικής είναι, για εμένα, άχρηστο. Πιο αποτελεσματική θα ήταν η ανάθεση εργασιών που απαιτούν αυτά τα skills στα υπόλοιπα μαθήματα, με προαιρετική διδασκαλία για όσους δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. Το Office, το Photoshop, και πολύ περισσότερο τον προγραμματισμό τον μαθαίνεις κατά βάση μόνος σου με προσωπική προσπάθεια.

ποιον προγραμματισμό εννοείς γιατί νομίζω την C++ λίγο δύσκολο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
το επιπεδο των καθηγητων εχει ανεβει ιδιως μετα την επικρατηση του (λησμονημενου)γραπτου διαγωνισμου ΑΣΕΠ
λειπουν ομως οι υποδομες απο τα σχολεια,μια ενταντικοποιηση σπουδων
πιθανον μια αναδιαμορφωση της υλης

Το να γίνεται ένα μάθημα πληροφορικής είναι, για εμένα, άχρηστο. Πιο αποτελεσματική θα ήταν η ανάθεση εργασιών που απαιτούν αυτά τα skills στα υπόλοιπα μαθήματα, με προαιρετική διδασκαλία για όσους δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. Το Office, το Photoshop, και πολύ περισσότερο τον προγραμματισμό τον μαθαίνεις κατά βάση μόνος σου με προσωπική προσπάθεια.


ε οχι και αχρηστο το μαθημα πληροφορικης,ισως δεν εχεις γνωση σε βαθος του τι εστι πληροφορικη
και παντως σιγουρα με κανα δυο εργασιες σε... office και photoshop δεν καλυψες το τεραστιο σε ευρος αυτο αντικεμενο!δεν αφορα την γραμματειακη υποστηριξη και μονο η πληροφορικη!

το μαθημα της πληροφορικης,τοσο σε επιπεδο προγραμματισμου,δικτυων,βασεων δεδομενων κ.λπ πρεπει να εχει κεντρικο ρολο σε χωρες αναπτυσσομενες.Μπορει να αποτελεσει πηγη μελλοντικης αναπτυξης,οπως γινεται πχ σε σκανδιναβικες χωρες,στην ισλανδια,στην ιρλανδια.
διχως μεγαλο κεφαλαιο(αλλωστε σε χωρες σαν την δικη μας αυτο ειναι ανυπαρκτο),ειναι δυνατον να υπαρξει διεξοδος,διαμεσου της πληροφορικης.μεσα στο σχολειο θα ρθει ο μαθητης σε επαφη με την πληροφορικη,θα του εξαψει την περιεργεια,θα μαθει καποια βασικα πραγματα,θα ερθει σε επαφη με πτυχες που δεν ειχε υποψιν του,θα δοθουν κινητρα.
αλλα ετσι κι αλλιως στην ψηφιακη εποχη μας ειναι οξυμωρο να μην υφισταται μαθημα πληροφορικης!
εγω θα ελεγα και δικαιο πληροφορικης/διαδικτυου δεδομενου πως πλεον απαντες σερφαρουμε σε αυτο,καλη ωρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,985 μηνύματα.
Mήπως κάποτε θα έπρεπε να γίνει αποκομματικοποίηση της παιδείας; Κάποτε θα πρέπει να ξαναδούμε τι σημαίνει ο όρος πολιτικοποίηση, υπεύθυνος πολίτης και (φθηνή) κομματικοποίηση. Την ελευθερία την οποία ανά τους αιώνες χάσαμε με επιθέσεις ή με πραξικοπήματα, την χάνουμε καθημερινά προσπαθώντας να την επιβάλλουμε σαν να μην είναι δεδομένη, ενώ δεν ξέρουμε να τη χρησιμοποιούμε. Κάθε τι όταν δεν το χρησιμοποιείς σωστά, έχει παρενέργειες. Κοιτάμε το κομμάτι "τι δικαιώματα έχουμε" χάνοντας την ουσία τους, αφού αγνοούμε τις υποχρεώσεις μας ώστε ο συνάνθρωπός μας, να εισπράττει το δικαίωμά του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν είπα ότι το σχολείο θα γίνει καλύτερο με τις προσλήψεις. Συγκεκριμένα. Μια χώρα που για να ανοίξουν τα σχολεία πρέπει κάθε χρονιά να κάνει 20 χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών και να τους στέλνει τελευταία στιγμή στου διαόλου τη μάνα επειδή της απαγορεύεται να διορίσει μόνιμα, αυτή η χώρα λαμβάνει την παρατήρηση ότι το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι γηρασμένο (για το κακοπληρωμένοι τι να πει κανείς πια).

Να αλλάξουμε κοσμοθεωρία ναι. Να αλλάξουμε την κοσμοθεωρία ότι το σχολείο μπορεί να λειτουργήσει με λίγους δασκάλους, που αλλάζουν 2-3 σχολεία τη μέρα και 2-3 περιοχές από χρόνο σε χρόνο, που δεν προλαβαίνουν να μάθουν τα ονόματα των μαθητών τους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,953 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν οι περισσότεροι από εσάς πηγαίνατε στο σχολείο σε κάποιο κολέγιο τύπου Μαντουλίδης Αρσάκειο κα για να μιλάτε για οργάνωση σπουδών, αλλά έχετε καθόλου στα υπόψη το επίπεδο της πλειοψηφίας των μαθητών σε ένα τυπικό γελ της χώρας και πώς αντιμετωπίζεται το μάθημα της πληροφορικής;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν οι περισσότεροι από εσάς πηγαίνατε στο σχολείο σε κάποιο κολέγιο τύπου Μαντουλίδης Αρσάκειο κα για να μιλάτε για οργάνωση σπουδών, αλλά έχετε καθόλου στα υπόψη το επίπεδο της πλειοψηφίας των μαθητών σε ένα τυπικό γελ της χώρας και πώς αντιμετωπίζεται το μάθημα της πληροφορικής;

στο δικό μας τουλάχιστον μας μάθαιναν word και excel και powerpoint στο γυμνάσιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top