akikos
Επιφανές μέλος
Συγκεκριμένα βρισκόμαστε 26 θέση στους 28 της Ε.Ε και οι επιδόσεις των μαθητών στους διεθνής διαγνωνισμούς της PISA είναι απογοητευτική.
https://www.pentapostagma.gr/2016/11/έκθεση-βόμβα-για-την-εκπαίδευση-ψηφ.html
Είναι λάθος να αμφισβητήσουμε τη μελέτη. Το θέμα πως θα διορθωθεί η σημερινή κατάσταση.
Κατά τη γνώμη μου η κατάσταση αυτή οφείλεται στην ελαστική αξιολόγηση των μαθητών. Υπάρχουν μαθητές που δεν ανοίγουν βιβλίο να περνάνε τη μια τάξη μετά την άλλη δεν μπορεί να διορθωθεί η κατάσταση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
locotrelos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Τώρα πού το βρήκες εσύ ότι δικαιολογώ κάποιον δεν το κατάλαβα, ο καθένας όμως έχει θέση σε αυτή την ιστορία και κρίνεται. Για τους εγχώριους τα έχουμε ξαναπεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Κρίνω μόνο την υποκρισία από την πλευρά της Κομισιόν. Είναι προκλητικά αυτά που γράφουν. Οι κομματοθεοκρατίστικες ομάδες και οι συνδικαλοπατέρες είναι λόγια του αέρα. Γεγονός: Εδώ και 5 χρόνια οι συνδικαλιστικές ενώσεις ζητούν (και πρόσφατα το Υπουργείο) προσλήψεις εκπαιδευτικών και μιςθολογική αποκατάςταςη. Και η απάντηση φυσικά όχι, είναι η ίδια η Κομισιόν που τα αρνείται, η ίδια έχει γράψει και την παραπάνω έκθεση. Είναι η ίδια η Κομισιόν που έχει υπογράψει έκθεση που λέει ότι η επένδυση στην εκπαίδευση ενός κράτους αποφέρει τεράστια οικονομικά κέρδη (για την Ελλάδα 250 δις). Και είναι η ίδια που αντιμετωπίζει την εκπαίδευση σαν αριθμούς προς εξοικονόμηση.
Τώρα πού το βρήκες εσύ ότι δικαιολογώ κάποιον δεν το κατάλαβα, ο καθένας όμως έχει θέση σε αυτή την ιστορία και κρίνεται. Για τους εγχώριους τα έχουμε ξαναπεί.
Συμφωνώ απολύτως! Πως είναι δυνατόν η κομισιόν να επικρίνει τα κακώς κείμενα του εκπαιδευτικού μας συστήματος την στιγμή που η ίδια δεν επιτρέπει την αναβάθμισή του;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Συμφωνώ απολύτως! Πως είναι δυνατόν η κομισιόν να επικρίνει τα κακώς κείμενα του εκπαιδευτικού μας συστήματος την στιγμή που η ίδια δεν επιτρέπει την αναβάθμισή του;
Τι εννοείς;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Κρίνω μόνο την υποκρισία από την πλευρά της Κομισιόν. Είναι προκλητικά αυτά που γράφουν. Οι κομματοθεοκρατίστικες ομάδες και οι συνδικαλοπατέρες είναι λόγια του αέρα. Γεγονός: Εδώ και 5 χρόνια οι συνδικαλιστικές ενώσεις ζητούν (και πρόσφατα το Υπουργείο) προσλήψεις εκπαιδευτικών και μιςθολογική αποκατάςταςη. Και η απάντηση φυσικά όχι, είναι η ίδια η Κομισιόν που τα αρνείται, η ίδια έχει γράψει και την παραπάνω έκθεση. Είναι η ίδια η Κομισιόν που έχει υπογράψει έκθεση που λέει ότι η επένδυση στην εκπαίδευση ενός κράτους αποφέρει τεράστια οικονομικά κέρδη (για την Ελλάδα 250 δις). Και είναι η ίδια που αντιμετωπίζει την εκπαίδευση σαν αριθμούς προς εξοικονόμηση.
Τώρα πού το βρήκες εσύ ότι δικαιολογώ κάποιον δεν το κατάλαβα, ο καθένας όμως έχει θέση σε αυτή την ιστορία και κρίνεται. Για τους εγχώριους τα έχουμε ξαναπεί.
Το πρόβλημα πάντα στην Ελλάδα το αντιμετωπίζουμε με τον λαϊκισμό που μας συμφέρει. Γιατί κατ' ανάγκη το σχολείο (ή σχολειό όπως κάποιοι θέλουν να το αποκαλούν) θα γίνει καλύτερο με τις περισσότερες προσλήψεις και όχι αν αλλάξουμε γενικώς κοσμοθεωρία σε πολλά ζητήματα στη χώρα μας; Γιατί πάντα θα πρέπει να φταίνε οι άλλοι; Είτε αυτή λέγεται Κομισιόν είτε ο φούφουτος; Ποτέ δεν είδα να γίνει ανάληψη εγχώριων ευθυνών για το χάλι της εκπαίδευσης σε κάθε επίπεδο. Το θεοκρατικίστικο σύστημα που έχουμε με το μανδύα της αστρικής δημοκρατίας (αστρικής και όχι αστικής, γιατί για πολιτικούς έχουμε πολιτικάντηδες αστέρες) δεν επιτρέπει μια λέξη: αξιοκρατία. Δεν κρίνονται όλα σε αριθμούς και μισθούς αλλά πως διαχειρίζεσαι αυτό που έχεις. H διαχείριση (management) έχει και ποιοτικούς δείκτες π.χ. οργανωσιακή συμπεριφορά. Βέβαια με την παρουσία του κομματικού πολυκράτους στα πάντα (μόνο στις τουαλέτες δεν έχει διεισδύσει ακόμη) είναι αναμενόμενο ότι οποιοδήποτε θέμα πρώτα θα αντιμετωπίζεται με την στενή κομματική λογική και ότι μένει, με την κοινή ανθρώπινη λογική της Ψυχιατρικής επιστήμης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
στην Γ δημοτικού πχ να μαθαίνουμε το word
και στην Α γυμνασίου να μαθαίνουμε την 1η μας γλώσσα προγραμματισμού
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Πιστεύω ότι από την Γ δημοτικού μέχρι την Γ λυκείου να κάνουμε μάθημα πληροφορικής
στην Γ δημοτικού πχ να μαθαίνουμε το word
και στην Α γυμνασίου να μαθαίνουμε την 1η μας γλώσσα προγραμματισμού
Το να γίνεται ένα μάθημα πληροφορικής είναι, για εμένα, άχρηστο. Πιο αποτελεσματική θα ήταν η ανάθεση εργασιών που απαιτούν αυτά τα skills στα υπόλοιπα μαθήματα, με προαιρετική διδασκαλία για όσους δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. Το Office, το Photoshop, και πολύ περισσότερο τον προγραμματισμό τον μαθαίνεις κατά βάση μόνος σου με προσωπική προσπάθεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Το να γίνεται ένα μάθημα πληροφορικής είναι, για εμένα, άχρηστο. Πιο αποτελεσματική θα ήταν η ανάθεση εργασιών που απαιτούν αυτά τα skills στα υπόλοιπα μαθήματα, με προαιρετική διδασκαλία για όσους δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. Το Office, το Photoshop, και πολύ περισσότερο τον προγραμματισμό τον μαθαίνεις κατά βάση μόνος σου με προσωπική προσπάθεια.
ποιον προγραμματισμό εννοείς γιατί νομίζω την C++ λίγο δύσκολο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
λειπουν ομως οι υποδομες απο τα σχολεια,μια ενταντικοποιηση σπουδων
πιθανον μια αναδιαμορφωση της υλης
Το να γίνεται ένα μάθημα πληροφορικής είναι, για εμένα, άχρηστο. Πιο αποτελεσματική θα ήταν η ανάθεση εργασιών που απαιτούν αυτά τα skills στα υπόλοιπα μαθήματα, με προαιρετική διδασκαλία για όσους δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. Το Office, το Photoshop, και πολύ περισσότερο τον προγραμματισμό τον μαθαίνεις κατά βάση μόνος σου με προσωπική προσπάθεια.
ε οχι και αχρηστο το μαθημα πληροφορικης,ισως δεν εχεις γνωση σε βαθος του τι εστι πληροφορικη
και παντως σιγουρα με κανα δυο εργασιες σε... office και photoshop δεν καλυψες το τεραστιο σε ευρος αυτο αντικεμενο!δεν αφορα την γραμματειακη υποστηριξη και μονο η πληροφορικη!
το μαθημα της πληροφορικης,τοσο σε επιπεδο προγραμματισμου,δικτυων,βασεων δεδομενων κ.λπ πρεπει να εχει κεντρικο ρολο σε χωρες αναπτυσσομενες.Μπορει να αποτελεσει πηγη μελλοντικης αναπτυξης,οπως γινεται πχ σε σκανδιναβικες χωρες,στην ισλανδια,στην ιρλανδια.
διχως μεγαλο κεφαλαιο(αλλωστε σε χωρες σαν την δικη μας αυτο ειναι ανυπαρκτο),ειναι δυνατον να υπαρξει διεξοδος,διαμεσου της πληροφορικης.μεσα στο σχολειο θα ρθει ο μαθητης σε επαφη με την πληροφορικη,θα του εξαψει την περιεργεια,θα μαθει καποια βασικα πραγματα,θα ερθει σε επαφη με πτυχες που δεν ειχε υποψιν του,θα δοθουν κινητρα.
αλλα ετσι κι αλλιως στην ψηφιακη εποχη μας ειναι οξυμωρο να μην υφισταται μαθημα πληροφορικης!
εγω θα ελεγα και δικαιο πληροφορικης/διαδικτυου δεδομενου πως πλεον απαντες σερφαρουμε σε αυτο,καλη ωρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Να αλλάξουμε κοσμοθεωρία ναι. Να αλλάξουμε την κοσμοθεωρία ότι το σχολείο μπορεί να λειτουργήσει με λίγους δασκάλους, που αλλάζουν 2-3 σχολεία τη μέρα και 2-3 περιοχές από χρόνο σε χρόνο, που δεν προλαβαίνουν να μάθουν τα ονόματα των μαθητών τους!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ryuzaki
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Δεν ξέρω αν οι περισσότεροι από εσάς πηγαίνατε στο σχολείο σε κάποιο κολέγιο τύπου Μαντουλίδης Αρσάκειο κα για να μιλάτε για οργάνωση σπουδών, αλλά έχετε καθόλου στα υπόψη το επίπεδο της πλειοψηφίας των μαθητών σε ένα τυπικό γελ της χώρας και πώς αντιμετωπίζεται το μάθημα της πληροφορικής;
στο δικό μας τουλάχιστον μας μάθαιναν word και excel και powerpoint στο γυμνάσιο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.