Πανεπιστήμια vs TEI

madjack

Νεοφερμένος

Ο madjack αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Υπάρχει ΤΕΙ που περνάς με βαθμό 1,5 στα 20, είναι δυνατόν αυτό να ονομαστεί Πανεπιστήμιο ?

Η βάση του 10,12,14 θα έλυνε αυτό το πρόβλημα, αν και το να υπάρχει σχολή με 1.500 μόρια δεν σημαίνει αναγκαστικά πως είναι κακή σχολή, σημαίνει όμως πως είναι περιττή και πρέπει να κλείσει καθώς τα μόρια πρωτίστως αντιπροσωπεύουν την ζήτηση που υπάρχει γι' αυτή τη σχολή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,266 μηνύματα.
Η βάση του 10,12,14 θα έλυνε αυτό το πρόβλημα, αν και το να υπάρχει σχολή με 1.500 μόρια δεν σημαίνει αναγκαστικά πως είναι κακή σχολή, σημαίνει όμως πως είναι περιττή και πρέπει να κλείσει καθώς τα μόρια πρωτίστως αντιπροσωπεύουν την ζήτηση που υπάρχει γι' αυτή τη σχολή.

Φαντάζομαι κάτι ανάλογο θα πρέπει να ισχύει και για Τμήματα Πανεπιστημίων στην κλίμακα των χαμηλών μορίων εισαγωγής όπως Γεωλογίες, Φυσικές, Μαθηματικά,...κλπ; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Φαντάζομαι κάτι ανάλογο θα πρέπει να ισχύει και για Τμήματα Πανεπιστημίων στην κλίμακα των χαμηλών μορίων εισαγωγής όπως Γεωλογίες, Φυσικές, Μαθηματικά,...κλπ; :hmm:

Σίγουρα υπάρχουν και Πανεπιστήμια με χαμηλές βάσεις εισαγωγής (αν και όχι στο επίπεδο των ΤΕΙ) αλλά τα ΤΕΙ έχουν αποκτήσει την ρετσινιά καλώς ή κακώς και επομένως αυτά έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα. Και είναι άδικο για ορισμένα καλά ΤΕΙ όπως της Αθήνας και του Πειραιά να μπαίνουν στην ίδια κατηγορία.

Αλλά φταίνε και αυτά γιατί θέλουν να καλύψουν αυτά τα ΤΕΙ που δεν τα θέλει η κοινωνία, προκειμένου οι καθηγητάδες αυτών να μην χάσουν τις θεσούλες τους και την πρόσβαση στην χρηματοδότηση (ειδικός λογαριασμός έρευνας). Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει. Και απαιτούν ΟΛΑ τα ΤΕΙ να έχουν την χρηματοδότηση που έχουν τα Πανεπιστήμια.

Εγώ προσωπικά θεωρώ σκάνδαλο αυτό που γίνεται ακόμα και με τα Πανεπιστήμια, είναι δυνατόν να είναι ανεξάρτητα και να χρηματοδοτούνται από το κράτος και να τα έχουν κάνει μαγαζάκια οι καθηγητάδες τους? Να διορίζουν τις οικογενειές τους λες και είναι δικά τους τα ιδρύματα. Και να θέλουν να ακολουθήσουν σε αυτή την πορεία και τα ΤΕΙ?

Κανονικά οι διοικήσεις θα πρεπε να ορίζονται από το υπουργείο αφού χρηματοδότης είναι ο Ελληνικός Λαός, και οι καθηγητές θα πρεπε να είναι συμβασιούχοι όπως είναι του ΕΑΠ και να προσλαμβάνονται αξιοκρατικά μέσω ΑΣΕΠ και όχι από τις γνωστές τους επιτροπές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

madjack

Νεοφερμένος

Ο madjack αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Φαντάζομαι κάτι ανάλογο θα πρέπει να ισχύει και για Τμήματα Πανεπιστημίων στην κλίμακα των χαμηλών μορίων εισαγωγής όπως Γεωλογίες, Φυσικές, Μαθηματικά,...κλπ; :hmm:

Ναι αν βρίσκονται κάτω από την βάση σημαίνει ότι τα δηλώνουν μονάχα όσοι δεν γράψαν τίποτα και απλά πάνε κάπου για να πάνε. Τι νόημα ύπαρξης έχουν λοιπόν αυτά τα ιδρύματα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Ο νέος υπουργός διαφωνεί στο θέμα της μετονομασίας και είναι πολύ σκεπτικός στο θέμα των διδακτορικών.
https://www.esos.gr/arthra/47306/syn...on-k-gavrogloy-gia-syghoneyseis-epaggelmatika
Σε ιδιαίτερα πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η κεκλεισμένων των θυρών συνάντηση του νέου υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου , με τους προέδρους των ΤΕΙ στη σημερινή έκτακτη Σύνοδο, που έγινε στην Αθήνα, παρουσία και του Γενικού Γραμματέα Γιάννη Παντή.

σε σχέση με του Πολυτεχνειάδες που πλέον θα έχουν καβατζομένο (δωρεάν) Μάστερ..

Σύμφωνα με πληροφορίες, η επίμαχη διάταξη, που εξίσωνε τα 5ετή προγράμματα σπουδών με master, και η οποία είχε αποσταλεί στη Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή της Βουλής, αποσύρθηκε, δεδομένου ότι ερχόταν σε αντίθεση, τόσο με την εθνική, όσο και με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και πρακτική.
Επίσης, και το νομοσχέδιο για τα μεταπτυχιακά φέρεται να έχει αποσυρθεί, καθώς υπήρχαν σοβαρά προβλήματα.


Η μόνη διέξοδος για έναν ΤΕΙ-τζή που σέβεται τον εαυτό του είναι
Να γελάει με τις αερολογίες που μόνο μια θεία γειτόνισσα μια περιπτερου τελος παντων θα μπορουσε να σκεφτει :D.. Μου αρεσει πάντως που επιλέγεις κομμάτια και τα προσαρμόζεις στον δικό σου φτωχό κόσμο

Έρχεται η συνθήκη της Μπολόνιας η οποία και έχει υπογραφεί από την Ελλάδα και πρέπει να εφαρμοστεί άσχετα με την καθυστέρηση που είχαμε..... :D Πονάει ε ?

https://www.teicm.gr/userfiles/files/metonomasia_tei_panepistimio.pdf

Θέμα: «Μετονομασία του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας σε Πανεπιστήμιο
Εφαρμοσμένων Επιστημών Κεντρικής Μακεδονίας»
Η Συνέλευση του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (απόφαση 466/42/03-11-2016) έχοντας
υπόψη:
1. Το γεγονός ότι τα ΤΕΙ από το 2001 είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) και
ανήκουν στον Τεχνολογικό Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης (Νόμοι 2916/2001,
3549/2007, 4009/2011) και κατά την έννοια του Συντάγματος άρθρο 16, παρ. 5 «η ανώτατη
εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά από ιδρύματα που αποτελούν νομικά πρόσωπα
δημοσίου δικαίου με πλήρη αυτοδιοίκηση».

2. Ότι τα ΤΕΙ, ως Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, διέπονται από το ίδιο θεσμικό πλαίσιο
με τα Πανεπιστήμια της χώρας που σημαίνει ότι:
α. Η λειτουργία όλων των ΑΕΙ (Πανεπιστημίων και ΤΕΙ) διέπεται από τον ίδιο και μοναδικό
νόμο 4009/2011.
β. Σύμφωνα με τον Νόμο αυτό οι διατάξεις που καθορίζουν τα προσόντα του μόνιμου
Εκπαιδευτικού Προσωπικού των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ είναι κοινές.
γ. Τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ χορηγούν πρώτο τίτλο σπουδών, ο οποίος πιστοποιεί 4ετή
διάρκεια σπουδών και απαιτούμενες εκπαιδευτικές μονάδες 240 ΕCTS.
δ. Ο χορηγούμενος πρώτος τίτλος σπουδών από τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ έχει ενταχθεί
στο 6ο
επίπεδο, με βάση το Εθνικό και το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων.
ε. Τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ οργανώνουν με τις ίδιες προϋποθέσεις, αυτοδύναμα ή στη
βάση πλήρους και ισότιμης μεταξύ τους συνεργασίας, Προγράμματα Μεταπτυχιακών
Σπουδών, τα οποία χορηγούν Διπλώματα (Masters), τα οποία εντάσσονται στο 7ο
επίπεδο
του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων. Στο ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας
λειτουργούν σήμερα οκτώ (8) αυτοδύναμα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών, ενώ
έχουν εγκριθεί δυο (2) επί πλέον και αναμένεται άμεσα η λειτουργία τους.
στ. Τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ αξιολογούνται με τους ίδιους όρους από εξωτερικούς
αξιολογητές και με τις ίδιες διαδικασίες, οι οποίες συντονίζονται από την ίδια Ανεξάρτητη
Αρχή (ΑΔΙΠ), επίσης με τα ίδια κριτήρια και διαδικασίες πιστοποιούνται τα προγράμματα
σπουδών. Η Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (2016)
αναγνωρίζοντας την ποιότητα του έργου που επιτελείται, απέδωσε θετική αξιολόγηση στις
συνολικές λειτουργίες του Ιδρύματος και σε ορισμένες περιπτώσεις άριστη.
ζ. Η εκλογή σε θέσεις Επιστημονικού Προσωπικού (ΕΠ) στα ΤΕΙ προϋποθέτει προσόντα
ανάλογα με αυτά των μελών ΔΕΠ των Πανεπιστημίων, ενώ απαιτείται, ως επί πλέον
προσόν, η συναφής με το γνωστικό αντικείμενο της θέσης επαγγελματική εμπειρία.
η. Τα ΤΕΙ αναπτύσσουν εκπαιδευτικές και ερευνητικές συνεργασίες, σε ισότιμη βάση, με
ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια και έχουν πετύχει την αναγνώρισή τους στον Χώρο της Ανώτατης
Εκπαίδευσης της Ε.Ε.

3. Το γεγονός ότι πέραν των ανωτέρω σημείων ταύτισης Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, τα οποία
προκύπτουν από το κοινό θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία τους, ως προς την
ποιότητα των προσφερομένων σπουδών, υπάρχει επί πλέον ένα πλήρως αντικειμενικό
«μέσο» διαπίστωσης της ποιότητας, το οποίο είναι οι Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης
όλων των Τμημάτων των ΑΕΙ (Πανεπιστημίων και ΤΕΙ). Από τη μελέτη των Εκθέσεων αυτών
προκύπτει ότι μεταξύ των Τμημάτων και των Ιδρυμάτων τα προβλήματα, οι αδυναμίες
αλλά και οι διακρίσεις διαφοροποιούνται, και δεν είναι ίδιον μιας κατηγορίας Ιδρυμάτων.
Διαχέονται οριζόντια στα Ιδρύματα και των δύο Τομέων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης,
Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού. Οι διαφοροποιήσεις εντοπίζονται:
α. Σε επίπεδο θεσμικού πλαισίου, συνίστανται στη στέρηση από τα ΤΕΙ της δυνατότητας
διοργάνωσης 3ου κύκλου σπουδών. Η στέρηση της δυνατότητας οργάνωσης και παροχής
Διδακτορικών Σπουδών από τα ΤΕΙ, παρότι στερείται βάσης, έχει ουσιαστικά αρνητικές
επιπτώσεις στο επίπεδο της έρευνας που διενεργείται από τα ΤΕΙ, πλήττει την εικόνα τους
στην ελληνική κοινωνία και επηρεάζει αρνητικά την ελκυστικότητά τους μεταξύ των
αποφοίτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ιδιαίτερα μετά την αναγνώριση των
διπλωμάτων που χορηγούν τα Κολλέγια.
β. Τα ΤΕΙ υστερούν σημαντικά των Πανεπιστημίων σε χρηματοδότηση, παρόλο που
υποδέχονται περίπου ίδιο αριθμό φοιτητών, έχουν ανάλογες ανάγκες σε στέγαση και
φοίτηση, έχουν εργαστήρια για τα οποία πρέπει να εξασφαλίσουν τον απαραίτητο
εργαστηριακό εξοπλισμό και αναπτύσσουν σημαντικές ερευνητικές δραστηριότητες που
πρέπει να υποστηριχθούν.
γ. Ως προς την ονοματολογία κάποιων θέσεων στη διοικητική ιεραρχία, όπως αντί των
τίτλων του Πρύτανη ή του Κοσμήτορα στα Πανεπιστήμια, στα ΤΕΙ χρησιμοποιούνται
αντίστοιχα οι τίτλοι Πρόεδρος και Διευθυντής, ενώ οι αρμοδιότητές τους (καθήκοντα και
υποχρεώσεις) είναι ίδιες.
δ. Τα ΤΕΙ υστερούν σημαντικά των Πανεπιστημίων στον αριθμό του υπηρετούντος
διδακτικού προσωπικού και στις νέες θέσεις που διατίθενται.
ε. Τα ΤΕΙ υστερούν σημαντικά των Πανεπιστημίων στον αριθμό του υπηρετούντος λοιπού
προσωπικού.
στ. Τα ΤΕΙ υστερούν ως προς το ωράριο εργασίας και τις αμοιβές των μελών ΕΠ, σε
σύγκριση με αυτές των μελών ΔΕΠ αντιστοίχων βαθμίδων. Τα μέλη ΕΠ διδάσκουν από 10
έως 16 ώρες την εβδομάδα, ενώ οι αμοιβές τους προσεγγίζουν τις αμοιβές της αμέσως
κατώτερης Πανεπιστημιακής βαθμίδας.

4. Τη διεθνή εμπειρία από την οποία προκύπτει ότι:
α. Σε διεθνές επίπεδο, η διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης ακολουθεί είτε το ενιαίο
είτε το δυαδικό μοντέλο είτε παραλλαγές αυτών των δύο. Το ενιαίο μοντέλο ορίζει τους
ίδιους κανόνες για όλα τα ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης και επιδιώκει να αμβλύνει
τις τυχόν διαφοροποιήσεις στην αποστολή των ΑΕΙ. Το ενιαίο μοντέλο υιοθετείται κυρίως
από αγγλοσαξονικές χώρες, όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Αυστραλία και το Ηνωμένο
Βασίλειο. Στο Ηνωμένο Βασίλειο τα αντίστοιχα των ΤΕΙ Ιδρύματα (Polytechnics)
μετονομάστηκαν σε Πανεπιστήμια το 1992, εδόθη δε μεταβατική περίοδος για την
σταδιακή προσαρμογή τους, παρά το ότι κατά τη στιγμή της μετονομασίας τα Polytechnics
δεν είχαν τα χαρακτηριστικά ΑΕΙ, αλλά μόνο τα χαρακτηριστικά επαγγελματικών σχολών.
Στο ενιαίο μοντέλο εμπίπτει και η περίπτωση της Κυπριακής Δημοκρατίας με την
συνύπαρξη στον δημόσιο τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου της
Κύπρου μαζί με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο της Κύπρου. Η μόνη διάκριση που
διαφοροποιεί το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο από το ομόλογό του είναι ο προσανατολισμός
του στην εφαρμοσμένη έρευνα.
β. Το δυαδικό μοντέλο διαφοροποιεί τα χαρακτηριστικά των ΑΕΙ με την κατηγοριοποίηση
τους σε Ερευνητικά Πανεπιστήμια ή Παραδοσιακά Πανεπιστήμια ή Πανεπιστήμια και σε
Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών. Το δυαδικό μοντέλο συναντάται σε αρκετές
χώρες της Ευρώπης. Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών λειτουργούν με αυτή την
ονομασία στη Γερμανία με αριθμό ιδρυμάτων (126), την Αυστρία (20), την Ολλανδία (39),
την Φιλανδία (28) και την Ελβετία (9). Στην Ιρλανδία, η διεθνής ονομασία είναι Institutes
of Technology (13), στη Δανία University Colleges (10) και στην Πορτογαλία Polytechnics
(20) (Research at Universities of Applied Sciences in Europe, 2009).

5. Θεωρούμε ότι ωρίμασαν πλέον οι συνθήκες για τη μετονομασία των ΤΕΙ σε
«Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών», όρος που χρησιμοποιείται από αντίστοιχα
Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του εξωτερικού, αποδίδοντας πληρέστερα το σύνολο των
ειδικοτήτων και των γνωστικών πεδίων που θεραπεύει ο Τεχνολογικός Τομέας της
Ανώτατης Εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών, καλλιτεχνικών,
επαγγελμάτων υγείας κ.λπ. Η μετονομασία ουσιαστικά θα ενισχύσει την
αναγνωρισιμότητα του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και τις συνεργασίες σε διεθνές επίπεδο,
προκειμένου να εξυπηρετείται ο στόχος της συμμετοχής του σε επιζητούμενες διεθνείς
συνεργασίες για εκπαίδευση, έρευνα και καινοτομία. Θεωρούμε ότι εκπληρούμε επάξια
τον διακριτό μας ρόλο ως Τεχνολογικών Ιδρυμάτων στο πλαίσιο του Ενιαίου Δημόσιου
Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και θεωρούμε αυτονόητη την επί ίσοις όροις αναγνώριση
και λειτουργία μας σε σχέση με τον άλλο Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης, τα
Πανεπιστήμια. Ο όρος «Applied Sciences» χρησιμοποιείται από τα αντίστοιχα ιδρύματα της
Γερμανίας, Αυστρίας, Ολλανδίας, Φιλανδίας και τείνει να καθιερωθεί διεθνώς, ως
Universities of Applied Sciences.

6. Με την προτεινόμενη μετονομασία των ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών:
α. Αίρεται άμεσα το μοναδικό, σε θεσμικό επίπεδο, σημείο διαφοροποίησης
Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, αφού η προσθήκη του όρου «Πανεπιστήμιο», έστω και
συνοδευόμενο από επιθετικό προσδιορισμό, επιβάλει τη διοργάνωση Διδακτορικών
Σπουδών και από τα ΤΕΙ
β. Θα αυξηθεί άμεσα η ελκυστικότητα των ΤΕΙ, αφού πλέον θα έχουν τόσο το status όσο
και τον τίτλο του Πανεπιστημίου. Το γεγονός αυτό θα συμβάλει στην ορθολογικότερη
κατανομή των αποφοίτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μεταξύ των Σχολών και
Τμημάτων της Δημόσιας Ανώτατης Εκπαίδευσης, με ευεργετικές συνέπειες ως προς τη
δυνατότητα να κάνουν σωστές ανώτατες σπουδές τα Ελληνόπουλα και να απασχολούνται
όταν αποφοιτούν.
γ. Θα διευκολυνθούν οι συνεργασίες με ξένα Πανεπιστήμια αφού, πλέον, στις
περισσότερες χώρες του κόσμου ο όρος Πανεπιστήμιο είναι ο κατ' εξοχήν υποδηλωτικός
του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος όρος. Για τον ίδιο λόγο θα αυξηθεί η
ελκυστικότητα των ΤΕΙ στους προερχόμενους από τρίτες χώρες φοιτητές.

7. Την παρ. 6 του άρθρου 7 του Ν. 4009/11, σύμφωνα με την οποία με Προεδρικό
Διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Οικονομικών και Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και
Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη του Συμβουλίου των οικείων ιδρυμάτων και της Αρχής
Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), μπορούν
να συγχωνεύονται, κατατέμνονται, μετονομάζονται και καταργούνται Α.Ε.Ι. και να
μεταβάλλεται η έδρα τους, καθώς επίσης και να ιδρύονται, συγχωνεύονται, κατατέμνονται,
μετονομάζονται και καταργούνται σχολές και να μεταβάλλεται η έδρα τους για τους
ακόλουθους, κατά περίπτωση, λόγους: όταν "είναι αναγκαίο για την εξυπηρέτηση
συγκεκριμένων κοινωνικών αναγκών για την ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης ή για την
καλλιέργεια νέων επιστημονικών και τεχνικών πεδίων ή πεδίων διεπιστημονικού
χαρακτήρα που κρίνονται απαραίτητα για την οικονομικοκοινωνική ανάπτυξη της χώρας
και δεν καλύπτονται µε επάρκεια από τα Α.Ε.Ι. ή τις Σχολές ή τα Τμήματα που
λειτουργούν".

8. Την ομόφωνη απόφαση της Συνόδου των Προέδρων και Αναπληρωτών Προέδρων των
Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Τεχνολογικού Τομέα της χώρας (03.10.2016),
σύμφωνα με την οποία «η Σύνοδος επιβεβαιώνει παλαιότερη απόφασή της για τη
μετονομασία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Τεχνολογικού Τομέα σε
Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών. Προς υλοποίηση της απόφασης αυτής η Σύνοδος
συνέστησε στα Ιδρύματα τη λήψη σχετικής απόφασης από τα όργανά τους (Συνέλευση και
Συμβούλιο Ιδρύματος) και τη διαβίβασή της στο Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και
Θρησκευμάτων, με βάση το άρθρο 7, παρ. 6 του ν. 4009/11».
Η Συνέλευση του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, αποφασίζει
α. τη μετονομασία του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας σε «Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων
Επιστημών Κεντρικής Μακεδονίας»,
β. μετά τη σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου του Ιδρύματος, η απόφαση αυτή να
υποβληθεί στην ΑΔΙΠ και στα Υπουργεία Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων και
Εσωτερικών & Διοικητικής Μεταρρύθμισης για τις περαιτέρω ενέργειες έκδοσης του
σχετικού Προεδρικού Διατάγματος.
Ο Πρόεδρος
Δημήτρης Πασχαλού
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Σύνοδος Προέδρων ΤΕΙ:Ανακοινώσεις από τον Κ. Γαβρόγλου για συγχωνεύσεις, επαγγελματικά δικαιώματα, Μεταπτυχιακά κλπ


ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ: Ζήτησε από τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ να καταθέσουν συνολικές προτάσεις κατά θεματική ενότητα για τα επαγγελματικά δικαιώματα των 192 ειδικοτήτων που εκκρεμεί η επαγγελματική αναγνώρισή τους.

Η αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων, όπως είπε ο κ. Γαβρόγλου θα γίνει όχι με Προεδρικά Διατάγματα αλλά με νόμο στη Βουλή.


ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΤΕΙ: Σχετικά με το αίτημα των προέδρων των ΤΕΙ να μετονομαστούν σε Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημόνων, ο κ. Γαβρόγλου διατύπωσε τις επιφυλάξεις του.

β. μετά τη σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου του Ιδρύματος, η απόφαση αυτή να
υποβληθεί στην ΑΔΙΠ και στα Υπουργεία Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων και
Εσωτερικών & Διοικητικής Μεταρρύθμισης για τις περαιτέρω ενέργειες έκδοσης του
σχετικού Προεδρικού Διατάγματος.


και θα περιμένεις, θα περιμένεις, θα περιμένεις, θα περιμένεις, θα περιμένεις,..........................

:D:D:D:D:D:D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 32,137 μηνύματα.
κατα την αποψη μου τα αει και τα τεει δεν ειναι το ιδιο αν ηταν τον ιδιο δεν θα υπηρχε λογος και να τα χωριζουμε;):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
κατα την αποψη μου τα αει και τα τεει δεν ειναι το ιδιο αν ηταν τον ιδιο δεν θα υπηρχε λογος και να τα χωριζουμε;):)

Η άποψη σου με το ξεκίνημα της είναι λάθος. ΑΕΙ βάσει νόμου είναι τόσο τα πανεπιστήμια όσο και τα τεχνολογικά ιδρύματα αλλά η βλαχιά στην Ελλάδα δυστυχώς ακόμη και σήμερα έχει έρωτα με τις λέξεις.

Κατά την δική σου άποψη λοιπόν η οποία έρχεται σε αντίθεση με την διεθνή νομοθεσία για τις ανώτατες σπουδές, την συνθήκη της Μπολόνιας, τις αξιολογήσεις της ΑΔΙΠ κτλ, θα ήθελα σαν ένας απλός θεατής να μου εξηγήσεις αυτή την άποψη και φυσικά τις πηγές από όπου και την αντλείς, τις αξιολογήσεις της ΑΔΙΠ τις έχω κατά νου οπότε θα ήταν ενδιαφέρον και οι διαφορετικές πηγές.

Να σου υπενθυμίσω ότι οι εφαρμοσμένες επιστήμες θεραπεύονται σε ανώτατα ιδρύματα της Ευρώπης όπως στην Κύπρο πανεπιστήμιο Κύπρου/Τεχνολογικό πανεπιστήμιο Κύπρου, την Γερμανία πανεπιστήμια Γερμανίας/ Πανεπιστήμια εφαρμογών Γερμανίας και άλλα τόσα παραδείγματα που μάλλον δεν διάβασες παραπάνω. Τώρα, ή όλοι αυτοί είναι βλάκες ή μόνο οι Έλληνες γνωρίζουν.
β. Το δυαδικό μοντέλο διαφοροποιεί τα χαρακτηριστικά των ΑΕΙ με την κατηγοριοποίηση
τους σε Ερευνητικά Πανεπιστήμια ή Παραδοσιακά Πανεπιστήμια ή Πανεπιστήμια και σε
Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών. Το δυαδικό μοντέλο συναντάται σε αρκετές
χώρες της Ευρώπης. Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών λειτουργούν με αυτή την
ονομασία στη Γερμανία με αριθμό ιδρυμάτων (126), την Αυστρία (20), την Ολλανδία (39),
την Φιλανδία (2 και την Ελβετία (9). Στην Ιρλανδία, η διεθνής ονομασία είναι Institutes
of Technology (13), στη Δανία University Colleges (10) και στην Πορτογαλία Polytechnics
(20) (Research at Universities of Applied Sciences in Europe, 2009)


Η Μπολόνια έρχεται προς εφαρμογή και μάλλον θα φέρει εκπλήξεις σε πολλούς μιας και από ότι βλέπω ζούνε σε έναν άλλο εκπαιδευτικό κόσμο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις η παγκόσμια τάση είναι κατά της παγκοσμιοποίησης και ομοιογενοποίησης. Δες το Brexit, δες την εκλογή Trump, δες την πιθανή εκλογή Λεπέν κλπ. Οπότε όλα αυτά τα φιλελεύθερα σχέδια όλοι να είμαστε ίσοι και όμοιοι ανεξαρτήτως την ιστορία μας και το τι έχουμε κανει θα πάνε στο καλάθι των αχρήστων.

Το σχέδιο Μπολόνια είχε ξεκινήσει από το 2000 και μιλούσε για εφαρμογή το 2005, έχουμε 2016 και δεν έχει αλλάξει τίποτα. Το σχέδιο Μπολόνια μιλούσε για 3ετής πρώτο κύκλο, κάτι που απορήφθηκε από σχεδόν όλα τα κράτη. Ακόμα και ο νόμος Διαμαντοπούλου έλεγε για 3ετη πρώτο κύκλο αλλά δεν δημιουργήθηκε κανένα τέτοιοι πρόγραμμα σπουδών.

Στο κάτω κάτω της γραφής δεν μας ενδιαφέρει τι γίνεται στο εξωτερικό, εμείς εδώ δεν σας αναγνωρίζουμε. Άντε να πας να γραφτείς στο ΤΕΕ αν μπορείς. Τα ΤΕΙ δεν δημιοιυργήθηκαν για να βγάζουν μηχανικούς αλλά εργολάβους. Τράβα ρώτα και τους καθηγητές σου, πόσοι από αυτούς έχουν τελειώσει ΤΕΙ? Κανένας! Τυχαίο? Δεν νομίζω.

Ας μην τρέφουν φρούδες ελπίδες οι ΤΕΙ-τζήδες λοιπόν για εξίσωση με τα Πανεπιστήμια και τα Πολυτεχνεία. Η κοινωνία εξάλλου τα τοποθετεί κάτω από τα Πανεπιστήμια κάθε χρόνο με τις επιλογές στα μηχανογραφικά. Ήταν, είναι και θα είναι πάντα η επιλογή των λιγότερο ικανών, της ήσσονος προσπάθειας, του τεμπέλη που θέλει απλά να περάσει κάπου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Σύνοδος Προέδρων ΤΕΙ:Ανακοινώσεις από τον Κ. Γαβρόγλου για συγχωνεύσεις, επαγγελματικά δικαιώματα, Μεταπτυχιακά κλπ


ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ: Ζήτησε από τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ να καταθέσουν συνολικές προτάσεις κατά θεματική ενότητα για τα επαγγελματικά δικαιώματα των 192 ειδικοτήτων που εκκρεμεί η επαγγελματική αναγνώρισή τους.

Η αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων, όπως είπε ο κ. Γαβρόγλου θα γίνει όχι με Προεδρικά Διατάγματα αλλά με νόμο στη Βουλή.


ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΤΕΙ: Σχετικά με το αίτημα των προέδρων των ΤΕΙ να μετονομαστούν σε Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημόνων, ο κ. Γαβρόγλου διατύπωσε τις επιφυλάξεις του.

β. μετά τη σύμφωνη γνώμη του Συμβουλίου του Ιδρύματος, η απόφαση αυτή να
υποβληθεί στην ΑΔΙΠ και στα Υπουργεία Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων και
Εσωτερικών & Διοικητικής Μεταρρύθμισης για τις περαιτέρω ενέργειες έκδοσης του
σχετικού Προεδρικού Διατάγματος.


και θα περιμένεις, θα περιμένεις, θα περιμένεις, θα περιμένεις, θα περιμένεις,..........................

:D:D:D:D:D:D:D

Το προεδρικό διάταγμα εκδίδεται προς εκτέλεση της νομοθετικής ρύθμισεις που δημοσιεύεται στο ΦΕΚ της κυβερνήσεως :whistle:.
Πρώτα απο όλα οι αποφάσεις του Συμβουλίου της Ευρώπης και του Ευρωπαικού Δικαστηρίου είναι δεσμευτικές για όλους εαν αποφασίσει η ΕΕ οτι ισχύει η Συνθήκη της Μπολόνια το ελληνικό μπανανιστάν θα την δεχτεί θέλει δεν θέλει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις η παγκόσμια τάση είναι κατά της παγκοσμιοποίησης και ομοιογενοποίησης. Δες το Brexit, δες την εκλογή Trump, δες την πιθανή εκλογή Λεπέν κλπ. Οπότε όλα αυτά τα φιλελεύθερα σχέδια όλοι να είμαστε ίσοι και όμοιοι ανεξαρτήτως την ιστορία μας και το τι έχουμε κανει θα πάνε στο καλάθι των αχρήστων.

Το σχέδιο Μπολόνια είχε ξεκινήσει από το 2000 και μιλούσε για εφαρμογή το 2005, έχουμε 2016 και δεν έχει αλλάξει τίποτα. Το σχέδιο Μπολόνια μιλούσε για 3ετής πρώτο κύκλο, κάτι που απορήφθηκε από σχεδόν όλα τα κράτη. Ακόμα και ο νόμος Διαμαντοπούλου έλεγε για 3ετη πρώτο κύκλο αλλά δεν δημιουργήθηκε κανένα τέτοιοι πρόγραμμα σπουδών.

Στο κάτω κάτω της γραφής δεν μας ενδιαφέρει τι γίνεται στο εξωτερικό, εμείς εδώ δεν σας αναγνωρίζουμε. Άντε να πας να γραφτείς στο ΤΕΕ αν μπορείς. Τα ΤΕΙ δεν δημιοιυργήθηκαν για να βγάζουν μηχανικούς αλλά εργολάβους. Τράβα ρώτα και τους καθηγητές σου, πόσοι από αυτούς έχουν τελειώσει ΤΕΙ? Κανένας! Τυχαίο? Δεν νομίζω.

Ας μην τρέφουν φρούδες ελπίδες οι ΤΕΙ-τζήδες λοιπόν για εξίσωση με τα Πανεπιστήμια και τα Πολυτεχνεία. Η κοινωνία εξάλλου τα τοποθετεί κάτω από τα Πανεπιστήμια κάθε χρόνο με τις επιλογές στα μηχανογραφικά. Ήταν, είναι και θα είναι πάντα η επιλογή των λιγότερο ικανών, της ήσσονος προσπάθειας, του τεμπέλη που θέλει απλά να περάσει κάπου.

είσαι πολύ μικρός ακόμη, φαίνεται και από την ασχετοσύνη που έχεις στο τι επικρατεί στον χώρο της Ανώτατης εκπαίδευσης στο σύνολο της ΕΕ. :D. Οταν θα μεγαλώσεις, θα μάθεις να διαβάζεις νόμους, να ενημερώνεσε κτλ και όταν θα βγεις έξω από την Ελλαδα θα καταλάβεις. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Το προεδρικό διάταγμα εκδίδεται προς εκτέλεση της νομοθετικής ρύθμισεις που δημοσιεύεται στο ΦΕΚ της κυβερνήσεως :whistle:.
Πρώτα απο όλα οι αποφάσεις του Συμβουλίου της Ευρώπης και του Ευρωπαικού Δικαστηρίου είναι δεσμευτικές για όλους εαν αποφασίσει η ΕΕ οτι ισχύει η Συνθήκη της Μπολόνια το ελληνικό μπανανιστάν θα την δεχτεί θέλει δεν θέλει.

Η Μπολόνια δεν έχει εφαρμοστεί και ταυτόχρονα η ΕΕ κινείται πλέον προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μην περιμένετε άδικα, αν έχετε τα άντερα δώστε κατατακτήριες να σπουδάσετε σε ένα σοβαρό τμήμα και να έχετε full δικαιώματα άμεσα. Ρωτήστε και αυτούς από τα κολλέγια να σας πούνε τι τραβάνε μέχρι να τους αναγνωριστούν επαγγελματικά δικαιώματα. Αυτό σας αρέσει? Να περιμένετε? Μέχρι πότε?

Πας πολυτεχνείο = έχεις μάστερ + full δικαιώματα + καλές γνωριμίες + κύρος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
update 24/11/2016

Αφαιρούν από πτυχιούχους των ΤΕΙ επαγγελματικά δικαιώματα
https://www.esos.gr/arthra/47582/afairoyn-apo-ptyhioyhoys-ton-tei-epaggelmatika-dikaiomata

Σας τα λέω εδώ και καιρό αλλά νομίζετε ότι είμαι εμπαθής. Απλά εκφράζω μια άποψη που είναι η πλειοψηφία στην Ελληνική κοινωνία και έρχονται οι νομοθέτες να την επιβεβαιώσουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,952 μηνύματα.
update 24/11/2016

Αφαιρούν από πτυχιούχους των ΤΕΙ επαγγελματικά δικαιώματα
https://www.esos.gr/arthra/47582/afairoyn-apo-ptyhioyhoys-ton-tei-epaggelmatika-dikaiomata

Σας τα λέω εδώ και καιρό αλλά νομίζετε ότι είμαι εμπαθής. Απλά εκφράζω μια άποψη που είναι η πλειοψηφία στην Ελληνική κοινωνία και έρχονται οι νομοθέτες να την επιβεβαιώσουν!

Πολιτικά παιχνίδια. Κανένα δικαίωμα θα αφαιρέσουν από τους μηχανικούς ΤΕΙ. Mπορεί στα χαρτιά να μην είναι "διπλωματούχοι μηχανικοί" αλλά στη πράξη έχουν δικαιώματα μηχανικών και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Μάλλον πρέπει οι πτυχιούχοι να προσφύγουν στο ΣτΕ και αργότερα στο Ευρωπαικό Δικαστήριο μπας και οι συριζαίοι συμμορφωθούν γιατί τα εχουν κάνει σαν την μάπα τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Μάλλον πρέπει οι πτυχιούχοι να προσφύγουν στο ΣτΕ και αργότερα στο Ευρωπαικό Δικαστήριο μπας και οι συριζαίοι συμμορφωθούν γιατί τα εχουν κάνει σαν την μάπα τους.

Και θα περάσουν άλλα 20 χρόνια.... Με κατατακτήριες ή ξανα εξετάσεις θα είχατε αποτέλεσμα σε 4~5 χρόνια. Αλλά μάλλον φοβάστε αυτό τον δρόμο. Προτιμάτε να περιμένετε. Καλό και αυτό αποδεικνύει πόσο ορθά σας έχει κατατάξει η ελληνική κοινωνία στα ΤΕΙ. Για πάντα στα ΤΕΙ ! :clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Τα πτυχία εξωτερικού με 3ετή προγράμματα σπουδών θεωρούνται αντάξια πολυτεχνείου και τα ΤΕΙ 4ετούς φοίτησης που είναι ελληνικός τίτλος σπουδών τα έχει στο πάτο μόνο στο μπανανιστάν μετά πως να μην αισθάνεσαι λαθρομετανάστης στην ίδια σου την χώρα.Καλά μην πανηγυρίζεις οι ανθέλληνες Συριζαίοι σήμερα υπάρχουν αυριο δεν υπάρχουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Και θα περάσουν άλλα 20 χρόνια.... Με κατατακτήριες ή ξανα εξετάσεις θα είχατε αποτέλεσμα σε 4~5 χρόνια. Αλλά μάλλον φοβάστε αυτό τον δρόμο. Προτιμάτε να περιμένετε. Καλό και αυτό αποδεικνύει πόσο ορθά σας έχει κατατάξει η ελληνική κοινωνία στα ΤΕΙ. Για πάντα στα ΤΕΙ ! :clapup::clapup:
Παρά σα κι εσένα και τις απόψεις σου ναι 1000 φορες σε ΤΕΙ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Κομισιόν: Τα 8 επίπεδα των ελληνικών τίτλων σπουδών στην Ευρώπη
Η Κομισιόν επισημοποιεί την Τετάρτη τα 8 επίπεδα αντιστοίχισης του Ελληνικού με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων


Τα 8 επίπεδα του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων

Η ελληνική εισήγηση των οκτώ επιπέδων του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων που η Κομισιόν αναμένεται να αναρτήσει κι επίσημα την Τετάρτη ,έχει ως εξής

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ

ΕΠΙΠΕΔΟ 1: Απολυτήριο Δημοτικού

ΕΠΙΠΕΔΟ 2: Απολυτήριο Γυμνασίου

ΕΠΙΠΕΔΟ 3: Απολυτήριο Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΕΚ), Απολυτήριο μεταγυμνασιακού ΙΕΚ

ΕΠΙΠΕΔΟ 4: Απολυτήριο Γενικού Λυκείου, Απολυτήριο ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ 5: Απολυτήριο Τεχνικού-Επαγγελματικού Λυκείου με τάξη μαθητείας (σ.σ. αναμένεται νομοθετική ρύθμιση από το υπουργείο Παιδείας) , Πτυχίο ΙΕΚ, Πτυχίο μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

ΕΠΙΠΕΔΟ 6: Πανεπιστημιακός τίτλος- Τίτλος ΤΕΙ

ΕΠΙΠΕΔΟ 7: Μεταπτυχιακός τίτλος ειδίκευσης

ΕΠΙΠΕΔΟ 8: Διδακτορικό δίπλωμα

https://www.esos.gr/arthra/47695/komision-ta-8-epipeda-ton-ellinikon-titlon-spoydon-stin-eyropi
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Και θα περάσουν άλλα 20 χρόνια.... Με κατατακτήριες ή ξανα εξετάσεις θα είχατε αποτέλεσμα σε 4~5 χρόνια. Αλλά μάλλον φοβάστε αυτό τον δρόμο. Προτιμάτε να περιμένετε. Καλό και αυτό αποδεικνύει πόσο ορθά σας έχει κατατάξει η ελληνική κοινωνία στα ΤΕΙ. Για πάντα στα ΤΕΙ ! :clapup::clapup:



Oταν η Ευρωπαική Κομισιόν αναγνωρίζει το πτυχίο ΤΕΙ ως ισότιμο με τα πανεπιστήμια ενω το Μπανανιστάν συνεχίζει να το θεωρεί κατώτερο τίτλο σπουδών! :D:D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    548.5 KB · Εμφανίσεις: 532

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top