PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.

21-09-16

13:51
Καθόλου καρκίνωμα δεν είναι. Φάρμακο είναι για το καρκίνωμα που είναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα.
Οι πανελλαδικές είναι ανταγωνιστικός διαγωνισμός, και σωστά είναι, αφού ένας μεγάλος αριθμός μαθητών θέλουν να σπουδάσουν σε σχολές με μικρότερο αριθμό θέσεων. Για κάθε διαγωνισμό που μπορείς να φανταστείς χρειάζεται προφανώς προετοιμασία. Το σχολείο, κυρίως το δημόσιο αλλά και το ιδιωτικό (επειδή τα ιδιωτικά πρέπει πάλι να τηρούν το πρόγραμμα του εκΦίλη), αποτυγχάνει τελείως να προετοιμάσει τους υποψήφιους. Ώρες επί ωρών σπαταλώνται σε μαθήματα άσχετα με τα εξεταζόμενα, οι καθηγητές δεν έχουν κίνητρο για να διδάξουν σωστά και να υπερβούν το bare minimum, τα σχολικά βιβλία είναι εκτρώματα και δεν καλύπτουν καθόλου το βάθος της εξεταζόμενης ύλης. Ας μην μιλήσουμε για το μέγεθος και την ανομοιογένεια των τμημάτων. Εδώ με 15 άτομα που είμασταν στην Θετική όταν έδινα δεν γινόταν σωστό μάθημα, τι γίνεται όταν έχεις 30?
Άρα υπάρχει μία ζήτηση για σωστή, μεθοδική προετοιμασία.
Αυτή τη ζήτηση την ικανοποιούν τα φροντιστήρια.
Μικρά τμήματα? Τσεκ. Στο δικό μου είμασταν 4-5 παιδιά ανάλογα με το μάθημα. Ομοιογενή τμήματα? Τσεκ. Καθηγητές που ενδιαφέρονται? Τσεκ: αν δεν είναι καλοί στην δουλειά τους δεν θα έχουν ζήτηση. Βιβλία? Τσεκ, τα φροντιστηριακά ήταν εξαιρετικά, είχαν ασκήσεις όλων των επιπέδων και συμπληρώνονταν από τα 'γνωστά', πρωτοκλασάτα βοηθήματα όποτε αυτό ήταν απαραίτητο. Μόνο σχετικά μαθήματα? Τσεκ. Δεν θα στείλω το παιδί μου στο φροντιστήριο για να χάσει την ώρα του σε μ******ς όπως τα θρησκευτικά.
Σίγουρα κοστίζουν, αλλά είμαι σίγουρος ότι το σχολείο κοστίζει περισσότερο σε σχεδόν όλες τις οικογένειες μέσω των φόρων.
Οι πανελλαδικές είναι ανταγωνιστικός διαγωνισμός, και σωστά είναι, αφού ένας μεγάλος αριθμός μαθητών θέλουν να σπουδάσουν σε σχολές με μικρότερο αριθμό θέσεων. Για κάθε διαγωνισμό που μπορείς να φανταστείς χρειάζεται προφανώς προετοιμασία. Το σχολείο, κυρίως το δημόσιο αλλά και το ιδιωτικό (επειδή τα ιδιωτικά πρέπει πάλι να τηρούν το πρόγραμμα του εκΦίλη), αποτυγχάνει τελείως να προετοιμάσει τους υποψήφιους. Ώρες επί ωρών σπαταλώνται σε μαθήματα άσχετα με τα εξεταζόμενα, οι καθηγητές δεν έχουν κίνητρο για να διδάξουν σωστά και να υπερβούν το bare minimum, τα σχολικά βιβλία είναι εκτρώματα και δεν καλύπτουν καθόλου το βάθος της εξεταζόμενης ύλης. Ας μην μιλήσουμε για το μέγεθος και την ανομοιογένεια των τμημάτων. Εδώ με 15 άτομα που είμασταν στην Θετική όταν έδινα δεν γινόταν σωστό μάθημα, τι γίνεται όταν έχεις 30?
Άρα υπάρχει μία ζήτηση για σωστή, μεθοδική προετοιμασία.
Αυτή τη ζήτηση την ικανοποιούν τα φροντιστήρια.
Μικρά τμήματα? Τσεκ. Στο δικό μου είμασταν 4-5 παιδιά ανάλογα με το μάθημα. Ομοιογενή τμήματα? Τσεκ. Καθηγητές που ενδιαφέρονται? Τσεκ: αν δεν είναι καλοί στην δουλειά τους δεν θα έχουν ζήτηση. Βιβλία? Τσεκ, τα φροντιστηριακά ήταν εξαιρετικά, είχαν ασκήσεις όλων των επιπέδων και συμπληρώνονταν από τα 'γνωστά', πρωτοκλασάτα βοηθήματα όποτε αυτό ήταν απαραίτητο. Μόνο σχετικά μαθήματα? Τσεκ. Δεν θα στείλω το παιδί μου στο φροντιστήριο για να χάσει την ώρα του σε μ******ς όπως τα θρησκευτικά.
Σίγουρα κοστίζουν, αλλά είμαι σίγουρος ότι το σχολείο κοστίζει περισσότερο σε σχεδόν όλες τις οικογένειες μέσω των φόρων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.