Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Αγαπητή Ερινύς πραγματικά ανέκαθεν είχα την απορία αν αυτοί οι εισαχθέντες καταφέρνουν ποτέ να πάρουν πτυχίο. Αν έχεις στοιχεία θα σε παρακαλούσα να με διαφωτίσεις.
Ξέρω κάποια παιδιά-αθλητές ένα έτος κάτω από εμένα που δεν τραβάνε καθόλου. Λογικά δεν θα την βγάλουν ή θα την βγάλουν σε τόσα χρόνια που απλά κάποια στιγμή οι καθηγητές θα βαρεθούν να τους βλέπουν.
Στο δικό μου έτος φαίνονται να τα κουτσοκαταφέρνουν, αλλά δεν μπορούν να χτυπήσουν βαθμούς και χρωστάνε αρκετά. Φαίνονται να αρνούνται και να στρώσουν κώλο -αρκετούς τους ξέρω προσωπικά.
Δεν έχω κάποιο στοιχείο για άλλες σχολές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Ξέρω κάποια παιδιά-αθλητές ένα έτος κάτω από εμένα που δεν τραβάνε καθόλου. Λογικά δεν θα την βγάλουν ή θα την βγάλουν σε τόσα χρόνια που απλά κάποια στιγμή οι καθηγητές θα βαρεθούν να τους βλέπουν.
Στο δικό μου έτος φαίνονται να τα κουτσοκαταφέρνουν, αλλά δεν μπορούν να χτυπήσουν βαθμούς και χρωστάνε αρκετά. Φαίνονται να αρνούνται και να στρώσουν κώλο -αρκετούς τους ξέρω προσωπικά.
Δεν έχω κάποιο στοιχείο για άλλες σχολές.
΄Ημουν σίγουρη πως κάπως έτσι θα ήταν η κατάσταση! Αμφιβάλλω αν ολοκληρώνουν τις σπουδές τους εκτός εξαιρέσεων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος
΄Ημουν σίγουρη πως κάπως έτσι θα ήταν η κατάσταση! Αμφιβάλλω αν ολοκληρώνουν τις σπουδές τους εκτός εξαιρέσεων.
Ξέρω κάποια παιδιά-αθλητές ένα έτος κάτω από εμένα που δεν τραβάνε καθόλου. Λογικά δεν θα την βγάλουν ή θα την βγάλουν σε τόσα χρόνια που απλά κάποια στιγμή οι καθηγητές θα βαρεθούν να τους βλέπουν.
Στο δικό μου έτος φαίνονται να τα κουτσοκαταφέρνουν, αλλά δεν μπορούν να χτυπήσουν βαθμούς και χρωστάνε αρκετά. Φαίνονται να αρνούνται και να στρώσουν κώλο -αρκετούς τους ξέρω προσωπικά.
Δεν έχω κάποιο στοιχείο για άλλες σχολές.
Αγαπητή Ερινύς πραγματικά ανέκαθεν είχα την απορία αν αυτοί οι εισαχθέντες καταφέρνουν ποτέ να πάρουν πτυχίο. Αν έχεις στοιχεία θα σε παρακαλούσα να με διαφωτίσεις.
Δηλαδή αν κάποιος μπει ιατρική με 17κ είναι κριτήριο για το αν θα μπορέσει να ανταποκριθεί στη σχολή του; Υπερεκτιμάτε τις πανελλήνιες.
Με αυτή τη λογική αυτοί που μπαίνουν σε φυσικομαθηματικές και πολυτεχνεία επαρχίας με βάσεις 11-16κ δεν θα έπρεπε να τελειώνουν ποτέ.
Να καθιερώσουμε τότε να παίρνουν πτυχίο μόνο όσοι βγάζουν βαθμό πάνω απο 8Στο δικό μου έτος φαίνονται να τα κουτσοκαταφέρνουν, αλλά δεν μπορούν να χτυπήσουν βαθμούς και χρωστάνε αρκετά. Φαίνονται να αρνούνται και να στρώσουν κώλο -αρκετούς τους ξέρω προσωπικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Με αυτή τη λογική αυτοί που μπαίνουν σε φυσικομαθηματικές και πολυτεχνεία επαρχίας με βάσεις 11-16κ δεν θα έπρεπε να τελειώνουν ποτέ.
Δυστυχώς σε πολλές ή μάλλον σε όλες τις σχολές το επίπεδο των μαθημάτων ευθυγραμμίζεται με το επίπεδο των φοιτητών. Φυσικά δεν αναφέρομαι απαραίτητα σε βαθμούς πανελληνίων αλλά για νοοτροπία διαβάσματος και επιστημονικές γνώσεις γενικά. Τώρα αν δει ο καθηγητής ότι το μάθημα φτάνουν να το χρωστάνε 1500 άτομα γιατι διδάσκει μεν ας πούμε μαθηματικά αλλά η βάση της σχολής έχει φτάσει στο 11 ( που μέσες άκρες 11.000 σημαίνει κάτω απ' τη βάση μαθηματικά ) ε τι να κάνει θα κάνει τη πάπια. Όπως κι αντίστοιχα όταν η σχολή σου έχει μαζέψει όλη την αφρόκρεμα των υποψηφίων οι καθηγητές τη ψωνίζουν και προσθέτουν ανούσια δυσκολία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
επιπέδου.
Στο τμήμα μου, την χρονιά μου μπήκε ένα παιδί 2ος με 19.400 μόρια και βγήκε στα 5 χρόνια με 6,3 μέσο όρο και ένα παιδί που μπήκε με ειδική κατηγορία (με 15.100 μόρια), βγήκε στα 4 χρόνια με μέσο όρο 8,1.
Τα μόρια σαφώς και δείχνουν κάποια πράγματα, αλλά δεν αποτελούν εγγύηση για μελλοντικές επιτυχίες η αποτυχίες.
Εγώ μπήκα σειρά 152 και βγήκα σειρά 1.
Δεν μπορούμε να ισοπεδώνουμε τα πάντα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος
Δυστυχώς σε πολλές ή μάλλον σε όλες τις σχολές το επίπεδο των μαθημάτων ευθυγραμμίζεται με το επίπεδο των φοιτητών. Φυσικά δεν αναφέρομαι απαραίτητα σε βαθμούς πανελληνίων αλλά για νοοτροπία διαβάσματος και επιστημονικές γνώσεις γενικά. Τώρα αν δει ο καθηγητής ότι το μάθημα φτάνουν να το χρωστάνε 1500 άτομα γιατι διδάσκει μεν ας πούμε μαθηματικά αλλά η βάση της σχολής έχει φτάσει στο 11 ( που μέσες άκρες 11.000 σημαίνει κάτω απ' τη βάση μαθηματικά ) ε τι να κάνει θα κάνει τη πάπια. Όπως κι αντίστοιχα όταν η σχολή σου έχει μαζέψει όλη την αφρόκρεμα των υποψηφίων οι καθηγητές τη ψωνίζουν και προσθέτουν ανούσια δυσκολία.
Δεν έχω τέτοια εικόνα, ιδαιίτερα για τα φυσικομαθηματικά και τα πολυτεχνεία της επαρχίας. Καταρχάς φαντάζομαι ότι λίγοι επιλέγουν σχολή με βασικό αντικείμενο το μάθημα που έγραψαν χειρότερα.
Αυτό που ήθελα να πω είναι είτε γράψεις πανελλήνιες ξέρω γω 14-15 μαθηματικά, φυσική ή πληροφορική είτε άριστα, λίγη σημασία και λίγο μπορεί να προβλέψει την συνέχεια σου στα αντίστοιχα τμήματα.
Και όταν μιλάω για μετέπειτα πορεία, ούτε ο βαθμός πτυχίου πάλι αντικατοπτρίζει απαραίτητα κάτι, αφού μπορεί να γίνει με χίλιους τρόπους. Αυτό που μετράει περισσότερο επιστημονικά είναι να υπάρχει μία συνέχεια, μία διάρκεια πορείας και ενασχόλησης-ενημέρωσης δια βίου, παρά αν έγραψες ένα πρωί 6 ή 8 ανάλυση fourier και ολοκλήρωμα Lebesgue . Αυτά που λέει η Ερινυς "τα κουτσοκαταφέρνουν", "δεν παίρνουν και βαθμάρες", δεν τα θεωρώ σοβαρές λογικές, αλλά πρότυπα μίας επιφανειακής στείρας βαθμοθηρίας και πλασματικής αριστείας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Τώρα δε θέλω να ξεκινήσω κάνα flame war αλλά οκ μπορείς και μόνος σου να διαπιστώσεις για τι μιλάω αν συγκρίνεις τμήματα ίδου αντικειμένου όπωςς ΗΜΜΥ με ΤΕΙ ηλεκτρονικής ας πούμε από τις διαλέξεις μέχρι τα θέματα εξετάσεων. Εγώ πλέον αν θέλω καλές σημειώσεις να περάσω κάνα παλούκι ξέρω πού να ψάξω οι τύποι μόνο συλλαβιστά δε στα γράφουν είναι ειδικά φτιαγμένα για να περάσεις το μάθημα.
Ακόμη και στο βαθμό πτυχίου μπορείς να δεις πώς αντανακλάται αυτό, πρακτικά σε πολλές πειρπτώσεις το 5 το βάζει ο καθηγητής απλά για να πει "κανονικά δε θα πρεπε να χες περάσει το μάθημα αλλά για να μη μου χτίσουν καμιά μέρα το γραφείο πάρτο και τράβα άσε με ήσυχο". Κι ούτε εγώ είμαι φυσικά υπέρ σε τέτοιες διαβαθμίσεις και ένας λόγος είναι ακριβώς αυτό, κρύβουν κατω απ' το χαλί αυτές τις παθογένειες.
Η διαρκή ενασχόληση και η διά βίου μάθηση είναι και τελείως ρευστό μπορεί κάποιος να ναι ΗΜΜΥ να μη ξερει το χριστό του από μαγνητικά πεδία ή διαφορικό λογισμό αλλά σπίτι του να χει στήσει εργαστήρι και να παίζει με κυκλωματάκια και μικροελεγκτές. Μπορείς να πεις πως ο ένας είναι καλύτερος ηλεκτρονικός απ' τον άλλον; προσωπικά δε θα το έκανα. Διαφορετικές πρωτεραιότητες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο βαθμός αντανακλά μία προσπάθεια για να πετύχεις ένα στόχο χωρίς να εξετάζει τα μέσα, δεν είπα εγώ ότι δεν δείχνει κάτι. Ούτε μηδενίζω, ούτε αποθεώνω είναι αυτό που είναι. Φανερώνει μία επάρκεια, αλλά μπορείς να γράφεις βαθμούς παπαγαλίζοντας και χωρίς να κατανοείς, και κάποιος καλύτερος επιστημονικά να χάνει απο αριθμητικά λάθη πχ., άρα δεν σε καθορίζει. Οι χαρακτηρισμοί με βάση την επίδοση δε μπορεί να είναι απόλυτοι. Σε κάθε περίπτωση βέβαια το πτυχίο πρέπει να εξασφαλίζει επιστημονική επάρκεια, οπότε τα χαριστικά 5άρια είναι σοβαρή παθογένεια.Δεν είναι τόσο απλό δεν ειχα σκοπό να το πιάσω απ' το βαθμό απλά οκ κι ο ίδιος ο βαθμός μπορεί να σημαίνει κάποια πράγματα όταν συγκρίνουμε ας πουμε διαφορές 5.000+ μορίων.
Τώρα δε θέλω να ξεκινήσω κάνα flame war αλλά οκ μπορείς και μόνος σου να διαπιστώσεις για τι μιλάω αν συγκρίνεις τμήματα ίδου αντικειμένου όπωςς ΗΜΜΥ με ΤΕΙ ηλεκτρονικής ας πούμε από τις διαλέξεις μέχρι τα θέματα εξετάσεων. Εγώ πλέον αν θέλω καλές σημειώσεις να περάσω κάνα παλούκι ξέρω πού να ψάξω οι τύποι μόνο συλλαβιστά δε στα γράφουν είναι ειδικά φτιαγμένα για να περάσεις το μάθημα.
Ακόμη και στο βαθμό πτυχίου μπορείς να δεις πώς αντανακλάται αυτό, πρακτικά σε πολλές πειρπτώσεις το 5 το βάζει ο καθηγητής απλά για να πει "κανονικά δε θα πρεπε να χες περάσει το μάθημα αλλά για να μη μου χτίσουν καμιά μέρα το γραφείο πάρτο και τράβα άσε με ήσυχο". Κι ούτε εγώ είμαι φυσικά υπέρ σε τέτοιες διαβαθμίσεις και ένας λόγος είναι ακριβώς αυτό, κρύβουν κατω απ' το χαλί αυτές τις παθογένειες.
Η διαρκή ενασχόληση και η διά βίου μάθηση είναι και τελείως ρευστό μπορεί κάποιος να ναι ΗΜΜΥ να μη ξερει το χριστό του από μαγνητικά πεδία ή διαφορικό λογισμό αλλά σπίτι του να χει στήσει εργαστήρι και να παίζει με κυκλωματάκια και μικροελεγκτές. Μπορείς να πεις πως ο ένας είναι καλύτερος ηλεκτρονικός απ' τον άλλον; προσωπικά δε θα το έκανα. Διαφορετικές πρωτεραιότητες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Παλιότερα αυτό συνέβαινε δυστυχώς τώρα αυτό αντικαταστάθηκε ως κάποια επιπλέον μόρια στο μηχανογραφικό και ακόμα με αυτό κάποιοι διαμαρτύρεστε.
Δε ξέρω τι να πω σηκώνω τα χέρια ψηλά
Όταν αυτοί οι άνθρωπου μπορούν να μπούνε με υποστροφία σε οποια σχολή θελουν σε όλο τον κόσμο δε μπορούν να μπορουν να μπουνε σε πανεπιστήμιο της χώρας που δοξάσανε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ρυζόγαλο
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και δεν είναι καν θέμα προς συζήτηση. Σε ένα υποθετικό σενάριο με τον Α να έχει 1000 ώρες διαβάσματος, 2-3 χρυσά μετάλλια και 17000 μόρια και ο Β 999 ώρες διαβάσματος, 0 χρυσά μετάλλια και 17001 μόρια, αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια θα περάσει. Εφόσον το σύστημα εισαγωγής είναι τέτοιο, τότε και το ένα μόριο θα παίξει τον ρόλο του.
Επίσης, μερικοί δεν έχετε ιδέα πόσο πιεστικό και αγχωτικό είναι το competitive gaming. Δεν είναι super mario ή pokemon στο gameboy σου. Αν κάνετε μια μίνι έρευνα θα το διαπιστώσετε.
Τέλος, ο βαθμός εισαγωγής δεν παίζει καθοριστικό ρόλο, αλλά σίγουρα αποτελεί μια ένδειξη. Οι λόγοι? Προφανείς, δε χρειάζεται να αναλωθούμε σε τόσο αυτονόητα πράγματα. Και είναι αναμενόμενο σε μια σχολή, στην οποία ο μέσος φοιτητής έχει ανεπαρκείς γνώσεις και τα ξύνει, το επίπεδο να πέφτει. Αυτό συνεπάγεται, πανεύκολα θέματα, 5αρια δώρο, αδιαφορία από τον καθηγητή που δεν έχει κοινό που να ενδιαφέρεται και πτυχία μούφα.
Τώρα όσον αφορά την ιατρική, και στις 2 περιπτώσεις κανείς κάνει το λειτούργημα που θέλει. Επίσης και στις 2 περιπτώσεις, υπάρχει περιθώριο επαγγελματικής εξέλιξης. Στην Πολιτική Ιατρική, ναι είσαι πιο άνετος, αλλά στη Στρατιωτική, λόγω του συστήματος, διαβάζεις πιο συστηματικά => τελειώνεις στην ώρα σου + αποκτάς και κάποιες καλές αρετές, όπως πειθαρχία, αθλητικό, υγιές σώμα, πράγματα τα οποία είναι απαραίτητα. Πάντως μη φανταστείτε ότι στην Πολιτική Ιατρική θα τα ξύνετε, αν θέλετε να γίνετε σωστοί Ιατροί, θα πρέπει να το λιώσετε. Οπότε και στις 2 περιπτώσεις θα πήξετε(ψαρούκλες). Το μόνο μειονέκτημα για τη ΣΣΑΣ για μένα, και πάρα πολύ σημαντικό, είναι ότι δε σου εγγυάται κανείς ότι θα διαλέξεις ειδικότητα. Αυτό είναι μεγάλο θέμα, αλλά αντιμετωπίσιμο, απλά στοχεύεις την κορυφή. Αυτός ωστόσο είναι επικίνδυνος δρόμος, κάποιες λέξεις κλειδιά: Βαθμοθηρία, ανταγωνισμός, χαιρεκακία, πίεση, άγχος, στεναχώρια. Αυτά τα συναισθήματα θα είναι οι φίλοι, όποιου στοχεύει την κορυφή, σίγουρα βοηθάει και η σχολική αντίληψη που έχει ήδη ενσωματωθεί στα κεφάλια μας. Anyway, καλή τύχη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Δηλαδή αν κάποιος μπει ιατρική με 17κ είναι κριτήριο για το αν θα μπορέσει να ανταποκριθεί στη σχολή του; Υπερεκτιμάτε τις πανελλήνιες.
Με αυτή τη λογική αυτοί που μπαίνουν σε φυσικομαθηματικές και πολυτεχνεία επαρχίας με βάσεις 11-16κ δεν θα έπρεπε να τελειώνουν ποτέ.
Η αλήθεια είναι ότι αναφερόμουν στις περιπτώσεις των καθ΄υπέρβαση του αριθμού εισακτέων χωρίς εξετάσεις. Το θέμα σ΄αυτήν την περίπτωση δεν είναι η υπερεκτίμηση των πανελλαδικών αλλά η έλλειψη βασικών γνώσεων πάνω στις οποίες θα στηριχθούν για να ανταποκριθούν σε μια τόσο απαιτητική σχολή. Κατά τα άλλα ασφαλώς και κάποιος που μπήκε με 17000 μόρια μπορεί στην πορεία των σπουδών του να πάει καλύτερα από κάποιον που μπήκε με 19000 μόρια. Δεν το συζητώ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
FaeSouvlaki
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
Επίσης, αληθεύει η οχι οτι οι πρωτοετείς ΣΣΑΣίτες κοιμούνται στα έδρανα;
Nuff said
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristaras9
Διάσημο μέλος
Ελάχιστη φοιτητική ζωή στην Ιατρική; οχι δα... Δε σημαίνει ότι επειδη ειναι πιο ψηλά απο φαρμακευτικές βιολογικά κτηνιατρική μαθηματικό και άλλα είναι και πιο δύσκολη.
Επίσης, αληθεύει η οχι οτι οι πρωτοετείς ΣΣΑΣίτες κοιμούνται στα έδρανα;
Nuff said
Ναι κοιμούνται στα έδρανα γιατι μπορέί το προηγούμενο βράδυ να έχουν φυλάξη σκοπια στην σχολή ενώ ολη την προηγούμενη ημέρα έχουν εργαστήρια,μαθήματα,απογευματινο διαβασμα κτλ στο ΑΠΘ.Καταρχάς οταν είσαι πρωτοετής όπου και αν πηγαίνεις μέσα σε οποιαδήποτε στρατιωτική σχολή πας τρέχοντας ποτέ δεν περπατάς γι αυτο αν δεις στους διαδρόμους π.χ της ΣΣΑΣ όλοι κυρίως οι πρωτοετείς έχουν γρήγορο βάδισμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναι κοιμούνται στα έδρανα γιατι μπορέί το προηγούμενο βράδυ να έχουν φυλάξη σκοπια στην σχολή ενώ ολη την προηγούμενη ημέρα έχουν εργαστήρια,μαθήματα,απογευματινο διαβασμα κτλ στο ΑΠΘ.Καταρχάς οταν είσαι πρωτοετής όπου και αν πηγαίνεις μέσα σε οποιαδήποτε σχολή πας τρέχοντας ποτέ δεν περπατάς γι αυτο αν δεις στους διαδρόμους π.χ της ΣΣΑΣ όλοι κυρίως οι πρωτοετείς έχουν γρήγορο βάδισμα
Για εμένα αυτό είναι Απλα ταπεινωτικό. Περί ορέξεως
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristaras9
Διάσημο μέλος
Ακόμα και μεσα στην τουαλέτα έχει τρέξιμο το ξέρεις αυτό για τους άντρες.Επιτόπιο με τα γόνατα να φτάνουν στο στομάχι εσυ κοιτάς νταβάνι και κατουράς.Για εμένα αυτό είναι Απλα ταπεινωτικό. Περί ορέξεως
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristaras9
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
Σκατά στο κεφάλι έχουν; Για μήνυση είναι αυτό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 31 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.