Sjors
Νεοφερμένος
Πρώτα να σου ευχηθώ καλή επιτυχία φέτος στις εξετάσεις! Καλή δύναμη και καλή επιτυχία! Λοιπόν όσον αφορά το διάβασμα: μελετούσα πολύ καλά το υλικό(των θεματικών κύκλων) που μας έδινε η καθηγήτρια στο φροντιστήριο (υπογράμμιση 5-6 φορές και 2 και 3 αναγνώσεις αν χρειαζόταν).Ποτέ όμως δεν έμαθα ούτε προσπάθησα να αποστηθίσω ετοιμα "επιχειρήματα" , γιατί πρώτον δεν θεωρώ πως είναι κάπου ευεργετικό αυτό και δεύτερον διότι δεν το έχω και πολύ με την αποστήθιση
Εννοείται πως από εκεί θα "αντλήσεις" ιδέες για το πως θα αναπτύξεις ένα θέμα, αλλά θεωρώ πως η αυτούσια αναπαραγωγή δεν βοηθάει (σκέψου μόνο πόση ώρα ίσως θα σπαταλήσεις να "μάθεις απέξω" τα επιχειρήματα).
Όσο για την προσωπική δουλειά, δεν χρησιμοποίησα κάποιο τέτοιο εγχειρίδιο, έκθεσης, αλλά συνήθιζα να διαβάζω δοκίμια (Παπανούτσος,Ι.Μ Παναγιωτόπουλος) και άρθρα κάθε περιεχομένου.
Εσύ βέβαια μπορείς να το κάνεις εάν θες.
Πιστεύω όμως πως ολα είναι θέμα ενασχόλησης και "τριβής".
Αν μπορώ να σου δώσω μια συμβουλή είναι να προσπαθήσεις να εξασκηθείς όσο περισσότερο γίνεται(να γράφεις ο ΙΔΙΟΣ).
Αυτά!! Ελπίζω να βοήθησα λίγο
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές σου !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Έχοντας περάσει φέτος την εμπείρια των Πανελλαδικών,με προσανατολισμό Οικονομίας και Πληροφορικής,θα ήθελα να εκφράσω και εγώ την εμπειρία μου με τις Πανελλαδικές.
Έχουμε και λέμε:
- Μαθηματικά(Πρ.):Το πιο ζόρικο και το πιο σημαντικό μάθημα της κατεύθυνσης(Προφανώς...).Παρότι το μάθημα είναι δύσκολο και θέλει προσπάθεια για να γράψει κανείς πάρα πολύ καλά,ένας μαθητής,πού ίσως να μην πιστεύει ότι θα γράψει κατι, αν βάλει τα δυνατά του τότε μπόρει να γράψει εναν ικανοποιητικό βαθμό(που μπορεί να εκπλήξει ακόμα και τον ίδιο!).Απαιτεί,όμως,επιμονή,ιδίως όταν πρέπει να λύσει δύσκολες ασκήσεις αλλά και ψυχραιμία για να μην μπλοκάρει στην επίλυση των ασκήσεων.Με λίγα λόγια,το μάθημα αυτό μπορεί να είναι προκλητικό αλλά δεν είναι και το βουνό(από άποψη δυσκολίας) που περιγράφουν κάποιοι,οι οποίοι,πολύ πιθανόν,μπορεί οι ίδιοι να μην πίστευαν οτι θα έγραφαν καλά ή έστω κάτι.Οπότε,η συμβουλή μου είναι ότι αν βρείτε τα ζόρια(πχ σε μια άσκηση),προσπαθήστε την λίγο περισσότερο(να μην φάτε τις ώρες όμως!),δοκιμάστε νέους τρόπους, και αν δεν τα καταφέρετε,ελέγξτε τη θεωρία και τις λυμένες ασκήσεις και ξαναπροσπαθήστε την.Στη χειρότερη,ζητήστε βοήθεια απο τον καθηγητή σας(μην ντραπείτε,καλό σε σας θα κάνετε)
- ΑΟΘ:Το μάθημα είναι εύκολο μεν αλλά δεν θα πρέπει να το υποτιμάτε.Η θεωρία και η μεθοδολογία θα πρέπει να είναι πλήρως γνωστή για να πετύχει κανείς το άριστα.Δηλαδή ακόμη και αν την κατέχετε τη θεωρία και αν ξέρετε πάνω κάτω οι ασκήσεις,θα πρέπει να την δείτε καλά και τη θεωρία και την μεθοδολογία,για να μην ξεφύγει κάποιο λάθος,που μπορεί και εσείς οι ίδιοι να αναρωτιέστε πως κατάφερε να σας ξεφύγει.Επίσης,όταν θα γράψετε,και να τελειώσετε νωρίς,πάντα να ελέγχετε καλά το γραπτό για να μην ξεφύγουν λάθη αριθμητικά(σε καμιά πράξη πχ) ή χρησιμοποιώντας λάθος τύπο κλπ.
- ΑΕΠΠ:Το μάθημα,αν και δεν είναι τόσο δύσκολο,θα πρέπει να προσέξετε καλά και την θεωρία,να λύνετε ασκήσεις αλλά και να βλέπετε και τις λυμένες για να συνηθίσετε τη γραφή αλγορίθμων και προγραμμάτων.Επίσης πρέπει να προσέχετε να μην γίνουν χαζά λάθη γιατί είναι κάποιες λεπτομέριες που αν δεν τις προσέξετε μπορεί να σας κόψουν λίγο.(πχ να μπερδέψετε το Εμφάνισε(Αλγόριθμος)/ΓΡΑΨΕ(Πρόγραμμα). Κλασσικό λάθος)
- Έκθεση: Ποτέ μην υποτιμάτε την έκθεση.Παρότι είναι γενικό τό μάθημα και όλοι έχουμε κάποιες στοιχοιώδεις γνώσεις πάνω σε αυτό,καλό είναι να διαβάζετε αρκετές φορές τα σχεδιαγράμματα(όχι για να τα μάθετε απ'έξω!Έτσι πιέζετε περισσότερο τον εαυτό σας!Καλό είναι να έχετε την γενική ιδέα των διάφορων θεμάτων αλλά όχι να ξέρετε τα πάντα απ'έξω και ανακατωτά!Έτσι και αλλίως μπορεί να ζητήσει και τις δικές σας ιδεές το θέμα έκθεσης!).Εκεί που θα πρέπει να υπάρξει,όσο γίνεται,καλύτερη απομνημόνευση είναι στη θεωρία μιάς και είναι πιο περιορισμένη και εκεί είναι πιο συγκεκριμένα τα πράγματα.Αν κάποιο θέμα έκθεσης που έτυχε να διαβάσατε,σας έβαλε σε σκέψεις και θελήσατε να το ψάξετε παραπάνω,τότε και αυτό σε καλό θα σας βγεί.
- Μην χάνετε την ψυχραιμία σας την ώρα που γράφετε.Ότι κάνατε,κάνατε.
- Όσο και να ζορίζεστε και τα πράγματα να μοιάζουν ότι πάνε προς το χειρότερο,θα πρέπει να κοιτάτε να προσπαθείτε να γίνετε,όσο γίνεται,καλύτεροι γιατί στην ουσία οι Πανελλαδικές είναι ένας αγώνας επιμονής.Όσο καλός ή κακός μαθητής και να είστε θα πρέπει να επιμείνετε μέχρι τέλους,για να έχετε καλά αποτελέσματα.
- Δεν θα πρέπει να βγείτε εκτός εαυτού,κάνοντας ολονύχτια διαβάσματα με καφέδες κλπ.Οι Πανελλαδικές δεν απαιτούν πολύ διάβασμα,απαιτούν καλό διάβασμα.
- Κυρίως για όσους αγχώνονται,ακόμα και αν τελικά δεν απέδωσαν οι κόποι σας και δεν πετύχατε το αποτέλεσμα που θέλατε,να μην ξεχνάτε το εξής.Ακόμα και οι πολύ επιτυχημένοι άνθρωποι έκαναν και αυτοι λάθη και είχαν και αυτοί αποτύχει κάποια στιγμη στη ζωή τους.Αυτό ομως που τους διαφοροποιήσε είναι ότι έμαθαν απο τα λάθη τους και συνέχισαν την προσπάθεια τους.
Όποτε κάλα αποτελέσματα με επιμονή,υπομονή και το κυριότερο αισιοδοξία!
(Ελπίζω να μην σας κούρασε αυτό το "μικρό" κείμενο)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petmak97
Εκκολαπτόμενο μέλος
οπως θα καταλαβεις αρκεταααα..χαχα παντως προσπαθησε να την κατανοησεις λυσε και πολλες πολλες ασκησεις και ολα θα απλοποιηθουν..BONJOUR!
Θετικιά εδώ και τρίτο πεδίο.Δεν θα ενοχλήσω πολύ,θέλω μόνο να εκφράσω τα παράπονα μου.ΠΟΣΟ γ@μ#έτ@ι η χημική ισορροπία;;;;!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
\
Μαθηματικά(Πρ.):Το πιο ζόρικο και το πιο σημαντικό μάθημα της κατεύθυνσης(Προφανώς...).Παρότι το μάθημα είναι δύσκολο και θέλει προσπάθεια για να γράψει κανείς πάρα πολύ καλά,ένας μαθητής,πού ίσως να μην πιστεύει ότι θα γράψει κατι, αν βάλει τα δυνατά του τότε μπόρει να γράψει εναν ικανοποιητικό βαθμό(που μπορεί να εκπλήξει ακόμα και τον ίδιο!).Απαιτεί,όμως,επιμονή,ιδίως όταν πρέπει να λύσει δύσκολες ασκήσεις αλλά και ψυχραιμία για να μην μπλοκάρει στην επίλυση των ασκήσεων.Με λίγα λόγια,το μάθημα αυτό μπορεί να είναι προκλητικό αλλά δεν είναι και το βουνό(από άποψη δυσκολίας) που περιγράφουν κάποιοι,οι οποίοι,πολύ πιθανόν,μπορεί οι ίδιοι να μην πίστευαν οτι θα έγραφαν καλά ή έστω κάτι.Οπότε,η συμβουλή μου είναι ότι αν βρείτε τα ζόρια(πχ σε μια άσκηση),προσπαθήστε την λίγο περισσότερο(να μην φάτε τις ώρες όμως!),δοκιμάστε νέους τρόπους, και αν δεν τα καταφέρετε,ελέγξτε τη θεωρία και τις λυμένες ασκήσεις και ξαναπροσπαθήστε την.Στη χειρότερη,ζητήστε βοήθεια απο τον καθηγητή σας(μην ντραπείτε,καλό σε σας θα κάνετε)
θεωρω πως αυτο για τις δυσκολες ασκησεις δεν ισχυει και τοσο! το παν ειναι το παιδι να κατανοησει πληρως την θεωρια και τις βασικες εννοεις των μαθηματικων στις πανελληνιες.. οσον αφορα φετος ειδαμε απο τα οικονομικα το 77,89% να πεφτει κατω απο την βαση κατι που μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση.. ενας μαθητης που εχει πληρως κατανοησει ΜΟΝΟ τις βασικες εννοεις και μπορει να τις εφαρμοζει εγραφε το Α θεμα, το Β θεμα, το Γ1, το Γ3 και το Δ1(ασκηση σχολικου)
ετσι μπορουσε πολυ ευκολα να ξεπερασει το 12 και να φτασει σε εναν βαθμο κοντα στο 14!!
ο μονος λογος που μπορω να φανταστω οτι δικαιολογει αυτη την αποτυχια ειναι ο φοβος των παιδιων να αντιμετωπισουν τα μαθηματικα!
ετσι εγω θα συμβουλευα τους φετινους υποψηφιους που θεωρουνται μη καλοι μαθητες στα μαθηματικα να πιεστουν να κατανοησουν τα βασικα, να λυσουν καποιες ενδεικτικες ασκησεις και να προσπαθησουν να αποκτησουν αυτοπεποιθηση ετσι ωστε ο φοβος τους οταν ακουνε μαθηματικα να μετατραπει σε εναν βαθμο της ταξης του 12-14!
για τους μετριους και καλους μαθητες φυσικα απαιτειται να λυνετε ασκησεις και να προσπαθειτε παντα το πιο δυσκολο..
οταν εχετε καποιο βοηθημα ή καποια πηγη ασκησεων ποτε μην λυνετε ασκησεις που ξερετε βλεποντας τες οτι θα τις λυσετε.. δεν εχει νοημα.. να λυνετε-προσπαθειτε ασκησεις που σας φοβιζουν!
για τους αριστους νομιζω δεν εχει σημασια να αναφερω κατι!
καλη συνεχειαα!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resistance
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CaneSenpai
Δραστήριο μέλος
Οσο για την εκθεση δεν καταλαβαινω γιατι δεν ασχολειστε με τις ασκησεις πιο πολυ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ωρορα
Νεοφερμένος
Μαθηματικά προσανατολισμού: Στο φροντιστήριο χρησιμοποιούσα τον Μπάρλα ο οποίος έχει καλά επαναληπτικά θέματα , δύσκολες συνδυαστικές ασκήσεις και διαγωνίσματα. Στο σπίτι χρησιμοποιούσα τον Παπαδάκη που με βόλεψε η μεθοδολογία του και τα επαναληπτικά του θέματα ήταν εξίσου δυνατά με του Μπάρλα. Χρήσιμα ήταν και τα θέματα για ιδιαίτερη μαθηματική σκέψη. Στην επανάληψη χρησιμοποίησα το μαύρο επαναληπτικό βιβλίο της ελληνοεκδοτικής που και αυτό έχει εξίσου τσιμπημένα θέματα.
Φυσική προσανατολισμού: Έλυσα τα θέματα του ΟΕΦΕ και χρησιμοποίησα ως βοήθημα τον Μαθιουδάκη . Στην επανάληψη εξασκήθηκα με το επαναληπτικό του Παναγιωτακόπουλου και του Κάτσικα. Στη φυσική για να λύσεις μια άσκηση δεν χρησιμοποιείς στεγνά τους τύπους, αλλά πρώτα κατανοείς το φαινόμενο που συντελείται. Οποιοδήποτε πρόβλημα όσο σύνθετο και αν είναι αποτελείται από πολλά απλά.
Χημεία προσανατολισμού : Μπορεί να υπάρχει η φήμη ότι είναι εύκολη , όμως είναι ένα εξίσου απαιτητικό μάθημα που χρειάζεται αρκετές επαναλήψεις ,όπως και τα δύο προηγούμενα, για να κατανοηθεί πλήρως. Ο Σαλτερής αρκεί για να γράψεις άριστα στο εν λόγω μάθημα. Στην επανάληψη για μια διαφορετική προσέγγιση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το επαναληπτικό του Μιχέλη εκδόσεις πατάκη.
Έκθεση: Μάθημα μπαλαντέρ για φέτος που ο καθένας μπορεί να την πατήσει. Διαβάστε καλά τη θεωρία και όλη την γκάμα θεμάτων των πανελληνίων , ακόμη και τα λιγότερο σος όπως αγάπη, πρόσωπα και προσωπεία, γέλιο/χιούμορ, διατροφή... οποιοδήποτε μπορεί να πέσει!
Βοηθήματα που χρησιμοποίησα και προτείνω είναι ο πειστικός λόγος του Κούτρα, έκφραση-έκθεση ελληνοεκδοτική Μήτσελος και η τέχνη του λόγου της Ζάννη εκδόσεις Ζήτη. Να διαβάζετε προσεκτικά τα σχεδιαγράμματα και να γράφετε πολλές εκθέσεις και κριτήρια για εξάσκηση. Η ανάγνωση εξωσχολικών θα σας βοηθήσει να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας. Εκμεταλλευτείτε αυτή την ευκαιρία τώρα το καλοκαίρι!! Επίσης καλό είναι να διαβάζετε άρθρα , ώστε η έκθεσή σας να είναι εμπλουτισμένη με μερικά παραδείγματα που θα κάνουν το γραπτό να ξεχωρίσει.
Αυτά από εμένα , μην κουράζεστε πολύ τώρα το καλοκαίρι , ώστε να έχετε δυνάμεις το Σεπτέμβριο. Όσο θα πλησιάζει ο καιρός ίσως αγχωθείτε περισσότερο και πιεστείτε. Μιλήστε τότε στους γονείς σας για να αποφορτιστείτε ή αν θέλετε βγείτε μια βόλτα με τους φίλους σας να ξεσκάσετε. Σας εύχομαι να έχετε επιτυχία και να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γατόπαρδος.
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γατόπαρδος.
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sjors
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΓιωργοςM
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ωρορα
Νεοφερμένος
Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τα βιβλία του Μπάρλα ,ίσως ανανεώσει τα τεύχη . Πάντως πάρε τον Παπαδάκη, έχει καλή μεθοδολογία και δυνατές ασκήσεις , ιδίως στα συνδυαστικά , στα θέματα για ιδιαίτερη μαθηματική σκέψη και στα επαναληπτικά του. Θα σε βοηθήσει πάρα πολύ!Πηγα σε ενα βιβλιοπωλείο και τα τευχη του Μπαρλα τα ειχαν αποσύρει επειδή θα τα εκδώσει μονος του.Κατα πόσο ισχύει και γίνεται να τα βρω απο αλλου;Παρολα αυτα θα παρω μαλλον και του Παπαδάκη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SnowLover
Νεοφερμένος
Για πειτε κανενα για βιολογια γιατι ψαχνομαι και εγω..μεχρι τωρα μου δινει ο καθηγητης και λυνω απλα θα ηθελα να ψαχτω λιγο παραπανω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ωρορα
Νεοφερμένος
Κοίτα εγώ ήμουν στο δεύτερο πεδίο είχα όμως φίλες που έδιναν βιολογία. Η μια χρησιμοποιούσε το βοήθημα του πουκαμισά και της ελληνοεκδοτικής του Οικονόμου, ενώ η άλλη δούλευε κυρίως με του σαββάλα της Σωτηρίου και του Τζαββάρα. Πήγαινε σε ένα βιβλιοπωλείο καλύτερα ,για να δεις πιο από όλα σου αρέσει.Ναι του Μπαρλα δεν υπαρχουν..Αυτο ισχυει...
Για πειτε κανενα για βιολογια γιατι ψαχνομαι και εγω..μεχρι τωρα μου δινει ο καθηγητης και λυνω απλα θα ηθελα να ψαχτω λιγο παραπανω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariatztztz
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 001921
Επισκέπτης
Πηγα σε ενα βιβλιοπωλείο και τα τευχη του Μπαρλα τα ειχαν αποσύρει επειδή θα τα εκδώσει μονος του.Κατα πόσο ισχύει και γίνεται να τα βρω απο αλλου;Παρολα αυτα θα παρω μαλλον και του Παπαδάκη
Απ'ότι είδα, υπάρχουν on-line. Μπορείς να τα παραγγείλεις μέσω διαδικτύου, ενώ συνήθως μπορείς να πληρώσεις με αντικαταβολή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τυφών
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μαθηματικά, ανεβασμένο το επίπεδο, υπάρχουν ασκήσεις που θέλουν προσοχή στις πράξεις αλλά μέχρι στιγμής στην ίδια λογική με τα προηγούμενα χρόνια, αρκετά πιο ενδιαφέρον σαν μάθημα ωστόσο όπως και η περισσότερη ύλη της Β'.
Φυσική, πολύ στρωτό μάθημα και η μηχανική είναι εύκολη να την φανταστείς. Το πιο λογικό μέχρι στιγμής μάθημα χωρίς να είναι χαμηλού επιπέδου οι ασκήσεις.
Χημεία, αρκετά περίεργη η ύλη της Β'Κατεύθυνσης μέχρι στιγμής αλλά με την χημική κινητική δείχνουν να στρώνουν κάπως τα πράγματα. Έχω ακούσει πάντως ότι δεν είναι έτσι η υπόλοιπη "κανονική" ύλη του μαθήματος.
Έκθεση, περίεργο μάθημα, αρκετά απαιτητικό με προσοχή στην λεπτομέρεια. Προσωπικά κάνω ιδιαίτερο με αρκετά απαιτητικό καθηγητή και μου έχει πέσει λίγο βαριά, αλλά πιστεύω θα στρώσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΓιωργοςM
Νεοφερμένος
Τα μαθηματικα εμενα εύκολα μου φάνηκαν,το πρωτο κεφαλαιο τουλάχιστον.Μονο στην ευρεση τυπου εχω ενα προβλημα αλλα κατα τα αλλα,ανισότητες,εξισώσεις με συναρτήσεις και αντιστροφες τα παω αρκετα καλα.Ωστόσο ειναι το αρχικο που βασίζεται πολυ στην Β' και γι' αυτο ειναι ευκολο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 25 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.