Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Ανθρωπιστικών είμαι ( αν και αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά θα ακολουθούσα τις θετικές επιστήμες)Σε ευχαριστώ πολύ!
Εσύ ποιον προσανατολισμό έχεις διαλέξει και ποια είναι η πρώτη σου επιλογή;
**Φυσικά και έχει άλλη χάρη να πετυχαίνεις τον πρώτο σου στόχο και δινει τρομερή ικανοποίηση.
Με πρώτο στόχο ( και ίσως το μοναδικό πραγματικό) την γερμανική φιλολογία.
Θα με ενδιέφερε και το τμήμα της μετάφρασης αν δεν έπρεπε να δώσω και 2η γλώσσα ως ειδικό μάθημα... Γαλλικά δεν γνωρίζω και έτσι θα έπρεπε να πάρω αγγλικά... Και εκτός του ότι τα έχω μάθει από καθαρή υποχρέωση, από πέρυσι που τελείωσα με δαύτα, παίζει να έχω ξεχάσει τα μισά
Άλλο που θα με ενδιέφερε και είναι η δεύτερη επιλογή μου είναι το τμήμα ιστορίας
Καλησπέρα παιδιά και καλή επιτυχία σε όλους! Δώστε βάση σε όλα τα μαθήματα, στοχεύετε στο 100/100 στα λατινικά , μην αφήσετε τίποτα αδιάβαστο!
Ζητήστε να σας διδάξουν τεχνικές συγγραφής στην έκθεση για είδη προλόγου, επιλόγου, μεταβατικής παραγράφου, καθώς και τεχνικές πύκνωσης κειμένου για το 25/25 στην περίληψη. Ζητήστε έτοιμες γραμμένες περιλήψεις και εκθέσεις από τον καθηγητή!
Εμβαθύνετε στα ερμηνευτικά στο γνωστό προσεγγίζοντας συγκριτικά τις φιλοσοφικές θεωρίες!
Μάθετε αρχαία σαν να ήταν ξένη γλώσσα! Πηγαίνετε ένα δικό σας άγνωστο στον καθηγητή να σας το μεταφράσει επιτόπου, αν δεν είναι σε θέση ...μακρυά! Έχω δει και έχω ακούσει πολλά ειδικά για το άγνωστο! Τη γραμματική τη μαθαίνετε και μόνοι σας, όμως για να αντιληφθείτε τη δομή του αρχαιοελληνικού λόγου χρειάζεστε δίπλα σας κάποιον που κατέχει σε βάθος τη γλώσσα και δεν παπαγαλίζει βοηθήματα! Καθηγητές που οι ίδιοι έγραψαν κάτω από 18 πανελλήνιες δεν είναι σε θέση να σας βοηθήσουν...
Στην ιστορία βάλτε σε χρονολογική σειρά τα γεγονότα, αναζητήστε αιτιώδεις σχέσεις, κατανοήσετε την ύλη σε βάθος και επιλέξτε την παρά θετική ως την πλέον ασφαλή μέθοδο για τις πηγές!
Με σεβασμό στην προσπάθειά σας, τα όνειρά σας και την αγωνία των γονιών σας...
Ευχαριστούμε για τις συμβουλές!. Από ότι κατάλαβα είστε φιλόλογος σωστά; Να κάνω μια ερώτηση; Για τον τρόπο γραφής των πηγών. Πέρυσι που ξεκίνησα μετά τον Φλεβάρη ιστορία κατεύθυνσης στο φροντιστήριο, η φιλόλογος που μας έκανε, έλεγε πάντα να αποφεύγουμε την παράθεση και να κάνουμε σύνθεση. Γιατί με την παράθεση θα μας δώσουν λιγότερα μόρια εσείς λέτε το αντίθετο... Σαφώς και η παράθεση είναι ευκολότερη αλλά πραγματικά bin verloren ( νιώθω χαμένη) με το θέμα αυτό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alma Libre
Επιφανές μέλος
Είχα την Τετάρτη και μας είπε οτι το καλοκαίρι θα κάνουμε ΜΟΝΟ πειθώ
Για πρώτο μάθημα κάναμε και τους 5 τρόπους και για την επόμενη φορά έχουμε 2 ασκήσεις
Αλλά δεν μου φάνηκε ΤΟΣΟ τραγική. Δύσκολη μεν αλλά εντάξει
Αχ, δε μου φάνηκε τόσο δύσκολη όσο μεγάλη. Είναι πολλά πράγματα που πρέπει να τα ξέρουμε απ' έξω όπως κατάλαβα, και αυτό είναι που με τρομάζει.
Μας έβαλε και εμάς δυο ασκήσεις και είπε πως την Παρασκευή θα μας δώσει κι άλλες.
Απο την άλλη, έχω επανάληψη ιστορία για αύριο και έχω αρχίσει να φοβάμαι πολύ πως δεν θα τα θυμάμαι όλα απ' έξω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Αχ, δε μου φάνηκε τόσο δύσκολη όσο μεγάλη. Είναι πολλά πράγματα που πρέπει να τα ξέρουμε απ' έξω όπως κατάλαβα, και αυτό είναι που με τρομάζει.
Μας έβαλε και εμάς δυο ασκήσεις και είπε πως την Παρασκευή θα μας δώσει κι άλλες.
Απο την άλλη, έχω επανάληψη ιστορία για αύριο και έχω αρχίσει να φοβάμαι πολύ πως δεν θα τα θυμάμαι όλα απ' έξω.
Το ''από έξω'' με τρομάζει και εμένα.
Για την ιστορία, γράφω τεστ αύριο
Την Πέμπτη πήγα να πάρω τους βαθμούς από το σχολείο και μίλησα με τον φιλόλογο που μας έκανε ιστορία φέτος. Τον ρώτησα λοιπόν τι παίζει με το ''από έξω'' και μου είπε πως αν δεν τα γράψεις αυτολεξεί δεν σου παίρνουν και το κεφάλι. Πχ αν αλλάξεις καμία λέξη με μια άλλη με την ίδια σημασία. Το ζητούμενο είναι, να γράψεις το κομμάτι που πρέπει, να μην ξεχάσεις κάτι σημαντικό και προπαντώς μετά τις αλλαγές που πιθανώς να έχεις κάνει, να μην αλλάζει το νόημα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
Καλησπέρα παιδιά και καλή επιτυχία σε όλους! Δώστε βάση σε όλα τα μαθήματα, στοχεύετε στο 100/100 στα λατινικά , μην αφήσετε τίποτα αδιάβαστο!
Ζητήστε να σας διδάξουν τεχνικές συγγραφής στην έκθεση για είδη προλόγου, επιλόγου, μεταβατικής παραγράφου, καθώς και τεχνικές πύκνωσης κειμένου για το 25/25 στην περίληψη. Ζητήστε έτοιμες γραμμένες περιλήψεις και εκθέσεις από τον καθηγητή!
Εμβαθύνετε στα ερμηνευτικά στο γνωστό προσεγγίζοντας συγκριτικά τις φιλοσοφικές θεωρίες!
Μάθετε αρχαία σαν να ήταν ξένη γλώσσα! Πηγαίνετε ένα δικό σας άγνωστο στον καθηγητή να σας το μεταφράσει επιτόπου, αν δεν είναι σε θέση ...μακρυά! Έχω δει και έχω ακούσει πολλά ειδικά για το άγνωστο! Τη γραμματική τη μαθαίνετε και μόνοι σας, όμως για να αντιληφθείτε τη δομή του αρχαιοελληνικού λόγου χρειάζεστε δίπλα σας κάποιον που κατέχει σε βάθος τη γλώσσα και δεν παπαγαλίζει βοηθήματα! Καθηγητές που οι ίδιοι έγραψαν κάτω από 18 πανελλήνιες δεν είναι σε θέση να σας βοηθήσουν...
Στην ιστορία βάλτε σε χρονολογική σειρά τα γεγονότα, αναζητήστε αιτιώδεις σχέσεις, κατανοήσετε την ύλη σε βάθος και επιλέξτε την παρά θετική ως την πλέον ασφαλή μέθοδο για τις πηγές!
Με σεβασμό στην προσπάθειά σας, τα όνειρά σας και την αγωνία των γονιών σας...
Χαλαρώστε. Μήπως να στείλουν τα παιδιά και τον καθηγητή φροντηστήριο, να τους έρθει έτοιμος; Να του ζητήσουμε απολυτήριο να δούμε πόσο έπιασε στα αρχαία;
Ποιο 25/25 στη περίληψη;
Αν ο μαθητής βλέπει ενδεικτικές περιλήψεις, το μόνο που θα καταφέρει είναι μια υποτυπώδη μίμηση της τεχνικής του καθηγητή (λες και υπάρχει ένα μόνον αποδεκτό στυλ περίληψης). Το “κόλπο” είναι ο μαθητης να αναπτύξει και να βελτιώσει το δικό του στυλ, σε συνεργασία πάντα με τον φιλόλογο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alma Libre
Επιφανές μέλος
Το ''από έξω'' με τρομάζει και εμένα.
Για την ιστορία, γράφω τεστ αύριο
Την Πέμπτη πήγα να πάρω τους βαθμούς από το σχολείο και μίλησα με τον φιλόλογο που μας έκανε ιστορία φέτος. Τον ρώτησα λοιπόν τι παίζει με το ''από έξω'' και μου είπε πως αν δεν τα γράψεις αυτολεξεί δεν σου παίρνουν και το κεφάλι. Πχ αν αλλάξεις καμία λέξη με μια άλλη με την ίδια σημασία. Το ζητούμενο είναι, να γράψεις το κομμάτι που πρέπει, να μην ξεχάσεις κάτι σημαντικό και προπαντώς μετά τις αλλαγές που πιθανώς να έχεις κάνει, να μην αλλάζει το νόημα!
Ο φιλόλογος που κάνει ιστορία κατεύθυνσης στο σχολείο μου είπε το ίδιο, πως δεν είναι ανάγκη η αποστήθιση όσο η κατανόηση και η προσοχή να μην ξεχάσουμε τα σημαντικά. Η φιλόλογος που έχω στο φροντιστήριο λέει πως απλά είναι καλύτερο να τα ξέρουμε απ' έξω για να μην χάνονται και μονάδες απο τη βαθμολογία.
Προσωπικά, τα λέω με δικά μου λόγια. Τώρα αν στη πορεία καταφέρω να τα αποστηθίσω κιόλας, καλύτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Ο φιλόλογος που κάνει ιστορία κατεύθυνσης στο σχολείο μου είπε το ίδιο, πως δεν είναι ανάγκη η αποστήθιση όσο η κατανόηση και η προσοχή να μην ξεχάσουμε τα σημαντικά. Η φιλόλογος που έχω στο φροντιστήριο λέει πως απλά είναι καλύτερο να τα ξέρουμε απ' έξω για να μην χάνονται και μονάδες απο τη βαθμολογία.
Προσωπικά, τα λέω με δικά μου λόγια. Τώρα αν στη πορεία καταφέρω να τα αποστηθίσω κιόλας, καλύτερα.
Ο δικός μου ήταν διορθωτής στις πανελλήνιες φέτος και μου έφερε ένα έντυπο για το πως βαθμολογούν. Η αλήθεια είναι, πως κάθε πρόταση έδινε 1-1.5 μόρια και αν δεν την είχες έχανες απευθείας. Αλλά μου τόνισε πως πολλοί δεν τα είχαν ακριβώς όπως μέσα και παρόλα αυτά δεν τους έκοβε μονάδες.
Ίσα-ίσα. Αν τα μαθαίνεις με τον δικό σου τρόπο ( με λέξεις που μπορείς πιο εύκολα να θυμάσαι κλπ κλπ) δείχνεις στον άλλον ότι έχεις κατανοήσει αυτό που διάβασες και δεν το αποστήθισες απλά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alma Libre
Επιφανές μέλος
Ο δικός μου ήταν διορθωτής στις πανελλήνιες φέτος και μου έφερε ένα έντυπο για το πως βαθμολογούν. Η αλήθεια είναι, πως κάθε πρόταση έδινε 1-1.5 μόρια και αν δεν την είχες έχανες απευθείας. Αλλά μου τόνισε πως πολλοί δεν τα είχαν ακριβώς όπως μέσα και παρόλα αυτά δεν τους έκοβε μονάδες.
Ίσα-ίσα. Αν τα μαθαίνεις με τον δικό σου τρόπο ( με λέξεις που μπορείς πιο εύκολα να θυμάσαι κλπ κλπ) δείχνεις στον άλλον ότι έχεις κατανοήσει αυτό που διάβασες και δεν το αποστήθισες απλά.
Πιστεύω πως και αυτό είναι το καλύτερο. Αν στην έκθεση κουράζει να βλέπουν τα ίδια και τα ίδια, φαντάσου πως κουράζει στα άλλα μαθήματα. Καλό είναι να υπάρχει μια απόκλιση στην έκφραση όταν δεν είναι λανθασμένη. Δηλαδή, να είναι λίγο διαφορετικό αλλά να βγάζει νόημα. Και αν δεν είναι καλό στην ιστορία, γιατί στα αρχαία και στα λατινικά νομίζω πρέπει αυτολεξεί, στην έκθεση το θεωρώ ωφέλιμο να υπάρχει μια διαφοροποίηση τόσο στο λεξιλόγιο όσο και στην έκφραση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
George_2099
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Πιστεύω πως και αυτό είναι το καλύτερο. Αν στην έκθεση κουράζει να βλέπουν τα ίδια και τα ίδια, φαντάσου πως κουράζει στα άλλα μαθήματα. Καλό είναι να υπάρχει μια απόκλιση στην έκφραση όταν δεν είναι λανθασμένη. Δηλαδή, να είναι λίγο διαφορετικό αλλά να βγάζει νόημα. Και αν δεν είναι καλό στην ιστορία, γιατί στα αρχαία και στα λατινικά νομίζω πρέπει αυτολεξεί, στην έκθεση το θεωρώ ωφέλιμο να υπάρχει μια διαφοροποίηση τόσο στο λεξιλόγιο όσο και στην έκφραση.
Και στις ιδέες ρε φίλε και στις ιδέες. Ποτέ μου δεν έμαθα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα, τρόποι αντιμετώπισης κλπ από το βιβλίο και τα φυλλάδια του φροντ. Για το αίσχος δηλαδή. Ξέρω παιδιά που τα μαθαίνουν από έξω . Πάρε ένα άρθρο αν θέλεις να έχεις ιδέες και διάβασέ το.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JayTheKing
Νεοφερμένος
Και στις ιδέες ρε φίλε και στις ιδέες. Ποτέ μου δεν έμαθα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα, τρόποι αντιμετώπισης κλπ από το βιβλίο και τα φυλλάδια του φροντ. Για το αίσχος δηλαδή. Ξέρω παιδιά που τα μαθαίνουν από έξω . Πάρε ένα άρθρο αν θέλεις να έχεις ιδέες και διάβασέ το.
Δεν νομιζω οτι υπάρχει κάποιος που μπορεί να βρει όλα τα πλεονεκτηματα/μειονεκτηματα κτλπ διαβάζοντας μόνο αρθρα.Πρεπεί να μάθεις και αυτά του φροντιστηρίου γιατί στις πανελλήνιες τα θέλουν όλα ή τουλάχιστον καμια 10αρια αμα το θεμα εχει πάρα πόλλα.Φυσικά κανεις δε μπορει να τα θυμάται όλα γι'αυτό και όλο και κάτι χάνουν από περιεχόμενο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Καθηγητές που οι ίδιοι έγραψαν κάτω από 18 πανελλήνιες δεν είναι σε θέση να σας βοηθήσουν...
Εξαρτάται με τι σύστημα έδωσαν. Εάν έδωσαν με δέσμες που η μετάφραση του αγνώστου έπιανε 30 (και όχι 20), τότε και 16 να είχαν γράψει, θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν. Ουσιαστικά, δηλαδή, το δικό μας 18 για το σύστημα των δεσμών είναι 16.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alma Libre
Επιφανές μέλος
Και στις ιδέες ρε φίλε και στις ιδέες. Ποτέ μου δεν έμαθα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα, τρόποι αντιμετώπισης κλπ από το βιβλίο και τα φυλλάδια του φροντ. Για το αίσχος δηλαδή. Ξέρω παιδιά που τα μαθαίνουν από έξω . Πάρε ένα άρθρο αν θέλεις να έχεις ιδέες και διάβασέ το.
Δεν έμαθα ποτέ απ' έξω αυτά που μας έδιναν για την έκθεση. Τα διάβαζα και πήγαινα έγραφα ο,τι θυμόμουν. Παρόλα αυτά, για κάποιο λόγο, ποτέ δεν έγραψα κάτω απο 17 Και στις εκθέσεις που έγραφα, συνήθως μου έκοβαν απο τη δομή και όχι απο την έκφραση ή το περιεχόμενο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημειώσεις αποκλειστικά μελέτη, οχι αποστήθιση, οχι οπως στην ιστορια η τη βιολογία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toufita
Νεοφερμένος
Χαλαρώστε. Μήπως να στείλουν τα παιδιά και τον καθηγητή φροντηστήριο, να τους έρθει έτοιμος; Να του ζητήσουμε απολυτήριο να δούμε πόσο έπιασε στα αρχαία;
Ποιο 25/25 στη περίληψη;
Αν ο μαθητής βλέπει ενδεικτικές περιλήψεις, το μόνο που θα καταφέρει είναι μια υποτυπώδη μίμηση της τεχνικής του καθηγητή (λες και υπάρχει ένα μόνον αποδεκτό στυλ περίληψης). Το “κόλπο” είναι ο μαθητης να αναπτύξει και να βελτιώσει το δικό του στυλ, σε συνεργασία πάντα με τον φιλόλογο.
Ναι, γιατί να μην έχεις απαιτήσεις από τον καθηγητή που σε προετοιμάζει; Γιατί να μη ζητάς να δεις το πτυχίο π.χ.; Εκείνος πως έχει οικονομικές απαιτήσεις απο ´τους γονείς σου; Έχω δει πολλά, πάρα πολλά, γι αυτό μιλάω έτσι. Δεν έχουν όλοι τη συναίσθηση της ευθύνης που τους βαρύνει για την προετοιμασία του υποψηφίου...
Και όσον αφορά την περίληψη, σίγουρα ο καθένας έχει το προσωπικό ´του στυλ γραφής, όμως υπάρχουν και παιδιά που δυσκολεύονται αρκετά να πυκνώνουν ένα κείμενο, γι αυτά μιλάω. Το θέμα μου ήταν τελοσπαντων να έχει ο καθηγητής προσωπικες´ σημειώσεις στην έκθεση και όχι να βγάζει φωτοτυπία ενα βοήθημα
Εξαρτάται με τι σύστημα έδωσαν. Εάν έδωσαν με δέσμες που η μετάφραση του αγνώστου έπιανε 30 (και όχι 20), τότε και 16 να είχαν γράψει, θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν. Ουσιαστικά, δηλαδή, το δικό μας 18 για το σύστημα των δεσμών είναι 16.
Ναι οι τριτοδεσμίτες ήξεραν αρχαία , μετά με το νέο σύστημα έριξαν το επίπεδο στα αρχαία και στα λατινικά πολύ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toufita
Νεοφερμένος
Να έχεις κατανοήσει απόλυτα το κείμενο του σχολικού βιβλίου Και να κάνεις παράθεση μετά είναι η ασφαλέστερη επιλογή. Μέσα στο άγχος εκείνης της στιγμής και την πίεση του χρόνου υπάρχει κίνδυνος να ξεχάσεις πολλά στοιχεία αν επιλέξεις την συνδυαστική μέθοδοΑνθρωπιστικών είμαι ( αν και αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά θα ακολουθούσα τις θετικές επιστήμες)
Με πρώτο στόχο ( και ίσως το μοναδικό πραγματικό) την γερμανική φιλολογία.
Θα με ενδιέφερε και το τμήμα της μετάφρασης αν δεν έπρεπε να δώσω και 2η γλώσσα ως ειδικό μάθημα... Γαλλικά δεν γνωρίζω και έτσι θα έπρεπε να πάρω αγγλικά... Και εκτός του ότι τα έχω μάθει από καθαρή υποχρέωση, από πέρυσι που τελείωσα με δαύτα, παίζει να έχω ξεχάσει τα μισά
Άλλο που θα με ενδιέφερε και είναι η δεύτερη επιλογή μου είναι το τμήμα ιστορίας
Ευχαριστούμε για τις συμβουλές!. Από ότι κατάλαβα είστε φιλόλογος σωστά; Να κάνω μια ερώτηση; Για τον τρόπο γραφής των πηγών. Πέρυσι που ξεκίνησα μετά τον Φλεβάρη ιστορία κατεύθυνσης στο φροντιστήριο, η φιλόλογος που μας έκανε, έλεγε πάντα να αποφεύγουμε την παράθεση και να κάνουμε σύνθεση. Γιατί με την παράθεση θα μας δώσουν λιγότερα μόρια εσείς λέτε το αντίθετο... Σαφώς και η παράθεση είναι ευκολότερη αλλά πραγματικά bin verloren ( νιώθω χαμένη) με το θέμα αυτό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
George_2099
Νεοφερμένος
Γιατί δεν δηλώνεις το τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγική και Ψυχολογίας ΕΚΠΑ ή στα Ιωάννινα που νομίζω με τα μόρια που έχεις περνάς!!!!!!!!! Στην Αθήνα πέρυσι είχε γύρω στα 15.000 μόριαΓεια σας. Εδωσα πανελληνιες φετος απο θεωρητικη κατευθυνση και συγκεντρωσα 15.300 μορια( 18.1 λατινικα, 17.1 ιστορια, 14.1 εκθεση, 12.9 αρχαια) χωρις φροντιστηριο. Δεν ειμαι ευχαριστημενη καθως δεν φτανουν τα μορια για τις σχολες που με ενδιαφεραν ( ψυχολογια, αγγλικη φιλολογια , νομικη). Δεν ξέρω τι να βαλω στο μηχανογραφικο μου ως πρωτη επιλογη .. απο αυτες που μπορω να εισαχθω με τα μορια μου και να μου αρεσει ειναι η φιλολογια αλλα οχι αθηνας , για την οποια αν την βαλω θα περιμενω για μεταγραφη στην αθηνα. Δεν ξερω τι να κανω να γραφτω στην σχολη της φιλολογιας και να την σπουδασω ( δεν ξερω αν θα μου αρεσει τοσο) ή να ξαναδωσω εχοντας κρατησει θεση στο πανεπιστημιο ?? Οσοι εχετε δωσει 2η φορα πως ήταν? Ειμαι πολυ μπερδευμενη αυτην την στιγμη καθως αν ξαναδωσω δεν ξερω αν θα εχω την απαραιτητη ψυχολογια και δυναμη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alma Libre
Επιφανές μέλος
Δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί λυσσάνε πως είναι δύσκολες οι εισαγωγές... Εμένα μόνο η εισαγωγή του Πρωταγόρα με δυσκόλεψε λιγάκι στην αρχή επειδή είχε μέσα πολλά ονόματα. Η εισαγωγή του Σωκράτη μου φάνηκε εύκολη προσωπικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
happysoul
Νεοφερμένος
Χημεία κατεύθυνσης με τι ξεκινήσατε???????????
οξειδαναγωγη!
και γω σήμερα ξεκινάω,άντε καλή μας αρχή!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Σήμερα ξεκινήσαμε γνωστό επιτέλους.
Δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί λυσσάνε πως είναι δύσκολες οι εισαγωγές... Εμένα μόνο η εισαγωγή του Πρωταγόρα με δυσκόλεψε λιγάκι στην αρχή επειδή είχε μέσα πολλά ονόματα. Η εισαγωγή του Σωκράτη μου φάνηκε εύκολη προσωπικά.
Εμείς την τελειώσαμε σήμερα την εισαγωγή του Πρωταγόρα
Μας λέει η καθηγήτρια: '' Η εισαγωγή της Πολιτείας είναι η δυσκολότερη, αλλά εμείς την κάναμε και πέρυσι''
Απορώ που την είδε δύσκολη. Εμένα δεν με είχε δυσκολέψει καθόλου.Ίσα ίσα μου άρεσε κι όλας... Ομολογώ περισσότερο από αυτή του Πρωταγόρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 15 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 25 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.