Γενικό -  Ποιος ήταν ο βαθμός σας; [τετράμηνο, φροντιστήριο, διαγωνίσματα,τεστ]

TombRaiderLover

Νεοφερμένος

Ο TombRaiderLover αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 101 μηνύματα.
Ενταξει δεν πειραζει για την επιθετικοτητα το ξερω οτι ι βαθμοι του σχολειου δεν ειναι σημαντικοι ,ομως πραγματικα παιδια δεν ξερεται τι ειναι να μπανεις σπιτι σου και οι γονεις σου να σε ρωτανε πως εγραψες και αν τους πεις κατω απο 19 να σε ρωτανε τι και πως και πολλες φορες να μην σου μιλανε για ωρες. τελος οταν στην β γυμνασιου εβγαλα 19,12 και οχι 20 πολλα παιδια με πειραζαν λεγοντας μου οτι θα κλαιω για ωρες,αλλα δεν θα ξεχασω οταν στην γ γυμνασιου στην βιολογια εγραψα 17 σε ενα διαγωνισμα αν και ειχα το μεγαλυτερο βαθμο τα παιδια με κοροοιδευαν

Φώτη, χωρίς να θέλω να κάνω victim-blaming, μήπως δίνεις δικαιώματα για αυτές τις αντιδράσεις των συμμαθητών σου, όταν είσαι υπερβολικός; Επίσης η στάση των γονέων σου μού φαίνεται προβληματική. Ίσως πρέπει να συζητήσεις μαζί με κάποιους καθηγητές σου που εμπιστέυεσαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Οχι ποτε δεν εχω δωσει καποιο δικαιωμα απλα απο τα 20 ατομα στην ταξη μου οι 9 με εχουν βαλει στο ματι απο την α γυμνασιου γιατι τους βαζω απουσιες οταν δεν ειναι στο τμημα.΄ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΙ ΑΣΧΗΜΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TombRaiderLover

Νεοφερμένος

Ο TombRaiderLover αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 101 μηνύματα.
Οχι ποτε δεν εχω δωσει καποιο δικαιωμα απλα απο τα 20 ατομα στην ταξη μου οι 9 με εχουν βαλει στο ματι απο την α γυμνασιου γιατι τους βαζω απουσιες οταν δεν ειναι στο τμημα.΄ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΙ ΑΣΧΗΜΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ

Λέγοντας δικαίωμα εννοώ να κλαίγεσαι ή να παρακαλάς καθηγητές όταν δεν παίρνεις καλό βαθμό. Αυτό υποψιάζει πολλούς και γελοιοποιεί τον «άριστο» μαθητή.

(Αναφορικά με τις απουσίες, εννοείται πως τις περνάς σε κάθε περίπτωση! Προστατεύουμε νομικά τον καθηγητή μας. Όποιος βγαίνει έξω, βγαίνει με δική του ευθύνη.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Οχι ποτε δεν εχω παρακαλεσει καθηγητη για βαθμο.Ευχαριστω παντως για τις συμβουλες που μου δινεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Κοίταξε..είσαι πολύ ευγενικό παιδί. Εγώ προσωπικά, όχι, δεν έχω βιώσει τέτοιες καταστάσεις με πίεση από γονείς, όμως ξέρω πολλές περιπτώσεις. Αυτές οι περιπτώσεις λοιπόν θέλουν ειδικό χειρισμό. Να ξέρεις ότι, πολλοί καθηγητές καταλαβαίνουν πολύ καλά πότε υπάρχει πίεση από το σπίτι και μπορούν να μεσολαβήσουν οι ίδιοι. Δηλαδή, με το να πεις στους γονείς να μη σε πιέζουν δεν πρόκειται να το καταλάβουν, ωστόσο αν το πει ένας καθηγητής θα το εκλάβουν διαφορετικά. Θέλω επίσης να πω, ότι σε πολλά παιδιά αυτό έχει αρνητικές επιπτώσεις. Τι εννοώ. Εξαντλούνται από το υπερβολικό διάβασμα με αποτέλεσμα να τα παρατάνε π.χ. στις Πανελλήνιες και να πηγαίνει στράφι όλος αυτός ο κόπος ετών. Οπότε, θεωρώ πως πρέπει να χαλαρώσεις λίγο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Ευχαριστω θα δω τι μπορω να κανω το εχω σκευτει και εγω αυτο με τον καθηγητη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βέλι

Νεοφερμένος

Ο Βέλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους! Συγγνώμη αν γίνομαι "άκυρος", αλλά δεν ήξερα πού ακριβώς έπρεπε να δημοσιεύσω το συγκεκριμένο post... Λοιπόν, είμαι μαθητής της Β΄ Λυκείου και μόλις πήρα τον έλεγχο επίδοσης ( 19,8 ). Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος, αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι το εξής: στην πλειονότητα των μαθημάτων στις γραπτές εξετάσεις εχω 19 και 20, με εξαιρέση τη Φιλοσοφία, όπου ο βαθμός μου είναι χαμηλός συγκριτικά με τους υπόλοιπους και, από όσο υπολόγισα, αν ήταν κατά 0,1 μεγαλύτερος, τότε θα έπαιρνα Μ.Ο. 19,9. Βέβαια, εγώ θεωρώ πως έγραψα αρκετά ικανοποιητικά και ότι ο συγκεκριμένος βαθμός δεν άρμοζε στο γραπτό μου, παρά τα οποιαδήποτε μικρά λαθάκια. Για αυτό, λοιπόν, σκέφτηκα να ζητήσω αναβαθμολόγηση, μήπως δω ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Εσείς τι μου προτείνετε; Στην αναβαθμολόγηση, συνήθως, οι βαθμοί είναι μεγαλύτεροι ή χαμηλότεροι από αυτούς των οικείων καθηγητών; Έχετε παρόμοιες εμπειρίες; Ευχαριστώ προκαταβολικά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους! Συγγνώμη αν γίνομαι "άκυρος", αλλά δεν ήξερα πού ακριβώς έπρεπε να δημοσιεύσω το συγκεκριμένο post... Λοιπόν, είμαι μαθητής της Β΄ Λυκείου και μόλις πήρα τον έλεγχο επίδοσης ( 19,8 ). Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος, αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι το εξής: στην πλειονότητα των μαθημάτων στις γραπτές εξετάσεις εχω 19 και 20, με εξαιρέση τη Φιλοσοφία, όπου ο βαθμός μου είναι χαμηλός συγκριτικά με τους υπόλοιπους και, από όσο υπολόγισα, αν ήταν κατά 0,1 μεγαλύτερος, τότε θα έπαιρνα Μ.Ο. 19,9. Βέβαια, εγώ θεωρώ πως έγραψα αρκετά ικανοποιητικά και ότι ο συγκεκριμένος βαθμός δεν άρμοζε στο γραπτό μου, παρά τα οποιαδήποτε μικρά λαθάκια. Για αυτό, λοιπόν, σκέφτηκα να ζητήσω αναβαθμολόγηση, μήπως δω ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Εσείς τι μου προτείνετε; Στην αναβαθμολόγηση, συνήθως, οι βαθμοί είναι μεγαλύτεροι ή χαμηλότεροι από αυτούς των οικείων καθηγητών; Έχετε παρόμοιες εμπειρίες; Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Ειλικρινά για ποιο λόγο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βέλι

Νεοφερμένος

Ο Βέλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Δηλαδή θεωρείς ότι δεν αξίζει τον κόπο; Αλλά το θεωρώ κάπως άδικο να μου στερήσει ένα δευτερεύον μάθημα, όπως είναι η Φιλοσοφία, έναν καλύτερο βαθμό, εξαιτίας μίας βαθμολογικής διαφοράς του 0,1.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους! Συγγνώμη αν γίνομαι "άκυρος", αλλά δεν ήξερα πού ακριβώς έπρεπε να δημοσιεύσω το συγκεκριμένο post... Λοιπόν, είμαι μαθητής της Β΄ Λυκείου και μόλις πήρα τον έλεγχο επίδοσης ( 19,8 ). Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος, αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι το εξής: στην πλειονότητα των μαθημάτων στις γραπτές εξετάσεις εχω 19 και 20, με εξαιρέση τη Φιλοσοφία, όπου ο βαθμός μου είναι χαμηλός συγκριτικά με τους υπόλοιπους και, από όσο υπολόγισα, αν ήταν κατά 0,1 μεγαλύτερος, τότε θα έπαιρνα Μ.Ο. 19,9. Βέβαια, εγώ θεωρώ πως έγραψα αρκετά ικανοποιητικά και ότι ο συγκεκριμένος βαθμός δεν άρμοζε στο γραπτό μου, παρά τα οποιαδήποτε μικρά λαθάκια. Για αυτό, λοιπόν, σκέφτηκα να ζητήσω αναβαθμολόγηση, μήπως δω ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Εσείς τι μου προτείνετε; Στην αναβαθμολόγηση, συνήθως, οι βαθμοί είναι μεγαλύτεροι ή χαμηλότεροι από αυτούς των οικείων καθηγητών; Έχετε παρόμοιες εμπειρίες; Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Συνήθως είναι μεγαλύτεροι. Έτσι ξέρω, δηλαδή. Γνώμη μου, βρες κι ένα ακόμη μάθημα που έχεις μόνο 19, δωσ'το κι αυτό για αναβαθμολόγηση, με απώτερο στόχο το αληθινό 20άρι!

Ή είσαι τρολλ, ή πολύ μικρός ακόμη!
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βέλι

Νεοφερμένος

Ο Βέλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Πέρα από την πλάκα, θεωρείς ότι δεν αξίζει τον κόπο; Είσαι σίγουρος ότι ο βαθμός της αναβαθμολόγησης είναι μεγαλύτερος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Πέρα από την πλάκα, θεωρείς ότι δεν αξίζει τον κόπο; Είσαι σίγουρος ότι ο βαθμός της αναβαθμολόγησης είναι μεγαλύτερος;
Ούτε καν...οι καθηγητές σε γυμνάσιο και λύκειο έχουν την τάση να χαρίζουν βαθμούς..πολλές φορές κάνουν τα στραβά μάτια και βάζουν και κάτι παραπάνω. Επειδή έχει γίνει συζήτηση για αναβαθμολόγηση στην τάξη, η φιλόλογός μας μάς διαβεβαίωσε ότι κατά 90% ο βαθμός θα είναι μικρότερος και τότε θα βρεθείς προ εκπλήξεως επειδή θα το δώσεις για 20 και θα σου 'ρθει κανένα 17. Μας είχε πει για ένα παιδί σε ένα άλλο σχολείο που δούλευε, που ενώ ήταν σίγουρος ότι έγραψε 20, πήρε 19 θύμωσε και το έστειλε για αναβαθμολόγηση. Οι γονείς έκαναν φασαρία και στο τέλος ηρέμισαν. Με ένα 16! ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!;)

Btw, αν το δώσεις για αναβαθμολόγηση, ό,τι πάρεις, αυτό θα κρατήσεις. Δεν υπάρχει επιστροφή μετά! Οπότε καλύτερα κράτα το 19ρακι σου και ζάρωνε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Βέλι

Νεοφερμένος

Ο Βέλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου!
Τίποτα. Δεν αξίζει καν να μπαίνεις σε αυτή τη διαδικασία, επειδή το πιο πιθανό είναι να ζημιωθείς, παρά να δικαιωθείς:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βέλι

Νεοφερμένος

Ο Βέλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Μήπως ξέρεις αν υπάρχει περίπτωση να βαθμολογηθεί από τον διδάσκοντα που κάνει το ίδιο μάθημα στα άλλα τμήματα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Μήπως ξέρεις αν υπάρχει περίπτωση να βαθμολογηθεί από τον διδάσκοντα που κάνει το ίδιο μάθημα στα άλλα τμήματα;
Δε νομίζω. Αφού οι γονείς σου ζητήσουν αναβαθμολόγηση, ο διευθυντής στέλνει το γραπτό στη διεύθυνση ή το γραφείο Δ.Ε. που υπάγεται το σχολείο σου. Εκεί, ορίζεται 3μελής επιτροπή. Οι 2 είναι συνήθως καθηγητές της ίδιας ειδικότητας (π.χ. Μαθηματικοί για μαθηματικά) και ένας σχολικός σύμβουλος, ο οποίος παρεμβαίνει σε περίπτωση που υπάρχει μεγάλη απόκλιση μεταξύ των βαθμολογιών των 2 πρώτων βαθμών. Αυτά:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βέλι

Νεοφερμένος

Ο Βέλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Οκ... Ευχαριστώ πολύ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Ναι να μην το κανεις και εγω α λυκειου παω και εβγαλα 19,8/11 οπως ειπα ποιο πανω .Στα αρχιαια που δεν μου αρεσουν καθολου εγραψα 19.Γιατι το λεω αυτο γιατι ειμαι σιγουρος πως ειχα γραψει 17-18 και ο βαθμος ειναι ψευτικος. Για αυτο τον λογο μην το κανεις δεν ξερεις τι θα σου βαλουνε.Τελος μπραβο για τον μ.ο λογικα θα πας τριτη τωρα και λογικα θα εισαι σημαιοφορος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosXen

Νεοφερμένος

Ο GiorgosXen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Γεια σε όλους σας. Διαβάζοντας τα τελευταία που έχουν λεχθεί νοιώθω ακόμα περισσότερο ηλίθιος που φοιτώ στην Ελλάδα και έρχομαι αντιμέτωπος με αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα. Και, κυρίως, γιατί βλέπω συνομηλίκους μου να υιοθετούν ανόητες νοοτροπίες.
Πριν εκθέσω τις απόψεις μου κρίνω σκόπιμο να παραθέσω τους βαθμούς με τους οποίους τέλειωσα, φέτος, την Α' Λυκείου.
Θρησκευτικά: 20,0
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: 19,8
Νέα Ελληνική Γλώσσα: 19,7
Λογοτεχνία: 19,2
Άλγεβρα: 20,0
Γεωμετρία: 20,0
Φυσική: 20,0
Χημεία: 20,0
Βιολογία: 19,8
Ιστορία: 19,8
Πολιτική Παιδεία: 19,1
Αγγλικά: 19,6
Εφαρμογές Πληροφορικής: 20,0
Ερευνητική Εργασία: 20,0
Γ.Μ.Ο: 19 8/10
Συνεχίζω λοιπόν: ακούω άλλους "άριστους" να μιλούν για απουσιολόγια, για σημαίες, για φόβο προς τους γονείς, για αναβαθμολογήσεις(για όνομα του Θεού στη Φιλοσοφία!!). Βλέπω χαρακτηριστικά "οι βαθμοί για μένα είναι τα πάντα" από συνομήλικο μου... Ειλικρινά έχουμε χάσει εντελώς το νόημα; Προς τι η βαθμοθηρία, ο ανούσιος και όχι εποικοδομητικός ανταγωνισμός, η αναγωγή του τελικού αποτελέσματος σε αυτοσκοπό όλης της εκπαίδευσης; Ο βαθμός είναι ένα απλό ΧΑΡΤΙ που έρχεται για να ενημερώσει τους μαθητές για την εξέλιξη τους και όχι το νόημα των πάντων. Εκτός από των εγωισμό και την έπαρση που δείχνει η δήλωση "θέλω να έχω σε όλα 20" , "είμαι απουσιολόγος" κλπ κλπ δείχνει και ηλιθιότητα καθώς και ανωριμότητα(σκεφτείτε μαθητή Β' Λυκείου!). Από κει και πέρα, ουδέν σχόλιον...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,778 μηνύματα.
Πρωτα πρωτα μπραβο για τους βαθμους σου. Οσο για τον αλλο φυσικα και ξερω οτι οι βαθμοι του σχολειου δεν λενε τιποτα και το καταλαβα φετος οταν ειδα την σημαιοφορο του σχολειου μου που ειχε γ.μ.ο 19,7/10 πηγε και εγραψε 16.900 στις πανελληνιες ενω παιδι με γ.μ.ο 18,7/10 εγραψε 18.470,αλλα εγω το ειπα αυτο γιατι πιστευω οτι δεν ειναι επαρση να λεω τους βαθμους μου οπως εκανες και εσυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top