

Δεν νομίζω να αποτελεί ασφαλές κριτήριο για την ικανότητα ενός ατόμου η επίδοση του στις πανελλήνιες αλλά σαφώς ο καθένας μπορεί να εκφράσει την προσωπική του άποψη και ξέρω οτι πολλοί είναι εκείνοι -ειδικά στην Ελλάδα-που δεν θα εμπιστευτούν τα παιδιά τους για την προετοιμασία των πανελληνίων σε κάποιον ο οποίος απέτυχε στη διαδικασία αυτή,αν και προσωπικά θεωρώ πως είναι ένας επιφανειακός και αφελής τρόπος σκέψης ο συγκεκριμένος
Συμφωνώ για τις πανελλήνιες, αλλά πες μου και κάτι άλλο δεν είχες συμμαθητές απο την Α Γυμνασίου, ήταν κανένας μαθητής κακος η μέτριος και αρίστευσε στις πανελλήνιες νομίζω πως όχι.
ΟΙ δικοί μου συμμαθητές που ήταν καλοί πήγαν καλά εως άριστα στις πανελληνιες, ενω αυτοι που ήταν κακοι πάτωσαν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος


Αν όντως ήταν άτυχη μέρα, και τα πας καλά γενικά και σου αρέσουν, δεν βρίσκω το λόγο να μην πας. Απ'ότι έχω ακούσει, με αυτά που διδάσκονται εκεί (εμβαθύνουν πολύ), τα μαθηματικά του λυκείου τους φαίνονται παιχνιδάκι.Δηλαδη εγω που ειχα μια ατυχη μερα στα μαθηματικα και εγραψα 11 θεωρειτε οτι δεν πρεπει να παω στο μαθηματικο?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αν όντως ήταν άτυχη μέρα, και τα πας καλά γενικά και σου αρέσουν, δεν βρίσκω το λόγο να μην πας. Απ'ότι έχω ακούσει, με αυτά που διδάσκονται εκεί (εμβαθύνουν πολύ), τα μαθηματικά του λυκείου τους φαίνονται παιχνιδάκι.![]()
Μην χαιδεύεις εδώ μιλάμε για εκπαιδευση να περάσει πραγματικά με όλες μου τις ευχές αλλα να κανει σπουδές στην μετεωρολογία,οικονομικά πληροφορική
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος


Ξέρεις πόσοι μαθηματικοί υπάρχουν, που είναι μυαλά, γνωρίζουν άπειρα πράγματα και....δεν μπορούν να τα μεταδώσουν; Εμείς στο σχολείο μας έχουμε μία τέτοια..η οποία αν και γνωρίζει τέλεια τα θεωρήματα και τις εφαρμογές τους...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ. Αντίστοιχα, υπάρχουν και μαθηματικοί, που δεν είναι ούτε μεγάλα μυαλά ούτε τα ξέρουν όλα απ'έξω...όμως είναι καταπληκτικοί παιδαγωγοί. Έχουν μεταδοτικότητα και ας μην είναι διάνοιες. Ποιόν από τους δύο θα προτιμούσες να διδάξει τα παιδιά σου; Ένας άριστος επιστήμονας δεν είναι και άριστος διδάσκαλος.Ναι πρέπει τουλάχιστον να είναι καλύτερος απο αυτόν που στοχεύει πολυτεχνείο γιατί αυριο θα διδάξει τα παιδιά μας, περάσαμε ολοι μας το σχολείο και είδαμε πολλούς καθηγητές που ήταν Δ.Υ. χωρίς κανένα ενδιαφερον για τα παιδιά, εκτος απο μερικες ομολογουμενως εξαιρέσεις. Οι μαθητές που είχαν ένα ενδιαφέρον για ορισμένα μαθήματα έφαγαν το internet με το κουτάλι και όσοι είχαν χρήματα πηγαιναν φροντιστήριο γιατί άραγε

Στο εξωτερικό, μάλιστα, σε αρκετές χώρες είναι δύο διαφορετικοί τομείς. Ναι μεν όλοι σπουδάζουν μαθηματικά, υπάρχουν όμως mathematicians και math teachers/educators.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αγαπητοί συμμαθητές δεν θέλω να παρεξηγηθώ αλλα το πρόβλημά μου είναι με τους καθηγητές που είχα και πιστεύω οτι υπάρχουν σε πολλά σχολεία. Οι περισσοτεροι ήταν απαιδευτοι. Και ασχολουνται με τα ευκολα δηλαδη θες να μάθεις θα σε βοηθήσω μέχρι εκεί που φθανει η ΔΥ ιδιοτητά μου δεν θες να μάθεις ακομη καλύτερα αράζω.
Ξέρεις πόσοι μαθηματικοί υπάρχουν, που είναι μυαλά, γνωρίζουν άπειρα πράγματα και....δεν μπορούν να τα μεταδώσουν; Εμείς στο σχολείο μας έχουμε μία τέτοια..η οποία αν και γνωρίζει τέλεια τα θεωρήματα και τις εφαρμογές τους...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ. Αντίστοιχα, υπάρχουν και μαθηματικοί, που δεν είναι ούτε μεγάλα μυαλά ούτε τα ξέρουν όλα απ'έξω...όμως είναι καταπληκτικοί παιδαγωγοί. Έχουν μεταδοτικότητα και ας μην είναι διάνοιες. Ποιόν από τους δύο θα προτιμούσες να διδάξει τα παιδιά σου; Ένας άριστος επιστήμονας δεν είναι και άριστος διδάσκαλος.![]()
Συμφωνώ και προσαυξάνω αυτό ειναι το δεύτερο και σημαντικό εκτός απο τις γνώσεις που πρέπει να έχει ένας δάσκαλος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος


Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι ένας βαθμός δε δείχνεις πόσο καλός είναι κανείς σε κάτι. Αν κάποιος αγαπάει τα μαθηματικά, πιθανότατα θα γίνει καλός μαθηματικός. Αν απλά δεν πέρασε πολυτεχνείο και "κατέληξε" εκεί, τότε το πιο πιθανό είναι να γίνει κάκιστος, ακόμα κι αν έγραψε 19 στις πανελλήνιες. Το κλειδί της επιτυχίας είναι να αγαπάς αυτό που κάνεις. Όλοι αυτοί οι καθηγητές που δεν είναι καλοί μπήκαν εκεί επειδή απέτυχαν αλλού ή για τη σιγουριά του επαγγέλματος στα τότε χρόνια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι ένας βαθμός δε δείχνεις πόσο καλός είναι κανείς σε κάτι. Αν κάποιος αγαπάει τα μαθηματικά, πιθανότατα θα γίνει καλός μαθηματικός. Αν απλά δεν πέρασε πολυτεχνείο και "κατέληξε" εκεί, τότε το πιο πιθανό είναι να γίνει κάκιστος, ακόμα κι αν έγραψε 19 στις πανελλήνιες. Το κλειδί της επιτυχίας είναι να αγαπάς αυτό που κάνεις. Όλοι αυτοί οι καθηγητές που δεν είναι καλοί μπήκαν εκεί επειδή απέτυχαν αλλού ή για τη σιγουριά του επαγγέλματος στα τότε χρόνια.[/QUOTE]Συμφωνώ και προσαυξάνω αυτό ειναι το δεύτερο και σημαντικό εκτός απο τις γνώσεις που πρέπει να έχει ένας δάσκαλος.
Το ίδιο θα συμβεί και σε μένα (περνάω σίγουρα στο πολυτεχνείο) αλλά θέλω να γίνω γιατρός ( δεν είμαι σιγουρος με τους βαθμούς μου) ονείρο απο τα πολυ παιδικά μου χρονια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Η αδερφή σου;
Δεν έχω αδερφή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Φρέσκο
https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...zitites-sxoles-poies-oi-teleftaies-ektimiseis
Χρηστάρα θα πέσεις παλι μέσα
Επιτέλους ένα άρθρο που με κάνει να βλέπω τα πράγματα πιο αισιόδοξα.Μακαρι να έχει δικιο αυτός που το έγραψε!Ευχαριστώ που έβαλες το λινκ και ξεαγχωθηκα λίγο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν έχω αδερφή.
Κρίμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Επιτέλους ένα άρθρο που με κάνει να βλέπω τα πράγματα πιο αισιόδοξα.Μακαρι να έχει δικιο αυτός που το έγραψε!Ευχαριστώ που έβαλες το λινκ και ξεαγχωθηκα λίγο.
Εγώ να δεις
Βρώμα έκθεση μια ζωή με είχες στο άγχος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Τι θες να περάσεις μάγκα μου;Κρίμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nicknikolaras
Νεοφερμένος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος


ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΤΕ. Όταν έχεις όνειρο και στόχο μια σχολή, κάνεις τα πάντα για να πετύχεις. Ακόμη κι αν αυτό συνεπάγεται να ξαναδώσεις, ή να ψαχτείς για εξωτερικό, ακόμη και για χώρες όπως βουλγαρία και ρουμανία, επειδή εσύ το αγαπάς πραγματικά, δεν πας να τα ξύνεις πληρώνοντας. Μη το κάνεις αυτό στον εαυτό σου. Μην πας πολυτεχνείο αφού δεν το θες.Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι ένας βαθμός δε δείχνεις πόσο καλός είναι κανείς σε κάτι. Αν κάποιος αγαπάει τα μαθηματικά, πιθανότατα θα γίνει καλός μαθηματικός. Αν απλά δεν πέρασε πολυτεχνείο και "κατέληξε" εκεί, τότε το πιο πιθανό είναι να γίνει κάκιστος, ακόμα κι αν έγραψε 19 στις πανελλήνιες. Το κλειδί της επιτυχίας είναι να αγαπάς αυτό που κάνεις. Όλοι αυτοί οι καθηγητές που δεν είναι καλοί μπήκαν εκεί επειδή απέτυχαν αλλού ή για τη σιγουριά του επαγγέλματος στα τότε χρόνια.
Το ίδιο θα συμβεί και σε μένα (περνάω σίγουρα στο πολυτεχνείο) αλλά θέλω να γίνω γιατρός ( δεν είμαι σιγουρος με τους βαθμούς μου) ονείρο απο τα πολυ παιδικά μου χρονια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΤΕ. Όταν έχεις όνειρο και στόχο μια σχολή, κάνεις τα πάντα για να πετύχεις. Ακόμη κι αν αυτό συνεπάγεται να ξαναδώσεις, ή να ψαχτείς για εξωτερικό, ακόμη και για χώρες όπως βουλγαρία και ρουμανία, επειδή εσύ το αγαπάς πραγματικά, δεν πας να τα ξύνεις πληρώνοντας. Μη το κάνεις αυτό στον εαυτό σου. Μην πας πολυτεχνείο αφού δεν το θες.
Θα πάω για να πάρω αναβολή αλλά να είσαι σίγουρος οτι θα ξαναδώσω, για εξωτερικό forget it φτώχεια καταραμένη.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Πρόταση προς το υπουργείο παιδείας οι σχολές που βγάζουν εκπαιδευτικούς να δέχονται πανελλαδικά το πολύ 100 άτομα το χρόνο ώστε να είναι η αφρόκρεμα των μαθητών αφού αυτοί θα εκπαιδεύσουν τις επόμενες γενιές και όχι να ακούω συμμαθητές που περνάνε μαθηματικό με 13,2 στα μαθηματικά και φιλολογία με 12,8???? στα αρχαία
Φρέσκο
https://www.dikaiologitika.gr/eidhse...zitites-sxoles-poies-oi-teleftaies-ektimiseis
Χρηστάρα θα πέσεις παλι μέσα
Αν ισχύσουν τλκ αυτές οι προβλέψεις μάλλον οι περισσότεροι απο εδώ μεσα θα κάνουμε πάρτυ


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος


Εσύ και ο υπόλοιπος κόσμος. Να ξαναδώσεις λοιπόν. Ιατρική; ΙΑΤΡΙΚΉ!Θα πάω για να πάρω αναβολή αλλά να είσαι σίγουρος οτι θα ξαναδώσω, για εξωτερικό forget it φτώχεια καταραμένη.
![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΔΕΣΜΗ3
Νεοφερμένος


Παραπάνω έγινε λόγος για την έκθεση και κατά πόσον είναι αναγκαία. Νομίζω πως η Έκθεση είναι απαραίτητη ακόμη και για μη φιλολογικές σχολές ή σχολές του 1ου πεδίου γενικότερα. Γενικώς να ξέρετε ότι η Έκθεση δε βαθμολογείται μονάχα για το περιεχόμενό της αλλά και για τη δομή και το λεξιλόγιο. Το περιεχόμενο λαμβάνει το 20/40 και συγκεκριμένα από 2 πρόλογος και επίλογος και από 8 το καθένα από τα δύο ζητούμενα. Οπότε εξ ορισμού κάποιες χαμηλές βαθμολογίες δεν οφείλονται αποκλειστικά στο μη επαρκές περιεχόμενο. Επίσης , δεν παίζει ρόλο η ποσότητα. Αρκεί τα γραφόμενα να είναι (1) επαρκή , (2) ορθογραφημένα/ καλά διατυπωμένα και (3) ορθά δομημένα.
Ο λόγος που το Υπουργείο Παιδείας - ή ,για να είμαστε ακριβείς, η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων - δεν αποστέλλει οδηγίες για την περίληψη και την παραγωγή λόγου είναι απλός : φοβούνται μήπως οι βαθμολογητές παραμείνουν προσκολλημένοι σε αυτές τις οδηγίες και υπάρξει ακόμη χαμηλότερη βαθμολόγηση. Φανταστείτε να έστελναν 5 σημεία για την παραγωγή λόγου , να μην είχατε γράψει κανένα από αυτά - είτε γιατί δεν τα ενστερνίζεστε είτε γιατί δεν τα σκεφτήκατε και εκθέσατε διαφορετικές απόψεις , ενδεχομένως και καλύτερες- και να σας αφαιρούσαν όλες τις μονάδες.
Ακόμη , βλέπετε ότι προσπαθούν με κάθε τρόπο να "αντικειμενικοποιήσουν" - για να το πούμε απλά- την Έκθεση , με την εισαγωγή ασκήσεων κλειστού τύπου , όπως τις ερωτήσεις τύπου "Σωστό - Λάθος" και με τα Συνώνυμα- Αντώνυμα.
Επίσης, κάποιοι μαθητές πρότειναν να λάβει η Παραγωγή Λόγου τη μορφή που έχει στα ξενόγλωσσα πτυχία. Πρωταρχικά, να σας υπενθυμίσω ότι πρόκειται για τη μητρική μας γλώσσα. Δεύτερον , όταν περνάς επιτυχώς μια εξέταση ξένης γλώσσας προφανώς και δε γνωρίζεις τη γλώσσα τούτη το ίδιο καλά με τη μητρική σου. Τρίτο και σημαντικότερο , τα ξενόγλωσσα πτυχία στοχεύουν στο να εξετάσουν κατά πόσο έχεις κατανοήσει τη γραμματική και το συντακτικό ( τα δικά μας Έκφραση και Δομή αντιστοίχως ). Νομίζω , μία ανάλογη εξέταση στη μητρική σου γλώσσα , δύναται να ζητήσει το κάτι παραπάνω , ήγουν τις ιδέες σου ( Περιεχόμενο ). Άλλωστε , τι είναι η Γλώσσα ; Δεν είναι ένα εργαλείο για να εξωτερικεύσω τις σκέψεις μου , να εκφραστώ , να συνεργαστώ , να αναπτύξω πολιτισμό σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει σε έναν ορίζοντα ανανεωμένων και ανανεούμενων επιλογών ;
Όλοι πρέπει να εκφράζονται ορθά , όποια επιστήμη και αν ασκήσουν. Εκεί που συμφωνώ είναι στο ότι πρέπει να βελτιωθεί ο τρόπος διδασκαλίας. Αυτό είναι το πρόβλημα κι όχι η εξέταση αυτή καθεαυτή. Η κατάργηση της έκθεσης είναι μία ακραία θέση και δε θα πρέπει να ακολουθηθεί . Ούτως ή άλλως , το πρόβλημα όσων φωνάζουν να καταργηθεί η Έκθεση είναι το κομμάτι Γ.Παραγωγή Λόγου.Δε νομίζω να πιστεύει κάποιος πως δεν πρέπει να εξετάζονται οι μαθητές ούτε στην κατανόηση κειμένου.
Η Έκθεση πάντοτε ήταν το εξιλαστήριο θύμα των πανελλαδικών εξετάσεων , άλλοτε σε ύφεση (όταν η Έκθεση δεν έπαιζε ρυθμιστικό ρόλο ) άλλοτε σε έξαρση , όπως εφέτος. Αναρωτηθήκατε όμως γιατί είναι ρυθμιστικός παράγοντας ειδικά για το πεδίο των επιστημών Υγείας ; Μήπως επειδή τα θέματα σε Χημεία και Φυσική ήταν , ομολογουμένως , μη διαβαθμισμένα με αποτέλεσμα να υπάρξει συσσώρευση αριστούχων στα εν λόγω μαθήματα ; Μήπως δε φταίει για όλα η Έκθεση;
Πραγματικά, δεν έχω καμία διάθεση φιλονικίας , αλλά πιστεύω πως υπάρχει μια αδικαιολόγητη αρνητικότητα για την Έκθεση. Επίσης , για κάποιους που λένε ότι ενώ ο τάδε έγραφε 18-20 στο σχολείο , φροντιστήριο κτλ. και στις Πανελλαδικές έγραψε 12 και άρα το σύστημα είναι άδικο να πω το εξής : η έκθεση δεν είναι σταθερό μάθημα , δεν είναι κάτι που το ξέρεις και το γράφεις. Δεν είναι σταθερό και με την έννοια ότι τα θέματα δεν ανακυκλώνονται με τη συχνότητα που επαναλαμβάνονται στα υπόλοιπα μαθήματα. Τέλος , κανένας δεν εγγυάται ότι όντως άξιζε για 18-20 ο τάδε μαθητής , που στις εξετάσεις δεν τα πήγε καλά.
Συγγνώμη για τη μακροσκελή ανάρτηση , αλλά ήθελα να εκφράσω την άποψη μου και να τοποθετηθώ επί του θέματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 001921
Επισκέπτης


Θα πάω για να πάρω αναβολή αλλά να είσαι σίγουρος οτι θα ξαναδώσω, για εξωτερικό forget it φτώχεια καταραμένη.
![]()
Μην το λες, εγώ ψάχνω για Γερμανία. Το ίδιο κόστος έχει κι εκεί, οπότε νομίζω καλύτερα. Και βέβαια, δεν υπάρχουν δίδακτρα. Γιατί δεν ψάχνεις γενικά, μπορεί να βρεις κάτι καλό. Δεν ξέρω βέβαια τί σε ενδιαφέρει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikB
Νεοφερμένος


Οι βάσεις είναι απρόβλεπτες στο παλαιό σύστημα με τόσες λίγες θέσεις αλλά θαρρώ ότι στις Ιατρικές τουλάχιστον θα είσαι πολύ κοντά.
Έχω δώσει εξάλλου την Ιατρική ΔΠΘ λίγο κάτω η ίση με 18650!
Με 18647 λες να περναω Ιατρικη ΔΠΘ?!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 77 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 34 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.