petmak97
Εκκολαπτόμενο μέλος
αν πιάνεις 5 μόρια με τα περυσινα δεδομένα έχεις πολλές πιθανότητες, αλλά δεν είναι και κάτι σίγουρο. Τσέκαρε τα μόριά σου αρχικά.
με τους αποφοίτους του ίδιου έτους με εσένα/εμένα. Όμως δεν ξέρω κατά πόσο έχεις καλές πιθανότητες με το 6%... Αν δηλαδή δε πιάσεις οδοντιατρικές (που σου το εύχομαι), και είσαι π.χ. στη βάση της Φαρμακευτικής Πάτρας, σκέψου πόσοι από τις παραπάνω σχολές θα κάνουν την ίδια σκέψη! Κατ εμέ για οδοντιατρική ίσως είχες καλύτερες πιθανότητες από 6%, αν σε καλύπτει η οδοντ. βέβαια
Μια χαρά είναι η οδοντιατρικη και μακαρι αλλά :-) :-P για φέτος τι πιστεύεις εσύ για οδοντ Θεσσαλονίκη??? Εσύ τι σχολή θες?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
εγώ πιστεύω στον ChrisΜια χαρά είναι η οδοντιατρικη και μακαρι αλλά :-) :-P για φέτος τι πιστεύεις εσύ για οδοντ Θεσσαλονίκη??? Εσύ τι σχολή θες?
Θέλω Βιολογικό, αναμένω να δω αν θα είμαι μέσα για ΑΠΘ με 18150, δεύτερη επιλογή μάλλον Κρήτη που την έχω σίγουρη.
Εσύ θέλεις μόνο Ιατρική;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αααα κατάλαβα :-) όντως θα το κάνω μπας και μετά μορια Π έβγαλα φέτος περάσω...ααα και μια ακόμα ερώτηση, ίσως λίγο χαζή αλλά δεν ξέρω για αυτο την κάνω.. :-P οι βάσεις για όσους δίνουν με 10% ή 4% πώς διαμορφώνονται? Εξαρτώνται από τους βαθμούς των παιδιών Π γράφουν εκείνη την χρονιά ή από αυτούς ο διεκδικούν επίσης ως απόφοιτοι τις ίδιες θέσεις με εμένα?? :-) πάντως θέλω να ελπίζω ότι έχω ίσως κάποιες ελπίδες για οδοντιατρική Θεσσαλονίκη...αν όχι ιατρική ας ελπίσω οδοντιατρική στην Θεσσαλονίκη..βέβαια με 18249 Π έβγαλα πολύ δύσκολο βάσει των όσων γράφει ο Chris ή ο alanakos... Θα δείξει...
Όσα παιδιά έδωσαν φέτος και κάνουν του χρόνου μηχανογραφικό χωρίς εξετάσεις θα διεκδικήσουν το 6% των θέσεων, ενώ την δεύτερη χρονιά το 4%. Πάντα δηλαδή θα συναγωνίζεσαι αυτούς που δώσαν την ίδια χρονιά με σένα.
Στην πράξη, την πρώτη χρονιά οι βάσεις είναι ακόμα ψηλότερες σε σχέση με την προηγούμενη, ενώ την δεύτερη είναι χαμηλότερες.
Για φέτος έχεις κάποιες ελπίδες αλλά σίγουρα λίγες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petmak97
Εκκολαπτόμενο μέλος
εγώ πιστεύω στον Chris
Θέλω Βιολογικό, αναμένω να δω αν θα είμαι μέσα για ΑΠΘ με 18150, δεύτερη επιλογή μάλλον Κρήτη που την έχω σίγουρη.
Εσύ θέλεις μόνο Ιατρική;
Όχι και οδοντιατρικη τούμπες θα κάνω...ντάξει και φαρμακευτική μ αρέσει αλλά προτιμώ αν καταφέρω οδοντιατρική....εσύ πάντως έχεις πολύ καλές πιθανότητες,έτσι πιστεύω :-) μην τρελαθούμε κιόλας με 18150 και να μην πιάσεις βιολογικό απθ! Εγώ πάλι οδοντιατρική ΑΠΘ δύσκολα αλλα ελπίζω....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
επειδή είμαι παλιός -παππούς- σ αυτή τη διαδικασία, θα σου πω το εξής. Είσαι σίγουρος ότι θέλεις αυτό και μόνο; Μήπως η ιατρική δεν είναι οπως τη φαντάζεσαι; Εγώ εκ των έσω την έχω απομυθοποιήσει. Φέτος ήταν -μάλλον- ο στόχος, αλλά περισσότερο στόχος για να με παροτρύνει να διαβάσω. Εν τέλει έκανα την επιλογή να ακολουθήσω βιολογία, που μου αρέσει πολύ περισσότερο σαν σπουδές. Πάραυτα, οι βαθμοί με έριξαν, και τώρα υπάρχει ενα άγχος, εν πάσει περιπτώσει.Όχι και οδοντιατρικη τούμπες θα κάνω...ντάξει και φαρμακευτική μ αρέσει αλλά προτιμώ αν καταφέρω οδοντιατρική....εσύ πάντως έχεις πολύ καλές πιθανότητες,έτσι πιστεύω :-) μην τρελαθούμε κιόλας με 18150 και να μην πιάσεις βιολογικό απθ! Εγώ πάλι οδοντιατρική ΑΠΘ δύσκολα αλλα ελπίζω....
Με αφορμή αυτήν την αποτυχία σου, που θα καταλάβεις ότι είναι μια αποτυχία σε μια για τον πίτσο διαδικασία, τίποτε παραπάνω, ψάξου. Μήπως σε καλύπτει κάτι άλλο; Αναθεώρισε πράγματα που είχες δεδομένα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petmak97
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όντως δεν μπορώ να ειμαι και σίγουρος αν θα μ αρέσει αλλά δύσκολα να μην βρεις σε μια τέτοια σχολή κάτι π να σ αρέσει από όλες αυτές τις κατευθύνσεις... Έχω και μια εκ των έσω γνώση όπως εσύ( οι γονείς μ είναι γιατροί) και θα μ άρεσε πιστεύω...αλλά και οδοντιατρική θέλω αφού πάλι μπαίνει ο άνθρωπος στην Μέση... Πάντως μια αποτυχία για αυτήν την Σχολή σίγουρα αυτήν τη στιγμή δεν θα επηρεάσει όπως με επηρέασε πέρυσι...πέρυσι έβγαλα 15403 οπότε όπως καταλαβαίνεις μόνο με πραγματικό θαύμα έμπαινα!!!!! Φέτος και μόνο π ακόμα έχω κάποιες μηδαμινές απειροελάχιστες ελπίδες για την Σχολή αυτή νιώθω πολύ χαρούμενος...εσύ φαίνεσαι πολύ πιο συνειδητοποιημένος και ωριμοτερος και θεωρώ αυτό έχει τεράστια σημασία γτ ξέρεις π πατάς και τι θες...παρεμπιπτόντως και off topic ο σύνδεσμος φιλολόγων Λάρισας σκέφτεται να καταφύγει σε ένδικα μέσα ενάντια των Βαθμολογικών κέντρων της Αθήνας για τους βαθμούς στην έκθεση των μαθητών της Λάρισας...επειδή είμαι παλιός -παππούς- σ αυτή τη διαδικασία, θα σου πω το εξής. Είσαι σίγουρος ότι θέλεις αυτό και μόνο; Μήπως η ιατρική δεν είναι οπως τη φαντάζεσαι; Εγώ εκ των έσω την έχω απομυθοποιήσει. Φέτος ήταν -μάλλον- ο στόχος, αλλά περισσότερο στόχος για να με παροτρύνει να διαβάσω. Εν τέλει έκανα την επιλογή να ακολουθήσω βιολογία, που μου αρέσει πολύ περισσότερο σαν σπουδές. Πάραυτα, οι βαθμοί με έριξαν, και τώρα υπάρχει ενα άγχος, εν πάσει περιπτώσει.
Με αφορμή αυτήν την αποτυχία σου, που θα καταλάβεις ότι είναι μια αποτυχία σε μια για τον πίτσο διαδικασία, τίποτε παραπάνω, ψάξου. Μήπως σε καλύπτει κάτι άλλο; Αναθεώρισε πράγματα που είχες δεδομένα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Πρέπει να ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ η ΕΚΘΕΣΗ.
Δεν γίνεται να καθορίζονται οι Ιατρικές από το τι όρεξη είχαν οι βαθμολογητές που το διόθρωναν!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petmak97
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εμένα στην έκθεση ο Α Βαθμολογητής μου έβαλε 07.8!!!Και οι άλλοι 2 σχεδόν τον διπλάσιο βαθμό!
Πρέπει να ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ η ΕΚΘΕΣΗ.
Δεν γίνεται να καθορίζονται οι Ιατρικές από το τι όρεξη είχαν οι βαθμολογητές που το διόθρωναν!!!!!!
Να καταργηθεί δεν λέω...μετά όμως μην απορούμε για γιατρούς Π θα ψάχνουν τις ηπατίτιδες στο υ.......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Να καταργηθεί δεν λέω...μετά όμως μην απορούμε για γιατρούς Π θα ψάχνουν τις ηπατίτιδες στο υ.......
Ναι, γιατί ως γνωστών για να μάθεις την Ελληνική Γλώσσα πρέπει να την δίνεις πανελλαδικές στη Γ'λυκείου.
Η αυτοί που γράφουν 12, δεν ξέρουν Ελληνικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Ναι, γιατί ως γνωστών για να μάθεις την Ελληνική Γλώσσα πρέπει να την δίνεις πανελλαδικές στη Γ'λυκείου.
Η αυτοί που γράφουν 12, δεν ξέρουν Ελληνικά.
Ίσως θα έπρεπε η έκθεση να πιάνει λιγότερο από τις ασκήσεις. 70-30 ας πούμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petmak97
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν μπορουμε να υποβαθμίζουμε ένα μαθημα...Δεν λέω πρέπει ν αλλάξει ο τρόπος εξέτασης τ αλλά Μην υπερβάλλουμε κιόλας...ο γιατρός,βιολόγος,δικηγόρος.....θα πρέπει να μπορεί στοιχειωδώς να εκφράσει μια άποψη!! Δεν λέω ότι το μάθημα είναι αντικειμενικό φάνηκε αυτό εξάλλου...απλά λεω ότι από την αμφισβήτηση της αντικειμενικότητας του μαθήματος έως την κατάργηση τ είναι μεγάλος δρόμος...Αλλαγή ναι....φέτος κάποιος π έγραψε 12 έκθεση όντως δεν υποδηλώνει πως δεν ξέρει ελληνικά όμως σίγουρα κατι δείχνει...δεν μπορώ να δεχτώ σε καμία περίπτωση της ύπαρξη σκοπιμοτητας στην βαθμολόγηση της έκθεσης από όλους τους καθηγητές φέτος...μπορεί το θέμα να φάνηκε εύκολο όμως δεν ηταν...υποτιμήθηκε θεωρώ από όλους μας μέσα στην αίθουσα....αυτό κόστισε...ξανά λέω υπάρχει υποκεομενισμος στο μάθημα αλλά η κατάργηση τ είναι ακραία ως λυση...! Και ναι για να μάθεις καλά κατι δυστυχώς στο μπ...ελο που λέγεται ελληνικό σχολείο πρέπει να το δώσεις!!! Ξέρεις δλδ εσύ άριστα θρησκευτικά Π δεν τα έδωσες πανελλήνιες? Αν ναι μπράβο σου :-) αλλά είσαι η εξαίρεση και οχι ο κανόνας...σορρυ για το off topicΝαι, γιατί ως γνωστών για να μάθεις την Ελληνική Γλώσσα πρέπει να την δίνεις πανελλαδικές στη Γ'λυκείου.
Η αυτοί που γράφουν 12, δεν ξέρουν Ελληνικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν μπορουμε να υποβαθμίζουμε ένα μαθημα...Δεν λέω πρέπει ν αλλάξει ο τρόπος εξέτασης τ αλλά Μην υπερβάλλουμε κιόλας...ο γιατρός,βιολόγος,δικηγόρος.....θα πρέπει να μπορεί στοιχειωδώς να εκφράσει μια άποψη!! Δεν λέω ότι το μάθημα είναι αντικειμενικό φάνηκε αυτό εξάλλου...απλά λεω ότι από την αμφισβήτηση της αντικειμενικότητας του μαθήματος έως την κατάργηση τ είναι μεγάλος δρόμος...Αλλαγή ναι....φέτος κάποιος π έγραψε 12 έκθεση όντως δεν υποδηλώνει πως δεν ξέρει ελληνικά όμως σίγουρα κατι δείχνει...δεν μπορώ να δεχτώ σε καμία περίπτωση της ύπαρξη σκοπιμοτητας στην βαθμολόγηση της έκθεσης από όλους τους καθηγητές φέτος...μπορεί το θέμα να φάνηκε εύκολο όμως δεν ηταν...υποτιμήθηκε θεωρώ από όλους μας μέσα στην αίθουσα....αυτό κόστισε...ξανά λέω υπάρχει υποκεομενισμος στο μάθημα αλλά η κατάργηση τ είναι ακραία ως λυση...! Και ναι για να μάθεις καλά κατι δυστυχώς στο μπ...ελο που λέγεται ελληνικό σχολείο πρέπει να το δώσεις!!! Ξέρεις δλδ εσύ άριστα θρησκευτικά Π δεν τα έδωσες πανελλήνιες? Αν ναι μπράβο σου :-) αλλά είσαι η εξαίρεση και οχι ο κανόνας...σορρυ για το off topic
Βασικό πρόβλημα στο μάθημα είναι ότι εξετάζει και το περιεχόμενο, δηλαδή κατά πόσο μπορείς να παπαγαλίσεις κοινώς αποδεκτές απόψεις. Αν παραμείνει η έκθεση στην παρούσα μορφή της, πρέπει να αλλάξει σε στυλ Cambridge CPE (και των περισσότερων πτυχίων γλωσσών), όπου σου δίνονται τα talking points και εξετάζεσαι στο λεξιλόγιο, την γραμματική, την δομή και την έκφραση και όχι στο περιεχόμενο.
Αλλά πιστεύω ότι πρέπει να αφαιρεθεί κάθε τι υποκειμενικό από την διαδικασία. Αν εξετάζεται το μάθημα των νέων ελληνικών, να εξετάζεται με αρκετά κείμενα και ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και Σ/Λ, για κατανόηση κειμένου, και γενικά να γίνεται εξαγωγή πληροφοριών από το κείμενο. Στην τελική, αυτό θα χρειαστεί στο πανεπιστήμιο: η κριτική αξιολόγηση πληροφοριών από πηγές, και η συγγραφή εργασιών με συγκεκριμένο περιεχόμενο. Οι πανελλαδικές δεν είναι διαγωνισμός φιλοσοφικού δοκιμίου, ανταγωνιστικός διαγωνισμός εισαγωγής σε (κατά βάση) θετικές και τεχνολογικές σχολές είναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Charis_Giann
Νεοφερμένος
Κοιταξε να δεις το οτι φταινε οι διορθωτες ορισμενες φορες το αναγνωριζουμε ολοι μας γιατι το εχουμε περασει...αλλα το μαθημα αυτο ειναι βασικο οπουδηποτε και αν θες να περασεις πρεπει να ξερεις να σταθεις αυριο μεθαυριο στην κοινωνια και ως επαγγελματιας ποσο μαλλον εγω που θα γινω κ γιατρος οφειλω να ξερω με επιχειρηματολογια αυριο μεθαυριο και επικαλουμενος τις γνωσεις που θα εχω αποκομισει να δωσω διαγνωση στον ασθενη και να τον κανω με τα λογια μου να με εμπιστευτει..και θεωρω πως αυτο ειναι κανονας σε ολα τα επαγγελματα...η εκφραση ειναι το Α και το Ω γι αυτο και υπαρχει σε ολες τις κατευθυνσεις αυτο το μαθημα...και οσον αφορα τις διαφορες αν γνωριζεις πως διορθωνουν και τι θελουν να δουνε οι διορθωτες μπορεις να τους δεσεις τα χερια...εχω πχ περσυ ειχα 2 μοναδες και πηρα 17.5 ενω στο σχολειο μου πηγαν πολλα γραπτα για αναβαθμολογιση...Ναι, γιατί ως γνωστών για να μάθεις την Ελληνική Γλώσσα πρέπει να την δίνεις πανελλαδικές στη Γ'λυκείου.
Η αυτοί που γράφουν 12, δεν ξέρουν Ελληνικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petmak97
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν βλέπω να διαφωνούμε συνονόματε και εγώ για αλλαγή στο τρόπο εξέτασης μιλάω όχι όμως και πλήρη κατάργηση... Υπερβολή...Βασικό πρόβλημα στο μάθημα είναι ότι εξετάζει και το περιεχόμενο, δηλαδή κατά πόσο μπορείς να παπαγαλίσεις κοινώς αποδεκτές απόψεις. Αν παραμείνει η έκθεση στην παρούσα μορφή της, πρέπει να αλλάξει σε στυλ Cambridge CPE (και των περισσότερων πτυχίων γλωσσών), όπου σου δίνονται τα talking points και εξετάζεσαι στο λεξιλόγιο, την γραμματική, την δομή και την έκφραση και όχι στο περιεχόμενο.
Αλλά πιστεύω ότι πρέπει να αφαιρεθεί κάθε τι υποκειμενικό από την διαδικασία. Αν εξετάζεται το μάθημα των νέων ελληνικών, να εξετάζεται με αρκετά κείμενα και ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και Σ/Λ, για κατανόηση κειμένου, και γενικά να γίνεται εξαγωγή πληροφοριών από το κείμενο. Στην τελική, αυτό θα χρειαστεί στο πανεπιστήμιο: η κριτική αξιολόγηση πληροφοριών από πηγές, και η συγγραφή εργασιών με συγκεκριμένο περιεχόμενο. Οι πανελλαδικές δεν είναι διαγωνισμός φιλοσοφικού δοκιμίου, ανταγωνιστικός διαγωνισμός εισαγωγής σε (κατά βάση) θετικές και τεχνολογικές σχολές είναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
μιχαηλ1
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petmak97
Εκκολαπτόμενο μέλος
Aν και θεωρητικη,συμφωνω οτι η εκθεση πρεπει να μην δινετε πανελλαδικως.Στην θεωρητικη υπαρχουν αρκετα μαθηματα οπου απαιτειται η εκφραση και ο ωραιος δομημενος λογος(ενα απο αυτα ηταν και η λογοτεχνια που την κατηργησαν).Εκθεση να υπαρχει,απλα οχι στις πανελληνιες γιατι η βαθμολογηση της την κανει χειριστη
Απλά πρεπει να εξαλειφθεί ο υποκειμενισμος Τ μαθήματος όσο το δυνατόν περισσότερο με όσα είπε ο Peterthegreat... Η κατάργηση βέβαια είναι κάπως υπερβολική...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
μιχαηλ1
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petmak97
Εκκολαπτόμενο μέλος
Άδικο δεν εχεις....σαν λύση θα πρότεινα όπως αναφέρθηκε πιο πάνω να μετράει πολύ λιγότερο η έκφραση αλλά να υπάρχει...πιο πολύ να μετράει η κατανόηση...Εχεις δικιο,δεν λεω,απλα δεν ξερω πως να εξαλειφθει ο υποκειμενισμος του,αφου ετσι κι αλλιως ειναι εκ φυσεως υποκειμενικο(εκτος και αν εχει μονο ασκησεις,λολ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PolGR1509
Τιμώμενο Μέλος
Όσες οδηγίες και να δωθουν από το υπουργείο, πάλι το γραπτό θα διορθωθεί από φιλολόγους. Πόσο αντικειμενικοί μπορεί να είναι;
Γι'αυτο άλλωστε τα γραπτά τα βλέπουν 2 βαθμολογητες και όχι ένας. Και αν υπάρχει μεγάλη διαφορά μπαίνει και τρίτος. Είναι καλός τρόπος πιστεύω για να διατηρηθεί μια κάποια αντικειμενικότητα. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο. Όπως είπα και παραπάνω, ίσως θα έπρεπε να πιάνει λιγότερο. 25 περίληψη, 45 ασκήσεις και 30 έκθεση. Αλλά αυτό μετά παραπαει. Να πιάνει η έκθεση όσο και η περίληψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 32 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.