Nina-nana
Διάσημο μέλος
Όσο καλός και να είσαι δεν μπορείς να πας από το Β2 στο Γ2 με προσωπικό διάβασμα. Είναι μεγάλο το άλμα. Προτείνω το φροντιστήριο ως πιο ποιοτική και οικονομική λύση. Όχι ότι δεν υπάρχουν ποιοτικά ιδιαίτερα, αλλά αυτά είναι και ακριβά και δυσεύρετα για το συγκεκριμένο επίπεδο. Το φροντιστήριο είναι πιο σίγουρη επιλογή και έχει το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης τριβής με τη γλώσσα (λόγω περισσότερων ωρών διδασκαλίας) αλλά και την πίεση της ομάδας. Μπαίνεις πιο εύκολα σε σειρά.Δεν την πήρα από σπόντα, ήμουν πάντα πολύ καλός στα αγγλικά, μου άρεσαν σαν γλώσσα και εάν αρχίσω επανάληψη θα τα θυμηθώ αμέσως. Για αυτό ρωτάω μήπως υπάρχει πιθανότητα με ατομικό διάβασμα να καταφέρω να φτάσω σε καλό επίπεδο και να είμαι ικανός να δώσω. Αλλά αφού ως καθηγήτρια, με συμβουλεύετε ότι το καλύτερο θα ήταν να αρχίσω σε κάποιο φροντιστήριο, λόγω πείρας δεν μπορώ να σας αγνοήσω. Ευχαριστώ για την απάντηση.
Μην πας με κλειστά τα μάτια όμως. Επέλεξε με προσοχή για να βρεις το πιο κατάλληλο για σένα. Και μην το αφήνεις για τελευταία στιγμή. Όλοι μου οι ενήλικες μαθητές όταν πλησιάζουν οι εξετάσεις λένε μακάρι να είχα αρχίσει 2 μήνες νωρίτερα.
Το πρώτο μου πτυχίο το έκανα στην Ελλάδα (όχι ότι έχει καμία σημασία, απλά το αναφέρω για την ιστορία). Οι λόγοι που επέστρεψα ήταν προσωπικοί / οικογενειακοί. Επαγγελματικά σαφώς με συνέφερε να μείνω στη Βρετανία. Ειλικρινά αν είχα μπορέσει να προβλέψω την κατάσταση στην Ελλάδα με την τροπή που πήρε, θα είχα ξεπεράσει τους οικογενειακούς λόγους με κάποιον άλλο τρόπο και θα είχα κάτσει στα αυγά μου. Όπως και να έχει, σκέφτομαι να ξαναφύγω.Εσύ αν επιτρέπεται εφόσον έκανες στη Βρετανία και προπτυχιακό και μεταπτυχιακό και μετά δούλευες κιόλας -με άλλα λόγια είχες μπει για τα καλά στο νόημα της χώρας- τι σε ώθησε να γυρίσεις στην Ελλάδα;
(αν γύρισες για προσωπικό/οικογενειακό etc λόγο πάσο) πιο πολύ ρωτάω γιατί υποθέτω πως εκεί θα είχες πολύ περισσότερες ευκαιρίες να εξελιχθείς επαγγελματικά απ' ότι πχ να κάνεις ιδιαίτερα εδώ
Ιδιαίτερα δεν κάνω. Αν φτάσω σε αυτό το σημείο απελπισίας, νομίζω πως θα προτιμήσω να βγάλω ένα εισιτήριο για Λονδίνο και να επιστρέψω στον δυτικό πολιτισμό
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
presvis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όσο καλός και να είσαι δεν μπορείς να πας από το Β2 στο Γ2 με προσωπικό διάβασμα. Είναι μεγάλο το άλμα. Προτείνω το φροντιστήριο ως πιο ποιοτική και οικονομική λύση. Όχι ότι δεν υπάρχουν ποιοτικά ιδιαίτερα, αλλά αυτά είναι και ακριβά και δυσεύρετα για το συγκεκριμένο επίπεδο. Το φροντιστήριο είναι πιο σίγουρη επιλογή και έχει το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης τριβής με τη γλώσσα (λόγω περισσότερων ωρών διδασκαλίας) αλλά και την πίεση της ομάδας. Μπαίνεις πιο εύκολα σε σειρά.
Μην πας με κλειστά τα μάτια όμως. Επέλεξε με προσοχή για να βρεις το πιο κατάλληλο για σένα. Και μην το αφήνεις για τελευταία στιγμή. Όλοι μου οι ενήλικες μαθητές όταν πλησιάζουν οι εξετάσεις λένε μακάρι να είχα αρχίσει 2 μήνες νωρίτερα.
Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosChatzoglou
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ελπίζω να μην χρειαστεί,Ιδιαίτερα δεν κάνω. Αν φτάσω σε αυτό το σημείο απελπισίας, νομίζω πως θα προτιμήσω να βγάλω ένα εισιτήριο για Λονδίνο και να επιστρέψω στον δυτικό πολιτισμό
Πέρα από την αγγλική φιλολογία το άλλο σου πτυχίο σχετικά με τι είναι;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Πειράζει να μην πω; Προσπαθώ να διατηρήσω την ανωνυμία μου και ήδη έχω πει πολλά! (ποτέ δεν ξέρεις ποιος διαβάζει)Ελπίζω να μην χρειαστεί,
Πέρα από την αγγλική φιλολογία το άλλο σου πτυχίο σχετικά με τι είναι;;
Κι εγώ ελπίζω να μην χρειαστεί, αλλά αρχίζω να χάνω την ελπίδα μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosChatzoglou
Εκκολαπτόμενο μέλος
Από εμένα δεν κινδυνεύεις πάντως χαχαχα
Γενικά το ΚΠΓ των αγγλικών το έχεις δουλέψει;; Στο επίπεδο Γ είναι αρκετά δύσκολα τα θέματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Όχι δεν έχω ασχοληθεί, κυρίως γιατί δεν μου το ζητάνε και δεύτερον γιατί δεν το θεωρώ έγκυρο και αξιόπιστο ως πιστοποιητικό. Το θέματα μπορεί να είναι δύσκολα, αλλά το ζητούμενο είναι να είναι αντίστοιχα για το επίπεδο. Αν τα θέματα είναι υπερβολικά δύσκολα, τότε αφήνεις μεγάλο χώρο στον παράγοντα τύχη, πράγμα που δεν είναι σωστό και μειώνει τη σοβαρότητα της εξέτασης.Γενικά το ΚΠΓ των αγγλικών το έχεις δουλέψει;; Στο επίπεδο Γ είναι αρκετά δύσκολα τα θέματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos1234567
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosChatzoglou
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Ναι κ εγώ που είδα τα θέματα είναι αρκετά τσιμπημένα και στις υπόλοιπες γλώσσες, όχι μόνο αγγλικά.
Στο ΚΠγ θεωρώ εγώ ότι απλά δεν υπάρχει ''ομαλή'' πορεία από το ένα επίπεδο στο άλλο.
Στις άλλες γλώσσες δεν γνωρίζω αλλά στα γερμανικά, το επίπεδο Α είναι πολύ εύκολο. Έδινε μια φίλη μου πριν 3 χρόνια και αν και οι γνώσεις της δεν ήταν πολύ καλές της φάνηκε γελοίο. Έδωσε με φροντιστήριο μια φορά την βδομάδα από 1.5 ώρα ( φαντάσου ότι σε κάποια σχολεία, πολλές καθηγήτριες το επιλέγουν για τα παιδιά που κάνουν γερμανικά στο γυμνάσιο. Βγαίνει η ύλη θέλω να πω μόνο από το βιβλίο του υπουργείου + κανα 2-3 φυλλάδια παραπάνω σε κάθε θεματική ενότητα).
Το επίπεδο Β μετά θεωρώ πως είναι το πιο νορμάλ από όλα .
Το Γ από την άλλη είναι το πιο ''περίεργο'' από όλα.
Τον Ιανουάριο έδωσα το C2 του Goethe και το πήρα με ποσοστό 78% . Επειδή είμαι μαζόχα ( ) και για άλλους τέτοιους ωραίους λόγους τον Ιούνιο θα δώσω και το επίπεδο Γ του ΚΠγ ( αν είχα χρόνο θα έδινα και το ÖSD αλλά πουυυ ) . Το πιστεύεις ότι με δυσκολεύει πολύ περισσότερο η μορφολογία του;
Έχει πχ 2 ασκήσεις στην θεματική ενότητα της ''κατανόησης γραπτού λόγου'' που πρέπει να συμπληρώσεις τα κενά με λέξεις που στην κυριολεξία τις βγάζεις από το μυαλό σου. Άτοπη άσκηση. Η ίδια υπάρχει και στο ακουστικό.
Το μόνο θετικό που του βρίσκω σαν πτυχίο, είναι ότι τώρα που είναι διαβαθμισμένο είναι αρκετά δύσκολο να μην πάρεις πτυχίο.Αυτό που λέμε ''βάλε στόχο το φεγγάρι και αν δεν πετύχεις θα βρεθείς ανάμεσα στα αστέρια'' ε, σε ρεαλιστική μορφή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosChatzoglou
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosChatzoglou
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και μετά πέρα από τους καθηγητές υπάρχουν και οι βοηθοί των εκπαιδευτικών, όπου κι αυτοί χωρίζονται σε απλούς βοηθούς και βοηθούς με υψηλά προσόντα (και δεν ξέρω αν υπάρχει και τρίτος διαχωρισμός) και μετά υπάρχουν κάτι αντίστοιχο με παράλληλη στήριξη σε κάποιους μαθητές. Γενικά δηλαδή πέρα από τον εκπαιδευτικό υπάρχουν ένα σωρό ακόμη άτομα που συναποτελούν το εκπαιδευτικό προσωπικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosChatzoglou
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Η χρηματοδότηση είναι πολύπλοκο θέμα, ας πούμε ότι χρηματοδοτούνται από το κράτος (είτε μέσω της τοπικής αυτοδιοίκησης είτε απευθείας από το υπουργείο). Οι υπάληλοι των σχολείων δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι όπως στην Ελλάδα. Δεν προσλαμβάνονται από το κράτος, δεν έχουν μονιμότητα, δεν υπάρχει συγκεκριμένο μισθολόγιο κλπ. Οι όροι εργασίας τους μοιάζουν περισσότερο με τους όρους εργασίας των ιδιωτικών υπαλλήλων στην Ελλάδα.Ιδιωτικοί υπάλληλοι;; Τα σχολεία από τον προϋπολογισμό της τοπικής αυτοδιοίκησης δεν χρηματοδοτούνται;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosChatzoglou
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δηλ όλοι οι ας πούμε κρατικοί υπάλληλοι εκεί δουλεύουν με το καθεστώς που δουλεύουν και εκπαιδευτικοί;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosChatzoglou
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Με προσωπικό διάβασμα, δηλαδή χωρίς φροντιστήριο/ιδιαίτερο γίνεται κάποιος φυσικά να μάθει, με την προϋπόθεση βέβαια ότι μπορεί να βάλει πρόγραμμα και να το τηρήσει. Είναι καλό βέβαια προτού πάει να δώσει να κάνει και 5-6 μαθήματα σε κάποιο φροντιστήριο κυρίως για κατευθύνσεις προς τις εξετάσεις, διόρθωση έκθεσης, speaking κτλ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος
Όχι, δεν ξέρω.Πέρα από τη Βρετανία γνωρίζεις μήπως για άλλες χώρες της Ευρώπης πώς γίνονται οι προσλήψεις εκπαιδευτικών;; Στη Γαλλία πχ ή στα Βαλκάνια
Δεν γίνεται να μάθει, τουλάχιστον όχι σωστά. Ακόμα και proficiency να έχεις, είναι δύσκολο να βελτιώσεις μόνος σου τα παραγωγικά skills (προφορικά και γραπτά) για τον απλούστατο λόγο ότι δεν αναγνωρίζεις τα λάθη σου (αν τα αναγνώριζες δεν θα τα έκανες).Με προσωπικό διάβασμα, δηλαδή χωρίς φροντιστήριο/ιδιαίτερο γίνεται κάποιος φυσικά να μάθει, με την προϋπόθεση βέβαια ότι μπορεί να βάλει πρόγραμμα και να το τηρήσει. Είναι καλό βέβαια προτού πάει να δώσει να κάνει και 5-6 μαθήματα σε κάποιο φροντιστήριο κυρίως για κατευθύνσεις προς τις εξετάσεις, διόρθωση έκθεσης, speaking κτλ.
Ο λόγος που δεν μπορείς να μάθεις με προσωπικό διάβασμα, πέραν του ότι το 99% των ανθρώπων δεν έχουν την απαραίτητη πειθαρχία και οργάνωση, είναι ότι δεν υπάρχουν μέθοδοι άνευ διδασκάλου για να σε κατευθύνουν. Επίσης από ένα επίπεδο και μετά, η αυτοδιόρθωση, ακόμα και με μέθοδο άνευ διδασκάλου, γίνεται ανέκδοτο γιατί η διαδικασία είναι περισσότερο πολύπλοκη από το τικάρισμα σωστών απαντήσεων.
Τα 5-6 μαθήματα σε φροντιστήριο είναι ραπανάκια για την όρεξη. Αν μπορούσαμε να δώσουμε ουσιαστικές κατευθυντήριες γραμμές σε 5-6 μαθήματα, τότε θα είχαμε 3μηνα προγράμματα προετοιμασίας και πολύ λέω.
Με όλα τα υπόλοιπα που λες συμφωνώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 16 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.