GiorgosBusbis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathimatikofa
Νεοφερμένος
Εγω γενικά δε συμφωνώ με την άποψη αυτη που υποστηρίζετε οι περισσότεροι κατηγορώντας το μάθημα της έκθεση για το οτι ζητάει απο τους μαθητές τυποποιημένες απαντήσεις ή αλλιώς ποιηματάκια οπως λες εσυ, αντίθετα θεωρώ οτι η έκθεση παρέχει στον μαθητή τη δυνατότητα να εκφραστεί ελεύθερα επιβάλλοντας απλώς κάποιους περιορισμούς στην ελευθερία αυτη ώστε να μη καταλήξει η ελευθερία ασυδοσία που αναιρεί τα δικαιώματα των άλλων ανθρώπων οπως άλλωστε γινεται και με τη δημοκρατία μας !!! για παράδειγμα δεν ειναι δυνατόν να υποστηρίζω οτι ειναι καλο να σκοτώνω για τη θρησκεία μου ώστε να κανω περισσότερους να πιστέψουν στο θεό που πιστεύω ή οτι οι μεταναστες και οι πρόσφυγες αποτελούν απειλή για τη χώρα επειδή οι περισσότεροι ειναι αμόρφωτοι δολοφόνοι , κατι τέτοιες ρατσιστικές και ακραίες αποψεις φυσικά και πρεπει να απορρίπτονται γιατι έρχονται σε αντίθεση με τα θεμελιώδη δικαιώματα του ανθρώπου ,,,, με λίγα λόγια βρίσκω μια χαρα το μάθημα της έκθεσης οπως ειναι σημερα , έχω ωστόσο θέμα με τους βαθμούς
Aυτό δεν είναι ελευθερία, είναι δικτατορία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
formio4
Εκκολαπτόμενο μέλος
Προσωπικά θα πάω πιο νωρίς στο σχολείο για να προετοιμαστώ ψυχολογικά και να εξοικειωθώ με το χώρο.
Προτείνω σε όσους αγχώνονται και απογοητεύονται εύκολα να μην κάνουν το λάθος να πάνε μετά την έκθεση στο φροντιστήριο να πούνε τι γράψανε, να μην μπουν στο ischool να διαβάσουν τι γράφεται, να μην ψάχνουν λύσεις σε site φροντιστηρίων (γιατί οι μισές είναι λανθασμένες, λόγω βιασύνης, ασχετοσύνης και προχειρότητας), να μην ακούνε γενικά τι λέγεται από συμμαθητές και καθηγητές.
Οι πανελλήνιες είναι μια πολύ ψυχοφθόρα και επίπονη διαδικασία, μην την κάνετε περισσότερο!
Μετά την έκθεση επικεντρωνόμαστε πολύ απλά στο επόμενο μάθημα και δεν αφήνουμε τίποτα και κανέναν να μας καταστρέψει την ψυχολογία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Καλη μας επιτυχια χωρις αγχος και με καθαρο(οσο γινεται) μυαλο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
valantis21
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
valantis21
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Παιδες δεν θελω να σας αγχωσω αλλα δεν διαβαζετε και για ανεργια ,αγαπη ,διαφημηση ,καταναλωτισμο αλλαξε η επιτροπη και μαλλον θα πρωτοτυπησει κανοντας αισθηση η προκαλοντας την εκπαιδευτικη κοινοτητα;
μισό στην έκθεση τα διαβάζεις όλα δε πας με πιθανότητες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sommerfeld
Δραστήριο μέλος
Εγω δινω πολυ περισσότερη βάση στην θεωρία γιατί νιώθω οτι ιδέες σίγουρα θα έχω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StavMed
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις ισχύουν πάνω κάτω οι ίδιες σάλτσες(οικογενεια, κριση θεσμού εκπαίδευσης, καταναλωτισμός κλπ) δεν έχει και πολύ νόημα να παπαγαλιζει κάποιος ιδέες σε οποιαδήποτε έκθεση...
Εγω δινω πολυ περισσότερη βάση στην θεωρία γιατί νιώθω οτι ιδέες σίγουρα θα έχω
Έχεις απόλυτο δίκιο! Θα οργανώσεις ωραία τη σκέψη σου και απλά θα δώσεις τον καλύτερο εαυτό σου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
palio_melos
Διάσημο μέλος
Άντε, break a leg βρε παλιόπαιδα!
Και ειδικά για την έκθεση που είναι το πιο ό,τι να 'ναι μάθημα μην μπαίνετε σε τόση υπόθεση για το τι παίζει να μπει. Ας έχετε δύο-τρεις βασικές ιδέες να πείτε πάνω σε αυτά που θεωρούνται sos, μόνο και μόνο για να μη νιώθετε ανασφάλεια, και η σάλτσα θα σας βγει στο χαρτί όταν είναι η ώρα.
Κρατήστε δυνάμεις για τα λίγο πιο αναμενόμενα (και με μεγαλύτερη βαρύτητα) μαθήματα που ακολουθούν.
Και στην άκρη του μυαλού τα beachόμπαρα και τα μωράκια (ή ό,τι θέλετε να κάνετε το καλοκαίρι εν πάση περιπτώσει) να παίρνετε κουράγιο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 001921
Επισκέπτης
αντε παλι δυσκολα θεματα..ρε σεις στην θεωρητικη τι δυσκολο να βαλει?? για το θεο δηλαδη ρε..ιδια με τις αλλες χρονιες θα ναι
Καλά, έλα θεωρητική, να δεις τί σημείωση της υποσημείωσης πέφτει και θα καταλάβεις. Ειδικά φέτος, που είναι λιγότερη η ύλη. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα Λατινικά, που αποκλείεται να μας βάλουν τα γελοία κείμενα της Β', ενώ συμβαίνει και το παράδοξο, να είναι ο πλάγιος λόγος εκτός αλλά ουσιαστικά εντός. Να μην πω για κάτι πυροβολημένους καθηγητές-βαθμολογητές που σου λένε ότι εάν ένα συγκεκριμένο επίρρημα το χαρακτηρίσεις ''επίρρημα του τρόπου'' και όχι ''βεβαιωτικό επίρρημα του τρόπου'', θα σου έκοβε βαθμό εάν σου διόρθωνε το γραπτό. Να μην μιλήσω και για την κοπτοραπτική της Ιστορίας.
Δεν είναι όσο εύκολο νομίζεις. Όπως και καταλαβαίνω -έτσι τουλάχιστον νομίζω- ότι δεν είναι και για εσάς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
valantis21
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
presvis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Καλά, έλα θεωρητική, να δεις τί σημείωση της υποσημείωσης πέφτει και θα καταλάβεις. Ειδικά φέτος, που είναι λιγότερη η ύλη. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα Λατινικά, που αποκλείεται να μας βάλουν τα γελοία κείμενα της Β', ενώ συμβαίνει και το παράδοξο, να είναι ο πλάγιος λόγος εκτός αλλά ουσιαστικά εντός. Να μην πω για κάτι πυροβολημένους καθηγητές-βαθμολογητές που σου λένε ότι εάν ένα συγκεκριμένο επίρρημα το χαρακτηρίσεις ''επίρρημα του τρόπου'' και όχι ''βεβαιωτικό επίρρημα του τρόπου'', θα σου έκοβε βαθμό εάν σου διόρθωνε το γραπτό. Να μην μιλήσω και για την κοπτοραπτική της Ιστορίας.
Δεν είναι όσο εύκολο νομίζεις. Όπως και καταλαβαίνω -έτσι τουλάχιστον νομίζω- ότι δεν είναι και για εσάς.
Τα αρχαία είναι το δυσκολότερο μάθημα της θεωρητικής κατεύθυνσης.Τα μαθηματικά είναι το δυσκολότερο της Θετικο-τεχνολογικής.Το χάσμα δυσκολίας στα θέματα που έχουν μπει βέβαια ανάμεσα τους είναι αγεφύρωτο.Τα θέματα από το 2003 και μετά το αποδευκνύουν.Και εννοείται δεν υποτιμώ καμιά κατεύθυνση(είμαι θεωρητική).Πραγματική σύγκριση μεταξύ τους "δεν νοείται" μιας και διαφέρουν τα γνωστικά αντικείμενα,αλλά δυστυχώς οι μαθηματικοί εκεί "πάνω" έχουν ανεβάσει πολύ τον πήχη(αρρωστημένο επίπεδο θεμάτων ).
Υ.Γ Τα λατινικά μιας και το ανέφερες τα φοβάμαι κι εγώ φέτος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Καλά, έλα θεωρητική, να δεις τί σημείωση της υποσημείωσης πέφτει και θα καταλάβεις. Ειδικά φέτος, που είναι λιγότερη η ύλη. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα Λατινικά, που αποκλείεται να μας βάλουν τα γελοία κείμενα της Β', ενώ συμβαίνει και το παράδοξο, να είναι ο πλάγιος λόγος εκτός αλλά ουσιαστικά εντός. Να μην πω για κάτι πυροβολημένους καθηγητές-βαθμολογητές που σου λένε ότι εάν ένα συγκεκριμένο επίρρημα το χαρακτηρίσεις ''επίρρημα του τρόπου'' και όχι ''βεβαιωτικό επίρρημα του τρόπου'', θα σου έκοβε βαθμό εάν σου διόρθωνε το γραπτό. Να μην μιλήσω και για την κοπτοραπτική της Ιστορίας.
Δεν είναι όσο εύκολο νομίζεις. Όπως και καταλαβαίνω -έτσι τουλάχιστον νομίζω- ότι δεν είναι και για εσάς.
Μην το λες αυτό. Ακόμα και της β λυκειου, καποια έχουν τσιμπημενο συντακτικο, όπως το 14 και το 20. Εγω πιστευω οτι θα βαλουν 1 κομματι απο τα κειμενα της β και 2 κομματια απο τα κειμενα της γ΄.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ειλικρινά αυτές οι απόλυτες ιδέες του στυλ "μειώνεται η ύλη, αυξάνεται το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων" είναι εντελώς απλοικές. Λες και υπάρχει ένα ιδεατό επίπεδο "φόρτου εργασίας" που πρέπει να έχει ένας μαθητής για να θεωρηθεί "ικανός" να περάσει στο Πανεπιστήμιο και μάλιστα αυτός είναι και τόσο απόλυτος, που δεν αλλάζει με την πάροδο χρόνων και εκπαιδευτικών συστημάτων. Όσο υπάρχει περιθώριο για επαρκής διαβάθμιση δεν υπάρχει λόγος να αυξηθεί το επίπεδο δυσκολίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cygnus.e
Εκκολαπτόμενο μέλος
Οσο για αυριο καλη επιτυχια σε ολους και να θυμαστε οτι σημασια εχει να ξεπερασετε τον εαυτο σας και να κανετε ο,τι καλυτερο μπορειτε συμφωνα με τις δικες σας δυνατοτητες!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 31 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.